Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kaip tik šiandien važiavau 6 ir 15 maršruto autobusais ir tikrai nustebino keleivių pavyzdingumas bei "nemalonių kvapelių" nebuvimas. Be to, kontrolė šiandien tikrino gana aktyviai ir net "pagavo" vieną zuikį. Žmogus turėjo bilietėlį, bet su netinkamu kodu. Šiaip, mąstau, gal mums būtų į naudą rinkoje pristatyti valandinius bilietėlius, kaip, pavyzdžiui, Švedijoje? Jų nereikia kompostiruoti, o įlipinat juose pastatomas spaudas (štampas) ties atitinkama valanda ir valandos bėgyje galima keliauti su vienu štampeliu.
    P.S. atsiprašau už klaidas. Esu labai pavargęs.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Propagandinis piaras. Na neiseitu Vilniuje igyvendinti tokios tvarkos vien del keleiviu srautu. O ileidineti vienuose marsrutuose tik per priekines duris, kituose - per visas irgi nesamone. Laukiam rugsejo Klaipedoje. Ziuresim, kaip autobusai ims "vaikscioti" piko metu.
      O kokie tie srautai Vilniuje? Pavyzdžiui, Stokholme, kuriame gyvena žymiai daugiau gyventojų, yra tokia pati keleivių įlaipinimo ir išlapinimo sistema, tik, kaip jau minėjau, bilietėliai nėra kompostiruojami, o juose paliekamas spaudas. Žmonės įlaipinami bei išlaipinami gana greitai. Žinoma, didžiausi kelievių sautai tenka metro, bet, manau, kad ir Vilniuje galima būt pradėti ką nors keisti, kol dar nėra alternatyvių, modernesnių transprto priemonių.

      Comment


        O kam laukti rugsejo???? geriau palaukti piko valandos ir vat tai parodis trukumus ir privalumus sistemos.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Propagandinis piaras. Na neiseitu Vilniuje igyvendinti tokios tvarkos vien del keleiviu srautu. O ileidineti vienuose marsrutuose tik per priekines duris, kituose - per visas irgi nesamone. Laukiam rugsejo Klaipedoje. Ziuresim, kaip autobusai ims "vaikscioti" piko metu.
          Geras pastebėjimas. Kaip jūs įsivaizduojate 19-tojo maršruto troleibusą 17 valandą kai įlaipinimas vyksta tik pro priekines duris? Solaris dar bent durys plačios, o Škoda? Stotelėse eilės troleibusų susidarytų, vėlavimai būtų tragiški.

          Comment


            Geriau as palauksiu eileje, nei kvepuosiu bomzu aromata.

            Comment


              Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
              Na, kad kartais vairuotojai elgiasi žmoniškai ir etiškai, tai gali būti, bet kai kurie (gal net dauguma) vis dar veža žmones kaip "bulves", o ir stoteles pravažiuoti sugeba ir pan. Suprantama, kad visi nervingi dėl mažėjančių atlyginimų ir pan. problemų, bet jeigu taip vieni prieš kitus "ardysimės", tai nieko gero net ir ekonomikos atsigavimo laikotarpiu nebus. Manau, kad kol kad dar neatsigavome nuo ne taip seniai mūsų tautą kamavusios okupacijos.
              Prie ko čia okupacijos kažkokios. Kaip tik paskutiniaisiais metais jaučiamas padidėjęs susvetimėjimas. Prieš dešimtmetį maršrutiniuose mikroautobusuose įprasta buvo perdavinėti pinigus vairuotojui per keleivių rankas, o dabar jau dažnas pats stojasi ir eina susilenkęs, arba stengiasi iškrapštyti ar sulaukti grąžos dar neatsisėdus.
              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

              Comment


                Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                O kokie tie srautai Vilniuje? Pavyzdžiui, Stokholme, kuriame gyvena žymiai daugiau gyventojų, yra tokia pati keleivių įlaipinimo ir išlapinimo sistema, tik, kaip jau minėjau, bilietėliai nėra kompostiruojami, o juose paliekamas spaudas. Žmonės įlaipinami bei išlaipinami gana greitai. Žinoma, didžiausi kelievių sautai tenka metro, bet, manau, kad ir Vilniuje galima būt pradėti ką nors keisti, kol dar nėra alternatyvių, modernesnių transprto priemonių.
                Apie tai jau buvo diskutuota. Taip paimti tiesiogiai miestus pagal gyventoju skaiciu ir palyginti negalima. Nes yra daugybe niuansu.
                Gal Stokholme keleiviu srautas autobusuose yra daug mazesnis. Tai gali buti del to, kad pagrindine VT rusimi yra metro. Arba autobusais kursuoja labai daznai (cia irgi savoka reliatyvi) - todel keleiviai pasiskirsto ir i viena lipa vidutiniskai apie 10 keleiviu.
                Vilniuje tai neveiktu, nes piko metu sotelese ilipa 20-50 ar net daugiau keleiviu. Manau komentaru daugiau nereikia.


                Parašė Tigras Rodyti pranešimą
                O kam laukti rugsejo???? geriau palaukti piko valandos ir vat tai parodis trukumus ir privalumus sistemos.
                Dabar vasara, atostogu metas. Rugseji vien moksleiviai ir studentai sudaro nemaza keleiviu skaiciu piko metu.

                Parašė Naujokelis Rodyti pranešimą
                Geriau as palauksiu eileje, nei kvepuosiu bomzu aromata.
                Bomzai yra problema. Bet negi tu nori vaziuoti 1 val. jei dabar gali per 40 min.? Galiausiai dar daugiau persestu i automobilius, nes VT butu tragiskai letas.

                Comment


                  man atrodo kad jau kas gali tas ir susedo i automobilius. O siaip man pvz problema del autobusu grafiku, o sita sistema dar neaisku ar gera, bet matyt nera to tikrojo piko, tad kol kas nematau problemu. Jei pasiteisins tai valio, jeigu ne tai visada galima grizt prie senosios tvarkos.
                  A|1 nelygink Vilniaus su Klaipeda

                  Comment


                    Tikrai ne visi susedo i automobilius. Todel ir VT turi buti toks, kad kuo maziau sestu i automobilius. To, kas persedo, nebeiskrapstysi is automobilio. Bent jau naudojant liberalias priemones.

                    Comment


                      Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                      Prie ko čia okupacijos kažkokios. Kaip tik paskutiniaisiais metais jaučiamas padidėjęs susvetimėjimas. Prieš dešimtmetį maršrutiniuose mikroautobusuose įprasta buvo perdavinėti pinigus vairuotojui per keleivių rankas, o dabar jau dažnas pats stojasi ir eina susilenkęs, arba stengiasi iškrapštyti ar sulaukti grąžos dar neatsisėdus.
                      Turėjau omenyje nepasikeitųsį kai kurių žmonių mentalietą, t.y. mėgstama skųstis ir išaukštinti savo problemas, o "protestuojant" tinkamai neatlikti savo pareigų. Na, gal per daug įsigilinau į psichologinius dalykus ir tai nėra lengva paaiškinti keliais sakiniais.
                      Tiesa, pastebėjau, kad žmonės tikrai mažiau vieni kitais pasitiki. Bet, vėlgi, daugybė niuansų galėjo lemti tokius pokyčius visuomenėje.

                      Comment


                        A|1, man atrodo kad pats autobusu labai seniai vaziaves, tad zinios atsilike. Autobusuose, bent jau Klaipedoj, man atrodo vazineja labai didele dauguma tu kurie tikrai negali sau leist turet automobilio. Kaip su mikriukais as nzn, retai vazinejuosi.
                        Klaipedoj, man autobusai tikrai kol kas labai gerai atlieka savo darba.
                        Eimantai, kodel susvetimejimas? Man ir pries desimtmeti nepatikdavo perdavinet per kitus pinigus. O ir kitu neypac malonu tad sesdavau kuo toliau.

                        Comment


                          Parašė Naujokelis Rodyti pranešimą
                          A|1, man atrodo kad pats autobusu labai seniai vaziaves, tad zinios atsilike. Autobusuose, bent jau Klaipedoj, man atrodo vazineja labai didele dauguma tu kurie tikrai negali sau leist turet automobilio. Kaip su mikriukais as nzn, retai vazinejuosi.
                          Klaipedoj, man autobusai tikrai kol kas labai gerai atlieka savo darba.
                          Eimantai, kodel susvetimejimas? Man ir pries desimtmeti nepatikdavo perdavinet per kitus pinigus. O ir kitu neypac malonu tad sesdavau kuo toliau.
                          VT as naudojuosi beveik kasdien, isskyrus mikroautobusus.

                          Comment


                            Na tada, atsiimu zodzius. Bet kritikuodamas galetum pasiulyti ir geresni varianta, ar tokio isvis nera?

                            Comment


                              2009-06-25 GERB. KELEIVIAI NUO LIEPOS 1 D. VAIRUOTOJAMS NURODYTA NEVAŽIUOTI IR KVIESTI KONTROLĖS AR POLICJOS EKIPAŽĄ ...
                              GERB. KELEIVIAI NUO LIEPOS 1 D. VAIRUOTOJAMS NURODYTA NEVAŽIUOTI IR KVIESTI KONTROLĖS AR POLICJOS EKIPAŽĄ JEI KELEIVIS ATSISAKĖ PARODYTI BILIETĄ. TAUPANT SAVO IR KITŲ LAIKĄ PRAŠOME ĮLIPANT Į AUTOBUSĄ PARODYTI E-KORTELĘ AR PAŽYMĖTI KARTINĮ BILIETĄ.
                              © Klaipedos Keleivinis Transportas

                              Comment


                                Parašė Naujokelis Rodyti pranešimą
                                Na tada, atsiimu zodzius. Bet kritikuodamas galetum pasiulyti ir geresni varianta, ar tokio isvis nera?
                                Del ilaipinimo ar del automobilizacijos mazinimo?

                                Comment


                                  Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                  Prie ko čia okupacijos kažkokios. Kaip tik paskutiniaisiais metais jaučiamas padidėjęs susvetimėjimas. Prieš dešimtmetį maršrutiniuose mikroautobusuose įprasta buvo perdavinėti pinigus vairuotojui per keleivių rankas, o dabar jau dažnas pats stojasi ir eina susilenkęs, arba stengiasi iškrapštyti ar sulaukti grąžos dar neatsisėdus.
                                  Ne joks čia susvetimėjimas. Perdavinėt pinigus žmonėms atsibodo. Įsėdę jie nori ramiai važinėt, o ne būti vairuotojo-konduktoriaus pagalbininkais perdavinėjant pinigus ir bilietus... Tavo minimas pasikeitimas atsirado ne dėl žmonių noro pasikeist, bet daugiausia dėl to, kad anksčiau maršrutiniai taksi daugiausia buvo su įlipimo pro šoną, kai durys slinkdamos atsidaro. Dabar daugėja maršrutinių taksi, kai įlipama pro priekines duris, žmogui iškart patogiau paduoti vairuotojui pinigus ir tai tampa įpratimu. Taip pat žmonės tampa supratingi - nenori trukdyti kito perdavinėjant pinigus. Aš įžvelgiu kaip tik geras visuomenės savybes: bent jau aš kaip tik matau, kad žmonės tampa liberalesni, daugiau bendrauja, mažiau linkę bijoti paklausti nepažįstamųjų ir pan...
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    2009-06-29
                                    Dėl įlaipinimo tvarkos – įtampa
                                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                    Comment


                                      Iš dalies vairuotojus suprantu. Vakarietiško tipo autobusai nepritaikyti dirbti pagal tokią sistemą, bet sistemos atsisakyti irgi manau geriau nereikia. Problemos nebūtų kiekvieno vairuotojo kabiną atitvėrus organiniu stiklu, prie kojų įrengus šildymą, priėmus bendrą vairuotojų aprangą ir visiems vairuotojams už dyką davus šiltas striukes žiemai, o vasarai - marškinius su viešojo transporto simbolika. Taip pat anksčiau ar vėliau, bet Transporto skyrius turės dažninti autobusų kursavimą, kad nebebūtų tokių srautų, su kuriais nesusitvarkytų vairuotojai.
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        amiko nelabai sutinku su tavim. Vakarietiski autobusai, kai isrieda is gamyklos, kaip tik YRA pritaikiti keleiviu ilaipinimui pro priekines durys, bet jau poto kai patenka i Lietuva atsiranda viskoie foteliai ir kiti vairuotojo patogumai. O tas straipsnis yra paprastas tusciazodziavimas. Pavizdziui Rygoje jau senokai yra tokia sistema ir jinai pateisino save. O dydelio apkrovimo marsrutose Rygos autobusose yra konduktoriai kuriu pas mus pries gerokai ...desimt metu atsisake.

                                        Comment


                                          Na, jei tu įsivaizduoji, kad Scania, Volvo ir kitų vakarietiškų markių autobusų vairuotojų kabinos pritaikytos, tai tuomet pasakysiu kitaip: nepritaikyti mūsų sąlygomis. Minėtų markių autobusų vairuotojų kabinos yra "nuogos". Gali be jokio vargo trinktelėt vairuotojui, nes nėra jokių sienelių kaip Ikarus arba Solaris autobusuose. Todėl reikėtų tuo pasirūpinti, juolab kad daugėja straipsnių su vairuotojų skundais dėl to, jog jie nesijaučia saugūs. Kai anksčiau pro priekinės duris nelaipino, tai nebuvo taip aktualu. Taip pat kita problema - žiemą vairuotojai šals ir stipriai.
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X