Londone tai padaryta greiciausiais del saugumo. Kaip ir taksi.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Klaipėdos viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLondone tai padaryta greiciausiais del saugumo. Kaip ir taksi.Parašė Silber418 Rodyti pranešimąŠiandien važiavau 6 numerio autobusais iki "Akropolio ir atgal. Įlipdamas parodžiau elektroninį bilietą, tačiau vairuotojai beveik nesureagavo. beje, pastebėjau, kad kartais keli keleiviai įsprunka ir pro galines duris.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amikoGal tyčia, o gal netyčia įsprunka. Bet kuriuo atveju, keleivių kontrolė vis tiek juk dirba savo darbą...
Šiaip, kontrolė šiandien "pagavo" vieną žmogų, kurio bilietėlis neatitiko kodo, bet po kelių minučių ginčo kontrolė išlipo, o kelievis važavo toliau.
Comment
-
Tik kazkodel niekas nepagalvojo, kad ileidimas pro prieines duris sudarys kliutis patekti i autobusa neigaliesiems su vezimeliais (nors tokiu dar niekad neteko matyti, netgi Vilniuje) ir tevams su vaiku vezimeliais (o ju tikrai buna ir neretai). Nors dar daug nezemagrindziu Klaipedoje... Panevezys netgi pirmauja Lietuvoje pagal zemagrindziu autobusu kieki - apie 90 proc. miesto autobusu yra zemagrindziai, neskaitant poros Karosu, keliu Ikarus ir dar keliu senu vakarietisku.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTik kazkodel niekas nepagalvojo, kad ileidimas pro prieines duris sudarys kliutis patekti i autobusa neigaliesiems su vezimeliais (nors tokiu dar niekad neteko matyti, netgi Vilniuje) ir tevams su vaiku vezimeliais (o ju tikrai buna ir neretai). Nors dar daug nezemagrindziu Klaipedoje... Panevezys netgi pirmauja Lietuvoje pagal zemagrindziu autobusu kieki - apie 90 proc. miesto autobusu yra zemagrindziai, neskaitant poros Karosu, keliu Ikarus ir dar keliu senu vakarietisku.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTik kazkodel niekas nepagalvojo, kad ileidimas pro prieines duris sudarys kliutis patekti i autobusa neigaliesiems su vezimeliais (nors tokiu dar niekad neteko matyti, netgi Vilniuje) ir tevams su vaiku vezimeliais (o ju tikrai buna ir neretai). Nors dar daug nezemagrindziu Klaipedoje... Panevezys netgi pirmauja Lietuvoje pagal zemagrindziu autobusu kieki - apie 90 proc. miesto autobusu yra zemagrindziai, neskaitant poros Karosu, keliu Ikarus ir dar keliu senu vakarietisku.Paskutinis taisė Tigras; 2009.06.19, 20:54.
Comment
-
Parašė X3dO Rodyti pranešimąAi,ta kontrole irgi,LABAI retai kada buna,turiu nuolatini gal jau daugiau nei puse metu o kontrole tikrino tik 2 kartus
Comment
-
Parašė Tigras Rodyti pranešimąVat kodel pas mus nenaudoja specialias rampas neigaliesems su vezimeliais? Pavizdziui Vokietijoe neigalieji per vidurynes durys ivazuoja i autobuso salona rampos pagalba, desinio sono nuleidimas nelabai ratuotus neigaliuosius pagelbes be specialiu priemoniu. Bet ir zemagrindis nereiskia kad tam tikri zmones lengvai ilips i autobusa.
T. y., neapsiribojama tik pagrindinių funkcijų naudojimu. Ne kartą esu matęs, kaip vairuotojas paspaudęs mygtuką pakreipia transporto priemonę labiau į dešinę, nuėjęs nuleidžia užvažą, padeda užvažiuoti naįgaliajam, visada su šypsena išlydi, palinki gero kelio. O kalbant apie Klaipėdą, gal Klaipėdos Transporto skyrius vežėjų nesupažindinęs su neįgaliųjų keleivių vežimu, neįpareigojęs laikytis tam tikrų taisyklių ir specialaus aptarnavimo.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTik kazkodel niekas nepagalvojo, kad ileidimas pro prieines duris sudarys kliutis patekti i autobusa neigaliesiems su vezimeliais (nors tokiu dar niekad neteko matyti, netgi Vilniuje) ir tevams su vaiku vezimeliais (o ju tikrai buna ir neretai). Nors dar daug nezemagrindziu Klaipedoje... Panevezys netgi pirmauja Lietuvoje pagal zemagrindziu autobusu kieki - apie 90 proc. miesto autobusu yra zemagrindziai, neskaitant poros Karosu, keliu Ikarus ir dar keliu senu vakarietisku.Parašė Tigras Rodyti pranešimąVat kodel pas mus nenaudoja specialias rampas neigaliesems su vezimeliais? Pavizdziui Vokietijoe neigalieji per vidurynes durys ivazuoja i autobuso salona rampos pagalba, desinio sono nuleidimas nelabai ratuotus neigaliuosius pagelbes be specialiu priemoniu. Bet ir zemagrindis nereiskia kad tam tikri zmones lengvai ilips i autobusa.
Kodėl nenaudoja rampų?
1. Jų įrengimas stotelėse kainuoja labai brangiai
2. Kiekvienam neįgaliąjam neįtiksi.
3. Nusiledžiantys šonai ir vairuotojo paslaugumo daugiau nei pakanka.
4. Yra autobusų, kurie turi tam skirtas atlenkiamas rampas.
Prieš gerus 10 metų žemagrindis autobusas buvo retenybė ir visi važinėjome aukštais Ikarusais ir Karosomis. Negirdėjau nė vieno atvejo, kad kokia bobutė lipanti laiptais užsimuštų. Tu matytum kaip jos šturmuoja 19 maršruto autobusą Vilniuje, tai patikėk, labai nustebtum.
5. Vėl su ta Vokietijos neįgaliųjų ir keleivių vežimo tvarka nereikia lygiuotis. "Kodėl pas mus negali to padaryti" yra naivus ir bukas klausimas. Apsidairyk - įlaipinimas tik pro priekines duris ir yra žmonių "kultūrinimas ir europinimas".
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimą1. Jų įrengimas stotelėse kainuoja labai brangiai
Gal as ir esu bukas uzduodamas tokius klausimus bet niekad nemaciau klaipedos autobusose atlenkiamu rampu nes ju paprastai nera.
Comment
-
Parašė Tigras Rodyti pranešimąKalba ejo ne apie stoteles o apie autobusose irengtos rampos kaip pavizdziui sitam pavekslelije.
Atvaizdas
Gal as ir esu bukas uzduodamas tokius klausimus bet niekad nemaciau klaipedos autobusose atlenkiamu rampu nes ju paprastai nera.
Comment
-
Na ką, pirmoji auka.
Autobuso vairuotojui - į nosį
Naujoji tvarka, pagal kurią Klaipėdos maršrutinių autobusų keleiviai gali įlipti tik pro priekines duris, patinka ne visiems.
Šeštadienį į policiją kreipėsi vieno autobuso vairuotojas, kurį sumušė nepatenkintas keleivis. Jis esą neturėjo bilieto, o vėliau, kai vyrui norėta surašyti administracinės teisės pažeidimo protokolą, jis vairuotojui trenkė į veidą.
Nukentėjęs vairuotojas gydomas Klaipėdos universitetinėje ligoninėje.
Comment
-
Vigi dabar vasara, gal keleiviu maziau. Bet ateis rugsejis. Vat tada ir pasireiks visi tie ilaipinimo per priekines duris privalumai bei trukumai. Ypac trukumai - kai nebus spejama susitvarkyti su keleiviu srautais piko metu ir autobusai veluos. Aisku, galima keisti tvarkarascius, ilginti vaziavimo laika, bet nuo to VT patrauklumas nepadides.
Comment
-
atsiminiau:
cituoju save (pranešimas 190 šioje temoje):
Ir dar norint, kad ši sistema veiktų ir visi būtų saugūs (ypač vairuotojai), tai reikia jiems specialiai paruošti vietas - kaip minimum neperšaunamo organinio stiklo sienelė, nes tokia įlipimo išlipimo naujovė nelabai patiks bukiems piliečiams ir bus visko nuo skreplių iki rimtesnių incidentų ... žinoma iš patirties.
O čia apie susitvarkymą su srautais:
Beje o kaip su tais elektroniniais cirko bilietais ? Jei sistema veiktų normaliai, tai pasižymi sau prie vairuotojo ir eini. Bet kiek suprantu, tai ji nė iš tolo neveikia ir atrodo, kad toliau bus skirta tik marinuoti EU pinigus.
Beje po kiek laiko (2-3-5 metų) galės kaip ir seniau vėl visas duris atidarinėti, nes susiformavus įpročiams žmonės patys lips per priekines duris ir tai jiems atrodys kaip savaime suprantamas dalykas. Ir jei iki to laiko vairuotojai bus normaliai apsaugoti savo kabinose, nes drąsiai galės išjungti variklį ir laukti kol žulikas išlips arba kol atvažiuos policija ir jį iškrapštys iš autobuso.
Pirmi žingsniai visada sunkiausi, nors kai galima pasimokyti iš aplinkinių, tai gali būti ir kvailiausi (elektroninis bilietas neveikiantys)Paskutinis taisė tricky_kid; 2009.06.24, 04:06.
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąNa, bent jau Kaune, tai žemagrindžiai naudojami visai kokybei ir funkcijoms pademonstruoti.
T. y., neapsiribojama tik pagrindinių funkcijų naudojimu. Ne kartą esu matęs, kaip vairuotojas paspaudęs mygtuką pakreipia transporto priemonę labiau į dešinę, nuėjęs nuleidžia užvažą, padeda užvažiuoti naįgaliajam, visada su šypsena išlydi, palinki gero kelio. O kalbant apie Klaipėdą, gal Klaipėdos Transporto skyrius vežėjų nesupažindinęs su neįgaliųjų keleivių vežimu, neįpareigojęs laikytis tam tikrų taisyklių ir specialaus aptarnavimo.
Beje, troleibusas buvo labai aukštai iškeltas, vairuotojas net pažeminti nesiteikė, o ką jau apie rampą kalbėti...
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąVilniuje buvo toks atsitikimas. Įlipau į Solaris troleibusą, o ten stovi žmogus su vežimėliu. Privažiavus stotelę, kur tam žmogui reikėjo išlipti, tyčia paspaudžiau mygtuką su neįgaliųjų ženklu, tačiau vairuotojas nesureagavo. Tai kartu su keliais kitais keleiviais iškėlėme jį su visu vežimėliu...
Beje, troleibusas buvo labai aukštai iškeltas, vairuotojas net pažeminti nesiteikė, o ką jau apie rampą kalbėti...
Comment
-
Nerodys bilieto - nevažiuos
Įsitikinusiam pesimistui nėra didesnės dovanos, kaip jo būgštavimų paneigimas. Naująją keleivių laipinimo tvarką įvedėme kupini nuogąstavimo, ar ją priims Klaipėdos keleiviai, ar su naujais iššūkiais susitvarkys maršrutinių miesto autobusų vairuotojai.
Pirmųjų savaičių patirtis rodo, kad absoliuti dauguma mūsų keleivių yra atsakingi ir pilietiški. Įlipimui rikiuojasi tvarkinga eilute, iš anksto pasiruošia bilietus ar tikslią pinigų sumą. Autobuso salono "viešoji nuomonė" tampa nepakanti "zuikiams", patys žmonės pradeda drausminti taisykles pažeidžiančius bendrakeleivius.
Iš esmės susitvarko su pakitusiomis darbo sąlygomis ir autobusų vairuotojai. Vairuotojų darbo kontrolė tik griežtės, mes atidžiai stebime jų darbą ir perduodame informaciją apie prastai atliekančius savo pareigas jų vadovams. Kartu prašome ir skatinti puikiai dirbančius, tokių matome tikrai ne vieną.
Naujoji tvarka apribojo ir benamių keliones, autobusų salonai tapo švaresni, mažiau negerų kvapų. O juk asocialių "zuikių" kelionės jau buvo tapusi mums rimta problema, jie daugelį jautresnių keleivių buvo privertę rinktis alternatyvius kelionės būdus. Mažai prasmės buvo tokį piktybinį "zuikį" gaudyti. Protokolai rašomi jam dešimtis ir šimtą kartų (rekordininkas - R.G., 102 kartai), tik ką iš benamio paimsi?
Pastebėti ir pirmieji benamiai, jau stotelėje rodantys (kad prieš nosį jam vairuotojas, kuris paprastai juos visus iš veidų jau pažįsta, neuždarytų durų), jog bilietą turi. Mes savo ruožtu vairuotojams primename, jog keleivių vežimo taisyklėse draudžiama važiuoti nepriimtinus kvapus skleidžiančiam keleiviui, net jeigu jis ir rodo nuoširdų ryžtą susimokėti už kelionę. Taigi, ir šioje srityje turėtų atsirasti tvarka.
Pastebime, jog autobusuose sumažėjo chuliganų, vandalizmo. Tikrai geros tvarkos čia dar nėra, dar reikia ir laiko, ir pastangų, bet civilizuota tvarka be išlygų bus pasiekta.
Pirmieji ekonominiai rezultatai taip pat rodo, jog už kelionę dabar susimoka daugiau keleivių. Jau dabar galime pasakyti, jog terminuotųjų bilietų papildymų pardavimas padidėjo 4 proc. Vienkartinių bilietų statistika bus aiški tik kito mėnesio viduryje. Tačiau pagal didesnes bilietų pardavėjų paraiškas galime prognozuoti, jog bilietų šį mėnesį irgi bus parduota kiek daugiau.
Šie skaičiai mums labai svarbūs, nes rodo nuo metų pradžios buvusios neigiamos pardavimų dinamikos persilaužimo pradžią.
Kartu paaiškėjo ir tarsi paradoksalus faktas: "zuikių" pagavimas per šias tris savaites išaugo pusantro karto. Bet tai paaiškinama paprastai: išmontavus autobuso salono gilumoje esančius komposterius, nesąžiningam keleiviui sumažėjo galimybės pamačius kontrolę pasižymėti paruoštą taloną ir taip legalizuotis.
Atsirado nauja nesąžiningų keleivių rūšis, kurią vairuotojai jau spėjo praminti "sprinteriais". Šie keleiviai iš išlipančių prašo panaudoto bilieto, o po to gavę bilietą spurtuoja prie priekinių durų.
Tobulėja sukčiavimo metodai, tobulėja ir kontrolės būdai. Mes siekiame būti bent per žingsnį "zuikių" išmonės priekyje.
Dabar įpareigojome vežėjus dar labiau sugriežtinti keleivių atsiskaitymo už kelionę kontrolę. Šiomis dienomis bus išmontuoti paskutiniai kai kur dar likę salono gilumoje komposteriai, liks tik esantys prie vairuotojo ir jo regėjimo lauke.
Vairuotojai glaudžiau bendradarbiaus su kontrolę vykdančia saugos tarnyba. Nustačius keleivius, atsisakančius išlipti iš autobuso ir mokėti baudą, dabar vairuotojui leidome stovėti ir laukti, kol atvyks policijos ekipažas. Lygiai taip pat vairuotojui suteikta teisė stovėti ir laukti ekipažo, jeigu įlipęs keleivis atsisako pasižymėti bilietą arba parodyti e-bilieto kortelę.
Iš anksto atsiprašome klaipėdiečių dėl galimų nepatogumų. Tikimės, kad tokie atvejai bus reti. Pirmoji patirtis rodo, jog autobuso "viešoji nuomonė" pilietiškai vertina naująją tvarką, rodo vis didesnį nepakantumą "zuikiams". Keleiviams, kaip ir autobusų vairuotojams, suprantantiems, jog nuo surenkamų pajamų priklauso ir jų darbo vietų išsaugojimas, nuoširdžiai dėkojame. Pastebime, jog sumažėjo ir panaudotų bilietėlių perdavimas išlipant, "sprinteriams" tenka vis ilgiau laukti savo "geradario".
Klaipėdos patirtį atidžiai stebi kitų didžiųjų miestų transporto organizatoriai. Stebi ir su abejone kartais pasako daugmaž taip: "Jums gerai, jūs vežate klaipėdiečius, o mums tenka vežioti savo keleivius, kažin kaip ta jūsų patirtis pas mus išvirs." Raminu kolegas, kad žmonės visur vienodai nori teisingumo, tačiau širdyje, ką ten slėpti, didžiuojuosi mūsų miesto žmonių pilietiškumu. Taigi, ačiū jums, mieli klaipėdiečiai, už tai, ir siekime kartu, kad mūsų miesto visuomeninis transportas tikrai taptų pavyzdžiu kitiems miestams.
Gintaras NENIŠKIS
http://www.ve.lt/?data=2009-06-26&ru...&id=1245950818
Comment
Comment