Manau ne, nes viešasis transportas yra socialinė paslauga, kuri turi būti prieinama vidutines ir žemesnes pajamas gaunantys žmonės, plius prie viešojo transporto reikia užtikrinti draudimą, technikos tvarkymą, saugumą ir daug kitų pašalinių dalykų, kurie irgi suryja daug pinigų.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Klaipėdos viešasis transportas
Collapse
X
-
nesenai teiravausi kodėl Lietuvoje būna išjungiami STOP mygtukai autobusuose. Pvz Anglijoj kurioje stotelėje nori išlipti paspaudi STOP likus nedaug kelio iki stotelės ir sustoja, o stotelėje turi pakelti ranką (na Lietuvoje kiltų problemų su mikriukais) ir autobusas sustoja. O jei nepakeli ir autobuse niekas STOP nepaspaudžia tai ir nestoja. sutaupo ir kuro sąnaudų (stjoant ir įsibėgėjant) ir laiko. Ir išaiškėjo, kad Lietuvos įstatymai nurodo, jog autobusas privalo stoti KIEKVIENOJE stotelėje.. manau nelogiškas įstatymas.Blogas apie mano gyvenimą bei įspūdžius Kinijoje - kiniskai.blogspot.hk
Comment
-
Tuo tarpu miesto viešojo transporto keleivių pervežimo taisyklės sako, kad jei nėra stotelėje žmonių ir jei niekas nestovi autobuse prie durų dar artėjant prie stotelės, vairuotojas turi teisę pravažiuoti stotelę joje nesustojęs.
Pasidomėk įstatymu, arba keleivių pervežimo taisyklės yra sudarytos nusižengiant šiam įstatymo punktui, arba skaitei seną įstatymo straipsnį. Dabar naujausia pataisa turėtų būti šių metų pavasario.
Lietuvoje būtų galima įdiegti "stop" mygtuko ir rankos pakėlimo sistemą viešajame transporte. Tuo pačiu stotelės galėtų būti įrengtos mažesniu atstumu, nes dabar kiekvienos naujos stotelės įrengimas esamoje trasoje reiškia didesnius maršruto nuostolius dėl dažnesnio sustojimo. Tuo pačiu įdiegus tokią sistemą, kai būtų sumažinti ir atstumai tarp stotelių, būtų galima prieiti prie tvarkos darymo su maršrutiniais ir taksi ir jiems uždrausti stoti bet kur. Jie galėtų sustoti tik stotelėse, o dėl jų pagausėjimo tai nebūtų didelė nelaimė keleiviams. Padidėtų saugumas mieste, keleiviai būtų priversti daugiau pasivaikščioti. Nes dabar pasidarė totalūs tinginiai su įprastu: "išlekiu iš namų prie gatvės" ir "išlipu šalia darbo durų".
Viena aišku, kad tokios sistemos Kaune kol kas įdiegti neįmanoma, nes Škodos troleibusuose nėra tokių mygtukų ir jų instaliavimas būtų betikslis, nes tai seni troleibusai, kurie po kažkiek laiko bus keičiami naujais. Autobusai Kaune man atrodo jau visi su tais mygtukais.
Įdomu, kaip Klaipėdoje, ar visi su mygtukais Stop?
Apskritai, tokia naujovė būtų šauni ir sveikintina, bet sudėtinga suvokti, kaip internetu nesinaudojantys ir laikraščių neskaitantys, bet visuomeniniu transportu besinaudojantys seni žmonės sužinotų apie naujovę. Taip pat dauguma jų žlibi kaip kurmiai, vos mato, kas po kojomis dedasi, ką jau kalbėti apie galimybę įžiūrėti transporto numerį iš toliau. Šiurpokai nuskambės, bet manau reikia palaukti kol išmirs esami senosios kartos žmonės ir pasikeis karta, tai nutiks per maždaug 10 metų ir bandyt tada diegti, nors neaišku kaip dabartiniai 60-mečiai priprastų prie tokios sistemos, gal ir jiems būtų taip pat sunku kaip dabartiniams senukams. Aš tai remčiau tokią idėją, bet dauguma lietuvių bijo pokyčių ir juos priima labai sunkiai. O štai senoji karta išvis nesusigaudo gyvenime ir keista, bet viešuoju transportu naudoja dar gana aktyviai. Būna, įlipa į troleibusą ir žmonių klausinėja koks jo maršrutas, ir ar čia autobusas, ar troleibusas... Jie nieko nemato ir nieko nesupranta - mano toks įspūdis.Paskutinis taisė Ametistas; 2009.06.10, 21:17.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąManau ne, nes viešasis transportas yra socialinė paslauga, kuri turi būti prieinama vidutines ir žemesnes pajamas gaunantys žmonės, plius prie viešojo transporto reikia užtikrinti draudimą, technikos tvarkymą, saugumą ir daug kitų pašalinių dalykų, kurie irgi suryja daug pinigų.
Tik gaila, kad ta tramvajaus idėja kažkur nuplaukė su visais pažadais arba liko paslėpta stalčiuje.
Comment
-
Parašė Chixx Rodyti pranešimąnesenai teiravausi kodėl Lietuvoje būna išjungiami STOP mygtukai autobusuose. Pvz Anglijoj kurioje stotelėje nori išlipti paspaudi STOP likus nedaug kelio iki stotelės ir sustoja, o stotelėje turi pakelti ranką (na Lietuvoje kiltų problemų su mikriukais) ir autobusas sustoja. O jei nepakeli ir autobuse niekas STOP nepaspaudžia tai ir nestoja. sutaupo ir kuro sąnaudų (stjoant ir įsibėgėjant) ir laiko. Ir išaiškėjo, kad Lietuvos įstatymai nurodo, jog autobusas privalo stoti KIEKVIENOJE stotelėje.. manau nelogiškas įstatymas.
O šiaip, paminėta skaudi problema - mikriukai. Galėtų vieną dieną jų nelikti.
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąTuo tarpu miesto viešojo transporto keleivių pervežimo taisyklės sako, kad jei nėra stotelėje žmonių ir jei niekas nestovi autobuse prie durų dar artėjant prie stotelės, vairuotojas turi teisę pravažiuoti stotelę joje nesustojęs.
Pasidomėk įstatymu, arba keleivių pervežimo taisyklės yra sudarytos nusižengiant šiam įstatymo punktui, arba skaitei seną įstatymo straipsnį. Dabar naujausia pataisa turėtų būti šių metų pavasario.
Lietuvoje būtų galima įdiegti "stop" mygtuko ir rankos pakėlimo sistemą viešajame transporte. Tuo pačiu stotelės galėtų būti įrengtos mažesniu atstumu, nes dabar kiekvienos naujos stotelės įrengimas esamoje trasoje reiškia didesnius maršruto nuostolius dėl dažnesnio sustojimo. Tuo pačiu įdiegus tokią sistemą, kai būtų sumažinti ir atstumai tarp stotelių, būtų galima prieiti prie tvarkos darymo su maršrutiniais ir taksi ir jiems uždrausti stoti bet kur. Jie galėtų sustoti tik stotelėse, o dėl jų pagausėjimo tai nebūtų didelė nelaimė keleiviams. Padidėtų saugumas mieste, keleiviai būtų priversti daugiau pasivaikščioti. Nes dabar pasidarė totalūs tinginiai su įprastu: "išlekiu iš namų prie gatvės" ir "išlipu šalia darbo durų".
Viena aišku, kad tokios sistemos Kaune kol kas įdiegti neįmanoma, nes Škodos troleibusuose nėra tokių mygtukų ir jų instaliavimas būtų betikslis, nes tai seni troleibusai, kurie po kažkiek laiko bus keičiami naujais. Autobusai Kaune man atrodo jau visi su tais mygtukais.
Įdomu, kaip Klaipėdoje, ar visi su mygtukais Stop?Blogas apie mano gyvenimą bei įspūdžius Kinijoje - kiniskai.blogspot.hk
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąTokiu atveju dalis vairuotojų pažeidžia šį įstatymą, nesustodami stotelėse, kuriose nėra nei įlaipinamų, nei išlapinamų keleivių.
O šiaip, paminėta skaudi problema - mikriukai. Galėtų vieną dieną jų nelikti.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąŠiek tiek suprantami tik senyvo amžiaus, kuriems kelios sekundės pastovėt ar atsistot kai autobusas važiuoja, atrodo lyg mirtinas nuosprendis. Jie tikrai valgo tik kruopas, nes nesugeba išsilaikyt dviem kojom ir dviem rankom net tada, kai stabdo optimaliai švelniai. Kita vertus, šitie paliegėliai kovojo už Lietuvos laisvę ir manau, kad tas partizaninis gyvenimas ir turi didelę įtaką dabartinei senukų sveikatos būklei.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąTokiu atveju dalis vairuotojų pažeidžia šį įstatymą, nesustodami stotelėse, kuriose nėra nei įlaipinamų, nei išlapinamų keleivių..
Comment
-
Parašė Tigras Rodyti pranešimąSeip del tokiu dalyku ir yra autobuso salono vidduje tureklose imnotuoti mygtukai STOP.
Comment
-
Klausimas kaip dėl aklųjų - jie tai nemato, kada atvyksta autobusas. Rankos nepakels.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąKlausimas kaip dėl aklųjų - jie tai nemato, kada atvyksta autobusas. Rankos nepakels.
Moralas: visiems įtikti neįmanoma.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Tigras Rodyti pranešimąSeip del tokiu dalyku ir yra autobuso salono vidduje tureklose imnotuoti mygtukai STOP.Blogas apie mano gyvenimą bei įspūdžius Kinijoje - kiniskai.blogspot.hk
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąKlausimas ir dėl kurčiųjų — jie tai negirdi, kokią stotelę praneša.
Moralas: visiems įtikti neįmanoma.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Chixx Rodyti pranešimąmygtukai tai veikia, bet į jų paspaudimą neatsižvelgiamawww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąO šiaip, paminėta skaudi problema - mikriukai. Galėtų vieną dieną jų nelikti.
Comment
-
Vilniuje yra 3 stotelės, kuriose autobusai ir troleibusai PRIVALO sustoti, jei kas nors spaudžia STOP ar mojuoja ranka.
1. Antakalnio g. tarp L. Sapiegos ir "Neris". Kai kuriuose troleibusuose kaba užrašas: "Norėdami išlipti stotelėje "pagal pageidavimą", turite iš anksto įspėti vairuotoją", t.y. belstis į kabiną...
2. Prie autobusų parko - vairuotojas pasižiūri, ar yra žmonių (dažniausiai vyrų su krepšiais), stovinčių prie durų ir jei reikia, sustoja.
3. Pilaitės st. važiuojant link centro, iškart už Pilaitės pr. ir Senojo Pilaitės kelio sankryžos. Čia nė karto nemačiau, kad kažkas liptų ar stovėtų.
Comment
-
Parašė GigaMan Rodyti pranešimąKuom ši problema skaudi? argumentai?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąVilniuje yra 3 stotelės, kuriose autobusai ir troleibusai PRIVALO sustoti, jei kas nors spaudžia STOP ar mojuoja ranka.
1. Antakalnio g. tarp L. Sapiegos ir "Neris". Kai kuriuose troleibusuose kaba užrašas: "Norėdami išlipti stotelėje "pagal pageidavimą", turite iš anksto įspėti vairuotoją", t.y. belstis į kabiną...
2. Prie autobusų parko - vairuotojas pasižiūri, ar yra žmonių (dažniausiai vyrų su krepšiais), stovinčių prie durų ir jei reikia, sustoja.
3. Pilaitės st. važiuojant link centro, iškart už Pilaitės pr. ir Senojo Pilaitės kelio sankryžos. Čia nė karto nemačiau, kad kažkas liptų ar stovėtų.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
Comment