Niekas niekur neina. KKT el. paštu persiunčia skundą vežėjo administracijai, jie kartu visi susėdę pasijuokia, tada po kelių tokių pačių skundų pagalvoja gal čia rimtai, dar po kelių skundų pasako tam vairuotojui ir tik po 3-4-jų pasakymų vairuotojas ima mąstyti, kad gal čia rimtai, dar po kelių pasakymų iš administracijos vairuotojas ima mąstyti kaip atsikrat tų baldų, kur juos dėt (žodžiu - planuoja), dar po kelių administracijos piktų žodžių, vairuotojas pasižada juos išmest, o dar po kelių pasakymų - išmeta... Va taip vat visa sistema veikia
Butu gerai ivesti kokia griezta disciplina, kaip rusu laikais. Pasake vadovas ir viskas sprendziama be jokiu klausimu ar niurzgejimu. Nors tiesa sakant netikiu, kad tie KKT nusiusti skundai ka nors pakeis. Gal keletuose autobusu baldai ir dings. Reikes per sia savaite padaryti patikra. Nuvaziuosiu i centra su fotoparatu ir gaudysiu privatininku masinas.
Butu gerai ivesti kokia griezta disciplina, kaip rusu laikais. Pasake vadovas ir viskas sprendziama be jokiu klausimu ar niurzgejimu. Nors tiesa sakant netikiu, kad tie KKT nusiusti skundai ka nors pakeis. Gal keletuose autobusu baldai ir dings. Reikes per sia savaite padaryti patikra. Nuvaziuosiu i centra su fotoparatu ir gaudysiu privatininku masinas.
Vienas pasakymas žymių pokyčių nepadarys, bet nuolatiniai skundai - pakeis. Iš tikrųjų vežėjai privalo reaguoti į Transporto skyriaus atsiųstus skundus.
Turiu pripazinti, kad Privatininkai pradejo kreipti demesi i KKT atsiustus skundus. Siandien man bunant mieste tik dviejuose autobusuose is 15 buvo like baldu.
Turiu pripazinti, kad Privatininkai pradejo kreipti demesi i KKT atsiustus skundus. Siandien man bunant mieste tik dviejuose autobusuose is 15 buvo like baldu.
Jie negali neklausyt, nes KKT gali vežėjui nutraukti veiklos leidimo galiojimą.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Tai vairuotojas ir neturetu tikrint, pvz Rygoje i daugeli autobusu lipama tik per priekine duryso vairuotojas tiktai prekiauja bilietais ir ten irgi yra bilietu kontrole lipanti i autika, tai ir priejom prie logines isvados kad vairuotojui tai nereikalinga. Bet as prisimenu mazdaug pries 15 metu autikose irgi budavo vairuotojai-kontrolieriai.
Tai jei vairuotojas netikrina,tai kokia dar ten prie priekiniu duru kontrole yra??? Kas patikrins tavo taloneli?:-)))
Tai jei vairuotojas netikrina,tai kokia dar ten prie priekiniu duru kontrole yra??? Kas patikrins tavo taloneli?:-)))
Paskaityk tavo cituotą komentarą dar kartą ir suprasi. Kam rašinėti tokius beverčius komentarus, kaip dabar tavo ir kam uždavinėt kvailus klausimus, jei atsakymas tau palei nosį.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Paskaityk tavo cituotą komentarą dar kartą ir suprasi. Kam rašinėti tokius beverčius komentarus, kaip dabar tavo ir kam uždavinėt kvailus klausimus, jei atsakymas tau palei nosį.
Nezinau kokia kalba jus rasote. Atsakyma palei nosi as matau: "vairuotojas tiktai prekiauja bilietais ir ten irgi yra bilietu kontrole lipanti i autika, tai ir priejom prie logines isvados kad vairuotojui tai nereikalinga"' , bet as jo nesuprantu. kOKIA TEN KONTROLE? Dar vienas zmogus stovi? Koks automatas tikrina? Nieko neaisku. Jus taip snekate,taip savo mintis reiskiate,tai kaip ''miltai pavejui'' , nieko neisgerus nesuprasti.
Nezinau kokia kalba jus rasote. Atsakyma palei nosi as matau: "vairuotojas tiktai prekiauja bilietais ir ten irgi yra bilietu kontrole lipanti i autika, tai ir priejom prie logines isvados kad vairuotojui tai nereikalinga"' , bet as jo nesuprantu. kOKIA TEN KONTROLE? Dar vienas zmogus stovi? Koks automatas tikrina? Nieko neaisku. Jus taip snekate,taip savo mintis reiskiate,tai kaip ''miltai pavejui'' , nieko neisgerus nesuprasti.
Na tas komentatorius taip rašė: keleiviai laipinami pro priekines duris, vairuotojas bilietų netikrina tik jais prekiauja. Tai išeina taip, kad bilietų kontrole užsiima tokia pati keleivių kontrolė kaip pas mus, o laipinama pro priekį tiesiog dėl bendros tvarkos.
Nesiginčiju, minėtas komentatorius tikrai turi problemų su minčių dėstymu ir taisyklinga rašysena, tai didina tikimybę neteisingai arba visai nesuprasti jo minčių, bet šiuo atveju mintis buvo įmanoma suprast
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Na tas komentatorius taip rašė: keleiviai laipinami pro priekines duris, vairuotojas bilietų netikrina tik jais prekiauja. Tai išeina taip, kad bilietų kontrole užsiima tokia pati keleivių kontrolė kaip pas mus, o laipinama pro priekį tiesiog dėl bendros tvarkos.
Nesiginčiju, minėtas komentatorius tikrai turi problemų su minčių dėstymu ir taisyklinga rašysena, tai didina tikimybę neteisingai arba visai nesuprasti jo minčių, bet šiuo atveju mintis buvo įmanoma suprast
Na gerai,jei bilietu kontrole tokia pati kaip visur ( tikrina ilipe kontrolieriai), tai kokia tada prasme ileidineti zmones tik pro priekines duris???
Na gerai,jei bilietu kontrole tokia pati kaip visur ( tikrina ilipe kontrolieriai), tai kokia tada prasme ileidineti zmones tik pro priekines duris???
Vokietijoe kontrole irgi ilipa bet ten zhmogutis apisrenges civiliai ir poto istraukia pazymejima pradeda tikrint bilietus ir autobusas kaip pas mus ne stovi stoteleje o rieda toliau. O per priekines tai labai gerai bet cia viskas priklauso no zhmogaus pirkt ar ne. Bet mes nuo vakaru laaaaaaaaaaaaaaaabai atsilikom situo klausimu.
Vokietijoe kontrole irgi ilipa bet ten zhmogutis apisrenges civiliai ir poto istraukia pazymejima pradeda tikrint bilietus ir autobusas kaip pas mus ne stovi stoteleje o rieda toliau. O per priekines tai labai gerai bet cia viskas priklauso no zhmogaus pirkt ar ne. Bet mes nuo vakaru laaaaaaaaaaaaaaaabai atsilikom situo klausimu.
Prašau tavęs išmokti rašyti lietuviškomis raidėmis ir norėdamas patęsti mintį, tiesiog prie savo paskutinio komentaro spustelk "taisyti".
O kalbant apie Lietuvos atsilikimą nuo Vokietijos, tai Lietuva ne atsilikusi, bet tiesiog nespėja pasivyti, nepamiršk, kad Lietuvoje dukart po ilgus laikotarpius buvo okupuota ir tada ji visai nesivystė ekonomiškai, nes buvo valdoma kaip uždarytame stiklainyje.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Vat jus ne pastebejot, kas moka vokiskai, kodel parvatytose is Vokietijos autobusose parasyta kad ISEJIMAS PER KITAS DURYS?
Prisidėsiu prie Amiko komentarų ir paprašysiu tavęs mintis dėstyti aiškiai, naudoti lietuviškas raides, o ne sh ir zh. O apie tave, tavo visiškai neapgalvotus komentarus ir tai, ką rašei man į ICQ susidarė įspūdis, kad tau 10-11 metų. Kritika, kritika, kritika ir amžini skundai ir dejavimai viešojo transporto atžvilgiu - geriau tada patylėti. Tokių kritikų yra begalė.
Reikia džiaugtis tuo, kas yra, o ne ieškoti prie ko čia prisikabinti. Kita šalis - kita kultūra, kitoks požiūris. Gal mums derėtų pirkti autobusus iš Rusijos ir Kinijos, kad nebūtų tokių užrašų? Rusiški LiAZ'ai kaip tik talpesni už MB ir MAN, o mums to ir reikia .
Niekas niekur neina. KKT el. paštu persiunčia skundą vežėjo administracijai, jie kartu visi susėdę pasijuokia, tada po kelių tokių pačių skundų pagalvoja gal čia rimtai, dar po kelių skundų pasako tam vairuotojui ir tik po 3-4-jų pasakymų vairuotojas ima mąstyti, kad gal čia rimtai, dar po kelių pasakymų iš administracijos vairuotojas ima mąstyti kaip atsikrat tų baldų, kur juos dėt (žodžiu - planuoja), dar po kelių administracijos piktų žodžių, vairuotojas pasižada juos išmest, o dar po kelių pasakymų - išmeta... Va taip vat visa sistema veikia
Tiem "baldininkam" buvo skirtos baudos, tad juokai baigėsi.
Tiem "baldininkam" buvo skirtos baudos, tad juokai baigėsi.
Vadinas, jie jau ne pirmą skundą gavę, nes bent jau Kaune, tai baudas deda tik išskirtiniais atvejais. Dažniau stengiamasi tiesiog kalbėtis ir to paprastai pakanka. Dabar manau skundų iš keleivių sumažėję, dėl vairuotojų darbo, nes darbuotojų trūkumo nėra ir vairuotojai bijo būti atleisti, todėl dirba atsakingai.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
daugumoje pastatytų švieslentčių jau rodomas tvarkaraštis, bet išlenda užrašas : Vyksta derinimo darbai, nurodoma info gali būti netiksli ar kažkas panašaus
"Sistema veikia taip: atvažiuoja autobusas, atsidaro priekinės durys, pro kurias keleiviai įlipa. Tada atsidaro kitos, ir žmonės išlipa", - sakė KKT vadovas Gintaras Neniškis.
Anot transportininkų, taip bus siekiama atsikratyti asocialių, keleivių komfortą gadinančių asmenų.
Įlipus tik per priekines duris nepavyktų ir prasmukti be bilieto, nes jį reikės arba parodyti vairuotojui, turint terminuotąjį, arba prie vairuotojo pažymėti vienkartinį.
taigi du zuikiai vienu šūviu, ir atiskratys bomžų ir zuikių. Visai kaip Londone ir Birmingeme. Ten būtent tokia sistema. Šaunu jei įgyvendins
taigi du zuikiai vienu šūviu, ir atiskratys bomžų ir zuikių. Visai kaip Londone ir Birmingeme. Ten būtent tokia sistema. Šaunu jei įgyvendins
Apie tai jau buvo kalbeta. Nieko gero. Tik dar labiau atbaidys mokius keleivius, nes autobusai taps dar LETESNI. Tokia sistema galetu sekmingai veikti tik ne piko metu - anksti rytais iki 7 val. ir vakarais - nuo 19 val.
Zuikiu sumazes, bet ar tai kompensuos tuos finansinius praradimus, kai del autobusu letumo dar labiau sumazes mokiu keleiviu, kurie pasirinks mikroautobusus?
Comment