Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Bet ten alia koža, tai nepatogu, slysta per daug, salta
    Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

    Comment


      #42
      O kaip jums manas.As tai su juo vaziavau hamburge,tai buvo labai patogus o salonas irgi labai grazus ir kokybiskas.

      Comment


        #43
        Parašė groundzer Rodyti pranešimą
        O kaip jums manas.As tai su juo vaziavau hamburge,tai buvo labai patogus o salonas irgi labai grazus ir kokybiskas.
        Manau, kad reikia su galinėmis durimis (nėra tokios modifikacijos?), be galinių normaliai kai nėra daug žmonių, o tokių maršrutų bent jau piko valandomis nėra pas mus.
        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          #44
          Manau nereikia išradinėti dviračio...Tad mano nuomone palankiausiai būtų pasirinkti Solaris Urbino (jei neklystų tai to pačio Volvo padalinio Lenkijoje Wroclav'e taškas), nes tai visų pirma ekonomiškiausias variantas, kuris nelabai smarkiai skiriasi techniniais duomenimis nuo kitų variantų (na bent nuo to pačioVolvo). Aišku komforto klausimas kyla, nes užpakalį trinti ant kietų sėdynių Urbino autobuse nėra malonumas. Bet payzdžiui, viena pažįstama švedė dirbanti Gioteborge Volvo dizaino skyriuje gavo užsakymą keliom dešimtim autobusų iš kažkokio miestelio Vokietijoje (Heidelberge ar kažkokiam kitam, kuris prasideda H raide) suprojektuoti saloną su kietom kėdėm, nes miestelis yra universitetinis studentų ir europietiška pensija besidžiaugiančių senukų "rojus". Tad, kad nesedėtų ar neužsisėdėtų studentai autobusuose neužleidžiant vietos senoliams, projektuoja saloną su kietom kėdėm Beječ dar vienas trūkumas Volvo (pastebėjau Kopenhagoje, Helsingborge, Kaune), tai kad net įjungus kondicionavimą vasarą, Volvo yra "dujų kamera": kelionė autobusu net 10 minučių tampa kančia ir išlipus taip suprakaituoji lyg būtum bėgęs maratoną be sustojimo.
          Kopenhaga/Roskildė / Stokholmas I II III IV
          Dordrechtas/Haarlemas
          Nesebaras/Plovdivas
          Kiolnas

          Comment


            #45
            Soliaris atsirdo Neoplan padalinio Lenkijoje pagrindu. Dabar turbūt nagus graužia Neoplan vadovybė.

            O Kaune važinėja kondicionuojami Volvo?
            Vilniuje esančiuose Volvo (naujuose) kondicionieriai gerai veikia.
            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

            Comment


              #46
              Šiaip lyg ir kondicionuojami, bet jokio brizo nesijaučia... Kopenhagoje dar žiauresnė situacija, nei liukai, nei langai neatsidaro! Tenka prakaituoti ir smirdėti
              Kopenhaga/Roskildė / Stokholmas I II III IV
              Dordrechtas/Haarlemas
              Nesebaras/Plovdivas
              Kiolnas

              Comment


                #47
                Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                Soliaris atsirdo Neoplan padalinio Lenkijoje pagrindu. Dabar turbūt nagus graužia Neoplan vadovybė.

                O Kaune važinėja kondicionuojami Volvo?
                Vilniuje esančiuose Volvo (naujuose) kondicionieriai gerai veikia.
                Kaune yra vieninteliai nauji tai Solaris autobusai. Beje, kažkas minėjo, kad kietos sėdynės. Solaryje autobuse sėdynės minkštos, o štai naujuose Solaris troleibusuose tame pataupė ir sėdynės yra kietos. Kaunietiškuose Volvo kondicionavimo nėra, nėra jo ir Solaris autobusuose, bet mas asmeniškai gerai ir be kondicionavimo, pakanka atvertų langų ir liuko.
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  #48
                  Langai ir liukai kondicionieriaus neatstos. Ikarusuose beveik visi langai atsidaro, ir liukai normalūs, bet jei lauke be vėjo ir tvanku tai ir viduje blogai.

                  Baisiausia šiuo požiūriu labdariniuose Volvo ir Skania, jie turbūt skirti važinėti už poliarinio rato: nei vienas langas neatsidaro, du liukai ir tuos atidarius tik poros centimetrų tarpas, tai tenka kliautis tik vairuotojų supratingumu, važiuodavo su atviromis priekinėmis durimis. Bet tai praeitis (su išimtimis), bent jau Klaipėdoje.
                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                  Comment


                    #49
                    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                    Langai ir liukai kondicionieriaus neatstos. Ikarusuose beveik visi langai atsidaro, ir liukai normalūs, bet jei lauke be vėjo ir tvanku tai ir viduje blogai.

                    Baisiausia šiuo požiūriu labdariniuose Volvo ir Skania, jie turbūt skirti važinėti už poliarinio rato: nei vienas langas neatsidaro, du liukai ir tuos atidarius tik poros centimetrų tarpas, tai tenka kliautis tik vairuotojų supratingumu, važiuodavo su atviromis priekinėmis durimis. Bet tai praeitis (su išimtimis), bent jau Klaipėdoje.
                    Autobusas juk juda, tad bet kuriuo atvėju, į saloną vėjo patenka. Man asmeniškai Solaryje pakako visų atvertų langų + 2 liukai + oro ventiliatorius net šią vasarą, kai kartis buvo neišpasakytas. O tie labdaringi į Kauną atkeliavę iš Danijos ir Skandinaviškų šalių... Jeigu Volvo dar galima kentėti, nes erdvės šiek tiek daugiau, tai su Scania vasarą tikrai geriau nevažinėti, jau mielesni Ikarus būna
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      #50
                      Tokia ir nauda iš to vėjo, kai jis karštas...bet tiek to.
                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                      Comment


                        #51
                        Pikas šokdina „mikriukų“ vairuotojus

                        EGLĖ PETKUTĖ

                        Rytą į darbą skubantys klaipėdiečiai netelpa „mikriukuose“.

                        Žmonės skundžiasi, kad pietinėje miesto dalyje ties prekybos centru „Big“ į maršrutinį taksi neįmanoma įsėsti. Vykstantiems iš Žardininkų kelti rankos net neverta, „mikriukai“ pravažiuoja pilnutėliai.

                        9-uoju maršrutu vežančios bendrovės „Devintoji banga“ direktorius Jonas Kasperavičius teigė, kad keleiviai vežami pagal prieš trejus metus savivaldybės tarybos patvirtintą grafiką.

                        „Problema ta, kad visi nori važiuoti vienu metu. Vėliau nors atsigulęs vairuok, autobusas būna tuščias“, - sakė pašnekovas.

                        Didžiausias keleivių srautas būna nuo 7 iki 8 valandos ryto. Vienu metu po miestą važinėja apie 20 devintojo maršruto „mikriukų“. Piko metu jie važiuoja kas tris minutes.

                        „Bandėme važiuoti dažniau, tačiau tai problemos neišsprendė. Keli „mikriukai“ vykdavo pilni, kiti pustuščiai. Vairuotojai ėmė skųstis“, - aiškino J.Kasperavičius.

                        Jo manymu, tai situacija be išeities. Automobilių pakanka, vairuotojų taip pat. Pagelbėtų tai, kad žmonės nepultų į darbą paskutinę minutę, o išeitų iš namų kiek anksčiau.

                        Šeštuoju maršrutu vežančios bendrovės vadovas Albertas Beniušis pripažino, kad pietinė miesto dalis jau seniai kelia galvos skausmą.

                        „Anksčiau važiuodavome kas dvi minutes, tačiau maršruto pradžioje ir pabaigoje vairuotojai turėdavo laukti daugiau nei pusvalandį, kol susirinks daugiau keleivių. Už stovėjimą mums juk niekas nemoka. Dabar piko metu vežame kas keturias minutes“, - pasakojo A.Beniušis.

                        Jo nuomone, tiek, kiek piko metu yra norinčiųjų važiuoti, nesutalpintų net traukinys.

                        Tačiau, anot A.Beniušio, patys keleiviai galėtų labiau pasistengti.

                        „Į darbą žmonės nuvyktų dvigubai greičiau, jei išeidami iš namų pasirūpintų smulkiomis monetomis. Skaičiuodami ir dalindami grąžą vairuotojai priversti delsti, todėl kartais nespėja laiku atvykti. Ypač trūksta dviejų ir penkių litų monetų. Jų net nėra kur išsikeisti“, - dėstė įmonės vadovas.

                        Jis priminė, kad vairuotojai turi teisę nepriimti didesnės nei 20 litų vertės kupiūrų.

                        Kai kuriuose „mikriukuose“ jau kabo skelbimai, raginantys keleivius mokėti lygiai tiek, kiek priklauso – 1 litą 70 centų.

                        Po 8 valandos ryto keleivių srautai pasiskirsto tolygiau.

                        Iki 20 valandos „mikriukai“ važiuoja kas 4 – 5 minutes. Kiek rečiau – iki 23 valandos. Naktį maršrutiniai taksi paprastai veža kas 8 minutes.
                        www.klaipeda.daily.lt
                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          #52
                          Klaipėdoje girtas autobuso vairuotojas vartydamas medžius vežiojo žmones

                          http://www.delfi.lt/news/daily/crime...hp?id=12905865

                          Comment


                            #53
                            Parašė WILD_WEST Rodyti pranešimą
                            Klaipėdoje girtas autobuso vairuotojas vartydamas medžius vežiojo žmones

                            http://www.delfi.lt/news/daily/crime...hp?id=12905865
                            Jo, neblogai tas vairuotojas pasivazinejo po miesta.

                            Comment


                              #54
                              Nuomonė

                              Autobusuose - klaikūs kvapai

                              Balandžio 16 dieną teko važiuoti 8-ojo maršruto autobusu. Įlipau, pažymėjau bilietą ir maniau ramiai nuvažiuosiu ten, kur man reikia.

                              Tačiau mane tiesiog pribloškė mašinoje išsikeroję kvapai - tiesiog sunku žodžiais apsakyti.

                              Netoliese stovėjo vyras, kuris, matyt, prausiasi vieną kartą per metus, o drabužių neskalbia nuo pat jų įsigijimo momento.

                              Šitokį gaižiai šleikštų dvoką ne kiekvienas gali pakęsti, todėl teko tam vyrui padaryti pastabą ir keliais žodžiais paaiškinti apie asmens higieną bei kasdienę kojinių keitimo būtinybę.

                              Ir ką jūs manote! Vietoj to, kad tas tipas man padėkotų, jis pats mane ėmėsi „auklėti“ - esą ne mano reikalas, kokie nuo jo sklinda kvapai. „Jei nori normaliai kvėpuoti, važinėk taksi po Sočį“, - tėškė jis man.

                              Paskui dar pasakė keletą labai „malonių“ žodelių, atmiešdamas juos painiais mongoliškais keiksmažodžiais.

                              Supratau, kad šiuo požiūriu tas žmogus - visiškas virtuozas.

                              Betrūko, kad dar, lyg patvirtindamas savo žodžius, iš tam tikros kūno vietos išleistų tam tikrą „subtilų“ garsą, reiškiantį kategorišką prieštaravimą.

                              Pasirodo, ta taisyklė, kad tik švariame kūne yra švari siela, yra teisinga. To smirdančio tipo ir dvasinė būklė - labai abejotina.

                              Šis atvejis dar sykį turėtų visiems priminti didelę nūdienos problemą - daugybės žmonių piktybišką nevalyvumą.

                              Kokių tik kvapų esi žmogus priverstas prisiuostyti autobusuose - nuo šleikštulio galėtum apalpti. Vienas važiuoja jau nuo pat rytmečio prisigėręs alaus ir raugėja bei leidžia kitokius neaiškius garsus.

                              Kitas visus aplinkinius „pradžiugina“ stipriu česnakų kvapu.

                              Apie tam tikrus kitus dvelksmus, kurių irgi pakanka, tai apskritai patylėsime.

                              Turi gi pagaliau žmonės suprasti, kad jie privalo praustis ir nekankinti kitų savo, atsiprašant, dvoku.

                              Negalima viešoje vietoje rodytis ir prisirijus česnakų ar kitokio aštraus kvapo mitalo.

                              Už tokius dalykus, pavyzdžiui, Japonijoje yra baudžiama nemažomis baudomis.

                              Galbūt ir pas mus kas nors galėtų pasidomėti kvapais kvapeliais, nes problema iš tiesų yra labai jau opi.

                              Juk dabar pagaliau ne viduramžiai ir ne baudžiava, o XXI amžius ir kankinti kitus savo dvoku yra ne tik nepadoru, nehumaniška, bet ir, mano nuomone, nusikalstama.

                              Pagaliau visa tai ir nehigieniška, nes galima susirgti įvairiomis odos ir kitokiomis ligomis.

                              Taip kad laikas praustis, gerbiami piliečiai, muilas ir vanduo brangiai nekainuoja. Reikia tik valios ir kasdienio pasiryžimo nesmirdėti.

                              Esame žmonės, todėl negalime elgtis kaip gyvuliai.

                              ALDONA KAMINSKAITĖ
                              www.klaipeda.daily.lt

                              Problema gan aktuali, aišku visų nesužiūrėsi, bet vairuotojai galėtų išvyti iš autobusų akivaizdžius bomžus, nes tokius vežioti ir pagal taisykles atrodo draudžiama.
                              Vilniuje dažnai važiuoju keliais autobusų maršrutais, tai pvz. 37 yra bomžų maršrutas, beveik visada nors vienas sėdi, ypač į Rokantiškių pusę (ten gal jų kolonija yra?), o dažnai net keli.
                              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                              Comment


                                #55
                                Isedi i autobusa numeris "du" spartos stotelej regis, kartu isivelka ne vienas ir ne du treninguoti ar dzinsuoti vaikinai, kartais su merginom, ir patraukia link oro uosto. Is ten draugiskai nuveina i tobora. Atgal veiksmas kartojasi, tik jau tarkim felikso vaitkaus atrodo stotelej.
                                Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                                Comment


                                  #56
                                  AUTOBUSŲ KELEIVIAI. Klaipėdos autobusų parkas pernai vežė 14,5 mln. keleivių - 4 proc. daugiau nei 2005 metais. Klaipėdos autobusų parkas pernai įsigijo 12 autobusų ir iš viso jų turi 112. Iš jų 71 važinėja mieste, 8 - priemiestyje, o 33 - tolimaisiais reisais.
                                  www.klaipeda.daily.lt
                                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                  Comment


                                    #57
                                    Klaipėdoje populiarėja viešasis transportas

                                    UAB Klaipėdos autobusų parko (KlAP) metų veiklos rezultatai byloja, kad daugėja klaipėdiečių, besinaudojančių miesto autobusais.



                                    Pernai bendrovė pervežė pusę milijono keleivių daugiau nei ankstesniais metais, o bendrovės pajamos padidėjo 9 proc.

                                    Per 2006 metus KlAP pervežė 14,5 mln. keleivių. Daugiausia keleivių - per 14 mln., pervežta Klaipėdos mieste. KlAP aptarnauja 11 miesto maršrutų. Pernai, keleivių patogumui, uostamiestyje įvestas dar vienas autobusų maršrutas. Patobulintas susisiekimas ir su priemiesčio sodais.

                                    Taip pat padaugėjo keleivių vykstančių tarpmiestiniais ir tarptautiniais reisais. KlAP yra viena iš stambiausių šalyje tolimojo susisiekimo rinkoje veikiančių pervežimo bendrovių, aptarnaujanti 4 tarptautinius maršrutus.

                                    Įmonė, gerindama teikiamų paslaugų kokybę, sistemingai atnaujina autobusų parką. Pernai įsigyta 12 autobusų. Dabar bendrovė eksploatuoja 112 autobusų - 71 iš jų važinėja Klaipėdos mieste, 8 - priemiesčio zonose, 33 vyksta į tolimojo susisiekimo reisus.

                                    KlAP generalinė direktorė Jelizaveta Daugininkienė teigė, kad įmonė ir toliau sieks gerinti teikiamų paslaugų kokybę.

                                    "Klaipėda pirmoji Lietuvoje atsisveikino su senučiukais ikarusais. Dabar po miestą važinėja daug patogesni keleiviams ir išvaizdesni "Mercedes" ir "Man" markių autobusai. Jų vidutinis amžius yra beveik 14 metų, todėl aktyviai ieškoma galimybių kaip įsigyti naujus autobusus, kurie būtų ekonomiškesni ir tarnautų ilgiau", - sakė generalinė direktorė.

                                    Finansavimą naujų autobusų įsigijimui tikimasi gauti iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų, pasinaudojant Vyriausybės numatyta programa "Ekologiško viešojo transporto plėtrai". Tam bendrovė jau yra parengusi investicinį projektą.

                                    KlAP pirmoji Lietuvoje pradėjo ekologiško visuomeninio transporto eksperimentą - po Klaipėdą važinėja 4 autobusai, kurie varomi ekologiškesniu kuru - suslėgtomis gamtinėmis dujomis. Šios dujos ne tik mažiau teršia aplinką, jomis varomų atobusų variklių keliamas triukšmas sumažėja 5-6 proc.

                                    Šiemet turėtų prasidėti Klaipėdos autobusų stoties kapitalinis remontas. Jau parengtas techninis projektas, pagal kurį naujame stoties pastate bus prekybos centras, įsikurs paslaugų firmos.
                                    Žygimantas MEŠKAUSKAS
                                    www.ve.lt

                                    Comment


                                      #58
                                      Į 2010-uosius - geležinkelio bėgiais

                                      Klaipėda turi unikalias galimybes pigiai ir efektyviai įrengti moderniausią Lietuvoje visuomeninio transporto sistemą.

                                      Dar iki 2010 metų galima paleisti pirmuosius šios sistemos elementus aplenkiant ant senienų tūpčiojančius vilniečius.

                                      Taip teigia vilnietis profesorius Algimantas Ambrazevičius, kartu su Klaipėdos miesto Tarybos nariu verslininku Rimantu Cibausku pasiryžęs įrodyti, kad uostamiestis gali sukurti itin patogią susisiekimo sistemą.


                                      "Klaipėda turi idealų - išilginį - išplanavimą. Svarbiausias vizijos elementas yra išilgai visą miestą nutiestas geležinkelis. Jei juo paleistume greitaeigį traukinį, o skersai miesto iki bėgių - kitą transportą, būtų sukurtas itin gera susisiekimo sistema", - "Autosalonui" sakė A. Ambrazevičius, vienas tituluočiausių šalies transportininkų.

                                      Pranašumas - greitis

                                      Pasak mokslininko, nuo Rimkų iki Melnragės šiuo geležinkeliu būtų galima nuvažiuoti per 12-18 minučių.

                                      "Pavyzdžiui, norite skubiai iš Jūrininkų prospekto pasiekti Girulius. Važiuojant net ir savo automobiliu vargu ar tą padarysite per pusvalandį - šviesoforai, kamščiai ir t.t.

                                      Mūsų vizija tokia - sėdate į skersai miesto važiuojantį bebėginį autotramvajų, per kelias minutes pasiekiate geležinkelio stotelę Rimkuose, sėdate į greitaeigį traukinį ir dar po 15 minučių esate pajūryje - išvengę nuovargio bei avarijų, sutaupę nervų ir pinigų", - tokią šviesią ateitį piešia A. Ambrazevičius.

                                      Pasak jo, geležinkelio stotelėse būtų galima įrengti persėdimų punktus, kuriais naudotųsi iki jų kitu transportu - autotramvajais, autobusais ar mikroautobusais atvažiavę žmonės.

                                      Kelios stotelės

                                      R. Cibausko mintyse - ir dviračių saugojimo arba keitimo punktai šiose stotelėse.

                                      "Štai atvažiuoja žmogus dviračiu, iš, sakykime, namų Statybininkų prospekte iki geležinkelio stotelės Lypkiuose, čia palieka savo dviratį, ir traukiniu greitai pasiekia darbovietę miesto centre. O gal net specialioje patalpoje vežasi dviratį kartu. Tai - tikrai įmanoma", - įsitikinęs politikas.

                                      Anot jo, greitasis traukinys stotų keliose vietose - Giruliuose, Melnragėje, ties "Žalgirio" stadionu, Kūno kultūros ir rekreacijos centru, dabartinėje geležinkelio stotyje, ties Joniškės kapinėje, Tilžės gatvėje, ties Baltijos prospektu, LEZ'e, Rimkuose.

                                      Pradžiai - kaip eksperimentas

                                      Pasak R. Cibausko, dabar yra itin patogus momentas bent pabandyti įgyvendinti šią sistemą.

                                      "Pamatai jau yra - geležinkelio bėgiai. Esmė ta, kad jau po penkerių metų "Lietuvos geležinkeliai" gali įrengti Klaipėdos aplinkkelį, todėl jiems ši linija bus nebereikalinga. Nepasinaudoti jų paliekama infrastruktūra būtų didžiausias nusikaltimas, - teigia jis.

                                      - Jei mes viską pradėtume statyti nuo nulio, neužtektų tam ir pusės milijardo litų. O dabar viskas yra - miestui tereikia derėtis su "Lietuvos geležinkeliais" dėl vieno ar kelių greitųjų dyzelinių ar elektrinių traukinių paleidimo. Ši įmonė ir atliktų vežėjo funkciją, o miestui tektų simbolinės investicijos."

                                      Jo teigimu, pradžiai tai galėtų būti kaip eksperimentas, tačiau miestas turėtų išreikšti pritarimą šiam klausimui: "Yra šansas netapti nevykėlių miestu. Atvirkščiai - galime būti pirmieji Lietuvoje įgyvendinę tokią sistemą."

                                      "Traukiniai nėra atsilikusi transporto priemonė - visa Europa vėl juos atrado, ir suprato, kad tai - patogu, pigu, ekologiška bei pažangu. O pas mus vis dar gyvuoja sovietinis mąstymas, kad traukinys yra kažkas nešvaraus", - sako R. Cibauskas.

                                      Geležinkelis taps miesto centru

                                      Maža to - geležinkelis, politiko teigimu, galėtų tapti ateities Klaipėdos ašimi.

                                      "Miestas plėsis į šiaurę. Manoma, kad po kurio laiko į rytus nuo dabartinės geležinkelio linijos gyvens 80 tūkstančių miestiečių, jau dabar statomi nauji kvartalai į rytus nuo Klaipėdos-Liepojos kelio. Todėl ateityje ši geležinkelio linija atsidurs miesto centre.

                                      Politikai turi matyti ateitį, o ne žvalgytis į praeitį. Kol kas laikas dar labai nespaudžia - galime viską suplanuoti taip, kad ateityje žmonėms miestas būtų patogus.

                                      Pavyzdžiui, jau dabar galima mąstyti apie visuomeninės paskirties objektų statybą prie geležinkelio. Ateityje traukiniai tik populiarės, todėl jais pasiekti planuojamus statyti Parodų rūmus ar naują stadioną tikrai bus patogu", - sako R. Cibauskas.

                                      www.ve.lt

                                      Comment


                                        #59
                                        Prie to pačio:

                                        www.ve.lt

                                        vaizdas nuo Vilniaus plento viaduko link Tilžės gatvės. (Rimkai-Klaipėda)
                                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                        Comment


                                          #60
                                          Manau kad tai butu pats geriausias Klaipedos miesto viesojo transporto problemu sprendimas.Klaipeda turetu puikia viesojo transporto sistema,kuri issprestu daug opiu problemu.Tokiu kaip automobiliu kamsciai,oro uzterstumas ir daugeli kitu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X