Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Rimkuose suprojektuotos irgi dvi viešojo transporto stotelė ties Rimkų g. 55 numeriu, abiejose gatvės pusėse
    Reikia suprasti, Rimkuose planuojama visiškai nauja stotelė? Dabar ties nurodytu namu nėra jokios stotelės. Šiaip, Rimkams augant į pietus nauja stotelė yra labai sveikintinas dalykas.

    Comment


      What is average salary in euro per month netto of bus drivers in Klaipeda?

      Comment


        In February 2023 the average monthly salary of all employees of VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“ (the municipal company responsible for public transport in Klaipėda) was 1 944,28 EUR brutto. The aforementioned number includes administrative personnel and maybe a bunch of other employees beside drivers, so it's not very accurate. Source: https://rekvizitai.vz.lt/imone/klaip...s/atlyginimas/
        Paskutinis taisė kuk; 2023.04.18, 14:06. Priežastis: s/netto/brutto

        Comment


          "Klaipėdos keleivinis transportas" nėra autobusų vairuotojų darbdavys. Šiuo atveju teisingiau būtų žiūrėti į keleivių pervežimo bendrovių vidutinius atlyginimus.
          Vasario mėnesio duomenimis, vidutiniai atlyginimai (netto):
          UAB "Klaipėdos autobusų parkas" - 1 368,60 €
          UAB "Pajūrio autobusai" - 1 515,10 €
          KTKB "Gintarinis vairas" - 1 238,69 €

          Comment


            Parašė Briedis Rodyti pranešimą
            <...>
            Vasario mėnesio duomenimis, vidutiniai atlyginimai (netto):
            UAB "Klaipėdos autobusų parkas" - 1 368,60 €
            UAB "Pajūrio autobusai" - 1 515,10 €
            KTKB "Gintarinis vairas" - 1 238,69 €
            Ko gero niekam ne paslaptis, jog pas privatininkus (Pajūrio autobusus bei Gintarinį vairą) dirbama dviem pamainomis - po 12-14val.
            Bet keista, kad toks skirtumas (gana solidus) tarp privatininkų
            Daugiau mano nuotraukų >>
            Mano rajonas ir apylinkės >>

            Comment


              Parašė Briedis Rodyti pranešimą
              "Klaipėdos keleivinis transportas" nėra autobusų vairuotojų darbdavys. Šiuo atveju teisingiau būtų žiūrėti į keleivių pervežimo bendrovių vidutinius atlyginimus.
              Vasario mėnesio duomenimis, vidutiniai atlyginimai (netto):
              UAB "Klaipėdos autobusų parkas" - 1 368,60 €
              UAB "Pajūrio autobusai" - 1 515,10 €
              KTKB "Gintarinis vairas" - 1 238,69 €
              Atsiprašau. Per neišmanymą priklaidinau žmogų.

              Comment


                Panašu, kad žengtas pirmas tylus žingsnis įdiegiant atsiskaitymą bankinėmis kortelėmis.
                M8 maršrute jau suklijuoti lipdukai ir vairuotojai sako, kad yra galimybė atsiskaityti pas juos bankine kortele.
                Attached Files

                Comment


                  Greitųjų BRT autobusų trasų Klaipėdoje nebus
                  https://ve.lt/gyvenimas/greituju-brt...aipedoje-nebus

                  Naujoji Klaipėdos valdžia priėmė principinį sprendimą mieste netiesti naujų greitųjų BRT autobusų linijų.
                  „Dar svarstome, ar viešojo transporto A juostos turėtų būti fiziškai atskirtos borteliais. Greičiausiai, kad ne, nes šiomis juostomis turėtų būti leidžiamas ir elektromobilių eismas“, - diskutuojamą klausimą atskleidžia A. Kamarauskas.

                  Anot jo, greitesnis viešojo transporto judėjimas turėtų būti užtikrintas diegiant šviesoforų valdymo sistemą, kuri suteiktų prioritetą autobusams.
                  Ypatingas dėmesys bus skiriamas Taikos pr. atkarpai nuo Kauno g. link Paryžiaus Komunos g. Planuojama, kad šiaurine kryptimi bus įrengta papildoma eismo juosta, skirta viešajam transportui. Todėl bendrai gatvė būtų platinama iki 5 eismo juostų.

                  „Tam reikėtų važiuojamąją dalį paplatinti kiek daugiau nei 1 metru, tačiau šioje dalyje erdvės yra pakankamai“, - sako A. Kamarauskas.

                  Jis taip pat sako, kad didesnių pertvarkų bus atsisakoma Herkaus Manto gatvėje.
                  Na ką rimtesnių pertvarkų atsisakoma ir žinoma gatvės taps dar greitesnės. Stagnacija tesiasi.

                  Comment


                    Koks siurprizas. Klaipėdos baudžiauninkai ir plūgai nusprendė, kad nieko nėra geriau, nei būti apsimyžusiais baudžiauninkais ir plūgais. Visokios čia civilizacijos, progresai ir gyvenimo kokybės tegul lieka gėjropoje, o Klaipėda toliau murkdysis po mėšlą.

                    Comment


                      Tačiau pasak A. Kamarausko, tokios BRT greitųjų autobusų sistemos įgyvendinimas kelia labai daug problemų.
                      Yra sudėtinga sureguliuoti šviesoforus, užtikrinti viešojo transporto prioritetą“, - sprendimą aiškina A. Kamarauskas.
                      <...>
                      „Dar svarstome, ar viešojo transporto A juostos turėtų būti fiziškai atskirtos borteliais. Greičiausiai, kad ne, nes šiomis juostomis turėtų būti leidžiamas ir elektromobilių eismas“, - diskutuojamą klausimą atskleidžia A. Kamarauskas.
                      Anot jo, greitesnis viešojo transporto judėjimas turėtų būti užtikrintas diegiant šviesoforų valdymo sistemą, kuri suteiktų prioritetą autobusams.
                      Kas per kliedesiai. Esant BRT labai sunku sureguliuoti šviesoforus, o esant A juostoms (kuriomis važinėja elektromobiliai) jau nesunku?

                      Kaip gali būti prioritetas autobusams, jeigu ta pačia juosta važiuoja elektromobiliai? Tai elektromobiliai su autobusais važiuos pagal „prioritetinius“ šviesoforus, o paprasti automobiliai stovės?

                      Kol vicemerais dirbs tokie žmogystos, tol Lietuvoje bet kokia viešojo transporto vystymo idėja bus sukompromituota iki tokio nulinio ar net minusinio lygio. Nevykusi Vilniaus firma parengė nevykusią studiją, nevykę Klaipėdos valdininkai sušiko paskutinį likusį padorų dalyką iki NULIO. Nes A juosta, kuria važinėja automobiliai – tai joks ne prioritetas autobusams.
                      100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                      Comment


                        Parašė acetonas Rodyti pranešimą
                        Greitųjų BRT autobusų trasų Klaipėdoje nebus
                        https://ve.lt/gyvenimas/greituju-brt...aipedoje-nebus




                        Na ką rimtesnių pertvarkų atsisakoma ir žinoma gatvės taps dar greitesnės. Stagnacija tesiasi.
                        Bent jau sprendžiant Vilniaus pavyzdžiu, didžiausius vėlavimas, grafikų neatitikimus, spūstis lygioje vietoje sudaro šviesoforai. Jie pirmiausia turėtų VISUR būti derinami pagal prioritetą VT. Tikrai ženkliai pagerėtų situaciją. Civilizuotose Pasaulio miestuose šviesoforai naikinami, taip išsprendžiamos spūsčių ir oro taršos problemos. O pas mus kur šuo pakėlė koją vos ne prie kiekvieno medžio ar sankryžos yra statomas "svitafuoras". Viena "svitafuora" įrengti kainuoja nemažus pinigus, o ir dabar kaip Pasaulio šalys "madingai" kovoja su oro tarša, manau "svitafuoru" įrengimas prie jos mažinimo tikrai neprisideda.

                        Comment


                          Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą

                          Bent jau sprendžiant Vilniaus pavyzdžiu, didžiausius vėlavimas, grafikų neatitikimus, spūstis lygioje vietoje sudaro šviesoforai. Jie pirmiausia turėtų VISUR būti derinami pagal prioritetą VT. Tikrai ženkliai pagerėtų situaciją. Civilizuotose Pasaulio miestuose šviesoforai naikinami, taip išsprendžiamos spūsčių ir oro taršos problemos. O pas mus kur šuo pakėlė koją vos ne prie kiekvieno medžio ar sankryžos yra statomas "svitafuoras". Viena "svitafuora" įrengti kainuoja nemažus pinigus, o ir dabar kaip Pasaulio šalys "madingai" kovoja su oro tarša, manau "svitafuoru" įrengimas prie jos mažinimo tikrai neprisideda.
                          Tai kad bandys derinti šviesoforus pagal VT prioritetą tai gerai. Bet tai tikrai neatnešas ženklaus VT pagerinimo.

                          Comment


                            Parašė acetonas Rodyti pranešimą
                            Greitųjų BRT autobusų trasų Klaipėdoje nebus
                            https://ve.lt/gyvenimas/greituju-brt...aipedoje-nebus

                            Na ką rimtesnių pertvarkų atsisakoma ir žinoma gatvės taps dar greitesnės. Stagnacija tesiasi.
                            Puikus, logika paremtas sprendimas. Tik nuliūdino dėl Manto gatvės.

                            Ar įvairiais epitetais besispjaudantys forumiečiai bent matė projektą, kokį š norėta padaryti?

                            Comment


                              Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                              Puikus, logika paremtas sprendimas. Tik nuliūdino dėl Manto gatvės.

                              Ar įvairiais epitetais besispjaudantys forumiečiai bent matė projektą, kokį š norėta padaryti?
                              Pagal tą projektą, autobusai būtų važiavę vidury gatvių, o tai yra geriausias (realistiškai vienintelis) būdas suteikti jiems pirmumo teisę sankryžose. Projektas (su visais savo trūkumais) būtų buvęs kokybinis šuolis Klaipėdos VT, tačiau bet koks rimtesnis proveržis buvo eilinį kartą atidėtas neribotam laikui. Labai teisingi John naudojami epitetai. Mikrorajoninis kaimas gonna mikrorajon kaim, daugiau nelabai ką čia yra pridėti.

                              Comment


                                Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                Pagal tą projektą, autobusai būtų važiavę vidury gatvių, o tai yra geriausias (realistiškai vienintelis) būdas suteikti jiems pirmumo teisę sankryžose.
                                Darkart pasikartosiu, ar bent matėte projektą? Panašu kad ne. Gal pradžiai pasižiūrėkite, kas buvo planuojama padaryti, kur (ne)atsiranda pirmumai sankryžose, kritiškai įvertinkite mano pranešimą #2501, o tada padiskutuokime apie šio projekto "gerumą/negerumą"?

                                Dar norėčiau pridurti, kad esu tramvajaus šalininkas. Net ir troleibusų (nuo tinklo pasikraunančių elektrobusų) sistemai pritarčiau, nes miesto forma yra labai palanki šioms transporto rūšims. Bet konkrečiai šis BRT projektas yra š krūva. Puiku, kad jo atsisakyta.

                                Comment


                                  Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                  Darkart pasikartosiu, ar bent matėte projektą? Panašu kad ne. Gal pradžiai pasižiūrėkite, kas buvo planuojama padaryti, kur (ne)atsiranda pirmumai sankryžose, kritiškai įvertinkite mano pranešimą #2501, o tada padiskutuokime apie šio projekto "gerumą/negerumą"?

                                  Dar norėčiau pridurti, kad esu tramvajaus šalininkas. Net ir troleibusų (nuo tinklo pasikraunančių elektrobusų) sistemai pritarčiau, nes miesto forma yra labai palanki šioms transporto rūšims. Bet konkrečiai šis BRT projektas yra š krūva. Puiku, kad jo atsisakyta.
                                  Tai projektą galima taisyti. Iš vis manau, kad projektuotojai patys nelabai tikėjo jog BRT virs realybe ir nematė prasmės dėti daug pastangų. Taip pat projektas šioje fazėje buvo labiai kaip pristatomasi. Galutinis projektas su visais išdirbtais sprendiniais būtu parengtas tik tada kai miesto taryba nutartų tikrai statyti BRT.

                                  Didžiausia problema net ne tai ar BRT virs realybe, o ne. Problema, kad artimiausius 10 metų VT išesmės nesikeis.

                                  Comment


                                    Milijoniniame elektrobusų pirkimo konkurse konstatuoti pažeidimai
                                    https://www.atviraklaipeda.lt/2023/0...ti-pazeidimai/
                                    Pirmos instancijos teismas pripažino, jog uostamiesčio savivaldybės valdoma UAB „Klaipėdos paslaugos” (buvęs „Klaipėdos autobusų parkas”) pažeidė įstatymus vykdydama ne mažiau kaip dešimties elektrobusų pirkimo konkursą.

                                    Tad laimėtoju pripažintai UAB „Vėjo projektai“, jau sudariusiai porą sandorių su „Klaipėdos paslaugomis”, šįkart gali nuplaukti daugiau nei 5 mln. eurų vertės kontraktas.

                                    <...>

                                    „Klaipėdos paslaugos” su „Vėjo projektais” pernai vasarą pasirašė sutartį su dėl 10 elektra varomų autobusų veiklos nuomos dešimčiai metų. Jie turėjo būti pristatyti per 12 mėnesių.

                                    Imantas Paliakas, pavaduojantis atostogaujantį „Klaipėdos paslaugų” generalinį direktorių „Atvirai Klaipėdai” sakė, jog šie elektrobusai dar nėra pristatyti ir buvo pasirašytas sutarties pratęsimas iki spalio vidurio. Visgi, pasak jo, kaip ir numatyta sutartyje, dėl tokio vėlavimo „Vėjo projektai” nuo liepos 1-osios turės mokėti po 1000 eurų per dieną siekiančią baudą. Pirmoji tokia sąskaita jau bus išrašoma liepos pabaigoje.

                                    Comment


                                      Siekiama monopolizuoti Klaipėdos viešąjį transportą?

                                      https://www.atviraklaipeda.lt/2023/0...ji-transporta/

                                      Uostamiesčio savivaldybės kontroliuojama UAB „Klaipėdos paslaugos”, anksčiau vadinta Klaipėdos autobusų parku, galimai siekia išvengti viešojo pirkimo procedūrų ir domisi galimybe sudaryti su savivaldybe tiesioginius vidaus sandorius. Nors Konstitucinis Teismas dar pernai išaiškino, kad tokie sandoriai yra galimi tik išimtiniais atvejais.

                                      Comment


                                        Klaipėda atsisakė BRT ir imasi spręsti realias transporto problemas Dieve, Dieve....

                                        https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...-automobiliams

                                        Comment


                                          Kad atrodo kova dėl BRT dar nebaigta.
                                          Praėjusią savaitę „Klaipėdos paslaugos” sudarė 11,3 tūkst. eurų vertės sutartį su Austrijos įmone „MC Mobility Consultants GmbH” dėl viešojo transporto paslaugų organizavimo Klaipėdos mieste analizės paslaugų, nors iki šiol uostamiestyje jas organizuoja savivaldybės valdoma VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas” (KKT).

                                          „Atviros Klaipėdos” duomenimis, „Klaipėdos paslaugos” šią analizę užsakė paakinti miesto vadovų, kurie iki šiol garsiai kalba tik apie lengvųjų automobilių savininkų poreikius, o ne apie viešąjį transportą – žada įrengti dar 10 000 stovėjimo vietų, prieš rinkimus žadėjo atsisakyti „greitojo viešojo transporto sistemos (BRT) įgyvendinimo” ir kt.

                                          „Viešojo transporto maršrutų aptarnavimui paslaugų teikėjai yra atrenkami viešojo konkurso būdu. Toks paslaugos teikėjų atrinkimo būdas yra taikomas ir dalyje kitų Lietuvos (pvz., Vilniaus) bei Europos miestų, tačiau kita dalis Lietuvos miestų savivaldybių (pvz. ,Kaunas, Šiauliai) maršrutų aptarnavimą paveda vidaus sandoriu arba tiesiogine sutartimi savo pavaldžiai organizacijai. Abu paslaugų teikimo atrinkimo būdai turi ir privalumų ir trūkumų, todėl itin aktualu atlikti analizę ir įvertinti, kuris paslaugų teikimo atrinkimo būdas efektyviau prisidėtų prie darnaus judumo plano tikslų įgyvendinimo Klaipėdos m. ir kokį kokybinį bei finansinį efektą būtų galima pasiekti pereinant prie paslaugų teikėjo atrinkimo, taikant vidaus sandorio principą“, – taip „Klaipėdos paslaugos” motyvuoja poreikį pirkti tokią analizę.
                                          Būtent dėl šitos pirkimo analizės UAB „Klaipėdos paslaugos” ir prisidarė bėdų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X