Rimkuose suprojektuotos irgi dvi viešojo transporto stotelė ties Rimkų g. 55 numeriu, abiejose gatvės pusėse
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Klaipėdos viešasis transportas
Collapse
X
-
In February 2023 the average monthly salary of all employees of VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“ (the municipal company responsible for public transport in Klaipėda) was 1 944,28 EUR brutto. The aforementioned number includes administrative personnel and maybe a bunch of other employees beside drivers, so it's not very accurate. Source: https://rekvizitai.vz.lt/imone/klaip...s/atlyginimas/
- 1 patinka
Comment
-
"Klaipėdos keleivinis transportas" nėra autobusų vairuotojų darbdavys. Šiuo atveju teisingiau būtų žiūrėti į keleivių pervežimo bendrovių vidutinius atlyginimus.
Vasario mėnesio duomenimis, vidutiniai atlyginimai (netto):
UAB "Klaipėdos autobusų parkas" - 1 368,60 €
UAB "Pajūrio autobusai" - 1 515,10 €
KTKB "Gintarinis vairas" - 1 238,69 €
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimą<...>
Vasario mėnesio duomenimis, vidutiniai atlyginimai (netto):
UAB "Klaipėdos autobusų parkas" - 1 368,60 €
UAB "Pajūrio autobusai" - 1 515,10 €
KTKB "Gintarinis vairas" - 1 238,69 €
Bet keista, kad toks skirtumas (gana solidus) tarp privatininkų
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimą"Klaipėdos keleivinis transportas" nėra autobusų vairuotojų darbdavys. Šiuo atveju teisingiau būtų žiūrėti į keleivių pervežimo bendrovių vidutinius atlyginimus.
Vasario mėnesio duomenimis, vidutiniai atlyginimai (netto):
UAB "Klaipėdos autobusų parkas" - 1 368,60 €
UAB "Pajūrio autobusai" - 1 515,10 €
KTKB "Gintarinis vairas" - 1 238,69 €
Comment
-
Greitųjų BRT autobusų trasų Klaipėdoje nebus
https://ve.lt/gyvenimas/greituju-brt...aipedoje-nebus
Naujoji Klaipėdos valdžia priėmė principinį sprendimą mieste netiesti naujų greitųjų BRT autobusų linijų.„Dar svarstome, ar viešojo transporto A juostos turėtų būti fiziškai atskirtos borteliais. Greičiausiai, kad ne, nes šiomis juostomis turėtų būti leidžiamas ir elektromobilių eismas“, - diskutuojamą klausimą atskleidžia A. Kamarauskas.
Anot jo, greitesnis viešojo transporto judėjimas turėtų būti užtikrintas diegiant šviesoforų valdymo sistemą, kuri suteiktų prioritetą autobusams.Ypatingas dėmesys bus skiriamas Taikos pr. atkarpai nuo Kauno g. link Paryžiaus Komunos g. Planuojama, kad šiaurine kryptimi bus įrengta papildoma eismo juosta, skirta viešajam transportui. Todėl bendrai gatvė būtų platinama iki 5 eismo juostų.
„Tam reikėtų važiuojamąją dalį paplatinti kiek daugiau nei 1 metru, tačiau šioje dalyje erdvės yra pakankamai“, - sako A. Kamarauskas.
Jis taip pat sako, kad didesnių pertvarkų bus atsisakoma Herkaus Manto gatvėje.
- 1 patinka
Comment
-
Tačiau pasak A. Kamarausko, tokios BRT greitųjų autobusų sistemos įgyvendinimas kelia labai daug problemų.
„Yra sudėtinga sureguliuoti šviesoforus, užtikrinti viešojo transporto prioritetą“, - sprendimą aiškina A. Kamarauskas.
<...>
„Dar svarstome, ar viešojo transporto A juostos turėtų būti fiziškai atskirtos borteliais. Greičiausiai, kad ne, nes šiomis juostomis turėtų būti leidžiamas ir elektromobilių eismas“, - diskutuojamą klausimą atskleidžia A. Kamarauskas.
Anot jo, greitesnis viešojo transporto judėjimas turėtų būti užtikrintas diegiant šviesoforų valdymo sistemą, kuri suteiktų prioritetą autobusams.
Kaip gali būti prioritetas autobusams, jeigu ta pačia juosta važiuoja elektromobiliai? Tai elektromobiliai su autobusais važiuos pagal „prioritetinius“ šviesoforus, o paprasti automobiliai stovės?
Kol vicemerais dirbs tokie žmogystos, tol Lietuvoje bet kokia viešojo transporto vystymo idėja bus sukompromituota iki tokio nulinio ar net minusinio lygio. Nevykusi Vilniaus firma parengė nevykusią studiją, nevykę Klaipėdos valdininkai sušiko paskutinį likusį padorų dalyką iki NULIO. Nes A juosta, kuria važinėja automobiliai – tai joks ne prioritetas autobusams.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 8 patinka
Comment
-
Parašė acetonas Rodyti pranešimąGreitųjų BRT autobusų trasų Klaipėdoje nebus
https://ve.lt/gyvenimas/greituju-brt...aipedoje-nebus
Na ką rimtesnių pertvarkų atsisakoma ir žinoma gatvės taps dar greitesnės. Stagnacija tesiasi.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą
Bent jau sprendžiant Vilniaus pavyzdžiu, didžiausius vėlavimas, grafikų neatitikimus, spūstis lygioje vietoje sudaro šviesoforai. Jie pirmiausia turėtų VISUR būti derinami pagal prioritetą VT. Tikrai ženkliai pagerėtų situaciją. Civilizuotose Pasaulio miestuose šviesoforai naikinami, taip išsprendžiamos spūsčių ir oro taršos problemos. O pas mus kur šuo pakėlė koją vos ne prie kiekvieno medžio ar sankryžos yra statomas "svitafuoras". Viena "svitafuora" įrengti kainuoja nemažus pinigus, o ir dabar kaip Pasaulio šalys "madingai" kovoja su oro tarša, manau "svitafuoru" įrengimas prie jos mažinimo tikrai neprisideda.
Comment
-
Parašė acetonas Rodyti pranešimąGreitųjų BRT autobusų trasų Klaipėdoje nebus
https://ve.lt/gyvenimas/greituju-brt...aipedoje-nebus
Na ką rimtesnių pertvarkų atsisakoma ir žinoma gatvės taps dar greitesnės. Stagnacija tesiasi.
Ar įvairiais epitetais besispjaudantys forumiečiai bent matė projektą, kokį š norėta padaryti?
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąPuikus, logika paremtas sprendimas. Tik nuliūdino dėl Manto gatvės.
Ar įvairiais epitetais besispjaudantys forumiečiai bent matė projektą, kokį š norėta padaryti?
- 4 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąPagal tą projektą, autobusai būtų važiavę vidury gatvių, o tai yra geriausias (realistiškai vienintelis) būdas suteikti jiems pirmumo teisę sankryžose.
Dar norėčiau pridurti, kad esu tramvajaus šalininkas. Net ir troleibusų (nuo tinklo pasikraunančių elektrobusų) sistemai pritarčiau, nes miesto forma yra labai palanki šioms transporto rūšims. Bet konkrečiai šis BRT projektas yra š krūva. Puiku, kad jo atsisakyta.
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąDarkart pasikartosiu, ar bent matėte projektą? Panašu kad ne. Gal pradžiai pasižiūrėkite, kas buvo planuojama padaryti, kur (ne)atsiranda pirmumai sankryžose, kritiškai įvertinkite mano pranešimą #2501, o tada padiskutuokime apie šio projekto "gerumą/negerumą"?
Dar norėčiau pridurti, kad esu tramvajaus šalininkas. Net ir troleibusų (nuo tinklo pasikraunančių elektrobusų) sistemai pritarčiau, nes miesto forma yra labai palanki šioms transporto rūšims. Bet konkrečiai šis BRT projektas yra š krūva. Puiku, kad jo atsisakyta.
Didžiausia problema net ne tai ar BRT virs realybe, o ne. Problema, kad artimiausius 10 metų VT išesmės nesikeis.
- 1 patinka
Comment
-
Milijoniniame elektrobusų pirkimo konkurse konstatuoti pažeidimai
https://www.atviraklaipeda.lt/2023/0...ti-pazeidimai/
Pirmos instancijos teismas pripažino, jog uostamiesčio savivaldybės valdoma UAB „Klaipėdos paslaugos” (buvęs „Klaipėdos autobusų parkas”) pažeidė įstatymus vykdydama ne mažiau kaip dešimties elektrobusų pirkimo konkursą.
Tad laimėtoju pripažintai UAB „Vėjo projektai“, jau sudariusiai porą sandorių su „Klaipėdos paslaugomis”, šįkart gali nuplaukti daugiau nei 5 mln. eurų vertės kontraktas.
<...>
„Klaipėdos paslaugos” su „Vėjo projektais” pernai vasarą pasirašė sutartį su dėl 10 elektra varomų autobusų veiklos nuomos dešimčiai metų. Jie turėjo būti pristatyti per 12 mėnesių.
Imantas Paliakas, pavaduojantis atostogaujantį „Klaipėdos paslaugų” generalinį direktorių „Atvirai Klaipėdai” sakė, jog šie elektrobusai dar nėra pristatyti ir buvo pasirašytas sutarties pratęsimas iki spalio vidurio. Visgi, pasak jo, kaip ir numatyta sutartyje, dėl tokio vėlavimo „Vėjo projektai” nuo liepos 1-osios turės mokėti po 1000 eurų per dieną siekiančią baudą. Pirmoji tokia sąskaita jau bus išrašoma liepos pabaigoje.
Comment
-
Siekiama monopolizuoti Klaipėdos viešąjį transportą?
https://www.atviraklaipeda.lt/2023/0...ji-transporta/
Uostamiesčio savivaldybės kontroliuojama UAB „Klaipėdos paslaugos”, anksčiau vadinta Klaipėdos autobusų parku, galimai siekia išvengti viešojo pirkimo procedūrų ir domisi galimybe sudaryti su savivaldybe tiesioginius vidaus sandorius. Nors Konstitucinis Teismas dar pernai išaiškino, kad tokie sandoriai yra galimi tik išimtiniais atvejais.
Comment
-
Klaipėda atsisakė BRT ir imasi spręsti realias transporto problemas Dieve, Dieve....
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...-automobiliams
- 7 patinka
Comment
-
Kad atrodo kova dėl BRT dar nebaigta.
Praėjusią savaitę „Klaipėdos paslaugos” sudarė 11,3 tūkst. eurų vertės sutartį su Austrijos įmone „MC Mobility Consultants GmbH” dėl viešojo transporto paslaugų organizavimo Klaipėdos mieste analizės paslaugų, nors iki šiol uostamiestyje jas organizuoja savivaldybės valdoma VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas” (KKT).
„Atviros Klaipėdos” duomenimis, „Klaipėdos paslaugos” šią analizę užsakė paakinti miesto vadovų, kurie iki šiol garsiai kalba tik apie lengvųjų automobilių savininkų poreikius, o ne apie viešąjį transportą – žada įrengti dar 10 000 stovėjimo vietų, prieš rinkimus žadėjo atsisakyti „greitojo viešojo transporto sistemos (BRT) įgyvendinimo” ir kt.
„Viešojo transporto maršrutų aptarnavimui paslaugų teikėjai yra atrenkami viešojo konkurso būdu. Toks paslaugos teikėjų atrinkimo būdas yra taikomas ir dalyje kitų Lietuvos (pvz., Vilniaus) bei Europos miestų, tačiau kita dalis Lietuvos miestų savivaldybių (pvz. ,Kaunas, Šiauliai) maršrutų aptarnavimą paveda vidaus sandoriu arba tiesiogine sutartimi savo pavaldžiai organizacijai. Abu paslaugų teikimo atrinkimo būdai turi ir privalumų ir trūkumų, todėl itin aktualu atlikti analizę ir įvertinti, kuris paslaugų teikimo atrinkimo būdas efektyviau prisidėtų prie darnaus judumo plano tikslų įgyvendinimo Klaipėdos m. ir kokį kokybinį bei finansinį efektą būtų galima pasiekti pereinant prie paslaugų teikėjo atrinkimo, taikant vidaus sandorio principą“, – taip „Klaipėdos paslaugos” motyvuoja poreikį pirkti tokią analizę.
Comment
Comment