Teko važiuoti kartą su M8 (įdomumo pabandymui). Ačiū, daugiau nesirinkčiau - sėdynės plastikinės, važiuoklė visiškai ne minkšta. Eilinį kartą prasčiausią komplektaciją parinko.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Klaipėdos viešasis transportas
Collapse
X
-
Iš esmės maršrutiniuose keleivių padaugėjo lyginant prieš pertvarką buvusia sistema, bet kiek tenka stebėti gatvėse - užpildymas vidutiniškai 3 žmonės. Priklauso dar nuo laiko, žinoma. M5 sekasi sunkiausiai, keleivių vos 1-2, situacija pagerėjo maršrutą pratęsus iki Senosios Panevėžio st..
O kad situacija nėra pati geriausia turbūt rodo tai, kad dėl maršrutinių taksi nepopuliarumo buvo panaikinti 5E, 6E ekspresų vakarinio piko važiavimai (nes keleiviai mieliau rinkosi ekspresinį autobusą), taip pat nuimta dalis vėlyvų vakarinių reisų tokiuose maršrutuose kaip 8, 14.
Comment
-
Pavasariniai pokyčiai nuo balandžio 1, pirmadienio:
1. Tradicinis 40-o maršruto dažninimas, jungimas su 42-u maršrutu.
2. Tradicinis šiltojo metų laiko 41-o lankas per Turgaus stotelę (reisai 8:10 ir 19:15 iš autobusų stoties)
3. Atnaujinamas 42-o maršruto eismas į Vaitelius, Rasos sodus
4. 25-o maršruto reisų nuėmimas į Rasos sodus
5. 26-o maršruto sezoninis savaitgalinis užsukimas į Eketės sodus
6. 22-as maršrutas į Lez'ą važiuos iš Jūrininkų stotelės: vietoje dviejų reisų ryte ir dviejų vakare bus septyni reisai.
7. Atidaromas naujas 22B maršrutas Panevėžio g. - LEZ. Maršrutas skirtas šiaurinio miesto krašto patogesniam darbuotojų susisiekimui su LEZ'u. Iš viso per dieną bus šeši reisai.
8. Tradicinis visų maršrutų laikų sustygavimas dėl vėlavimų/skubėjimų bei derinimų su kitais maršrutais
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąDarau prielaidą, kad šiuos šedevrus kuria toks KKT ir Co. šaikos draugelis, kultūrologas, L. D. Poška. Su juo prieš trejetą metų buvo sudaryta €32.400,00 vertės "visuomenės informavimo paslaugų" sutartis.
Na o Neniškis, panašu, kelia sparnus į savivaldybės administracijos direktoriaus postą.
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąNa o Neniškis, panašu, kelia sparnus į savivaldybės administracijos direktoriaus postą.
Beje, o kodėl KKT atidarė 22B, o tokio maršruto kaip 22A nėra ?
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąPavasariniai pokyčiai nuo balandžio 1, pirmadienio:
1. Tradicinis 40-o maršruto dažninimas, jungimas su 42-u maršrutu.
2. Tradicinis šiltojo metų laiko 41-o lankas per Turgaus stotelę (reisai 8:10 ir 19:15 iš autobusų stoties)
3. Atnaujinamas 42-o maršruto eismas į Vaitelius, Rasos sodus
4. 25-o maršruto reisų nuėmimas į Rasos sodus
5. 26-o maršruto sezoninis savaitgalinis užsukimas į Eketės sodus
6. 22-as maršrutas į Lez'ą važiuos iš Jūrininkų stotelės: vietoje dviejų reisų ryte ir dviejų vakare bus septyni reisai.
7. Atidaromas naujas 22B maršrutas Panevėžio g. - LEZ. Maršrutas skirtas šiaurinio miesto krašto patogesniam darbuotojų susisiekimui su LEZ'u. Iš viso per dieną bus šeši reisai.
8. Tradicinis visų maršrutų laikų sustygavimas dėl vėlavimų/skubėjimų bei derinimų su kitais maršrutaisPaskutinis taisė Matytas; 2019.04.21, 14:13.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąKada konkursas seniem/naujiem miesto maršrutam nusimato?
Comment
-
Vakarykščiame straipsnyje minimi 3 metai. Pagrindiniams maršrutams.
<...> tokie reikalavimai gali būti įtraukiami tik į naują konkursą, kuris vyks maždaug po trejų metų.
Comment
-
Elektrobusai atrieda vingiuotais keliais
https://www.atviraklaipeda.lt/2019/0...otais-keliais/
Trišalį ketinimų protokolą KAP, „Vėjo projektai” ir Klaipėdos savivaldybė pasirašė dar 2017 m. gegužę. O pernai vasario 2 d. bendrovės pasirašė sutartį dėl dviejų elektrinių autobusų „Dancer” pardavimo-įsigijimo. Vieno jų kaina – 350 tūkst. eurų be PVM. Avansu KAP sumokėjo jau 35 tūkst. eurų.
Įsigyjami autobusai – žemagrindžiai, 12 m ilgio, sertifikuoti pagal ES teisės aktų reikalavimus. Juose – 32 sėdimos ir 60 stovimų vietų keleiviams, salonas vėdinamas kondicionieriumi ir klimato kontrole. Autobuso baterija lėtu krovimu, naudojant standartinę jungtį pasikrauna per 5-6 valandas, greitu krovimu – per 5-6 min. įkraunama iki 80 proc. baterijos. Maksimalus autobuso greitis – 70 km/h.
Pagal pirminį susitarimą autobusai turėjo būti pristatyti jau pernai rugpjūčio 16 d., tačiau, pasak KAP vadovo Vaido Ramanausko, buvo pasirašytas jos pratęsimas. Dabar planuojama autobusus gauti gegužę, nors ir tai esą nėra galutinis terminas. Taip pat pagal sutartį prie autobusų stoties turi būti įrengta šių transporto priemonių greito pakrovimo stotelė.
Comment
-
Skonio reikalas bet atrodo kaip iš nežinau kur ištrauktas plastmasės kratinys... Atrodo kaip koks Pietų Amerikoje gamintas autobusas. Vairuotojo panelė visai nieko, bet toliau baisu... Įdomu ar šita irgi iš troleibuso perdarė (nors nepanašu), nes Kauno 256, 236, 330 ir gal 253 tai pas juos į Klaipėda išvežė.Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
- 2 patinka
Comment
-
Parašė rytis001 Rodyti pranešimąSkonio reikalas bet atrodo kaip iš nežinau kur ištrauktas plastmasės kratinys... Atrodo kaip koks Pietų Amerikoje gamintas autobusas. Vairuotojo panelė visai nieko, bet toliau baisu... Įdomu ar šita irgi iš troleibuso perdarė (nors nepanašu), nes Kauno 256, 236, 330 ir gal 253 tai pas juos į Klaipėda išvežė.
Comment
-
Klaipėda rodo pavyzdį: dujas keis elektra
Jau netrukus autobusų parkas bus papildytas elektrobusais, bet svajojama išbandyti ir vandeniliu varomą transportą.
Daugelis Vakarų Europos valstybių, taip pat Skandinavija, Kinija, JAV, Indija ir keletas kitų pažangių šalių, pamažu atsisveikina su įprastais degalais varomomis transporto priemonėmis. Tobulėjant technologijoms ir žengiant koja kojon su ekologiškomis idėjomis visame pasaulyje, automobilių pramonė atsigręžia į alternatyviais degalais varomų transporto priemonių gamybą. Tai palietė ir viešojo transporto sektorių. Jau susidarė solidi Europos didmiesčių kompanija (nuo Paryžiaus, Londono ir Romos), kuri iki 2025 m. žada atsisakyti dyzelinu varomų autobusų, todėl jų gamintojai dėmesį nukreipė į ekologiškas alternatyvas.
Lietuvoje apie taršių autobusų uždraudimą kalbama nedrąsiai. Kadangi Vilnius vis dar perka dyzelinius autobusus, pavyzdį rodo kiti šalies miestai. Tauragė tapo pirmąja, įsigijusia tris elektrinius autobusus, jai įkandin seka Klaipėda. UAB „Klaipėdos autobusų parkas“ (KLAP) po truputį vis pildo savo bazę mažiau taršiais dujiniais autobusais, tačiau ateitį sieja su elektra. Tikimasi, kad miestas sparčiai elektrifikuos viešojo transporto infrastruktūrą ir taps pavyzdžiu kitoms savivaldybėms...Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Klaipėdoje sukurtas elektrobusas tuoj išriedės į gatves: pakrauti pakaks penkių minučių
Vos penkios minutės – tiek tetruks įkrauti elektrinį autobusą, pagamintą Klaipėdoje. Jau rudenį du tokie autobusai turėtų imti važinėti uostamiesčio gatvėmis. Šio autobuso gamintojas – Klaipėdos laisvojoje ekonominėje zonoje veikianti „Dancer“ bendrovė, suburta iš mokslininkų ir kitų specialistų.
„Autobusas suprojektuotas ir pagamintas pasaulinei rinkai ir Europai, sertifikuotas europinei rinkai. Kaip gimtam mieste, Klaipėdoje, mes čia jį gaminame ir nuo čia pradėsime eksportuoti. Labai džiugu, kad radome Klaipėdos universiteto dėka branduolį inžinierių, kurie sugebėjo pakelti savo kompetencijos lygį tiek, kad suprojektuotų ir pagamintų šį nuostabų autobusą“, – sakė bendrovės „Vėjo projektai“ valdybos pirmininkas Alvydas Naujėkas...
...„Dyzelinis kainuoja 180 tūkstančių, dujinis 220 tūkstančių, vidutinėmis kainomis, o šitas – 350 tūkstančių, tai pigiausia, kiek žinau, realiai rinkoje kaina siekia 400-450 tūkstančių eurų“, – sakė V.Ramanauskas, pabrėždamas, jog šios transporto priemonės visiškai netaršios ir rieda itin tyliai. Planuojama, kad toks autobusas gali atsipirkti per 8-12 metų.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
- 2 patinka
Comment
-
„Klaipėdos autobusų parkas“ įsitvirtina vietinėje rinkoje
https://www.ve.lt/naujienos/ekonomik...nkoje-1719674/
Šią vasarą KAP taip pat laimėjo teisę aptarnauti Klaipėdos priemiesčių 25 ir 26 maršrutus. Be jau vykdomų nuolatinių reisų 23 ir 24 į Žaliąjį slėnį bei Karklę, KAP reguliariai veš keleivius vietiniais maršrutais: 25-uoju „Klaipėda – Plikiai – Jokūbavas – Vaiteliai“ ir 26-uoju „Klaipėda – Radailiai – Šimkai“.
„Maršrutams aptarnauti naudosime 2019-aisiais pagamintus 22 vietų autobusus. Jų salonuose bus kondicionieriai, USB įkrovimo lizdai, tad kelionės į Klaipėdos priemiesčius neprailgs ir bus gerokai komfortiškesnės nei iki šiol“, - sakė V. Ramanauskas.
Comment
-
Tai ir yra gerai, kad lieka KlAP'as. Gerai ir tai, kad mikroautobusai bus nauji ir komfortiški, tačiau šiuose maršrutuose jie jau nesusidoroja su augančiais keleivių srautais. Blogai, kad nauji ir komfortiški bus tik mikroautobusai, didžiuosiuose autobusuose kondicionierių ir USB lizdų nebus.
Comment
Comment