Rašiau jiems rugpjūtį, tačiau pastarieji pranešimai - ne mano
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Klaipėdos viešasis transportas
Collapse
X
-
Neeilinėse lenktynėse dviratininkai tampa nenugalimi
http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...alimi-1582179/
Minint dieną be automobilio, Klaipėdoje surengtos tradicinės, jau aštuntosios, lenktynės įvairiomis transporto priemonėmis pagrindine miesto gatve.
VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“ ir KU Studentų sąjungos surengtose lenktynėse dalyvavę penki dviratininkai, du automobiliai, elektromobilis ir autobusas, griežtai laikydamiesi kiekvienai transporto rūšiai nustatytų taisyklių, rytinio piko metu turėjo įveikti 7,2 kilometro distanciją nuo Smiltelės stotelės šalia prekybos centro „BIG“ iki Universiteto stotelės šalia Klaipėdos universiteto studentų miestelio. Tokios lenktynės leidžia realiai įvertinti, kaip kasmet keičiasi eismo sąlygos kiekvienai transporto rūšiai.
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...trecias-830029
Miesto autobusuose yra įrengtos vaizdo stebėjimo kameros, kurios fiksuoja ir eismą. Lenktynių metų užfiksuota medžiaga perduota policijai. Autobusams skirta juosta važiavusiems vairuotojams gresia sankcijos.
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąKaip suprantu, paskutinį kartą KKT'ą į teisingą kelią bandė atvesti 10.000? Pamatęs tokį absurdišką KKT atsakymą neiškenčiau ir pasisakiau jų svečių knygoje. Gal kiek ir persistengiau, emocijos užvaldė.
"Negaliu nepakomentuoti šitokio melo. Pradėkime nuo to, kad meluojate teigdami, jog 11 maršrutą prieš keletą metų buvote pratęsę iki Lietuvininkų aikštės. Iš tiesų buvo kitaip - prieš keliolika metų 11 maršrutas važiuodavo iki stoties, vėliau jį sutrumpinote iki turgaus st., ir tik vasaromis palikote kursuoti iki Lietuvininkų aikštės. Tuo metu tai buvo vienintelis maršrutas (neskaitant 2 mikriuko) Debreceno gatvės gyventojams pasiekti miesto centrą (jau pamiršote, kiek buvo nusiskundimų sutrumpinus maršrutą?). Prieš kelis metus paleidus 5B maršrutą stebėjotės, koks jis populiarus. Tokie jūsų nusistebėjimai atrodė mažų mažiausiai keistai, nes maršrutas važiuoja pro vienas populiariausių stotelių labiausiai apkrautais laikais. Tokie keleivių srautai tik patvirtina, kad pratęstas 11 maršrutas keleivių kiekiu mokslo metų laikotarpiu nesiskųstų.
Dabar dėl 2A. Vėl melas. Pasakykite pagaliau aiškiai, kokiu maršrutu jūs jį laikote - privežamuoju ar miesto? Nes jau kelinti metai beviltiškai mėtotės nuo vienos sąvokos prie kitos. Miesto transporto schemoje jis pažymėtas kaip miesto maršrutas. Pažiūrėjus į jo trasą logika ir sveikas protas sako, kad jis toks ir yra, nes važiuoja tik miesto teritorija, o didžioji dalis trasos eina pagrindine miesto transporto arterija. Bet dabar pareiškėte, kad jis privežamasis!? Toks "argumentavimas"-atsisakymas 2A paleisti žemagrindes transporto priemones yra absurdiškas ir gėdingas. Stebint jūsų pareiškimus ir pritempinėjamus argumentus susidaro įspūdis, kad esate neapsisprendę ir pasimetę.
Kokie pasiūlymai? Paprasčiausi. 11 maršrutą pratęsti iki Sportininkų rajono, dalį jo reisų trumpinant iki Rimkų (ar Jūrininkų). Taip būtų panaikinta dalis raidžių mišrainės maršrutuose (2A ir 5B), užtikrintas patogus susisiekimas neįgaliesiems ir tėvams su vaikų vežimėliais, užtikrinta reikiama autobusų talpa ir kursavimo dažnis, sumažinama pagrindinės miesto transporto arterijos apkrova. Taip ne tik būtų optimizuotas maršrutų tinklas, bet ir sumažinamos išlaidos (neliktų 2A ir 5B, 28 būtų galima sutrumpinti iki AS). Kokie būtų kontrargumentai? Kad Šilutės plente dubliuotųsi dvi stotelės? Gal laikas pripažinti kažkada padarytas klaidas..."
Briedžiui… keletas netikslumų: 1) 11 maršruto autobusas nuo Lietuvninkų aikštės važiuodavo 05.01-08.31, tai yra ir pačiu intensyviausiu keleivių srautais pavasario mėnesiu. Todėl kokie realūs keleivių srautai mes už labai didelę kainą tyrėme, kol pagaliau tam suradome alterntyvą; 2) 5B populiarumą rodo jo tvarkaraštis – 8 reisai pikų valandomis darbo dienomis, apart vieno pusreisio prieš 8.00, iš pietų į centrą, didesnio keleivių srauto šiame maršrute nėra; 3) 2A visada buvo mažos talpos priemonių maršrutas, kuriame kaip rodo kelerių metų darbo patirtis. išskyrus keletą pikinių laikų, talpos problemų nėra, o mažos talpos ir greitesnis važiavimas leidžia turėti geresnį važiavimo intervalą tarp Sportininkų ir Debreceno gatvių nei su tradiciniais autobusais. Visai pabaigai, nepykite taip. Iš susirašinejimo matome, kad ir Jūs, mes manome, kad ir mes siekiame padaryti Klaipėdos viešojo transporto sistemą geresnę. Tačiau net neturėdamas realių srautų, be kurių, mūsų nuomone, negalima priimti pagrįstų sprendimų, logiškai pagalvokite - kiek anksčiau per dieną iš galutinės stotelės - Autobusų stoties keleivių kasdien važiuodavo į kitą galutinę - Lėbartų kapines ir atgal? Po to, pagalvokite kiek tokių keleivių per dieną būtų iš Stadiono į Lėbartų kapines ir atgal? Jeigu autobusui atliekant 30 reisų, jiems suskaičiuoti užtektų vienos rankos pirštų, o dažnai ir jos nereikėtų, tai gal gi kažkas su maršruto trasa ne taip?
Atsakymo į klausimą, kokiu maršrutu laikote 2A, taip ir nepateikėte. Tik gražūs teiginiai apie mažos talpos greičio privalumus. Koks skirtumas tos sutaupytos 2-3 minutės, kai į mikroautobusus netelpa keleiviai, o neįgalieji ir tėvai su vaikų vežimėliai jais išvis negali naudotis (tai jau diskriminacija). Žinoma, nuo spalio 9d. išvažiuos naujos, didesnės transporto priemonės, bet ar tos papildomos 6 vietos išspręs problemas? Jūsų pateikti klausimai pagalvojimui, švelniai tariant, nelogiški. Lygiai taip pat galima paklausti ar daug keleivių važiuoja 28 maršrutu nuo Lietuvininkų aikštės iki Šernų? Ar daug keleivių važiuoja nuo švyturio iki Mogiliovo? Nuo Kretingos g. iki Jūrininkų? Nuo stoties iki VLG? Ir taip toliau ir taip toliau... Juk logiška, kad kiekvienam keleiviui pradinė ir galutinė stotelės skirtingos. 11 pratęsus iki stadiono prie jo keleivių prisidėtų dabartiniai 2A ir 5B maršrutų keleiviai. Neatmestina galimybė, kad atsirastų ir naujų, važiuojančių nuo Sportininkų ar Manto g. iki Lėbartų ar Rimkų. Kaip jau sakiau, ne piko metu ar nepopuliariais laikais maršrutą galima būtų trumpinti iki Jūrininkų pr., nes be 11 maršruto dar yra 28, kuris didžiaja dalimi trasos dubliuoja 11 maršrutą. Bet šaukštai jau po pietų, sutartis pasirašyta artimiausiems 5 metams ir vilties situaciją pakeisti į gerąją pusę neliko. Ir dar klausimas į šoną. Ar senoji.klaipedatransport.lt dar veiks, ar jau uždaryta su visam? Būtų liūdna, jei dingtų visas naujienų archyvas nuo 2003 metų.
Briedžiui…prie to ką atsakėme, nelabai ką turime ir pridurti, be to, kad mums labai svarbios tiek tos Jūsų minimos 2-3 minutės, tiek visiškai beviltiškas kilometražas. Iš kur dabartiniu metu važiuoja, nors ir nedidelis, tačiau tiesioginis srautas yra. Skaitykite atydžiau mūsų atsakymus ir ten ko klausėte, rasite. Senosios svetainės versijos kol nepertvarkėme, e-bilieto sistemos tikrai neplanuoajme uždaryti.
- 2 patinka
Comment
-
Apie Kautrą. Straipsniuose yra nuotraukų iš pristatymo.
Klaipėdos gatvėse – nauji mažieji autobusai
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...tobusai-831964
Pirmadienį į gatvės išriedės 6 nauji autobusai
http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...busai-1585154/
Comment
-
2A keičia spalvą
http://www.klaipedatransport.lt/lt/n...cia-spalva-403
Nuo pirmadienio, spalio 9 dienos, privežamaisiais maršrutais 2A, 13, 14A, 21, 21A pradeda važiuoti visiškai nauji autobusai. Jie nudažyti tokiomis pat spalvomis kaip ir didieji miesto autobusai. Tvarkaraščiai, kaina, atsiskaitymo tvarka nesikeičia.
http://www.klaipedatransport.lt/file....5x79%20cm.pdf
Miesto ir ekspresiniai maršrutai
1, 1A, 2, 2A...
Comment
-
Mieste už 5 milijonus eurų važinės nauji autobusai
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...tobusai-832708
Klaipėdos savivaldybės administracijos direktorius Saulius Budinas patvirtino, kad savivaldybė dalyvauja europiniame projekte „Klaipėdos viešojo transporto atnaujinimas“, kurio suma viršija 5 mln. eurų, iš kurių 85 proc. bus finansuojami ES lėšomis, likusią dalį turės padengti savivaldybė.
„Už tuos pinigus planuojame įsigyti 17 nekenksmingų aplinkai, tai yra suslėgtomis dujomis varomų autobusų. Nusipirksime 10 ilgųjų ir 7 vidutinius autobusus. Na o elektroautobusas, kol kas vienas, pagal planą į miesto gatves turėtų išriedėti arba šių metų pabaigoje, arba kitų metų pradžioje“, – teigė S.Budinas.
Straipsnis ta pačia tema kitame dienraštyje
Klaipėdai žada daugiau ekologiškų autobusų
http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...obusu-1586221/
- 1 patinka
Comment
-
Estai įdiegs naują bilietų sistemą
http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...stema-1587514/
Konkursą laimėjusi Estijos bendrovė „Ridango“ įdiegs naują bilietų sistemą Klaipėdos viešajame transporte. Per trejus metus jai bus išleista 1,636 mln. eurų.
Kaip BNS sakė bendrovės „Klaipėdos keleivinis transportas“ direktorius Gintaras Neniškis, miesto autobusuose bus įdiegta šiuolaikiška internetu valdoma sistema, leisianti keleiviams atsiskaityti mobiliaisiais telefonais, banko kortelėmis, specialiais kodais, taip pat pasiūlyti įvairesnius bilietus.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimą
Comment
-
Nauji maršrutiniai taksi – kitąmet
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...kitamet-833567
Maršrutinių taksi pertvarka bus užbaigta 2018-aisiais. Jos esmė – maršrutiniai taksi važinės pagal tvarkaraštį, vežėjams bus mokama pagal ridą, vairuotojų iš keleivių surenkamus pinigus administruos viešoji įstaiga "Klaipėdos keleivinis transportas".
<...> Visi vežėjai parinkti atvirame konkurse, kuriame dalyvavo Lietuvos ir užsienio įmonės.
Straipsnyje yra video kaip KKTininkai žaidžia su nauja el. bilietų sistema.
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąNauji maršrutiniai taksi – kitąmet
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...kitamet-833567
Taip ir neatskleidė, kas veš mikriukais. Gal irgi Kautra?
Straipsnyje yra video kaip KKTininkai žaidžia su nauja el. bilietų sistema.
Kautra
Kautra
Ridvija
- 1 patinka
Comment
-
Vėlinių laikotarpiu į kapines važiuosime dažniau
http://www.klaipedatransport.lt/lt/n...me-dazniau-406
Bet ar patogiau? Metai iš metų situacija nesikeičia, žmonės į autobusus netelpa. Spėkit iš vieno karto, ar bus 11 maršrute "garmoškės"?
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąVėlinių laikotarpiu į kapines važiuosime dažniau
http://www.klaipedatransport.lt/lt/n...me-dazniau-406
Bet ar patogiau? Metai iš metų situacija nesikeičia, žmonės į autobusus netelpa. Spėkit iš vieno karto, ar bus 11 maršrute "garmoškės"?
Comment
-
http://www.atviraklaipeda.lt/2017/10...sis-autobusas/
Šiandien teko greit sudėti savo e-bilieto sistemą į šią Scanią
Paskutinis taisė KKT1; 2017.10.24, 16:24.
- 4 patinka
Comment
-
Klaipėdos autobusų parke - naujas vadovas
http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...dovas-1589180/
Klaipėdos autobusų parkas oficialiai turi naują generalinį direktorių. Ilgametę parko vadovę Jelizavetą Daugininkienę pakeitė Eksploatacijos departamento direktorius Vaidas Ramanauskas.
Comment
-
„Klaipėdos autobusų parkas“ - už nemokamą internetą autobusuose
http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...suose-1597778/
Klaipėdos gatvėmis jau rieda trys miesto autobusai, kuriuose keleiviai gali naudotis nemokamu belaidžiu internetu ir per USB jungtis įkrauti savo mobiliuosius įrenginius.
„Tęsiame pasirinktą strategiją ir diegiame inovacijas. Mūsų bendrovės autobusai turi būti nauji, ekologiški, švarūs, patrauklūs išvaizda bei, kas ne mažiau svarbu keleiviams, leistų mėgautis kelione. Viena iš laikmečio naujovių - išmanieji įrenginiai ir internetas autobusuose yra būtent tai, kad kelionė nebūtų nuobodi“, - pasakojo Vaidas Ramanauskas, UAB „Klaipėdos autobusų parkas“ generalinis direktorius.
<...>
Visuose naujuose autobusuose, kurių įsigijimo procedūras „Klaipėdos autobusų parkas“ jau pradėjo ir Klaipėdos gatvėse naujoji technika turėtų pasirodyti kitąmet, tokios jungtys bus įmontuotos dar gamykloje. O štai dabartiniuose autobusuose USB įkrovos lizdai montuojami Klaipėdos autobusų parko dirbtuvėse.
Comment
-
Sprendžiant iš foto - Irisbusuose. Kuriuose konkrečiai negaliu pasakyt, neteko važiuoti.
Ir dar šaunių naujienų. Na negaliu tiesiog atsidžiaugti KlAP'u. Lapkričio vidury paskelbtas naujų SGD varomų autobusų pirkimas https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2017-917537
Perkama 10 ilgų ir 7 trumpi autobusai. Kadangi pirkimas suskaidytas į dvi dalis, kaip suprantu, gali įvykti ir taip, kad vieną dalį laimės vienas gamintojas, kitą - kitas, ir autobusai bus skirtingi. Bet tai mažai tikėtina.
Ilgi autobusai bus 3 durų, talpins ne mažiau nei 150 keleivių ir turės ne mažiau kaip 47 sėdimas vietas. Trumpi autobusai - 2 durų, ne mažiau nei 85 keleiviai ir 34 sėdimos vietos.
- 1 patinka
Comment
Comment