Parašė dtb
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Klaipėdos viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė dtb Rodyti pranešimą
Pagal mane logiška būtų 24 pratęsti iki stoties. Atsirastų galimybė tiesiogiai nuo stoties iki jūros nuvažiuoti, kam poreikis yra.
15A pirmasis reisas darbo dienomis populiarus. Į kitus neatkreipiau dėmesio.
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
Na ok, Melnragei, Giruliams bei Karklei būtų susisiekimas pratęsus 24 iki Stoties. O Tauralaukiui bei Kalotei, pvz? Galima būtų kaip nors apjungti 15 su 15A. O Naikupės gyventojams užtenka junginio 3 + 8?
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąAha, o 9-as į Stotį neužsuka.
Čia kalbėta konkrečiai apie Naikupės susisiekimą su Stotimi. Nebent 9 pakoreguoti taip, kad pro Stotį važiuotų, arba užsukinėtų.
Jei Tauralaukiui, tai galima, pvz., iki stoties pratęsti 7. Kalotei - sujungti 15B su 15A. Bet ar tam yra poreikis?
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimą
<...>
Jei Tauralaukiui, tai galima, pvz., iki stoties pratęsti 7. Kalotei - sujungti 15B su 15A. Bet ar tam yra poreikis?
Nes tenka man vasarą kratytis iš Purmalių iki Ligoninės ir laukti bala žino kiek to 15-o autobuso, norint pasiekti stotį.Paskutinis taisė ssnaiperis; 2017.06.20, 07:06.
Comment
-
Neliks dabartinių „mikriukų“
http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...riuku-1561761/
Klaipėdos valdžia pradėjo procedūras, kurioms pasibaigus iš uostamiesčio gatvių turės pasitraukti dabartiniai maršrutiniai taksi - vadinamąsias ekspresų paslaugas galės teikti tik įmonės, turėsiančios ne senesnes kaip 2017 metų gamybos žemagrindes, erdvesnes transporto priemones, kuriose turės būti vieta ir neįgaliajam.
Comment
-
Priešingai, jei būtų atsisakyta mikrobų ir pertvarkytas autobusų maršrutų tinklas, reformuota dalis privežamųjų maršrutų, kurie dubliuoja esamus autobusų, pertvarkyta numeracija, ypač privežamųjų mikrobų, tada būtų pažanga. O dabar, įtariu, skelbs naujus konkursus. Tai, kad rašo, jog mikrobai turės būti nauji, nieko nereiškia. Kol kas konkurso sąlygų nėra. O kai jos bus, tai pasirodys, kad pakaks ir 2013 metų mikrobų... O tada ir "Kautra" gali susigundyti... Kaune gi nesiseka, gal Klaipėdoje labiau pavyktų...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPriešingai, jei būtų atsisakyta mikrobų ir pertvarkytas autobusų maršrutų tinklas, reformuota dalis privežamųjų maršrutų, kurie dubliuoja esamus autobusų, pertvarkyta numeracija, ypač privežamųjų mikrobų, tada būtų pažanga.
2013 metų mikrobų nepakaks, sąlygų nekeis.
Pilnas straipsnis bus ryt ryte.
Comment
-
Visas straipsnis:
Į stotį mikriukų iš tiesų nelieka. O Neniškis eilinį sykį apsimelavo:
Mūsų duomenys rodo, kad iš Smiltelės gatvės su 8 autobusu į stotį nuvažiuojama tik 3-4 minutėmis vėliau nei su "mikriuku".
Taip pat nesuprantamas reikalavimas mikroautobusams turėti 16 vietų, ir tuo pačiu būti žemagrindžiams. Kas tokius gamina? Nebent tos 16 vietų tai bendra suma stovimų ir sėdimų vietų.
Nestebina ir "Vežestos" entuziasmas. Jie kažkur kažkam akivaizdžiai patepę yra, jeigu net ir plaukiant keleivių skundams dėl 2A maršruto vairuotojų elgesio ir transporto būklės, nesiimama jokių priemonių.
Spalva irgi parinkta netinkamai. Ekspreso maršrutus reikia išskirti iš autobusų, kad keleiviai iš tolo matytų ir galėtų atpažinti.
Vienas pliusas, kurį galima paminėti - 5E maršrutas, kuris važiuos Kauno gatve.
Comment
-
Arba suklydo, arba 5E autobusą naikins. Ir iš tikrųjų, kam jis toks reikalingas, kai važiuoja tik kelis kartus per dieną.
Kas dėl mikrobų amžiaus, tai rašoma, kad bus galima naudoti ir senesius pereinamojo laikotarpio metu.
Bet kokiu atveju, apgailėtina, kad valžios suvokimas apie VT vystymąsi užstrigęs laukiniais 90-aisiais. Kiek gi galima murkdytis tame mikrobų liūne?
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąVisas straipsnis:
Mano patirtis rodo, kad mikriukas į stotį atvažiuoja ~10 minučių anksčiau, nei tuo pačiu metu iš Bandužių stotelės išvažiavęs 8 autobusas.
Taip pat nesuprantamas reikalavimas mikroautobusams turėti 16 vietų, ir tuo pačiu būti žemagrindžiams. Kas tokius gamina? Nebent tos 16 vietų tai bendra suma stovimų ir sėdimų vietų.
16 sėdimų vietų įmanoma, t.y. 3 eilės po 3 vietas, + 4 vietos gale, t.y 4 eilės. Žemagrindėje aikštelėje dar 3 atlenkiamos vietos. Berods "Kautros" mikrobai Kaune tokie. Gal tik ten atlenkiamų vietų viena ar dvi, bet norint, galima ir tris sukišti.
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąĮ 5E maršrutą nori leisti mikrobus? Ar aš ką nors ne taip supratau?
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIr kas? Mikrobai tiesiog pažeidinėja KET, todėl ir atvažiuoja greičiau. Kam jie iš viso reikalingi ,jei viso maršruto trasą įveikia vos keliomis minutėmis greičiau. O sugriežtėjus sąlygoms, maršruto įveikimo laikdar mažiau skirsis nuo autobusų. Žodžiu, nesugebama suorganizuoti normalaus autobusų eismo.
16 sėdimų vietų įmanoma, t.y. 3 eilės po 3 vietas, + 4 vietos gale, t.y 4 eilės. Žemagrindėje aikštelėje dar 3 atlenkiamos vietos. Berods "Kautros" mikrobai Kaune tokie. Gal tik ten atlenkiamų vietų viena ar dvi, bet norint, galima ir tris sukišti.
Kad nesugebama suorganizuoti normalaus autobusų eismo sutinku. Tada nereikėtų nei tų mikriukų.
Taip, "Kautros" Altas Cityline turi 16 sėdimų vietų, iš jų 3 atlenkiamos. Įdomu, kiek vietų turi "Kauno autobusų" Altas Cityline L? Jų bazė ilgesnė, gal dar vieną eilę sutalpino. Tokie būtų visai neblogi.
Comment
-
Tai didelis klausimas, ar teisingai numatomi maršrutų numeriai nurodyti tame straipsnyje.
KA mikrobai irgi tiek pat vietų. Dėl antlenkiamų tik nežinau. Tiesiog tarpai tarp sėdynių didesni. Be to, berods, KA gale yra 3 sėdynės, o ne 4. Žodžiu, techninės problemos nėra.
autobusai pažeidinėja, bet mikrobai labiau, nes nuo to priklauso jų "greitis". Gerai, tarkim, mikrobai 5 minutėm greičiau per visą maršruto ilgį, atvykstant į galutinę stotelę, jei mikrobai laikosi KET ir neviršija greičio. Ar tai iš esmės sprendžia susisiekimo problemą? Kiek žmonių važiuoja nuo galo iki galo? Galiausiai su 10 mikrobų maršrutui, iš kurių vienas tikriausiai rezervinis, gaunasi, kad intervalas bus apie 10 min. Per tą intervalą pagrindinėse gatvėse pravažiuos kaip minimum 5 autobusai, kuriais dauguma keleivių galės nuvažiuoti. Kiek ten liks tų žmonių, kurie būtent lauks mikrobo, nelips autobusan vien dėl to, kad mikrobas veža šiek tiek greičiau, bet jis atvažiuos už 5 min. Iš viso aš turiu didelį įtarimą, kad nemaža dalis keleivių, kurie naudojasi mikrobais yra tiesiog autobusoheiteriai. Jiems, matai, nepatinka kvapas, bomžai, laužai autobusai (lyg mikrobai kitokie), nekultūringi vairuotojai (lyg mikrobų būna kultūringesni), "valdiškas" transportas kaip po toks ir pan.
Comment
Comment