Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Čia labiau darbinis variantas, tačiau gal bus įdomu:

    http://senoji.klaipedatransport.lt/maps/paviljonas.php

    Comment


      Parašė KKT1 Rodyti pranešimą
      Čia labiau darbinis variantas, tačiau gal bus įdomu:

      http://senoji.klaipedatransport.lt/maps/paviljonas.php
      Įdomu. Geras žemėlapis.

      Pagal kokius kriterijus sužymėti nauji paviljonai? Pastatyti 2016 m. ar kitoks dizainas?
      __

      Senjorams – pigesnės kelionės autobusais
      Pensinio amžiaus žmonės iki 70 metų su 50 proc. nuolaida galės įsigyti pusės metų ir metinius vardinius bilietus. Pirmasis be lengvatos kioskuose kainuoja 144, o antrasis 270 eurų.
      http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...obusais-793880
      Paskutinis taisė Briedis; 2017.01.26, 15:44.

      Comment


        O pensininkai tiek važiuoja, kad atsipirktų jiems tie bilietai su nuolaida?
        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
          O pensininkai tiek važiuoja, kad atsipirktų jiems tie bilietai su nuolaida?
          Atsipirks tiems, kurie važiuoja bent kas antrą dieną.
          __________________

          Bulvaras: Groteskiška potekstė
          Klaipėdos politikų sprendimas leisti šviežiai "iškeptiems" pensininkams miesto autobusais važiuoti pigiau sukėlė įvairių miestiečių emocijų. Iš pradžių buvo džiaugsmas, jog į tai atkreiptas dėmesys. Po to sekė lengvas nusivylimas, nes lengvatos neketinama taikyti kartiniams ar mėnesiniams bilietams, o tik ilgo termino bilietams. Trečia emocijų pakopa buvo pyktis - esą ko čia tyčiotis iš žmonių tokiomis lengvatomis. Ketvirtas žingsnis - įtarumas - o kaip čia taip staiga buvo sugalvota keisti tvarką?
          http://www.ve.lt/naujienos/laisvalai...ekste-1526263/
          __________________

          Miesto "eismo saugumo gerinimo programoje" vienas iš iškeltų tikslų - "Skatinti eismo dalyvius naudotis viešuoju transportu". Tam per 2017-2019 metus numatyta skirti 22 mln. eurų, iš jų
          1. 16,6 mln.(!) - "Viešojo transporto (autobusų ir maršrutinių taksi) integravimo sistemos įrangos įsigijimui ir atnaujinimui";
          2. 0,5 mln. - "Keleivinio transporto stotelių su įvažomis projektavimui ir įrangimui";
          3. 5 mln. - "Viešojo transporto atnaujinimui".


          Labiausiai mane sudomino 1 punktas. Kokia ta "integravimo sistemos įranga", kad jai kasmet reikia skirti po pusšešto milijono eurų?
          O 3 punktas džiugina. 5 mln. eurų tai mažiausiai 15 naujų autobusų.
          Paskutinis taisė Briedis; 2017.01.27, 14:56.

          Comment


            Parašė Briedis Rodyti pranešimą
            Įdomu. Geras žemėlapis.

            Pagal kokius kriterijus sužymėti nauji paviljonai? Pastatyti 2016 m. ar kitoks dizainas?
            Taip, nauji išskirti dėl kitokio dizaino ir dėsis kitokie žemėlapių rėmeliai.

            http://i.imgur.com/FJxBUOb.jpg

            Čia bandomasis variantas Lietuvininkų stotelėje. Šiek tiek nepavykęs nes vienas kraštas užsidengia.

            Comment


              Parašė KKT1 Rodyti pranešimą
              Taip, nauji išskirti dėl kitokio dizaino ir dėsis kitokie žemėlapių rėmeliai.

              http://i.imgur.com/FJxBUOb.jpg

              Čia bandomasis variantas Lietuvininkų stotelėje. Šiek tiek nepavykęs nes vienas kraštas užsidengia.
              Kodėl klausiau. Atgimimo ir Bibliotekos stotelėse paviljonai irgi naujojo dizaino, bet pažymėti kaip seni.

              Kaip matau, stotelėje schemoje Mažojo kaimelio st. klaidelė ištaisyta, bet internetiniame variante vis dar palikta. O ir pati schema, kaip anksčiau pastebėjo Mettal, užima labai daug vietos ir suėda daug laiko kol "užsikrauna".

              Comment


                Taip ir matau pensininką įsigyjantį VT bilietą už 100 eurų. Aha, jo...

                Comment


                  Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                  Kodėl klausiau. Atgimimo ir Bibliotekos stotelėse paviljonai irgi naujojo dizaino, bet pažymėti kaip seni.

                  Kaip matau, stotelėje schemoje Mažojo kaimelio st. klaidelė ištaisyta, bet internetiniame variante vis dar palikta. O ir pati schema, kaip anksčiau pastebėjo Mettal, užima labai daug vietos ir suėda daug laiko kol "užsikrauna".
                  Atgimimo ir Bibliotekos stotelės yra dar kitokio dizaino ir jos buvo montuotos seniau. Ir ten yra senojo žemėlapio tipo skylės.

                  Svetainėje schemos dar neatnaujinau. Kitą savaitę pasistengsiu tai atlikti ir sumažinti jos apimtis.

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                    Taip ir matau pensininką įsigyjantį VT bilietą už 100 eurų. Aha, jo...
                    Meras su komanda "pliusą" užsidėjo, nes juk antraštės gražiai skamba, o realybė truputį kitokia, bet apie tai jau mažiau besidominčių bus.
                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                    Comment


                      Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
                      Išvis nesąmonė yra, kad stot visur reikia... Klaipėdoje puikiai veikia "Stop" mygtukų sistema ir visi laimingi, nekarta vakare nuo BIG išėjo be sustojimo beveik iki Turgaus nuvažiuot , o čia stoti kiekvienoje stotelėje nesvarbu yra keleivių ar ne yra absurdas... po to dar skundžiasi, kad velkasi VT tai ką pridarė per ... pasižiūri...
                      Tuo pačiu norėčiau klaipedėčių pasiklausti - ar išties Klaipėdoje naudojama Stop mygtukų sistema, ir jei taip, nuo kada? Ar nebuvo jokių nesklandumų (tarkim, kad bobutės stotelę praleido ir t.t.)?

                      Comment


                        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                        Tuo pačiu norėčiau klaipedėčių pasiklausti - ar išties Klaipėdoje naudojama Stop mygtukų sistema, ir jei taip, nuo kada? Ar nebuvo jokių nesklandumų (tarkim, kad bobutės stotelę praleido ir t.t.)?
                        Kiek teko važinėti tai vienintelė problema, kad žmonės neskaito, kad norint išlipti reikia paspausti mygtuką... Ir po to skundžiasi...
                        Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                        Comment


                          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                          Tuo pačiu norėčiau klaipedėčių pasiklausti - ar išties Klaipėdoje naudojama Stop mygtukų sistema, ir jei taip, nuo kada? Ar nebuvo jokių nesklandumų (tarkim, kad bobutės stotelę praleido ir t.t.)?
                          Pagrinde KlAP'o maršrutuose veikia. Pas privatininkus kaip kur, dažniausiai kur pats vairuotojas yra savo darbo fanas ir jam darbo vietoje patinka pastovus pypsėjimas Nesklandumų pasitaiko. Pagrindinė priežastis - vieno standarto nebuvimas. Vienuose autobusuose mygtukus spausti reikia, kituose ne.

                          Šiaip pats mygtuką spaudžiu tik tuo atveju, jei yra tai daryti raginantys užrašai.

                          Comment


                            Taigi, nėra jokios sistemos. Tiesiog vienuose autobusuose durys atsidaro paspaudus mygtuką, kituose atidaro vairuotojas.

                            Comment


                              "Mikriukams" ruošia naują drabužį
                              http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...abuzi-1529086/
                              Va tokie geltoni, kaip nuotraukoje, puikiai atrodytų.

                              Žinia, "mikriukus" ketinama ne tik vienodai nudažyti, bet ir inkorporuoti į miesto viešojo transporto judėjimo schemą - juose galios ir el. bileitai, autobusiukai galės stoti tik stotelėse, juose turėtų atsirasti vaizdo stebėjimo kameros.
                              Kąą?! Tikiuosi, tai tik žurnalisto klaida. Nereikia daugiau tokių klaidų, kaip 2A maršrutas.

                              Comment


                                Klausimas: Jei Klaipėdoje mikriukai iš esmės dubliuoja autobusų trasas, kam jie reikalingi?

                                Comment


                                  Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                  Klausimas: Jei Klaipėdoje mikriukai iš esmės dubliuoja autobusų trasas, kam jie reikalingi?
                                  Kiek jau šito klausta buvo, kiek atsakinėta...

                                  Reikalingi kaip greita ir nebrangi susisiekimo priemonė, nuo Jūrininkų iki ligoninių nuvežanti 10-15 minučių greičiau, nei autobusas.

                                  Ir 9 mikriukas nieko nedubliuoja.

                                  Comment


                                    o tai kodėl tiek ilgai trunka kelionė autobusu, Klaipėdos dydžio mieste tuo pat maršrutu? Greitieji autobusai nebūtų racionaliau?

                                    Comment


                                      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                      o tai kodėl tiek ilgai trunka kelionė autobusu, Klaipėdos dydžio mieste tuo pat maršrutu? Greitieji autobusai nebūtų racionaliau?
                                      Todėl, kad mikriukai dažnai nesilaiko KET.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                        o tai kodėl tiek ilgai trunka kelionė autobusu, Klaipėdos dydžio mieste tuo pat maršrutu? Greitieji autobusai nebūtų racionaliau?
                                        Nes autobusai stoja kiekvienoje stotelėje, o ir dėl techninių charakteristikų jiems pajudėti/sustoti reikia daugiau laiko, nei mikriukui.

                                        Jei greitieji autobusai (ekspresai) važinėtų bent kas 10 minučių, aš visom keturiom būčiau už mikriukų naikinimą. Bet to nebus, nes nėra tiek keleivių, kad siuntinėti didelį autobusą.

                                        O ir apskritai laikas vykdyti autobusų maršrutų tinklo reorganizaciją/optimizaciją, jungti, keisti maršrutus, naikinti besidubliuojančius.

                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                        Todėl, kad mikriukai dažnai nesilaiko KET.
                                        Ne argumentas. Autobusai nesilaiko lygiai taip pat, lygiai tiek pat.
                                        Paskutinis taisė Briedis; 2017.02.06, 23:14.

                                        Comment


                                          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                          Klausimas: Jei Klaipėdoje mikriukai iš esmės dubliuoja autobusų trasas, kam jie reikalingi?
                                          Kad nugriebti grietinėlę keliuose populiariausiuose maršrutuose keliomis minutėmis anksčiau prieš atvažiuojant didžiąjam autobusui.
                                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                          Comment

                                          Working...
                                          X