Pagal kokius kriterijus sužymėti nauji paviljonai? Pastatyti 2016 m. ar kitoks dizainas?
__
Senjorams – pigesnės kelionės autobusais
Pensinio amžiaus žmonės iki 70 metų su 50 proc. nuolaida galės įsigyti pusės metų ir metinius vardinius bilietus. Pirmasis be lengvatos kioskuose kainuoja 144, o antrasis 270 eurų.
O pensininkai tiek važiuoja, kad atsipirktų jiems tie bilietai su nuolaida?
Atsipirks tiems, kurie važiuoja bent kas antrą dieną.
__________________
Bulvaras: Groteskiška potekstė
Klaipėdos politikų sprendimas leisti šviežiai "iškeptiems" pensininkams miesto autobusais važiuoti pigiau sukėlė įvairių miestiečių emocijų. Iš pradžių buvo džiaugsmas, jog į tai atkreiptas dėmesys. Po to sekė lengvas nusivylimas, nes lengvatos neketinama taikyti kartiniams ar mėnesiniams bilietams, o tik ilgo termino bilietams. Trečia emocijų pakopa buvo pyktis - esą ko čia tyčiotis iš žmonių tokiomis lengvatomis. Ketvirtas žingsnis - įtarumas - o kaip čia taip staiga buvo sugalvota keisti tvarką?
Miesto "eismo saugumo gerinimo programoje" vienas iš iškeltų tikslų - "Skatinti eismo dalyvius naudotis viešuoju transportu". Tam per 2017-2019 metus numatyta skirti 22 mln. eurų, iš jų
16,6 mln.(!) - "Viešojo transporto (autobusų ir maršrutinių taksi) integravimo sistemos įrangos įsigijimui ir atnaujinimui";
0,5 mln. - "Keleivinio transporto stotelių su įvažomis projektavimui ir įrangimui";
5 mln. - "Viešojo transporto atnaujinimui".
Labiausiai mane sudomino 1 punktas. Kokia ta "integravimo sistemos įranga", kad jai kasmet reikia skirti po pusšešto milijono eurų?
O 3 punktas džiugina. 5 mln. eurų tai mažiausiai 15 naujų autobusų.
Čia bandomasis variantas Lietuvininkų stotelėje. Šiek tiek nepavykęs nes vienas kraštas užsidengia.
Kodėl klausiau. Atgimimo ir Bibliotekos stotelėse paviljonai irgi naujojo dizaino, bet pažymėti kaip seni.
Kaip matau, stotelėje schemoje Mažojo kaimelio st. klaidelė ištaisyta, bet internetiniame variante vis dar palikta. O ir pati schema, kaip anksčiau pastebėjo Mettal, užima labai daug vietos ir suėda daug laiko kol "užsikrauna".
Kodėl klausiau. Atgimimo ir Bibliotekos stotelėse paviljonai irgi naujojo dizaino, bet pažymėti kaip seni.
Kaip matau, stotelėje schemoje Mažojo kaimelio st. klaidelė ištaisyta, bet internetiniame variante vis dar palikta. O ir pati schema, kaip anksčiau pastebėjo Mettal, užima labai daug vietos ir suėda daug laiko kol "užsikrauna".
Atgimimo ir Bibliotekos stotelės yra dar kitokio dizaino ir jos buvo montuotos seniau. Ir ten yra senojo žemėlapio tipo skylės.
Svetainėje schemos dar neatnaujinau. Kitą savaitę pasistengsiu tai atlikti ir sumažinti jos apimtis.
Išvis nesąmonė yra, kad stot visur reikia... Klaipėdoje puikiai veikia "Stop" mygtukų sistema ir visi laimingi, nekarta vakare nuo BIG išėjo be sustojimo beveik iki Turgaus nuvažiuot , o čia stoti kiekvienoje stotelėje nesvarbu yra keleivių ar ne yra absurdas... po to dar skundžiasi, kad velkasi VT tai ką pridarė per ... pasižiūri...
Tuo pačiu norėčiau klaipedėčių pasiklausti - ar išties Klaipėdoje naudojama Stop mygtukų sistema, ir jei taip, nuo kada? Ar nebuvo jokių nesklandumų (tarkim, kad bobutės stotelę praleido ir t.t.)?
Tuo pačiu norėčiau klaipedėčių pasiklausti - ar išties Klaipėdoje naudojama Stop mygtukų sistema, ir jei taip, nuo kada? Ar nebuvo jokių nesklandumų (tarkim, kad bobutės stotelę praleido ir t.t.)?
Kiek teko važinėti tai vienintelė problema, kad žmonės neskaito, kad norint išlipti reikia paspausti mygtuką... Ir po to skundžiasi...
Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Tuo pačiu norėčiau klaipedėčių pasiklausti - ar išties Klaipėdoje naudojama Stop mygtukų sistema, ir jei taip, nuo kada? Ar nebuvo jokių nesklandumų (tarkim, kad bobutės stotelę praleido ir t.t.)?
Pagrinde KlAP'o maršrutuose veikia. Pas privatininkus kaip kur, dažniausiai kur pats vairuotojas yra savo darbo fanas ir jam darbo vietoje patinka pastovus pypsėjimas Nesklandumų pasitaiko. Pagrindinė priežastis - vieno standarto nebuvimas. Vienuose autobusuose mygtukus spausti reikia, kituose ne.
Šiaip pats mygtuką spaudžiu tik tuo atveju, jei yra tai daryti raginantys užrašai.
Va tokie geltoni, kaip nuotraukoje, puikiai atrodytų.
Žinia, "mikriukus" ketinama ne tik vienodai nudažyti, bet ir inkorporuoti į miesto viešojo transporto judėjimo schemą - juose galios ir el. bileitai, autobusiukai galės stoti tik stotelėse, juose turėtų atsirasti vaizdo stebėjimo kameros.
Kąą?! Tikiuosi, tai tik žurnalisto klaida. Nereikia daugiau tokių klaidų, kaip 2A maršrutas.
o tai kodėl tiek ilgai trunka kelionė autobusu, Klaipėdos dydžio mieste tuo pat maršrutu? Greitieji autobusai nebūtų racionaliau?
Nes autobusai stoja kiekvienoje stotelėje, o ir dėl techninių charakteristikų jiems pajudėti/sustoti reikia daugiau laiko, nei mikriukui.
Jei greitieji autobusai (ekspresai) važinėtų bent kas 10 minučių, aš visom keturiom būčiau už mikriukų naikinimą. Bet to nebus, nes nėra tiek keleivių, kad siuntinėti didelį autobusą.
O ir apskritai laikas vykdyti autobusų maršrutų tinklo reorganizaciją/optimizaciją, jungti, keisti maršrutus, naikinti besidubliuojančius.
Comment