Parašė Mettal
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Klaipėdos viešasis transportas
Collapse
X
-
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąSmagu matyti KKT atstovą čia
Dėl Jūrų muziejaus prieplaukos nesutikčiau. Jau treti metai kaip keltas ten reguliariai plaukia. Bet, žinoma, ši schema buvo kurta ne prieplaukoms žymėti, todėl tai nėra taip svarbu. Svarbiau nuo Mažojo kaimelio stotelės pavadinimo nubraukti lyšną "s".
Kada naujoji schema atsiras miesto stotelėse?
Taip pat, ar planuojami pokyčiai su 2A maršrutu? Savo pasiūlymus neseniai čia rašiau.
Dėl Mažojo kaimelio stotelės tai dėkui už puikų pastabumą. Ne vienas žmogus žiūrėjo šią schemą, tačiau praleidome šią klaidelę.
Dėl schemos stotelėse. Šiuo metu taisau bei šlifuoju schemą ir laukiam, kol baigsis žemėlapių atnaujinimo viešasis pirkimas. Tada lauks gamybos darbai. Tikimės iki pirmojo sniego susidėti bet kaip bus tai dar sunku pasakyti.
Comment
-
Parašė KKT1 Rodyti pranešimąKadangi schemą darom patys ir jokių išorinių paslaugų neužsakome tai ieškome tinkamiausio būdo tai pavaizduoti. Dėl galimybės išskirti trasoje stoteles kuriose stoja miesto autobusai, o ekspresiniai maršrutai nestoja mes pasirinkome šitokį žymėjimą, kuris turi trūkumų vaizduojant stotelę, kuri egzistuoja tik vienoje gatvės pusėje. O dėl LEZ`o stotelių tai tiesa, kadangi jos įrengtos ne priešprieša viena kitai tai teko pasirinkti labiau estetinį variantą žymėjimui schemoje.
Vienpusių stotelių Klaipėdoje nėra daug, todėl tikrai galima šalia nupiešti kokį nors trikampėlį ar rodyklę. Keleiviui schema tam ir reikalinga, kad žinotų, kur tiksliai jam reikia laukti autobuso.
Beje, kodėl schemoje nėra maršrutinių taksi? Jie irgi yra viešojo transporto sistemos dalis, nežiūrint į tai, kad nėra pavaldūs KKT.Paskutinis taisė Mettal; 2016.09.20, 20:44.
Comment
-
Parašė KKT1 Rodyti pranešimąNepritarčiau šitokiam žymėjimui nes tai sukeltu tik daugiau neaiškumo. Taip, jis nestoja visose stotelėse, tačiau kadangi jis išvažiuoja už Klaipėdos miesto ribų tai manau, kad šis maršrutas turi daugiau privežamojo maršruto savybių, nei ekspreso. O ekspresus paliekame miesto ribose.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąKad nėra klaidų, kur jūs jas matote? Kablelių kažkiek trūksta, bet tragedijos nematau.
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąTariamosios nuosakos galūnėse u rašoma be nosinės, kableliai irgi ne visi o ar kažkas sakė, kad mato čia tragediją, ar jums jau vaidenasi ???
Tiesiog reprezentuojant įstaigą, kuri pavaldi savivaldybei, tokių klaidelių visgi norėtųsi nematyti, nes mintys kyla įvairios (apie tai, kad gyventojų atstovybėje ne patys raštingiausi žmonės susirinkę)
1. Klaidų palyginus nedaug.
2. Išgąsdinsit žmogų, ir jis daugiau neberašys. Ar to siekiate?
3. Čia nėra oficialus įstaigos raštas.
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąTariamosios nuosakos galūnėse u rašoma be nosinės, kableliai irgi ne visi o ar kažkas sakė, kad mato čia tragediją, ar jums jau vaidenasi ??? Tiesiog reprezentuojant įstaigą, kuri pavaldi savivaldybei, tokių klaidelių visgi norėtųsi nematyti, nes mintys kyla įvairios (apie tai, kad gyventojų atstovybėje ne patys raštingiausi žmonės susirinkę)
Dėkui Mettal bei Briedis už puikias pastabas.
Comment
-
Nuo BIG iki Universiteto – 24 minutės
http://www.klaipedatransport.lt/lt/n...24-minutes-314
Per visą trasą pripaišė A juostų, o rezultatas nesikeičia. Netgi prastėja
Comment
-
Parašė WILD_WEST Rodyti pranešimąŠtai toks klausimas pateikiamas keleiviams www.klaipedatransport.lt puslapyje.
Dienos klausimas
KLAIPĖDOS MIESTO SAVIVALDYBĖ APSISPRENDĖ MARŠRUTINIUS TAKSI INTEGRUOTI Į BENDRĄ VIEŠOJO TRANSPORTO SISTEMĄ. INTEGRUOTI MARŠRUTINIAI TAKSI VAŽIUOS DABARTINIAIS EKSPRESINIAIS AUTOBUSŲ MARŠRUTAIS VISĄ DIENĄ, KAIP IR DABAR STOS VIETOSE, KUR NEDRAUDŽIA KELIŲ EISMO TAISYKLĖS, AUTOBUSĖLIUS BUS GALIMA REALIU LAIKU MATYTI ŠVIESLENTĖSE IR IŠMANIUOSIUOSE ĮRENGINIUOSE, ŠALIA GALIMYBĖS ATSISKAITYTI PAS VAIRUOTOJUS JUOSE BUS GALIMA ATSISKAITYTI IR E-BILIETU, TAČIAU JUOSE KAIP IR DABAR NEGALIOS TRANSPORTO LENGVATOS. KAIP MANOTE AR TOKIAS TRANSPORTO PRIEMONES REIKĖTŲ ŽYMĖTI KITOKIU SPALVINIU SPRENDINIU NEI TRADICINIUS MIESTO AUTOBUSUS?Paskutinis taisė Al1; 2016.09.22, 18:36.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai yra labai labai blogai. Tuos parazitus reikia palaipsniui naikinti. Nu kiek galima žaisti? Seniai jau aišku, kad maršrutiniai taksi - atsilikusios šalies transportas. Niekur jų normaliose šalyse nėra. Kur link einame? Kiek maršrutiniai taksi Klaipėdoje perveža keleivių? 3-5 procentus?
Comment
-
Visų nepasiims. Bent pusė persės į autobusus. Nieko daug jie neperveža. Ne piko metu iš viso retai kursuoja, veža po kelis keleivius. Grietinę graibo tik piko metu. Aš nesiūlau iš karto visų naikinti. Natūraliai išnyktų pirmiausia tie, kurie važiuoja mažiau peliningais maršrutais, o paskui panaikinti ir tuos, kurie važiuoja Taikos pr.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVisų nepasiims. Bent pusė persės į autobusus. Nieko daug jie neperveža. Ne piko metu iš viso retai kursuoja, veža po kelis keleivius. Grietinę graibo tik piko metu. Aš nesiūlau iš karto visų naikinti. Natūraliai išnyktų pirmiausia tie, kurie važiuoja mažiau peliningais maršrutais, o paskui panaikinti ir tuos, kurie važiuoja Taikos pr.
Comment
-
Akivaizdu, kad mikrobai užsilenkinėjo palaipsniui, nepriklausomai, kokia pelninga trasa jie važinėjo. Auksiniai jų laikai jau praėjo. Nebesugeba firma atsinaujinti ar pan., pasitraukia, nauji dalyviai rinkos jau nebeužima, esami dar gali pasidalinti rinka. Bet ir jų pajėgumai riboti, dažniausiai nebepaims to pilnai, ką paliko pasitraukusi firma. Žodžiu, metai kiti ir mikrobų sumažėtų, o likusius būtų galima damušti administracinėmis priemonėmis - nebeskelbti konkursų.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAkivaizdu, kad mikrobai užsilenkinėjo palaipsniui, nepriklausomai, kokia pelninga trasa jie važinėjo. Auksiniai jų laikai jau praėjo. Nebesugeba firma atsinaujinti ar pan., pasitraukia, nauji dalyviai rinkos jau nebeužima, esami dar gali pasidalinti rinka. Bet ir jų pajėgumai riboti, dažniausiai nebepaims to pilnai, ką paliko pasitraukusi firma. Žodžiu, metai kiti ir mikrobų sumažėtų, o likusius būtų galima damušti administracinėmis priemonėmis - nebeskelbti konkursų.
Comment
-
Aš gi sakau, kad išnyks. Jei jau Vilniuje ir Kaune nyko, o Kaune nepadėjo net ir "Kautra", tai ir Klaipėdoje užsilenks. Aš gi nesakau, kad visi patys. Kai dar jų kiek apmažėtų, būtų galima išmėžti visus likusius. Tuo pačiu turi būti gerinamas susisiekimas autobusais, ypač nuo Jūrininkų ligoninės ir Taikos pr. Reikia ekspresinių 6 autobusų tankesnio kursavimo ir aplamai 6 maršrutą dar labiau tankinti, priversti nupirkti dvigubus autobusus arba atimti iš privatininko.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTuo pačiu turi būti gerinamas susisiekimas autobusais, ypač nuo Jūrininkų ligoninės ir Taikos pr. Reikia ekspresinių 6 autobusų tankesnio kursavimo ir aplamai 6 maršrutą dar labiau tankinti, priversti nupirkti dvigubus autobusus arba atimti iš privatininko.
Comment
-
L. Donskį klaipėdiečiams primins jo balsas
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...-balsas-773213
Puiki idėja
Comment
Comment