Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Mikrobai ne tik kad degradavusi VT rūšis, tai atsilikusios ir nuskurdusios šalies viešasis transportas. Kur mes einame? Ko siekiame?
    Na, panašu jog tai ir tėra vienintelis argumentas atsisakant maršrutinių taksi. Vakarų Europoje tokia transporto rūšis ir nebuvo atsiradusi, pas mus susiklostė kitaip. Briedis puikiai nusakė esamą situaciją, poreikis "mikriukams" yra, senai Klaipėdoje prie jų žmonės pripratę ir jų atsisakymas tikrai nebūtų sutiktas šiltai. Senesnis balaganas jau senokai baigėsi, ypač panaikinus didžiąją dalį maršrutų. Dabartiniai trys yra pakankamas skaičius, važiuojama labiausiai apkrauta trasa mieste, šeštas maršrutas vasara yra gera alternatyva nenorintiems važiuoti perpildytais autobusais. Juolab, jog Taikos prospektu kursuojantys autobusai tušti nevažinėja, piko metu ir prailginti dažnai užpildyti. Ar yra prasmės naikinti tai, kas gerai veikia, yra patogu besinaudojantiems ? Nemanau, nes ta iš autobusų atimama keleivių dalis nėra didelė, o dalis maršrutinių keleivių autobusais net nesinaudoja, greičiau persėda į automobilį.
    P.S. apskritai geriausia būtų nuo centro iki BIG'o paleisti tramvajų, taip atsisakant aibės besidubliuojančių maršrutų, vietos plačiame Taikos pr. daugiau nei pakankamai, nors žinoma, tai niekad nebus įgyvendinama.

    Comment


      Kai nėra normalaus VT, tai atsiranda ir poreikis mikrobams. Galiausiai, per eilę metų nesant normalaus VT visa tai priveda prie to, kad žmonės persėda į automobilius, ir paskui gerink negerinęs VT, iš automobilių jų neiškrapštysi. Kaip iš Vilniaus išspyrė, kaip Kaune juos apkarpė, taip ir Klaipėdoje - kažkas pabumbės ir nustos. Svarbiausia, kad nedaryti to vienu metu, tada ir nepasijus. Po kelis maršrutą - du likviduoti, trumpinti, retinti ar pan. Ir be darbo vienu metu neliks daug vairuotojų. Svarbiausia, aišku, pagerinti esamą susisiekimą autobusais.

      Comment


        Kaune smarkiai sumažino mikrobų skaičių, ko pasekoje, autobusų reisų skaičių padidino minimaliai, ko pasekoje atsirado nepatogumas keleiviams. O ir su pačiu mikrobų projektu "Kautra" nusvilo nagus, per vėlai supratus, kad į tokius priemiesčius kaip Romainiai, Rokai, Ringaudai, ne piko metu gavosi brangus oro vežiojimas. Klaipėdoj kaip suprantu į priemesčius nevažiuojama?

        Comment


          Štai jums ir "šventa" "Kautra" - neapskaičiavo... Taip, Kaune su autobusais blogai. Klaipėdoje kur kas geriau. Mikrobai dubliuoja esamus pakankamai dažnai kursuojančių autobusų maršrutus, todėl jų panaikinimas neturės tokios įtakos kaip Kaune.

          Comment


            Jei ir reikėjo integruoti, tai į bendrą sistemą reikėjo integruoti viasokius "kreivus" ir šalutinius mikriukų maršrutus, kurie jau panaikinti. O šiuos metus po dalinio naikinimo buvo palikti dubliuojantys ir "grietinėlę" nusiurbiantys maršrutai, kai važiuojama kelias minutes prieš autobusą.

            O 6-o maršruto patrauklumą reikia didinti ne užkamšant mikriukais, o paleidžiant ilgus autobusus su veikiančiais kondicionieriais. Apskritai visuose miesto maršrutuose tai jau trurėtų būti privaloma:vienoda spalva, veikiantys kondicionieriai, ir adekvatus šildymas žiemą.
            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

            Comment


              Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
              Jei ir reikėjo integruoti, tai į bendrą sistemą reikėjo integruoti viasokius "kreivus" ir šalutinius mikriukų maršrutus, kurie jau panaikinti. O šiuos metus po dalinio naikinimo buvo palikti dubliuojantys ir "grietinėlę" nusiurbiantys maršrutai, kai važiuojama kelias minutes prieš autobusą.

              O 6-o maršruto patrauklumą reikia didinti ne užkamšant mikriukais, o paleidžiant ilgus autobusus su veikiančiais kondicionieriais. Apskritai visuose miesto maršrutuose tai jau trurėtų būti privaloma:vienoda spalva, veikiantys kondicionieriai, ir adekvatus šildymas žiemą.
              Būtent. Matyt besinaudojantiems maršrutiniais taksi sunku atsisakyti "greitu ir patogiu" transportu, kas matoma iš kelių paskutinių pranešimų, dėl ko savivaldybėje svarstomi desperatiški sprendimai apie integravimą prisidengiant abipuse nauda smulkiajam verslui ir gyventojams. Vykstantys teigiami pokyčiai Klaipėdos VT sistemoje skatins keleivius rinktis autobusus, dėl ko "mikriukų" poreikis natūraliai išnyks, tai tik laiko klausimas, iki šiol laikomasi tik dėl populiarių, dubliuojančių autobusų maršrutus, trasų.

              Comment


                Mikroautobusai pas mus atsirado skirtingai nuo vakarų šalių tik todėl, kad vakarų šalyse žmonės įperka TAKSI paslaugas, o pas mus tam tenka kooperuotis. Todėl atsirado kolektyvinis taksi, taip vadinamas mikriukas. Tiesiog tereikia palyginti kiek taksi automobilių yra keliuose pas mus, o kiek išsivysčiusių šalių miestuose. Kai mūsų pragyvenimo lygis mums leis kasdien naudoti taksi, mikriukų poreikis savaime išnyks.

                Comment


                  Maršrutiniai taksi visai ne taksi. Jie neveža ten, kur nori, veža nustatytu maršrutu. Tik įlaipina ir išlaipina ten, kur nori keleiviai. Ir tik nereikia pasakoti apie "išsivysčiusių šalių taksi". Ten taksi kainuoja gerokai daugiau, o VT kainos, nors prieš dešimtmetį ar daugiau atrodė irgi didelės, mūsuose tik kokiu trečdaliu atsilieka nuo Vakarų šalių. Taip, yra kai kurios išimtys su nesveikomis VT kainomis Skandinavijoje...

                  Comment


                    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                    Jei ir reikėjo integruoti, tai į bendrą sistemą reikėjo integruoti viasokius "kreivus" ir šalutinius mikriukų maršrutus, kurie jau panaikinti. O šiuos metus po dalinio naikinimo buvo palikti dubliuojantys ir "grietinėlę" nusiurbiantys maršrutai, kai važiuojama kelias minutes prieš autobusą.

                    O 6-o maršruto patrauklumą reikia didinti ne užkamšant mikriukais, o paleidžiant ilgus autobusus su veikiančiais kondicionieriais. Apskritai visuose miesto maršrutuose tai jau trurėtų būti privaloma:vienoda spalva, veikiantys kondicionieriai, ir adekvatus šildymas žiemą.
                    "Kreivi" patys išnyko prieš gerą dešimtmetį (1, 12, 13...), kiti prieš kelis metus sėkmingai integruoti juos paverčiant "privažamaisiais" (nors 2A vadinti privažamuoju liežuvis nesiverčia, siūlyčiau jį sujungti su 11 http://www.miestai.net/forumas/showt...528#post944528)

                    6 maršrute ilgų autobusų nebus. Kaip ir kondicionierių autobusuose, kol kokia babūnė galų neatiduos karštą vasaros dieną.

                    Comment


                      Būtų išnykę ir kiti. Ir jie išnyks. Tik nereikia nieko integruoti, nes tai pratęsia tų mikrobų egzistavimą.

                      Comment


                        Šią vasarą viešajame transporte - nieko naujo. Kaip ir buvo galima tikėtis.

                        Nuo 2016 06 04 įsigalioja vasaros sezono tvarkaraščiai
                        http://www.klaipedatransport.lt/lt/n...rkarasciai-280

                        Comment


                          Miesto centre – naujos pastogės
                          Centrinėje uostamiesčio dalyje esančiose autobusų stotelėse statomi nauji paviljonai. Senieji bus perkelti į tas vietas, kuriose dabar nėra pastogių.
                          http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...astoges-752743

                          Comment


                            Po autobusų spalvins maršrutinius bei lengvuosius taksi
                            Siekiama, kad uostamiestyje važinėjantis viešasis transportas atrodytų tvarkingai ir estetiškai, tad planuojama vienodai nudažyti maršrutinius mikroautobusus bei taksi automobilius. Kokia tai bus spalva ar jų kombinacija - dar bus diskutuojama.
                            http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...taksi-1468531/

                            Aš už geltoną. Nereikia visko suvienodinti į mėlyną. Tegul priemiestiniai lieka raudoni, miesto mėlyni, o mikriukai (kurie ateityje turėtų būti integruoti į bendrą sistemą) ir taksi - geltoni.

                            Comment


                              Puiki idėja, būtų galima ne tik perdažyti, bet ir užbrenduoti visas transporto rūšis, bet aišku tai yra brangiau. Dar kas aišku gerai būtų, jei taksistams įvėstų tam tikras mašinų apribojimus. Pvz. tik Mercedes-Benz E Class arba pan. Tada Klaipėda kietai atrodytų.B)

                              Comment


                                Kontrečios firmos ar modelio reikalavimų neturi teisės įvesti.

                                Comment


                                  Autobusų stotelėms - nauji vardai
                                  http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...ardai-1469911/

                                  Comment


                                    Klaipėdos autobusų stotelėse – lentynos knygų
                                    Dešimtyje populiariausių Klaipėdos miesto autobusų stotelių bus įrengtos knygų lentynos – mažosios bibliotekėlės. Klaipėdiečiai belaukdami autobusų galės pasiimti knygų, jas skaityti ir, be abejo, atnešti bei pasidalyti perskaitytomis.
                                    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...s-knygu-755799

                                    -----

                                    2016.06.18 10:21:

                                    Uostamiesčio stotelėse – knygų lentynos
                                    Dešimtyje populiariausių autobusų stotelių įrengtos knygų lentynos – mažosios bibliotekėlės, kurių kiekvienoje telpa apie 20–25 knygas.

                                    Šias bibliotekėles galima rasti "Turgaus", "Vėtrungės", "Sveikatos priežiūros centro", "Smiltelės", "Kauno", "Bibliotekos", "Melnragės", "Juodkrantės", "Vingio", "Ligoninės" stotelėse.
                                    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...entynos-755979
                                    Paskutinis taisė Briedis; 2016.06.18, 10:21.

                                    Comment


                                      Prie stotelių įrengia įvažas
                                      Uostamiestyje daugėja įvažų prie autobusų stotelių. Vienos jų įrengimo darbai jau prasidėjo Šiaurės prospekte. Iki metų pabaigos taip patobulintos bus ir dar kelios viešojo transporto stabtelėjimo vietos tiek šiaurinėje, tiek pietinėje miesto dalyse.
                                      http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...-ivazas-756531

                                      Kurios tai stotelės bus rašiau anksčiau: http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=1795

                                      Comment


                                        Parašė lietus Rodyti pranešimą
                                        Mikroautobusai pas mus atsirado skirtingai nuo vakarų šalių tik todėl, kad vakarų šalyse žmonės įperka TAKSI paslaugas, o pas mus tam tenka kooperuotis. Todėl atsirado kolektyvinis taksi, taip vadinamas mikriukas. Tiesiog tereikia palyginti kiek taksi automobilių yra keliuose pas mus, o kiek išsivysčiusių šalių miestuose. Kai mūsų pragyvenimo lygis mums leis kasdien naudoti taksi, mikriukų poreikis savaime išnyks.
                                        Maršrutiniai taksi atsirado sovietmečiu. Priežastis gal Al1 pakomentuos, kodėl tokių prireikė greta normalaus miesto VT. Schemose jie yra pažymėti.

                                        Comment


                                          E. bilietų sistema - vis dar pernelyg sudėtinga?
                                          Anot įstaigos direktoriaus, jokių kompensacijų už nemalonumus, kitam dar ir gėdą, sugaištą laiką ar sunaudotą bilietėlį suteikiama nėra.
                                          http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...tinga-1473521/

                                          Sakyčiau, pernelyg dažnai tie komposteriai būna pakibę. Tikriausiai kas trečiame autobuse galima tokių sutikti.

                                          Siūlo leisti autobusuose vežtis didelius šunis
                                          Nors ne visiems komiteto nariams patiko kitas pirmininko siūlymas - leisti miesto autobusuose vežtis didelius, 8-10 kg sveriančius šunis, visgi sutarta jį teikti svarstyti miesto Savivaldybės administracijai.
                                          <...>
                                          "Bet būtinai reikia akcentuoti, kad toks šuo turi būti su antsnukiu", - replikavo L. Petraitienė.

                                          "Ir ne tik ant snukio, bet ir kitame gale. Nes jei toks arklys "driokstels" autobuse, nežinau, kas bus, gal geriau tegul jis tai daro parke ar Donelaičio aikštėje", - juokavo V. Plečkaitis.
                                          http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...sunis-1473775/
                                          Jei tikrai juokavo, tai pokštas nevykęs. Šunis vestis į autobusą išvis reikia uždrausti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X