Parašė Garbanius
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Klaipėdos viešasis transportas
Collapse
X
-
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąTvarkingi drabužiai - šiuolaikinė paslaugų kokybė. O senos transporto priemonės? Jau šiuolaikinė paslaugų kokybė? Nereikia pamiršti, kad kai klausi potencialių keleivių, kodėl jie nesinauduoja VT, jie iš pradžių mini blogos kokybės transporto priemones. Nei vienas nesako, kad jam netinka vairuotojų apranga.Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąČia daroma didelė problema iš niekur kodėl niekas nekreipia dėmesio kaip apsirengęs statybininkas ir mūrija sieną ir jo niekas nesikreipia kaip jis mūrija ką naudoja ir pan.?
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąTvarkingi drabužiai - šiuolaikinė paslaugų kokybė. O senos transporto priemonės? Jau šiuolaikinė paslaugų kokybė? Nereikia pamiršti, kad kai klausi potencialių keleivių, kodėl jie nesinauduoja VT, jie iš pradžių mini blogos kokybės transporto priemones. Nei vienas nesako, kad jam netinka vairuotojų apranga.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTodėl kad netvarkingą autobusą, netinkamai surašytą tvarkaraštį, nelogiškas bilietų kainas mato kiekvienas keleivis, užtat vairuotoją mato tikrai ne kiekvienas.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąDar kartą kartoju. SENAS TRANSPORTO PRIEMONES PAKEISTI KAINUOJA KALNAS PINIGŲ, O VAIRUOTOJŲ UNIFORMOS PALYGINTI LAŠAS JŪROJE, KURIS SOLIDUMO TIKRAI PRIDEDA.
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąKartoju dar kartą: naujos uniformos nepritrauks naujų keleivių, kol bus senos geldos. Dabartiniai keleiviai naudosis VT vis tiek, nes kitos alternatyvos neturi. Taigi iš ūkinės pusės žiūrint, pinigai uniformoms turint senas TP - pinigai į balą. O jeigu dar priversite vairuotojus patiems pirkti jas - dar ir akiplėšiškas elgesys darbuotojų atžvilgiu.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąUniformos padėtų išlaikyti geresnį VT įvaizdį ir bent kažkiek išsaugoti esamus keleivius. Tikrai yra dalis tų, kurie jau dabar svarsto nebesinaudoti VT ir jiems estetika yra svarbu... Taigi viskas kompleksiškai turi būti diegiama.
Comment
-
Vairotojų dress code turi būti marškinėliai ir džinsai (marškinėliai vienos spalvos visam parkui). Nereikia jokių kalbų apie kostiumus ir kostiumines kelnes. Dabar net verslininkai dažnai atsisako kostiumų, nes dirbant sėdimą darbą tiesiog nepatogu.
Jeigu jau įsivyravo tokia diskusija, kodėl nediskutuojame apie batus? Juk tai irgi dress code dalis. Tačiau tikrai daugelis vairuotojų negalės išsėdėti, pvz., su kostiuminiais batais. Vairuotojui kojos - šventas dalykas. Užtins koja nepatogiuose batuose, nespės paspausti pedalo - avarija. Jums gražu, o kai kam nelaimė. O ką daryti žiemos metu su batais? Juk vairuotojai išeina iš kabinos į lauką, juos visi mato, o jis bus su paprastais batais ant ledo? Labai daug niuansų, tačiau jus matote tik kelnes.
P.S. O kaip su moterim vairuotojom? Nežinau ar Klaipėdoje tokios yra, bet šis klausimas tinka visai Lietuvai.Paskutinis taisė grustnyj; 2015.09.29, 22:24.
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąVairotojų dress code turi būti marškinėliai ir džinsai (marškinėliai vienos spalvos visam parkui). Nereikia jokių kalbų apie kostiumus ir kostiumines kelnes. Dabar net verslininkai dažnai atsisako kostiumų, nes dirbant sėdimą darbą tiesiog nepatogu.
Jeigu jau įsivyravo tokia diskusija, kodėl nediskutuojame apie batus? Juk tai irgi dress code dalis. Tačiau tikrai daugelis vairuotojų negalės išsėdėti, pvz., su kostiuminiais batais. Vairuotojui kojos - šventas dalykas. Užtins koja nepatogiuose batuose, nespės paspausti pedalo - avarija. Jums gražu, o kai kam nelaimė. O ką daryti žiemos metu su batais? Juk vairuotojai išeina iš kabinos į lauką, juos visi mato, o jis bus su paprastais batais ant ledo? Labai daug niuansų, tačiau jus matote tik kelnes.
P.S. O kaip su moterim vairuotojom? Nežinau ar Klaipėdoje tokios yra, bet šis klausimas tinka visai Lietuvai.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąNemanau, jog labai patogu būtų su paprasčiausiu kasdieniniu švarku vairuoti. Aišku, solidumo tikrai pridėtų.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąYra ir geresnių medžiagų negu džinsas. Nuo jo vasarą gali išberti, oda nekvėpuoja. Dėl kostiuminių batų žiauriai nusišnekėjai. Kiek tau metų? Gal kalbėkime apie vairuotojo aprangą, o ne laidotuvių. Yra ir vairuotojams tinkamų patogių, bet tinkamai atrodančių batų. Kitose valstybėse gi uniformos yra ir problemos dėl to nemato, neinkščia vairuotojai, nes jiems elementaru atrodyti tvarkingai.
Kadangi žmonės emigracijoje labai linkę lyginti Lietuvą su Vakarais, pasigedau Vakarų šalių vairuotojų uniformų palyginimo ir, pasekoje, tinkamiausio sprendimo Lietuvai.
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąUniformos padėtų išlaikyti geresnį VT įvaizdį ir bent kažkiek išsaugoti esamus keleivius. Tikrai yra dalis tų, kurie jau dabar svarsto nebesinaudoti VT ir jiems estetika yra svarbu... Taigi viskas kompleksiškai turi būti diegiama.Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.
Comment
-
Problema yra ne senuose TP, o jų priežiūroje. Pats šiuo metu mokausi Vokietijoje ir kai kuriuose miestuose dar važinėja seni MB 405 (net kartais ir aukštagrindžiai (labai retai)). Jie yra irgi 199* gamybos. Bet: juose nesmirda, jie atrodo tvarkingai, autobusų gale nėra degalų kvapo, tokie patys patogumai keleiviui kaip ir naujuose, tik dizainas yra senėsnis. Man asmeniškai tikrai patinka jais važinėti ir būtų ne gėda su kostiumo jų salone būti. Tai kodėl pas mus šitokie autobusai skaitomi senomis geldomis? Retam keleiviui yra įdomu kada autobusas yra pagamintas, tai kodėl gi teisiog negalima sutvarkyti seną autobusą (gal padaryti naujas sėdynes (pakeisti medžiagą), nuimti visus tiuningo medžiagas prie vairuotojo kabinos, tinkamai išvalyti, sutvarkyti kėbulą (aprūdijusias vietas))? O variklis tų vokiškų autobusų galėtų nors ir 40 metų tarnauti. Kodėl neįmanoma padaryti iš senuko saldainiuką? Ir tikrai atsakau, kad net 80% keleivių net nežinos, kad autobusas yra 15-25 metų senumo.
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimąProblema yra ne senuose TP, o jų priežiūroje. Pats šiuo metu mokausi Vokietijoje ir kai kuriuose miestuose dar važinėja seni MB 405 (net kartais ir aukštagrindžiai (labai retai)). Jie yra irgi 199* gamybos. Bet: juose nesmirda, jie atrodo tvarkingai, autobusų gale nėra degalų kvapo, tokie patys patogumai keleiviui kaip ir naujuose, tik dizainas yra senėsnis. Man asmeniškai tikrai patinka jais važinėti ir būtų ne gėda su kostiumo jų salone būti. Tai kodėl pas mus šitokie autobusai skaitomi senomis geldomis? Retam keleiviui yra įdomu kada autobusas yra pagamintas, tai kodėl gi teisiog negalima sutvarkyti seną autobusą (gal padaryti naujas sėdynes (pakeisti medžiagą), nuimti visus tiuningo medžiagas prie vairuotojo kabinos, tinkamai išvalyti, sutvarkyti kėbulą (aprūdijusias vietas))? O variklis tų vokiškų autobusų galėtų nors ir 40 metų tarnauti. Kodėl neįmanoma padaryti iš senuko saldainiuką? Ir tikrai atsakau, kad net 80% keleivių net nežinos, kad autobusas yra 15-25 metų senumo.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTvarkingi gražūs autobusai su patogiomis sedinėmis - štai kas yra estetika, normalus tvarkaraštis - štai kas yra estetika, sutvarkytos VT stotelės - štai kas yra estetika. Visą tai mato kiekvienas esamas ir potencialus keleivis, vairuotoją kabinoje - tikrai ne kiekvienas. O jo kelnes mato tikrai vienetai (tie, kas prieina prie kabinos nusipirkti taloną).
Comment
-
Keik galima tuščiažodžiauti apie tas uniformas? Ar sunku suvokti, kad Lietuvos VT sėdi gilioje duobėje. lyginant su kitomis ES šalimis, ir ne uniformos ar vieninga dažymo schema yra pagrindinė problemos. Galima taškyti ir taip trūkstamus pinigus visokiems antraeilės ar trečiaeilės svarbos dalykams, o paskui bliauti, kad vėluoja atlyginimai, nėra už ką detalių ar kuro pirkti, jau nekalbant naujų maršrutų atidarymą ar apie parkų atnaujinimą.
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimąProblema yra ne senuose TP, o jų priežiūroje. Pats šiuo metu mokausi Vokietijoje ir kai kuriuose miestuose dar važinėja seni MB 405 (net kartais ir aukštagrindžiai (labai retai)). Jie yra irgi 199* gamybos. Bet: juose nesmirda, jie atrodo tvarkingai, autobusų gale nėra degalų kvapo, tokie patys patogumai keleiviui kaip ir naujuose, tik dizainas yra senėsnis. Man asmeniškai tikrai patinka jais važinėti ir būtų ne gėda su kostiumo jų salone būti. Tai kodėl pas mus šitokie autobusai skaitomi senomis geldomis? Retam keleiviui yra įdomu kada autobusas yra pagamintas, tai kodėl gi teisiog negalima sutvarkyti seną autobusą (gal padaryti naujas sėdynes (pakeisti medžiagą), nuimti visus tiuningo medžiagas prie vairuotojo kabinos, tinkamai išvalyti, sutvarkyti kėbulą (aprūdijusias vietas))? O variklis tų vokiškų autobusų galėtų nors ir 40 metų tarnauti. Kodėl neįmanoma padaryti iš senuko saldainiuką? Ir tikrai atsakau, kad net 80% keleivių net nežinos, kad autobusas yra 15-25 metų senumo.
Comment
Comment