Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Man keista, atrodo entuziatsai renkasi šioje temoje, bet niekaip nesuvokia, kas yra šiuolaikinė paslaugų kokybė. Toli nenueisim su tokia mąstysena
    Tvarkingi drabužiai - šiuolaikinė paslaugų kokybė. O senos transporto priemonės? Jau šiuolaikinė paslaugų kokybė? Nereikia pamiršti, kad kai klausi potencialių keleivių, kodėl jie nesinauduoja VT, jie iš pradžių mini blogos kokybės transporto priemones. Nei vienas nesako, kad jam netinka vairuotojų apranga.

    Comment


      Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
      Tvarkingi drabužiai - šiuolaikinė paslaugų kokybė. O senos transporto priemonės? Jau šiuolaikinė paslaugų kokybė? Nereikia pamiršti, kad kai klausi potencialių keleivių, kodėl jie nesinauduoja VT, jie iš pradžių mini blogos kokybės transporto priemones. Nei vienas nesako, kad jam netinka vairuotojų apranga.
      Todėl kad netvarkingą autobusą, netinkamai surašytą tvarkaraštį, nelogiškas bilietų kainas mato kiekvienas keleivis, užtat vairuotoją mato tikrai ne kiekvienas.

      Comment


        Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
        Čia daroma didelė problema iš niekur kodėl niekas nekreipia dėmesio kaip apsirengęs statybininkas ir mūrija sieną ir jo niekas nesikreipia kaip jis mūrija ką naudoja ir pan.?
        Statybininkų aprangos per 5 m. patobulėjo daug kartų. Anksčiau kažkas specialaus buvo retenybė, o dabar plytelių klojėjas su antkeliais jau įprasta. Kelininkų Lietuvoje aprangos - forume vienas mėgėjas deda iš Švedijos projektų nuotraukas. Jau nebesiskiria.

        Comment


          Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
          Tvarkingi drabužiai - šiuolaikinė paslaugų kokybė. O senos transporto priemonės? Jau šiuolaikinė paslaugų kokybė? Nereikia pamiršti, kad kai klausi potencialių keleivių, kodėl jie nesinauduoja VT, jie iš pradžių mini blogos kokybės transporto priemones. Nei vienas nesako, kad jam netinka vairuotojų apranga.
          Dar kartą kartoju. SENAS TRANSPORTO PRIEMONES PAKEISTI KAINUOJA KALNAS PINIGŲ, O VAIRUOTOJŲ UNIFORMOS PALYGINTI LAŠAS JŪROJE, KURIS SOLIDUMO TIKRAI PRIDEDA.

          Comment


            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
            Todėl kad netvarkingą autobusą, netinkamai surašytą tvarkaraštį, nelogiškas bilietų kainas mato kiekvienas keleivis, užtat vairuotoją mato tikrai ne kiekvienas.
            Gal kaip minėjo Al1 mužikams dzin kaip tas vairuotojas atrodo, o išsilavinę šiuolaikiniai keleiviai tą pastebi. Į tokių pritraukimą ir turėtų dėt pastangas šiuolaikinės VT įmonės.

            Comment


              Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
              Dar kartą kartoju. SENAS TRANSPORTO PRIEMONES PAKEISTI KAINUOJA KALNAS PINIGŲ, O VAIRUOTOJŲ UNIFORMOS PALYGINTI LAŠAS JŪROJE, KURIS SOLIDUMO TIKRAI PRIDEDA.
              Kartoju dar kartą: naujos uniformos nepritrauks naujų keleivių, kol bus senos geldos. Dabartiniai keleiviai naudosis VT vis tiek, nes kitos alternatyvos neturi. Taigi iš ūkinės pusės žiūrint, pinigai uniformoms turint senas TP - pinigai į balą. O jeigu dar priversite vairuotojus patiems pirkti jas - dar ir akiplėšiškas elgesys darbuotojų atžvilgiu.

              Comment


                Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                Kartoju dar kartą: naujos uniformos nepritrauks naujų keleivių, kol bus senos geldos. Dabartiniai keleiviai naudosis VT vis tiek, nes kitos alternatyvos neturi. Taigi iš ūkinės pusės žiūrint, pinigai uniformoms turint senas TP - pinigai į balą. O jeigu dar priversite vairuotojus patiems pirkti jas - dar ir akiplėšiškas elgesys darbuotojų atžvilgiu.
                Uniformos padėtų išlaikyti geresnį VT įvaizdį ir bent kažkiek išsaugoti esamus keleivius. Tikrai yra dalis tų, kurie jau dabar svarsto nebesinaudoti VT ir jiems estetika yra svarbu... Taigi viskas kompleksiškai turi būti diegiama.
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                  Uniformos padėtų išlaikyti geresnį VT įvaizdį ir bent kažkiek išsaugoti esamus keleivius. Tikrai yra dalis tų, kurie jau dabar svarsto nebesinaudoti VT ir jiems estetika yra svarbu... Taigi viskas kompleksiškai turi būti diegiama.
                  Visiškai pritariu ir sutinku. Keista girdėti iš išsilavinusių(manau) žmonių, kad uniformos nereikalingos.

                  Comment


                    Vairotojų dress code turi būti marškinėliai ir džinsai (marškinėliai vienos spalvos visam parkui). Nereikia jokių kalbų apie kostiumus ir kostiumines kelnes. Dabar net verslininkai dažnai atsisako kostiumų, nes dirbant sėdimą darbą tiesiog nepatogu.
                    Jeigu jau įsivyravo tokia diskusija, kodėl nediskutuojame apie batus? Juk tai irgi dress code dalis. Tačiau tikrai daugelis vairuotojų negalės išsėdėti, pvz., su kostiuminiais batais. Vairuotojui kojos - šventas dalykas. Užtins koja nepatogiuose batuose, nespės paspausti pedalo - avarija. Jums gražu, o kai kam nelaimė. O ką daryti žiemos metu su batais? Juk vairuotojai išeina iš kabinos į lauką, juos visi mato, o jis bus su paprastais batais ant ledo? Labai daug niuansų, tačiau jus matote tik kelnes.
                    P.S. O kaip su moterim vairuotojom? Nežinau ar Klaipėdoje tokios yra, bet šis klausimas tinka visai Lietuvai.
                    Paskutinis taisė grustnyj; 2015.09.29, 22:24.

                    Comment


                      Nemanau, jog labai patogu būtų su paprasčiausiu kasdieniniu švarku vairuoti. Aišku, solidumo tikrai pridėtų.
                      Daugiau mano nuotraukų >>
                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                      Comment


                        Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                        Vairotojų dress code turi būti marškinėliai ir džinsai (marškinėliai vienos spalvos visam parkui). Nereikia jokių kalbų apie kostiumus ir kostiumines kelnes. Dabar net verslininkai dažnai atsisako kostiumų, nes dirbant sėdimą darbą tiesiog nepatogu.
                        Jeigu jau įsivyravo tokia diskusija, kodėl nediskutuojame apie batus? Juk tai irgi dress code dalis. Tačiau tikrai daugelis vairuotojų negalės išsėdėti, pvz., su kostiuminiais batais. Vairuotojui kojos - šventas dalykas. Užtins koja nepatogiuose batuose, nespės paspausti pedalo - avarija. Jums gražu, o kai kam nelaimė. O ką daryti žiemos metu su batais? Juk vairuotojai išeina iš kabinos į lauką, juos visi mato, o jis bus su paprastais batais ant ledo? Labai daug niuansų, tačiau jus matote tik kelnes.
                        P.S. O kaip su moterim vairuotojom? Nežinau ar Klaipėdoje tokios yra, bet šis klausimas tinka visai Lietuvai.
                        Yra ir geresnių medžiagų negu džinsas. Nuo jo vasarą gali išberti, oda nekvėpuoja. Dėl kostiuminių batų žiauriai nusišnekėjai. Kiek tau metų? Gal kalbėkime apie vairuotojo aprangą, o ne laidotuvių. Yra ir vairuotojams tinkamų patogių, bet tinkamai atrodančių batų. Kitose valstybėse gi uniformos yra ir problemos dėl to nemato, neinkščia vairuotojai, nes jiems elementaru atrodyti tvarkingai.
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                          Nemanau, jog labai patogu būtų su paprasčiausiu kasdieniniu švarku vairuoti. Aišku, solidumo tikrai pridėtų.
                          Vairuotojams paprastai siuvami specialūs tam darbui pritaikyti švarkai. Jie būna patogesni. Bet nebūtinai švarkas, gali puikiai tikti marškiniai ir megztinis, kaip Kautroje. O kitiems sezonams tik marškiniai, vasarai - marškinėliai ar pan. variancijos.
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                            Yra ir geresnių medžiagų negu džinsas. Nuo jo vasarą gali išberti, oda nekvėpuoja. Dėl kostiuminių batų žiauriai nusišnekėjai. Kiek tau metų? Gal kalbėkime apie vairuotojo aprangą, o ne laidotuvių. Yra ir vairuotojams tinkamų patogių, bet tinkamai atrodančių batų. Kitose valstybėse gi uniformos yra ir problemos dėl to nemato, neinkščia vairuotojai, nes jiems elementaru atrodyti tvarkingai.
                            Metų užtenka, kad suprasti pagrindinį dalyką - viskas kaip ir visada daroma ne iš tos pusės, pamirštant apie prioritetus. Taip pat surandama problema, iškeliami jos sprendimo būdai, bet pamirštama į ją pažiūrėti iš visų pusių (šiuo atveju diskusija kažkodėl tai eina tik apie apatinę aprangos dalį). Dabar gi situacija labai primintų kostiumuotą Žigulio vairuotoją.

                            Kadangi žmonės emigracijoje labai linkę lyginti Lietuvą su Vakarais, pasigedau Vakarų šalių vairuotojų uniformų palyginimo ir, pasekoje, tinkamiausio sprendimo Lietuvai.

                            Comment


                              Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                              Uniformos padėtų išlaikyti geresnį VT įvaizdį ir bent kažkiek išsaugoti esamus keleivius. Tikrai yra dalis tų, kurie jau dabar svarsto nebesinaudoti VT ir jiems estetika yra svarbu... Taigi viskas kompleksiškai turi būti diegiama.
                              Tvarkingi gražūs autobusai su patogiomis sedinėmis - štai kas yra estetika, normalus tvarkaraštis - štai kas yra estetika, sutvarkytos VT stotelės - štai kas yra estetika. Visą tai mato kiekvienas esamas ir potencialus keleivis, vairuotoją kabinoje - tikrai ne kiekvienas. O jo kelnes mato tikrai vienetai (tie, kas prieina prie kabinos nusipirkti taloną).

                              Comment


                                Problema yra ne senuose TP, o jų priežiūroje. Pats šiuo metu mokausi Vokietijoje ir kai kuriuose miestuose dar važinėja seni MB 405 (net kartais ir aukštagrindžiai (labai retai)). Jie yra irgi 199* gamybos. Bet: juose nesmirda, jie atrodo tvarkingai, autobusų gale nėra degalų kvapo, tokie patys patogumai keleiviui kaip ir naujuose, tik dizainas yra senėsnis. Man asmeniškai tikrai patinka jais važinėti ir būtų ne gėda su kostiumo jų salone būti. Tai kodėl pas mus šitokie autobusai skaitomi senomis geldomis? Retam keleiviui yra įdomu kada autobusas yra pagamintas, tai kodėl gi teisiog negalima sutvarkyti seną autobusą (gal padaryti naujas sėdynes (pakeisti medžiagą), nuimti visus tiuningo medžiagas prie vairuotojo kabinos, tinkamai išvalyti, sutvarkyti kėbulą (aprūdijusias vietas))? O variklis tų vokiškų autobusų galėtų nors ir 40 metų tarnauti. Kodėl neįmanoma padaryti iš senuko saldainiuką? Ir tikrai atsakau, kad net 80% keleivių net nežinos, kad autobusas yra 15-25 metų senumo.

                                Comment


                                  Parašė Petr Rodyti pranešimą
                                  Problema yra ne senuose TP, o jų priežiūroje. Pats šiuo metu mokausi Vokietijoje ir kai kuriuose miestuose dar važinėja seni MB 405 (net kartais ir aukštagrindžiai (labai retai)). Jie yra irgi 199* gamybos. Bet: juose nesmirda, jie atrodo tvarkingai, autobusų gale nėra degalų kvapo, tokie patys patogumai keleiviui kaip ir naujuose, tik dizainas yra senėsnis. Man asmeniškai tikrai patinka jais važinėti ir būtų ne gėda su kostiumo jų salone būti. Tai kodėl pas mus šitokie autobusai skaitomi senomis geldomis? Retam keleiviui yra įdomu kada autobusas yra pagamintas, tai kodėl gi teisiog negalima sutvarkyti seną autobusą (gal padaryti naujas sėdynes (pakeisti medžiagą), nuimti visus tiuningo medžiagas prie vairuotojo kabinos, tinkamai išvalyti, sutvarkyti kėbulą (aprūdijusias vietas))? O variklis tų vokiškų autobusų galėtų nors ir 40 metų tarnauti. Kodėl neįmanoma padaryti iš senuko saldainiuką? Ir tikrai atsakau, kad net 80% keleivių net nežinos, kad autobusas yra 15-25 metų senumo.
                                  Senom geldom vadina, nes jie nesutvarkyti ir netvarkomi. Dalys apzulinamos, apvalomos ir vėl tos pačios dedamos. Ne šiaip sau VVT gen.dir. išskraidintas. Detales perka taupydami, bet iš to taupymo jos dažniau turi būti keičiamos. Salonas netvarkomas kaip priklauso. Kai požiūris parkuose bet koks, tai ir autobusai baisūs. Net garaže girti remontininkai dirba!
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                    Tvarkingi gražūs autobusai su patogiomis sedinėmis - štai kas yra estetika, normalus tvarkaraštis - štai kas yra estetika, sutvarkytos VT stotelės - štai kas yra estetika. Visą tai mato kiekvienas esamas ir potencialus keleivis, vairuotoją kabinoje - tikrai ne kiekvienas. O jo kelnes mato tikrai vienetai (tie, kas prieina prie kabinos nusipirkti taloną).
                                    Jei tema apie Klaipėdos visuomeninį, tai vairuotoją mato kiekvienas įlipantis, kadangi laipinama tik per priekines duris. Tad vieninga ir tvarkinga apranga už vairo sėdintiems yra būtina. Treningų, šortų ir kroksų laikus jau būtų gerai palikti praeityje. Labai pagirtina, jog pasirašant sutartis su vežėjais pagaliau pajudėjome šiuolaikinio aptarnavimo lygio link. Patiems vairuotojams manau užtektų baltų/mėlynų marškinių ir liemenės bei tamsių kelnių. Klap'e jau keli metai didžioji dalis taip dirbdavo, ypač naujuose autobusuose. Perdažius dabar turimas mašinas vaizdas mieste jau metų bėgyje nelabai besiskirs nuo Vakarų miestų. Gaila, jog sostinėje kol kas totalus krachas viešojo transporto srityje. Liūdnoka, kuomet į reisus išrieda aukštagrindžiai laužai, senoliams tenka kabarotis į Sprinterius, mieste dominuoja senutėlės Škodos, o nauji autobusai jau po kelių metų naudojimo atrodo prastai. Švieslenčių ir vieningo dažymo visuose autobusuose apskritai turbūt neverta tikėtis artimiausia dešimtmetį. Remontininkų darbas bei suteikta laisvė vairuotojams gadinti salonus taip pat verti atskiro paminėjimo. Sunku paaiškinti, kokiu pagrindu daugumoje naujųjų VVT autobusų kabinos stiklai apklijuoti tamsia medžiaga, o kai kas įsigudrina ja klijuoti net ant keleivių priekinio lango. Jau nekalbant apie lipdukus, širdeles ir kitą šlamštą salone. Smagu, jog bent į Klaipėda ši mada neatėjo ir net privatininkai jau padoriai prižiūri salonus.

                                    Comment


                                      Pritariu, labai sveikintina, kad Klaipėdos miesto valdžia nenuolaidžiavo parkam ir eina vakarietiškų standartų link. Maršrutus aptarnauja ir privatinkai, sąlygos visiems vienodos. Kitiems miestams tik pasvajot.

                                      Comment


                                        Keik galima tuščiažodžiauti apie tas uniformas? Ar sunku suvokti, kad Lietuvos VT sėdi gilioje duobėje. lyginant su kitomis ES šalimis, ir ne uniformos ar vieninga dažymo schema yra pagrindinė problemos. Galima taškyti ir taip trūkstamus pinigus visokiems antraeilės ar trečiaeilės svarbos dalykams, o paskui bliauti, kad vėluoja atlyginimai, nėra už ką detalių ar kuro pirkti, jau nekalbant naujų maršrutų atidarymą ar apie parkų atnaujinimą.

                                        Comment


                                          Parašė Petr Rodyti pranešimą
                                          Problema yra ne senuose TP, o jų priežiūroje. Pats šiuo metu mokausi Vokietijoje ir kai kuriuose miestuose dar važinėja seni MB 405 (net kartais ir aukštagrindžiai (labai retai)). Jie yra irgi 199* gamybos. Bet: juose nesmirda, jie atrodo tvarkingai, autobusų gale nėra degalų kvapo, tokie patys patogumai keleiviui kaip ir naujuose, tik dizainas yra senėsnis. Man asmeniškai tikrai patinka jais važinėti ir būtų ne gėda su kostiumo jų salone būti. Tai kodėl pas mus šitokie autobusai skaitomi senomis geldomis? Retam keleiviui yra įdomu kada autobusas yra pagamintas, tai kodėl gi teisiog negalima sutvarkyti seną autobusą (gal padaryti naujas sėdynes (pakeisti medžiagą), nuimti visus tiuningo medžiagas prie vairuotojo kabinos, tinkamai išvalyti, sutvarkyti kėbulą (aprūdijusias vietas))? O variklis tų vokiškų autobusų galėtų nors ir 40 metų tarnauti. Kodėl neįmanoma padaryti iš senuko saldainiuką? Ir tikrai atsakau, kad net 80% keleivių net nežinos, kad autobusas yra 15-25 metų senumo.
                                          Galima, tarybiniais laikais tai buvo daroma, užsienio šalyse irgi tai daroma. Tai vadinama gamykliniu remontu, kai senas atitarnavęs autobusas praeina gilų atstatomąjį remontą gamyklos (nebūtinai gamintojo) sąlygomis, keičiant variklį ar jo agregatus, kėbulą ir interjerą. Lietuvoje kol kas tik Škodos praeina panašaus lygio remontą troleibusų parko sąlygomis, kurios, nors ir neprilygsta gamyklinėms, bet gan artimos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X