Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Todėl ir perkate, kad ČIA LIETUVA. O tarybiniais laikais duodavo. Žinau, nes tiek tėvas, tiek dėdė - gydytojai. "Demokratijos" pasiekimų grimasos... Ir dar džiaugiasi. Aišku, bo darbo neteksi... Nors įstatyme aiškiai parašyta, kad darbo rūbais turi aprūpinti darbdavys.

    Comment


      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
      Laužų išgyvendinimas ir dažnas kursavimas brangiai kainuoja, ko nepasakysi apie uniformas. Dirbu Kauno klinikose ir kitose gydymo įstaigose, perkam aprangą iš savo pinigų ir niekas neburbuliuoja.
      Jus perkat iš savo pinigų ir tylit, todėl jumis ir naudojasi.

      Kalbant apie VT, būtų labai gražus vaizdas kai kostimuotas tvarkingas vairuotojas vairuoja Saffle ar Scania (ypač vasarą).

      Comment


        Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
        Jus perkat iš savo pinigų ir tylit, todėl jumis ir naudojasi.

        Kalbant apie VT, būtų labai gražus vaizdas kai kostimuotas tvarkingas vairuotojas vairuoja Saffle ar Scania (ypač vasarą).
        Nedarom problemos tiesiog. Faktas, kad uniforma reikalinga ir nėra ko gint vairuotojų. Kaip save pristatysi, taip apie tave ir galvos.

        Comment


          Todėl, kad jūs tylite, todėl su jumis ir daro darbdavys ką tik nori... Vairuotojai - mužikai, už nosies dėl skudurų jų nepavedžios.
          Uniforma nebūtina. Ne nuo jos prasideda kokybiškas VT.

          Comment


            Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
            Nedarom problemos tiesiog. Faktas, kad uniforma reikalinga ir nėra ko gint vairuotojų. Kaip save pristatysi, taip apie tave ir galvos.
            Jus apvogia, o jus nedarot problemų. Kaip "vakarietiška". Pasiūlykite dar kokiai Maximai, kad pardavinėtų uniformas darbuotojams.

            Comment


              Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
              Jus apvogia, o jus nedarot problemų. Kaip "vakarietiška". Pasiūlykite dar kokiai Maximai, kad pardavinėtų uniformas darbuotojams.
              Niekas mūsų neapvagia, nereikia dramatizuot. Manau pasidomėjus paaiškėtų, kad uniforma priklauso, bet turbūt tarybinių laikų amžiaus ir tokios niekam nereikia. Žodžiu investuojam į savo garderobą ir suprantam, kaip tas yra svarbu.

              Comment


                Tu nesąmones rašai. Nieko jūs neinvestuojate, tik valdiškos įstaigos vadovams "sukuriate" sąlygas išsimokėti n-tą priedą prie algos, keliauti po užsienius aukščiausia klase ir t.t. Mužikai už autobuso barankos ir tai supranta, kad jiems nepriklauso pirkti savo skudurų darbui.

                Comment


                  Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                  Keleivių požiūris irgi priklauso nuo to, ką vairuotojas apsirengęs. Elementariai žmogus save apranga reprezentuoja. O taip aklai ir vienpusiškai teigti, kad vairuotojo elgesys priklauso nuo keleivių yra kvaila. Čia paaugliams taip būdinga elgtis. O suaugusieji jau geba (na, bet ne visi nori tobulėti, kitiems emocijos pirmiau) apmąstyti, nepriimti kokio nors vieno niurgzlio nuomonės absoliučiai. Tiesiog mūsų vairuotojai,kaip minėjau, stokoja tiek pagarbos sau, tiek aplinkiniams. Čia jau grynai asmeninės problemos. Tokiam žmogui viskas visur negerai. Atitinkamai ir su kitais bendrauja nekultūringai. Kai kurie vežėjai stengiasi, inicijuoja vairuotojams apmokymus (pastarieji dar gi burbuliuoti nepatenkinti drįsta!), bando vairuotojams, įkliuvusiems po skundo, paaiškinti šiuolaikinio aptarnavimo ypatybes... Bet gi yra žmonių, kurie kaip kažkada išmoko, taip ir gyvena tais įgūdžiais, nors aplink jau daug kas pasikeitė (tai tokie ir sako oi, anksčiau buvo geriau)... Čia ne keleivių, ne algos, ne darbo sąlygų, bet pirmiausia užkerpėjusio sovietinių šoverių mąstymo problema. Žmogus turi mokytis ir tobulėti visą gyvenimą.
                  Tada gaunas kad idealiausias variantas yra tokie vairuotojai kurie turi kalbos negalią Vilniuj tokie buvo du o ar dabar yra nežinau (visada būtų jie mandagūs) o Kaune dirba užsienietis kuris dar nemoka lietuviškai kalbėt.

                  Comment


                    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                    Tada gaunas kad idealiausias variantas yra tokie vairuotojai kurie turi kalbos negalią Vilniuj tokie buvo du o ar dabar yra nežinau (visada būtų jie mandagūs) o Kaune dirba užsienietis kuris dar nemoka lietuviškai kalbėt.
                    Čia daroma didelė problema iš niekur kodėl niekas nekreipia dėmesio kaip apsirengęs statybininkas ir mūrija sieną ir jo niekas nesikreipia kaip jis mūrija ką naudoja ir pan.? Autobusas yra ta pati vieša vieta. Autobusas vairuotojui yra kaip mūrininkui plyta su kuria jis atlieka savo darbą. Čia matau ir keleivių didelį apsileidimą nepasidomėjimą kur tas autobuso maršrutas važiuoja, kokiomis gatvėmis, ar kaip elementariausiai reikia įlipti ar išlipti iš autobuso, už važiavimą atsiskaitymą, bilietų kainas. Dažnai kai neįleidžia keleivio per galines ar vidurines duris iškart keleivis pradeda ginčus (ar sunku buvo įleist ar pan). Mano pastebėjimu lipantys per vidurines ar galines duris ir neatsiskaito už paslaugas.

                    Comment


                      Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                      Tada gaunas kad idealiausias variantas yra tokie vairuotojai kurie turi kalbos negalią Vilniuj tokie buvo du o ar dabar yra nežinau (visada būtų jie mandagūs) o Kaune dirba užsienietis kuris dar nemoka lietuviškai kalbėt.
                      Taip, dažniausiai konfliktinės situacijos atsiranda ne dėl to, ko nepasakei, bet dėl to, ką pasakei. Elementaru - tai žino ir supranta kiekvienas bent kažkiek mąstantis žmogus.
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                        Čia daroma didelė problema iš niekur kodėl niekas nekreipia dėmesio kaip apsirengęs statybininkas ir mūrija sieną ir jo niekas nesikreipia kaip jis mūrija ką naudoja ir pan.? Autobusas yra ta pati vieša vieta. Autobusas vairuotojui yra kaip mūrininkui plyta su kuria jis atlieka savo darbą. Čia matau ir keleivių didelį apsileidimą nepasidomėjimą kur tas autobuso maršrutas važiuoja, kokiomis gatvėmis, ar kaip elementariausiai reikia įlipti ar išlipti iš autobuso, už važiavimą atsiskaitymą, bilietų kainas. Dažnai kai neįleidžia keleivio per galines ar vidurines duris iškart keleivis pradeda ginčus (ar sunku buvo įleist ar pan). Mano pastebėjimu lipantys per vidurines ar galines duris ir neatsiskaito už paslaugas.
                        Praėjo tie laikai, kaip sovietmečiu, kai nebuvo darbe baudžiamumo ir atleidimų, visi dirbo kaip mokėjo ir norėjo. Klientų lūkesčiai ir aptarnavimo kartelė dabar auksčiau ir vairuotojas dabar ne tik sukioja baranką ir nosį krapšto, bet aptarnauja keleivius. Apie tai jau rašiau, bet ir toliau piktybiškai bandai įteigti savo pasenusias žinias ir ignoruoji realybę... Keleivių yra ir nenuolatinių, jie gali nežinoti (o ir neprivalo žinoti) nei kainų, nei maršrutų. Jei tamstai vairuotojui neįtinka toks darbas, tai turėtų jis pasimokyti pats prieš mokydamas kitus, pamąstyti prieš kritikuodamas kitus nemąstymu. Ir nėra čia ko verkšlenti. Jei dirbi, dirbk kokybiškai ir atsakingai. O jei netinka vežti keleivius, bet vairuotoju dirbti vis tiek norisi, tai yra galybė kitų vairuotojo darbų, tik ne keleivių tuomet, prašyčiau... Štai ir matome, kokio atsilikusio mąstymo mūsų vairuotojai!
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          Čia daroma didelė problema iš niekur kodėl niekas nekreipia dėmesio kaip apsirengęs statybininkas ir mūrija sieną ir jo niekas nesikreipia kaip jis mūrija ką naudoja ir pan.? Autobusas yra ta pati vieša vieta. Autobusas vairuotojui yra kaip mūrininkui plyta su kuria jis atlieka savo darbą. Čia matau ir keleivių didelį apsileidimą nepasidomėjimą kur tas autobuso maršrutas važiuoja, kokiomis gatvėmis, ar kaip elementariausiai reikia įlipti ar išlipti iš autobuso, už važiavimą atsiskaitymą, bilietų kainas. Dažnai kai neįleidžia keleivio per galines ar vidurines duris iškart keleivis pradeda ginčus (ar sunku buvo įleist ar pan). Mano pastebėjimu lipantys per vidurines ar galines duris ir neatsiskaito už paslaugas.
                          Na ir palyginimas su statybininkais… Yra elementariausia priežastis, kodėl jie į kostiumus nesirengia - tą kostiumą greitai išmesti reikės. Ir vairuotojas su autobusu tikrai nėra mūrininkas su plyta. Tada gal ir pianistui išėjus groti Lietuvos nacionalinėje filharmonijoje reikia apsirengti kaip jam susišvies galvoje? Juk fortepijonas yra plyta, o jis mūrininkas.
                          Toliau vairuotojas neturi pats nurodynėti keleiviui, per kurias duris jam lipti ar išlipti, jeigu nėra tam tikros išlaipinimo arba įlaipinimo tvarkos. Vilniuje dažnokai vairuotojai neįleidžia pro prekines duris, ko visiškai neįmanoma suprasti.
                          Pagaliau kažkas šiame forume parašė labai gerą frazę: Paslaugų teikėjas turi taikytis prie keleivio, bet neatvirkščiai. Todėl uniformos, vienoda autobusų spalva ir pan. tikrai prideda transportui patrauklumo. Ir tai kas važinėja pvz. Klaipėdos gatvėse nėra laužai. Seni 15 metų autobusai tikrai gali atrodyti ir atitikti šiolaikiniam komfortui. Yra pagrindinė nekomforto priežastis - nėra tinkamai prižiūrėta technika. Baisiausiai yra elgiamasi su transporto priemonėmis pagal mane Vilniuje.

                          Comment


                            Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                            Praėjo tie laikai, kaip sovietmečiu, kai nebuvo darbe baudžiamumo ir atleidimų, visi dirbo kaip mokėjo ir norėjo. Klientų lūkesčiai ir aptarnavimo kartelė dabar auksčiau ir vairuotojas dabar ne tik sukioja baranką ir nosį krapšto, bet aptarnauja keleivius. Apie tai jau rašiau, bet ir toliau piktybiškai bandai įteigti savo pasenusias žinias ir ignoruoji realybę... Keleivių yra ir nenuolatinių, jie gali nežinoti (o ir neprivalo žinoti) nei kainų, nei maršrutų. Jei tamstai vairuotojui neįtinka toks darbas, tai turėtų jis pasimokyti pats prieš mokydamas kitus, pamąstyti prieš kritikuodamas kitus nemąstymu. Ir nėra čia ko verkšlenti. Jei dirbi, dirbk kokybiškai ir atsakingai. O jei netinka vežti keleivius, bet vairuotoju dirbti vis tiek norisi, tai yra galybė kitų vairuotojo darbų, tik ne keleivių tuomet, prašyčiau... Štai ir matome, kokio atsilikusio mąstymo mūsų vairuotojai!
                            Ką aš čia rašiau vadovaujuosi vairuotojo pareigybinėmis o ten labai aiškiai viskas išdėstyta koks įmanomas bendravimas su klientu todėl aš nematau šia tema ką daug kalbėti. Beveik kiekvienoje stotelėje kabo kiekvieno maršruto ne tik schema bet išminėtos visos gatvės kuriomis važiuoja įlipus į autobusą iškart priklijuotos kažkur matomoj vietos kainos. Atvažiavus autobusui iškart matai ant priekinių durų priklijuota lipduką kad ten įlipti (greičiausiai ne šiaip sau) atitinkamai ant vidurinių ir galinių "įlipti draudžiama" tai bent kažkiek mąstančiam keleiviui turėtų būti nesunku tai suprast kad negalima įlipt tada. Jei iki to nusiristi kodėl nuėję į Maximą nesikviečia kokio aptarnaujančio personalo darbuotojo ir neklausinėja kiek kainuoja vienas ar kita ar kur eit kad rasti pieno, šampūno ar alaus.
                            Tiesiog vairuotojas nėra administratorius (-ė) kur tokias pareigas dažniausiai užima "ledinės" panos.

                            Comment


                              Parašė Petr Rodyti pranešimą
                              Na ir palyginimas su statybininkais… Yra elementariausia priežastis, kodėl jie į kostiumus nesirengia - tą kostiumą greitai išmesti reikės. Ir vairuotojas su autobusu tikrai nėra mūrininkas su plyta. Tada gal ir pianistui išėjus groti Lietuvos nacionalinėje filharmonijoje reikia apsirengti kaip jam susišvies galvoje? Juk fortepijonas yra plyta, o jis mūrininkas.
                              Toliau vairuotojas neturi pats nurodynėti keleiviui, per kurias duris jam lipti ar išlipti, jeigu nėra tam tikros išlaipinimo arba įlaipinimo tvarkos. Vilniuje dažnokai vairuotojai neįleidžia pro prekines duris, ko visiškai neįmanoma suprasti.
                              Pagaliau kažkas šiame forume parašė labai gerą frazę: Paslaugų teikėjas turi taikytis prie keleivio, bet neatvirkščiai. Todėl uniformos, vienoda autobusų spalva ir pan. tikrai prideda transportui patrauklumo. Ir tai kas važinėja pvz. Klaipėdos gatvėse nėra laužai. Seni 15 metų autobusai tikrai gali atrodyti ir atitikti šiolaikiniam komfortui. Yra pagrindinė nekomforto priežastis - nėra tinkamai prižiūrėta technika. Baisiausiai yra elgiamasi su transporto priemonėmis pagal mane Vilniuje.
                              Vilniuj panaikino šitą tvarką bet kitose miestuose yra išlikusi šita tvarka.
                              Kai įvedė šitą tvarką padaugėjo pajamos kaip ten rašė 60% (kalbu apie Kauną).
                              Būtent dėl šitos tvarkos laipinimo per priekines duris nėra jokių nuobaudų už vėlavimą.
                              Vilniuj kai panaikino priekinių durų tvarką tuo pačiu panaikino ir priemoką už šito reikalavimo vykdymą tik taip galėčiau šitą aš suprast.
                              Paskutinis taisė egiscrypth; 2015.09.29, 13:55.

                              Comment


                                Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                                Ką aš čia rašiau vadovaujuosi vairuotojo pareigybinėmis o ten labai aiškiai viskas išdėstyta koks įmanomas bendravimas su klientu todėl aš nematau šia tema ką daug kalbėti. Beveik kiekvienoje stotelėje kabo kiekvieno maršruto ne tik schema bet išminėtos visos gatvės kuriomis važiuoja įlipus į autobusą iškart priklijuotos kažkur matomoj vietos kainos. Atvažiavus autobusui iškart matai ant priekinių durų priklijuota lipduką kad ten įlipti (greičiausiai ne šiaip sau) atitinkamai ant vidurinių ir galinių "įlipti draudžiama" tai bent kažkiek mąstančiam keleiviui turėtų būti nesunku tai suprast kad negalima įlipt tada. Jei iki to nusiristi kodėl nuėję į Maximą nesikviečia kokio aptarnaujančio personalo darbuotojo ir neklausinėja kiek kainuoja vienas ar kita ar kur eit kad rasti pieno, šampūno ar alaus.
                                Tiesiog vairuotojas nėra administratorius (-ė) kur tokias pareigas dažniausiai užima "ledinės" panos.
                                Pareigybinės yra pasenusios ir jas reikia keisti. Kaip ir mesti lauk senus bezdalius iš autobusų parkų ir jų nieko neveikiančius gimines. Ten kompetencijos yra nulis. Keleiviai jau rinkoje nustato savus lūkesčius ir puikiai pamatei kaip skiriasi mano (keleivių lūkesčiai) ir tavo (ant popiergaliaus surašytos nuostatos) nuomonės. Vadinasi, reikia keisti popiergalių ir surašyti taip, kad atitiktų šių dienų realijas ir keleivių poreikius.

                                Tolimesnės tavo mintys apie keleivius yra neetiškos, todėl jų nekomentuosiu (nenoriu į tai veltis, nes lygiavertiškai mums kalbėtis nepavyks).

                                Vairuotojas yra paslaugos teikėjas, tai reiškia, kad jo pagrindinis darbas yra tenkinti keleivių (jie yra klientai, mokantys pinigus, už kuriuos vairuotjoas gauna algą) poreikius ir teikti jiems paslaugą.
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  Parašė Petr Rodyti pranešimą
                                  Vilniuje dažnokai vairuotojai neįleidžia pro prekines duris, ko visiškai neįmanoma suprasti.
                                  Panaikinus įlipimą pro priekines duris įvesta tvarka, draudžianti išlipti pro priekines duris atseit kad netrukdytų įlipantiems pro priekį. Bet įleisti pro priekį, jei mano žinios nepasenusios, privalo. Tai ypač patogu norintiems iš vairuotojo pirkti bilietą. Siūlau kuo daugiau rašyti dėl tokių atvejų skundus vežėjui.
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    Parašė Petr Rodyti pranešimą
                                    Todėl uniformos, vienoda autobusų spalva ir pan. tikrai prideda transportui patrauklumo.
                                    Keleiviui svarbu yra tvarkaraštis, maršrutų tinklas, techniškai tvarkingos transporto priemonės, bilietų kaina.

                                    Comment


                                      Tvarkinga vairuotojų apranga, viešojo transporto priemonių dažymo schema ir pan. yra geros keleivių pervežimo paslaugas teikiančios bendrovės įvaizdžio dalis. Tačiau svarbiausi yra tie dalykai, kuriuos išvardino Aleksio. Adekvati šių faktorių kombinacija turėtų būti siekiamybe.

                                      Comment


                                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                        Keleiviui svarbu yra tvarkaraštis, maršrutų tinklas, techniškai tvarkingos transporto priemonės, bilietų kaina.
                                        Taip, bet ne tik tai.
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          Man keista, atrodo entuziatsai renkasi šioje temoje, bet niekaip nesuvokia, kas yra šiuolaikinė paslaugų kokybė. Toli nenueisim su tokia mąstysena

                                          Comment

                                          Working...
                                          X