Todėl ir perkate, kad ČIA LIETUVA. O tarybiniais laikais duodavo. Žinau, nes tiek tėvas, tiek dėdė - gydytojai. "Demokratijos" pasiekimų grimasos... Ir dar džiaugiasi. Aišku, bo darbo neteksi... Nors įstatyme aiškiai parašyta, kad darbo rūbais turi aprūpinti darbdavys.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Klaipėdos viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąLaužų išgyvendinimas ir dažnas kursavimas brangiai kainuoja, ko nepasakysi apie uniformas. Dirbu Kauno klinikose ir kitose gydymo įstaigose, perkam aprangą iš savo pinigų ir niekas neburbuliuoja.
Kalbant apie VT, būtų labai gražus vaizdas kai kostimuotas tvarkingas vairuotojas vairuoja Saffle ar Scania (ypač vasarą).
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąJus perkat iš savo pinigų ir tylit, todėl jumis ir naudojasi.
Kalbant apie VT, būtų labai gražus vaizdas kai kostimuotas tvarkingas vairuotojas vairuoja Saffle ar Scania (ypač vasarą).
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąNedarom problemos tiesiog. Faktas, kad uniforma reikalinga ir nėra ko gint vairuotojų. Kaip save pristatysi, taip apie tave ir galvos.
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąJus apvogia, o jus nedarot problemų. Kaip "vakarietiška". Pasiūlykite dar kokiai Maximai, kad pardavinėtų uniformas darbuotojams.
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąKeleivių požiūris irgi priklauso nuo to, ką vairuotojas apsirengęs. Elementariai žmogus save apranga reprezentuoja. O taip aklai ir vienpusiškai teigti, kad vairuotojo elgesys priklauso nuo keleivių yra kvaila. Čia paaugliams taip būdinga elgtis. O suaugusieji jau geba (na, bet ne visi nori tobulėti, kitiems emocijos pirmiau) apmąstyti, nepriimti kokio nors vieno niurgzlio nuomonės absoliučiai. Tiesiog mūsų vairuotojai,kaip minėjau, stokoja tiek pagarbos sau, tiek aplinkiniams. Čia jau grynai asmeninės problemos. Tokiam žmogui viskas visur negerai. Atitinkamai ir su kitais bendrauja nekultūringai. Kai kurie vežėjai stengiasi, inicijuoja vairuotojams apmokymus (pastarieji dar gi burbuliuoti nepatenkinti drįsta!), bando vairuotojams, įkliuvusiems po skundo, paaiškinti šiuolaikinio aptarnavimo ypatybes... Bet gi yra žmonių, kurie kaip kažkada išmoko, taip ir gyvena tais įgūdžiais, nors aplink jau daug kas pasikeitė (tai tokie ir sako oi, anksčiau buvo geriau)... Čia ne keleivių, ne algos, ne darbo sąlygų, bet pirmiausia užkerpėjusio sovietinių šoverių mąstymo problema. Žmogus turi mokytis ir tobulėti visą gyvenimą.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąTada gaunas kad idealiausias variantas yra tokie vairuotojai kurie turi kalbos negalią Vilniuj tokie buvo du o ar dabar yra nežinau (visada būtų jie mandagūs) o Kaune dirba užsienietis kuris dar nemoka lietuviškai kalbėt.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąTada gaunas kad idealiausias variantas yra tokie vairuotojai kurie turi kalbos negalią Vilniuj tokie buvo du o ar dabar yra nežinau (visada būtų jie mandagūs) o Kaune dirba užsienietis kuris dar nemoka lietuviškai kalbėt.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąČia daroma didelė problema iš niekur kodėl niekas nekreipia dėmesio kaip apsirengęs statybininkas ir mūrija sieną ir jo niekas nesikreipia kaip jis mūrija ką naudoja ir pan.? Autobusas yra ta pati vieša vieta. Autobusas vairuotojui yra kaip mūrininkui plyta su kuria jis atlieka savo darbą. Čia matau ir keleivių didelį apsileidimą nepasidomėjimą kur tas autobuso maršrutas važiuoja, kokiomis gatvėmis, ar kaip elementariausiai reikia įlipti ar išlipti iš autobuso, už važiavimą atsiskaitymą, bilietų kainas. Dažnai kai neįleidžia keleivio per galines ar vidurines duris iškart keleivis pradeda ginčus (ar sunku buvo įleist ar pan). Mano pastebėjimu lipantys per vidurines ar galines duris ir neatsiskaito už paslaugas.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Čia daroma didelė problema iš niekur kodėl niekas nekreipia dėmesio kaip apsirengęs statybininkas ir mūrija sieną ir jo niekas nesikreipia kaip jis mūrija ką naudoja ir pan.? Autobusas yra ta pati vieša vieta. Autobusas vairuotojui yra kaip mūrininkui plyta su kuria jis atlieka savo darbą. Čia matau ir keleivių didelį apsileidimą nepasidomėjimą kur tas autobuso maršrutas važiuoja, kokiomis gatvėmis, ar kaip elementariausiai reikia įlipti ar išlipti iš autobuso, už važiavimą atsiskaitymą, bilietų kainas. Dažnai kai neįleidžia keleivio per galines ar vidurines duris iškart keleivis pradeda ginčus (ar sunku buvo įleist ar pan). Mano pastebėjimu lipantys per vidurines ar galines duris ir neatsiskaito už paslaugas.
Toliau vairuotojas neturi pats nurodynėti keleiviui, per kurias duris jam lipti ar išlipti, jeigu nėra tam tikros išlaipinimo arba įlaipinimo tvarkos. Vilniuje dažnokai vairuotojai neįleidžia pro prekines duris, ko visiškai neįmanoma suprasti.
Pagaliau kažkas šiame forume parašė labai gerą frazę: Paslaugų teikėjas turi taikytis prie keleivio, bet neatvirkščiai. Todėl uniformos, vienoda autobusų spalva ir pan. tikrai prideda transportui patrauklumo. Ir tai kas važinėja pvz. Klaipėdos gatvėse nėra laužai. Seni 15 metų autobusai tikrai gali atrodyti ir atitikti šiolaikiniam komfortui. Yra pagrindinė nekomforto priežastis - nėra tinkamai prižiūrėta technika. Baisiausiai yra elgiamasi su transporto priemonėmis pagal mane Vilniuje.
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąPraėjo tie laikai, kaip sovietmečiu, kai nebuvo darbe baudžiamumo ir atleidimų, visi dirbo kaip mokėjo ir norėjo. Klientų lūkesčiai ir aptarnavimo kartelė dabar auksčiau ir vairuotojas dabar ne tik sukioja baranką ir nosį krapšto, bet aptarnauja keleivius. Apie tai jau rašiau, bet ir toliau piktybiškai bandai įteigti savo pasenusias žinias ir ignoruoji realybę... Keleivių yra ir nenuolatinių, jie gali nežinoti (o ir neprivalo žinoti) nei kainų, nei maršrutų. Jei tamstai vairuotojui neįtinka toks darbas, tai turėtų jis pasimokyti pats prieš mokydamas kitus, pamąstyti prieš kritikuodamas kitus nemąstymu. Ir nėra čia ko verkšlenti. Jei dirbi, dirbk kokybiškai ir atsakingai. O jei netinka vežti keleivius, bet vairuotoju dirbti vis tiek norisi, tai yra galybė kitų vairuotojo darbų, tik ne keleivių tuomet, prašyčiau... Štai ir matome, kokio atsilikusio mąstymo mūsų vairuotojai!
Tiesiog vairuotojas nėra administratorius (-ė) kur tokias pareigas dažniausiai užima "ledinės" panos.
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimąNa ir palyginimas su statybininkais… Yra elementariausia priežastis, kodėl jie į kostiumus nesirengia - tą kostiumą greitai išmesti reikės. Ir vairuotojas su autobusu tikrai nėra mūrininkas su plyta. Tada gal ir pianistui išėjus groti Lietuvos nacionalinėje filharmonijoje reikia apsirengti kaip jam susišvies galvoje? Juk fortepijonas yra plyta, o jis mūrininkas.
Toliau vairuotojas neturi pats nurodynėti keleiviui, per kurias duris jam lipti ar išlipti, jeigu nėra tam tikros išlaipinimo arba įlaipinimo tvarkos. Vilniuje dažnokai vairuotojai neįleidžia pro prekines duris, ko visiškai neįmanoma suprasti.
Pagaliau kažkas šiame forume parašė labai gerą frazę: Paslaugų teikėjas turi taikytis prie keleivio, bet neatvirkščiai. Todėl uniformos, vienoda autobusų spalva ir pan. tikrai prideda transportui patrauklumo. Ir tai kas važinėja pvz. Klaipėdos gatvėse nėra laužai. Seni 15 metų autobusai tikrai gali atrodyti ir atitikti šiolaikiniam komfortui. Yra pagrindinė nekomforto priežastis - nėra tinkamai prižiūrėta technika. Baisiausiai yra elgiamasi su transporto priemonėmis pagal mane Vilniuje.
Kai įvedė šitą tvarką padaugėjo pajamos kaip ten rašė 60% (kalbu apie Kauną).
Būtent dėl šitos tvarkos laipinimo per priekines duris nėra jokių nuobaudų už vėlavimą.
Vilniuj kai panaikino priekinių durų tvarką tuo pačiu panaikino ir priemoką už šito reikalavimo vykdymą tik taip galėčiau šitą aš suprast.Paskutinis taisė egiscrypth; 2015.09.29, 13:55.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąKą aš čia rašiau vadovaujuosi vairuotojo pareigybinėmis o ten labai aiškiai viskas išdėstyta koks įmanomas bendravimas su klientu todėl aš nematau šia tema ką daug kalbėti. Beveik kiekvienoje stotelėje kabo kiekvieno maršruto ne tik schema bet išminėtos visos gatvės kuriomis važiuoja įlipus į autobusą iškart priklijuotos kažkur matomoj vietos kainos. Atvažiavus autobusui iškart matai ant priekinių durų priklijuota lipduką kad ten įlipti (greičiausiai ne šiaip sau) atitinkamai ant vidurinių ir galinių "įlipti draudžiama" tai bent kažkiek mąstančiam keleiviui turėtų būti nesunku tai suprast kad negalima įlipt tada. Jei iki to nusiristi kodėl nuėję į Maximą nesikviečia kokio aptarnaujančio personalo darbuotojo ir neklausinėja kiek kainuoja vienas ar kita ar kur eit kad rasti pieno, šampūno ar alaus.
Tiesiog vairuotojas nėra administratorius (-ė) kur tokias pareigas dažniausiai užima "ledinės" panos.
Tolimesnės tavo mintys apie keleivius yra neetiškos, todėl jų nekomentuosiu (nenoriu į tai veltis, nes lygiavertiškai mums kalbėtis nepavyks).
Vairuotojas yra paslaugos teikėjas, tai reiškia, kad jo pagrindinis darbas yra tenkinti keleivių (jie yra klientai, mokantys pinigus, už kuriuos vairuotjoas gauna algą) poreikius ir teikti jiems paslaugą.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimąVilniuje dažnokai vairuotojai neįleidžia pro prekines duris, ko visiškai neįmanoma suprasti.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimąTodėl uniformos, vienoda autobusų spalva ir pan. tikrai prideda transportui patrauklumo.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKeleiviui svarbu yra tvarkaraštis, maršrutų tinklas, techniškai tvarkingos transporto priemonės, bilietų kaina.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
Comment