Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Savivaldybę įtaria ignoravus konkurencijos principus
    Konkurencijos tarybos išankstiniu vertinimu, Savivaldybės sprendimas prieštarauja sąžiningos konkurencijos laisvės principui, įtvirtintam Konkurencijos įstatymo 4 straipsnyje.
    http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...cipus-1379460/

    Comment


      Jūros šventės metu keisis viešojo transporto trasos

      Comment


        Savivaldybei - kritika dėl "mikriukų" pertvarkos

        Konkurencijos taryba (KT), atlikusi tyrimą, pranešė, kad, preliminariu vertinimu, Klaipėdos savivaldybės sutartys su maršrutinių taksi vežėjais prieštarauja sąžiningos konkurencijos principams.

        KT tyrė Savivaldybės prieš keletą metų sudarytas sutartis su maršrutinių taksi vežėjais UAB "Audresta", UAB "Aštuoniukė", UAB "Devintoji banga", UAB "Aisčiai" ir UAB "Dešimtas maršrutas".

        Žinia, Savivaldybė, įgyvendindama maršrutinių taksi integravimo į bendrąją viešojo transporto sistemos koncepciją, vienus maršrutus panaikino, o likusiems 5 metų laikotarpiui paskyrė tuos pačius vežėjus be jokio konkurso. Teigiama, kad toks žingsnis galimai pažeidžia Konkurencijos įstatymą, nes buvo atimta galimybė visiems vežėjams varžytis dėl paslaugų teikimo. Tačiau atkreipiamas dėmesys, kad tyrimo išvados savaime dar nereiškia, jog įstatymas yra pažeistas - Savivaldybė turės galimybę pateikti savo paaiškinimus dėl priimto sprendimo ir tik tada KT priims galutinį sprendimą.

        Savivaldybės administracijos Teisės skyriaus vedėjas Andrius Kačalinas sakė, kad kol kas KT tyrimo išvados Savivaldybės nepasiekė, tad nėra galimybės pateikti išsamaus komentaro. Kol kas, pasak teisininko, galima tik spėlioti, kaip toliau klostysis ši istorija.

        "Kai susipažinsime su išvadų motyvais, suformuosime savo poziciją ir turbūt pasinaudosime galimybe nuvykti į Konkurencijos tarybą bei pateikti paaiškinimus raštu ir žodžiu, išsakyti savo motyvus", - kalbėjo A. Kačalinas.

        Jis priminė, kad minėtos sutartys penkeriems metams buvo sudarytos įgyvendinant Savivaldybės tarybos sprendimą ir jas jau sykį apgynė teismas.

        "Ta reforma buvo išskaidyta į du etapus, buvo nuspręsta visko nesiimti vienu metu. Šis sprendimas yra galiojantis ir administracija jį siekia įgyvendinti iki pat galo. Reikia paminėti, kad su tam tikrais vežėjais, su kuriais nebuvo sudarytos sutartys, vyko teisminiai ginčai. Jų metu tie patys vežėjai kvestionavo minėtą Tarybos sprendimą, minėjo Konkurencijos įstatymo nuostatas, tačiau teismus pralaimėjo", - aiškino Teisės skyriaus vedėjas ir pridūrė, kad apie tai buvo informuota ir KT, kuri pažymėjo, jog tai - reikšminga aplinkybė.

        Jeigu visgi KT priims nutarimą ir įpareigos Savivaldybę nutraukti sutartis su vežėjais, tuomet uostamiesčio valdininkams dėl vykdomų Tarybos sprendimų teisėtumo gali tekti bylinėtis teisme.

        "Yra du keliai: arba skųsti Konkurencijos tarybos nutarimą ir įrodinėti, kad tas įpareigojimas yra neteisėtas, arba vykdyti jį. Tokiu atveju reikėtų ieškoti būdų, kaip nutraukti tas sutartis - tikrinti, ar galime jas nutraukti vienašališkai, ar reikėtų kreiptis į teismą", - svarstė A. Kačalinas. Jis pabrėžė, kad, prieš kalbant apie konkrečius Savivaldybės veiksmus, reikia sulaukti išvadų ir jas išnagrinėti.

        Planuojama, kad savo išsamią poziciją KT Savivaldybė turėtų pateikti rugpjūčio pradžioje.

        Comment


          Nu ką, vėl dušmanai kelia galvas... Klaipėdai būtų nereikėję ir tų 4 mikriukų maršrutų, sudažninus autobusų maršrutų, kuriuos mikrai dubliuoja, tvarkraščius.

          Comment


            Nu nutrauks sutartis. O naujų iš viso gali nebūti - galima paskelbti kad tokios š*dinos paslaugos kaip mikrobai miestui iš viso nereikia. Bet liberalai savivaldybėje kažin ar tai padarys.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Nu nutrauks sutartis. O naujų iš viso gali nebūti - galima paskelbti kad tokios š*dinos paslaugos kaip mikrobai miestui iš viso nereikia. Bet liberalai savivaldybėje kažin ar tai padarys.
              Mikrobai labai reikalingi. Kai reikia skubiai nuvykti iš vieno miesto galo į kitą tai tiesiog geriausias variantas.

              Comment


                O kiek tas skubiai? Nes pvz. nuo pietinio galo iki autobusų stoties autobusas nuvažiuoja praktiškai per tokį laiką, per kurį nuvažiuotum automobiliu. Aišku automobiliu greičiau nuvažiuoji, nes nevažiuoji kaip sodininkas.
                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                Comment


                  Būtent, kaip greitai? 5 min. greičiau? Ir dėl to leisti parazituoti mikrobams? Seniai laikas atsikratyti jų, tos laukinio postovietinio kapitalizmo atgyvenos.

                  Comment


                    Jei važiuot nuo BIG'o iki vasaros estrados su mikriuku, susitaupo ~10-15min, kam bildentis pusę valandos per visą miestą autobusu, jei tai galima padaryti greitai ir patogiai su mikriuku. O kaina ta pati, ar pirkti talonėlį autobuse ar važiuoti mikriuku.
                    Automobiliu vienam žmogui važiuoti - prabanga, ypač jei auto ne pirmos jaunystės. Piko metu stovėsi kamščiuose, o mikriukas kuo ramiausiai pralėks per A juostas.

                    Ir dar pasikartosiu. Aš tikrai būsiu už mikriukų išnaikinimą, kai ekspresiniai autobusai važinės visą dieną bent kas 10 minučių.
                    Paskutinis taisė Briedis; 2015.07.24, 20:45.

                    Comment


                      Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                      Mikrobai labai reikalingi. Kai reikia skubiai nuvykti iš vieno miesto galo į kitą tai tiesiog geriausias variantas.
                      Tam skirti taksi.
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                        Ir dar pasikartosiu. Aš tikrai būsiu už mikriukų išnaikinimą, kai ekspresiniai autobusai važinės visą dieną bent kas 10 minučių.
                        Tik to ir tereikia, kad būtų galima ramiai išnaikinti mikrus. Ar Klaipėdoje trūksta finansų tokius ekspresus paleist tokiu dažnumu, ar kas?

                        Comment


                          Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                          Tam skirti taksi.
                          Vienas pravažiavimas su taksi = 8 pravažiavimai su mikriuku. Net automobiliu tada pigiau gautųsi.

                          Comment


                            Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                            Vienas pravažiavimas su taksi = 8 pravažiavimai su mikriuku. Net automobiliu tada pigiau gautųsi.
                            Kas neskuba, tam skirti autobusai ir troleibusai. Kas skuba, tiems yra taksi.
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Kartais su autobusu ar troleibusu greičiau nei taksi, kai pasako, kad reikia laukti 15-20 min...

                              Comment


                                Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                Kas neskuba, tam skirti autobusai ir troleibusai. Kas skuba, tiems yra taksi.
                                Kas skuba, tiems skirti mikriukai. Kas neturi kur dėti pinigų, tiems skirti taksi.

                                Comment


                                  Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                  Kas skuba, tiems skirti mikriukai. Kas neturi kur dėti pinigų, tiems skirti taksi.
                                  O kaip tada Vakarų Europoje, Skandinavijoje be mikriukų žmonės išsiverčia? Atseit neturi kur dėti pinigų?
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                    O kaip tada Vakarų Europoje, Skandinavijoje be mikriukų žmonės išsiverčia? Atseit neturi kur dėti pinigų?
                                    Radai Lietuvą su kuo palyginti. Ten ir viešasis transportas išvystytas puikiai, palyginus su Klaipėda. Todėl ir tenka važiuoti mikriuku.

                                    Comment


                                      Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                      Radai Lietuvą su kuo palyginti. Ten ir viešasis transportas išvystytas puikiai, palyginus su Klaipėda. Todėl ir tenka važiuoti mikriuku.
                                      Ko Lietuvoje viešajam transportui trūksta, kad nesinaudotum mikriuku?
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                        Ko Lietuvoje viešajam transportui trūksta, kad nesinaudotum mikriuku?
                                        Čia rimtas klausimas? Ar trolini?

                                        Comment


                                          Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                          Čia rimtas klausimas? Ar trolini?
                                          Rašei, kad Vakaruose VT išvystytas puikiai, palyginus su Klaipėda. Todėl ir tenka naudotis mikriukais. Tad ir klausiu, ko Lietuvos VT trūksta, kad mikriukais naudotis nereikėtų?
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X