Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Klaipėdos viešasis transportas
Collapse
X
-
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
-
Nuo rugpjūčio 1 d. 21 maršrutas važiuos per Sudmantus ir Jakus:
http://www.klaipedatransport.lt/index.php?-1190304459
2 ir 2A vėl važiuos per J. Janonio g., o pastarasis rytinio piko metu kursuos dažniau.
Dar yra paminėta, kad bus integruoti didžiųjų autobusų maršrutai nr. 34 į Šernų sodus ir nr. 36 į "Aisės" sodus.Paskutinis taisė Mettal; 2013.07.29, 20:18.
Comment
-
http://www.klaipedatransport.lt/index.php?-448671718
Atnaujinta maršrutų schema. Įtraukti 27, 28 ir N1 maršrutai.
Comment
-
Parašė WILD_WEST Rodyti pranešimąhttp://www.klaipedatransport.lt/index.php?-448671718
Atnaujinta maršrutų schema. Įtraukti 27, 28 ir N1 maršrutai.
Comment
-
Nuo sausio - brangesni popieriniai autobusų bilietai
Nuo sausio mėnesio kioskuose popierinis bilietas kainuos 2,2 Lt, o autobuse jį bus galima įsigyti už 2,6 Lt. Dabar šie bilietai atitinkamai kainuoja 2 ir 2,4 Lt.
Comment
-
Nuo 2014-01-01 įvedami 27 ir 28 ir 11B maršrutai
http://www.klaipedatransport.lt/index.php?1646249599
Yra schemos, bilietų kainos.
Comment
-
Ir kam tuos priemiestinius (iš esmės privežamuosius) autobusus taip giliai įleisti į miestą? Jei jau integruojami į sistemą, tai turėtų vežti iki artimiausio miesto VT mazgo. Be to numeracijos reikėtų kitos - priemiestiniams reikėtų išskirti numerių 2x erdvę. O tai numeriai painiojasi su miesto maršrutais ir dar raidės lipdomos...
Comment
-
Keleiviams Klaipėdoje – naktinis maršrutas
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...rsrutas-606290
Planuojama, jog naktinis maršrutas uostamiestyje bus atidarytas nuo kitų metų gegužės. Autobusų, kursuosiančių iš šiaurinės miesto dalies į pietinę ir atgal, bilietų kaina bus 3,5 lito.
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąKeleiviams Klaipėdoje – naktinis maršrutas
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...rsrutas-606290
Straipsnio pavadinimas visiškai nesiriša su turiniu. Apie naktinį autobusą - du sakiniaiwww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Spūstims mažinti – keleivių persėdimo terminalas
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...2#.UuDoY6j8Jok
Comment
-
Šaltis klaipėdiečius suvijo į autobusus
Paspaudęs šaltukas, trukdantis rytais užvesti automobilius, klaipėdiečius suvijo į viešąjį transportą. Miesto autobusais pradėjo važinėti daugiau keleivių, tačiau transporto priemonės nėra sausakimšos.
Viešosios įstaigos „Klaipėdos keleivinis transportas“ direktorius Gintaras Neniškis pasakojo, kad daugiau žmonių autobusais važiuoja nuo 7 iki 9 val.
„Matosi, kad gatvėse yra mažiau mašinų. Neužsiveda automobilis ir žmogus sėda į autobusą“, – aiškią tendenciją įvardijo vadovas.
Pasak G.Neniškio, dėl padidėjusio keleivių skaičiaus spūsčių autobusuose išvengta.
„Sausį yra studentų, kurie yra vieni pagrindinių autobusų keleivių, mat vyksta egzaminų sesija. Jie būna skirtingu laiku, todėl ir nėra didelio nuolatinio keleivių srauto. Studentų vietas, galima sakyti, užima klaipėdiečiai, kurių automobiliai neužsivedė. Todėl grūsties autobusuose ir nėra“, – aiškino vadovas.
G.Neniškis pabrėžė, jog keleivių skaičiaus padidėjimas dėl šalčių ypač juntamas vasarį.
„Tada studentai, moksleiviai vienu metu važiuoja į pamokas ar paskaitas. Pasitaiko, kad autobusai būna sausakimši“, – komentavo direktorius.
Praėję metai Klaipėdos viešajam transportui buvo sėkmingi – pasiektas dešimtmečio keleivių skaičiaus rekordas. Autobusais važiavo 34 mln. 621 tūkst. 507 keleivių. Iki šiol šis rekordas buvo 34 mln. 498 tūkst. 155.
Teigiama, kad tam įtakos turėjo 2011 metais pradėta privežamųjų maršrutų plėtra į Klaipėdos priemiesčius bei ekspresų linijų mieste sukūrimas.
„Pasiekėme prieškrizinį lygį“, – tvirtino G.Neniškis.
Comment
-
Klaipėdos priemiestiniuose maršrutuose – pokyčiai
Priemiestinių autobusų keleivių nuo vasario 1 dienos laukia pokyčiai. Šiek tiek keisis kai kurie maršrutai, grafikai. Siekiama, kad keleiviams būtų patogiau.
Nuo vasario 1 dienos prailginama 11B maršruto trasa. Jis važiuos ne iki Baičių stotelės, kaip yra dabar, bet iki Dovilų gyvenvietės.
„Tarp Baičių ir Dovilų yra gyvenamasis kvartalas. Dėl to nusprendėme kilometru pratęsti maršrutą. Keleiviams bus patogiau. Mūsų sąnaudos taip pat labai neišaugs“, – aiškino viešosios įstaigos „Klaipėdos keleivinis transportas“ direktorius Gintaras Neniškis.
Šiek tiek kitaip pradės važiuoti ir 25 maršruto autobusas. Į Jokūbavą jis pradės kursuoti iš autobusų stoties. Čia jis ir baigs darbą. Dabar šio maršruto autobuso galutinė stotelė buvo Bangų gatvėje.
Pasak G.Neniškio, taip pakoreguoti važiavimo trasą nurodė Klaipėdos rajono savivaldybė.
Teigiama, kad sprendimas priimtas pasitarus su bendruomenėmis.
„Šiuo atveju viskas priklauso nuo Klaipėdos rajono savivaldybės. Kas moka, tas sąlygas diktuoja. Mes nemanome, kad tai efektyviausias variantas“, – pasakojo vadovas.
Nuo vasario keisis ir 26 maršruto autobuso, kuris važiuoja į Radailius trasa. Dabar jis į Klaipėdą atvažiuoja Liepų gatve, tada suka Į J.Karoso, o iš šios į Danės gatvę, kur buvo galutinė stotelė.
Šis autobusas nuo vasario darbą baigs Liepų gatvėje. Nebesuks į J.Karoso gatvę.
„Diskutavome su keleiviais, vežėjais tarpusavyje. Šis maršrutas yra jungiamasis. Keleiviai iš jo persėda į kitus autobusus ir važiuoja į šiaurinę ar pietinę miesto dalį. Tad manome, kad keleivius tikslingiau išleisti „Savivaldybės“ stotelėje. Tada jiems bus arčiau eiti iki „Atgimimo“ stotelės, kur pravažiuoja daug miesto autobusų“, – komentavo G.Neniškis.
Be to, anot vadovo, įgyvendinus tokius pakeitimus, bus sutaupyta ir laiko – pora minučių. Tai labai svarbu, ypač rytais, piko metu, kai susidaro transporto spūstys.
Keletu minučių keisis ir 12, 27, 28 maršrutų autobusų tvarkaraščiai.
„Rytais nepavyksta išvengti spūsčių. Pravažiuoti kai kurias vietas autobusams reikia daugiau laiko. Be to ilgiau užtrunka keleivių sulaipinimas. Dauguma žmonių, ypač priemiesčiuose, bilietus perka autobuse. Jie nepripranta prie antros zonos terminuoto bilieto. Kol vairuotojas pinigus surenka, kol paduoda bilietą, kol išmuša, viskas užtrunka“, – aiškino G.Neniškis.
Comment
-
Nauji autobusai Klaipėdoje - birželį
http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...rzeli-1139543/
Į uostamiesčio gatves šiemet išriedės 12 visiškai naujų ekologiškų ispaniškų autobusų. Rudeniop miesto gatvėse turėtų pasirodyti ir 3-4 Klaipėdos autobuso parko naujai įsigyti ilgieji triašiai autobusai. Tiesa, pastarieji bus naudoti - apie 10 metų amžiaus.
Comment
-
„Mikriukai“ nori dirbti trumpiau
Šaltuoju metų laiku maršrutiniai taksi uostamiestyje norėtų kursuoti valanda trumpiau. Šiuo metu paskutinieji vadinamieji mikriukai iš galutinių stotelių išvažiuoja apie vidurnaktį.
Ilgiausiai po miestą kursuoja 8 ir 9 numeriu pažymėti maršrutiniai taksi. 6 ir 10 į paskutinį reisą išvažiuoja gerokai anksčiau.Paskutinis 8 maršruto „mikriukas“ iš stoties išvažiuoja apie vidurnaktį ar pusvalandį po jo. Panašiu laiku iš miesto ligoninės išvažiuoja ir paskutinis 9 numeriu pažymėtas maršrutinis taksi.
„Siūlėme maršrutiniams taksi važiuoti ilgiau ar per visą naktį, bet jie atsisakė. Jei gautume tokį pasiūlymą, analizuotume“, – tvirtino Klaipėdos savivaldybės Transporto skyriaus vedėjas Rimantas Mockus.
Pasak Klaipėdos apskrities verslininkų asociacijos pirmininko Airido Tamavičiaus, organizacijai priklausančių maršrutinių taksi įmonės niekada nebuvo išreiškusios noro dirbti visą naktį.
„Kaip tik yra atvirkštinis noras – trumpinti važiavimus iki 23 val. ne sezono metu. Šaltuoju metų laiku visas judėjimas mieste, 22 val. užsidarius parduotuvėms, po valandos baigiasi. Ilgiau būtų galima dirbti pavasarį, kai didesni žmonių srautai“, – tvirtino pirmininkas.
A.Tamavičiaus teigimu, trumpinti darbo laiko maršrutinių taksi įmonės neskuba.
„Verslo noras važiuoti tada, kada yra klientų, – suprantamas. Tačiau stengiamės elgtis socialiai atsakingai. Suprantame, kad žmonės turi turėti gerą susisiekimą. Negalima važiuoti tik tada, kai iš tikrųjų naudinga“, – pabrėžė pirmininkas.
A.Tamavičius tvirtino, kad maršrutiniams taksi kursuoti visą naktį būtų labai nuostolinga.
„Tam yra taksi. Žmogus išsikvietė į vietą ir nuvežė, kur reikia. Važiuoti visą naktį maršrutu pagal grafiką būtų labai nuostolinga. Savivaldybė maršrutinių taksi nedotuoja. Visas išlaidas įmonės dengia savomis lėšomis. Tad iliuzijos – važinėti per visą naktį – bendrovės neturi“, – pabrėžė pirmininkas.
Nuo gegužės uostamiestyje pradės kursuoti naktinis miesto autobusas. Jo maršrutas bus „Liepojos“–„Jūrininkų“ stotelės. Naktinis autobusas kursuos penktadieniais ir šeštadieniais.
Jis pradės kursuoti vidurnaktį, o baigs 5 val. Autobusas važiuos kas valandą. Numatoma, kad naktiniai autobusai važinės iki rugsėjo 1 dienos.
Išrinkti, kas aptarnaus naktinį maršrutą, pavyko tik iš antro karto. Pirmame konkurse nedalyvavo nė vienas dalyvis. Todėl nepavyko šio maršruto pradėti organizuoti praėjusią vasarą.
Naktinį maršrutą aptarnaus mažos talpos – iki 20 vietų autobusas.
Comment
-
Popieriniai autobusų bilietai Klaipėdoje išnyks
Pabrangus vadinamiesiems autobusų talonėliams, daugiau klaipėdiečių pradėjo rinktis elektroninius kartinius bilietus. Tokia miestiečių pažanga džiaugiamasi, nes anksčiau ar vėliau popieriniais bilietais nebebus prekiaujama.
Popieriniai autobusų bilietai Klaipėdoje 20 centų pabrango nuo šių metų pradžios. Dabar kioskuose jie kainuoja 2,20, autobusuose – 2,60 lito. Elektroninių kartinių bilietų kaina nesikeitė. Jie kainuoja 1,80 lito.
Viešosios įstaigos "Klaipėdos keleivinis transportas" direktorius Gintaras Neniškis tvirtino, kad padidėjusi popierinių bilietų kaina iš karto atsiliepė jų pardavimo kiekiams.
"Kol kas negalime pasakyti, kiek sumažėjo popierinių bilietų pardavimas, nes nežinome tiksliai, kiek jų liko kioskuose. Tačiau elektroninių bilietų sausį parduota 90 tūkst., arba 60 proc. daugiau, palyginti su praėjusių metų sausiu", – tvirtino direktorius.
Pasak G.Neniškio, praėjusių metų sausį popierinių bilietų parduota už maždaug 560 tūkst. litų. Įvertinus, kiek išaugo elektroninių kartinių bilietų pardavimas, galima teigti, kad popierinių bilietų pardavimas šiemet sumažėjo 10–15 proc.
Nors pabrango ir popieriniai bilietai, kuriais prekiaujama autobusuose, jų pardavimo apimtys nepasikeitė.
"Kainos skirtumas tikrai turi įtakos, kad populiarėja elektroniniai kartiniai bilietai. Ir tai matyti jau pirmą mėnesį, o dar reikia įvertinti, jog žmonėms reikia laiko, kol pripras ir pakeis savo įpročius", – tvirtino direktorius.
G.Neniškis aiškino, kad ateityje popierinių bilietų kioskuose nebeliks. Juos pakeis elektroniniai kartiniai. Popieriniais bus prekiaujama tik autobusuose.
Tačiau neaišku, ar jie liktų tokie pat. Neatmetama, kad juos būtų galima spausdinti kasos aparatu.
Anot vadovo, nuspręsti, kada atsisakyti popierinių bilietų, turi miesto valdžia. Tačiau, jos nuomone, drastiškai greitai priimti tokių sprendimų nereikėtų.
"Manytume, kad popierinių bilietų kioskuose galėtume atsisakyti, kai elektroninių bilietų sistema veiks 99,9 procento. Nesklandumų kiltų tik dėl vartotojo klaidos. Dabar sistemoje vis iškyla problemų. Randama klaidų, kurios yra taisomos. Be to, reikia parengti žmones, kad išmoktų naudotis sistema", – pabrėžė G.Neniškis.
Comment
Comment