8-10kg sveriantis šuo didelis? Kas per...?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Klaipėdos viešasis transportas
Collapse
X
-
Spalva lems taksi bankrotą?
Užmojis visus uostamiesčio lengvuosius ir maršrutinius taksi nudažyti vienoda spalva ne juokais įbaugino vežėjus. Maršrutinių taksi suvienodinimo schema aiški, tačiau neabejojama, kad bandymas vienodai "nuspalvinti" lengvuosius taksi pakurstys karštų diskusijų. Patys verslininkai neslepia – kai kurioms įmonėms ši naujovė reiškia bankrotą.
E.Gracholskis pastebėjo, kad šiuo metu vertėtų daugiau dėmesio skirti nesąžiningai konkurencijai. Anot jo, ne visi vežėjai taiko oficialiai skelbiamą kelionės tarifą arba tiesiog nejungia skaitiklio.
Comment
-
Autobusai Debreceno gatvėje: nepatenkintuosius nuginkluoja skaičiai
http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...iciai-1476825/
"Klaipėdos miesto viešasis transportas nėra dotuojamas, o bilietų kainos yra mažiausios šalyje. Vienintelis būdas su turimais ištekliais padažninti viešojo transporto eismą kurioje nors gatvėje - tai praretinti tą eismą kitoje gatvėje. KKT gauna, mūsų nuomone, pagrįstų klaipėdiečių skundų dėl prasto susisiekimo Baltijos prospekte ir ypač Kauno gatvėje. Įvertinę savo išteklius, esamus ir potencialius keleivių srautus, siekdami lygaus visų klaipėdiečių komforto, šiuo metu svarstome galimybę užtikrinti šiems klaipėdiečiams geresnį susisiekimą kaip tik Debreceno gatvės sąskaita", - sakė KKT direktoriaus pavaduotojas.
Debreceno rajone didelis gyventojų tankis, gatvė iš visų pusių apstatyta gyvenamaisiais namais. Autobusų per daug joje nebus. Baltijos pr. daugiau autobusų nereikia - gatvė magistralinė, intensyvus eismas, pėstiesiems jį kirsti nesaugu, perėjas ateity naikins. Todėl autobusai ten tik orą vežiotų ir trukdytų saugiam eismui.
"Tačiau per pastarąjį dešimtmetį nutiesėme naujus maršrutus Kauno gatve, Baltijos prospektu. Debreceno gatve anksčiau kursavo tik 11 numerio autobusas, o dabar važiuoja 1, 2A, 11, 12, 15A, 22 autobusai. Mokslo metų sezono metu prie jų dar prisijungia ir 2B", - vardino A. Samuilovas.
22 galėjo ir neminėti. Debreceno g. gyventojams iš jo jokios naudos.
15A gal ir geras būtų, bet daro kažkokius neaiškius vingius per Dubysos gatvę. Kam? Juk ten gyventojų nėra, tik vienas bendrabutis arčiau Šilutės plento. Būtent 15A ir galima būtų paleisti Kauno gatve. Ir apsukti į kitą pusę. Šilutės - Kauno - Taikos - Debreceno - Šilutės.
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąSpalva lems taksi bankrotą?
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...ankrota-759512
Labai teisingai pastebėjo. Kiek tenka važiuoti taksi, retai kada būna įjungiamas skaitiklis. Tenka mokėti tiek, kiek užsiprašo taksistas.
Į Kauną atėjo taxify, ateis galbūt ir į Klaipėda. Šiap jis dar netgi pigesnis nei Uber, o kokybe irgi nenusileidžia
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąSpalva lems taksi bankrotą?
Kaip vienas taksistas per žinias sakė: "O jei reikės geltonai perdažyti? Kaip aš su geltona mašina į vestuves važiuosiu?".
Mediniai argumentai.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Grius senoji autobusų stotelė
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...stotele-768953
Kaip karšia zuikiui kailį
"Vakarų ekspreso" redakcija periodiškai vis sulaukia skundų dėl autobusų kontrolierių veiksmų - esą jie elgiasi nežmoniškai ir net atbaido nuo viešojo transporto. Skaitantiems tokius laiškus ar klausantiems skundų žurnalistams kilo mintis atlikti eksperimentą - pabūti zuikio kailyje.
Procedūrą pavyko atlikti beveik iki pat galo - zuikiu tapęs žurnalistas buvo nuvežtas ir į policijos komisariatą, kad būtų nustatyta jo tapatybė.
Comment
-
Stotelėse - naujos švieslentės
http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...entes-1492670/
Naujosios švieslentės montuojamos Bibliotekos, Atgimimo, Turgaus, Sveikatos priežiūros centro ir Universiteto stotelėse.
Comment
-
Štai toks klausimas pateikiamas keleiviams www.klaipedatransport.lt puslapyje.
Dienos klausimas
KLAIPĖDOS MIESTO SAVIVALDYBĖ APSISPRENDĖ MARŠRUTINIUS TAKSI INTEGRUOTI Į BENDRĄ VIEŠOJO TRANSPORTO SISTEMĄ. INTEGRUOTI MARŠRUTINIAI TAKSI VAŽIUOS DABARTINIAIS EKSPRESINIAIS AUTOBUSŲ MARŠRUTAIS VISĄ DIENĄ, KAIP IR DABAR STOS VIETOSE, KUR NEDRAUDŽIA KELIŲ EISMO TAISYKLĖS, AUTOBUSĖLIUS BUS GALIMA REALIU LAIKU MATYTI ŠVIESLENTĖSE IR IŠMANIUOSIUOSE ĮRENGINIUOSE, ŠALIA GALIMYBĖS ATSISKAITYTI PAS VAIRUOTOJUS JUOSE BUS GALIMA ATSISKAITYTI IR E-BILIETU, TAČIAU JUOSE KAIP IR DABAR NEGALIOS TRANSPORTO LENGVATOS. KAIP MANOTE AR TOKIAS TRANSPORTO PRIEMONES REIKĖTŲ ŽYMĖTI KITOKIU SPALVINIU SPRENDINIU NEI TRADICINIUS MIESTO AUTOBUSUS?
Comment
-
Parašė 10.000Labai jau sudėtingai viską padarė... Kam ten tie visų maršrutų stotelių surašymai apačioje, jei iš schemos ir taip aišku, kas kur stoja ? Kodėl reikia atskirus maršrutus žymėti atskiromis spalvomis ? Taip pat, būtų buvę paprasčiau tuose maršrutuse, kurie išvažiuoja į kitą zoną, tiesiog sužymėti stoteles, kuriose jie stoja, kam dar tie vietovardžiai mėlynesniame fone. Ir kodėl gi neišlaikyta šiaurės-pietų kryptis žemėlapyje ?
Stengėmės kuo papraščiau, tačiau manau, kad kiekvieną žemėlapį paėmus reikia skirti laiko, kad jį perprasti.
Apačioje surašyti maršrutai bei stotelės skirtos tam, kad asmuo galėtų patogiau atrasti reikalingą stotelę reikalingame maršrute. Ir raidinis su skaičiumi žymėjimas palengvintu rasti norimą stotelę su šachmatinio tinklelio pagalba.
Maršrutai neatskiriami skirtingomis spalvomis - atskiriamos tam tikros maršrutų kategorijos (Miesto autobusai, miesto ekspresai bei privežamieji). Šitaip buvo galima spalviniu burbuliuku išskirti kur stoja tam tikro tipo autobusai.
Vietovardžiai buvo panaudoti dėl patogumo keleiviams, kurie sunkiau orientuojasi Klaipėdos regiono geografijoje. Nemanau, kad šitoks stilizuotas prierašas trukdo bet prideda kažkiek pagalbos ieškant kelionės tikslo.
Comment
-
Parašė BriedisO man patiko. Tiesa, kelias nedideles klaideles radau. Nepažymėta signalo stotelė ir kelto prieplaukos jachtklube ir kopgalyje. Dėl šiaurės-pietų krypties pritariu. Neįprasta matyti žemėlapį paguldytą ant šono
Nustebino, kad 2A maršrutas tapo miesto, o ne privežamasis, kaip jie anksčiau teigė. Gėdą daro tie raudoni mikriukai. Greičiau juos naikinti.
Taip pat galima ginčytis dėl 28 maršruto "privežamumo". Eina jis juk per visą miestą
Smagu girdėti, kad patiko schema!
Dėkui už puikius pastebėjimus! Signalo stotelė jau atsirado schemoje.
Minėtos kelto prieplaukos nežymimos dėl nepastovumo sumetimų. Jos yra sezoninės.
Schemos pozicija pasirinkta dėl panaudojamo ploto. Kadangi stotelėse esantys informaciniai stendai yra horizantolios krypties, šitaip buvo galima maksimaliau išnaudoti esamą plotą.
Atnaujintą schemą galite rasti čia:
http://senoji.klaipedatransport.lt/m...o%20schema.pdf
Jei turėsite daugiau komentarų - rašykite, diskutuokime.
Comment
-
Parašė KKT1 Rodyti pranešimąSmagu girdėti, kad patiko schema!
Dėkui už puikius pastebėjimus! Signalo stotelė jau atsirado schemoje.
Minėtos kelto prieplaukos nežymimos dėl nepastovumo sumetimų. Jos yra sezoninės.
Schemos pozicija pasirinkta dėl panaudojamo ploto. Kadangi stotelėse esantys informaciniai stendai yra horizantolios krypties, šitaip buvo galima maksimaliau išnaudoti esamą plotą.
Atnaujintą schemą galite rasti čia:
http://senoji.klaipedatransport.lt/m...o%20schema.pdf
Jei turėsite daugiau komentarų - rašykite, diskutuokime.
Dėl Jūrų muziejaus prieplaukos nesutikčiau. Jau treti metai kaip keltas ten reguliariai plaukia. Bet, žinoma, ši schema buvo kurta ne prieplaukoms žymėti, todėl tai nėra taip svarbu. Svarbiau nuo Mažojo kaimelio stotelės pavadinimo nubraukti lyšną "s".
Kada naujoji schema atsiras miesto stotelėse?
Taip pat, ar planuojami pokyčiai su 2A maršrutu? Savo pasiūlymus neseniai čia rašiau.
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąBeje 100 maršrutą reiktų žymėti žaliai, nes jis ne privežamasis, o ekspresas. Bent jau vien dėl to, kad nestoja visose stotelėse.
Comment
Comment