Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    8-10kg sveriantis šuo didelis? Kas per...?

    Comment


      Kompetencijos turintys asmenys sėdo spręsti klausimo. Jiems matai 8-10kg "didelis" šuo netgi į arklį panašus. Tik lieka klausimas, jie arklio ar šuns nėra matę

      Comment


        Tai vairuotojas turės vežtis svarstykles, kad pamatuotų šuns svorį? Ar kontrolė tą darbą atliks?
        Daugiau mano nuotraukų >>
        Mano rajonas ir apylinkės >>

        Comment


          Spalva lems taksi bankrotą?
          Užmojis visus uostamiesčio lengvuosius ir maršrutinius taksi nudažyti vienoda spalva ne juokais įbaugino vežėjus. Maršrutinių taksi suvienodinimo schema aiški, tačiau neabejojama, kad bandymas vienodai "nuspalvinti" lengvuosius taksi pakurstys karštų diskusijų. Patys verslininkai neslepia – kai kurioms įmonėms ši naujovė reiškia bankrotą.
          http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...ankrota-759512

          E.Gracholskis pastebėjo, kad šiuo metu vertėtų daugiau dėmesio skirti nesąžiningai konkurencijai. Anot jo, ne visi vežėjai taiko oficialiai skelbiamą kelionės tarifą arba tiesiog nejungia skaitiklio.
          Labai teisingai pastebėjo. Kiek tenka važiuoti taksi, retai kada būna įjungiamas skaitiklis. Tenka mokėti tiek, kiek užsiprašo taksistas.

          Comment


            Autobusai Debreceno gatvėje: nepatenkintuosius nuginkluoja skaičiai
            http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...iciai-1476825/

            "Klaipėdos miesto viešasis transportas nėra dotuojamas, o bilietų kainos yra mažiausios šalyje. Vienintelis būdas su turimais ištekliais padažninti viešojo transporto eismą kurioje nors gatvėje - tai praretinti tą eismą kitoje gatvėje. KKT gauna, mūsų nuomone, pagrįstų klaipėdiečių skundų dėl prasto susisiekimo Baltijos prospekte ir ypač Kauno gatvėje. Įvertinę savo išteklius, esamus ir potencialius keleivių srautus, siekdami lygaus visų klaipėdiečių komforto, šiuo metu svarstome galimybę užtikrinti šiems klaipėdiečiams geresnį susisiekimą kaip tik Debreceno gatvės sąskaita", - sakė KKT direktoriaus pavaduotojas.
            Labai drąsus pareiškimas, kad kainos mažiausios šalyje.
            Debreceno rajone didelis gyventojų tankis, gatvė iš visų pusių apstatyta gyvenamaisiais namais. Autobusų per daug joje nebus. Baltijos pr. daugiau autobusų nereikia - gatvė magistralinė, intensyvus eismas, pėstiesiems jį kirsti nesaugu, perėjas ateity naikins. Todėl autobusai ten tik orą vežiotų ir trukdytų saugiam eismui.

            "Tačiau per pastarąjį dešimtmetį nutiesėme naujus maršrutus Kauno gatve, Baltijos prospektu. Debreceno gatve anksčiau kursavo tik 11 numerio autobusas, o dabar važiuoja 1, 2A, 11, 12, 15A, 22 autobusai. Mokslo metų sezono metu prie jų dar prisijungia ir 2B", - vardino A. Samuilovas.
            Gėda, kad 2A maršrutu važiuoja mikriukai. Juk tai vienintelis šiuo metu maršrutas iš Debreceno gatvės į miesto centrą. Jau siūliau jį naikinti, sujungiant su 11 http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=1809
            22 galėjo ir neminėti. Debreceno g. gyventojams iš jo jokios naudos.
            15A gal ir geras būtų, bet daro kažkokius neaiškius vingius per Dubysos gatvę. Kam? Juk ten gyventojų nėra, tik vienas bendrabutis arčiau Šilutės plento. Būtent 15A ir galima būtų paleisti Kauno gatve. Ir apsukti į kitą pusę. Šilutės - Kauno - Taikos - Debreceno - Šilutės.

            Comment


              Parašė Briedis Rodyti pranešimą
              Spalva lems taksi bankrotą?

              http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...ankrota-759512


              Labai teisingai pastebėjo. Kiek tenka važiuoti taksi, retai kada būna įjungiamas skaitiklis. Tenka mokėti tiek, kiek užsiprašo taksistas.

              Į Kauną atėjo taxify, ateis galbūt ir į Klaipėda. Šiap jis dar netgi pigesnis nei Uber, o kokybe irgi nenusileidžia

              Comment


                Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                Spalva lems taksi bankrotą?
                Tegul tik neverkia, jei neturi pinigų investicijom, kad būtų teigiamos visapusiškai kokybiškos paslaugos, tai gali ir bankrotuoti, atsiras, kas turės.

                Kaip vienas taksistas per žinias sakė: "O jei reikės geltonai perdažyti? Kaip aš su geltona mašina į vestuves važiuosiu?".

                Mediniai argumentai.
                Aviate, navigate, communicate

                Comment


                  Vilniuje visai nesenai irgi buvo didžiulis bardakas taksi, su savo mediniais argumentais, kad neapsimokės. Rezulatatas pranoko lūkesčius: net kelios firmos naujais automobilais, atėjo Uberis, laužų praktiškai nebeliko. Kaune ir Klaipėdoj vis dar tragedija

                  Comment


                    Politikai atsigręžė į autobusus
                    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...tobusus-761327

                    Comment


                      Ginčai dėl "mikriukų" konkurso tęsiasi
                      http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...siasi-1488874/

                      Comment


                        Grius senoji autobusų stotelė
                        http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...stotele-768953


                        Kaip karšia zuikiui kailį
                        "Vakarų ekspreso" redakcija periodiškai vis sulaukia skundų dėl autobusų kontrolierių veiksmų - esą jie elgiasi nežmoniškai ir net atbaido nuo viešojo transporto. Skaitantiems tokius laiškus ar klausantiems skundų žurnalistams kilo mintis atlikti eksperimentą - pabūti zuikio kailyje.
                        Procedūrą pavyko atlikti beveik iki pat galo - zuikiu tapęs žurnalistas buvo nuvežtas ir į policijos komisariatą, kad būtų nustatyta jo tapatybė.
                        http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...kaili-1490669/

                        Comment


                          Stotelėse - naujos švieslentės
                          http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...entes-1492670/
                          Naujosios švieslentės montuojamos Bibliotekos, Atgimimo, Turgaus, Sveikatos priežiūros centro ir Universiteto stotelėse.

                          Comment


                            Klaipėda žengia į priekį šiuo klausimu. O Vilnius, panašu, stovi vietoje
                            Daugiau mano nuotraukų >>
                            Mano rajonas ir apylinkės >>

                            Comment


                              Štai toks klausimas pateikiamas keleiviams www.klaipedatransport.lt puslapyje.

                              Dienos klausimas
                              KLAIPĖDOS MIESTO SAVIVALDYBĖ APSISPRENDĖ MARŠRUTINIUS TAKSI INTEGRUOTI Į BENDRĄ VIEŠOJO TRANSPORTO SISTEMĄ. INTEGRUOTI MARŠRUTINIAI TAKSI VAŽIUOS DABARTINIAIS EKSPRESINIAIS AUTOBUSŲ MARŠRUTAIS VISĄ DIENĄ, KAIP IR DABAR STOS VIETOSE, KUR NEDRAUDŽIA KELIŲ EISMO TAISYKLĖS, AUTOBUSĖLIUS BUS GALIMA REALIU LAIKU MATYTI ŠVIESLENTĖSE IR IŠMANIUOSIUOSE ĮRENGINIUOSE, ŠALIA GALIMYBĖS ATSISKAITYTI PAS VAIRUOTOJUS JUOSE BUS GALIMA ATSISKAITYTI IR E-BILIETU, TAČIAU JUOSE KAIP IR DABAR NEGALIOS TRANSPORTO LENGVATOS. KAIP MANOTE AR TOKIAS TRANSPORTO PRIEMONES REIKĖTŲ ŽYMĖTI KITOKIU SPALVINIU SPRENDINIU NEI TRADICINIUS MIESTO AUTOBUSUS?

                              Comment


                                Parašė 10.000
                                Labai jau sudėtingai viską padarė... Kam ten tie visų maršrutų stotelių surašymai apačioje, jei iš schemos ir taip aišku, kas kur stoja ? Kodėl reikia atskirus maršrutus žymėti atskiromis spalvomis ? Taip pat, būtų buvę paprasčiau tuose maršrutuse, kurie išvažiuoja į kitą zoną, tiesiog sužymėti stoteles, kuriose jie stoja, kam dar tie vietovardžiai mėlynesniame fone. Ir kodėl gi neišlaikyta šiaurės-pietų kryptis žemėlapyje ?
                                Laba diena,
                                Stengėmės kuo papraščiau, tačiau manau, kad kiekvieną žemėlapį paėmus reikia skirti laiko, kad jį perprasti.

                                Apačioje surašyti maršrutai bei stotelės skirtos tam, kad asmuo galėtų patogiau atrasti reikalingą stotelę reikalingame maršrute. Ir raidinis su skaičiumi žymėjimas palengvintu rasti norimą stotelę su šachmatinio tinklelio pagalba.

                                Maršrutai neatskiriami skirtingomis spalvomis - atskiriamos tam tikros maršrutų kategorijos (Miesto autobusai, miesto ekspresai bei privežamieji). Šitaip buvo galima spalviniu burbuliuku išskirti kur stoja tam tikro tipo autobusai.

                                Vietovardžiai buvo panaudoti dėl patogumo keleiviams, kurie sunkiau orientuojasi Klaipėdos regiono geografijoje. Nemanau, kad šitoks stilizuotas prierašas trukdo bet prideda kažkiek pagalbos ieškant kelionės tikslo.

                                Comment


                                  Parašė Briedis
                                  O man patiko. Tiesa, kelias nedideles klaideles radau. Nepažymėta signalo stotelė ir kelto prieplaukos jachtklube ir kopgalyje. Dėl šiaurės-pietų krypties pritariu. Neįprasta matyti žemėlapį paguldytą ant šono
                                  Nustebino, kad 2A maršrutas tapo miesto, o ne privežamasis, kaip jie anksčiau teigė. Gėdą daro tie raudoni mikriukai. Greičiau juos naikinti.
                                  Taip pat galima ginčytis dėl 28 maršruto "privežamumo". Eina jis juk per visą miestą

                                  Smagu girdėti, kad patiko schema!

                                  Dėkui už puikius pastebėjimus! Signalo stotelė jau atsirado schemoje.

                                  Minėtos kelto prieplaukos nežymimos dėl nepastovumo sumetimų. Jos yra sezoninės.

                                  Schemos pozicija pasirinkta dėl panaudojamo ploto. Kadangi stotelėse esantys informaciniai stendai yra horizantolios krypties, šitaip buvo galima maksimaliau išnaudoti esamą plotą.


                                  Atnaujintą schemą galite rasti čia:

                                  http://senoji.klaipedatransport.lt/m...o%20schema.pdf

                                  Jei turėsite daugiau komentarų - rašykite, diskutuokime.

                                  Comment


                                    133 Mb - "šiek tiek" per riebu tokios vaizdo kokybės schemai. Vienpusės stotelės nepripažįstamos, išskyrus Skibalės ir Smiltelės st. Tas labai kliūna LEZ'e
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      Parašė KKT1 Rodyti pranešimą
                                      Smagu girdėti, kad patiko schema!

                                      Dėkui už puikius pastebėjimus! Signalo stotelė jau atsirado schemoje.

                                      Minėtos kelto prieplaukos nežymimos dėl nepastovumo sumetimų. Jos yra sezoninės.

                                      Schemos pozicija pasirinkta dėl panaudojamo ploto. Kadangi stotelėse esantys informaciniai stendai yra horizantolios krypties, šitaip buvo galima maksimaliau išnaudoti esamą plotą.


                                      Atnaujintą schemą galite rasti čia:

                                      http://senoji.klaipedatransport.lt/m...o%20schema.pdf

                                      Jei turėsite daugiau komentarų - rašykite, diskutuokime.
                                      Smagu matyti KKT atstovą čia

                                      Dėl Jūrų muziejaus prieplaukos nesutikčiau. Jau treti metai kaip keltas ten reguliariai plaukia. Bet, žinoma, ši schema buvo kurta ne prieplaukoms žymėti, todėl tai nėra taip svarbu. Svarbiau nuo Mažojo kaimelio stotelės pavadinimo nubraukti lyšną "s".

                                      Kada naujoji schema atsiras miesto stotelėse?

                                      Taip pat, ar planuojami pokyčiai su 2A maršrutu? Savo pasiūlymus neseniai čia rašiau.

                                      Comment


                                        Beje 100 maršrutą reiktų žymėti žaliai, nes jis ne privežamasis, o ekspresas. Bent jau vien dėl to, kad nestoja visose stotelėse.

                                        Comment


                                          Parašė lietus Rodyti pranešimą
                                          Beje 100 maršrutą reiktų žymėti žaliai, nes jis ne privežamasis, o ekspresas. Bent jau vien dėl to, kad nestoja visose stotelėse.
                                          Nepritarčiau šitokiam žymėjimui nes tai sukeltu tik daugiau neaiškumo. Taip, jis nestoja visose stotelėse, tačiau kadangi jis išvažiuoja už Klaipėdos miesto ribų tai manau, kad šis maršrutas turi daugiau privežamojo maršruto savybių, nei ekspreso. O ekspresus paliekame miesto ribose.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X