Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė URBANISTAS Rodyti pranešimą
    O kaip elektroniniai stendai stotelėse? Ar visi įrengti kurie žadėti, ir ar tiksliai veikia?
    Deja, kol kas po optimistinių planų yra tik pažadai. Veikia elektroninė švieslentė "Sveikatos priežiūros centro" stotelėje, kitur, deja sumontuoti tik nauji atraminiai stulpai. O veikiančiosios informacija irgi rodo gan netiksliai, kažkodėl nevisada sutampa su "popierinio" tvarkaraščio informacija. Ryšio su autobusais dar irgi nematyti, ypač tai akivaizdu vakare, kai intervalai didesni, autobusas jau pravažiavęs, o informacija tebešviečia...

    Comment


      Gal ivykdys tuos pazadus, nes nemanau kad jie noretu ES parama prarast..
      Jei kauniečiai nesupyks, - Lietuvos širdis <3

      Comment


        G. Neniskis jau tiek prizadejo, kad as jau seniai nebetikiu jo zodeliais. Tik migla i akis pucia.

        Comment


          Parašė groundzer Rodyti pranešimą
          G. Neniskis jau tiek prizadejo, kad as jau seniai nebetikiu jo zodeliais. Tik migla i akis pucia.
          Tai vadinama politizavimu
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Brangesnės kelionės - jau nuo sekmadienio

            Kainų didėjimo vijurkas įsisuko ir į viešąjį transportą - vakar uostamiesčio Taryba palaimino naujas, didesnes, kainas kelionėms autobusais ir maršrutiniais taksi.



            Bilietų branginimas esą neišvengiamas buvo dėl to, kad nuo sausio 1-osios Vyriausybė panaikino 5 proc. lengvatinį pridėtinės vertės mokesčio (PVM) tarifą viešajam transportui, tad valstybei tenka sumokėti jau 19 proc. PVM.

            Nors padidėjimas siekia 14 proc., nuo vasario bilietus nutarta branginti penktadaliu, mat iki šiol dar važinėjama senosiomis kainomis ir VšĮ "Klaipėdos keleivinis transportas" (KKT) dėl to neteks apie 720 tūkst. litų pajamų.

            Jei Klaipėdos miesto savivaldybė galėtų 6 mln. litų paremti KKT, kainų kelti nereikėtų, tačiau tvirtinama, kad skylėtame uostamiesčio biudžete tokių pinigų ir su žiburiu nepavyktų rasti.

            Politikai vakar ilgai bandė ieškoti ir įvairiausių būdų, kaip įstaigai išsilaikyti nedidinant bilietų kainos. Siūlyta sumažinti darbuotojų algas, savaitgaliais atsisakyti kai kurių maršrutų ir kt.

            KKT direktorius Gintaras Neniškis teigė, kad metinis algų fondas jo vadovaujamoje įstaigoje yra apie 600 tūkst. litų, o bendros metinės pajamos - per 33 mln. litų. Tad algų mažinimas jokios įtakos esą neturėtų.

            Maršrutinių taksi bilietai brangs tiek, kiek ir padidėjo PVM tarifas - 14 proc. Anksčiau, kai važiavimo kainos buvo padidintos neproporcingai, maršrutininkai buvo kreipęsi į teismus ir pasiekę pergalę. Šįkart šio verslo atstovai jokių pretenzijų nereiškė. Esą jei važiavimo kaina būtų padidinta 20 proc., jie nebegalėtų konkuruoti su didžiaisiais autobusais.

            G. Neniškis priminė, kad vienkartiniai autobusų bilietai, įsigyti iki vasario 1-osios, galios neterminuotą laiką. Naujųjų bilietų esą be problemų jau bus galima įsigyti sekmadienį veiksiančiuose spaudos kioskuose.

            Mėnesiniai bilietai, įsigyti iki vasario 14-osios, galios nuo vasario 1-osios iki kovo 1-osios. Tokie patys bilietai, įsigyti nuo vasario 15-osios, bus jau brangesni ir galios nuo kovo 1-osios.

            Tokia pati situacija ir su metiniais bilietais - iki vasario 14-osios jie bus parduodami senomis kainomis ir galios iki 2010 metų vasario 1-osios. Po vasario 15-osios - naujos kainos ir galiojimas iki kitų metų kovo 1-osios.

            Paskutinį kartą viešojo transporto paslaugos uostamiestyje buvo pabrangintos pernai balandį. Vienkartiniai autobusų bilietai tada brango nuo vieno iki pusantro lito.

            Autobusų bilietai


            Vienkartinis - 1,8 Lt (dabar 1,5 Lt);
            Vienkartinis bilietas, parduodamas KKT patalpose, - 1,72 Lt (dabar-1,42 Lt);
            Bilietas, parduodamas autobuse - 2,4 Lt (dabar - 2 Lt);
            Lengvatinis bilietas su 50 proc. nuolaida - 0,9 Lt (dabar - 0,75 Lt);
            Terminuoto 1 val. bilieto papildymas - 3,5 Lt (dabar - 2,3 Lt);
            1 paros bilieto papildymas - 9 Lt (dabar - 7 Lt);
            7 parų bilieto papildymas - 45 Lt (dabar - 35 Lt);
            Mėnesinio vardinio bilieto papildymas - 88 Lt (dabar - 74 Lt);
            Mėnesinis nevardinio bilieto papildymas - 96 Lt (dabar - 81 Lt);
            Metinio vardinio bilieto papildymas - 924 Lt (dabar - 764 Lt);
            Nevardinio metinio bilieto papildymas - 1 008 Lt (dabar - 842 Lt);
            Maršrutas uostamiestis-Palanga - 4,6 Lt (dabar - 4 Lt);
            Klaipėda-sodai "Šernai" - 3 Lt (dabar - 2,5 Lt);
            Į sodus "Dituva" - 3,5 Lt (dabar - 3 Lt);
            Klaipėda-sodai "Aisė" - 4,8 Lt (dabar - 4 Lt);
            Į sodus "Vaiteliai", "Rasa" - 4,6 Lt (dabar - 4 Lt);
            Klaipėda-sodai "Tolupis" - 3,2 Lt (dabar - 2,8 Lt)

            Maršrutiniai taksi


            Nuo 6 iki 23 val. - 2,5 Lt (dabar - 2,2 Lt);
            Nuo 23 iki 6 val. - 3,4 Lt (dabar - 3 Lt);
            Autobusų stotis-Šernai - 3,5 Lt (dabar - 3 Lt);
            Klaipėda-Kretinga - 5,1 Lt (dabar - 4,5 Lt);
            Uostamiestis-Palanga - 5,2 Lt (dabar - 4,5 Lt);
            Klaipėda-sodai "Aisė" - 6 Lt (dabar - 5 Lt)

            http://www.ve.lt/?data=2009-01-30&ru...&id=1233250318

            Comment


              Parašė groundzer Rodyti pranešimą
              Brangesnės kelionės - jau nuo sekmadienio

              Kainų didėjimo vijurkas įsisuko ir į viešąjį transportą - vakar uostamiesčio Taryba palaimino naujas, didesnes, kainas kelionėms autobusais ir maršrutiniais taksi.

              Atvaizdas


              Bilietų branginimas esą neišvengiamas buvo dėl to, kad nuo sausio 1-osios Vyriausybė panaikino 5 proc. lengvatinį pridėtinės vertės mokesčio (PVM) tarifą viešajam transportui, tad valstybei tenka sumokėti jau 19 proc. PVM.

              Nors padidėjimas siekia 14 proc., nuo vasario bilietus nutarta branginti penktadaliu, mat iki šiol dar važinėjama senosiomis kainomis ir VšĮ "Klaipėdos keleivinis transportas" (KKT) dėl to neteks apie 720 tūkst. litų pajamų.

              Jei Klaipėdos miesto savivaldybė galėtų 6 mln. litų paremti KKT, kainų kelti nereikėtų, tačiau tvirtinama, kad skylėtame uostamiesčio biudžete tokių pinigų ir su žiburiu nepavyktų rasti.

              Politikai vakar ilgai bandė ieškoti ir įvairiausių būdų, kaip įstaigai išsilaikyti nedidinant bilietų kainos. Siūlyta sumažinti darbuotojų algas, savaitgaliais atsisakyti kai kurių maršrutų ir kt.

              KKT direktorius Gintaras Neniškis teigė, kad metinis algų fondas jo vadovaujamoje įstaigoje yra apie 600 tūkst. litų, o bendros metinės pajamos - per 33 mln. litų. Tad algų mažinimas jokios įtakos esą neturėtų.

              Maršrutinių taksi bilietai brangs tiek, kiek ir padidėjo PVM tarifas - 14 proc. Anksčiau, kai važiavimo kainos buvo padidintos neproporcingai, maršrutininkai buvo kreipęsi į teismus ir pasiekę pergalę. Šįkart šio verslo atstovai jokių pretenzijų nereiškė. Esą jei važiavimo kaina būtų padidinta 20 proc., jie nebegalėtų konkuruoti su didžiaisiais autobusais.

              G. Neniškis priminė, kad vienkartiniai autobusų bilietai, įsigyti iki vasario 1-osios, galios neterminuotą laiką. Naujųjų bilietų esą be problemų jau bus galima įsigyti sekmadienį veiksiančiuose spaudos kioskuose.

              Mėnesiniai bilietai, įsigyti iki vasario 14-osios, galios nuo vasario 1-osios iki kovo 1-osios. Tokie patys bilietai, įsigyti nuo vasario 15-osios, bus jau brangesni ir galios nuo kovo 1-osios.

              Tokia pati situacija ir su metiniais bilietais - iki vasario 14-osios jie bus parduodami senomis kainomis ir galios iki 2010 metų vasario 1-osios. Po vasario 15-osios - naujos kainos ir galiojimas iki kitų metų kovo 1-osios.

              Paskutinį kartą viešojo transporto paslaugos uostamiestyje buvo pabrangintos pernai balandį. Vienkartiniai autobusų bilietai tada brango nuo vieno iki pusantro lito.

              Autobusų bilietai


              Vienkartinis - 1,8 Lt (dabar 1,5 Lt);
              Vienkartinis bilietas, parduodamas KKT patalpose, - 1,72 Lt (dabar-1,42 Lt);
              Bilietas, parduodamas autobuse - 2,4 Lt (dabar - 2 Lt);
              Lengvatinis bilietas su 50 proc. nuolaida - 0,9 Lt (dabar - 0,75 Lt);
              Terminuoto 1 val. bilieto papildymas - 3,5 Lt (dabar - 2,3 Lt);
              1 paros bilieto papildymas - 9 Lt (dabar - 7 Lt);
              7 parų bilieto papildymas - 45 Lt (dabar - 35 Lt);
              Mėnesinio vardinio bilieto papildymas - 88 Lt (dabar - 74 Lt);
              Mėnesinis nevardinio bilieto papildymas - 96 Lt (dabar - 81 Lt);
              Metinio vardinio bilieto papildymas - 924 Lt (dabar - 764 Lt);
              Nevardinio metinio bilieto papildymas - 1 008 Lt (dabar - 842 Lt);
              Maršrutas uostamiestis-Palanga - 4,6 Lt (dabar - 4 Lt);
              Klaipėda-sodai "Šernai" - 3 Lt (dabar - 2,5 Lt);
              Į sodus "Dituva" - 3,5 Lt (dabar - 3 Lt);
              Klaipėda-sodai "Aisė" - 4,8 Lt (dabar - 4 Lt);
              Į sodus "Vaiteliai", "Rasa" - 4,6 Lt (dabar - 4 Lt);
              Klaipėda-sodai "Tolupis" - 3,2 Lt (dabar - 2,8 Lt)

              Maršrutiniai taksi


              Nuo 6 iki 23 val. - 2,5 Lt (dabar - 2,2 Lt);
              Nuo 23 iki 6 val. - 3,4 Lt (dabar - 3 Lt);
              Autobusų stotis-Šernai - 3,5 Lt (dabar - 3 Lt);
              Klaipėda-Kretinga - 5,1 Lt (dabar - 4,5 Lt);
              Uostamiestis-Palanga - 5,2 Lt (dabar - 4,5 Lt);
              Klaipėda-sodai "Aisė" - 6 Lt (dabar - 5 Lt)

              http://www.ve.lt/?data=2009-01-30&ru...&id=1233250318
              Vilniuje nutare nekelti kainu. Ir zada kreiptis i salies valdzia del PVM tarifo sumazinimo VT. Tikimybe menka, kad bus sumazintas PVM...

              Comment


                Parašė groundzer Rodyti pranešimą
                .... Nors padidėjimas siekia 14 proc., nuo vasario bilietus nutarta branginti penktadaliu, mat iki šiol dar važinėjama senosiomis kainomis ir VšĮ "Klaipėdos keleivinis transportas" (KKT) dėl to neteks apie 720 tūkst. litų pajamų...
                O kai atgaus tuos prarastus 720 tūkst. lt per šiek tiek daugiau nei du mėnesius, tai bilietai turėtų atpigti taip išeina? Žiuriu niekas nepraleis progos pasipelnyti iš tų pakeltų mokesčių, tik kaip visada viską sumokės eiliniai žmonės.

                Comment


                  Europos pinigai "įstrigo" pusiaukelėje

                  Nors elektroninius bilietus Klaipėdos savivaldybė įdiegė pirmoji šalyje, visą priemonių įvairovę aprėpiantis keleivių informavimo sistemos projektas, finansuojamas iš Europos Sąjungos bei savivaldybės lėšų, įstrigo. Tuo, kaip nesėkmingai naudojami Europos pinigai, jau susidomėjo Centrinė projektų valdymo agentūra, tačiau ji rangovams davė laiko pasitaisyti.

                  Žinia, nuo 2007 metų mieste, pirmajame visoje šalyje, buvo pradėti naudoti vadinamieji elektroniniai bilietai, vėliau pradėta diegti keleivių informavimo sistema, aprėpianti tiek garsinius stotelių pranešimus, tiek modernių elektroninių ekranų įrengimą, tiek viešojo transporto stebėjimą.

                  Projektui "Elektroninio bilieto viešajame transporte ir keleivių informavimo sistemos sukūrimas" įgyvendinti iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų buvo skirta 15,2 mln. litų, o bendra projekto vertė siekia 20,7 mln. litų - skirtumą turi padengti jame dalyvaujančios savivaldybės.

                  Paramos gavėjas yra Vilniaus miesto savivaldybės administracija, o Klaipėdos ir Kauno miestų savivaldybės yra projekto partneriai. Vilniuje ir Klaipėdoje sistemą diegia tie patys rangovai - Lenkijos konsorciumas "Emax" bei bendrovių grupė "Sonex".


                  MODERNIŲ funkcijų miesto autobusuose diegimas stringa, tačiau tikimasi, kad kitąmet projektas gerokai pasistūmės į priekį. Algirdo KUBAIČIO nuotr.

                  Liūdna pusiaukelė

                  Projekto dalis, skirta keleivių informavimui, pristatyta praėjusį rugpjūtį. Filosofo Leonido Donskio bei žurnalisto Gintaro Vaičekausko balsais "kalbantys" autobusai, tankus specialių švieslenčių, realaus laiko režimu informuojančių apie atvyksiančius autobusus, tinklas - pagrindiniai jos akcentai.

                  Planuota, kad visa pranešimų funkcijai reikalinga įranga bus baigta montuoti rudenį. Tačiau iki šiol "prakalbo" vos apie dešimtį autobusų.

                  Lapkritį mieste, ties Sveikatos priežiūros centro stotele, buvo įrengta pirmoji švieslentė, informuojanti apie autobusų atvykimo laiką. Tačiau iki realaus laiko režimo dar toloka, o ir daugiau švieslenčių, kurių mieste iš viso suplanuota 17, neatsiranda.

                  Tam, anot viešosios įstaigos "Klaipėdos keleivinis transportas", kuri turi aptarnauti specialistų sumontuotą įrangą, direktoriaus Gintaro Neniškio, reikia tobulinti technologinį pagrindą. Elektroninė sistema siųstų autobuso koordinates į tarnybinę stotį, o iš šios duomenys pasiektų švieslentes, tad keleiviai matytų realų autobuso atvykimo laiką, o ne teorinį grafiką, kurio sudėtinga paisyti.

                  G. Neniškio teigimu, demonstracinės projekto versijos puikiai veikia, tačiau jų diegimas užtrunka. "Mes savo ruožtu esame atlikę viską, ką privalėjome, laukiame rangovų žingsnių", - sakė direktorius.

                  Viliasi, kad pavyks

                  Tuo, kaip panaudojami ES pinigai, susidomėjo ir Centrinė projektų valdymo agentūra. 2008-ųjų lapkritį bei gruodį ji atliko projekto patikrą, apsilankė Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos miesto savivaldybių administracijose.

                  Anot Klaipėdos miesto savivaldybės Investicijų ir verslo plėtros skyriaus vedėjos Elonos Jurkevičienės, išsiaiškinus visas aplinkybes, rangovams suteiktas laikas klaidoms ir trūkumams ištaisyti iki 2009-ųjų balandžio 30 d.

                  Nors dėl sudėtingos ekonominės situacijos Klaipėdos savivaldybės administracijos Finansų skyrius preliminariai siūlė apskritai kitąmet nebesiimti elektroninių švieslenčių diegimo taupymo sumetimais, E. Jurkevičienės teigimu, tai esąs tęstinis projektas, vykdomas su ES parama, tad jis priklausąs prioritetinių kategorijai.

                  Pokalbininkė įsitikinusi, kad jis nebus užkonservuotas. "Rangovas jau gavo 50 proc. dydžio avansą už atliktus darbus, mes pateikėme visas reikalingas paraiškas paramai", - sakė skyriaus vedėja.

                  E. Jurkevičienė apgailestavo, kad projekto nepavyko užbaigti šiemet, kaip ir buvo planuota, tačiau vylėsi, jog pašalinus trūkumus, jis pavyks.

                  Klaipėdos elektroninio bilieto ir keleivių informavimo sistemai įdiegti iš ES pinigų skirta 1,9 mln. litų, dar 785 tūkst. litų jam priklauso iš savivaldybės biudžeto.

                  http://www.ve.lt/?data=2009-02-10&ru...&id=1234202641

                  Comment


                    Parašė Remigijus Rodyti pranešimą
                    Europos pinigai "įstrigo" pusiaukelėje

                    Nors elektroninius bilietus Klaipėdos savivaldybė įdiegė pirmoji šalyje, visą priemonių įvairovę aprėpiantis keleivių informavimo sistemos projektas, finansuojamas iš Europos Sąjungos bei savivaldybės lėšų, įstrigo. Tuo, kaip nesėkmingai naudojami Europos pinigai, jau susidomėjo Centrinė projektų valdymo agentūra, tačiau ji rangovams davė laiko pasitaisyti.

                    Žinia, nuo 2007 metų mieste, pirmajame visoje šalyje, buvo pradėti naudoti vadinamieji elektroniniai bilietai, vėliau pradėta diegti keleivių informavimo sistema, aprėpianti tiek garsinius stotelių pranešimus, tiek modernių elektroninių ekranų įrengimą, tiek viešojo transporto stebėjimą.

                    Projektui "Elektroninio bilieto viešajame transporte ir keleivių informavimo sistemos sukūrimas" įgyvendinti iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų buvo skirta 15,2 mln. litų, o bendra projekto vertė siekia 20,7 mln. litų - skirtumą turi padengti jame dalyvaujančios savivaldybės.

                    Paramos gavėjas yra Vilniaus miesto savivaldybės administracija, o Klaipėdos ir Kauno miestų savivaldybės yra projekto partneriai. Vilniuje ir Klaipėdoje sistemą diegia tie patys rangovai - Lenkijos konsorciumas "Emax" bei bendrovių grupė "Sonex".


                    MODERNIŲ funkcijų miesto autobusuose diegimas stringa, tačiau tikimasi, kad kitąmet projektas gerokai pasistūmės į priekį. Algirdo KUBAIČIO nuotr.

                    Liūdna pusiaukelė

                    Projekto dalis, skirta keleivių informavimui, pristatyta praėjusį rugpjūtį. Filosofo Leonido Donskio bei žurnalisto Gintaro Vaičekausko balsais "kalbantys" autobusai, tankus specialių švieslenčių, realaus laiko režimu informuojančių apie atvyksiančius autobusus, tinklas - pagrindiniai jos akcentai.

                    Planuota, kad visa pranešimų funkcijai reikalinga įranga bus baigta montuoti rudenį. Tačiau iki šiol "prakalbo" vos apie dešimtį autobusų.

                    Lapkritį mieste, ties Sveikatos priežiūros centro stotele, buvo įrengta pirmoji švieslentė, informuojanti apie autobusų atvykimo laiką. Tačiau iki realaus laiko režimo dar toloka, o ir daugiau švieslenčių, kurių mieste iš viso suplanuota 17, neatsiranda.

                    Tam, anot viešosios įstaigos "Klaipėdos keleivinis transportas", kuri turi aptarnauti specialistų sumontuotą įrangą, direktoriaus Gintaro Neniškio, reikia tobulinti technologinį pagrindą. Elektroninė sistema siųstų autobuso koordinates į tarnybinę stotį, o iš šios duomenys pasiektų švieslentes, tad keleiviai matytų realų autobuso atvykimo laiką, o ne teorinį grafiką, kurio sudėtinga paisyti.

                    G. Neniškio teigimu, demonstracinės projekto versijos puikiai veikia, tačiau jų diegimas užtrunka. "Mes savo ruožtu esame atlikę viską, ką privalėjome, laukiame rangovų žingsnių", - sakė direktorius.

                    Viliasi, kad pavyks

                    Tuo, kaip panaudojami ES pinigai, susidomėjo ir Centrinė projektų valdymo agentūra. 2008-ųjų lapkritį bei gruodį ji atliko projekto patikrą, apsilankė Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos miesto savivaldybių administracijose.

                    Anot Klaipėdos miesto savivaldybės Investicijų ir verslo plėtros skyriaus vedėjos Elonos Jurkevičienės, išsiaiškinus visas aplinkybes, rangovams suteiktas laikas klaidoms ir trūkumams ištaisyti iki 2009-ųjų balandžio 30 d.

                    Nors dėl sudėtingos ekonominės situacijos Klaipėdos savivaldybės administracijos Finansų skyrius preliminariai siūlė apskritai kitąmet nebesiimti elektroninių švieslenčių diegimo taupymo sumetimais, E. Jurkevičienės teigimu, tai esąs tęstinis projektas, vykdomas su ES parama, tad jis priklausąs prioritetinių kategorijai.

                    Pokalbininkė įsitikinusi, kad jis nebus užkonservuotas. "Rangovas jau gavo 50 proc. dydžio avansą už atliktus darbus, mes pateikėme visas reikalingas paraiškas paramai", - sakė skyriaus vedėja.

                    E. Jurkevičienė apgailestavo, kad projekto nepavyko užbaigti šiemet, kaip ir buvo planuota, tačiau vylėsi, jog pašalinus trūkumus, jis pavyks.

                    Klaipėdos elektroninio bilieto ir keleivių informavimo sistemai įdiegti iš ES pinigų skirta 1,9 mln. litų, dar 785 tūkst. litų jam priklauso iš savivaldybės biudžeto.

                    http://www.ve.lt/?data=2009-02-10&ru...&id=1234202641
                    Nesuprantu, ar tik Klaipedoje iskyla tokios problemos ? Kodel Vilniuje ir Kaune viskas eina pagal grafika ?

                    Comment


                      Neina kituose miestuose viskas pagal grafikus, klysti....
                      "Neturtėlis- tai žmogus, manantis, kad idėja jam tinka tik tada, jei yra jo paties".

                      Comment


                        Parašė URBANISTAS Rodyti pranešimą
                        Neina kituose miestuose viskas pagal grafikus, klysti....
                        Matyt turėjo omeny, kad kituose miestuose su projektu pasistūmėta labiau. Nors, iš tikrųjų, pagal darbų grafiką vėluoja visi trys miestai.
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          Maršruto pradžia – autobusų stotyje



                          Keleiviams nuo miesto autobusų stotelės iki autobusų stoties, tempiant sunkias rankines, teks kulniuoti dar mažiausiai metus. Tokios problemos turėtų išsispręsti po stoties rekonstrukcijos.

                          Važiuoti draudžia taisyklės

                          Į kelionę ar aplankyti kitame mieste gyvenančių artimųjų susiruošę klaipėdiečiai piktinasi, jog miesto autobusai juos paleidžia prie geležinkelio, o ne autobusų stoties.

                          Dabar į Klaipėdos autobusų stotį galima atvykti tik pora maršrutinių taksi.

                          "Neretai rankinės, kurias vežamės sveria dešimtis kilogramų. Su jais tenka įveikti netrumpą kelio galą, kol pasieki autobusų stotį. O jei dar prastos oro sąlygos – lietus ar pūga? Kodėl miesto autobusai negali keleivių nuvežti į autobusų stotį? Taip būtų visiems patogiau", – svarstė keleiviai.

                          Įstaigos "Klaipėdos keleivinis transportas" direktorius Gintaras Neniškis aiškino, jog dabar nėra galimybių miesto autobusams užvažiuoti į autobusų stotį.

                          "Norint įvažiuoti, reikėtų kirsti dvi eismo juostas, o tai nesaugu ir pažeidžia Kelių eismo taisykles. Tuo labiau, kad aštuntą maršrutą aptarnauja ilgi autobusai. Tai sudaro du trečdalius visų transporto priemonių, kurios čia važiuoja", – tvirtino įstaigos vadovas.

                          Pasitaikė atvejų, kai keleivius miesto autobusų vairuotojai išleidžia arčiau autobusų stoties, tačiau už tokį poelgį ne vienas jų buvo nubaustas policijos pareigūnų.

                          Persikels į autobusų stotį

                          G.Neniškio teigimu, problema išsispręs rekonstravus Klaipėdos autobusų stotį. Tuomet visi miesto autobusai, kurie dabar stovi prie geležinkelio stoties, darbą pradės nuo autobusų soties.

                          Planuojama, jog tuomet galutinė 1, 5, 8 maršruto autobusų stotelė persikels į vardo neturinčią gatvę, kuri eina nuo S.Nėries iki Butkų Juzės gatvės. Prie geležinkelio stoties bus antra stotelė.

                          "Keleivių vežimas traukiniais sumažėjęs. Važiuojančių autobusais skaičius gerokai didesnis. Logiška apjungti miesto ir priemiesčių bei tarpmiestinius autobusus. Taip žmonėms būtų kur kas patogiau", – pabrėžė G.Neniškis.

                          Įstaigos vadovas vylėsi, kad Klaipėdos autobusų stoties rekonstrukcija bus baigta kitais metais.

                          Rekonstrukciją pradės vasarį

                          Įmonės "Klaipėdos autobusų parkas" direktorės Jelizavetos Daugininkienės teigimu, pradėti griauti dabartinį pastatą planuojama dar šį mėnesį. Dabar baigiami spręsti finansavimo klausimai, dar reikės pasirašyti sutartį su rangovu.

                          Kol vyks rekonstrukcija, įstaigos darbuotojai įsikurs laikinuose vagonėliuose dabartinės autobusų stoties prieigose. Kilnojamuose nameliuose dirbs bilietų kasos, siuntų tarnyba, keli administracijos kabinetai. Keleiviams bus paruošta dengta laukimo salė, bus pastatyti ir tualetai.

                          "Pasiruošėme, kad ir keleiviams kiltų kuo mažiau nepatogumų. Kadangi pagrindiniai statybos darbai vyks šiltuoju metų laiku, problemų kilti neturėtų", – pabrėžė J.Daugininkienė.

                          http://klaipeda.diena.lt/dienrastis/...stotyje-199789

                          Comment


                            Siandien pagaliau vaziavau "kalbanciu" autobusu. Visai nieko

                            Comment


                              Parašė WILD_WEST Rodyti pranešimą
                              Siandien pagaliau vaziavau "kalbanciu" autobusu. Visai nieko
                              Gal prisimeni garazo numeri ar modeli ? Beje, ar girdejai Vaicekausko sakomas ,,vaziavimo autobusu taisykles'' ?

                              Comment


                                Parašė WILD_WEST Rodyti pranešimą
                                Siandien pagaliau vaziavau "kalbanciu" autobusu. Visai nieko
                                Koks buvo maršruto numeris? Gal 15?

                                Comment


                                  Garazo numerio, deja, nepamenu. Taisykliu negirdejau, nes maza atstuma vaziavau. 5 marsrutas

                                  Comment


                                    O kaip Donskio balsas pro grasiakalbius girdisi ?

                                    Comment


                                      Parašė WILD_WEST Rodyti pranešimą
                                      Siandien pagaliau vaziavau "kalbanciu" autobusu. Visai nieko
                                      gaila kad 5.. Nes juo niekad nevaziuoju. O kaip garso kokybe? Ir ar kai autobusas i stotele atvaziuoja jo isoreje primontuotos koloneles taip pat veikia?
                                      Jei kauniečiai nesupyks, - Lietuvos širdis <3

                                      Comment


                                        Parašė Prodigal Stranger
                                        Garažo numeris- 76. Autobusas beveik kasdien dirba 8-u maršrutu.
                                        Beveik

                                        Comment


                                          Parašė Prodigal Stranger
                                          Garažo numeris- 76. Autobusas beveik kasdien dirba 8-u maršrutu.
                                          76 garazo numeriu, jei neklystu, pazymetas MB o405 g ?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X