Bet šiaip mėlyna atrodytų gerai, jeigu parinkus akiai malonų atspalvį (kaip parodyta nuotraukoje, bet norėtųsi ryškesnės kiek tos mėlynos). Pvz. Švediškasis mėlynas variantas man atrodo tikrai gerai.
Su atspalviais ir spalvų deriniais kažkaip sunkiai čia tiems dizaineriams. Parinkus teisingus atspalvius gal ir raudona su geltona būtų normaliau žiūrėjesi. Gal vertėtų parinkti gerų pavyzdžių ir pamėginti jiems nusiųsti
Aš balsuoju už "mėlynąjį" variantą. Bet spalva neturėtų būti tamsi. Siūlyčiau ryškias RAL5012 ar RAL5015 spalvas. Galėtų būti derinys su šviesiai pilka, pavyzdžiui tarplangiai ir stogas.
Aš balsuoju už "mėlynąjį" variantą. Bet spalva neturėtų būti tamsi. Siūlyčiau ryškias RAL5012 ar RAL5015 spalvas. Galėtų būti derinys su šviesiai pilka, pavyzdžiui tarplangiai ir stogas.
Žinoma, kad politikai Tačiau jie gali atsižvelgti (arba ne) į visuomenės nuomonę.
Tuomet neįdomu. Autobusų dažymo schemą galima būtų išrinkti viešosios apklausos būdu. Dizaineriai pateikė kelis galimos dažymos schemos variantus, visuomenė galėtų išrinkti daugumai priimtiną variantą, o politikai užsiimtų teisiniais formalumais.
Arba galėtų būti įvykdytas dizaino konkursas, kurio metu galėtų visi kas tik nori sudalyvauti ir pasiūlyti dizaino/spalvų sprendimus. Tuomet savivaldybė ir visuomenė išrinktų, o profesionalai tiesiog išvystytų laimėjusį dizainą iki viso brando. Rezultatas galėtų būti panašus, kokį turi Vilnius: vientisas viešojo transporto stilius. Nuo kortelės iki viešojo transporto stotelių atributikos ir autobusų žymėjimo.
Deja, nebus nei apklausų, nei konkursų (o gal įvyks stebūklas? ). Neniškiui perdažytų autobusų reikia kuo greičiau, kad tik konkurso sąlygos būtų įvykdytos.
Arba galėtų būti įvykdytas dizaino konkursas, kurio metu galėtų visi kas tik nori sudalyvauti ir pasiūlyti dizaino/spalvų sprendimus. Tuomet savivaldybė ir visuomenė išrinktų, o profesionalai tiesiog išvystytų laimėjusį dizainą iki viso brando. Rezultatas galėtų būti panašus, kokį turi Vilnius: vientisas viešojo transporto stilius. Nuo kortelės iki viešojo transporto stotelių atributikos ir autobusų žymėjimo.
Tik toks kelias ir turėtų būti naudojamas panašiems sprendimams priimti. Dabartinis "dizainas" tai toks penkiamečio lygio, nes bet kam būtų paprasta užspalvoti autobuso kontūrus viena ar kita spalva be jokios platesnės minties.
Man irgi mėlyna geriausiai žiūrisi. Pilno raudonumo neimčiau vien dėl to, kad tokią schemą turi Kaunas ir naudojama Klaipėdos privežamuosiuose maršrutuose. Naujai pirktų privatininkų autobusai iš Skandinavijos savo dažymo schema puikiai dera Klaipėdai.
Mėlynos schemos pavyzdžio autobusas naujesnis atrodo pavaizduotas. Ta prasme šiuolaikiškiau atrodo net nekreipiant dėmesio į spalvas. Įdomu ar čia protegavimu užsiimama tokiais būdais
Nuo liepos 7 dienos šiek tiek keičiamos 17, 18, 21 autobusų trasos. Nuo Joniškės gatvės į Klaipėdos valstybinę kolegiją autobusai važiuos pasukdami į Jaunystės gatvę (ir taip pat atgal). Čia baigiama įrengti nauja Rūko stotelė. Tuo pačiu naikinama netoli buvusi Paupių stotelė.
Na štai, po šitiek metų prašymų ir abejonių, kad ten nepravažiuos dideli autobusai, užteko vieno vieno vienintelio reikalavimo panaikinti stotelę po aukštos įtampos laidais...
Beje, KKT pranešime paskutinėje pastraipoje yra minimas naujas privežamasis maršrutas.
Klaipediečiai ir svečiai, galėčiau paklausti kiek kainuoja vienkartinis autobuso bilietas?
Šiaip esu Kaune ir Klaipėdoje turėsiu būti apie mėnesį,gerai būtų jei žinočiau biilieto kainas,nes pajūrį seniai buvęs. IŠKARTO ATSAKOVAMS AČIŪ!
Klaipediečiai ir svečiai, galėčiau paklausti kiek kainuoja vienkartinis autobuso bilietas?
Šiaip esu Kaune ir Klaipėdoje turėsiu būti apie mėnesį,gerai būtų jei žinočiau biilieto kainas,nes pajūrį seniai buvęs. IŠKARTO ATSAKOVAMS AČIŪ!
Pilnos kainos perkant kioske arba Narvesene 64 centai, pas vairuotoją 70 ct. Pusė kainos kioske/Narvesene 32 ct., pas vairuotoją 35 ct. Jeigu žadi autobusais važiuoti dažniau gali pirkti elektroninį, išeis pigiau. Čia pasistudijuok kainas: http://www.klaipedatransport.lt/lt/kainu-lenteles-17
Paliko maršrutus kurie labiausiai dubliuja populiariausius autobusus, periferinius panaikino ir vėliau prikūrė autobusų periferinių maršrutų, dažniai ir mikroautobusais aptarnaujamų. Nors logiškai mąstant atvirkščiai turėjo būti. Kas galėtų paneigti...
Comment