Parašė rytis001
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Klaipėdos viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė zn76 Rodyti pranešimąKažkaip įtartinai mažos šių autobusų kainos. Kame čia gali būti reikalas?Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
-
Klaipėdos gatvėse – dar 11-a naujų autobusų
http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...obusu-1244100/
Kitą savaitę į Klaipėdos gatves išriedės 11-a naujutėlių ekologiškų „Castrosua“ autobusų, varomų suslėgtosiomis gamtinėmis dujomis (SGD).
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...tobusai-652427
Antrajame straipsnyje yra kelios nuotraukos.
Comment
-
Klaipėdos autobusų žemėlapis (nuo 09-01) >> (JPG, 5 mb; perspėjimas dėl raiškos - ji labai didelė: 7000 x 6502)
Pažymėtas 5B maršrutas, 13 panaikintas. Pakeistos 15B, 24, 26 maršrutų trasos, o 6E vėl važiuojantis tik darbo dienomis.Paskutinis taisė Mettal; 2014.10.18, 10:05.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąKlaipėdos autobusų žemėlapis (nuo 09-01) >> (JPG, 5 mb; perspėjimas dėl raiškos - ji labai didelė: 7000 x 6502)
Comment
-
Kova dėl maršrutų - arti starto
Uostamiesčio politikai nusprendė Savivaldybės valdomai bendrovei Klaipėdos autobusų parkui (KIAP) nesuteikti išimtinių teisių vežti keleivius miesto maršrutais.
Žinia, šiuo metu keleivių vežimo didžiaisiais autobusais mieste paslaugas teikia trys konkursus laimėjusios bendrovės - KlAP bei privatininkai "Gintarinis vairas" ir "Pajūrio autobusai". Sutartys su šiais vežėjais baigiasi kitų metų rugpjūčio pabaigoje, tad dar šiemet už miesto viešojo transporto sistemos organizavimą atsakinga VšĮ "Klaipėdos keleivinis transportas" (KKT) ketina skelbti naują vežėjų parinkimo konkursą.
Pasak KKT vadovo Gintaro Neniškio, šįkart susidurta su dilema. Mat šiuo metu beveik pusę keleivių vežimo didžiaisiais autobusais mieste rinkos užimantis KlAP už fondų paramos lėšas įsigijo 24 naujus dujomis varomus autobusus, o nesėkmės atveju, t. y. bendrovei nelaimėjus konkurso, ji nebegalėtų įvykdyti paramos sąlygose nustatytų šių autobusų ridos normatyvų bei tektų grąžinti gautą paramą. Tokia finansinė našta realiai gultų ant Savivaldybės pečių. Mat įsigyjant naujus autobusus Savivaldybė buvo arba tiesioginė paramos gavėja, arba buvo suteikta Savivaldybės garantija dėl paramos sąlygų įvykdymo.
"Skaičiuojame, kad reikėtų grąžinti apie 8 milijonus litų", - sakė Savivaldybės administracijos direktorė Judita Simonavičiūtė.
KKT miesto politikams pasiūlė tris dilemos sprendimo būdus: su KlAP ne konkurso tvarka sudaryti tiesiogines sutartis dėl visų dabar bendrovės vykdomų maršrutų, sutartis ne konkurso būdu sudaryti tik dėl keleivių vežimo minėtiems 24 autobusams arba elgtis kaip ir anksčiau - nesuteikti KlAP jokių išimtinių teisių bei tikėtis, kad bendrovė konkursą laimės ir savo įsipareigojimus fondams įvykdys.
Šį klausimą svarsčiusi miesto Tarybos kolegija po ilgų ginčų visgi nusprendė miesto viešojo transporto sistemoje konkurencijos neriboti bei eiti trečiuoju keliu, kai dėl didžiųjų autobusų maršrutų mieste galės kovoti visi to norintys vežėjai. Esą tik taip pavyks pasiekti geriausią keleivių pervežimo Klaipėdoje kainos ir kokybės santykį bei nekils grėsmė pažeisti Konkurencijos įstatymą.
Comment
-
Dėl vieningos sistemos – pigesni bilietai
Uostamiestyje tęsiasi diskusijos dėl priemiestinių maršrutų įtraukimo į bendrą viešojo transporto sistemą. Skaičiuojama, kad tokiu atveju kelionės kaina iš Klaipėdos į Palangą ar Kretingą atpigtų penktadaliu.
Nori padėti keleiviams
Ketvirtadienį vykusiame susitikime dėl priemiestinių maršrutų įtraukimo į bendrąją viešojo transporto sistemą dalyvavo Klaipėdos, Palangos ir Kretingos rajono savivaldybių atstovai.
Viešosios įstaigos „Klaipėdos keleivinis transportas“ direktorius Gintaras Neniškis tvirtino, kad į bendrą sistemą galėtų būti įtraukti tie maršrutai Klaipėda-Palanga, Klaipėda-Kretinga, kur keleiviams yra taikomos nustatytos nuolaidos. Jais daugiausia važiuoja žmonės, kurie dirba uostamiestyje.
„Kodėl Klaipėdai aktualu, kad į bendrąją viešojo transporto sistema būtų įtraukti ir priemiesčiai? Tokiu būdu būtų siekiama sumažinti automobilių skaičių mieste. Be to, tai būtų naudingiau patiems keleiviams, kurie nuolat važinėja minėtais maršrutais“, – komentavo direktorius.
Pasak G.Neniškio, labiausiai individualiais automobiliais yra apkrauta šiaurinė miesto dalis, kur vyrauja mažaaukštė statyba. Mašinų srautus padidina ir atvykstantys iš Palangos, Kretingos.
Iš pastarųjų miestų autobusais į uostamiestį atvyksta labai maža dalis žmonių. Į Klaipėdą iš Palangos vidutiniškai organizuojama 760, iš Kretingos – 250 kelionių per dieną.
„Yra atlikta studija, kaip būtų galima spręsti individualių automobilių srautų problemą. Prie įvažiavimo į miestą turėtų atsirasti transporto priemonių saugojimo aikštelės. Pastarosiose palikę savo automobilius, žmonės galėtų persėsti į autobusus ir pasiekti pagrindines miesto arterijas“, – pasakojo direktorius.
Važiuotų iki ligoninių
G. Neniškis pabrėžė, kad Klaipėdoje stengiamasi šią problemą spręsti – organizuojami privežamieji maršrutai. Iš šiaurinės miesto dalies keleiviai atvežami į prie miesto ligoninių esančio terminalo. Jį baigiama įrengti.
Terminale keleiviai gali persėsti į autobusus, kurie nuveš į pagrindines miesto gatves. Manoma, kad čia galėtų stoti ir autobusai atvykstantys iš Palangos ir Kretingos. Jie nebevažiuotų iki autobusų stoties.
„Tiek iš Palangos, tiek iš Kretingos važiuojantys autobusai į stotį atvažiuoja pustuščiai. Dauguma keleivių išlipa prie miesto ligoninių ir Klaipėdos universiteto. Dėl to transporto priemonėms neapsimoka važiuoti iki autobusų stoties. Dėl to sutrumpėtų maršrutas“, – pasakojo direktorius.
Direktorius tvirtino, kad maršrutai būtų derinami. Pirminiais skaičiavimais, įsijungus į vieningą sistemą, bilietai į Palangą ir Kretingą atpigtų 20 proc.
„Dar pigiau žmonės galėtų važiuoti, įsigiję terminuotą mėnesinį bilietą. Su jais būtų galima važiuoti ir priemiestyje, ir po miestą be papildomų išlaidų. Siekiamybė, kad keleivis iš Palangos ir Kretingos bet kurią Klaipėdos vietą pasiektų per valandą“, – komentavo vadovas.
G. Neniškis pabrėžė, kad vieninga sistema nereiškia, kad bus atsisakyta maršrutinių taksi, vežančių iš Klaipėdos į Palangą ar Kretingą.
Pabrėžta, kad prie ligoninių esančiame terminale bus sudarytos sąlygos ir saugiai palikti automobilius, dviračius. Siekiama, kad jais atvažiavusieji taip pat persėstų į viešąjį transportą.
...
Comment
-
Bendra transporto sistema vilioja ne visus
Bendra kelių savivaldybių viešojo transporto sistema - tokią idėją Klaipėdos miestas siūlo kaimyninėms Kretingos ir Palangos savivaldybėms. Tačiau šių atstovai kol kas abejoja ir sako matantys trūkumų.
Vakar Klaipėdos, Kretingos bei Palangos savivaldybių vadovai susitiko aptarti galimybę sukurti vieningą viešojo transporto sistemą.
Idėją pristatęs VšĮ "Klaipėdos keleivinis transportas" vadovas Gintaras Neniškis teigė, jog toks svarstymas inicijuotas stebint situaciją. Jo nuomone, uostamiestyje viešasis transportas sutvarkytas neblogai, tačiau priemiesčiuose bei visame regione kokybės dar labai trūksta.
"Bendros sistemos pranašumas būtų tas, kad kasdien į darbą ar mokyklas Klaipėdoje važiuojantys žmonės galėtų atvykti viešuoju transportu naudodamiesi vienu elektroniniu bilietu, persėsti ir, papildomai nemokėdami, pasiekti darbo vietą per valandą. Tai būtų puiki alternatyva individualiam transportui, - aiškino G. Neniškis. - Išloštų ir klaipėdiečiai, nes sutrumpėtų kamščiai, būtų švaresnis oras, ir priemiesčių gyventojai, nes jie galėtų naudotis kokybiškesniu ir pigesniu viešuoju transportu."
Vis dėlto Palangos mero pavaduotojas Saulius Simė teigė manantis, kad keliauti į Klaipėdą palangiškiams patogiau asmeniniais automobiliais: "Taip yra ženkliai pigiau, greičiau ir galima pasiekti norimą kelionės tikslą. Autobusais ne visuomet galima nuvažiuoti tiksliai ten, kur norima."
Jo nuomone, reikėtų paanalizuoti, galbūt net parengti galimybių studiją, siekiant išsiaiškinti, kokia būtų tikroji bendros viešojo transporto sistemos nauda.
"Nėra viskas aiškiai išsakyta, nėra paskaičiuota. Kol kas pliusų nematau", - reziumavo S. Simė.
Kretingos rajono savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotoja Danutė Skruibienė nuogąstavo dėl vietinių vežėjų likimo. Kretingos autobusų parkas priklauso Savivaldybei, tad, D. Skruibienės nuomone, jei vežimą imtųsi organizuoti "Klaipėdos keleivinis transportas", išlieka rizika, kad parko darbuotojai bei privatūs vežėjai gali likti be darbo vietų ir socialinių garantijų.
G. Neniškis aiškino, kad vežėjai parenkami konkurso būdu, tad siūlytis teikti keleivių vežimo paslaugas galės vežėjai iš kiekvienos savivaldybės.
"Manau, kad jūsų pasiūlytas variantas yra patrauklus gyventojams dėl paslaugos kokybės, bet turi būti bendras susitarimas dėl solidaraus kompensavimo už lengvatas", - kalbėjo D. Skruibienė.
Preliminariai skaičiuojama, kad vienas bilietas maršrutams galėtų kainuoti apie 150 Lt/mėn. Tarp miestų kursuotų ekspresai bei įprasti autobusai, kurie neužsuktų į autobusų stotis, keleivius Klaipėdoje išleistų prie miesto ligoninės, kur kuriama "Park &Ride" aikštelė. Artimiausiu metu ketinama šią idėją pristatyti ir regiono savivaldybių specialistams.
Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos direktorė Judita Simonavičiūtė svarstė, kad jei nebus kalbama apie regiono transporto problematiką, Klaipėda bus priversta riboti įvažiavimą keliant parkavimo kainas - žmonės būtų priversti galvoti, ar verta važiuoti nuosavu automobiliu.
Be to, J. Simonavičiūtės nuomone, regionas galėtų turėti tik vieną autobusų parką: "Jei sakome, kad regionas yra bendras, kodėl nematome turistų, kurių milijonas atvyksta į Palangą? Europoje sistemos taip sutvarkytos, kad turistui nėra jokių problemų iš vieno miesto į kitą nuvažiuoti vieninga sistema vienu bilietėliu. Manau, kad ateityje Palanga ir Kretinga turėtų būti vieningos sistemos dalimi - tai yra pažangu ir mums reikėtų ieškoti būdų, kaip toje sistemoje būti lygiaverčiais partneriais."
Comment
-
Turiu įdomų klausimą: kada spėjo panaikinti naktinį maršrutą? http://www.stops.lt/klaipeda/ jo tvarkaraščio nebėra.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąTuriu įdomų klausimą: kada spėjo panaikinti naktinį maršrutą? http://www.stops.lt/klaipeda/ jo tvarkaraščio nebėra.
Comment
-
Taigi viskas aiškiai parašyta KKT puslapyje.
Naktinis maršrutas paskutinį reisą atliko paskutinį spalio savaitgalį: http://www.klaipedatransport.lt/lt/n...arkarasciai-86
Atidarant maršrutą buvo aiškiai pasakyta, kad jis važinės vasaros sezono metu: http://www.klaipedatransport.lt/lt/n...-jurininkai-21
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąTaigi viskas aiškiai parašyta KKT puslapyje.
Naktinis maršrutas paskutinį reisą atliko paskutinį spalio savaitgalį: http://www.klaipedatransport.lt/lt/n...arkarasciai-86
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąŠios naujienos KKT puslapyje Naujienų skiltyje nėra.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąTai vat tame ir problema, kad jos archyve nėra. Pirmas dalykas, kurį ir dariau prieš parašydamas forume, būtent žiūrėjau KKT naujienų archyvą:
Atvaizdas
Arba aš ne pro ten kažkur einu.
Comment
Comment