Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Įspėjamieji šūviai visuomenės saugumui

    Penktadienio vakare Klaipėdoje apšaudytas maršrutinis autobusas. Dužo jo langai, tik laimingo atsitiktinumo dėka nežuvo žmogus. Galbūt šie šūviai bus perspėjimas visuomenei ir atitinkamoms tarnyboms - gal bręsta didžiulė nelaimė, juk mieste bet kas gali paimti ginklą ir laisvai šaudyti į žmones.

    Pasitaiko, kad autobusai uostamiestyje apmėtomi akmenimis, sniego gniūžtėmis, juose vakarais siautėja girti paaugliai. Tačiau niekas į juos anksčiau nešaudė.

    Manoma, kad rugpjūčio 1-ąją į autobusą šauta tris kartus, darbavosi ne vienas šaulys. 12-ojo maršruto autobusas "Mercedes-Benz O 407" nuo Vakarų laivų gamyklos Minijos gatve važiavo Žvejybos uosto rajono link. Šūviai į jį paleisti apie 22.30 val. ties sankryža su Statybininkų prospekto, iš statomo pastato pusės.

    Autobuso vairuotojas pirmiausiai išgirdo stiklo dūžius bei moters klyksmą, o netrukus nuaidėjo du šūviai.

    Viena kulka suskaldė autobuso durų stiklą, kita išdaužė vieną langą, trečioji, išdaužusi dešinės pusės stiklą išlėkė pro kairiąją pusę. Galima tik įsivaizduoti, kaip kulka galėjo sužaloti žmogų, jeigu perskrodė du grūdintus stiklus.

    Nelaimės pavyko išvengti tik per plauką - šalia lango sėdėjo moteris. Ji buvo vienintelė autobuso keleivė, tačiau, pasak UAB "Klaipėdos autobusų parkas" atstovų, šiuo maršrutu tokiu metu dažnai važiuoja ir daugiau žmonių, kurie dirba aplinkui esančiose įmonėse.

    Išsigandęs vairuotojas tiesiu taikymu nuvažiavo į policijos komisariatą ir užregistravo įvykį. Vakar pareiškimą policininkams įteikė ir įmonės atstovai.

    Pasak "Klaipėdos autobusų parko" direktorė Jelizaveta Daugininkienė "Vakarų ekspresui" sakė buvusi šokiruota išgirdusi šią žinią.

    "Aišku, patyrėme materialinių nuostolių, tačiau dabar apie tai galvojame mažiausiai. Vis dar sunku tuo patikėti, kad kažkas gali taip kelti grėsmę visuomenei. Sėdime ir apgailestaujame, kad mieste taip laisvai šaudoma į žmones", - sakė bendrovės vadovė.

    Ji neatmetė galimybės, jog taip galėjo pasielgti kompanija, sumaniusi tokiu būdu tiesiog papramogauti.

    Praėjusį pirmadienį į autobusus šaudyta ir Vilniuje - piko metu, apie 17 val. chuliganai, kaip spėjama, iš timpos apšaudė aštuonis maršrutinius autobusus, kuriuose buvo daugybė žmonių.

    Valdas PRYŠMANTAS
    Vakaru Ekspresas

    Comment


      Deja tuos debilus nei pagaus, nei nubaus.

      Comment


        Keisis autobusų grafikai

        Milda Skiriutė

        Nuo rugsėjo keisis viešojo transporto grafikai. Autobusai rečiau vyks į pajūrį, bet dažniau kursuos miesto gatvėmis.

        Nuo rudens dažniau važiuos 2, 3, 5, 8, 10, 15 maršruto autobusai, rečiau 4 ir 6. Tradiciškai bus atgaivinti 5A ir 11 maršrutai. Pagrindinius maršrutus – 8 ir 10 aptarnaus daugiau ilgų autobusų.

        „Tvarkaraščiai pertvarkomi kiekvienais metais. Vasarą orientuojamės žmones nuvežti prie jūros ir parvežti, rudenį – vežti į darbovietes“, – tvirtino viešosios įstaigos „Klaipėdos keleivinis transportas“ vadovas Gintaras Neniškis.

        Pasak jo, didelių pakeitimų autobusų išvykimo ir atvykimo tvarkaraščiuose nėra. Laikas gali skirtis 5–10 minučių.

        „Tvarkaraščiai yra daugiau ar mažiau nusistovėję. Žmonės prie jų priprato. Tad kažkokių didelių reformų neplanuojame, nes keleiviams gali kilti nepatogumų. Atsiras tik keli pakeitimai, kuriuos padarėme atsižvelgę į aplinkybes, gyventojų prašymus“, – pabrėžė G.Neniškis.

        www.kl.lt
        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          Klaipėdos autobusuose - L. Donskis ir G. Vaičekauskas

          Comment


            Klaipėdos autobusuose - civiliais persirengę policininkai

            http://www.delfi.lt/news/daily/crime...hp?id=18311756

            Comment


              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
              Visi VA autobusai išskyrus Ikarusus, Karosas B732/832 yra su automatine pavarų dėžė.
              Vilniuje taip. Automatų juk geresnės dinaminės savybės. Tik nelabai supratau kodėl klaipėdiečiai pasirinko MAN'us ir MB su mechaninėmis dėžėmis. Galbūt ir ne visi tokie, bet dauguma, kiek teko važiuoti. Gal šiek tiek kuro susitaupo? Pigesnė priežiūra?

              Comment


                Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                Vilniuje taip. Automatų juk geresnės dinaminės savybės. Tik nelabai supratau kodėl klaipėdiečiai pasirinko MAN'us ir MB su mechaninėmis dėžėmis. Galbūt ir ne visi tokie, bet dauguma, kiek teko važiuoti. Gal šiek tiek kuro susitaupo? Pigesnė priežiūra?
                Man ir kilo toks klausimas, taciau pagalojus jog kuro sanaudos gali sumazeti ~ 7-8ltr 100 km, tai per visa parka susidaro nemaza kuro ekonomija. O jei ir greiciu deze sugenda, tvarkymas tikrai pigesnis, nes pakeiti krumplius ir viskas, o automatinei, tie diskeliai esantys viduje sukimba ir tada neuztenka vieno pakeist, o kaina kaip min 5000Lt pakeisti
                www.autobusas.4l.lt +
                www.facebook.com/Autobusas4l

                Comment


                  Parašė Prodigal Stranger
                  Klaipėdos AP turi tik tris Man'us su mechanine pavarų dėže (gar.nr. 07, 10 ir 11), o aštuoni Mersedesai (gar.nr. nuo 56 iki 63) su mechaninėmis dėžėmis buvo nupirkti labai seniai. Visi kiti autobusai turi automatines pavarų dėžes.
                  Iš paminėtų Klaipėdos AP Mercedes Benz O407 dvi mašinos (059 ir 062) dirba priemiestyje, taip kad automatinės dėžės privalumas būtų tik minimalus. Senosios Volvo mašinos jau baigiamos nurašyti, liko tik kelios naujesnės, tad gal ir dar kelios minėtos partijos mašinos galėtų būti pervestos dirbti į priemiestį. Dabar trūkstant priemiesčio mašinų, dažnai "skyles užkamšo" senesnės tarpmiesčio mašinos.

                  Comment


                    Klaipėdos švieslentė rodo sostinės autobusų grafikus

                    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...rafikus-180408

                    Comment


                      Labai jau smulkiai rodo, mažokos raidės. Bet matau Klaipėda pirko LCD ekranus, Kaune pirkti paprastesni, pigesni, bet už tai daugiau vienetų Aišku, LCD ekranuose bus galimybė rodyti reklamą.
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        ir Kaunas pasirinko tikrai geresnį sprendimą, raidės didesnės aiškesnės, ir nereikia tų užknisančių reklamų. be to centre nebūtų kada jas rodyti, kai eismas intensyvus

                        Comment


                          Parašė daktaras Rodyti pranešimą
                          ir Kaunas pasirinko tikrai geresnį sprendimą, raidės didesnės aiškesnės, ir nereikia tų užknisančių reklamų. be to centre nebūtų kada jas rodyti, kai eismas intensyvus
                          Man irgi labiau patinka Kauno svieslentes. Nes as labai megstu tuos diodinius uzrasus(panasiai kaip nauju autobusu sviestese). Nakti manau tos Klaipedos svieslentes bus lgana sunkiai iskaitomos kaip ir diena.

                          Comment


                            Parašė Prodigal Stranger
                            Galbūt žinantis žmogus galėtų parašyti, kokiu maršrutu 80-ųjų pradžioje kursavo 14-as autobusas?
                            Radau tik sia 1986-1988 metu schema:


                            Saltinis: http://autobusai.narod.ru/

                            Comment


                              Parašė Prodigal Stranger
                              Galbūt žinantis žmogus galėtų parašyti, kokiu maršrutu 80-ųjų pradžioje kursavo 14-as autobusas?
                              14 maršrutas buvo Geležinkelio stotis-Statybininkų pr. Važiuodavo (tik jau dabartiniai gatvių pavadinimai): Priestočio-Šaulių-Lietuvninkų a.-Janonio-Uosto-Pilies-Minijos-Naikupės-Debreceno-Šilutės pl.-Statybininkų pr.-Taikos pr.-Naikupės ir atgal iki stoties. Tačiau...
                              taip šis maršrutas kursuodavo jau po pakeitimo. Iki tol jis nuo Pilies g. važiuodavo Sausio 15 g.-Taikos pr-Debreceno-Šilutės pl.-Statybininkų pr.-Taikos pr.-Sausio 15 g. ir toliau iki stoties. Kursuodavo, jei neapsiriksiu, 3 grafikai.
                              Dar, atrodo, prieš pat uždarant šis maršrutas bekursuodavo tik darbo dienom.

                              Comment


                                Dar visai neseniai (šių metų rudenį) teko skaityti straipsnį,kad KLAP planuoja įsigyti naujų autobusų.Deja,iki šiol važinėja ne pirmos jaunystės autobusai ir juose įdiegta GPS sistema.Ar tai gali reiškti,kad autobusų parko neplanuojama atnaujinti? Gal kas daugiau šiuo klausimu žinote?

                                Comment


                                  Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                                  Dar visai neseniai (šių metų rudenį) teko skaityti straipsnį,kad KLAP planuoja įsigyti naujų autobusų.Deja,iki šiol važinėja ne pirmos jaunystės autobusai ir juose įdiegta GPS sistema.Ar tai gali reiškti,kad autobusų parko neplanuojama atnaujinti? Gal kas daugiau šiuo klausimu žinote?
                                  Man tas klausimas irgi labai idomus. Girdejau, kad Klap vadovybe yra paruosusi investicini plana, kurio pagalba butu perkami nauji autobusai. Taciau vis nera nauju ziniu, be to viska gali sumaisyti PVM lenvatu panaikinimas. Jei taip atsitiks, tai autobusu parko planai del nauju masinu pirkimo bus beverciai.

                                  Comment


                                    Nuo šiol ir į Klaipėdos autobusų parko tarpmiestinius ir tarptautinius autobusų reisus galima bilietus pirkti internetu, puslapyje www.autobusubilietai.lt. Panašu Kautrai po truputį pradeda sektis pritraukti vežėjus į savo sistemą (Delfi).
                                    kaip?

                                    Comment


                                      Klaipėdos AP direktorė sakė, kad artimiausius metus ar du išvis nenumatoma pirkti autobusų.
                                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                      Comment


                                        Geležinkelio stotį puoš senovinis garvežys
                                        2008 m. Gruodžio 12 d.


                                        Penktadienį Klaipėdos geležinkelio stoties teritorijoje nuo bėgių į demonstracinę aikštelę buvo perkeltas 1955 metais Rusijoje, Ufos šilumvežių gamykloje, pagamintas garvežys. Jį 2007 metais restauravo Vilniaus lokomotyvų depo Kauno cecho darbuotojai.

                                        Pasak UAB "Taurus-Ekspres" kranų skyriaus viršininko Aldo Vasiliausko, perkėlimo darbai buvo atlikti nepriekaištingai, taip, kaip suplanuota – garvežys ant bėgių buvo nuleistas iš pirmo karto.

                                        "Neeilinis darbas, kokių Lietuvoje atlikta nedaug. Jis sudėtingas buvo dėl didelio garvežio svorio bei didelių gabaritų - daugiau nei 5 metrų aukščio, 15 metrų ilgio, 96 tonų svorio. Kadangi garvežys restauruotas, reikėjo nenubraižyti dažų. Be to, darbą apsunkino ribota erdvė – trukdė medžiai, šviestuvai, elektros laidai. Reikėjo derintis prie traukinių judėjimo grafiko, laikytis saugumo reikalavimų.

                                        Tačiau puiki komanda viską atliko su entuziazmu. Mes džiaugiamės prisidėdami prie miesto puošimo", - ve.lt sakė pašnekovas.

                                        Dieną prieš tai, ketvirtadienį, ant demonstracinių bėgių buvo perkeltas ir "tenderis" – vagonas, kuriame buvo saugomos kuro ir vandens atsargos.

                                        "Iki Kalėdų eksponatas bus apšviestas, aikštelėje baigtos dėti trinkelės. Tai puiki priemonė parodyti anūkams, kokiais traukiniais naudodavosi žmonės", - ve.lt teigė darbų rangovo - UAB "Konsolė" - direktorius Kazimieras Skutulas ir darbų užsakovo - AB "Lietuvos geležinkeliai" - Klaipėdos filialo geležinkelių infrastruktūros direktorius Aleksandras Dolomanovas.

                                        http://www.ve.lt/?data=2008-12-12&ru...rub=1190113119
                                        "Neturtėlis- tai žmogus, manantis, kad idėja jam tinka tik tada, jei yra jo paties".

                                        Comment


                                          biesina kad Klaipedoj autobusai jau pasene...vienas naujas vazineja su CNG... bet pries kelis metus buvo net keletas nauju, dabar dinge..zadejo naujus pirkt, bet tuos PVM'us didina, krize..tai turbut dar ilgai Klaipeda nauju autobusu neisvys
                                          Jei kauniečiai nesupyks, - Lietuvos širdis <3

                                          Comment

                                          Working...
                                          X