Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
    Pasižiūrėk darbo biržos tinklalapį - situaciją seku jau apie pusmetį ir matau, kad laisvų darbo vietų daugėja. Dar įdomus pastebėjimas - Klaipėdoje darbo vietų siūloma daugiau negu Kaune. Todėl apie šimtas bedarbių, jei jie nėra apsileidę ir gyvenimu nusivylę, galėtų nesunkiai sau rasti darbą ar bent jau persikvalifikuotų ir sėkmingai įsidarbintų. Neigiu bedarbystės problemą trijuose LT didmiesčiuose.
    Čia jau priklauso nuo to ar tie kas panaikinus mikroautobusus taps bedarbiais dirba sau ar yra samdomi ir antras klausimas ar darbo birža jiems pasiųlys tokį patį uždarbį kiek uždirba dabar, nes kol Lietuvoje darbuotojas negalės pastatyti darbdavui sąlygų jog pats sau dirbdamas galiu uždirbti tiek, taigi jeigu nori, kad dirbčiau tau mokėk daugiau, tol ir dirbs dauguma už minimalų arba vos didesnį už minimalų atlyginimą, nes darbdavys visada stengsis mokėti kiek galima mažiau. Ir sprendžiant iš to, kad mikroautobusų vairuotojai nepuola užimti tų darbo vietų iš darbo biržos sprendžiu, kad jie taip uždirba daugiau, o kadangi dėl mažų atlyginimų Lietuvoje emigracija ir taip didelė, tai tokiais sprendimai Klaipėdoje užteks tokio transporto kaip Alytuje, kureme netgi mikroautobusai važinėja pustuščiai.

    Comment


      Tik nereikia lyginti su Alytumi. Klaipėda yra uostas ir tai daug ką reiškia. Alytuje gi beveik nieko iš buvusios pramonės nebeliko... Be to Klaipėda yra siauras ir ilgas miestas, susisiekimo poreikis bus. Tuo tarpu Alytuje gali pėsčias miestą pereiti per pusvalandį...
      Dauguma mikrobų vaikruotojų yra vidutinio amžiaus, taip kad jiems emigracija nelabai gresia.

      Comment


        Parašė lietus Rodyti pranešimą
        Čia jau priklauso nuo to ar tie kas panaikinus mikroautobusus taps bedarbiais dirba sau ar yra samdomi ir antras klausimas ar darbo birža jiems pasiųlys tokį patį uždarbį kiek uždirba dabar, nes kol Lietuvoje darbuotojas negalės pastatyti darbdavui sąlygų jog pats sau dirbdamas galiu uždirbti tiek, taigi jeigu nori, kad dirbčiau tau mokėk daugiau, tol ir dirbs dauguma už minimalų arba vos didesnį už minimalų atlyginimą, nes darbdavys visada stengsis mokėti kiek galima mažiau. Ir sprendžiant iš to, kad mikroautobusų vairuotojai nepuola užimti tų darbo vietų iš darbo biržos sprendžiu, kad jie taip uždirba daugiau, o kadangi dėl mažų atlyginimų Lietuvoje emigracija ir taip didelė, tai tokiais sprendimai Klaipėdoje užteks tokio transporto kaip Alytuje, kureme netgi mikroautobusai važinėja pustuščiai.
        Suprantama, vairuotoju dirbti yra vienas sunkiausių darbų, ypač vežant keleivius. Tačiau yra keletas bet:
        1. Mikroautobusų vairuotojams yra mažesni reikalavimai negu autobusų ne finansine prasme;
        2. mikroautobusų įmonėse iškreipta finansų skaičiavimo ir algos apskaičiavimo sistema, kai vairuotojas pats iš gautų pinigų turi sau užsidirbti algą, vadinasi, ji nėra stabili (o lyginant su kitomis darbovietėmis, kur dažniausiai alga stabilesnė arba bent nereikia mokėti iš savo kišenės už remontą, tai yra minusas);
        3. vairuotojo darbas yra tik iš dalies kvalifikuotas darbas, o mikroautobusų vairuotojus lyginant su autobusų - pastarieji kvalifikuoti labiau dėl vairavimo kategorijos (tai galima prilyginti kaip aukštesnės kvalifikacijos darbuotoją, juolabiau kad kai kurios įmonės algą irgi taip tarifikuoja). Lyginant su aukštos kvalifikacijos darbuotojais, kurie yra baigę aukštesnįjį ar aukštąjį mokslą, vairuotojai iš tiesų gauna tikrai labai neblogas algas.

        Kaip minėjau, yra galimybė persikvalifikuoti. Mano nuomone, mikroautobuso vairuotojai Klaipėdoje galėtų gauti 1200 Lt į rankas, Vilniuje apie 1500 Lt. Nesu tikras, gal tiek ir gauna (juk dalį nusodina į kišenę). Jei tiek ar netgi daugiau gauna, tuomet yra gerai, nes autobusų vairuotojų atlyginimai kiek didesni arba lygūs tokiems, vadinasi, plius minus atitinka rinkos atlyginimus. Išvis, nelabai suprantu, kodėl mikroautobusų vairuotojai dar dirba tokį šunišką darbą (šefo palieptas važiuoji ne pagal grafiką, neduodi bilietų, norėdamas daugiau uždirbti, rūpiniesi mašinos remontu ir pan.), kai sąlygos tarpmiestinių, tarptautinių vežėjų ar krovinių pervežimo įmonėse yra geresnės. Na, dėl pastarųjų irgi ginčytinas klausimas, nes yra daug įvairaus plauko įmonių ir daugelyje jų arti reikia kaip kekšei.
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          Tai paaiškink.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Tik nereikia lyginti su Alytumi. Klaipėda yra uostas ir tai daug ką reiškia. Alytuje gi beveik nieko iš buvusios pramonės nebeliko... Be to Klaipėda yra siauras ir ilgas miestas, susisiekimo poreikis bus. Tuo tarpu Alytuje gali pėsčias miestą pereiti per pusvalandį...
            Dauguma mikrobų vaikruotojų yra vidutinio amžiaus, taip kad jiems emigracija nelabai gresia.
            Nelabai suprantu, kam tą Alytų lyginti. Jame maršrutinių taksi nėra - tik mikroautobusai, oficialiai vežantys kaip autobusai (taikomos visos nuolaidos). Mano manymu, toks savivaldybės sprendimas yra geresnis, negu kas valandą vaikyti po miestą autobusus.
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Parašė Prodigal Stranger
              Bandžiau atsakyt išsamiai, bet... Tiek jau to. Subjektyvi nuomonė, kai kuriose vietose šaunama labai pro šalį. Tačiau smagu, kad ir Vilniuje yra žmonių bandančių įsigilinti į Klaipėdos keleivinio transporto problemas. Pagarba.
              VT entuziastams visai nesvarbu, kur gyveni, gilintis į VT problematiką ir domėtis niekas tam netrukdo - juk tam skirtas internetas.
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                Nieko iš to gero nėra. Alytuje galėjo kursuoti autobusai, bet dėl sukčių ir balvonų valdžioje kaltės VT buvo sunaikintas.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Nieko iš to gero nėra. Alytuje galėjo kursuoti autobusai, bet dėl sukčių ir balvonų valdžioje kaltės VT buvo sunaikintas.
                  Bet jei dabar ten būtų autobusai, tai nieko gero nebūtų buvę - reikėtų pirkti naujesnius autobusus, nes tie jau dabar būtų griuvenos. Be to, mikroautobusai gali kursuoti dažniau, nei autobusai. Alytus traukiasi ir autobusai jam abejoju ar tiktų.
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                    Bet jei dabar ten būtų autobusai, tai nieko gero nebūtų buvę - reikėtų pirkti naujesnius autobusus, nes tie jau dabar būtų griuvenos. Be to, mikroautobusai gali kursuoti dažniau, nei autobusai. Alytus traukiasi ir autobusai jam abejoju ar tiktų.

                    Viskas priklausytu nuo organizavimo.. Kaip pavyzdi galetume paimti Druskininkus. Vazineja tiek autobusai, tiek mikroautobusai, aptarnauja ta pati "Kautra", galioja el. bilietas, netgi autobusai visi nauji.. Nors ten gyventoju nezinau kiek kartu maziau..Aisku sakysit, kad "Kautra" melzia pinigus is savivaldybes, bet rezultate visiems gerai.

                    Comment


                      Kėdainiai kur kas mažesni, o kažkaip autobusai gyvuoja. Tik parazitus mikrobus galėtų sunaikinti. Vietoj jų tereikėtų 3 papildomų autobusų.

                      Comment


                        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                        Viskas priklausytu nuo organizavimo.. Kaip pavyzdi galetume paimti Druskininkus. Vazineja tiek autobusai, tiek mikroautobusai, aptarnauja ta pati "Kautra", galioja el. bilietas, netgi autobusai visi nauji.. Nors ten gyventoju nezinau kiek kartu maziau..Aisku sakysit, kad "Kautra" melzia pinigus is savivaldybes, bet rezultate visiems gerai.
                        Skirtingai nuo Alytaus, Elektrėnuose didelės perspektyvos ir visai kitoks savivaldybės požiūris į verslumą. Alytuje viskas kitaip.
                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Kėdainiai kur kas mažesni, o kažkaip autobusai gyvuoja. Tik parazitus mikrobus galėtų sunaikinti. Vietoj jų tereikėtų 3 papildomų autobusų.
                        Gal ir tavo tiesa. Bet kiek man teko pastebėti, Alytuje gyvenimas lėtesnis (gal gyventojai pasyvesni).
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                          Skirtingai nuo Alytaus, Elektrėnuose didelės perspektyvos ir visai kitoks savivaldybės požiūris į verslumą. Alytuje viskas kitaip.
                          Gal ir tavo tiesa. Bet kiek man teko pastebėti, Alytuje gyvenimas lėtesnis (gal gyventojai pasyvesni).
                          O prie ko čia Elektrėnai???

                          Alytus... Tik taip atrodo. O iš tiesų dzūkai dar tarybiniais laikais pagal automobilizacijos lygį buvo pirmose pozicijose Lietuvoje.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            O prie ko čia Elektrėnai???

                            Alytus... Tik taip atrodo. O iš tiesų dzūkai dar tarybiniais laikais pagal automobilizacijos lygį buvo pirmose pozicijose Lietuvoje.
                            Turėjau omenyje Druskininkus - sumaišiau.

                            Dėl Alytaus tai autobusai turbūt pasiteisintų nebent jei būtų midibusai, kaip ir minėjai. Kita vertus, savivaldybei vėl inicijuoti parko kūrimą yra brangu. Juk prieita prie lengviausio sprendimo: parką panaikinti ir leisti susikurti daug privačių mažų įmonių. Ir važinėjau sau visokie kledarai po miestą.
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Tie Alytaus mikroautobusai irgi nėra geriausios techninės būklės.
                              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                              Marsrutai.lt tinklaraštis!
                              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                              Comment


                                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                Tie Alytaus mikroautobusai irgi nėra geriausios techninės būklės.
                                Visokių yra, bet rašiau, kad kledarai. Daugelis tikrai tokie.
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  Šitą diskusiją jau reiktų turbūt perkelti į temą viešasis transportas. O šeip aš Alytų lyginčiau ne su Lietuvos miestais,o pavyzdžiui su Lenkijos miestai, kad ir tais pačiais Suvalkais, pagal dydį juk vienodi. O kas dėl Klaipėdos, tai man labai įdomiai yra VT Čekijoje ir Slovakijoje, ten tokiuose miestuose dydžiu kaip Klaipėda veikia ne tik autobusai, bet ir troleibusai su tramvajais ir keleivių srautais labai nesiskundžiama, o pas mus visas VT ant bankroto ribos.

                                  Comment


                                    Klaipėdos keleiviams teks priprasti prie mažesnių autobusų?
                                    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...utobusu-403958

                                    Comment


                                      Parašė lietus Rodyti pranešimą
                                      Šitą diskusiją jau reiktų turbūt perkelti į temą viešasis transportas. O šeip aš Alytų lyginčiau ne su Lietuvos miestais,o pavyzdžiui su Lenkijos miestai, kad ir tais pačiais Suvalkais, pagal dydį juk vienodi. O kas dėl Klaipėdos, tai man labai įdomiai yra VT Čekijoje ir Slovakijoje, ten tokiuose miestuose dydžiu kaip Klaipėda veikia ne tik autobusai, bet ir troleibusai su tramvajais ir keleivių srautais labai nesiskundžiama, o pas mus visas VT ant bankroto ribos.
                                      Suvalkai lyginti su Alytumi visai netinka, nes:
                                      1. Suvalkai sparčiai augo gyventojų skaičiumi, tiesa, dėl krizės paskutinius 3 metus gyventojų skaičius pastovus
                                      2. Vyksta pastovi pramonės plėtra (dėka Lietuvos ir Pabaltijo rinkos)
                                      3. Vyksta pastovi VT plėtra
                                      Paskutinis taisė Kosovo; 2012.01.24, 19:18.
                                      "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                                      Comment


                                        Na va ir paaiškėjo, kad darbo dienomis pš... Tačiau autobusų parkui ar privatininkams pirkti mažesnių autobusų tik dėl išeiginių dienų neapsimoka. Taip, keli midibusai galėtų praversti. Bet jie turėtų kursuoti ir darbo dienomis ne piko metu, ir savaitgaliais. Na, autobusų parkas, įsigyti daugiau midibusų galėtų ir juos panaudoti racionaliai turi daugiau galimybių - darbo dienomis jie galėtų važiuoti vienu kitu reisu į priemiestį. Bet privatininkams ne kas. Jie gi kitų maršrutų be miesto berods ir neaptarnauja.

                                        Comment


                                          Nepopuliariems maršrutams - mažesni autobusai
                                          http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...obusai-679235/

                                          Gaila, bet nevažinės M3 klasės autobusai, tokie kaip naujieji Neoplan N4407 Centroliner, kuriuos įsigyjo Vilnius. Bus naudojamas mažesnės talpos autobusas, galim sakyti "mikrobas". Matyt kalba eina apie šį: http://fotobus.msk.ru/vehicle/374670/#n415603

                                          Comment

                                          Working...
                                          X