Parašė Ametistas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Klaipėdos viešasis transportas
Collapse
X
-
-
Tik nereikia lyginti su Alytumi. Klaipėda yra uostas ir tai daug ką reiškia. Alytuje gi beveik nieko iš buvusios pramonės nebeliko... Be to Klaipėda yra siauras ir ilgas miestas, susisiekimo poreikis bus. Tuo tarpu Alytuje gali pėsčias miestą pereiti per pusvalandį...
Dauguma mikrobų vaikruotojų yra vidutinio amžiaus, taip kad jiems emigracija nelabai gresia.
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąČia jau priklauso nuo to ar tie kas panaikinus mikroautobusus taps bedarbiais dirba sau ar yra samdomi ir antras klausimas ar darbo birža jiems pasiųlys tokį patį uždarbį kiek uždirba dabar, nes kol Lietuvoje darbuotojas negalės pastatyti darbdavui sąlygų jog pats sau dirbdamas galiu uždirbti tiek, taigi jeigu nori, kad dirbčiau tau mokėk daugiau, tol ir dirbs dauguma už minimalų arba vos didesnį už minimalų atlyginimą, nes darbdavys visada stengsis mokėti kiek galima mažiau. Ir sprendžiant iš to, kad mikroautobusų vairuotojai nepuola užimti tų darbo vietų iš darbo biržos sprendžiu, kad jie taip uždirba daugiau, o kadangi dėl mažų atlyginimų Lietuvoje emigracija ir taip didelė, tai tokiais sprendimai Klaipėdoje užteks tokio transporto kaip Alytuje, kureme netgi mikroautobusai važinėja pustuščiai.
1. Mikroautobusų vairuotojams yra mažesni reikalavimai negu autobusų ne finansine prasme;
2. mikroautobusų įmonėse iškreipta finansų skaičiavimo ir algos apskaičiavimo sistema, kai vairuotojas pats iš gautų pinigų turi sau užsidirbti algą, vadinasi, ji nėra stabili (o lyginant su kitomis darbovietėmis, kur dažniausiai alga stabilesnė arba bent nereikia mokėti iš savo kišenės už remontą, tai yra minusas);
3. vairuotojo darbas yra tik iš dalies kvalifikuotas darbas, o mikroautobusų vairuotojus lyginant su autobusų - pastarieji kvalifikuoti labiau dėl vairavimo kategorijos (tai galima prilyginti kaip aukštesnės kvalifikacijos darbuotoją, juolabiau kad kai kurios įmonės algą irgi taip tarifikuoja). Lyginant su aukštos kvalifikacijos darbuotojais, kurie yra baigę aukštesnįjį ar aukštąjį mokslą, vairuotojai iš tiesų gauna tikrai labai neblogas algas.
Kaip minėjau, yra galimybė persikvalifikuoti. Mano nuomone, mikroautobuso vairuotojai Klaipėdoje galėtų gauti 1200 Lt į rankas, Vilniuje apie 1500 Lt. Nesu tikras, gal tiek ir gauna (juk dalį nusodina į kišenę). Jei tiek ar netgi daugiau gauna, tuomet yra gerai, nes autobusų vairuotojų atlyginimai kiek didesni arba lygūs tokiems, vadinasi, plius minus atitinka rinkos atlyginimus. Išvis, nelabai suprantu, kodėl mikroautobusų vairuotojai dar dirba tokį šunišką darbą (šefo palieptas važiuoji ne pagal grafiką, neduodi bilietų, norėdamas daugiau uždirbti, rūpiniesi mašinos remontu ir pan.), kai sąlygos tarpmiestinių, tarptautinių vežėjų ar krovinių pervežimo įmonėse yra geresnės. Na, dėl pastarųjų irgi ginčytinas klausimas, nes yra daug įvairaus plauko įmonių ir daugelyje jų arti reikia kaip kekšei.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTik nereikia lyginti su Alytumi. Klaipėda yra uostas ir tai daug ką reiškia. Alytuje gi beveik nieko iš buvusios pramonės nebeliko... Be to Klaipėda yra siauras ir ilgas miestas, susisiekimo poreikis bus. Tuo tarpu Alytuje gali pėsčias miestą pereiti per pusvalandį...
Dauguma mikrobų vaikruotojų yra vidutinio amžiaus, taip kad jiems emigracija nelabai gresia.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Prodigal StrangerBandžiau atsakyt išsamiai, bet... Tiek jau to. Subjektyvi nuomonė, kai kuriose vietose šaunama labai pro šalį. Tačiau smagu, kad ir Vilniuje yra žmonių bandančių įsigilinti į Klaipėdos keleivinio transporto problemas. Pagarba.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNieko iš to gero nėra. Alytuje galėjo kursuoti autobusai, bet dėl sukčių ir balvonų valdžioje kaltės VT buvo sunaikintas.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąBet jei dabar ten būtų autobusai, tai nieko gero nebūtų buvę - reikėtų pirkti naujesnius autobusus, nes tie jau dabar būtų griuvenos. Be to, mikroautobusai gali kursuoti dažniau, nei autobusai. Alytus traukiasi ir autobusai jam abejoju ar tiktų.
Viskas priklausytu nuo organizavimo.. Kaip pavyzdi galetume paimti Druskininkus. Vazineja tiek autobusai, tiek mikroautobusai, aptarnauja ta pati "Kautra", galioja el. bilietas, netgi autobusai visi nauji.. Nors ten gyventoju nezinau kiek kartu maziau..Aisku sakysit, kad "Kautra" melzia pinigus is savivaldybes, bet rezultate visiems gerai.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąViskas priklausytu nuo organizavimo.. Kaip pavyzdi galetume paimti Druskininkus. Vazineja tiek autobusai, tiek mikroautobusai, aptarnauja ta pati "Kautra", galioja el. bilietas, netgi autobusai visi nauji.. Nors ten gyventoju nezinau kiek kartu maziau..Aisku sakysit, kad "Kautra" melzia pinigus is savivaldybes, bet rezultate visiems gerai.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKėdainiai kur kas mažesni, o kažkaip autobusai gyvuoja. Tik parazitus mikrobus galėtų sunaikinti. Vietoj jų tereikėtų 3 papildomų autobusų.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąSkirtingai nuo Alytaus, Elektrėnuose didelės perspektyvos ir visai kitoks savivaldybės požiūris į verslumą. Alytuje viskas kitaip.
Gal ir tavo tiesa. Bet kiek man teko pastebėti, Alytuje gyvenimas lėtesnis (gal gyventojai pasyvesni).
Alytus... Tik taip atrodo. O iš tiesų dzūkai dar tarybiniais laikais pagal automobilizacijos lygį buvo pirmose pozicijose Lietuvoje.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO prie ko čia Elektrėnai???
Alytus... Tik taip atrodo. O iš tiesų dzūkai dar tarybiniais laikais pagal automobilizacijos lygį buvo pirmose pozicijose Lietuvoje.
Dėl Alytaus tai autobusai turbūt pasiteisintų nebent jei būtų midibusai, kaip ir minėjai. Kita vertus, savivaldybei vėl inicijuoti parko kūrimą yra brangu. Juk prieita prie lengviausio sprendimo: parką panaikinti ir leisti susikurti daug privačių mažų įmonių. Ir važinėjau sau visokie kledarai po miestą.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTie Alytaus mikroautobusai irgi nėra geriausios techninės būklės.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Šitą diskusiją jau reiktų turbūt perkelti į temą viešasis transportas. O šeip aš Alytų lyginčiau ne su Lietuvos miestais,o pavyzdžiui su Lenkijos miestai, kad ir tais pačiais Suvalkais, pagal dydį juk vienodi. O kas dėl Klaipėdos, tai man labai įdomiai yra VT Čekijoje ir Slovakijoje, ten tokiuose miestuose dydžiu kaip Klaipėda veikia ne tik autobusai, bet ir troleibusai su tramvajais ir keleivių srautais labai nesiskundžiama, o pas mus visas VT ant bankroto ribos.
Comment
-
Klaipėdos keleiviams teks priprasti prie mažesnių autobusų?
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...utobusu-403958
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąŠitą diskusiją jau reiktų turbūt perkelti į temą viešasis transportas. O šeip aš Alytų lyginčiau ne su Lietuvos miestais,o pavyzdžiui su Lenkijos miestai, kad ir tais pačiais Suvalkais, pagal dydį juk vienodi. O kas dėl Klaipėdos, tai man labai įdomiai yra VT Čekijoje ir Slovakijoje, ten tokiuose miestuose dydžiu kaip Klaipėda veikia ne tik autobusai, bet ir troleibusai su tramvajais ir keleivių srautais labai nesiskundžiama, o pas mus visas VT ant bankroto ribos.
1. Suvalkai sparčiai augo gyventojų skaičiumi, tiesa, dėl krizės paskutinius 3 metus gyventojų skaičius pastovus
2. Vyksta pastovi pramonės plėtra (dėka Lietuvos ir Pabaltijo rinkos)
3. Vyksta pastovi VT plėtraPaskutinis taisė Kosovo; 2012.01.24, 19:18."I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Na va ir paaiškėjo, kad darbo dienomis pš... Tačiau autobusų parkui ar privatininkams pirkti mažesnių autobusų tik dėl išeiginių dienų neapsimoka. Taip, keli midibusai galėtų praversti. Bet jie turėtų kursuoti ir darbo dienomis ne piko metu, ir savaitgaliais. Na, autobusų parkas, įsigyti daugiau midibusų galėtų ir juos panaudoti racionaliai turi daugiau galimybių - darbo dienomis jie galėtų važiuoti vienu kitu reisu į priemiestį. Bet privatininkams ne kas. Jie gi kitų maršrutų be miesto berods ir neaptarnauja.
Comment
-
Nepopuliariems maršrutams - mažesni autobusai
http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...obusai-679235/
Gaila, bet nevažinės M3 klasės autobusai, tokie kaip naujieji Neoplan N4407 Centroliner, kuriuos įsigyjo Vilnius. Bus naudojamas mažesnės talpos autobusas, galim sakyti "mikrobas". Matyt kalba eina apie šį: http://fotobus.msk.ru/vehicle/374670/#n415603
Comment
Comment