Sveiki, šiandien mačiau naują "Gintarinio Vairo" pirkinį MB O530 Citaro. Gimęs jis 1998-12-04. VIN'as WEB62800013091327. Valst.Nr. FOR618.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Klaipėdos viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Prodigal Stranger Rodyti pranešimąKlaipėdoj budintis tėra vienas ir jo grafikas nėra toks įtemptas kaip Vilniuje. Anksčiau juo dirbo du senučiukai vairuotojai, bet kuomet nurašė pastovų budintį autobusą ir jo vietoje atsirado sodų maršrutuose nuvažinėtos mašinos, kurias vieną po kitos irgi pradėjo nurašinėt, tai tų vairuotojų neliko, o vėliau neliko ir pastovesnių autobusų. Dabar budinčiu grafiku dirba tarpmiesčio vairuotojai su miesto autobusais. Tiesa, kartais būna ir taip, jog tarpmiestinių maršrutų vairuotojas važuoja su savo autobusu. Ne kartą budinčio grafiko mačiau kad ir tą patį gar.nr. 153.
Comment
-
Klaipėdos autobusų parkui - profesionalų apdovanojimai
Šiemet apdovanojimams buvo pristatyti du Klaipėdos autobusų parko vairuotojai - Juozas Petravičius ir Česlovas Andriulionis. Abu jie gavo šiuos įvertinimus, pagerbiančius jų profesines ir moralines savybes.
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąKodėl Klaipėdos autobusų parkas yra "Metų keleivių vežėjas" man visiškai yra nesuprantama, ką jie tokios įspūdingo padarė?
Dėl vairuotojų apdovanojimų, tai tokius gavo kone kas antro autobusų parko vairuotojai.
Comment
-
Parašė groundzer Rodyti pranešimąJuk tai tik apdovanojimas. Nemanau, kad jį būtina taip sureikšminti. Šiemet triumfavo KLAP ir manau jie buvo to verti. Atnaujino savo parką įsigydami ekologiškų autobusų o ir pats parkas nėra prasiskolinęs, kaip likusiųjų didžiųjų miestų parkai. Kitais metais gal laimės kokie KA ar kitas vežėjas.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąReikėjo ta apdovanojimą VAPui skirti - už tai, kad nuo karščio dujiniuose autobusuose dar niekas nemirė vasarą (tfu tfu tfu) ir pats autobusas nesudegė .Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąNesureikšminu, bet tada kokia to apdovanojimo prasmė, jei jis skiriamas už neaišku ką. Klaipėdos AP neprasiskolino tik dėl to, jog su jais laiku atsiskaito savivaldybė. CNG autobusų įsigijo ir Busturas, be to, Klaipėdos AP nemažai metų išvis neatnaujindavo savo parko, arba atnaujindavo senais autobusais, todėl natūralu, kad turėjo rezervuose susikaupti pinigų. Manau, tikrai buvo vertesnių šiam apdovanojimui, kaip Tauragės AP, Kautra, Vilniaus autobusai ar Busturas...
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąVilniaus autobusai? Oi, nepasakyčiau, kad jie tikrai verti to apdovanojimo.
Comment
-
Klaipėdoje didžiuosius autobusus gali pakeisti mažesni
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...mazesni-401068
Comment
-
Būtent, kad mikroautobusus gujant jie kelia bangas ir nori įsibrauti į miesto VT sistemą, integruotis į ją ir atimti dalį autobusų maršrutų. Realiai, ką reikia padaryti Klaipėdoje, tai įdiegti pagaliau pilnai veikiančią elektroninio bilieto sitemą ir pradėti platinti valandinį bilietą. Tuomet būtų galima reorganizuoti autobusų tinką - Šilutės pl., Taikos pr. per daug maršrutų. Būtų galima paleisti po porą maršrutų mažu intervalu - kas 3-5 min.
Comment
-
Parašė Al1Nesąmonės - mikroautobusus reikia guiti lauk, o ne jais keisti autobusus. Trumpai tariant, tai būtų Klaipėdos VT naikinimo žingsnis - beveik 40 procentų maršrutų atiduoti mikrobams...
Mikroautobusai kaip transporto priemonė nėra blogis.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2012.01.10, 19:57.
Comment
-
Vasarą 4ar 4 A autobusu pakeisti mikrobais yra visiškas absurdas. KLAP'as nepirks tiek daug mikrobų, kad jais galėtų pakeisti visą eilę maršrutų tik tam tikru metų laiku. Jei vis dėlto nuspręs pakeisti autobusus mikrobais, tai bus privatūs mikrobai. Daug mikroautobusų yra blogis. Nemokama organizuoti VT. Manau, kad Klaipėdoje ir taip neoptimalus autobusų maršrutų tinklas. E-bilieto pilnas įdiegimas ir valandinio bilieto įvedimas leistų iš esmės optimizuoti maršrutus, o mikrobų net ir nereikėtų.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąMidibusai nėra blogai, bet neapsimoka pirkti juos tik vasaros sezonui, o vargu ar Klaipėdoje yra maršrutų, kur jie galėtų ištisus metus kursuoti. Gal tik 21 ir 22 dažninant jų kursavimą.
O į 4 ir 6 maršrutus vasarą galima ir ilguosius (18m.) paleisti, tik kad jų PA neturi
Comment
Comment