yra tokia funkcija bent daugumoje autobusų, jos specialiai neišmontavo, su mintimi, jog galbūt ateityje dar prireiks
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Klaipėdos viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Chixx Rodyti pranešimąyra tokia funkcija bent daugumoje autobusų, jos specialiai neišmontavo, su mintimi, jog galbūt ateityje dar prireiks
Comment
-
Senosios kartos autobusose sitie "stop" mygtukai duoda tik signala: vaizdini vairuotojui (isiziebia ant prietaisu skydelio lempute) garsinis signalas ir isiziebia salone uzrasas WAGEN HÄLT bet durys atidao ir uzhdaro pats vairuotojas. O kas lieciant Irvinus: ta pati sistema bet duris vairuotojas TIK uzdaro.Paskutinis taisė Tigras; 2011.10.06, 21:19.
Comment
-
Parašė TigrasSenosios kartos autobusose sitie "stop" mygtukai duoda tik signala: vaizdini vairuotojui (isiziebia ant prietaisu skydelio lempute) garsinis signalas ir isiziebia salone uzrasas WAGEN HÄLT bet durys atidao ir uzhdaro pats vairuotojas. O kas lieciant Irvinus: ta pati sistema bet duris vairuotojas TIK uzdaro.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTai yra, keleiviai patys turi paspausti mygtuką, kad duris atsidarytų?Paskutinis taisė Tigras; 2011.10.06, 21:35.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNu gerai, gerai, bet keleivius galėtų geriau informuoti apie šį eksperimentą.
1. užrašo ant durų
2. garsinio pranešimo po stotelės pavadinimo
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąmanau pilnai pakaktų:
1. užrašo ant durų
2. garsinio pranešimo po stotelės pavadinimo
Comment
-
Parašė Tigras Rodyti pranešimąNa turiu tokia nuojauta kad tai yra grynai KlAPo iniciativa.
Comment
-
Parašė Tigras Rodyti pranešimąNe nebuvo tai padaryta.
Comment
-
Atnaujintas Klaipėdos miesto autobusų maršrutų žemėlapis >>
Daugiau schemų ir žemėlapių galima rasti čia >>
Comment
-
-
Kai Klaipėdos Ikarusus į metalo laužą išlydėjo...
Foto iš čia:
http://www.mocuba.ecolo-bremen.de/download/Berlin.pdf
Comment
-
Žinia, kad gali brangti miesto autobusų bilietai, kai kuriuos klaipėdiečius privertė kaupti jų atsargas.
Viešosios įstaigos „Klaipėdos keleivinis transportas“ direktorius Gintaras Neniškis tvirtino, kad jau yra klaipėdiečių, kurie kaupia popierinių autobuso bilietų atsargas. Tačiau kol kas tai nėra masinis reiškinys.
„Jei daug bilietų būtų perkama masiškai, iš karto pajustume“, – tvirtino vadovas.
G.Neniškis teigė, jog klausimų dėl bilietų brangimo sulaukiama įvairių, tačiau atsakyti į juos kol kas sunku.
„Keleiviai klausia, kiek bilietai brangs, kiek laiko galios senieji bilietai. Kol kas niekas neaišku. Reikia sulaukti miesto tarybos sprendimo“, – pabrėžė direktorius.
Naujos miesto autobusų bilietų kainos turėtų būti patvirtintos spalio pabaigoje vyksiančiame miesto tarybos posėdyje. Planuojama, kad jos įsigalios nuo gruodžio 1 d.
Politikams siūloma kartinių popierinių bilietėlių, kurie parduodami kioskuose ir kitose platinimo vietose, kainą padidinti nuo 1,80 iki 2 litų.
Parduodamų autobusuose kainos neketinama keisti. Ji turėtų išlikti 2,40 lito. Nedidinti siūloma ir kartinių elektroninių bilietų kainos. Tačiau už trejus metus galiojančią kortelę reikėtų mokėti 8 litus. Pastarąjį kartą autobusų ir maršrutinių taksi bilietai Klaipėdoje brango nuo 2009 m. vasario 1-osios.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Vežėjų dvikovoms galo nematyti
http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...matyti-642962/
Kai ateinantį rugsėjį bus pratęsiamos sutartis su vežėjais, tiesiog reikia paskelbti "mikrobams" ultimatumą. Arba jie jungiasi prie vieningos vt sistemos, arba su jais nebus pratęstos sutartys. Tegul eina ir bando aiškintis per teismus.
Comment
Comment