Na vienu zodziu - zmones nenori priimti tai kas jau europoje daugeli metu yra normalus dalykas, musu zmones bijo naujoviu, na gal ir nebijo bet nenori persitvarkytis. O autobusai net ir skandinaviski net 20 metu senumo BUVO pritaikiti priekiniam ilipimui ir vairuotojai pardavinejo bilietus. Vat daugelyje autobusu yra staliukai(kalbu apie KlAP'o MANus Ir Mersus) vat vietoj tu staliuku, kai jie dar riedejo Vokietijos keliais, buvo netgi kasos aparatai. O mes cia skundziames kad dirbti blogai, nieks uz biletu pardavinejima papildomai nemoka.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Klaipėdos viešasis transportas
Collapse
X
-
Ši mintis laipinti pro priekines duris man patinka, bet šiuo metu kalbame apie saugų vairuotojo darbą. Net ir Anglijoje, Amerikoje, Airijoje miesto autobusų vairuotojo kabina yra atskirta nuo keleivių saugumo sumetimais. Todėl ir sakau, kad Lietuvoje vakarietiški autobusai nepritaikyti laipinti pro priekį, nes iki galo nepasirūpinta visais. Kol kas įvesta sistema yra pavojinga vairuotojams, todėl sienelės yra labai svarbios. Taip pat sienelės pravers žiemomis, nes žiemą vairuotojai pradės skųstis peršalimais ir sąnarių ligomis, nepamiršk, kad vakaruose šilčiau.
Dėl skundimosi tu vėlgi įžvelgi tik pesimizmą. Na ir kas, kad skundžiasi? Turi teisę, tai ir skundžiasi, tai dar nereiškia, kad visiems blogai. Jei visi laikraščiuose reikštų savo nuomonę, tai kas tada būtų? Tenka tik pripažinti dėl to, jog tikrai nepasirūpinta vairuotojų saugia darbo aplinka.
Vairuotojai dėl papildomų priedų prie atlyginimo dėl padidėjusių pareigų taip pat labai teisūs, vakaruose miesto autobusų vairuotojai uždirba po 4-5 tūkst. litų per mėnesį, ir tokie pinigai už sunkų darbą. Šiuo metu Klaipėdoje autobusų vairuotojai yra smarkiai išnaudojami dėl dvigubo darbo ir liliputiškos algos.
Taigi kartoju tau, nes vis nesugebi suprasti: sistemai neprieštarauju, bet dėl vairuotojų darbo aplinkos netinkamumo bei atlyginimo nepakėlimo problemos sutinku, taip pat sakau, kad vakarietiški autobusai Lietuvos sąlygomis šiuo metu šiai sistemai naudoti ne visiškai pritaikyti.
O tu vis kalbi, kad visi čia burba nepatenkinti...www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąvakaruose miesto autobusų vairuotojai uždirba po 4-5 tūkst. litų per mėnesį, ir tokie pinigai už sunkų darbąvisur grazu, bet vis skirtingu kampu :)
Comment
-
Parašė zixelis Rodyti pranešimąLondone autobusu vairuotojai uzdirba 7500 - 9500 lietuviskais pinigais, neskaitant papildomo uzdarbio sventinemis dienomis ir virsvalandziu
Beje, jei apie Londono miesto autobusų vairuotojų darbą žinai dar ką nors, tai mielai paklausytume pasakojimo temoje "Viešasis transportas". Pvz., kiek valandų dirba, kada pradeda ir baigia, ar reguliariai tuose pačiuose maršrutuose dirba. Galėtum papasakot visą vairuotojo darbo dieną... Žinoma, jei turi tokią galimybę. Jei pasakojimas būtų informatyvus, galėčiau jį įkelti į tinklapį www.kaunastrans.kde.lt, skirta Kauno apskrities viešajam transportui ir kartu visiems besidomintiems viešuoju transportu, manau būtų visiems įdomu paskaitytiwww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
tiesa sakant atvaziaves i Londona domejausi autobuso vairuotojo darbu, tai galeciau papasakot dvieju stambiu operatoriu darbo salygas ir tt.
Kreipiausi i kelis operatorius, bet anketas gavau tik is Arriva ir East London Bus Group, kitiems darbuotoju siuo metu nereikia.
palyginsiu abieju oparatoriu salygas:
ne daugiau 3 baiudos tasku vairuotojo teisese, svorio bei ugio ribos, buti pastoviai vairavusiam UK ne maziau 2 metu pastoviai,darbo pamainos prasdeda nuo 4.30h ryto ir baigias apie 2.00h ryto, darbo pamaina trunka apie 8h, kuri susideda is 2 daliu po 4h, kartais pamaina gali uzsitesti, nes pertrauka tarp dvieju daliu kartais svyruoja nuo pusvalandzio iki poros valandu. Pries pradedant dirbt gali ir neturet reikiamos vairuotojo teisiu kategorijos - apmokins, Arriva apmokymai trunka apie 4-5 savaites, per kurias tau mokes £218 per savaite, po apmokymu iskart uzmokestis keiciasi. East London Bus Group uzmokestis yra toks - per savaite - £445-£480 per pirmuosius metus, £470-£535 po pirmuju metu, £530-£595 po treciuju tarnybos metu. virsvalandziai 1.5 karto apmokami, o sekmadieniai ir svenciu dienos, jei virsvalandziai, po £150 i diena. Manau ir Arriva panasiai moka. Kaip bonusai abiejose kompanijose suteikiama - kompanijos pensija, uniforma, nemokamos keliones autobusu ir metro Londono mieste tau ir tavo partneriui, arriva dar suteikia nemokamas keliones autobusais ir traukiniais tau ir tavo seimai po visa UK, atostogos nuo 4 savaiciu pirmaisiais metais, iki 6 savaiciu po 5 tarnybos metu.
Marsrutuose kiek zinai visalaik vazineja tuose paciuose, isskyrus virsvalandzius ar kitus nenumatytus atvejus. vairuotojas pardavineja bilietus tik tuose autobusuose, kuriuose ilaipinimas tik per vienas duris ir graza neduodama, autobusuose-armonikose kur ilaipinimas pro visas duris, bilietai nepardavinejami.
Na jei kas dar domina - klauskvisur grazu, bet vis skirtingu kampu :)
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąTaip pat anksčiau ar vėliau, bet Transporto skyrius turės dažninti autobusų kursavimą, kad nebebūtų tokių srautų, su kuriais nesusitvarkytų vairuotojai.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDazninant kursavima, o keleiviu skaiciui nedidejant, reikes kelti bilieto kaina. O tai dar labiau sumazins keleiviu skaiciu. Taip pat ir pajamas. Tai gal geriau ilaipinti per visas duris...www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
O kodėl mažai apkrautuose maršrutuose reiktų leisti didelius autobusus, jeigu 6-8 žmonėm pervežti užtenka ir mikroautobuso, o jeigu čia turėta omenije, kad naikinti maršrutinius taksi, tai jie išnyks kai pas mus gyventojai bus finansiškai pajėgūs naudotis paprastųjų taksi paslaugomis, kaip yra vakarų šalyse, kur nėra maršrutinių, o tik paprastieji taksi, nesd kam važiuoti nustatytu maršrutu, jei gali važiuoti pagal pageidavimą.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąMarsrutiniai taksi ne taksi funkcija atlieka, o "imituoja" autobusus (miesto, priemiescio ar tarpmiestinius), troleibusus ar net tamvajus (NVS miestuose).
P.S. Šiandien ėjau pėsčiomis iš Molainių g. galo iki Laisvės a. (Panevėžy), buvo 15:30, per tą laiką sutikau 11-a autobusų, kurie negalėtų skųstis vežiojantys orą, bet taip pat ir sutikau 8-is "mikrobus" (pilnus beveik, blyn)Paskutinis taisė Kosovo; 2009.07.14, 23:20."I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Visagine dar didesnis bardakas. Ten taksi yra imituoja marsrutinius taksi.
Su IAE autobusais taip neatsistiks. Kadangi ir uzdarius antraji bloka reikes ji priziureti (kaip, beje, ir su pirmuoju dabar atliekama), tai autobusais darbuotojus tures vezioti. Maziau, bet reikes. Galu gale prie elektrines yra didelis elektros skirtomuju tinklu ukis, katiline ir kt. Ten irgi zmones dirba ir dirbs, net ir uzdarius AE.
Comment
-
Visuomeniniame transporte laukiama pokyčių
Vakar posėdžiavusi Klaipėdos miesto Trišalė taryba buvo informuota, kad ateityje uostamiestyje planuojama įdiegti ir valandinį autobusų bilietą.
Pasak susisiekimą autobusais mieste organizuojančios VšĮ "Klaipėdos keleivinis transportas" direktoriaus Gintaro Neniškio, toks bilietas sudarytų sąlygas pasirinktą laiką keleiviui važinėti viešuoju transportu įvairiais maršrutais. Tikimasi, kad tokia naujovė pritrauktų papildomų keleivių.
Dėl viešojo transporto sistemos tobulinimo pasisakė ir Klaipėdos miesto tarybos narys Valentinas Greičiūnas. Ji siūlė į keleivinio transporto sistemą įjungti ir Klaipėdos geležinkelį. Jis, anot V. Greičiūno, pasitarnautų tiek vietiniam, tiek tarpmiestiniam keleivių vežimui. Tarybos narys teigė, kad keleiviams būtų patogu keliauti traukiniu ne tik į kitus miestus, bet ir į Girulius ar Rimkus.
Posėdyje įmonėms pavesta per ateinančius metus pateikti esamos viešojo transporto sistemos įvertinimą bei vystymosi studijų programą. Tada ketinama pradėti realius viešojo transporto optimizavimo ir sistemos reorganizavimo darbus.
Šaltinis:
http://www.ve.lt/?data=2009-07-23&ru...&id=1248291299
Comment
-
Parašė groundzer Rodyti pranešimąVisuomeniniame transporte laukiama pokyčių
Vakar posėdžiavusi Klaipėdos miesto Trišalė taryba buvo informuota, kad ateityje uostamiestyje planuojama įdiegti ir valandinį autobusų bilietą.
Pasak susisiekimą autobusais mieste organizuojančios VšĮ "Klaipėdos keleivinis transportas" direktoriaus Gintaro Neniškio, toks bilietas sudarytų sąlygas pasirinktą laiką keleiviui važinėti viešuoju transportu įvairiais maršrutais. Tikimasi, kad tokia naujovė pritrauktų papildomų keleivių.
Dėl viešojo transporto sistemos tobulinimo pasisakė ir Klaipėdos miesto tarybos narys Valentinas Greičiūnas. Ji siūlė į keleivinio transporto sistemą įjungti ir Klaipėdos geležinkelį. Jis, anot V. Greičiūno, pasitarnautų tiek vietiniam, tiek tarpmiestiniam keleivių vežimui. Tarybos narys teigė, kad keleiviams būtų patogu keliauti traukiniu ne tik į kitus miestus, bet ir į Girulius ar Rimkus.
Posėdyje įmonėms pavesta per ateinančius metus pateikti esamos viešojo transporto sistemos įvertinimą bei vystymosi studijų programą. Tada ketinama pradėti realius viešojo transporto optimizavimo ir sistemos reorganizavimo darbus.
Šaltinis:
http://www.ve.lt/?data=2009-07-23&ru...&id=1248291299
Comment
-
Autobusų maršrutai - į dvi dalis
Laikini įpročių pakeitimai laukia ir keliaujančių didžiaisiais miesto autobusais. Tie maršrutai, kuriais keleiviai vežami iš pietinės miesto dalies į šiaurinę ir atgal, bus padalinti į dvi dalis - iki senojo turgaus ir nuo Atgimimo aikštės.
Tai reiškia, kad iš pietinės miesto dalies kursuojantys autobusai važiuos iki senojo turgaus, čia apsisuks ir judės atgal. Tad žmogus, pavyzdžiui, 6-ojo maršruto autobusu norintis iš Mogiliovo gatvės nuvažiuoti iki jūros, bus nuvežtas iki turgavietės, pėsčiomis turės pasiekti Atgimimo aikštę ir čia vėl sėsti į to paties maršruto autobusą, važiuojantį iki Melnragės. Kelias atgal - analogiškas, tik su išlipimu Atgimimo aikštėje ir pakartotiniu įlipimu prie senojo turgaus. Autobusai, važiuojantys iš šiaurinės miesto dalies, pasieks Atgimimo aikštę ir čia apsisukę važiuos atgal pagal įprastą maršrutą.
Tokiu būdu kursuos dauguma įprastomis dienomis per centrą važiavusių autobusų. Tik 4a, 9 ir 15 maršruto autobusams suteikta teisė kelionės nedalinti į dvi dalis, ir važiuoti per visą miestą - centrinę dalį jie kirs Mokyklos tiltu.
Vakarais - ilgiau
Kol kas iki galo nesuderintas autobusų važiavimas vakarais. Pasak Gintaro Neniškio, VšĮ "Klaipėdos keleivinis transportas" direktoriaus, svarstoma galimybė švenčių dienomis pailginti keleivių vežimo grafikus.
"Eksperimento tvarka planuojame leisti ilgiau važinėti ne tik Taikos prospektu kursuojantiems autobusams, bet ir važiuojantiems Šilutės plentu. Gali būti, kad 5-ojo maršruto autobusas važiuos iki 1 ar 2 valandos nakties, šiaurinėje dalyje 3-iojo maršruto autobusas - iki 1.30 val.", - sakė jis.
O šventinės eisenos, kuri vyks penktadienį 18.30 val. nuo Šaulių gatvės iki Teatro aikštės, metu iš šiaurinės miesto dalies iki Atgimimo aikštės vežantys autobusai apskritai nevažiuos.
"Autobusai keleivių neveš nuo pusvalandžio iki valandos, priklausomai nuo eisenos trukmės. Jiems paprasčiausiai nebus kur apsisukti", - teigė G. Neniškis.
http://www.ve.lt/?data=2009-07-27&ru...&id=1248622465
Manau, atsiras nepatenkintu...
Comment
-
Parašė WILD_WEST Rodyti pranešimąAutobusų maršrutai - į dvi dalis
Laikini įpročių pakeitimai laukia ir keliaujančių didžiaisiais miesto autobusais. Tie maršrutai, kuriais keleiviai vežami iš pietinės miesto dalies į šiaurinę ir atgal, bus padalinti į dvi dalis - iki senojo turgaus ir nuo Atgimimo aikštės.
Tai reiškia, kad iš pietinės miesto dalies kursuojantys autobusai važiuos iki senojo turgaus, čia apsisuks ir judės atgal. Tad žmogus, pavyzdžiui, 6-ojo maršruto autobusu norintis iš Mogiliovo gatvės nuvažiuoti iki jūros, bus nuvežtas iki turgavietės, pėsčiomis turės pasiekti Atgimimo aikštę ir čia vėl sėsti į to paties maršruto autobusą, važiuojantį iki Melnragės. Kelias atgal - analogiškas, tik su išlipimu Atgimimo aikštėje ir pakartotiniu įlipimu prie senojo turgaus. Autobusai, važiuojantys iš šiaurinės miesto dalies, pasieks Atgimimo aikštę ir čia apsisukę važiuos atgal pagal įprastą maršrutą.
Tokiu būdu kursuos dauguma įprastomis dienomis per centrą važiavusių autobusų. Tik 4a, 9 ir 15 maršruto autobusams suteikta teisė kelionės nedalinti į dvi dalis, ir važiuoti per visą miestą - centrinę dalį jie kirs Mokyklos tiltu.
Vakarais - ilgiau
Kol kas iki galo nesuderintas autobusų važiavimas vakarais. Pasak Gintaro Neniškio, VšĮ "Klaipėdos keleivinis transportas" direktoriaus, svarstoma galimybė švenčių dienomis pailginti keleivių vežimo grafikus.
"Eksperimento tvarka planuojame leisti ilgiau važinėti ne tik Taikos prospektu kursuojantiems autobusams, bet ir važiuojantiems Šilutės plentu. Gali būti, kad 5-ojo maršruto autobusas važiuos iki 1 ar 2 valandos nakties, šiaurinėje dalyje 3-iojo maršruto autobusas - iki 1.30 val.", - sakė jis.
O šventinės eisenos, kuri vyks penktadienį 18.30 val. nuo Šaulių gatvės iki Teatro aikštės, metu iš šiaurinės miesto dalies iki Atgimimo aikštės vežantys autobusai apskritai nevažiuos.
"Autobusai keleivių neveš nuo pusvalandžio iki valandos, priklausomai nuo eisenos trukmės. Jiems paprasčiausiai nebus kur apsisukti", - teigė G. Neniškis.
http://www.ve.lt/?data=2009-07-27&ru...&id=1248622465
Manau, atsiras nepatenkintu...
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąKol neperskaičiau antrosios straipsnio dalies, išsigandau, kad bus nepatogu važiuoti 6 -ojo atobuso maršrutu Gerai, kad tik šventės metu.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąKol kas iki galo neaišku, ar toks maršrutų skaldymas išliks ilgesniam laikui, ar tik eisenos dieną. Manau neteisingai supratai, ir jie skaldomi kol kas neribotam laikui, o dėl eisenos nevažiuos tik iki valandos tam tikri maršrutai. Į vieną straipsnį įkeltos dvi mintys, jos šiek tiek susietos, todėl nėra konkretaus aiškumo.
Comment
-
Parašė WILD_WEST Rodyti pranešimąManau, viskas aisku, jog 3 dienas bus toks skaldymas. Nors as nenoreciau, kad taip butu. O eisenos metu autobusai vykstantis iš šiaurinės miesto dalies iki Atgimimo aikštės apskritai nevažiuos.
Comment
Comment