Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Na vienu zodziu - zmones nenori priimti tai kas jau europoje daugeli metu yra normalus dalykas, musu zmones bijo naujoviu, na gal ir nebijo bet nenori persitvarkytis. O autobusai net ir skandinaviski net 20 metu senumo BUVO pritaikiti priekiniam ilipimui ir vairuotojai pardavinejo bilietus. Vat daugelyje autobusu yra staliukai(kalbu apie KlAP'o MANus Ir Mersus) vat vietoj tu staliuku, kai jie dar riedejo Vokietijos keliais, buvo netgi kasos aparatai. O mes cia skundziames kad dirbti blogai, nieks uz biletu pardavinejima papildomai nemoka.

    Comment


      Ši mintis laipinti pro priekines duris man patinka, bet šiuo metu kalbame apie saugų vairuotojo darbą. Net ir Anglijoje, Amerikoje, Airijoje miesto autobusų vairuotojo kabina yra atskirta nuo keleivių saugumo sumetimais. Todėl ir sakau, kad Lietuvoje vakarietiški autobusai nepritaikyti laipinti pro priekį, nes iki galo nepasirūpinta visais. Kol kas įvesta sistema yra pavojinga vairuotojams, todėl sienelės yra labai svarbios. Taip pat sienelės pravers žiemomis, nes žiemą vairuotojai pradės skųstis peršalimais ir sąnarių ligomis, nepamiršk, kad vakaruose šilčiau.
      Dėl skundimosi tu vėlgi įžvelgi tik pesimizmą. Na ir kas, kad skundžiasi? Turi teisę, tai ir skundžiasi, tai dar nereiškia, kad visiems blogai. Jei visi laikraščiuose reikštų savo nuomonę, tai kas tada būtų? Tenka tik pripažinti dėl to, jog tikrai nepasirūpinta vairuotojų saugia darbo aplinka.
      Vairuotojai dėl papildomų priedų prie atlyginimo dėl padidėjusių pareigų taip pat labai teisūs, vakaruose miesto autobusų vairuotojai uždirba po 4-5 tūkst. litų per mėnesį, ir tokie pinigai už sunkų darbą. Šiuo metu Klaipėdoje autobusų vairuotojai yra smarkiai išnaudojami dėl dvigubo darbo ir liliputiškos algos.

      Taigi kartoju tau, nes vis nesugebi suprasti: sistemai neprieštarauju, bet dėl vairuotojų darbo aplinkos netinkamumo bei atlyginimo nepakėlimo problemos sutinku, taip pat sakau, kad vakarietiški autobusai Lietuvos sąlygomis šiuo metu šiai sistemai naudoti ne visiškai pritaikyti.

      O tu vis kalbi, kad visi čia burba nepatenkinti...
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Parašė amiko Rodyti pranešimą
        vakaruose miesto autobusų vairuotojai uždirba po 4-5 tūkst. litų per mėnesį, ir tokie pinigai už sunkų darbą
        Londone autobusu vairuotojai uzdirba 7500 - 9500 lietuviskais pinigais, neskaitant papildomo uzdarbio sventinemis dienomis ir virsvalandziu
        visur grazu, bet vis skirtingu kampu :)

        Comment


          Parašė zixelis Rodyti pranešimą
          Londone autobusu vairuotojai uzdirba 7500 - 9500 lietuviskais pinigais, neskaitant papildomo uzdarbio sventinemis dienomis ir virsvalandziu
          Vadinas, mano žinios gerokai pasenusios, ačiū, žinosiu
          Beje, jei apie Londono miesto autobusų vairuotojų darbą žinai dar ką nors, tai mielai paklausytume pasakojimo temoje "Viešasis transportas". Pvz., kiek valandų dirba, kada pradeda ir baigia, ar reguliariai tuose pačiuose maršrutuose dirba. Galėtum papasakot visą vairuotojo darbo dieną... Žinoma, jei turi tokią galimybę. Jei pasakojimas būtų informatyvus, galėčiau jį įkelti į tinklapį www.kaunastrans.kde.lt, skirta Kauno apskrities viešajam transportui ir kartu visiems besidomintiems viešuoju transportu, manau būtų visiems įdomu paskaityti
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            tiesa sakant atvaziaves i Londona domejausi autobuso vairuotojo darbu, tai galeciau papasakot dvieju stambiu operatoriu darbo salygas ir tt.
            Kreipiausi i kelis operatorius, bet anketas gavau tik is Arriva ir East London Bus Group, kitiems darbuotoju siuo metu nereikia.
            palyginsiu abieju oparatoriu salygas:
            ne daugiau 3 baiudos tasku vairuotojo teisese, svorio bei ugio ribos, buti pastoviai vairavusiam UK ne maziau 2 metu pastoviai,darbo pamainos prasdeda nuo 4.30h ryto ir baigias apie 2.00h ryto, darbo pamaina trunka apie 8h, kuri susideda is 2 daliu po 4h, kartais pamaina gali uzsitesti, nes pertrauka tarp dvieju daliu kartais svyruoja nuo pusvalandzio iki poros valandu. Pries pradedant dirbt gali ir neturet reikiamos vairuotojo teisiu kategorijos - apmokins, Arriva apmokymai trunka apie 4-5 savaites, per kurias tau mokes £218 per savaite, po apmokymu iskart uzmokestis keiciasi. East London Bus Group uzmokestis yra toks - per savaite - £445-£480 per pirmuosius metus, £470-£535 po pirmuju metu, £530-£595 po treciuju tarnybos metu. virsvalandziai 1.5 karto apmokami, o sekmadieniai ir svenciu dienos, jei virsvalandziai, po £150 i diena. Manau ir Arriva panasiai moka. Kaip bonusai abiejose kompanijose suteikiama - kompanijos pensija, uniforma, nemokamos keliones autobusu ir metro Londono mieste tau ir tavo partneriui, arriva dar suteikia nemokamas keliones autobusais ir traukiniais tau ir tavo seimai po visa UK, atostogos nuo 4 savaiciu pirmaisiais metais, iki 6 savaiciu po 5 tarnybos metu.
            Marsrutuose kiek zinai visalaik vazineja tuose paciuose, isskyrus virsvalandzius ar kitus nenumatytus atvejus. vairuotojas pardavineja bilietus tik tuose autobusuose, kuriuose ilaipinimas tik per vienas duris ir graza neduodama, autobusuose-armonikose kur ilaipinimas pro visas duris, bilietai nepardavinejami.
            Na jei kas dar domina - klausk
            visur grazu, bet vis skirtingu kampu :)

            Comment


              Parašė amiko Rodyti pranešimą
              Taip pat anksčiau ar vėliau, bet Transporto skyrius turės dažninti autobusų kursavimą, kad nebebūtų tokių srautų, su kuriais nesusitvarkytų vairuotojai.
              Dazninant kursavima, o keleiviu skaiciui nedidejant, reikes kelti bilieto kaina. O tai dar labiau sumazins keleiviu skaiciu. Taip pat ir pajamas. Tai gal geriau ilaipinti per visas duris...

              Comment


                kol Klaipedoje bus tiek zuikiu, tol tokias sistemas taikys, nepasiteisins viena, isbandys kita, siaip ar taip, bet kokia sistema pries zuikius suletins ilipima.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Dazninant kursavima, o keleiviu skaiciui nedidejant, reikes kelti bilieto kaina. O tai dar labiau sumazins keleiviu skaiciu. Taip pat ir pajamas. Tai gal geriau ilaipinti per visas duris...
                  Pagerėjus ekonominei situacijai, sukūrus sistemą, kaip sumažinti maršrutinių taksi maršrutų ir padidinus kelių mokesčius, padaugėtų ir viešojo transporto keleivių.
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    Valdzia bijo nepopuliariu sprendimu. Netikiu, kad artimiausiu metu didintu keliu mokescius ar mazintu mikorautobusu skaiciu. O kai ekonomine situacija pageres, tai tuo labiau to nedarys, nes ir taip bus gerai...

                    Comment


                      O kodėl mažai apkrautuose maršrutuose reiktų leisti didelius autobusus, jeigu 6-8 žmonėm pervežti užtenka ir mikroautobuso, o jeigu čia turėta omenije, kad naikinti maršrutinius taksi, tai jie išnyks kai pas mus gyventojai bus finansiškai pajėgūs naudotis paprastųjų taksi paslaugomis, kaip yra vakarų šalyse, kur nėra maršrutinių, o tik paprastieji taksi, nesd kam važiuoti nustatytu maršrutu, jei gali važiuoti pagal pageidavimą.

                      Comment


                        Marsrutiniai taksi ne taksi funkcija atlieka, o "imituoja" autobusus (miesto, priemiescio ar tarpmiestinius), troleibusus ar net tamvajus (NVS miestuose).

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Marsrutiniai taksi ne taksi funkcija atlieka, o "imituoja" autobusus (miesto, priemiescio ar tarpmiestinius), troleibusus ar net tamvajus (NVS miestuose).
                          Arba lieka vietoj autobusų (pvz. Lvove, kuris netgi už Vilnių didesnis, Lietuvos salygom geras pavyzdys yra Alytus, greitu laiku tuoj bus įtariu ir Visaginas, ir panašu, nors galbūt ir nebus (50/50) - Panevėžys, nes "mikrobai"/"dušmai" čia "naglėja" kas mėnesį)

                          P.S. Šiandien ėjau pėsčiomis iš Molainių g. galo iki Laisvės a. (Panevėžy), buvo 15:30, per tą laiką sutikau 11-a autobusų, kurie negalėtų skųstis vežiojantys orą, bet taip pat ir sutikau 8-is "mikrobus" (pilnus beveik, blyn)
                          Paskutinis taisė Kosovo; 2009.07.14, 23:20.
                          "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                          Comment


                            Visagine dar didesnis bardakas. Ten taksi yra imituoja marsrutinius taksi.
                            Su IAE autobusais taip neatsistiks. Kadangi ir uzdarius antraji bloka reikes ji priziureti (kaip, beje, ir su pirmuoju dabar atliekama), tai autobusais darbuotojus tures vezioti. Maziau, bet reikes. Galu gale prie elektrines yra didelis elektros skirtomuju tinklu ukis, katiline ir kt. Ten irgi zmones dirba ir dirbs, net ir uzdarius AE.

                            Comment


                              Visuomeniniame transporte laukiama pokyčių

                              Vakar posėdžiavusi Klaipėdos miesto Trišalė taryba buvo informuota, kad ateityje uostamiestyje planuojama įdiegti ir valandinį autobusų bilietą.

                              Pasak susisiekimą autobusais mieste organizuojančios VšĮ "Klaipėdos keleivinis transportas" direktoriaus Gintaro Neniškio, toks bilietas sudarytų sąlygas pasirinktą laiką keleiviui važinėti viešuoju transportu įvairiais maršrutais. Tikimasi, kad tokia naujovė pritrauktų papildomų keleivių.

                              Dėl viešojo transporto sistemos tobulinimo pasisakė ir Klaipėdos miesto tarybos narys Valentinas Greičiūnas. Ji siūlė į keleivinio transporto sistemą įjungti ir Klaipėdos geležinkelį. Jis, anot V. Greičiūno, pasitarnautų tiek vietiniam, tiek tarpmiestiniam keleivių vežimui. Tarybos narys teigė, kad keleiviams būtų patogu keliauti traukiniu ne tik į kitus miestus, bet ir į Girulius ar Rimkus.

                              Posėdyje įmonėms pavesta per ateinančius metus pateikti esamos viešojo transporto sistemos įvertinimą bei vystymosi studijų programą. Tada ketinama pradėti realius viešojo transporto optimizavimo ir sistemos reorganizavimo darbus.

                              Šaltinis:
                              http://www.ve.lt/?data=2009-07-23&ru...&id=1248291299

                              Comment


                                Parašė groundzer Rodyti pranešimą
                                Visuomeniniame transporte laukiama pokyčių

                                Vakar posėdžiavusi Klaipėdos miesto Trišalė taryba buvo informuota, kad ateityje uostamiestyje planuojama įdiegti ir valandinį autobusų bilietą.

                                Pasak susisiekimą autobusais mieste organizuojančios VšĮ "Klaipėdos keleivinis transportas" direktoriaus Gintaro Neniškio, toks bilietas sudarytų sąlygas pasirinktą laiką keleiviui važinėti viešuoju transportu įvairiais maršrutais. Tikimasi, kad tokia naujovė pritrauktų papildomų keleivių.

                                Dėl viešojo transporto sistemos tobulinimo pasisakė ir Klaipėdos miesto tarybos narys Valentinas Greičiūnas. Ji siūlė į keleivinio transporto sistemą įjungti ir Klaipėdos geležinkelį. Jis, anot V. Greičiūno, pasitarnautų tiek vietiniam, tiek tarpmiestiniam keleivių vežimui. Tarybos narys teigė, kad keleiviams būtų patogu keliauti traukiniu ne tik į kitus miestus, bet ir į Girulius ar Rimkus.

                                Posėdyje įmonėms pavesta per ateinančius metus pateikti esamos viešojo transporto sistemos įvertinimą bei vystymosi studijų programą. Tada ketinama pradėti realius viešojo transporto optimizavimo ir sistemos reorganizavimo darbus.

                                Šaltinis:
                                http://www.ve.lt/?data=2009-07-23&ru...&id=1248291299
                                Oho, pagaliau kažkas įdomesnio Laukiu nesulaukiu

                                Comment


                                  Autobusų maršrutai - į dvi dalis

                                  Laikini įpročių pakeitimai laukia ir keliaujančių didžiaisiais miesto autobusais. Tie maršrutai, kuriais keleiviai vežami iš pietinės miesto dalies į šiaurinę ir atgal, bus padalinti į dvi dalis - iki senojo turgaus ir nuo Atgimimo aikštės.

                                  Tai reiškia, kad iš pietinės miesto dalies kursuojantys autobusai važiuos iki senojo turgaus, čia apsisuks ir judės atgal. Tad žmogus, pavyzdžiui, 6-ojo maršruto autobusu norintis iš Mogiliovo gatvės nuvažiuoti iki jūros, bus nuvežtas iki turgavietės, pėsčiomis turės pasiekti Atgimimo aikštę ir čia vėl sėsti į to paties maršruto autobusą, važiuojantį iki Melnragės. Kelias atgal - analogiškas, tik su išlipimu Atgimimo aikštėje ir pakartotiniu įlipimu prie senojo turgaus. Autobusai, važiuojantys iš šiaurinės miesto dalies, pasieks Atgimimo aikštę ir čia apsisukę važiuos atgal pagal įprastą maršrutą.

                                  Tokiu būdu kursuos dauguma įprastomis dienomis per centrą važiavusių autobusų. Tik 4a, 9 ir 15 maršruto autobusams suteikta teisė kelionės nedalinti į dvi dalis, ir važiuoti per visą miestą - centrinę dalį jie kirs Mokyklos tiltu.

                                  Vakarais - ilgiau

                                  Kol kas iki galo nesuderintas autobusų važiavimas vakarais. Pasak Gintaro Neniškio, VšĮ "Klaipėdos keleivinis transportas" direktoriaus, svarstoma galimybė švenčių dienomis pailginti keleivių vežimo grafikus.

                                  "Eksperimento tvarka planuojame leisti ilgiau važinėti ne tik Taikos prospektu kursuojantiems autobusams, bet ir važiuojantiems Šilutės plentu. Gali būti, kad 5-ojo maršruto autobusas važiuos iki 1 ar 2 valandos nakties, šiaurinėje dalyje 3-iojo maršruto autobusas - iki 1.30 val.", - sakė jis.

                                  O šventinės eisenos, kuri vyks penktadienį 18.30 val. nuo Šaulių gatvės iki Teatro aikštės, metu iš šiaurinės miesto dalies iki Atgimimo aikštės vežantys autobusai apskritai nevažiuos.

                                  "Autobusai keleivių neveš nuo pusvalandžio iki valandos, priklausomai nuo eisenos trukmės. Jiems paprasčiausiai nebus kur apsisukti", - teigė G. Neniškis.


                                  http://www.ve.lt/?data=2009-07-27&ru...&id=1248622465

                                  Manau, atsiras nepatenkintu...

                                  Comment


                                    Parašė WILD_WEST Rodyti pranešimą
                                    Autobusų maršrutai - į dvi dalis

                                    Laikini įpročių pakeitimai laukia ir keliaujančių didžiaisiais miesto autobusais. Tie maršrutai, kuriais keleiviai vežami iš pietinės miesto dalies į šiaurinę ir atgal, bus padalinti į dvi dalis - iki senojo turgaus ir nuo Atgimimo aikštės.

                                    Tai reiškia, kad iš pietinės miesto dalies kursuojantys autobusai važiuos iki senojo turgaus, čia apsisuks ir judės atgal. Tad žmogus, pavyzdžiui, 6-ojo maršruto autobusu norintis iš Mogiliovo gatvės nuvažiuoti iki jūros, bus nuvežtas iki turgavietės, pėsčiomis turės pasiekti Atgimimo aikštę ir čia vėl sėsti į to paties maršruto autobusą, važiuojantį iki Melnragės. Kelias atgal - analogiškas, tik su išlipimu Atgimimo aikštėje ir pakartotiniu įlipimu prie senojo turgaus. Autobusai, važiuojantys iš šiaurinės miesto dalies, pasieks Atgimimo aikštę ir čia apsisukę važiuos atgal pagal įprastą maršrutą.

                                    Tokiu būdu kursuos dauguma įprastomis dienomis per centrą važiavusių autobusų. Tik 4a, 9 ir 15 maršruto autobusams suteikta teisė kelionės nedalinti į dvi dalis, ir važiuoti per visą miestą - centrinę dalį jie kirs Mokyklos tiltu.

                                    Vakarais - ilgiau

                                    Kol kas iki galo nesuderintas autobusų važiavimas vakarais. Pasak Gintaro Neniškio, VšĮ "Klaipėdos keleivinis transportas" direktoriaus, svarstoma galimybė švenčių dienomis pailginti keleivių vežimo grafikus.

                                    "Eksperimento tvarka planuojame leisti ilgiau važinėti ne tik Taikos prospektu kursuojantiems autobusams, bet ir važiuojantiems Šilutės plentu. Gali būti, kad 5-ojo maršruto autobusas važiuos iki 1 ar 2 valandos nakties, šiaurinėje dalyje 3-iojo maršruto autobusas - iki 1.30 val.", - sakė jis.

                                    O šventinės eisenos, kuri vyks penktadienį 18.30 val. nuo Šaulių gatvės iki Teatro aikštės, metu iš šiaurinės miesto dalies iki Atgimimo aikštės vežantys autobusai apskritai nevažiuos.

                                    "Autobusai keleivių neveš nuo pusvalandžio iki valandos, priklausomai nuo eisenos trukmės. Jiems paprasčiausiai nebus kur apsisukti", - teigė G. Neniškis.


                                    http://www.ve.lt/?data=2009-07-27&ru...&id=1248622465

                                    Manau, atsiras nepatenkintu...
                                    Kol neperskaičiau antrosios straipsnio dalies, išsigandau, kad bus nepatogu važiuoti 6 -ojo atobuso maršrutu Gerai, kad tik šventės metu.

                                    Comment


                                      Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                                      Kol neperskaičiau antrosios straipsnio dalies, išsigandau, kad bus nepatogu važiuoti 6 -ojo atobuso maršrutu Gerai, kad tik šventės metu.
                                      Kol kas iki galo neaišku, ar toks maršrutų skaldymas išliks ilgesniam laikui, ar tik eisenos dieną. Manau neteisingai supratai, ir jie skaldomi kol kas neribotam laikui, o dėl eisenos nevažiuos tik iki valandos tam tikri maršrutai. Į vieną straipsnį įkeltos dvi mintys, jos šiek tiek susietos, todėl nėra konkretaus aiškumo.
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                        Kol kas iki galo neaišku, ar toks maršrutų skaldymas išliks ilgesniam laikui, ar tik eisenos dieną. Manau neteisingai supratai, ir jie skaldomi kol kas neribotam laikui, o dėl eisenos nevažiuos tik iki valandos tam tikri maršrutai. Į vieną straipsnį įkeltos dvi mintys, jos šiek tiek susietos, todėl nėra konkretaus aiškumo.
                                        Manau, viskas aisku, jog 3 dienas bus toks skaldymas. Nors as nenoreciau, kad taip butu. O eisenos metu autobusai vykstantis iš šiaurinės miesto dalies iki Atgimimo aikštės apskritai nevažiuos.

                                        Comment


                                          Parašė WILD_WEST Rodyti pranešimą
                                          Manau, viskas aisku, jog 3 dienas bus toks skaldymas. Nors as nenoreciau, kad taip butu. O eisenos metu autobusai vykstantis iš šiaurinės miesto dalies iki Atgimimo aikštės apskritai nevažiuos.
                                          Gerai, jeigu tik tris dienas, o ne metus

                                          Comment

                                          Working...
                                          X