Parašė amiko
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Klaipėdos viešasis transportas
Collapse
X
-
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
-
Mano nuomonė apie juos tokia, kokią parašiau, bet tai nereiškia, jog nesutinku su tavo nuomone, kad maršrutinių taksi reikiawww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąMygtukai neveikia. Bent jau Kaune, tai senesniuose vakarietiškuose autobusuose laidai paprasčiausiai nukerpami, o Solaris tiesiog išjungiama mygtukų veikimo funkcija.Blogas apie mano gyvenimą bei įspūdžius Kinijoje - kiniskai.blogspot.hk
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąMaršrutiniai taksi darko viešojo transporto sistemą, miesto veidą, yra prasto šalies ekonominio išsivystymo ženklas, yra nesaugūs, nepatikimi, beveik visi maršrutinių taksi vairuotojai nesilaiko KET (ar bent jau yra sukūrę tokį įvaizdį). Maršrutiniai taksi iš normalių viešojo transporto rūšių - autobusų ir troleibusų, atima duoną.
Po to įvykio ir aš, tiesą sakant, vengiu važiuoti mikriukais. Be to, pastaruoju metu skirtumas tarp užtrunkamo laiko kelionėje važiuojant autubusu ir mikriuku tapo labai nežymiu.Paskutinis taisė Silber418; 2009.06.11, 01:47.
Comment
-
Parašė Chixx Rodyti pranešimąKlaipėda ne Kaunas pats spaudžiau juos. Autobuso priekyje yra tokia švieslentė kurioje paspaudus STOP atsiranda vokiškas užrašas turbūt reiškiantis "stos" ar pan.
Ech, esu optimistas ir visvien tikiuosi, kad po kurio laiko mieste važinės nauji autobusai (visi) bei visos sistemos (tiek bilietų, tiek keleivių aptarnavimo) bus funkcionalios, kaip kai kuriose labiau pažengusiose valstybėse. Aišku, didžiausia svajonė būtų - modernus tramvajus..
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąJeigu gerai prisimenu, anksčiau Klaipėdos autobusuose veikė "stop" sistema ir paspaudus mygtuką, vairuotojas gaudavo garsinį signalą, tačiau po kurio laiko tie "stop skambučiai" nutilo.Blogas apie mano gyvenimą bei įspūdžius Kinijoje - kiniskai.blogspot.hk
Comment
-
Parašė Chixx Rodyti pranešimąna aš irgi tai atsimenu. Bet tu švieslenčių dar neišjungė bet dabar kažkaip keistai gaunasi. Jei įlips visi pro priekines duris, tai bereikalo tu geltonų griozdų visame autobuse prikibdė, dabar užtektų kokių dviejų autobuso priekyje
Comment
-
Mikriukai, bent jau Kaune, kur jie buvo reikalingiausi, t.y., nėra kito transporto ar jis kursuoja labai retai, jau nunyko, o likusieji dažniausiai parazituoja kito transporto sąskaita, iš po nosies surinkdami keleivius. Nesakau, kad jie visai nereikalingi, bet turėtų būti labai gerai peržiūrėti jų maršrutai, griežtai reikalaujama, kad važinėtų ir vėlesnėmis valandomis, kad laikytųsi KET.
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąPritariu. Be to, pats neseniai "lėkiau" mikriuku tokiu greičiu, kad net netikėjau, kad pusę miesto pervažiuoisme nesusidūrč su kokiu autobusu. Vairuotojas ne tik viršijo greitį, bet ir vairavo "agresyviai", darė staigius posūkius. Kai kurie keleiviai net grasino užsirašyti autobusiuko numerį ir apie tai pranešti policijai.
Po to įvykio ir aš, tiesą sakant, vengiu važiuoti mikriukais. Be to, pastaruoju metu skirtumas tarp užtrunkamo laiko kelionėje važiuojant autubusu ir mikriuku tapo labai nežymiu.
O Klaipėdos mikroautobusų aukso amžius jau praeityje. Yra ir pliusų, ir minusų. Anksčiau 2-ą nakties be jokių galvojimų eidavai prie gatvės ir jie važiuodavo, apie savaitgalius net nešneku. O dabar dažnai belieka taksi (su atitinkama kaina) arba individualus transportas.
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąKaip supratau, tai neoficialios "stotelės".
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąPalaksto, jei reikia ir autobusais su troleibusais. Vilniuje, Pylimo gatve, 5-uoju troleibusu pro mikroautobusą kaip pro stovintį pralėkėme pusiau priešpriešine juosta. Iš Šeškinės prie Žaliojo Tilto irgi esu "rekordiniais" greičiais nuvažiavęs autobusu
O Klaipėdos mikroautobusų aukso amžius jau praeityje. Yra ir pliusų, ir minusų. Anksčiau 2-ą nakties be jokių galvojimų eidavai prie gatvės ir jie važiuodavo, apie savaitgalius net nešneku. O dabar dažnai belieka taksi (su atitinkama kaina) arba individualus transportas.
Na, iš tiesų anksčiau buvo patogu - naktį bent mikriukai važinėjo. Labai patogu buvo, jeigu reikėdavo suspėti į rytinį traukinį arba grįžus anksti ryte autobusu. Gaila, dabar kas antras žodis - buvo..
Tiesa, pritariu ir Linui, nes mikroautobusai miesto viešojo transporto sistemoje yra "parazitai" dažniausiai "nuviliojantys" dalį autobusų keleivių. Kaip minėjau anksčiau, šiuo metu laiko kelionėje praleidžiama tiek važiuojant mikriuku, tiek autobusu beveik vienodai, tik skiriasi kaina, o nakties metu, taip, mikriukai būtų puiki išeitis ir konkurencija taksi.
Comment
-
Šiandien savo kailiu patyriau naująją sistema važiavom su 3 autobusu, įlipom per priekį, parodėm pravažiuojamus. Ir dar atsisėdau į pačią pirmą sėdynę kad galėčiau stebėti kitus įlipančius tai vairuotojas kaikuriose stotelėse atidžiai tikrino, rodė kur išsimušt, kitose atlaidžiau. Bet vistiek dar juokingos žmonių minos stotelėse. Visi pradeda žvalgytis ir tada susipranta, kad per priekį reikia lipti. Beje šiandien ryte mačiau prie stotelės esančioje švieslentėje ekrano apačioje slinko sakinys informuojantis, kad nuo birzelio 15d įsigalioja naujoji sistema visuose autobusuose, tai informavimo šaltinis neblogas tikrai. Ir dar kai ryte važiavau, jau pensininkės kalbėjos:
- Žinok, jau per priekines duris reikės lipti
- O kas tau taip pasakė?
- Taigi čia skelbė visur, tai nenustebk jei neįleis per galines duris
- Nu žinosiu
tai vaBlogas apie mano gyvenimą bei įspūdžius Kinijoje - kiniskai.blogspot.hk
Comment
-
Parašė Chixx Rodyti pranešimąŠiandien savo kailiu patyriau naująją sistema važiavom su 3 autobusu, įlipom per priekį, parodėm pravažiuojamus. Ir dar atsisėdau į pačią pirmą sėdynę kad galėčiau stebėti kitus įlipančius tai vairuotojas kaikuriose stotelėse atidžiai tikrino, rodė kur išsimušt, kitose atlaidžiau. Bet vistiek dar juokingos žmonių minos stotelėse. Visi pradeda žvalgytis ir tada susipranta, kad per priekį reikia lipti. Beje šiandien ryte mačiau prie stotelės esančioje švieslentėje ekrano apačioje slinko sakinys informuojantis, kad nuo birzelio 15d įsigalioja naujoji sistema visuose autobusuose, tai informavimo šaltinis neblogas tikrai. Ir dar kai ryte važiavau, jau pensininkės kalbėjos:
- Žinok, jau per priekines duris reikės lipti
- O kas tau taip pasakė?
- Taigi čia skelbė visur, tai nenustebk jei neįleis per galines duris
- Nu žinosiu
tai va
Comment
-
Pagalvojau, kad dar vieną gerą dalyką pasieks KKT su šia naujove. Ankščiau daug žmonių išlipdami iš autobuso atiduodavo bilietus įilpantiems, o dabar to padaryti negalės, nes jie neprasilenks
Beje šiandien mane maloniai nustebino keleiviai. Važiavau autobusu, ir stotelėje vairuotojas atidarė abi duris, bet keliaiviai nors ir galėdami per galą įlipti ėjo ir lipo per priekį, tik keli per galą įlipo. Matyt jau pripranta liaudis prie naujovėsBlogas apie mano gyvenimą bei įspūdžius Kinijoje - kiniskai.blogspot.hk
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąŠiurpokai nuskambės, bet manau reikia palaukti kol išmirs esami senosios kartos žmonės ir pasikeis karta, tai nutiks per maždaug 10 metų ir bandyt tada diegti, nors neaišku kaip dabartiniai 60-mečiai priprastų prie tokios sistemos, gal ir jiems būtų taip pat sunku kaip dabartiniams senukams. Aš tai remčiau tokią idėją, bet dauguma lietuvių bijo pokyčių ir juos priima labai sunkiai. O štai senoji karta išvis nesusigaudo gyvenime ir keista, bet viešuoju transportu naudoja dar gana aktyviai. Būna, įlipa į troleibusą ir žmonių klausinėja koks jo maršrutas, ir ar čia autobusas, ar troleibusas... Jie nieko nemato ir nieko nesupranta - mano toks įspūdis.
Parašė Wycka Rodyti pranešimąAš toks kategoriškas nebūčiau. Mikriukai, ypač TransRevio, yra reikalingi, ir aš pats ne taip retai jais naudojuosi, pvz kai vėluoju į darbą ir taksi man per brangu. Miesto veidą darko seni, purvini atsilaupusiais dažais mikriukai, kuriuose sėdi besikeikiantys pachmielingi tuteišiai, visu garsu pasileidę Russkoje Radio ir dar įsigudrinantys vienu metu vairuoti, skaičiuoti pinigus, dalinti prekių ataskaitas (būtent, o ne bilietus) ir mobiliaku garsiai šnekėti (papuošdami tas garsias kalbas įspūdingais keiksmažodžiais). kaip bebūtų keista, su tokiais "vairuotojais" esu susidūręs ir Vilniuje, ir kaune ir Panevėžyje. Vienintelis tarp jų skirtumas — klausoma radijo stotis.
Comment
-
Parašė Chixx Rodyti pranešimąnesenai teiravausi kodėl Lietuvoje būna išjungiami STOP mygtukai autobusuose. Pvz Anglijoj kurioje stotelėje nori išlipti paspaudi STOP likus nedaug kelio iki stotelės ir sustoja, o stotelėje turi pakelti ranką (na Lietuvoje kiltų problemų su mikriukais) ir autobusas sustoja. O jei nepakeli ir autobuse niekas STOP nepaspaudžia tai ir nestoja. sutaupo ir kuro sąnaudų (stjoant ir įsibėgėjant) ir laiko. Ir išaiškėjo, kad Lietuvos įstatymai nurodo, jog autobusas privalo stoti KIEKVIENOJE stotelėje.. manau nelogiškas įstatymas.
Tu neteisus. Tie stop mygtukai veikia (bent jau vilniuje volvo 7700 autobusuose), paprasciausiai vairuotojai i juos nekreipia demesio. Ir antra nera jokio Lietuvos isakymo stoti tik stotelese. Tai yra parku vadovybes nurodymas del paprasciausios priezasties: stotele yra paaukstinta,ji buna valoma ziema ir barstoma ir uztikrinamos visos salygos tavo saugiam ilipimui-islipimui. Jei nugriusi pats kaltas.
O stai jei tu islipinesi ne stoteleje,griusi ir nusilausi koja ,gali pareikalauti is autobusu parko padengti nuostolius del gydymo ir reabilitacijos,nes nebuvo sudarytos salygos tavo saugiam islipimui. Ar dabar aisku?
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąTu neteisus. Tie stop mygtukai veikia (bent jau vilniuje volvo 7700 autobusuose), paprasciausiai vairuotojai i juos nekreipia demesio. Ir antra nera jokio Lietuvos isakymo stoti tik stotelese. Tai yra parku vadovybes nurodymas del paprasciausios priezasties: stotele yra paaukstinta,ji buna valoma ziema ir barstoma ir uztikrinamos visos salygos tavo saugiam ilipimui-islipimui. Jei nugriusi pats kaltas.
O stai jei tu islipinesi ne stoteleje,griusi ir nusilausi koja ,gali pareikalauti is autobusu parko padengti nuostolius del gydymo ir reabilitacijos,nes nebuvo sudarytos salygos tavo saugiam islipimui. Ar dabar aisku?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAr nuo 06 15 bus ilipama pro priekines duris i visu marsrutu autobusus, ar tik i KLAP?Blogas apie mano gyvenimą bei įspūdžius Kinijoje - kiniskai.blogspot.hk
Comment
Comment