Nekokia zinia Baltijos pr. gyventojams. Jiems dabar bus gana sunku susisiekti viesuoju transportu. Artimiausi autobusai vaziuoja tik Taikos pr. ir Silutes plentu.
Nežinau ar žinote, bet tik dabar pastebėjau, kad "Klaipėdos autobusų parkas" pernai sukūrė savo tinklapį. Sakyčiau tikrai gražiai apipavidalintas ir informatyvus, perspjauna tiek Vilniaus, tiek Kauno autobusų parkų tinklapius.
Gerai ir tai, kad pateikiami tiek miesto, tiek rajono, tiek ir tarpmiestiniai tvarkaraščiai vienoje vietoje.
Nežinau ar žinote, bet tik dabar pastebėjau, kad "Klaipėdos autobusų parkas" pernai sukūrė savo tinklapį. Sakyčiau tikrai gražiai apipavidalintas ir informatyvus, perspjauna tiek Vilniaus, tiek Kauno autobusų parkų tinklapius.
Gerai ir tai, kad pateikiami tiek miesto, tiek rajono, tiek ir tarpmiestiniai tvarkaraščiai vienoje vietoje.
Manau tai geras sprendimas. Atkreipiu dėmesį: tai kol kas tik bandymas, truksiantis iki rugsėjo mėn. Tikiuosi, kad jis pasiseks ir bus įgyvendintas po rugsėjo 1 d. bent dalyje maršrutų, kur keleivių mažiau.
Klaipėdos autobusų keleivių laukia pokyčiai
Bendrovė „Klaipėdos keleivinis transportas“ praneša, jog nuo birželio 1 d. pradedamas keleivių įlaipinimas tik pro priekines autobusų duris. Pokyčius iš pradžių pajus 1,1A, 9, 12 ir 16 maršruto autobusais keliaujantys žmonės.
Bendrovės vadovo Gintaro Neniškio teigimu, principas paprastas - į stotelę atvažiavusio autobuso pirmiausia atsidarys priekinės durys, bus laukiama, kol sulips keleiviai. Tuomet bus atidarytos kitos durys ir keleiviai išlips. Įlipantys žmonės prie vairuotojo privalės pasižymėti bilietus, tokiu būdu tikimasi sumažinti vadinamųjų „zuikių“ skaičių ir bendrovės nuostolius.
„Šis būdas naudojamas visoje Europoje. Net Maskvoje, kur keleivių srautų su Klaipėda negalima lyginti. Lietuvoje ši sistema naudojama tik Kėdainiuose. Jiems pasiteisino iš finansinės pusės“, - pasakojo vadovas.
Tokia tvarka, kai į autobusą įlipama pro priekines duris, Lietuvoje kol kas galioja tik Kėdainiuose. G.Neniškis tvirtino, jog taip siekiama ne tik finansinės naudos, bet ir atsikratyti asocialių asmenų, chuliganų autobusuose. Tikimasi, kad sudrausmins vien tai, jog teks praeiti pro vairuotoją. Be to pastarasis galės neįleisti asocialių asmenų, chuliganų, keleivių be bilietų į autobusą.
„Norime ne tik kompensuoti nuostolius, bet ir užtikrinti keleivių saugumą“, - pabrėžė direktorius.
G.Neniškio teigimu, nuo praėjusių metų rugsėjo „zuikių“ skaičius uostamiestyje išaugo 5-7 proc. Net 15 proc. padaugėjo keleivių, kurie autobusu važiuoja be bilieto, o sugavus baudą susimoka vietoje.
Nuo birželio 1 d. taip pat keičiasi, kai kurie visuomeninio transporto eismo tvarkaraščiai. Pagrindiniai pasikeitimai:
- nuo birželio 1 d. naikinamas 7 visuomeninis transporto maršrutas. 7 visuomeninio maršruto sąskaita dažninamas 14 maršrutas;
- nuo birželio 1 d. iki rugsėjo 1 d. naikinamas 5A (Jūrininkai - Autobusų parkas)visuomeninis transporto maršrutas;
- nuo birželio 1 d. iki rugsėjo 1 d. atidaromas 4A (Giruliai (Pamario g.) - Statybininkų pr.) visuomeninis transporto maršrutas.
Nelesiti islipti kol neilips keleiviai - absurdas. Pirmiausiai turetu leisti islipti, o tik po to - ilipti.
Aš irgi taip manau. Stotelėje už nugaros stovi kitas tau reikalingas autobusas, jis jau laipina žmones, o tu lauki, kol tave išleis Bet manau po kiek laiko pakeis ir išleis pirmiau. Žodžiu, neverta panikuot, juk tai pirmas toks bandymas Lietuvos didmiestyje.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Aš irgi taip manau. Stotelėje už nugaros stovi kitas tau reikalingas autobusas, jis jau laipina žmones, o tu lauki, kol tave išleis Bet manau po kiek laiko pakeis ir išleis pirmiau. Žodžiu, neverta panikuot, juk tai pirmas toks bandymas Lietuvos didmiestyje.
Treciasis
Pirmasis ir ekonomiskai pavykes buvo Alytuje, jei Alytu laikysime didmiesciu. 1997 m. prasidejo ir egzistavo iki miesto autobusu isnykimo.
Antrasis - Vilniuje 1997 ar 1998 m. buvo toks bandymas vakarais laipinti pro priekines duris. Truko apie pora menesiu - nepasiteisino.
na Londone panasi sistema veikia taip: atsidaro iskart ir priekines ir galines durys, ilipa zmones tik per priekines duris, ir praeidami arba parodo bilieta, arba galiojanti travelcarda, arba priliecia ''Oyster'' kortele prie tam skirto pado (''Oyster'' - kortele, kuria pasipildai pinigais, ir is tu kreditu vazineji, su ''Oyster'' visur dvigubai ar net daugiau pigiau). O islipa tik per galines duris. Cia zmones samoningi, niekas nebando ilipti per galines duris, ar islipti per priekines. O ka gali zinoti, gal ir Klaipedoj pasiteisins, ir nereik skiest kad tai bus didele laiko gaisatis
na Londone panasi sistema veikia taip: atsidaro iskart ir priekines ir galines durys, ilipa zmones tik per priekines duris, ir praeidami arba parodo bilieta, arba galiojanti travelcarda, arba priliecia ''Oyster'' kortele prie tam skirto pado (''Oyster'' - kortele, kuria pasipildai pinigais, ir is tu kreditu vazineji, su ''Oyster'' visur dvigubai ar net daugiau pigiau). O islipa tik per galines duris. Cia zmones samoningi, niekas nebando ilipti per galines duris, ar islipti per priekines. O ka gali zinoti, gal ir Klaipedoj pasiteisins, ir nereik skiest kad tai bus didele laiko gaisatis
Laiko gaisaties nera, kai visi samoningi. Deja, to samoningumo pas mus stinga. O pradzioje visada bus nesusipratimu ir gaisaties.
Taciau samoningumas ne prie ko, jei keleiviu srautai yra dideli. Tuomet gaisatis neisvengiama.
na Londone panasi sistema veikia taip: atsidaro iskart ir priekines ir galines durys, ilipa zmones tik per priekines duris, ir praeidami arba parodo bilieta, arba galiojanti travelcarda, arba priliecia ''Oyster'' kortele prie tam skirto pado (''Oyster'' - kortele, kuria pasipildai pinigais, ir is tu kreditu vazineji, su ''Oyster'' visur dvigubai ar net daugiau pigiau). O islipa tik per galines duris. Cia zmones samoningi, niekas nebando ilipti per galines duris, ar islipti per priekines. O ka gali zinoti, gal ir Klaipedoj pasiteisins, ir nereik skiest kad tai bus didele laiko gaisatis
Reikia nepamiršti, kad Londone važinėja dviaukščiai daugiausia, todėl antrame aukšte sėdi kurie važiuoja daugiau stotelių, o pirmame yra greitai išlipsiantys keleiviai. Lietuvoje dviaukščių nėra ir tas vienaaukštis veža vos ne tiek pat keleivių kaip Londone dviaukštis ne piko metu Dubline (Airija) tai keleiviai laipinami tik pro priekines duris, išlaipinami taip pat tik pro jas. Gal yra maršrutų kur išlaipina ir pro vidurines, bet bent jau man tekę matyti, kad tik pro priekines. Neįgalieji įleidžiami pro vidurines. Bet piko metu autobusai vėluoja po 15-30 min. ir daugiau. Bet dėl dažno jų važiavimo tai nelabai jaučiasi tas vėlavimas. Įdomu kaip vėluoja Londone?
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Laiko gaisaties nera, kai visi samoningi. Deja, to samoningumo pas mus stinga. O pradzioje visada bus nesusipratimu ir gaisaties.
Taciau samoningumas ne prie ko, jei keleiviu srautai yra dideli. Tuomet gaisatis neisvengiama.
Pradžioje ir Maskvoje gaišaties buvo, Maskvoje ši sistema įvesta panašiai prieš 10 metų ar šiek tiek mažiau (tikrai nebepamenu, esu įkėlęs seniai straipsnį čia). Bet nematau problemos. Visiškai nebijau pokyčių, smagu, kad kas nors keičiama ir tobulėjama. Daugiausia nervinsis ir keiksnosis turbūt neišsilavinę žmonės, kurie nemato šios naujovės pliusų, na ir bobutės, kaip gi be jų
Kaune prieš Naujuosius metus viešajame transporte priekyje esančius komposterius pakeitė iš vienkartiniam bilietui skirtų žymėti į elektroniniam bilietui žymėti. Praėjo jau 5 mėn., bet dar labai daug kas prie to nepripratęs ir kaišioja savo vienkartinį bilietą į angą, skirtą el. bilietui Aš kartais specialiai nesisiūlau padėt ir mėgaujuosiu stebėdamas iš šono, kaip žmogus krapšto tą aparatą, o po kiek laiko ir pradeda rėkauti besikeikdamas Smagu žiūrėt kokių kvailų piliečių yra tarp mūsų. Beje, ant tų komposterių parašyta "tik elektroniniam bilietui"
Noriu pasakyti, kad liaudžiai reikia laiko (ypač tiems kvailiems, nes jie ilgai pratinasi prie naujovių), bet manau, kad viskas bus gerai ir sistema pritaps.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Pradžioje ir Maskvoje gaišaties buvo, Maskvoje ši sistema įvesta panašiai prieš 10 metų ar šiek tiek mažiau (tikrai nebepamenu, esu įkėlęs seniai straipsnį čia). Bet nematau problemos. Visiškai nebijau pokyčių, smagu, kad kas nors keičiama ir tobulėjama. Daugiausia nervinsis ir keiksnosis turbūt neišsilavinę žmonės, kurie nemato šios naujovės pliusų, na ir bobutės, kaip gi be jų
Kaune prieš Naujuosius metus viešajame transporte priekyje esančius komposterius pakeitė iš vienkartiniam bilietui skirtų žymėti į elektroniniam bilietui žymėti. Praėjo jau 5 mėn., bet dar labai daug kas prie to nepripratęs ir kaišioja savo vienkartinį bilietą į angą, skirtą el. bilietui Aš kartais specialiai nesisiūlau padėt ir mėgaujuosiu stebėdamas iš šono, kaip žmogus krapšto tą aparatą, o po kiek laiko ir pradeda rėkauti besikeikdamas Smagu žiūrėt kokių kvailų piliečių yra tarp mūsų. Beje, ant tų komposterių parašyta "tik elektroniniam bilietui"
Noriu pasakyti, kad liaudžiai reikia laiko (ypač tiems kvailiems, nes jie ilgai pratinasi prie naujovių), bet manau, kad viskas bus gerai ir sistema pritaps.
Bobuciu nereikia keikti. Jos senos. Beje, ju vazineta daug. Ir jeigu pusei is ju kils problemu, tai gaisatis neisvengiama.
Bobuciu nereikia keikti. Jos senos. Beje, ju vazineta daug. Ir jeigu pusei is ju kils problemu, tai gaisatis neisvengiama.
Laikas bobutėms suprasti, kad pasaulis sukasi ir tobulėja ne pagal jas. Greit jų nebus, todėl pasaulis kuriamas ne senajai, bet jaunajai kartai. O bubutės turi išmokt gyvent tobulėjančiame pasaulyje.
Problemų buvo, kai Vilniuje į kai kuriuos autobusus sudėjo kitokius mechaninius komposterius, nei įprasta. Daug keleivių ieškojo rankenėlės, kurią reikia pastumti norint pramušti skyles. Tuo tarpu ant pastarųjų reikia pastumti visą korpusą.
Siandien jau maciau ant 18 marsruto autobuso viduriniu dureliu lipduka NELIPTI. Kolkas eksperimentas su ilipimu pro priekines durys bus vygdomas mazai apkrautose marsrutose.
Bet jau autobusai ruosiami eksperimentui, na labai idomu paziureti kokie rezultatai bus. Mano poziuriu tai gerai nes piko metu nereikia brautis pro minia pas vairuotoja pirkti bilieto.
Problemų buvo, kai Vilniuje į kai kuriuos autobusus sudėjo kitokius mechaninius komposterius, nei įprasta. Daug keleivių ieškojo rankenėlės, kurią reikia pastumti norint pramušti skyles. Tuo tarpu ant pastarųjų reikia pastumti visą korpusą.
Vilniuje komposteriuose dar stumti kažką reik? Kaune tai tiesiog įkiši bilietą ir viskas. Davikliai pajaučia kada bilietas įkištas ir pažymi.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment