Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Klaipėdos viešasis transportas
Collapse
X
-
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąGal nelabai į temą, bet tokia sistema jau veikia Kėdainiuose. Nežinau, kiek kainuoja važiavimo bilietas kioske, bet autobuse iš vairuotojo bilietas be nuolaidos kainuoja 2Lt. Visi įlipa tik pro priekines duris, tada perka bilietą iš vairuotojo arba jo akivaizdoje žymi (komposteruoja) bilietą. Išlipama pro vidurines duris.
As duodu ranka nukirsti, kad tokios sistemos idiegimas Klaipedoje ne tik kad nepagerintu susisiekimo miesto autobusais, bet tik dar labiau pablogintu.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąApie tai jau buvo kalbeta. Nieko gero. Tik dar labiau atbaidys mokius keleivius, nes autobusai taps dar LETESNI. Tokia sistema galetu sekmingai veikti tik ne piko metu - anksti rytais iki 7 val. ir vakarais - nuo 19 val.
Zuikiu sumazes, bet ar tai kompensuos tuos finansinius praradimus, kai del autobusu letumo dar labiau sumazes mokiu keleiviu, kurie pasirinks mikroautobusus?Jei kauniečiai nesupyks, - Lietuvos širdis <3
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTen keleiviu srautai nedideli. Bilietu pardavimo autobuse (kai parduoda vairuotojas) is viso reiketu atsiakyti, jei jau butu nutarta ileisti pro priekines duris. Arba bilieto kaina padvigubinti, jei perkama autobuse. Juk kiekvienas toks centus beskaiciuojantis keleivis bus stabdis. O jei duos 100 Lt ir vairuotojas grazos netures ar skaiciuos graza 2 ar 5 Lt monetomis? Ar tai daris vairuodamas? O jei bobute drebanciom rankom pirks taloneli ir grabines centus? Isivaizuokit, jei reikia sulaipinti i autobusa 10 keleiviu, is kuriu 3 perka talonelius pas vairuotoja? Kiek tai uztruks?
As duodu ranka nukirsti, kad tokios sistemos idiegimas Klaipedoje ne tik kad nepagerintu susisiekimo miesto autobusais, bet tik dar labiau pablogintu.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
O kas žiūrės, kad pro tas duris kur žmonės išlipa zuikiai neįliptų?100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąO kas žiūrės, kad pro tas duris kur žmonės išlipa zuikiai neįliptų?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąApie tai jau buvo kalbeta. Nieko gero. Tik dar labiau atbaidys mokius keleivius, nes autobusai taps dar LETESNI. Tokia sistema galetu sekmingai veikti tik ne piko metu - anksti rytais iki 7 val. ir vakarais - nuo 19 val.
Zuikiu sumazes, bet ar tai kompensuos tuos finansinius praradimus, kai del autobusu letumo dar labiau sumazes mokiu keleiviu, kurie pasirinks mikroautobusus?
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTen keleiviu srautai nedideli. Bilietu pardavimo autobuse (kai parduoda vairuotojas) is viso reiketu atsiakyti, jei jau butu nutarta ileisti pro priekines duris. Arba bilieto kaina padvigubinti, jei perkama autobuse. Juk kiekvienas toks centus beskaiciuojantis keleivis bus stabdis. O jei duos 100 Lt ir vairuotojas grazos netures ar skaiciuos graza 2 ar 5 Lt monetomis? Ar tai daris vairuodamas? O jei bobute drebanciom rankom pirks taloneli ir grabines centus? Isivaizuokit, jei reikia sulaipinti i autobusa 10 keleiviu, is kuriu 3 perka talonelius pas vairuotoja? Kiek tai uztruks?
As duodu ranka nukirsti, kad tokios sistemos idiegimas Klaipedoje ne tik kad nepagerintu susisiekimo miesto autobusais, bet tik dar labiau pablogintu.
100 Lt vairuotojas neprivalo priimti. Didžiausia kupiūra, kurią turi priimti yra 50 Lt, o jei neturi grąžos, turi teisę visai neparduoti bilieto. Kiekvienoje transporto priemonėje parašyta "pinigus prašome duoti be grąžos". Keleiviai patys kalti jei duoda su grąža ir taip gaišina visus keleivius. Pvz., Dubline yra geriau, ten grąžos neatiduoda, tik išrašo kvitą, su kuriuo grąžą gali atsiimti tik vienoje vietoje mieste. Tai tik dėl to, kad įstatymai įpareigoja, kad klientas gautų grąžą. O iš tikrųjų 99 proc. keleivių įpratę duoti be grąžos, nes niekas nenori keliauti į centrą vien tam, kad atsiimtų grąžą. Tuo tarpu Lietuvoje tokios sistemos iškart papiktintų mūsų bobeles, kurioms kiekvienas pasikeitimas yra didžiausia problema, prilyginama pasaulio pabaigai ir jos niekaip nesupranta, kaip jai vairuotojas negali atiduoti grąžos iš 50 Lt
Pamenu kaip viena "poniutė", įlipus į troleibusą 9 val. ryto savaitgalį, vairuotojai pakišo 200 Lt ir paprašė bilieto. Vairuotoja atsisuko ir sako: jūs ką, tyčiojatės? Aš neturiu dar tiek pinigų. Tai ta kvailoji "poniutė" ėmė rėkdama aiškinti, kad jai privalo turėti atiduoti grąžą, kaip taip gali būti, aš skųsiuosi...
Pagal jos logiką, vairuotoja turi nuo ryto su savimi vežiotis įvairių kupiūrų ir monetų pinigus vien tam, kad turėtų grąžai. Bet juk tai labai pavojinga užpuolimų atveju.
Parašė Wycka Rodyti pranešimąVairuotojas, sustojęs stotelėje, pirmiausia atidaro tik vidurines duris, pro kurias keleiviai išlipa. Kai visi norintys išlipa, durys greitai uždaromos. Tada atidaromos priekinės durys, pro kurias visi sulipa. Beje, kažkaip mikroautobusų Kėdainiuose nepastebėjau.
Kėdainiuose prieš 2 metus tikrai buvo maršrutinių taksi. Juose kaina buvo tokia pati, kaip ir autobusuose ir stodavo tik stotelėse. Maršrutinis taksi nesustoja stotelėje jei niekas nepakelia rankos ar nepaprašo. Ar jų vis dar yra - tikrai nežinau.Paskutinis taisė Ametistas; 2009.04.27, 22:41.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąApie tai jau buvo kalbeta. Nieko gero. Tik dar labiau atbaidys mokius keleivius, nes autobusai taps dar LETESNI. Tokia sistema galetu sekmingai veikti tik ne piko metu - anksti rytais iki 7 val. ir vakarais - nuo 19 val.
Zuikiu sumazes, bet ar tai kompensuos tuos finansinius praradimus, kai del autobusu letumo dar labiau sumazes mokiu keleiviu, kurie pasirinks mikroautobusus?
Beje o kaip su tais elektroniniais cirko bilietais ? Jei sistema veiktų normaliai, tai pasižymi sau prie vairuotojo ir eini. Bet kiek suprantu, tai ji nė iš tolo neveikia ir atrodo, kad toliau bus skirta tik marinuoti EU pinigus.
Ir dar norint, kad ši sistema veiktų ir visi būtų saugūs (ypač vairuotojai), tai reikia jiems specialiai paruošti vietas - kaip minimum neperšaunamo organinio stiklo sienelė, nes tokia įlipimo išlipimo naujovė nelabai patiks bukiems piliečiams ir bus visko nuo skreplių iki rimtesnių incidentų ... žinoma iš patirties.
Bet šiaip teigiami poslinkiai, nes tikrai nemalonu važinėti 'supuvusiomis silkėmis' smirdinčiuose autobusuose.
P.S. Stokholme 2000 metais tikrai buvo tokia pat sistema su bilietais perkamais pas vairuotoją. Kadangi autobusai švarūs, malonūs ir patogūs, tai jais tikrai naudojosi daug žmonių ir visi jie turėjo mėnesinius bilietus. Ir tik retas kuris tepirko iš vairuotojo. Ir vėl gi susisiekimas nuo to nesulėtėjo ... atvirkščiai toks dalykas kaip tik prideda autobusams pliusą.
P.S.S. Taip pat tokia sistema iš dalies užkirstų kelią bilietų perdavimui, kuris mano akimis yra kvailumo viršūnė. Ir kaip šitaip besielgdami žmonės po to gali reikalauti tvarkingų autobusų, vairuotojų ne su treniniginėmis kelnėmis (šitas atrodo išgyvendinama po truputį) ir tt ...
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimą
Atsisakyti parduoti bilietus transporto priemonėje negali pagal Konstituciją, nes pažeidžiamos žmogaus teisės įsigyti bilietą. O pabranginti dvigubai irgi draudžia įstatymai, galima man atrodo ne daugiau kaip 1,5 karto. Bet tiksliai nepamenu.
100 Lt vairuotojas neprivalo priimti. Didžiausia kupiūra, kurią turi priimti yra 50 Lt, o jei neturi grąžos, turi teisę visai neparduoti bilieto. Kiekvienoje transporto priemonėje parašyta "pinigus prašome duoti be grąžos". Keleiviai patys kalti jei duoda su grąža ir taip gaišina visus keleivius. Pvz., Dubline yra geriau, ten grąžos neatiduoda, tik išrašo kvitą, su kuriuo grąžą gali atsiimti tik vienoje vietoje mieste. Tai tik dėl to, kad įstatymai įpareigoja, kad klientas gautų grąžą. O iš tikrųjų 99 proc. keleivių įpratę duoti be grąžos, nes niekas nenori keliauti į centrą vien tam, kad atsiimtų grąžą. Tuo tarpu Lietuvoje tokios sistemos iškart papiktintų mūsų bobeles, kurioms kiekvienas pasikeitimas yra didžiausia problema, prilyginama pasaulio pabaigai ir jos niekaip nesupranta, kaip jai vairuotojas negali atiduoti grąžos iš 50 Lt
Pamenu kaip viena "poniutė", įlipus į troleibusą 9 val. ryto savaitgalį, vairuotojai pakišo 200 Lt ir paprašė bilieto. Vairuotoja atsisuko ir sako: jūs ką, tyčiojatės? Aš neturiu dar tiek pinigų. Tai ta kvailoji "poniutė" ėmė rėkdama aiškinti, kad jai privalo turėti atiduoti grąžą, kaip taip gali būti, aš skųsiuosi...
Pagal jos logiką, vairuotoja turi nuo ryto su savimi vežiotis įvairių kupiūrų ir monetų pinigus vien tam, kad turėtų grąžai. Bet juk tai labai pavojinga užpuolimų atveju.
Zmogaus teises cia ne prie ko, kaip ir bilietu nepardavimas autobuse. Juk ir lektuve bilietu neparduoda, ir laivuose. Pirtki reikia is anksto ir tam skirtose vietose.
Comment
-
Parašė tricky_kid Rodyti pranešimąJei jau Londonas išgyvena ir nesustoja naudodamas tokią sistemą, tai manau, kad ir Klaipėdoje kaip nors prigis. Klaipėdoje žmonės visur skuba lėta - labai teigiamas psichologinis momentas. Svarbiausia nedaryti iš viso šio reikalo cirko.
Bet šiaip teigiami poslinkiai, nes tikrai nemalonu važinėti 'supuvusiomis silkėmis' smirdinčiuose autobusuose.
P.S. Stokholme 2000 metais tikrai buvo tokia pat sistema su bilietais perkamais pas vairuotoją. Kadangi autobusai švarūs, malonūs ir patogūs, tai jais tikrai naudojosi daug žmonių ir visi jie turėjo mėnesinius bilietus. Ir tik retas kuris tepirko iš vairuotojo. Ir vėl gi susisiekimas nuo to nesulėtėjo ... atvirkščiai toks dalykas kaip tik prideda autobusams pliusą.
P.S.S. Taip pat tokia sistema iš dalies užkirstų kelią bilietų perdavimui, kuris mano akimis yra kvailumo viršūnė. Ir kaip šitaip besielgdami žmonės po to gali reikalauti tvarkingų autobusų, vairuotojų ne su treniniginėmis kelnėmis (šitas atrodo išgyvendinama po truputį) ir tt ...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO nepriimti 100 ar dar didesnio banknoto argi nera zmogaus teisiu pazeidimas?
Zmogaus teises cia ne prie ko, kaip ir bilietu nepardavimas autobuse. Juk ir lektuve bilietu neparduoda, ir laivuose. Pirtki reikia is anksto ir tam skirtose vietose.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąBilieto neparduoti miesto transporte negalima. Tai vartotojo teisių pažeidimas, nes jam nesudaromos sąlygos susimokėti už paslaugą (ironiškai skamba ), nes ne visose stotelėse yra kioskų. O 100 Lt nepriimti nėra teisių pažeidimas, nes 100 Lt nėra vienintelė pinigų kupiūra.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO jei keleivis kitokio nominalo banknoto neturi? Neturi ir monetu? Velgi, 100 Lt banknoto nepriemimas yra tu paciu salygu atsiskaityti nesudarymas. Ir dargi toki keleivi gali nubausti kontrolieriai. Nors jis norejo susimoketi uz kelione, bet is jo nepaeme pinigu. Ar tai (bauda) nebutu grubus zmogaus teisiu pazeidimas?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąTai nebūtų teisių pažeidimas, nes pačiose keleivių pervežimo taisyklėse parašyta, jog vairuotojas turi teisę neturėti grąžos duodant didesnė nei 50 Lt kupiūrą. Žmogus, lipdamas į viešąjį transportą, turi iškart pasirūpinti, kad turėtų tiek pinigų, kiek reikia, ir ne per didelę kupiūrą. Juk tas pats ir einant į parduotuvę pirmą darbo valandą - net ir prekybos centruose duodant 100 Lt, retai kuri kasa turės pinigų grąžai. Bet ten problema menka, nes kasininkė gali greitai nueiti išsikeisti, o vairuotojas - ne.
Atsiskaitymas duodant didele kupiura yra problema.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTos taisykles tai dar ne viskas, jos - ne istatymas. O ir kai kurie punktai gali neatitikti istatymu.
Atsiskaitymas duodant didele kupiura yra problema.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąTaisyklėse negali būti antiįstatymiškų punktų, nes savivaldybė, tvirtindama taisykles, prisiima atsakomybę ir jas išnagrinėja. Žinoma, klaidos tikimybė yra, bet menka.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąViskas priklauso ne nuo to, ar daug zmoniu vaziuoja autobuse (jo momentinis uzpildymas yra didelis), o nuo to, koks skaicius zmoniu ilipa stotese. Jei kiekvienoje stoteleje ilipa max. 5-7 zmones, tokia sistema puikiai veikia. Jei reikia ilaipinti didesneje marsruto dalyje bent po 10 ar daugiau zmoniu, tai tokia sistema pasmerkta buti LABAI LETA. Ir nepatrauklia. Vakaruose autobusu uzpildymas nera didelis, ne taip kaip pas mus piko metu neretai buna. Todel ir tokia sistema (ilipama pro prieki) veikia. O Vakaruose keleiviu nera daug, nes ten miesto VT naudojasi mazenis skaicius zmoniu, nei Lietuvoje. Kas, manau, tikrai nera minusas mums. Ir butu dar geriau, jei tik didetu VT vaziuoajnciu skaicius, o mazetu automobiliais vaziuojanciu zmoniu skaicius.
Keleivių ten- DAUG
ir viskas vyksta gana greitai.
Comment
-
Parašė music Rodyti pranešimąMaskvoje turniketai įrengti. Perkant bilietus- pro priekines duris.
Keleivių ten- DAUG
ir viskas vyksta gana greitai.
Kur duomenys, kiek pailgejo vaziavimo laikas nuo marsruto pradzios iki galo?
Nors su del spusciu Maskvoje ir debilu vairuotoju, metanciu kur papuola masinas, autobusu bei troleibusu greiciai ten tragiski.
Ar visuose Maskvos autobusuose irengti turniketai. Maskvoje daug priemiestiniu marsrutu, kuriuos aptarnauja Maskvos miesto autobusu parkai su miesto tipo autobusais, taip pat ir dvigubais. Gal tokiuose marsrutuose ir pasiteisina turniketai.
Comment
Comment