Parašė Briedis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Klaipėdos viešasis transportas
Collapse
X
-
Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.06.27, 22:18.
-
Parašė Ångstrom Rodyti pranešimąNeseniai paklausiau šeimos, kodėl renkasi eiti pėsčiomis ir keltis keltu į Smiltynę, o ne važiuoja autobusu į Melnragę, tai atsakymas buvo vienareikšmiškas: „Nenorim šusti tame autobuse.“ Dabar įvertinkite visus, kas gali rinktis automobilį, ir turime puikiausias galimybes „darniam judumui“ į Melnragę, Girulius ir Karklę.
Comment
-
Liepų gatvėje – nauja autobusų stotelė
Kiek tolėliau nuo Herkaus Manto gatvės įrengta stotelė - saugesnė ir patogesnė. Į kitą vietą ji perkelta pertvarkius autobusų įvažą: nuo šiol viešasis transportas nebekliudys paskui važiuojančioms kitoms eismo transporto priemonėms, patogiau įlipti/išlipti bus autobusų keleiviams.
https://ve.lt/aktualijos/klaipeda/li...tobusu-stotele
Jei taip toliau, tai Klaipėdos darnaus judumo planą įgyvendinsime anksčiau laiko:
Aš jau tiesiog akyse matau, kaip Klaipėdoje mažėja asmeninių automobilių transporto modalinis pasiskirstymas.
Oi, bet pala. Išeina, kad pagal Klaipėdos darnųjį planą, dviratininkų dalį ketinama netgi sumažinti, nes dabar (na, 2017 m.), pasirodo, kas dešimtas klaipėdietis darbo ar mokslo tikslais važiuoja dviračiuPaskutinis taisė Ångstrom; 2022.06.27, 23:19.
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąĮdomus klausimas, vienok. Juo labiau, kad visai šviežiai palei Pamario gatvę įrengta 400 naujų parkavimo vietų, o Lideikio sankryžoje su Manto gatve nutiesta papildoma juosta.
Per karščius venkite viešojo transporto
https://ve.lt/gyvenimas/per-karscius...ojo-transporto
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
Dabar iki Herkaus Manto gatvės (VT arterijos) nuo naujosios stotelės vietos reikės paėjėti 40 metrų tolėliau. Nu negi sunku? Gi VT naudojasi tik jauni ir sveiki žmonės, kurie gali ir pabėgti iki autobuso H. Manto gatvėje, į kurį reikia persėst bet kurią sekundę. Sudaryta kišenė, matyt, irgi palengvins tam tikro transporto judėjimą.
Comment
-
Parašė Ångstrom Rodyti pranešimąDabar iki Herkaus Manto gatvės (VT arterijos) nuo naujosios stotelės vietos reikės paėjėti 40 metrų tolėliau. Nu negi sunku? Gi VT naudojasi tik jauni ir sveiki žmonės, kurie gali ir pabėgti iki autobuso H. Manto gatvėje, į kurį reikia persėst bet kurią sekundę. Sudaryta kišenė, matyt, irgi palengvins tam tikro transporto judėjimą.
Bet čia acetonas gerai pastebėjo, kad Atgimimo aikštė turėtų tapti svarbiu VT mazgu, todėl ir stotelė turėtų atsirasti už sankryžos, Atgimimo aikštės pusėje.
Parašė acetonas Rodyti pranešimąDabar reiktu apriboti parkavimą pačioje Melnragėje. Antrojoje Melnragėje reiktu, aikštelės sąskaita, įrengti normalų pėsčiųjų taką nuo stotelės link jūros. Dabar tenka nėra jokio šaligatvio, tenka eiti važiuojama dalimi. Gautusi neblogas kompromisais, kai parkavimo vietų yra, bet jos mokamos ir iki jų tektų eiti tiek pat kiek iki VT stotelių ar net toliau.
Comment
-
Klaipėdoje kursuos dešimt naujų ekologiškų autobusų
>>> https://klaipedaassutavim.lt/naujien...5FWXABGFlJy4ds
Kitų metų vasarą Klaipėda pasipildys +10 naujų autobusų. Gal kas žino, ar čia tie 10, kur kažkada anksčiau buvo minima, jog bus ilgi (18m)? O ir Vėjo projektai skelbė, kad bandys sukurti ilgą Dancer modelį.
Comment
-
Parašė Mantas95 Rodyti pranešimąO ir Vėjo projektai skelbė, kad bandys sukurti ilgą Dancer modelį.
Comment
-
Nepavyko nusipirkti elektrinių autobusų
https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...iniu-autobusu/
Uostamiesčio savivaldybės valdoma UAB „Klaipėdos autobusų parkas“ (KAP) nutraukė naujų elektrinės traukos autobusų viešojo pirkimo konkursą. Bendrovė norėjo nusipirkti 12 tokių transporto priemonių, nustatydama bendrą pirkimo vertę – 8,9 milijono eurų.
Konkursas nutrauktas „siekiant pritraukti didesnį dalyvių skaičių, didinti tiekėjų konkurenciją ir gauti maksimalią ekonominę naudą”.
Bendrovė paskelbė, kad yra taisytini paskelbto konkurso techninėje specifikacijoje numatyti reikalavimai „galios agregatams“.
Comment
-
Klaipėdos keleivinis transportas (klaipedatransport.lt)
Nuo lapkričio 7 dienos 17-ojo maršruto autobuso trasa Paupiuose pratęsiama iki “Saulės butų” kvartalo.Reisų skaičius maršrute lapkričio mėnesį liks toks pats kaip dabartinis. Tačiau neišvengiamai keisis grafikai dėl pailgėjusios trasos. Šiuo metu rengiame naujuosius grafikus ir lapkričio pradžioje juos paskelbsime.
Labai negerai, kad nebus didinamas reisų skaičius. 17-tas maršrutas, jau ir taip retai kursuoja.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė acetonas Rodyti pranešimą
Labai negerai, kad nebus didinamas reisų skaičius. 17-tas maršrutas, jau ir taip retai kursuoja.
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
Man rodos vežėjas Gintarinis vairas nelabai ir turi galimybių pridėti papildomą autobusą į maršrutą.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
Klaipėdoj irgi mažinami reisai dėl vairuotojų trūkumo?
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimą
Dėl reisų mažinimo nežinau, bet per Laluną aktyviai leidžia reklamą "Klaipėdos autobusų parko vairuotojai ieško kolegos!". Darbas miesto maršrutuose, atlyginimas nuo 1200 eur. "ant popieriaus".
Dabar net kurjerį, kuriam pakanka B kategorijos, už 1000 į rankas sudėtinga surasti.
Comment
-
Viešasis transportas – ypatingo taupymo režimu - Atvira Klaipėda (atviraklaipeda.lt)
Nors autobusų rida ir lieka apkarpyta, kelionių daugiau, bet šių metų nuostolis dėl išaugusių išlaidų, dabar vertinant, sieks 2 mln eurų. Kitais
metais nuostolis gresia būti dar didesnis.
Bilietų kainos nesikeitė nuo 2020-ųjų. Deja, to negalima pasakyti apie infliaciją. Ypač pasikeitė kuro kainos.
Pas mus vairuotojai irgi nėra patenkinti dabartiniu atlyginimu. Nors dar nesigirdi kvietimų į streikus, tačiau vežėjai vis dažniau susiduria su vairuotojų trūkumu – kvalifikuoti vairuotojai gali rinktis geresnes sąlygas.
Išlaidas taupysime optimizuodami autobusų ridą. Rytinio ir vakarinio piko metu mažinti negalime – autobusai yra pilni. Tačiau dar kartą atidžiai įvertinsim, pagal aktualiausius naujus rugsėjo ir spalio pradžios duomenis, vakarinius ir savaitgalių tvarkaraščius atsirinkdami mažiausiai užpildytus maršrutus ir laikus.Taip pat nutraukiame maršrutinio taksi M31 pirmąjį rytinį reisą į Palangos oro uostą.Įstaiga siūlys valdybai priimti sprendimą nuo lapkričio 1 dienos nebetaikyti nemokamo pabėgėlių vežimo tvarkos. Taip mes mažintume veiklos nuostolį.
Comment
-
Parašė acetonas Rodyti pranešimąPagal rekvizitų duomenis vidutinė algas 1474 eur. Algos mediana - 1300 aur. Darbuotojų skaičius nuo pandemijos tik augo. Algos aišku mažos, bet atrodo jog bent kol kas koja kiša degalų kainos.
Kaune už 240 darbo valandų į rankas apie 1200.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
kad dar niekas nesako už kiek valandų tokios algos.
Kaune už 240 darbo valandų į rankas apie 1200.
Comment
Comment