Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Per karščius venkite viešojo transporto
    https://ve.lt/gyvenimas/per-karscius...ojo-transporto
    Neseniai paklausiau šeimos, kodėl renkasi eiti pėsčiomis ir keltis keltu į Smiltynę, o ne važiuoja autobusu į Melnragę, tai atsakymas buvo vienareikšmiškas: „Nenorim šusti tame autobuse.“ Dabar įvertinkite visus, kas gali rinktis automobilį, ir turime puikiausias galimybes „darniam judumui“ į Melnragę, Girulius ir Karklę.
    Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.06.27, 22:18.

    Comment


      Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
      Neseniai paklausiau šeimos, kodėl renkasi eiti pėsčiomis ir keltis keltu į Smiltynę, o ne važiuoja autobusu į Melnragę, tai atsakymas buvo vienareikšmiškas: „Nenorim šusti tame autobuse.“ Dabar įvertinkite visus, kas gali rinktis automobilį, ir turime puikiausias galimybes „darniam judumui“ į Melnragę, Girulius ir Karklę.
      Įdomus klausimas, vienok. Juo labiau, kad visai šviežiai palei Pamario gatvę įrengta 400 naujų parkavimo vietų, o Lideikio sankryžoje su Manto gatve nutiesta papildoma juosta.

      Comment


        Liepų gatvėje – nauja autobusų stotelė

        Kiek tolėliau nuo Herkaus Manto gatvės įrengta stotelė - saugesnė ir patogesnė. Į kitą vietą ji perkelta pertvarkius autobusų įvažą: nuo šiol viešasis transportas nebekliudys paskui važiuojančioms kitoms eismo transporto priemonėms, patogiau įlipti/išlipti bus autobusų keleiviams.

        https://ve.lt/aktualijos/klaipeda/li...tobusu-stotele
        Dabar iki Herkaus Manto gatvės (VT arterijos) nuo naujosios stotelės vietos reikės paėjėti 40 metrų tolėliau. Nu negi sunku? Gi VT naudojasi tik jauni ir sveiki žmonės, kurie gali ir pabėgti iki autobuso H. Manto gatvėje, į kurį reikia persėst bet kurią sekundę. Sudaryta kišenė, matyt, irgi palengvins tam tikro transporto judėjimą.

        Jei taip toliau, tai Klaipėdos darnaus judumo planą įgyvendinsime anksčiau laiko:

        Click image for larger version  Name:	Screenshot 2022-06-27 at 23-11-25 iiitomaspdf pdf.png Views:	1 Size:	61,5 kB ID:	1976805
        Click image for larger version  Name:	Screenshot 2022-06-27 at 23-13-09 iiitomaspdf pdf.png Views:	1 Size:	46,1 kB ID:	1976807
        Aš jau tiesiog akyse matau, kaip Klaipėdoje mažėja asmeninių automobilių transporto modalinis pasiskirstymas.

        Oi, bet pala. Išeina, kad pagal Klaipėdos darnųjį planą, dviratininkų dalį ketinama netgi sumažinti, nes dabar (na, 2017 m.), pasirodo, kas dešimtas klaipėdietis darbo ar mokslo tikslais važiuoja dviračiu
        Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.06.27, 23:19.

        Comment


          Parašė Briedis Rodyti pranešimą
          Įdomus klausimas, vienok. Juo labiau, kad visai šviežiai palei Pamario gatvę įrengta 400 naujų parkavimo vietų, o Lideikio sankryžoje su Manto gatve nutiesta papildoma juosta.
          Dabar reiktu apriboti parkavimą pačioje Melnragėje. Antrojoje Melnragėje reiktu, aikštelės sąskaita, įrengti normalų pėsčiųjų taką nuo stotelės link jūros. Dabar tenka nėra jokio šaligatvio, tenka eiti važiuojama dalimi. Gautusi neblogas kompromisais, kai parkavimo vietų yra, bet jos mokamos ir iki jų tektų eiti tiek pat kiek iki VT stotelių ar net toliau.

          Per karščius venkite viešojo transporto
          https://ve.lt/gyvenimas/per-karscius...ojo-transporto
          Tokia problemą išspręstu tik naujų autobusų pirkimai, bet kažkaip nebesigirdi kad tokie pirkimai vyktų. Vis bandoma nusipirkti kelis elektrobusus, bet ir tai nesigauna.

          Comment


            Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą

            Dabar iki Herkaus Manto gatvės (VT arterijos) nuo naujosios stotelės vietos reikės paėjėti 40 metrų tolėliau. Nu negi sunku? Gi VT naudojasi tik jauni ir sveiki žmonės, kurie gali ir pabėgti iki autobuso H. Manto gatvėje, į kurį reikia persėst bet kurią sekundę. Sudaryta kišenė, matyt, irgi palengvins tam tikro transporto judėjimą.
            Atgimimo aikštė turėtu tapti svarbiu VT hubu. Plečiantis rytiniams rajonams, Liepų gatvė taps svarbi VT ašimi, kuri Atgimimo aikštėje kirsis su Taikos-Manto ašimi. Kita problema, kad Klaipėdoje bilietų sistema nėra tinkama persėsti, kiekvieną kartą persėdant reikia iš naujo mokėti.

            Comment


              Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
              Dabar iki Herkaus Manto gatvės (VT arterijos) nuo naujosios stotelės vietos reikės paėjėti 40 metrų tolėliau. Nu negi sunku? Gi VT naudojasi tik jauni ir sveiki žmonės, kurie gali ir pabėgti iki autobuso H. Manto gatvėje, į kurį reikia persėst bet kurią sekundę. Sudaryta kišenė, matyt, irgi palengvins tam tikro transporto judėjimą.
              10 maršruto autobusams dabar patogiau išsukti į Herkaus Manto gatvę.
              Bet čia acetonas gerai pastebėjo, kad Atgimimo aikštė turėtų tapti svarbiu VT mazgu, todėl ir stotelė turėtų atsirasti už sankryžos, Atgimimo aikštės pusėje.

              Parašė acetonas Rodyti pranešimą
              Dabar reiktu apriboti parkavimą pačioje Melnragėje. Antrojoje Melnragėje reiktu, aikštelės sąskaita, įrengti normalų pėsčiųjų taką nuo stotelės link jūros. Dabar tenka nėra jokio šaligatvio, tenka eiti važiuojama dalimi. Gautusi neblogas kompromisais, kai parkavimo vietų yra, bet jos mokamos ir iki jų tektų eiti tiek pat kiek iki VT stotelių ar net toliau.
              Gera idėja. Senąją II Melneragės aikštelę reikėtų išvis panaikinti.

              Comment


                Klaipėdoje kursuos dešimt naujų ekologiškų autobusų
                >>> https://klaipedaassutavim.lt/naujien...5FWXABGFlJy4ds

                Kitų metų vasarą Klaipėda pasipildys +10 naujų autobusų. Gal kas žino, ar čia tie 10, kur kažkada anksčiau buvo minima, jog bus ilgi (18m)? O ir Vėjo projektai skelbė, kad bandys sukurti ilgą Dancer modelį.

                Comment


                  Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą
                  O ir Vėjo projektai skelbė, kad bandys sukurti ilgą Dancer modelį.
                  Turint omeny be galo savotišką trumpo dizainą, bijau net įsivaizduoti, kaip atrodys dvigubas

                  Comment


                    Klaipėdos viešasis „transportas“ (iš svečių knygos);
                    Attached Files

                    Comment


                      Nepavyko nusipirkti elektrinių autobusų
                      https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...iniu-autobusu/
                      Uostamiesčio savivaldybės valdoma UAB „Klaipėdos autobusų parkas“ (KAP) nutraukė naujų elektrinės traukos autobusų viešojo pirkimo konkursą. Bendrovė norėjo nusipirkti 12 tokių transporto priemonių, nustatydama bendrą pirkimo vertę – 8,9 milijono eurų.
                      Konkursas nutrauktas „siekiant pritraukti didesnį dalyvių skaičių, didinti tiekėjų konkurenciją ir gauti maksimalią ekonominę naudą”.

                      Bendrovė paskelbė, kad yra taisytini paskelbto konkurso techninėje specifikacijoje numatyti reikalavimai „galios agregatams“.

                      Comment


                        Klaipėdos keleivinis transportas (klaipedatransport.lt)
                        Nuo lapkričio 7 dienos 17-ojo maršruto autobuso trasa Paupiuose pratęsiama iki “Saulės butų” kvartalo.
                        Reisų skaičius maršrute lapkričio mėnesį liks toks pats kaip dabartinis. Tačiau neišvengiamai keisis grafikai dėl pailgėjusios trasos. Šiuo metu rengiame naujuosius grafikus ir lapkričio pradžioje juos paskelbsime.


                        Labai negerai, kad nebus didinamas reisų skaičius. 17-tas maršrutas, jau ir taip retai kursuoja.

                        Comment


                          Parašė acetonas Rodyti pranešimą

                          Labai negerai, kad nebus didinamas reisų skaičius. 17-tas maršrutas, jau ir taip retai kursuoja.
                          Man rodos vežėjas Gintarinis vairas nelabai ir turi galimybių pridėti papildomą autobusą į maršrutą.
                          Daugiau mano nuotraukų >>
                          Mano rajonas ir apylinkės >>

                          Comment


                            Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

                            Man rodos vežėjas Gintarinis vairas nelabai ir turi galimybių pridėti papildomą autobusą į maršrutą.
                            Klaipėdoj irgi mažinami reisai dėl vairuotojų trūkumo?

                            Comment


                              Parašė Garbanius Rodyti pranešimą

                              Klaipėdoj irgi mažinami reisai dėl vairuotojų trūkumo?
                              Dėl reisų mažinimo nežinau, bet per Laluną aktyviai leidžia reklamą "Klaipėdos autobusų parko vairuotojai ieško kolegos!". Darbas miesto maršrutuose, atlyginimas nuo 1200 eur. "ant popieriaus".

                              Comment


                                Parašė Briedis Rodyti pranešimą

                                Dėl reisų mažinimo nežinau, bet per Laluną aktyviai leidžia reklamą "Klaipėdos autobusų parko vairuotojai ieško kolegos!". Darbas miesto maršrutuose, atlyginimas nuo 1200 eur. "ant popieriaus".
                                Kodėl ne nuo 840 EUR (MMA)? Labai patrauklus atlyginimas.
                                Dabar net kurjerį, kuriam pakanka B kategorijos, už 1000 į rankas sudėtinga surasti.

                                Comment


                                  Viešasis transportas – ypatingo taupymo režimu - Atvira Klaipėda (atviraklaipeda.lt)
                                  Nors autobusų rida ir lieka apkarpyta, kelionių daugiau, bet šių metų nuostolis dėl išaugusių išlaidų, dabar vertinant, sieks 2 mln eurų. Kitais
                                  metais nuostolis gresia būti dar didesnis.

                                  Bilietų kainos nesikeitė nuo 2020-ųjų. Deja, to negalima pasakyti apie infliaciją. Ypač pasikeitė kuro kainos.

                                  Pas mus vairuotojai irgi nėra patenkinti dabartiniu atlyginimu. Nors dar nesigirdi kvietimų į streikus, tačiau vežėjai vis dažniau susiduria su vairuotojų trūkumu – kvalifikuoti vairuotojai gali rinktis geresnes sąlygas.

                                  Išlaidas taupysime optimizuodami autobusų ridą. Rytinio ir vakarinio piko metu mažinti negalime – autobusai yra pilni. Tačiau dar kartą atidžiai įvertinsim, pagal aktualiausius naujus rugsėjo ir spalio pradžios duomenis, vakarinius ir savaitgalių tvarkaraščius atsirinkdami mažiausiai užpildytus maršrutus ir laikus.
                                  Taip pat nutraukiame maršrutinio taksi M31 pirmąjį rytinį reisą į Palangos oro uostą.
                                  Įstaiga siūlys valdybai priimti sprendimą nuo lapkričio 1 dienos nebetaikyti nemokamo pabėgėlių vežimo tvarkos. Taip mes mažintume veiklos nuostolį.

                                  Comment


                                    Pagal rekvizitų duomenis vidutinė algas 1474 eur. Algos mediana - 1300 aur. Darbuotojų skaičius nuo pandemijos tik augo. Algos aišku mažos, bet atrodo jog bent kol kas koja kiša degalų kainos.

                                    Comment


                                      Parašė acetonas Rodyti pranešimą
                                      Pagal rekvizitų duomenis vidutinė algas 1474 eur. Algos mediana - 1300 aur. Darbuotojų skaičius nuo pandemijos tik augo. Algos aišku mažos, bet atrodo jog bent kol kas koja kiša degalų kainos.
                                      kad dar niekas nesako už kiek valandų tokios algos.
                                      Kaune už 240 darbo valandų į rankas apie 1200.

                                      Comment


                                        Esu iš Kauno,tad kažkaip nesilankau šitoj temoj. Šiandien sužinojau,kad Klaipėdoj svarstyta apie 1968m. įrengti troleibusų sistemą, įdomu kodėl ji taip ir nebuvo įgyvendinta?

                                        Comment


                                          Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                                          kad dar niekas nesako už kiek valandų tokios algos.
                                          Kaune už 240 darbo valandų į rankas apie 1200.
                                          Pagal pakeltais nesigauna tiek,nes kuo daugiau viršvalandžius,tuo daugiau atskato mokesčių, ką reklamuoja ant autobusų ir troleibusų, 1000-1500 į rankas nesąmonė.uz norma valandų niekaip,gal rudnosiukai su 4 laisvom per mėnesį ir 250 valandų ir tai abejoju, norma valandų nepilnai 1000.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X