Visgi tai nėra miesto maršrutai. Tai miesto-priemiesčio maršrutai. Labiau priemiesčio, nei miesto, nors ir stoja miesto stotelėse.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Klaipėdos viešasis transportas
Collapse
X
-
Pagal faktą jie nėra miesto autobusai. Ir visai nesvarbu, kad stoja miesto stotelėse, ar kad jų eisma organizuoja Klaipėdos miestas. Anksčiau tai buvo paprasti priemiestiniai maršrutai, o tai, kad Klaipėdoje sugalvojo juos integruoti į miesto tinklą, dar nedaro jų miesto autobusais pagal faktą. Kad galima važiuoti miesto ribose, irgi jų nedaro miesto autobusais, nes kai kuriuose rajonuose priemiestiniais irgi galima važiuoti rajono centro miesto ribose.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPagal faktą jie nėra miesto autobusai. Ir visai nesvarbu, kad stoja miesto stotelėse, ar kad jų eisma organizuoja Klaipėdos miestas. Anksčiau tai buvo paprasti priemiestiniai maršrutai, o tai, kad Klaipėdoje sugalvojo juos integruoti į miesto tinklą, dar nedaro jų miesto autobusais pagal faktą. Kad galima važiuoti miesto ribose, irgi jų nedaro miesto autobusais, nes kai kuriuose rajonuose priemiestiniais irgi galima važiuoti rajono centro miesto ribose.Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
-
Miesto viduje keleiviai naudojasi tik 28 maršrutu, kuris pagerina Taikos pr. susiekimą su Baltijos pr., Šilutės pl., dar retkarčiais 21. Visuose kituose priemiestiniuose maršrutuose miesto gilumoje (tai 41, 42 maršrutai) sulipa keleiviai, kurie važiuoja į priemiestį. Taip kad pretenzijų KKT nelabai galima reikšti.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPretenzijos valdžiai tame, kad tie maršrutai iš priemiestinių tapo kaip ir miesto, nors realiai tokiais nėra. Na, sodų maršrutai tai dar nieko. Bet visokie 4x, 11B ir kiti tai juk priemiestiniai. Kur tas Jokūbavas ar Dovilai?Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPretenzijos valdžiai tame, kad tie maršrutai iš priemiestinių tapo kaip ir miesto, nors realiai tokiais nėra. Na, sodų maršrutai tai dar nieko. Bet visokie 4x, 11B ir kiti tai juk priemiestiniai. Kur tas Jokūbavas ar Dovilai?
Aš savo poziciją išsakiau anksčiau - nesiruošiu čia daryti vaivorykštės. Yra stotelių skirstymas į zonas ir to pakanka. Daugiausia ką galiu padaryt - asmenine Al1 versiją, kur maršrutų spalvinimas visur susilietų į LGBT vėliavos spalvas, o darbo režimą indikuojantys simboliai būtų pakeisti į žydomasonų simboliką.
- 3 patinka
Comment
-
Ne man, o sionistams ir pupuliams ir padaryk tą versiją. Jiems turi patikti. Labai tolehantiška
Taigi aš dar kartą kartoju, kad čia Klaipėdos valdžia (ta, kuri atsako už VT pirmiausiai) ir sudirbo viską - priveisė begalę maršrutų, priemiestį "suintegravo" į miestą... Tai gal ir Kretingos ar Palangos mikrobus reikėtų į miesto sistemą įtraukti? Gal ir Gargždų mikrobus?
Comment
-
Puikus žemėlapis! Žiūriu ką nusižiūrėti, kai reikės atnaujinti savo miesto schemą. Tikrai daug gerų sprendimų.
Keli neatitikimai, kuriuos pastebėjau tai:
Jūrininkų st. du kartus M5 pažymėtas, kai vienas iš jų turėjo būti M8.
7 maršrute visos stotelės turi būti pirmos zonos
Malūno tvenkinio stotelės dabar yra dvi. Ar nėra papildomo burbuliuko nes jie labai arti ar tiesiog nepridėta?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė KKT1 Rodyti pranešimąKeli neatitikimai, kuriuos pastebėjau tai:
Jūrininkų st. du kartus M5 pažymėtas, kai vienas iš jų turėjo būti M8.
7 maršrute visos stotelės turi būti pirmos zonos
Malūno tvenkinio stotelės dabar yra dvi. Ar nėra papildomo burbuliuko nes jie labai arti ar tiesiog nepridėta?
Kita tema. Kadangi esat KKT atstovas, noriu paklausti dėl kainų atvaizdavimo KKT puslapyje. Visos informacijos pateikimas paveiksliukais ir PDF'ais, kurie iš esmės irgi yra paveiksliukai, yra labai žemas lygis. Tai atrodo labai gražiai, bet kas iš to gražumo, kai tu esi neregys? Tokiu būdu pateiktos informacijos jie visiškai negali perskaityti, nes specializuota programėlė įgarsins tik paveikslėlio pavadinimą.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimą
Ačiū už pastabas, bus pataisyta. Kas dėl Malūno tvenkinio st., tai ji yra pažymėta kaip dvipusė - burbuliukas yra per vidurį linijos.
Kita tema. Kadangi esat KKT atstovas, noriu paklausti dėl kainų atvaizdavimo KKT puslapyje. Visos informacijos pateikimas paveiksliukais ir PDF'ais, kurie iš esmės irgi yra paveiksliukai, yra labai žemas lygis. Tai atrodo labai gražiai, bet kas iš to gražumo, kai tu esi neregys? Tokiu būdu pateiktos informacijos jie visiškai negali perskaityti, nes specializuota programėlė įgarsins tik paveikslėlio pavadinimą.
- 2 patinka
Comment
-
Klaipėdoje pradėjo montuoti naujus komposterius
Miesto autobusuose dygsta nauji elektroniniai komposteriai. Viešojo transporto organizatoriai keleivius įspėja, kad įrenginiai pradės veikti rudenį, tad kelionės bilietą, kaip įprasta, reikia žymėti senuoju.
Naujus oranžinius komposterius, tokius kaip maršrutiniuose taksi, miesto autobusuose pradėta montuoti iš anksto. Planuojama, kad šie pradės veikti spalį ar lapkritį...Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Nemokamos kelionės Jūros šventės metu tapo iššūkiu
Šiųmetės Jūros šventės naujovė – galimybė nemokamai važiuoti viešuoju transportu – keleiviams buvo maloni staigmena, o vežėjams – nemenkas iššūkis. Skaičiuojama, jog per tris šventines dienas buvo vežta beveik dukart daugiau žmonių, nei įprasta.
Puiki eismo schema
Šiemet pirmąkart per Jūros šventę savivaldybė nusprendė viešuoju transportu keleivius vežti nemokamai.
Viešosios įstaigos "Klaipėdos keleivinis transportas" direktorius Gintaras Neniškis pasidžiaugė, kad šiais metais eismo schema buvo suorganizuota ypač gerai.
"Puikiai dirbo policijos pareigūnai, šaunuoliai – vairuotojai, todėl viešasis transportas važiavo greitai. Tai buvo ypač aktualu, nes tvyrojo karštis, o autobusai nekondicionuojami. Jei jiems būtų tekę stovėti spūstyse, rezultatai būtų liūdnoki. Greitoji medicinos pagalba būtų turėjusi ką veikti", – pastebėjo G.Neniškis.
Keleivių padvigubėjo
Anot G.Neniškio, atlikti beveik visi reisai, kurie planuoti, pervežta labai daug žmonių. Nors dar skaičiuojama, bet jau dabar akivaizdu, jog keleivių buvo iki 80 proc. daugiau nei paprastai.
Tradiciškai savaitgaliais vežama apie 100 tūkst. žmonių, šventinį savaitgalį – apie 150–180 tūkst. keleivių.
"Tiksliai suskaičiuoti galimybių neturime, nes bilietų neregistravome. Vaizdo filmavimo kamerų įrašų tokiems dalykams naudoti negalime, nes neleidžia duomenų apsaugos reglamentas. Pastebėjome dar ir tai, kad buvo daugiau žmonių nei per kitas Jūros šventes, kai važiavimas miesto autobusais būdavo mokamas", – tikino G.Neniškis...Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Klaipėda parodė pavyzdį visai Lietuvai: keleiviams – smagi staigmena
Panašu, kad klaipėdiečiams svilinantys karščiai nėra tokie baisūs. Kaip paaiškėjo, jie gali džiaugtis supratingais maršrutinių taksi vairuotojais, kurie autobusiukuose visai neseniai įsitaisė sprecialias vandens talpyklas, o vandeniu gali atsigaivinti visi važiuojantieji...Paskutinis taisė lukass; 2018.08.01, 18:29.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimą<...> Klaipėdos vežėjai kryžium gula prieš autobusų su kondicionieriais pirkimą. Jie turi gėdytis, o ne didžiuotis prieš visą Lietuvą.
Comment
-
Kas bus ateityje - nežinau. Bet faktas kad jie buvo labai priešiškai nusiteikę prieš kondicionierius. Išties - sausakimšame priemiestiniame autobuse be orlaidžių ir su siaurais praėjimais reikalingas kondicionierius. Turbūt nuvarys juos į bankrotą, nes neišgalės net vokeliuose mokėt atlyginimus ir kyšiams neužteks. Gali plačiau pasidomėti pas Marius_vln
Comment
Comment