Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nuo sausio 2d. keičiasi kai kurių maršrutų tvarkaraščiai

    1A nevažiuos iki TJP, visi reisai trumpinami iki VLG. Galėjo ir apskritai jį naikinti, pratęsus dalį 18 maršruto reisų iki VLG.
    2A pridėti rytiniai reisai iš Debreceno, bet paskutinis d.d. nuimtas. Iš sportininkų pridėtas vienas vakare.
    21 nuimami du ratai d.d. (9:30 ir 10:30)
    21A pridėtas vienas ratas 9:45 d.d.
    Įvedamas 30 maršrutas Klaipėda-Smilgynai, kurio trasa turės daug variacijų (http://www.klaipedatransport.lt/lt/n...ju-bilietu-423)

    Comment


      O kodėl trumpina 1A? Negi iki perkėlos visiškai nėra žmonių srauto?
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Visos TJP linijos, o ir pati TJP nuo spalio iškelta šalia II perkėlos. Bet ir taip žmonių srautas ten buvo artimas 0.

        Comment


          21-asis pervestas į II tarifų zoną
          http://www.klaipedatransport.lt/lt/n...arifu-zona-426
          Nepavykus sutarti su įmonėmis „Promo“ ir „Ermitažas“ dėl paramos 21-ajam maršrutui, šis maršrutas pervedamas į II tarifų zoną.
          Nepavyko susitarti, nes Kautra veža brangiau? Malačiai, ką ir besakyti. O prieš kelias savaites atsikalbinėjo, kad tvarkaraščių gyventojų naudai pakeisti negali, nes maršrutą finansuoja privatus verslas. Prifinansavo. Tai dabar geriau jį arba visai panaikina, arba pakoreguoja, nepaliekant užsukimo į prekybcentrį.

          Comment


            O 21A miesto tarifai galios, jeigu 21 pavertė į antro tarifo?
            Gaunasi tada painiava, jei tos pačios stotelės Jakuose bus dviejų zonų.
            Paskutinis taisė ssnaiperis; 2017.12.27, 13:52.
            Daugiau mano nuotraukų >>
            Mano rajonas ir apylinkės >>

            Comment


              Taip. Bus painiava ir nesąmonė. Iš KKT pusės - 0 pastangų pagerinti situaciją.

              Comment


                ... o finale bus taip, kad 21 maršruto nebeliks.

                Comment


                  Laluna pranešė, kad KlAP'o iniciatyva Naujųjų naktį kursuos papildomi 8 maršruto autobusai, pirmasis iš AS išvažiuos ~21:30, paskutinis 00:50. Štai taip. Naujasis direktorius rūpinasi miestiečiais. Tikiuosi, ateinantys metai įneš permainų į stagnuojantį KKT.

                  Comment


                    Gerai, informacija pasirodė prieš geras 3 valandas.
                    Skambinu dabar į KKT aptarnavimą telefonu. Atsiliepia maloni moteriškė. Klausiu, tai bus čia tie papildomi 8 maršruto reisai iki 00:50 ar ne? Nustebusiu balsu atsako, kad ne, niekas nieko nesakė ir nieko negirdėjau, važiuos autobusai taip kaip ir buvo suplanuota - iki maždaug 21 valandos. "Juk vis tiek visi prie stalo sėdi, o keleivių labai mažai. Juk metai iš metų jau seniai taip vyksta"... Taip ir neaišku, važiuos tie papildomi autobusai ar ne. KKT patys nieko nežino, pagrindiniai portalai tyli, tik per "Laluną" pranešta žinia...

                    Comment


                      "Metai iš metų taip vyksta"... Njo.

                      Po poros mėnesių šventė - Neniškis savo kėdėje sėdi 15 metų. Tikėkimės, jie bus ir paskutiniai. KKT reikia rimtų pokyčių.

                      Comment


                        Na, belieka dėkoti KlAP'ui už iniciatyvą. Teko parvažiuoti su 8 autobusu, kuris buvo pridėtas KlAP'o iniciatyvva. Prailgintas autobusas sausakimšas... Tai kaip čia taip? Juk pagal KKT logiką niekam VT dabar nereikia ir visi sėdi už stalų...

                        Comment


                          Kodėl toje pačioje sistemoje - skirtinga paslaugų kokybė?
                          http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...okybe-1605174/


                          Klaipėdos miesto viešuoju transportu besinaudojantys keleiviai skundžiasi, kad šiaurinėje miesto dalyje važinėja prastesnės kokybės didieji autobusai nei pietinėje dalyje. Vežėjai gi tikina, kad visi miesto autobusai atitinka sutartyje su Savivaldybe nustatytus kokybės reikalavimus, o sąlygos servisui gerinti nėra vienodos visiems šią paslaugą teikiantiesiems.

                          Ir toliau ryškėja kontrastas tarp autobusų parko ir privatininkų teikiamų paslaugų kokybės.

                          Comment


                            Parkas turi ruoštis maršrutų perėmimui, kai baigsis sutartys su privatininkais. Ale vėl tikriausiai valdžiažmogiai nenorės daugiau pinigų mokėti ir parkui neleis ar nustatys tokias sąlygas (mažesnius ridos įkainius privatininkų maršrutams), dėl kurių parkas nedalyvaus konkurse perimant privatininkų maršrutus.

                            Comment


                              Straipsnyje daug netikslumų. Ir nesitikėjau, kad Ramanauskas gali taip meluoti.

                              Nepasakyčiau, kad tarp privatininkų ir KlAP'o šiuo metu didelis kontrastas. Paskutiniai KlAP'o nauji autobusai (ne mikriukai) gauti tik 2014 metais, naudotų autobusų amžiaus vidurkis ne ką tesiskiria nuo privatininkų. Švara ir tvarka palaikoma visur, tik kai kurie GV vairuotojai galėtų būti kultūringesni.

                              Beje, senieji mikriukai vis dar dirba. Įdomu, kada juos pakeis Kautra su Ridvija?
                              Paskutinis taisė Briedis; 2018.01.06, 17:29.

                              Comment


                                Klaipėdoje keisis autobusų maršrutai

                                2018 m. sausio 12 d. dėl renginių, skirtų Laisvės gynėjų dienai paminėti, nuo 16.30 iki 19.30 val. keisis reguliariųjų reisų autobusų maršrutai.

                                10 maršrutas:
                                į šiaurinę miesto dalį: patvirtintu maršrutu, toliau – Danės g., J. Karoso g., Liepų g. ir toliau – patvirtintu maršrutu;
                                į pietinę miesto dalį: patvirtintu maršrutu, toliau – J. Karoso g., Danės g., H. Manto g. ir toliau – patvirtintu maršrutu.

                                17 maršrutas:
                                į šiaurinę miesto dalį: patvirtintu maršrutu, toliau – J. Karoso g., Danės g., H. Manto g. ir toliau – patvirtintu maršrutu;
                                į pietinę miesto dalį: patvirtintu maršrutu, toliau – Danės g., J. Karoso g., Liepų g. ir toliau – patvirtintu maršrutu.

                                26 maršrutas:
                                Radailių, Šimkų kryptimi: iš Menų fakulteto stotelės Liepų g. ir toliau – patvirtintu maršrutu;
                                Klaipėdos kryptimi: patvirtintu maršrutu, toliau – Danės g., J. Karoso g., Liepų g. iki Menų fakulteto stotelės.
                                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                Comment


                                  Sveiki. Dabar grįšim į gilią praeitį, 1995 - 1998 metus. Gal kas prisimena, dar nei GV nei PA nebuvo o 6 maršrutas baigdavosi smiltelės g. gale prie stovėjimo aikštelės. Prisimena gal kas, gyvavo Klaipėdoje autobusas MAN BÜSSING smėlio spalvos su, jei neklystu, raudonu “sijonu”. Jisai buvo parvarytas iš Skandinavijos šalių, buvo su automatinė pavarų dėže vėliau perdarė į mechanini. Labai gerai įsiminiau kad autobusas buvo “kuprotas” viso stogo ilgiu. Su vairuotoju šio autobuso asmeniškai pažįstamas nebuvau bet gyvenom viename name. Gal kas turi nuotrauku šito autobuso ir šiek tiek jo atsiradimo Klaipėdoje istorijos pasidalinti? Da

                                  Comment


                                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                    Comment


                                      Užkliuvo priemiestiniai autobusai
                                      http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...busai-1609668/
                                      Klaipėdos savivaldybė sieks, kad tarpmiestiniai ir priemiestiniai autobusai kuo mažiau trukdytų uostamiesčio gyventojams. Be to, jau styguojami maršrutinių taksi pokyčiai, kurių sulauksime už kelių mėnesių.
                                      <...>
                                      Naujieji „mikriukai“ senuosius mieste turėtų pakeisti balandžio pradžioje-gegužės viduryje.

                                      Comment


                                        Jau testuoja naują elektroninį bilietą
                                        https://www.atviraklaipeda.lt/2018/0...onini-bilieta/
                                        Klaipėdos transportininkų valdose jau veikia viena Estijos bendrovės „Ridango“ diegiamo naujojo elektroninio bilieto sistemos dalelė – autobuso borto kompiuterio ir komposterio komplektas, realiai parodantis visas naujosios sistemos galimybes.


                                        <...>
                                        Naujieji komposteriai išgyvendins vadinamuosius krokodilus, nes nuskaitys QR kodus nuo popierinių bilietėlių ir juose nebereikės išmušti skylių. Kontrolieriai bilietus tikrins su mobiliaisiais telefonais, kuriuose bus speciali „androidinė“ programa.
                                        <...>
                                        Įdiegus naująją sistemą atsiras ir naujo tipo mėnesiniai bilietai, kurie galios visose III transporto zonose – bus galima važiuoti nuo Dituvos iki Kretingos bei Palangos (su uostamiesčio sistemos vežėjais), o po Klaipėdą su tokiu bilietu bus galima važinėtis ir maršrutiniais taksi. Toks bilietas kainuos 99 eurus, o galiojantis vien darbo dienomis – 85 eurus. Maršrutiniuose taksi galiojantys mėnesiniai bilietai suteiks galimybę važiuoti jais ir nakties metu, ir visais miesto autobusais.

                                        Comment


                                          Ir kam toks aparatas su spausdintuvu? Atsižymėjus bilietą atspausdins čekį?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X