Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė romasg Rodyti pranešimą
    KLP , kaip bandomasis poligonas, visokios naujovės diegiamos pirmiausia ten.
    džiugu girdėti.

    Parašė romasg Rodyti pranešimą
    Olandijoje, Suomijoj tai per priekį, ir labai gerai, niekas neskuba, niekas nesistumdo, visi paeiliui sau gražiai sueina, susimoka.
    Civilizacija, tsakant
    Paskutinis taisė jeesus; 2009.03.31, 20:33.

    Comment


      Jei dar cia civilizacija butu.

      Comment


        būtų nelogiška, jei daugiau nei pusė balsavusiųjų pasisakė už, ir neįvestų. Tda galėjo net nedaryt to balsavimo
        Jei kauniečiai nesupyks, - Lietuvos širdis <3

        Comment


          žinai kaip Lietuvoj būna.

          Comment


            kaip buvo taip ir bus tos spustys prie duru kad neilipsi o civilizoutai niekad nepadarys nes pas valdininkus yra vienas atsakymas visada - NERA PINIGU!!!

            Comment


              problema yra ne valdininkuose, o "mumyse"

              Comment


                Parašė Fenix Rodyti pranešimą
                būtų nelogiška, jei daugiau nei pusė balsavusiųjų pasisakė už, ir neįvestų. Tda galėjo net nedaryt to balsavimo
                Na žinai, internetinio balsavimo, kai tas pats žmogus kasdien po kartą gali prabalsuot, nelabai pavadinsi objektyviu, tad... Bet kuriuo atveju, tokiu dalykus manau turėtų nuspresti miesto taryba per posėdį.

                Parašė Tigras Rodyti pranešimą
                kaip buvo taip ir bus tos spustys prie duru kad neilipsi o civilizoutai niekad nepadarys nes pas valdininkus yra vienas atsakymas visada - NERA PINIGU!!!
                Atsiprašau, bet pinigų trūkumas visiškai nesusijęs su madagiu įlipimu į autobusą čia jau tikrai žmonių kultūros stoka
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  O kodel tada negalima idiegti naujoves? Pvz kodel nrgalima isleisti isakyma kad zmones liptu tik per priekines durys?

                  Comment


                    Parašė amiko Rodyti pranešimą
                    Na žinai, internetinio balsavimo, kai tas pats žmogus kasdien po kartą gali prabalsuot, nelabai pavadinsi objektyviu, tad... Bet kuriuo atveju, tokiu dalykus manau turėtų nuspresti miesto taryba per posėdį.

                    Atsiprašau, bet pinigų trūkumas visiškai nesusijęs su madagiu įlipimu į autobusą čia jau tikrai žmonių kultūros stoka
                    Del balsavimo. Tai man atrodo, kad isvieno kompiuteriogalima balsuoti tik viena karta. KKT nera jau tokie buki.

                    Comment


                      Parašė groundzer Rodyti pranešimą
                      Del balsavimo. Tai man atrodo, kad isvieno kompiuteriogalima balsuoti tik viena karta. KKT nera jau tokie buki.
                      deje aš jau du kartus iš vieno kompiuterio balsavau
                      Jei kauniečiai nesupyks, - Lietuvos širdis <3

                      Comment


                        Parašė Tigras Rodyti pranešimą
                        O kodel tada negalima idiegti naujoves? Pvz kodel nrgalima isleisti isakyma kad zmones liptu tik per priekines durys?
                        Pirmiausia, tai ne įsakymą, bet įtrauktį į keleivių pervežimo taisykles Galima, o kodėl negalima? Kas sakė, kad negalima?
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          Ko cia dziaugiates del ilipimo per priekines duris? Toks variantas tinka tik kai mazi keleiviu srautai. Elgesio kultura cia niekuo deta. Gali buti visi kulturingi, bet kai reikia stotelese ilaipinti 20 keleiviu, kurie dar turi susimoketi ar parodyti bilieta, tai uztrunka ilgai. Del to ilgeja keliones trukme, ir, aisku, VT tampa letas ir nepatrauklus keleiviams. Anksti ryte ir velai vakare ilaipinimas pro priekines duris, manau, yra teisingas sprendimas.
                          Ar ivedus tokia sistema Klaipedoje, vairuotojai prades kontroliuoti ilipancius?

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Ko cia dziaugiates del ilipimo per priekines duris? Toks variantas tinka tik kai mazi keleiviu srautai. Elgesio kultura cia niekuo deta. Gali buti visi kulturingi, bet kai reikia stotelese ilaipinti 20 keleiviu, kurie dar turi susimoketi ar parodyti bilieta, tai uztrunka ilgai. Del to ilgeja keliones trukme, ir, aisku, VT tampa letas ir nepatrauklus keleiviams. Anksti ryte ir velai vakare ilaipinimas pro priekines duris, manau, yra teisingas sprendimas.
                            Ar ivedus tokia sistema Klaipedoje, vairuotojai prades kontroliuoti ilipancius?
                            Na taip, visus šio sprendimo minusus mes jau esame išdiskutavę kažkurioje temoje. Dabar bus bandoma, jei tai nepasitvirtins, eksperimentas galės būti nutrauktas. Bet manau tikrai gerai, kad ieškoma naujų variantų. Be to, straipsnyje ir parašyta, kad pro priekines duris įlaipins tik ne piko metu.
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Paprasčiausias ir pigiausias būdas - gerai dirbanti keleivių kontrolė. Čia jau diskutuota x kartų apie tai, ką tikrina ir ko neliečia troleibusuose / autobusuose.
                              N N N

                              Comment


                                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                Na taip, visus šio sprendimo minusus mes jau esame išdiskutavę kažkurioje temoje. Dabar bus bandoma, jei tai nepasitvirtins, eksperimentas galės būti nutrauktas. Bet manau tikrai gerai, kad ieškoma naujų variantų. Be to, straipsnyje ir parašyta, kad pro priekines duris įlaipins tik ne piko metu.
                                Is to jokios naudos, jei vairuotojai netikrins keleiviu.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Ko cia dziaugiates del ilipimo per priekines duris? Toks variantas tinka tik kai mazi keleiviu srautai.
                                  suprantu tave, Londonas palyginus su Klaipėda, kaimas.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Ko cia dziaugiates del ilipimo per priekines duris? Toks variantas tinka tik kai mazi keleiviu srautai. Elgesio kultura cia niekuo deta. Gali buti visi kulturingi, bet kai reikia stotelese ilaipinti 20 keleiviu, kurie dar turi susimoketi ar parodyti bilieta, tai uztrunka ilgai. Del to ilgeja keliones trukme, ir, aisku, VT tampa letas ir nepatrauklus keleiviams. Anksti ryte ir velai vakare ilaipinimas pro priekines duris, manau, yra teisingas sprendimas.
                                    Ar ivedus tokia sistema Klaipedoje, vairuotojai prades kontroliuoti ilipancius?
                                    Dubline įlaipinimas pro priekines duris, visi suspėja ir sulipt ir susimokėt. Tai teužtrunka kelias minutes. O srautai kurkas didesni nei Klaipėdoje. Manau, tikrai gerai padarytų jei ir Klaipėdoje įdiegtų tokią sistemą.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Is to jokios naudos, jei vairuotojai netikrins keleiviu.

                                      kodel vairuotojas turetu tikrinti? tai papildomas darbas ,uz kuri jam nieko nemokama.

                                      Comment


                                        Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                        kodel vairuotojas turetu tikrinti? tai papildomas darbas ,uz kuri jam nieko nemokama.
                                        Tai vairuotojas ir neturetu tikrint, pvz Rygoje i daugeli autobusu lipama tik per priekine duryso vairuotojas tiktai prekiauja bilietais ir ten irgi yra bilietu kontrole lipanti i autika, tai ir priejom prie logines isvados kad vairuotojui tai nereikalinga. Bet as prisimenu mazdaug pries 15 metu autikose irgi budavo vairuotojai-kontrolieriai.

                                        Comment


                                          Parašė innuendo Rodyti pranešimą
                                          Dubline įlaipinimas pro priekines duris, visi suspėja ir sulipt ir susimokėt. Tai teužtrunka kelias minutes. O srautai kurkas didesni nei Klaipėdoje. Manau, tikrai gerai padarytų jei ir Klaipėdoje įdiegtų tokią sistemą.
                                          Ir tokia sistema tikrai neskatina naudotis VT, nes jis yra LETAS. O tai vienas is rimtu zmoniu argumentu Lietuvoje, kodel jie renkasi automobili

                                          Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                          kodel vairuotojas turetu tikrinti? tai papildomas darbas ,uz kuri jam nieko nemokama.
                                          Tai kokia is to nauda, jei visi lips per priekines duris, jei vairuotojas tik lauks, kol ilips paskutinis keleisvis ir uzdarys duris bei paspaus greicio pedala? Bomzu neileis? Galbut. Ir tik tiek. Ilipimas pro priekines duris neisvengiamai priveda prie bilietu kontroles ir privalomo ju pardavimo neturintiems, arba nachalo ismetimo is autobuso, jei nenori pirkti.

                                          Parašė Tigras Rodyti pranešimą
                                          Tai vairuotojas ir neturetu tikrint, pvz Rygoje i daugeli autobusu lipama tik per priekine duryso vairuotojas tiktai prekiauja bilietais ir ten irgi yra bilietu kontrole lipanti i autika, tai ir priejom prie logines isvados kad vairuotojui tai nereikalinga. Bet as prisimenu mazdaug pries 15 metu autikose irgi budavo vairuotojai-kontrolieriai.
                                          Kaip nereikalinga? Taigi rasai, kad yra kontrole lipant i autobusa pro priekines duris. Tai kas ja atlieka? Konduktorius? Ar kokia nors automatika (e-bilieto atveju)? Vairuotojui tai aiksu kontrole nereikalinga. Bet vezejui ji reikalinga. Vairuotojas uz tai papildomai gauna...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X