Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Užsienyje (ir Vilniuje kartą mačiau) vairuotojas išeina ir padeda (įstumia) be jokių problemų.

    Comment


      Parašė digital Rodyti pranešimą
      Užsienyje (ir Vilniuje kartą mačiau) vairuotojas išeina ir padeda (įstumia) be jokių problemų.
      Vilniuj atlyginimai apie 1000 yra o ne Klaipėdoj ar Kaune apie 600

      Comment


        Nereikia čia sekti pasakų apie atlyginimus ir eilinį kartą krypti į lankas. Jeigu į pareigas įeina, reiškia turi tai daryti. Net nežinai, kiek realiai kas gauna Vilniuje ir Klaipėdoje.
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
          Nereikia čia sekti pasakų apie atlyginimus ir eilinį kartą krypti į lankas. Jeigu į pareigas įeina, reiškia turi tai daryti. Net nežinai, kiek realiai kas gauna Vilniuje ir Klaipėdoje.
          į pareigas neįeina joks fizinis darbas t.y. stumdyt neįgaliuosius

          Comment


            Nereikia visko kišti po savo asmeniniu šablonu. Tu nežinai, kokios yra pareigos ir atsakomybės kituose miestuose. Neabejoju, kad ir Kaune yra papildomos vidinės instrukcijos, kai tu privalai padėti neįgaliąjam. Net jeigu tau už tai 5 kapeikų niekas nesumokės.
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

              į pareigas neįeina joks fizinis darbas t.y. stumdyt neįgaliuosius

              Įdomu būtų pamatyt, kuris vairuotojas gauna Vilniuje 1000€. Kažkaip neteko man girdėti..

              O kas dėl rampos atlenkimo neįgaliesiems, tai jei Kaune galioja taisyklė "o kam man atlenkinėt" (tamstos atveju tokia nuomonė susidarė perskaičius), tai nereiškia, kad ir kituose miestuose tokį patį skersą padėję rampos atlenkimo atvejais.
              Daugiau mano nuotraukų >>
              Mano rajonas ir apylinkės >>

              Comment


                Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą


                Įdomu būtų pamatyt, kuris vairuotojas gauna Vilniuje 1000€. Kažkaip neteko man girdėti..

                O kas dėl rampos atlenkimo neįgaliesiems, tai jei Kaune galioja taisyklė "o kam man atlenkinėt" (tamstos atveju tokia nuomonė susidarė perskaičius), tai nereiškia, kad ir kituose miestuose tokį patį skersą padėję rampos atlenkimo atvejais.
                as kalbu ne apie atlenkimą rampos o apie neįgaliojo vežimo įstūmimą. Dėl rampos atlenkimo aš net nesiginčinu šitą privalo daryt nes neįgalieji save laiko "šventaisiais" apie kuriuos turi visi bėgiot.
                O jei negauna 1000 tada kam girtis Vilniaus parko vadovui, vos ne kaip buvo straipsnis neseniai apie KA kad moka į rankas 750 atlyginimą tai žmonės atbėga pamato kaip iš tiesų ir po poros mėnesių bėga net neatsigręždami
                Paskutinis taisė egiscrypth; 2017.07.05, 03:09.

                Comment


                  Vilniuje buvo (ar bus?) tokia akcija, kai dalis vairuotojų savanorių turėjo atsisėsti į neįgaliojo vežimėlį ir patiems pamatyti, su kokiomis problemomis susidūriama bandant važiuoti viešuoju transportu. Šventumo ten tikrai mažai. O rampos atlenkimas yra fizinis darbas, nes turi pakelti savo užpakalį, eiti iki durų ir lankstyti savo "šventą" nugarą atlenkdamas sunkią rampą.
                  Kas dėl atlyginimų, tai vėl gi nesamones kalbi - kas čia per priekaištai Vilniui, kai pas tave lygiai taip pat yra meluojama? Vilniuje į rankas dauguma gauna 600-700. 1000 gali ištraukti tik "elitas". Bet ir toje pačioje Klaipėdoje dirbant pas privatų vežėją yra realu gauti 1000. Apskritai, čia ne atlyginimo, o elementarios kultūros ir pagarbos žmogui reikalas.
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Štai ir sąlygos 2A ir kitiems mikrobiniams maršrutams (su tvarkaraščiais ir kitomis įdomybėmis): http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=349381

                    Labai nusivyliau. Galės važinėti 10-ties metų laužai. Nežemagrindžiai. Mikrobai
                    Kuom jie geresni už integruojamus mikriukus, kuriems užkelta aukštesnė kartelė? Kodėl neskelbiami konkursai šiaurinės ir pietinės miesto dalių privežamiesiems ir mikrobiniams maršrutams?


                    O čia sąlygos integruojamiems mikriukams (taip pat su tvarkaraščiais): http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=352894
                    Vietoj žadėtų "šachmatų" - geltonai raudonos juostos. Tarp eilinio miestinio mikrobo (2A ir kt.) ir ekspresinio mikriuko nebus jokio vizualaus skirtumo, matomo eilinio keleivio akiai.
                    Paskutinis taisė Briedis; 2017.07.05, 22:07.

                    Comment


                      Daugiau pažintinių kelionių viešuoju transportu:

                      Antroji kelionė - Eketė
                      http://klaipedatransport.lt/lt/ekete-87

                      Trečioji kelionė - Tauralaukis
                      http://klaipedatransport.lt/lt/etauralaukis-88

                      Comment


                        Autobusų parke - darbymetis dėl naujų autobusų​​​​​​​
                        http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...obusu-1566119/

                        Comment


                          Užsienyje (Vakarų Europoje) dar nei karto nebuvau matęs, kad vairuotojai rampą būtų pakėlę - tai daro keleiviai, įvažiuoti padeda irgi keleiviai. O šeip nemanau kad čia yra normalu sakyti, kam kas priklauso. Čia teisiog ateiti ir padėti, normalus žmogiškumas. Tas pasakymas ne mano problemos teisiog stulbina.

                          Comment


                            Aš mačiau.

                            Comment


                              Nežinau ar visur, bet Vokietijoje vairuotojai privalo atlenkti rampą. Neretai už juos tai padaro keleiviai, nes vairuotojas būna užsiėmęs bilietų pardavimu.


                              Autobusams pirkti prašys Europos paramos
                              http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...ramos-1567422/
                              Politikai pritarė, jog miesto Savivaldybė po Tarybos patvirtinimo kreiptųsi dėl Europos Sąjungos finansavimo 17 naujų dujomis varomų autobusų įsigyti. Toks pirkinys atsieis 5 mln. eurų.

                              Šiandien vykusiame Miesto ūkio ir aplinkosaugos komiteto posėdyje minėtas klausimas daug diskusijų nesukėlė. Anot komiteto pirmininko Audriaus Vaišvilos, politikai ir negalėjo priešintis, mat 17 autobusų miestui tekainuos apie 750 tūkst. eurų. Likusią lėšų dalį, tikimasi, skirs Europos Sąjunga.

                              Comment


                                Viešasis transportas Jūros šventės metu
                                http://www.klaipedatransport.lt/lt/n...s-metu2017-388

                                Nuo penktadienio 16 val. iki sekmadienio 18 val. visi autobusai senamiestį apvažinės Bangų gatve ir Mokyklos viaduku. Puiki proga Bangų gatvėje pamatyti tokį transporto kiekį, koks bus nuolatos po Bastionų tilto pastatymo.

                                Comment


                                  http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...mvaju-1568917/

                                  Dar studijų apie tramvajų.

                                  Comment


                                    Tos galimybių studijos tik pinigų taškymas. Jei statys Bastionų tiltą, o Manto gatvės nesiruošia uždaryti transporto eismui (atvirkščiai, jį tik intensyvina), tramvajus tampa nereikalingas.
                                    Svaigsta apie elektrinius autobusus, kai dujiniai nesudaro nei ketvirtadalio miesto VT parko.

                                    Comment


                                      Jūros šventė - nesąžiningų „mikriukininkų“ rojus
                                      http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...rojus-1570564/

                                      Tik priminsiu, kad Petrošius - Vežestos direktorius. Bet tai kas per natūra žmogaus, ne, kad savo tvartą išsikuopti, tai eina kolegas skųsti. Čia taip galvoja susirinks "pliusiukų" savo firmos integracijai į bendrą sistemą? Galėtų geriau pasiaiškinti, ar legalus buvo susitarimas 9 maršruto mikriukams važiuoti nuo Atgimimo aikštės tik į šiaurinius rajonus, o kitiems nuo turgaus tik į pietinius rajonus. Tą vakarą stabdant Bibliotekos stotelėje (pietinių rajonų link) 9 maršruto mikriukus nei vienas nesiteikė sustoti.

                                      Comment


                                        Kodėl raudonieji autobusiukai nebus nauji?
                                        http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...nauji-1570845/
                                        Klaipėdos transportininkams paskelbus konkursą 2A, 13, 14A, 21, 21A mažųjų autobusų maršrutų vežėjui išrinkti, kai kurie miestiečiai ir dabartiniai „mikriukininkai“ pradėjo piktintis, kodėl nereikalaujama naujų transporto priemonių, kaip maršrutinių taksi konkurse.

                                        VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“ (KKT) direktorius Gintaras Neniškis aiškina, kad maršrutiniams taksi kartelė keliama itin aukštai, nes jie yra orientuoti į aukštesnes pajamas turinčius keleivius, be to, juose negalioja jokios lengvatos. O jei būtų pradėta reikalauti visiškai naujų autobusų, neišvengiamai turėtų kilti ir jų bilietų kainos.
                                        Tai, pagal Neniškį, autobusais važinėja tik varguoliai, jiems komfortiškų (nesakau, kad naujų. Bent jau žemagrindžių) transporto priemonių nereikia. Spirti jį lauk pagaliau iš vadovo kėdės, užsisėdėjo akivaizdžiai.

                                        Comment


                                          Nereikia. Reikia tuos maršrutus išgyvendinti. Nenauji mikrobai leis trumpiau jiems važinėti ir pasibaigus šio konkurso sutarties galiojimui gal pagaliau mikrobai iš viso bus išmesti iš miesto, o keleivius veš padoriai kursuojantys normalūs autobusai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X