Užsienyje (ir Vilniuje kartą mačiau) vairuotojas išeina ir padeda (įstumia) be jokių problemų.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Klaipėdos viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė digital Rodyti pranešimąUžsienyje (ir Vilniuje kartą mačiau) vairuotojas išeina ir padeda (įstumia) be jokių problemų.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąNereikia čia sekti pasakų apie atlyginimus ir eilinį kartą krypti į lankas. Jeigu į pareigas įeina, reiškia turi tai daryti. Net nežinai, kiek realiai kas gauna Vilniuje ir Klaipėdoje.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
į pareigas neįeina joks fizinis darbas t.y. stumdyt neįgaliuosius
Įdomu būtų pamatyt, kuris vairuotojas gauna Vilniuje 1000€. Kažkaip neteko man girdėti..
O kas dėl rampos atlenkimo neįgaliesiems, tai jei Kaune galioja taisyklė "o kam man atlenkinėt" (tamstos atveju tokia nuomonė susidarė perskaičius), tai nereiškia, kad ir kituose miestuose tokį patį skersą padėję rampos atlenkimo atvejais.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
Įdomu būtų pamatyt, kuris vairuotojas gauna Vilniuje 1000€. Kažkaip neteko man girdėti..
O kas dėl rampos atlenkimo neįgaliesiems, tai jei Kaune galioja taisyklė "o kam man atlenkinėt" (tamstos atveju tokia nuomonė susidarė perskaičius), tai nereiškia, kad ir kituose miestuose tokį patį skersą padėję rampos atlenkimo atvejais.
O jei negauna 1000 tada kam girtis Vilniaus parko vadovui, vos ne kaip buvo straipsnis neseniai apie KA kad moka į rankas 750 atlyginimą tai žmonės atbėga pamato kaip iš tiesų ir po poros mėnesių bėga net neatsigręždamiPaskutinis taisė egiscrypth; 2017.07.05, 03:09.
Comment
-
Vilniuje buvo (ar bus?) tokia akcija, kai dalis vairuotojų savanorių turėjo atsisėsti į neįgaliojo vežimėlį ir patiems pamatyti, su kokiomis problemomis susidūriama bandant važiuoti viešuoju transportu. Šventumo ten tikrai mažai. O rampos atlenkimas yra fizinis darbas, nes turi pakelti savo užpakalį, eiti iki durų ir lankstyti savo "šventą" nugarą atlenkdamas sunkią rampą.
Kas dėl atlyginimų, tai vėl gi nesamones kalbi - kas čia per priekaištai Vilniui, kai pas tave lygiai taip pat yra meluojama? Vilniuje į rankas dauguma gauna 600-700. 1000 gali ištraukti tik "elitas". Bet ir toje pačioje Klaipėdoje dirbant pas privatų vežėją yra realu gauti 1000. Apskritai, čia ne atlyginimo, o elementarios kultūros ir pagarbos žmogui reikalas.
- 4 patinka
Comment
-
Štai ir sąlygos 2A ir kitiems mikrobiniams maršrutams (su tvarkaraščiais ir kitomis įdomybėmis): http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=349381
Labai nusivyliau. Galės važinėti 10-ties metų laužai. Nežemagrindžiai. Mikrobai
Kuom jie geresni už integruojamus mikriukus, kuriems užkelta aukštesnė kartelė? Kodėl neskelbiami konkursai šiaurinės ir pietinės miesto dalių privežamiesiems ir mikrobiniams maršrutams?
O čia sąlygos integruojamiems mikriukams (taip pat su tvarkaraščiais): http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=352894
Vietoj žadėtų "šachmatų" - geltonai raudonos juostos. Tarp eilinio miestinio mikrobo (2A ir kt.) ir ekspresinio mikriuko nebus jokio vizualaus skirtumo, matomo eilinio keleivio akiai.Paskutinis taisė Briedis; 2017.07.05, 22:07.
Comment
-
Daugiau pažintinių kelionių viešuoju transportu:
Antroji kelionė - Eketė
http://klaipedatransport.lt/lt/ekete-87
Trečioji kelionė - Tauralaukis
http://klaipedatransport.lt/lt/etauralaukis-88
- 1 patinka
Comment
-
Autobusų parke - darbymetis dėl naujų autobusų
http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...obusu-1566119/
Comment
-
Užsienyje (Vakarų Europoje) dar nei karto nebuvau matęs, kad vairuotojai rampą būtų pakėlę - tai daro keleiviai, įvažiuoti padeda irgi keleiviai. O šeip nemanau kad čia yra normalu sakyti, kam kas priklauso. Čia teisiog ateiti ir padėti, normalus žmogiškumas. Tas pasakymas ne mano problemos teisiog stulbina.
Comment
-
Nežinau ar visur, bet Vokietijoje vairuotojai privalo atlenkti rampą. Neretai už juos tai padaro keleiviai, nes vairuotojas būna užsiėmęs bilietų pardavimu.
Autobusams pirkti prašys Europos paramos
http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...ramos-1567422/
Politikai pritarė, jog miesto Savivaldybė po Tarybos patvirtinimo kreiptųsi dėl Europos Sąjungos finansavimo 17 naujų dujomis varomų autobusų įsigyti. Toks pirkinys atsieis 5 mln. eurų.
Šiandien vykusiame Miesto ūkio ir aplinkosaugos komiteto posėdyje minėtas klausimas daug diskusijų nesukėlė. Anot komiteto pirmininko Audriaus Vaišvilos, politikai ir negalėjo priešintis, mat 17 autobusų miestui tekainuos apie 750 tūkst. eurų. Likusią lėšų dalį, tikimasi, skirs Europos Sąjunga.
Comment
-
Viešasis transportas Jūros šventės metu
http://www.klaipedatransport.lt/lt/n...s-metu2017-388
Nuo penktadienio 16 val. iki sekmadienio 18 val. visi autobusai senamiestį apvažinės Bangų gatve ir Mokyklos viaduku. Puiki proga Bangų gatvėje pamatyti tokį transporto kiekį, koks bus nuolatos po Bastionų tilto pastatymo.
Comment
-
Tos galimybių studijos tik pinigų taškymas. Jei statys Bastionų tiltą, o Manto gatvės nesiruošia uždaryti transporto eismui (atvirkščiai, jį tik intensyvina), tramvajus tampa nereikalingas.
Svaigsta apie elektrinius autobusus, kai dujiniai nesudaro nei ketvirtadalio miesto VT parko.
- 1 patinka
Comment
-
Jūros šventė - nesąžiningų „mikriukininkų“ rojus
http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...rojus-1570564/
Tik priminsiu, kad Petrošius - Vežestos direktorius. Bet tai kas per natūra žmogaus, ne, kad savo tvartą išsikuopti, tai eina kolegas skųsti. Čia taip galvoja susirinks "pliusiukų" savo firmos integracijai į bendrą sistemą? Galėtų geriau pasiaiškinti, ar legalus buvo susitarimas 9 maršruto mikriukams važiuoti nuo Atgimimo aikštės tik į šiaurinius rajonus, o kitiems nuo turgaus tik į pietinius rajonus. Tą vakarą stabdant Bibliotekos stotelėje (pietinių rajonų link) 9 maršruto mikriukus nei vienas nesiteikė sustoti.
Comment
-
Kodėl raudonieji autobusiukai nebus nauji?
http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...nauji-1570845/
Klaipėdos transportininkams paskelbus konkursą 2A, 13, 14A, 21, 21A mažųjų autobusų maršrutų vežėjui išrinkti, kai kurie miestiečiai ir dabartiniai „mikriukininkai“ pradėjo piktintis, kodėl nereikalaujama naujų transporto priemonių, kaip maršrutinių taksi konkurse.
VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“ (KKT) direktorius Gintaras Neniškis aiškina, kad maršrutiniams taksi kartelė keliama itin aukštai, nes jie yra orientuoti į aukštesnes pajamas turinčius keleivius, be to, juose negalioja jokios lengvatos. O jei būtų pradėta reikalauti visiškai naujų autobusų, neišvengiamai turėtų kilti ir jų bilietų kainos.
Comment
Comment