Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    autobusai pažeidinėja, bet mikrobai labiau, nes nuo to priklauso jų "greitis".
    Yra atlikti tyrimai, kas pažeidinėja "labiau"? Statistika? Kitaip nėra apie ką kalbėt.

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Iš viso aš turiu didelį įtarimą, kad nemaža dalis keleivių, kurie naudojasi mikrobais yra tiesiog autobusoheiteriai. Jiems, matai, nepatinka kvapas, bomžai, laužai autobusai (lyg mikrobai kitokie), nekultūringi vairuotojai (lyg mikrobų būna kultūringesni), "valdiškas" transportas kaip po toks ir pan.
    Čia negaliu nesutikt, bet irgi būtų neblogai pažiūrėti statistiką - kiek mikriukų keleivių yra užkietėję mikriukininkai, bijantys autobusų kaip velnias kryžiaus

    O šiaip, gerai pagalvojus, esu už šią mikriukų "revoliuciją". Tik bijau dėl nustatytos amžiaus ribos. Dabar mieste vežančios mikriukų firmos naujų transporto priemonių tiesiog neįpirks. Ir dėl greito susisiekimo su stotimi praradimo liūdna. Vėlai grįžus į miestą traukiniu ar autobusu, 8M autobuso reikia laukti 10-15 minučių, todėl tenka rinktis mikriuką, kurį visada galima rasti prie gel. stoties.

    Comment


      Tuoj bus greitas susisiekimas su stotimi

      Metro Klaipėdoje. Tarp fantazijos ir realybės

      Yra dalykų, kurie skamba pernelyg pasakiškai, kad tai būtų tiesa. Kita vertus, didžiausių pasiekimų priežastimi neretai tampa būtent svajonės ar nerealiai skambančios idėjos. Vieną tokią Klaipėdai siūlo Vilniaus inžinieriai, tikinantys, kad jos įgyvendinimas uostamiesčiui nieko nekainuotų, atvirkščiai, esą tik duotų ekonominę naudą ir sukurtų papildomą pridėtinę vertę.
      Dabar „Metro sąjūdis“ parengė priešprojektinį pasiūlymą Klaipėdai, kaip būtų galima mieste ne tik įrengti metro liniją, bet ir ja per uostamiestį sujungti Palangą su Neringa.
      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

      Comment


        Parašė Briedis Rodyti pranešimą
        Yra atlikti tyrimai, kas pažeidinėja "labiau"? Statistika? Kitaip nėra apie ką kalbėt.


        Čia negaliu nesutikt, bet irgi būtų neblogai pažiūrėti statistiką - kiek mikriukų keleivių yra užkietėję mikriukininkai, bijantys autobusų kaip velnias kryžiaus

        O šiaip, gerai pagalvojus, esu už šią mikriukų "revoliuciją". Tik bijau dėl nustatytos amžiaus ribos. Dabar mieste vežančios mikriukų firmos naujų transporto priemonių tiesiog neįpirks. Ir dėl greito susisiekimo su stotimi praradimo liūdna. Vėlai grįžus į miestą traukiniu ar autobusu, 8M autobuso reikia laukti 10-15 minučių, todėl tenka rinktis mikriuką, kurį visada galima rasti prie gel. stoties.
        Niekas jokių tyrimų neatlieka, nes jie neįeina į oficiozą. Čia lygiai tas pats, jog nemažai žmonių žino, kad prekybos centrų mišrainės yra "atnaujinamos" ir pratęsiamas jų galiojimas, bet oficialiai tai patvirtinančių faktų nėra. Bet vien pagal mišrainės konsistenciją ir išvaizdą galima gan gerai atspėti, jog ji yra ne šviežia ir jos galiojimas "pratęstas" nepaisant visų teisės aktų reikalavimų.
        Mikrobai tiesiog viršija greitį ir štai iš kur jų greitesnis važiavimas. Ir jei jie laikytųsi nustatyto greičio, tai jie lėčiau įveiktų trasą ir skirtumas su autobusais būtų dar mažesnis, nepaisant to, kad jie nestoja kievienoje stotelėje, greičiau įsibėgėja. Dar kartą kartoju, kad skirtumas yra apie 5 minutės. Ar dėl to reikalingi dubliuojantys autobusų maršrutus mikrobai? Kurie dar ir trukdo autobusams, nes užlindinėja stotelėse, gali sustoti ten, kur keleivis stabdo ar nori išlipti, o jei iš paskos važiuoja autobusas, jam jau sudaroma kliūtis...

        Man irgi įdomu, kodėl užkelta kartelė dėl amžiaus. Jei jau norima mikrobų atsisakyti, tai galima tiesiai šviesiai tą padaryti - sutartys baigiasi, naujas konkursas neskelbiamas. Jei norima naujesnių mikrobų, tai nereikia taip užkėlinėti kartelės. Galima nustatyti kelių metų ribą. Bet tikriausiai yra kažkieno tai noras įlįsti į savivaldybės kišenę. Juk straipsnyje buvo paminėtos dotacijos ar netgi mokestis už ridą. Va tokiomis sąlygomis įlindusi firmelė gerai pelnytųsi iš miesto kišenės. Galima būtų ir naujus mikrobus nusipirkti...
        Paskutinis taisė Al1; 2017.06.22, 22:29.

        Comment


          Parašė lukass Rodyti pranešimą
          Tuoj bus greitas susisiekimas su stotimi

          Metro Klaipėdoje. Tarp fantazijos ir realybės


          Juoko dozė vakarui

          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Niekas jokių tyrimų neatlieka, nes jie neįeina į oficiozą. Čia lygiai tas pats, jog nemažai žmonių žino, kad prekybos centrų mišrainės yra "atnaujinamos" ir pratęsiamas jų galiojimas, bet oficialiai tai patvirtinančių faktų nėra. Bet vien pagal mišrainės konsistenciją ir išvaizdą galima gan gerai atspėti, jog ji yra ne šviežia ir jos galiojimas "pratęstas" nepaisant visų teisės aktų reikalavimų.
          Mikrobai tiesiog viršija greitį ir štai iš kur jų greitesnis važiavimas. Ir jei jie laikytųsi nustatyto greičio, tai jie lėčiau įveiktų trasą ir skirtumas su autobusais būtų dar mažesnis, nepaisant to, kad jie nestoja kievienoje stotelėje, greičiau įsibėgėja. Dar kartą kartoju, kad skirtumas yra apie 5 minutės. Ar dėl to reikalingi dubliuojantys autobusų maršrutus mikrobai? Kurie dar ir trukdo autobusams, nes užlindinėja stotelėse, gali sustoti ten, kur keleivis stabdo ar nori išlipti, o jei iš paskos važiuoja autobusas, jam jau sudaroma kliūtis...
          O autobusai šventi tiesiog, ir važiuoja ne greičiau 50km/h? Nereikia sekti pasakų apie 5 minutes. Dar kartą kartoju, esu dažnas Klaipėdos VT keleivis, ir iš patirties galiu teigti, kad iki stoties su mikriuku galima nuvykti ~10 minučių greičiau, nei autobusu. Iki ligoninių net iki ~15 minučių greičiau.
          Apie "trukdymą" autobusams jau irgi esu rašęs.

          Comment


            Autobusai mieste nevažinėja greičiau nei 50 km/h. Bet kokiu atveju, jei ir važiuoja, tai būna pavieniai atvejai, ne tam, kad kuo greičiau įveikti maršrutą, o tik vėluojant. Nes grafikas normaliai jo laikantis jiems tiesiog neleidžia važiuoti greičiau. Iš kur į kur? Iš Jūrininkų iki stoties? Visų pirma reikia skaičiuoti tik kelionės laiką, be laiko laukiant stotelėje. Taigi, gausis, kad jokių 10 ar 15 min. greičiau nėra, o yra 5-7 min. Ar labai daug keleivių iš Jūrininkų ar Mogiliovo važiuoja į ligoninę??? Jei daug, tai reikia leisti autobusus ekspresus, o ne mikrobus. Keleivių jiems nebus? Bus, kaip Vilniuje bus (ypač nukrautų 6 maršrutą, tada jame tikrai nereikėtų dvigubų autobusų), tačiau jie turi kursuoti ne taip, kaip dabar E maršrutų autobusai. Dabartiniai ekspresai yra tiesiog ekspresų idėjos profanacija. Kas jų specialiai lauks, važiuojančių kartą per valandą ar 2-3 kartus per valandą? Tačiau mikrobai vėl nesprendžia greito susisiekimo problemos iš esmės - gi kaina bus didesnė, mėnesiniai negalios, reikės papildomo mėnesinio autobususas+mikrobas, negalios lengvatos, o ir mikrobas kaip transporto priemonė daliai keleivių nepriimtinas.

            Comment


              Parašė Briedis Rodyti pranešimą

              Nestebina ir "Vežestos" entuziasmas. Jie kažkur kažkam akivaizdžiai patepę yra, jeigu net ir plaukiant keleivių skundams dėl 2A maršruto vairuotojų elgesio ir transporto būklės, nesiimama jokių priemonių.
              Smulkus patikslinimas - Vežestai nepriklauso maršrutas nr. 2A

              Comment


                Parašė KKT1 Rodyti pranešimą

                Smulkus patikslinimas - Vežestai nepriklauso maršrutas nr. 2A
                Tik kažkodėl kartu su "Dešimtojo maršruto" mikroautobusais ten dirba ir "Vežestos" transporto priemonės

                Comment


                  Parašė Briedis Rodyti pranešimą

                  Tik kažkodėl kartu su "Dešimtojo maršruto" mikroautobusais ten dirba ir "Vežestos" transporto priemonės
                  Va, čia jau teisingiau. Abiem jiem priklauso tai ir kaltę lai abu neša
                  O dėl skundų apie transporto priemones bei vairuotojų kultūrą tai visiška tiesa...
                  bet sutartis jau baigiasi.

                  Comment


                    Vežesta gi kartu su Dešimtu maršrutu yra laimėjusios vieną maršrutų grupę. Čia nelabai yra skirtumo, kieno mikriukai kuriame maršrute. Beje, kokio 6 mikriuko greitis geresnis už 6 autobuso yra vien dėl to, kad prisipildo dar pietiniame rajone ir tuomet be sustojimų veža visus iki galo. Iš to vežėjui jokios naudos nėra, nes veži per visą miestą ne daugiau nei tavo mikriuke telpa.
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Parašė KKT1 Rodyti pranešimą
                      O dėl skundų apie transporto priemones bei vairuotojų kultūrą tai visiška tiesa...
                      bet sutartis jau baigiasi.
                      Puiki naujiena. Tikiuosi, jau kuriami maršrutų pertvarkos planai, kad mikrobinio 2A maršruto apskritai neliktų. (Pvz., greiti pamąstymai, 11M padalinus į dvi dalis, viena eitų nuo Jūrininkų iki Sportininkų, kita, aptarnaujama mažos talpos TP, nuo Lėbartų pro Debreceno g. iki Žvejybos uosto. Tokiu atveju nereiktų ir 2B mikrobinio maršruto, ir populiarumą pelniusio 5B...)

                      Comment


                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                        Beje, kokio 6 mikriuko greitis geresnis už 6 autobuso yra vien dėl to, kad prisipildo dar pietiniame rajone ir tuomet be sustojimų veža visus iki galo. Iš to vežėjui jokios naudos nėra, nes veži per visą miestą ne daugiau nei tavo mikriuke telpa.
                        Jei vežėjui nebūtų naudos, jis tiesiog nedirbtų. Naudos yra ir keleiviams. Jau esu minėjęs, kad vasarą renkuosi ne 6M autobusus, kurie dažniausiai važiuoja sausakimši, o mikriukus, kuriuose ir atsisėsi, ir greitai nuvyksi iki reikiamos vietos, ir nepradėsi dusti nuo karščio.

                        Visas straipsnis apie metro iš šiandienos Vakarų ekspreso:



                        Paskutinis taisė Briedis; 2017.06.23, 12:57.

                        Comment


                          Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                          Puiki naujiena. Tikiuosi, jau kuriami maršrutų pertvarkos planai, kad mikrobinio 2A maršruto apskritai neliktų. (Pvz., greiti pamąstymai, 11M padalinus į dvi dalis, viena eitų nuo Jūrininkų iki Sportininkų, kita, aptarnaujama mažos talpos TP, nuo Lėbartų pro Debreceno g. iki Žvejybos uosto. Tokiu atveju nereiktų ir 2B mikrobinio maršruto, ir populiarumą pelniusio 5B...)
                          Heh, deja. Maršrutų pertvarkos neplanuojama. Baigiasi sutartys maršrutą aptarnaujančioms įmonėms, o maršrutai liks tokie pat. Keisis autobusų reikalavimai, keisis nuobaudos dėl sąlygų nesilaikymo ir t.t.

                          Tokie dabartiniai pasiūlymai, kuriuos aprašei tai apjungia netgi tris vežėjų įmones (10maršrutas ir Vežesta, Autobusų parkas bei Mėlinavičiaus įmonė). Trys įmonės, trys maršrutai, trys skirtingos sutartys. Nepajudinamas biurokratizmas.

                          Comment


                            Parašė KKT1 Rodyti pranešimą

                            Heh, deja. Maršrutų pertvarkos neplanuojama. Baigiasi sutartys maršrutą aptarnaujančioms įmonėms, o maršrutai liks tokie pat. Keisis autobusų reikalavimai, keisis nuobaudos dėl sąlygų nesilaikymo ir t.t.

                            Tokie dabartiniai pasiūlymai, kuriuos aprašei tai apjungia netgi tris vežėjų įmones (10maršrutas ir Vežesta, Autobusų parkas bei Mėlinavičiaus įmonė). Trys įmonės, trys maršrutai, trys skirtingos sutartys. Nepajudinamas biurokratizmas.
                            Liūdesys. Tai gal tada ir čia bus reikalavimas naujoms transporto priemonėms? Ar bent jau žemagrindėms, kad galėtų naudotis ir mamos su vežimėliais, ir neįgalieji?

                            Nelabai suprantu, kame biurokratizmas? Juk sutartys baigiasi, naujų nesudarote ir viskas. 11 Autobusų parko maršrutą pakoreguojate, jis lieka Autobusų parkui. O naujajam privežamajam maršrutui (tas į Lėbartus), aptarnaujamam mažos talpos TP, skelbiamas konkursas. Manau, ir susiekimas pagerėtų, ir pinigų būtų sutaupyta.

                            2012-aisiais, kai buvo panaikinti 6 mikriukų maršrutai, tas nepajudinamas biurokratizmas buvo išjudintas, ir gana lengvai. Pertvarka irgi gavosi sėkminga, apart to 2A maršruto. 5B maršrutas irgi buvo atidarytas spontaniškai, lygtais ir konkursas nebuvo skelbtas. Taigi viskas įmanoma, tereikia noro.
                            Paskutinis taisė Briedis; 2017.06.23, 12:31.

                            Comment


                              O kodėl 11 turėtų nevažiuoti į Lėbartus? Kaip tik mikrobai turėtų važiuoti iki Lėbartų, o ten persėdimas į autobusą ir tik autobusas toliau į miestą. Kuo mažiau turi būti dubliavimosi ir privežamųjų maršrutų įvažiavimo į miestą.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                O kodėl 11 turėtų nevažiuoti į Lėbartus? Kaip tik mikrobai turėtų važiuoti iki Lėbartų, o ten persėdimas į autobusą ir tik autobusas toliau į miestą. Kuo mažiau turi būti dubliavimosi ir privežamųjų maršrutų įvažiavimo į miestą.
                                Todėl, kad atsiradus privežamiesiems maršrutams, susisiekimas su Lėbartais tapo daugiau nei pakankamas. Jei anksčiau ten važiuodavo tik 11 maršrutas, tai dabar prie jo prisideda 11A, didžiaisiais autobusais aptarnaujamas 28, taip pat kelis kartus per dieną pravažiuojantys 11B ir 29.

                                Kad dubliavimosi turi būti mažiau sutinku. Dabar su 11 dubliuojasi tiek 2A, tiek 5B, tiek 28. O Lėbartų kapinės turi geresnį susisiekimą su miestu, nei Sportininkų rajonas

                                Comment


                                  Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                  ...
                                  Visas straipsnis apie metro iš šiandienos Vakarų ekspreso:



                                  Nerodo
                                  Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                  Comment


                                    Parašė lukass Rodyti pranešimą

                                    Nerodo
                                    foto.terpe.lt durniuoja. Po forumo atsinaujinimo nieko gero... Įkelsiu į kitą talpyklą, gal rodys.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      O kodėl 11 turėtų nevažiuoti į Lėbartus? Kaip tik mikrobai turėtų važiuoti iki Lėbartų, o ten persėdimas į autobusą ir tik autobusas toliau į miestą. Kuo mažiau turi būti dubliavimosi ir privežamųjų maršrutų įvažiavimo į miestą.
                                      Klaipėda nėra tokia didelė, kad reikėtų tokio drastiško trumpinimo. Apskritai, reikalingas valandinis bilietas, kuris leistų išnaikinti visokiausius ABCDEF maršrutus. Tuomet ir persėdimai iš pvz. 15B/23/24 būtų labai patrauklūs.
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Parašė Briedis Rodyti pranešimą

                                        Liūdesys. Tai gal tada ir čia bus reikalavimas naujoms transporto priemonėms? Ar bent jau žemagrindėms, kad galėtų naudotis ir mamos su vežimėliais, ir neįgalieji?

                                        Nelabai suprantu, kame biurokratizmas? Juk sutartys baigiasi, naujų nesudarote ir viskas. 11 Autobusų parko maršrutą pakoreguojate, jis lieka Autobusų parkui. O naujajam privežamajam maršrutui (tas į Lėbartus), aptarnaujamam mažos talpos TP, skelbiamas konkursas. Manau, ir susiekimas pagerėtų, ir pinigų būtų sutaupyta.

                                        2012-aisiais, kai buvo panaikinti 6 mikriukų maršrutai, tas nepajudinamas biurokratizmas buvo išjudintas, ir gana lengvai. Pertvarka irgi gavosi sėkminga, apart to 2A maršruto. 5B maršrutas irgi buvo atidarytas spontaniškai, lygtais ir konkursas nebuvo skelbtas. Taigi viskas įmanoma, tereikia noro.
                                        O čia jau klausimai už mane aukščiau sėdintiems žmogeliukams. Deja, pakomentuoti nelabai ir galiu.

                                        Bet Lėbartus palikti tik su mažos talpos privežamuoju nelabai išeitu. Ir srautai per dideli ir keleiviai vežasi daugiau nešulių kartu su savim.

                                        Comment


                                          Klaipėda yra pakankamai didelė ir gilus privežamųjų įvažiavimas į miestą griauna pačia privažamųjų koncepciją. Net Šiauliuose jie taip giliai neįvažiuoja...Taip, valandinis bilietas arba vieno persėdimo bilietas kaip Kaune būtų reikalingas. Bet tam reikia naujos e-bilietų sistemos, kuriai, berods jau paskelbtas konkursas. Ar aš kažką painioju?

                                          Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                          Todėl, kad atsiradus privežamiesiems maršrutams, susisiekimas su Lėbartais tapo daugiau nei pakankamas. Jei anksčiau ten važiuodavo tik 11 maršrutas, tai dabar prie jo prisideda 11A, didžiaisiais autobusais aptarnaujamas 28, taip pat kelis kartus per dieną pravažiuojantys 11B ir 29.

                                          Kad dubliavimosi turi būti mažiau sutinku. Dabar su 11 dubliuojasi tiek 2A, tiek 5B, tiek 28. O Lėbartų kapinės turi geresnį susisiekimą su miestu, nei Sportininkų rajonas
                                          Dar kartą klausiu, kodėl mikrobai turi būti priežastimi naikinti normalų autobusų maršrutą? Visų kiti maršrutai yra retai kursuojantys, rečiau nei kas valandą. Sutrumpinus privežamuosius, Lėbartai neturėtų geresnio susisiekimo nei Sportininkų r., bet tai būtų pakankamas susisiekimas Lėbartams, racionalus VT išnaudojimas ir kt. Ir iš viso, kodėl kažkokie Agluonėnai turi miesto VT, o tokiu pat atstumu nutolusi Priekulė - neturi. Į Agluonėnus turėtų važinėti priemiestiniai autobusai. Kodėl į Šernų sodus važinėja mikrobas ir autobusas, kai laisvai galėtų tik autobusas tris kartus per valandą? Kam Paupiams 13 maršurutas, jei Luizė turi ne geresnį susisiekimą?
                                          Visiškai neracionalus maršrutų sudarymas. Ir dar daug visokių kvailysčių pridaryta Klaipėdoje. Reikalinga rimta maršrutų revizija, jų skaičiaus mažinimas, privežamųjų trumpinimas iki artimiausio stambaus VT mazgo mieste.
                                          Paskutinis taisė Al1; 2017.06.23, 17:49.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X