Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Sumažina galimybę sekti. Kaune visos kortelės vardinės, Vilniuje - ne. Dabar iš esmės sekami yra visi elektroninėmis priemonėmis, t.y. kaupiami duomenys apie judėjimą, pirkimus, ir t.t., nors tai formaliai ir nėra sekimas, bet pagal faktą tai yra sekimas. Ir niekas negarantuoja, kad tais duomenimis nebus pasinaudota prieš asmenį visai ne teisėsaugos tikslais. Nors ir teisėsaugos tikslais toks duomenų gavimo būdas nėra teisėtas, nes rinkti duomenis ir sekti galima tik su teismo sprendimu.
    Paskutinis taisė Al1; 2017.03.31, 17:18.

    Comment


      KKT1, jūs kalbate taip, lyg nevažinėjate viešuoju transportu. Pagrindinis kontingentas yra tie, kas išmaniosiomis technologijomis niekad gyvenime neišmoks naudotis arba kam jos aktualios iki automobilio įsigijimo.
      Be to, žmonių telefonai kaip Maskva - ne guminiai. Dabar visi kas netingi siūlo įsidiegti jų firmines programėles. Pasekmė yra tokia, kad telefonas išsikrauna greičiau, nei tau reikia pateikti "e-bilietą" kontrolei.
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Nematau nieko blogo, kad šalia elektroninio bilieto atsiras ir kitų būdų susimokėti už kelionę VT.

        Comment


          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
          KKT1, jūs kalbate taip, lyg nevažinėjate viešuoju transportu. Pagrindinis kontingentas yra tie, kas išmaniosiomis technologijomis niekad gyvenime neišmoks naudotis arba kam jos aktualios iki automobilio įsigijimo.
          Be to, žmonių telefonai kaip Maskva - ne guminiai. Dabar visi kas netingi siūlo įsidiegti jų firmines programėles. Pasekmė yra tokia, kad telefonas išsikrauna greičiau, nei tau reikia pateikti "e-bilietą" kontrolei.
          Važinėju kasdien ir puikiai matau.
          Taip, yra daug keleivių, kurie neturi išmaniojo telefono ir tikriausiai jo nebeturės. Tačiau esamos galimybės pasipildyti bilietą lieką ir atsirastu tik dar daugiau galimybių.

          Jei taip greit išsikrauna telefonas ir nesijaučiate užtikrintas - namie besinaudodamas kompiuteriu galėtumėt į savo el. bilieto piniginę įsikelti tiek pinigų, kiek jums reikės. Tai galėtumėt padaryti ir telefonu prieš ilipant į autobusą. El. piniginė galėtų automatiškai apskaičiuoti jūsų kelionių skaičių ir esant reikalui (kai viršyjama suma) įjungti paros bilietą.

          Esmė yra prie visų esamų galimybių pridėti išmanias ir patogias naujas galimybes. Tačiau bilietų papildymo automatai būtų itin brangi, nesaugi ir mano manymu atgyvenusi paslauga.

          Comment


            Ar bus galimybė papildyti kartinius el. bilietus internetu? Ir visas kitas bilietų rūšis.

            Comment


              Parašė Briedis Rodyti pranešimą
              Ar bus galimybė papildyti kartinius el. bilietus internetu? Ir visas kitas bilietų rūšis.
              Tai yra vienas svarbiausių mūsų siekių su nauja el. bilieto sistema. Protinga el. piniginė, kuri skaičiuoja už jus ir panaudoja pinigus kuo protingiau. Kai peržengiamas paros bilieto kaina kartiniais bilietais galėtų būti įjungtas paros bilietas ir šitaip sutaupoma keleivio pinigų.

              Comment


                Parašė KKT1 Rodyti pranešimą
                Esmė yra prie visų esamų galimybių pridėti išmanias ir patogias naujas galimybes. Tačiau bilietų papildymo automatai būtų itin brangi, nesaugi ir mano manymu atgyvenusi paslauga.
                Bilietų automatai yra pigesni nei prekyba bilietais kioskuose ar PC. O poreikis įsigyti bilietą ne telefonu išliks. Vadinasi, automatai nėra jokia atgyvena. Nesąmonė yra prekyba bilietais PC. Ir tai yra daroma tik dėl nepakankamo kioskų kiekio ir automatų nebuvimo.

                Comment


                  Planuoja pirkti naujus autobusus
                  http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...busus-1544321/
                  Klaipėda ruošiasi atnaujinti autobusų parką. Preliminariai skaičiuojama, kad 2018-aisiais uostamiesčio gatvėmis turėtų riedėti 17 naujutėlaičių gamtinėmis dujomis varomų autobusų.

                  Juos planuojama įsigyti pasinaudojus Europos Sąjungos (ES) fondų lėšomis. Finansavimą naujoms transporto priemonėms uostamiesčio Savivaldybė bando gauti kartu su jos valdoma bendrove Klaipėdos autobusų parku (KAP).
                  <...>
                  Iš ES fondų šiam projektui planuojama gauti 5 mln. eurų.
                  Už 5 mln. - 17 autobusų, iš jų 10 prailginti. Reik tikėtis, kad planai virs realybe

                  Comment


                    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                    Planuoja pirkti naujus autobusus
                    http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...busus-1544321/

                    Už 5 mln. - 17 autobusų, iš jų 10 prailginti. Reik tikėtis, kad planai virs realybe
                    Toks kiekis už tokią sumą ? Skamba nerealiai, vėl nusipigins iki kokių Irisbus lygio. Nieko gero. Reikia jau pirkti mažiau, bet elektrinius.

                    Comment


                      Niekas neperka tų elektrinių masiškai jokiame mieste su normaliu VT. Net ir dujinių nelabai daug yra kur perkama dideliais kiekiais. Todėl nereikia šokinėti aukščiau savo pajėgumų ir žaisti su žaliais (ne ekologine prasme, o netobulais) elektrobusais.

                      Comment


                        Parašė groundzer Rodyti pranešimą
                        Toks kiekis už tokią sumą ? Skamba nerealiai, vėl nusipigins iki kokių Irisbus lygio. Nieko gero. Reikia jau pirkti mažiau, bet elektrinius.
                        Tbilisis, pvz., už 34 mln. eur. nusipirko 143 dujinius MAN A21 (http://busphoto.ru/photo/157190/ (kokia graži spalva, atitinka Klaipėdos ). Tad už 5 mln. eurų 17 autobusų neturėtų būti nerealu. Aišku, Klaipėda perka mažesnį kiekį, tad iš tų 17 10 prailgintų vargu ar išeitų, gal 2-3 būtų realiau.

                        O su elektrobusais nereikėtų skubėti. Vėjo projektai žadėjo šį pavasarį pristatyti savo kūrinį. Bus matyt, kaip jis save parodys.

                        Comment


                          Ką nors, bet ne tuos vėjus
                          Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                          Comment


                            Pirma reikia pamatyti, išbandyti, poto daryti išvadas

                            Ir dar gerų naujienų:

                            Ruošiasi maršrutinių taksi revoliucijai
                            http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...cijai-1544590/
                            Jei teiginys, kad "elektroninių maršrutinių taksi bilietų atsiradimas turėtų sutrumpinti važiavimo laiką", ne iš piršto laužtas, tai išvis super

                            Comment


                              Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                              Pirma reikia pamatyti, išbandyti, poto daryti išvadas
                              Pirmas variantas parodė, kad nieko ten gero, na gal šitas geresnis bus

                              Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                              Ir dar gerų naujienų:

                              Ruošiasi maršrutinių taksi revoliucijai
                              http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...cijai-1544590/
                              Jei teiginys, kad "elektroninių maršrutinių taksi bilietų atsiradimas turėtų sutrumpinti važiavimo laiką", ne iš piršto laužtas, tai išvis super
                              Jau pirma frazė prajuokino:
                              VIZIJA. Elektroninių maršrutinių taksi bilietų atsiradimas turėtų sutrumpinti važiavimo laiką ir padidinti kelionių saugumą.
                              Sauguma padidintų nelenktyniavimas ir labiau laikymasis KET Teko karta prasilėkti tiesiogine ta žodžio prasme, pritariu greita, dėl patogumo mikriukų pasiginčyčiau, bet biškutuka baisoka važiuot
                              Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                              Comment


                                Mikrobai Klaipėdoje (nemaža dalis) - laužai. Važiuoja itin nereguliariai, daugiausiai piko metu ir nei anksti ryte, nei vėlai vakare jų nėra. Aišku, e-bilietas padėtų sukontroliuoti. Bet tada reikia kieto grafiko. Bet jis turėtų būti atskiras, kaip ir mėnėsinis. Panašiai kaip Kaune. Vietoj to, kas tuos mikrobus iš viso išstumti, tai juos dar gaivina. Einama "į Europa", o mastymas dar vis 90-ųjų laukinio kapitalizmo laikų lygio... Dar blogiau, kad bevei visi jie važiuoja 80 proc. savo maršruto (iš tijų belikusių maršrutų) ta pačia trasa: Jūrininkų - Lietuvininkų a., dar daugiau, visi maršrutai dubliuoja autobusų maršrutus, išskyrus 8, kuris važiuoja ne iki AS, bet iki geležinkelio stoties. Net ir numeriai sutampa. Nu negi elementariai negalima išspręsti mikrobų problemos su 8E maršrutu, kad autobusai važiuotų ne kas pusvalandį, o kas 5-7 min. ir nuo 6.30 iki 19.30 val. Poilsio dienomis kas 10 min. pakaktų. Melnragė, stotis iš viso turi pakankamą VT, nėra jokio reikalo ten mikrobus leisti.
                                Paskutinis taisė Al1; 2017.04.06, 08:08.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Nu negi elementariai negalima išspręsti mikrobų problemos su 8E maršrutu, kad autobusai važiuotų ne kas pusvalandį, o kas 5-7 min. ir nuo 6.30 iki 19.30 val. Poilsio dienomis kas 10 min. pakaktų. Melnragė, stotis iš viso turi pakankamą VT, nėra jokio reikalo ten mikrobus leisti.
                                  Nėra tokių keleivių srautų, kad siųsti ekspresinį autobusą kas 5-10 minučių.

                                  Dėl Melnragės iš dalies sutinku. Mikriukai ten reikalingiausi vasarą, kai autobusuose grūstys. Manau, optimalus sprendimas būtų rudens, žiemos, pavasario sezonais 6 panaikinti, o atkurti buvusį 7 maršrutą. Vasarą 7 naikinti, sugrąžinti 6.
                                  Bet svarbiausia, kad vasarą į Melnragę važiuotų prailginti autobusai. Kada pagaliau KKT tai supras? Kaip ir su Lėbartais, metai iš metų situacija nesikeičia.

                                  --

                                  „Mikriukams“ Klaipėdoje – griežtesni reikalavimai
                                  http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...lavimai-806193
                                  Veikiausiai didžiausias iššūkis maršrutinių taksi savininkams bus įsigyti visiškai naujas transporto priemones. Tai bus vienas konkurso sąlygų reikalavimų.

                                  "Manome, kad klaipėdiečiai nusipelnė važiuoti visiškai naujomis transporto priemonėmis. Atlikome skaičiavimus. Kadangi sutartis su naujais vežėjais bus sudaryta penkeriems metams su galimybe pratęsti dar pustrečių, per šį laiką nauja transporto priemonė ne tik atsipirks, bet ir duos pridėtinę vertę savininkui", – pabrėžė vicemeras.
                                  Kvailas reikalavimas. Norinčių dalyvauti konkurse tikriausiai neatsiras. Nebent kokia Kautra ateitų. Logiškiau būtų nustatyti amžiaus ribą, pvz., maršrutus aptarnauti ne senesnėmis nei 12 metų transporto priemonėmis.

                                  Comment


                                    Ekspresai galėtų važinėti kas 10 min. piko metu (6-9h ryte ir 14-18h vakare) ir tų keleivių būtų. Jau dabar 16-17h reisų prailginti autobusai būna kone sausakimši.
                                    Rytais į centro pusę, vakare iš centro ekspresai galėtų stoti Luizės st. Jau kiek metų to kvartalo žmonės periodiškai rašo KKT, bet taip ir nesulaukia to sustojimo. O keleivių padaugėtų, nes tais reisais nedaug kas naudojasi.

                                    Comment


                                      Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                      Nėra tokių keleivių srautų, kad siųsti ekspresinį autobusą kas 5-10 minučių.

                                      Dėl Melnragės iš dalies sutinku. Mikriukai ten reikalingiausi vasarą, kai autobusuose grūstys. Manau, optimalus sprendimas būtų rudens, žiemos, pavasario sezonais 6 panaikinti, o atkurti buvusį 7 maršrutą. Vasarą 7 naikinti, sugrąžinti 6.
                                      Bet svarbiausia, kad vasarą į Melnragę važiuotų prailginti autobusai. Kada pagaliau KKT tai supras? Kaip ir su Lėbartais, metai iš metų situacija nesikeičia.

                                      --

                                      „Mikriukams“ Klaipėdoje – griežtesni reikalavimai
                                      http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...lavimai-806193

                                      Kvailas reikalavimas. Norinčių dalyvauti konkurse tikriausiai neatsiras. Nebent kokia Kautra ateitų. Logiškiau būtų nustatyti amžiaus ribą, pvz., maršrutus aptarnauti ne senesnėmis nei 12 metų transporto priemonėmis.
                                      Būtų keleivių srautai. Dabar gi visų likusių trijų mikrobų maršrutai dubliuoja savo trasa vieni kitus Taikos pr. ir Smiltelės g. Jei tikėti tvarkaraščiais iš marsrutai.lt, tai visų trijų maršrutų mikrobai važiuoja kas maždaug 5 minutes piko metu. Gaunasi, kad kas 1,5-2 minutes pravažiuoja. Realiai, aišku, neteko matyti, kad taip dažnai. Taigi, gaunasi, kad autobuso intervalas 5-10 min. yra pagrįstas.

                                      Dėl Melnragės, teisingai, galima susitvarkyti autobusais ir tie mikrobai nereikalingi.

                                      Kas dėl reikalavimo, jog būtų nauji mikrobai, "Kautra" tikrai nelįs, nes ji jau smarkiai nusvilo Kaune.

                                      Comment


                                        Parašė keleivinis Rodyti pranešimą
                                        Ekspresai galėtų važinėti kas 10 min. piko metu (6-9h ryte ir 14-18h vakare) ir tų keleivių būtų. Jau dabar 16-17h reisų prailginti autobusai būna kone sausakimši.
                                        Rytais į centro pusę, vakare iš centro ekspresai galėtų stoti Luizės st. Jau kiek metų to kvartalo žmonės periodiškai rašo KKT, bet taip ir nesulaukia to sustojimo. O keleivių padaugėtų, nes tais reisais nedaug kas naudojasi.
                                        Visiškai sutinku. Tik dėl Luizės stotelės daryt arba kad stotų visada, arba nestotų visai, kaip yra dabar. Kitaip, su sustojimais skirtingomis kryptimis ryte-vakare, gautųsi painiava.

                                        Bet net paleidus ekspresus kas 10 minučių piko metu mikriukų naikinti nereikėtų - neliktų galimybės greitai pasiekti Vėtrungę ar Akropolį. Ir kitus objektus, kur nestoja ekspresai.


                                        Įvedus mikriukus į bendrą sistemą ir pakėlus jų kokybę, galima truputį kilstelt kainą (žinoma, jei netrumpės trasos įveikimo laikas). Atitinkamai bus galima sumažinti kainas autobusuose, prieš tai sutvarkius maršrutų tinklą, kad neliktų debiliškų maršrutų dubliavimosi ir mikrobų (2A ) autobusų kainomis.

                                        Comment


                                          Kiek galima kapstytis tame pačiame 90-ųjų laukiniame kapitalizme? Srautas yra autobusams, ir turi būti autobusai ekspresai, o ne kažkokie tai mikrobai už didesnę kainą ir be lengvatų. Dar didesnė nesąmonė, jei mikrobuose atsirastų ta pati kaina ir lengvatos. Iš viso normaliai vystomo VT miestuose tokiame ruože būtų tramvajus... Ir ne 10 autobusų maršrutų, o 1-2 tramvajaus maršrutai visame Taikos pr. ir Tiltų g. Kas dėl greito susisiekimo, tai tam yra taksi. autobusai ekspresai turi stoti tik pagrindinėse stotelėse, kaip ir Vilniuje. Visur kitur stoja paprasti autobusai. Labai norint galima organizuoti du greituosius maršrutus ta pačia trasa, kurie stotų kas antroje stotelėje. Tarkim, lyginėse stotelėse vienas, o nelyginėse - kitas. Čia lyginė ir nelyginė yra santykinis pavadinimas. Arba ekspresuose turi galioti stojimo pagal pageidavimą sistema, o stotelėse juos reikėtų stabdyti ranka.
                                          Paskutinis taisė Al1; 2017.04.09, 08:48.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X