Sumažina galimybę sekti. Kaune visos kortelės vardinės, Vilniuje - ne. Dabar iš esmės sekami yra visi elektroninėmis priemonėmis, t.y. kaupiami duomenys apie judėjimą, pirkimus, ir t.t., nors tai formaliai ir nėra sekimas, bet pagal faktą tai yra sekimas. Ir niekas negarantuoja, kad tais duomenimis nebus pasinaudota prieš asmenį visai ne teisėsaugos tikslais. Nors ir teisėsaugos tikslais toks duomenų gavimo būdas nėra teisėtas, nes rinkti duomenis ir sekti galima tik su teismo sprendimu.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Klaipėdos viešasis transportas
Collapse
X
-
KKT1, jūs kalbate taip, lyg nevažinėjate viešuoju transportu. Pagrindinis kontingentas yra tie, kas išmaniosiomis technologijomis niekad gyvenime neišmoks naudotis arba kam jos aktualios iki automobilio įsigijimo.
Be to, žmonių telefonai kaip Maskva - ne guminiai. Dabar visi kas netingi siūlo įsidiegti jų firmines programėles. Pasekmė yra tokia, kad telefonas išsikrauna greičiau, nei tau reikia pateikti "e-bilietą" kontrolei.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąKKT1, jūs kalbate taip, lyg nevažinėjate viešuoju transportu. Pagrindinis kontingentas yra tie, kas išmaniosiomis technologijomis niekad gyvenime neišmoks naudotis arba kam jos aktualios iki automobilio įsigijimo.
Be to, žmonių telefonai kaip Maskva - ne guminiai. Dabar visi kas netingi siūlo įsidiegti jų firmines programėles. Pasekmė yra tokia, kad telefonas išsikrauna greičiau, nei tau reikia pateikti "e-bilietą" kontrolei.
Taip, yra daug keleivių, kurie neturi išmaniojo telefono ir tikriausiai jo nebeturės. Tačiau esamos galimybės pasipildyti bilietą lieką ir atsirastu tik dar daugiau galimybių.
Jei taip greit išsikrauna telefonas ir nesijaučiate užtikrintas - namie besinaudodamas kompiuteriu galėtumėt į savo el. bilieto piniginę įsikelti tiek pinigų, kiek jums reikės. Tai galėtumėt padaryti ir telefonu prieš ilipant į autobusą. El. piniginė galėtų automatiškai apskaičiuoti jūsų kelionių skaičių ir esant reikalui (kai viršyjama suma) įjungti paros bilietą.
Esmė yra prie visų esamų galimybių pridėti išmanias ir patogias naujas galimybes. Tačiau bilietų papildymo automatai būtų itin brangi, nesaugi ir mano manymu atgyvenusi paslauga.
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąAr bus galimybė papildyti kartinius el. bilietus internetu? Ir visas kitas bilietų rūšis.
Comment
-
Parašė KKT1 Rodyti pranešimąEsmė yra prie visų esamų galimybių pridėti išmanias ir patogias naujas galimybes. Tačiau bilietų papildymo automatai būtų itin brangi, nesaugi ir mano manymu atgyvenusi paslauga.
Comment
-
Planuoja pirkti naujus autobusus
http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...busus-1544321/
Klaipėda ruošiasi atnaujinti autobusų parką. Preliminariai skaičiuojama, kad 2018-aisiais uostamiesčio gatvėmis turėtų riedėti 17 naujutėlaičių gamtinėmis dujomis varomų autobusų.
Juos planuojama įsigyti pasinaudojus Europos Sąjungos (ES) fondų lėšomis. Finansavimą naujoms transporto priemonėms uostamiesčio Savivaldybė bando gauti kartu su jos valdoma bendrove Klaipėdos autobusų parku (KAP).
<...>
Iš ES fondų šiam projektui planuojama gauti 5 mln. eurų.
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąPlanuoja pirkti naujus autobusus
http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...busus-1544321/
Už 5 mln. - 17 autobusų, iš jų 10 prailginti. Reik tikėtis, kad planai virs realybe
Comment
-
Parašė groundzer Rodyti pranešimąToks kiekis už tokią sumą ? Skamba nerealiai, vėl nusipigins iki kokių Irisbus lygio. Nieko gero. Reikia jau pirkti mažiau, bet elektrinius.
O su elektrobusais nereikėtų skubėti. Vėjo projektai žadėjo šį pavasarį pristatyti savo kūrinį. Bus matyt, kaip jis save parodys.
Comment
-
Pirma reikia pamatyti, išbandyti, poto daryti išvadas
Ir dar gerų naujienų:
Ruošiasi maršrutinių taksi revoliucijai
http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...cijai-1544590/
Jei teiginys, kad "elektroninių maršrutinių taksi bilietų atsiradimas turėtų sutrumpinti važiavimo laiką", ne iš piršto laužtas, tai išvis super
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąPirma reikia pamatyti, išbandyti, poto daryti išvadas
Parašė Briedis Rodyti pranešimąIr dar gerų naujienų:
Ruošiasi maršrutinių taksi revoliucijai
http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...cijai-1544590/
Jei teiginys, kad "elektroninių maršrutinių taksi bilietų atsiradimas turėtų sutrumpinti važiavimo laiką", ne iš piršto laužtas, tai išvis super
VIZIJA. Elektroninių maršrutinių taksi bilietų atsiradimas turėtų sutrumpinti važiavimo laiką ir padidinti kelionių saugumą.Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
-
Mikrobai Klaipėdoje (nemaža dalis) - laužai. Važiuoja itin nereguliariai, daugiausiai piko metu ir nei anksti ryte, nei vėlai vakare jų nėra. Aišku, e-bilietas padėtų sukontroliuoti. Bet tada reikia kieto grafiko. Bet jis turėtų būti atskiras, kaip ir mėnėsinis. Panašiai kaip Kaune. Vietoj to, kas tuos mikrobus iš viso išstumti, tai juos dar gaivina. Einama "į Europa", o mastymas dar vis 90-ųjų laukinio kapitalizmo laikų lygio... Dar blogiau, kad bevei visi jie važiuoja 80 proc. savo maršruto (iš tijų belikusių maršrutų) ta pačia trasa: Jūrininkų - Lietuvininkų a., dar daugiau, visi maršrutai dubliuoja autobusų maršrutus, išskyrus 8, kuris važiuoja ne iki AS, bet iki geležinkelio stoties. Net ir numeriai sutampa. Nu negi elementariai negalima išspręsti mikrobų problemos su 8E maršrutu, kad autobusai važiuotų ne kas pusvalandį, o kas 5-7 min. ir nuo 6.30 iki 19.30 val. Poilsio dienomis kas 10 min. pakaktų. Melnragė, stotis iš viso turi pakankamą VT, nėra jokio reikalo ten mikrobus leisti.Paskutinis taisė Al1; 2017.04.06, 08:08.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNu negi elementariai negalima išspręsti mikrobų problemos su 8E maršrutu, kad autobusai važiuotų ne kas pusvalandį, o kas 5-7 min. ir nuo 6.30 iki 19.30 val. Poilsio dienomis kas 10 min. pakaktų. Melnragė, stotis iš viso turi pakankamą VT, nėra jokio reikalo ten mikrobus leisti.
Dėl Melnragės iš dalies sutinku. Mikriukai ten reikalingiausi vasarą, kai autobusuose grūstys. Manau, optimalus sprendimas būtų rudens, žiemos, pavasario sezonais 6 panaikinti, o atkurti buvusį 7 maršrutą. Vasarą 7 naikinti, sugrąžinti 6.
Bet svarbiausia, kad vasarą į Melnragę važiuotų prailginti autobusai. Kada pagaliau KKT tai supras? Kaip ir su Lėbartais, metai iš metų situacija nesikeičia.
--
„Mikriukams“ Klaipėdoje – griežtesni reikalavimai
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...lavimai-806193
Veikiausiai didžiausias iššūkis maršrutinių taksi savininkams bus įsigyti visiškai naujas transporto priemones. Tai bus vienas konkurso sąlygų reikalavimų.
"Manome, kad klaipėdiečiai nusipelnė važiuoti visiškai naujomis transporto priemonėmis. Atlikome skaičiavimus. Kadangi sutartis su naujais vežėjais bus sudaryta penkeriems metams su galimybe pratęsti dar pustrečių, per šį laiką nauja transporto priemonė ne tik atsipirks, bet ir duos pridėtinę vertę savininkui", – pabrėžė vicemeras.
Comment
-
Ekspresai galėtų važinėti kas 10 min. piko metu (6-9h ryte ir 14-18h vakare) ir tų keleivių būtų. Jau dabar 16-17h reisų prailginti autobusai būna kone sausakimši.
Rytais į centro pusę, vakare iš centro ekspresai galėtų stoti Luizės st. Jau kiek metų to kvartalo žmonės periodiškai rašo KKT, bet taip ir nesulaukia to sustojimo. O keleivių padaugėtų, nes tais reisais nedaug kas naudojasi.
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąNėra tokių keleivių srautų, kad siųsti ekspresinį autobusą kas 5-10 minučių.
Dėl Melnragės iš dalies sutinku. Mikriukai ten reikalingiausi vasarą, kai autobusuose grūstys. Manau, optimalus sprendimas būtų rudens, žiemos, pavasario sezonais 6 panaikinti, o atkurti buvusį 7 maršrutą. Vasarą 7 naikinti, sugrąžinti 6.
Bet svarbiausia, kad vasarą į Melnragę važiuotų prailginti autobusai. Kada pagaliau KKT tai supras? Kaip ir su Lėbartais, metai iš metų situacija nesikeičia.
--
„Mikriukams“ Klaipėdoje – griežtesni reikalavimai
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...lavimai-806193
Kvailas reikalavimas. Norinčių dalyvauti konkurse tikriausiai neatsiras. Nebent kokia Kautra ateitų. Logiškiau būtų nustatyti amžiaus ribą, pvz., maršrutus aptarnauti ne senesnėmis nei 12 metų transporto priemonėmis.
Dėl Melnragės, teisingai, galima susitvarkyti autobusais ir tie mikrobai nereikalingi.
Kas dėl reikalavimo, jog būtų nauji mikrobai, "Kautra" tikrai nelįs, nes ji jau smarkiai nusvilo Kaune.
Comment
-
Parašė keleivinis Rodyti pranešimąEkspresai galėtų važinėti kas 10 min. piko metu (6-9h ryte ir 14-18h vakare) ir tų keleivių būtų. Jau dabar 16-17h reisų prailginti autobusai būna kone sausakimši.
Rytais į centro pusę, vakare iš centro ekspresai galėtų stoti Luizės st. Jau kiek metų to kvartalo žmonės periodiškai rašo KKT, bet taip ir nesulaukia to sustojimo. O keleivių padaugėtų, nes tais reisais nedaug kas naudojasi.
Bet net paleidus ekspresus kas 10 minučių piko metu mikriukų naikinti nereikėtų - neliktų galimybės greitai pasiekti Vėtrungę ar Akropolį. Ir kitus objektus, kur nestoja ekspresai.
Įvedus mikriukus į bendrą sistemą ir pakėlus jų kokybę, galima truputį kilstelt kainą (žinoma, jei netrumpės trasos įveikimo laikas). Atitinkamai bus galima sumažinti kainas autobusuose, prieš tai sutvarkius maršrutų tinklą, kad neliktų debiliškų maršrutų dubliavimosi ir mikrobų (2A ) autobusų kainomis.
Comment
-
Kiek galima kapstytis tame pačiame 90-ųjų laukiniame kapitalizme? Srautas yra autobusams, ir turi būti autobusai ekspresai, o ne kažkokie tai mikrobai už didesnę kainą ir be lengvatų. Dar didesnė nesąmonė, jei mikrobuose atsirastų ta pati kaina ir lengvatos. Iš viso normaliai vystomo VT miestuose tokiame ruože būtų tramvajus... Ir ne 10 autobusų maršrutų, o 1-2 tramvajaus maršrutai visame Taikos pr. ir Tiltų g. Kas dėl greito susisiekimo, tai tam yra taksi. autobusai ekspresai turi stoti tik pagrindinėse stotelėse, kaip ir Vilniuje. Visur kitur stoja paprasti autobusai. Labai norint galima organizuoti du greituosius maršrutus ta pačia trasa, kurie stotų kas antroje stotelėje. Tarkim, lyginėse stotelėse vienas, o nelyginėse - kitas. Čia lyginė ir nelyginė yra santykinis pavadinimas. Arba ekspresuose turi galioti stojimo pagal pageidavimą sistema, o stotelėse juos reikėtų stabdyti ranka.Paskutinis taisė Al1; 2017.04.09, 08:48.
Comment
Comment