Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
    Ten tai nebuvau.
    Gal tu supainiojai su Darželio gatve?

    P.S. Specialiai peržiūrėjau savo fotografijas ir tikrai yra dvi laisvos eismo juostos. Jeigu jau kokiu nors stebuklu du autobusai nesugebėtų prasilenkti (kas mažai mažai tikėtina), galima uždrausti statyti mašinas kurioje nors pusėje. Bet pasikartosiu, tokia tikimybė labai maža arba mane jau paveda atmintis ir koordinacija fotografijose.
    Paskutinis taisė grustnyj; 2012.11.18, 14:46.

    Comment


      http://maps.google.com/maps/ms?ie=UT...46d7b601cca4eb, matau šią atkarpą.

      Comment


        Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
        Atvaizdas, matau šią atkarpą.
        http://imageshack.us/photo/my-images...872079283.jpg/
        Nuo Pergalės gatvės pusės

        http://imageshack.us/photo/my-images/546/nuokarkl.jpg/
        Nuo Karklėnų gatvės pusės.

        http://imageshack.us/photo/my-images/35/geroves.png/
        Iš maps.lt
        Paskutinis taisė grustnyj; 2012.11.30, 16:05.

        Comment


          Turbūt ne tuo laiku važiuoju į Vilnių.

          Comment


            Parašė Pilaitis
            Dar gal verta a4 sutrumpinti iki Tilto st...
            Mano pasiūlymas dėl a4: nuo Subačiaus st. paleisti Maironio, B.Radvilaitės, Šventaragio, T.Vrublevskio, Žygimantų, A.Goštauto gatvėmis. Tam turiu keletą argumentų.
            1) jei a4 sutrumpinti iki stoties, tada ir a4 ir a31 vaziuos iš tos pačios vietos į tą pačia vietą t.y. abiejų maršrutai bus Naujoji Vilnia - Stotis. Kam to reikia?
            2) mano pasiūlytoje atkarpoje mažiau stotelių ir šviesoforų, todėl trasos įveikimo laikas nepasikeis arba sumažės keletu minučių.
            3) Naujosios Vilnios gyventojams padidės krypčių įvairovė, nes į Senamiestį iš Naujosios Vilnios nevažiuoja joks autobusas. Tik šalia Senamiesčio važiuoja 44.
            4) maršrutas bus naudingas Senamiesčio mokyklose besimokantiems mokiniams.

            Comment


              Parašė Edgarass Rodyti pranešimą
              Mano pasiūlymas dėl a4: nuo Subačiaus st. paleisti Maironio, B.Radvilaitės, Šventaragio, T.Vrublevskio, Žygimantų, A.Goštauto gatvėmis. Tam turiu keletą argumentų.
              1) jei a4 sutrumpinti iki stoties, tada ir a4 ir a31 vaziuos iš tos pačios vietos į tą pačia vietą t.y. abiejų maršrutai bus Naujoji Vilnia - Stotis. Kam to reikia?
              2) mano pasiūlytoje atkarpoje mažiau stotelių ir šviesoforų, todėl trasos įveikimo laikas nepasikeis arba sumažės keletu minučių.
              3) Naujosios Vilnios gyventojams padidės krypčių įvairovė, nes į Senamiestį iš Naujosios Vilnios nevažiuoja joks autobusas. Tik šalia Senamiesčio važiuoja 44.
              4) maršrutas bus naudingas Senamiesčio mokyklose besimokantiems mokiniams.
              Pagal mano pasiūlymus, jeigu ateityje būtų greitasis Naujoji Vilnia - Centras, 44 maršrutas važiuotų kaip tik ne Olandų, o Maironio, B. Radvilaitės, T. Vrublevskio, Žygimantų, Lukiškių gatvėmis.
              4 maršruto galinis punktas būtų ne Stotis, o Savanorių prospektas. Taip pat nepamiršk, kad 31 aptarnauja Pavilnį, o 4 - "senąją" Naująją Vilnią.

              Comment


                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                Nori, kad mano įdėjų neįgyvendintu. Ir tas gerai matosi.
                Čia tas nori-nenori ne prie ko. Kodėl va grustnyj, arsiakas, Edgarass gali pateikti normalius argumentuotus pasiūlymus, o tu - ne? Išvis, čia nė vienas iš šių pasiūlymų nebus įgyvendintas - nei mano, nei tavo, nei kitų, kadangi mes čia tik diskutuojam, o ne rašom konkrečius prašymus į savivaldybę / SĮSPą. Mes čia bandom bent jau kažkuo pagrįsti savo pasiūlymus, o tu tik trauki viską iš oro pasibraižydamas žemėlapyje, kad tik gražiau linijos atrodytų. Taip ir neišgirdau nė vieno rimto argumento, kodėl turi būti taip, o ne kitaip, išskyrus subjektyvius pasisakymus, kaip kad "aš noriu", "turėtų būti taip, nes bent vienas turi būti geras".
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  Parašė grustnyj Rodyti pranešimą

                  Pats sau prieštarauji, nes Mettal siūlytame variante 2 maršrutas važiuojant į Fabijoniškes nestotų Ukmergės stotelėje; važiuojant iš Fabijoniškių - nestotų Gelvonėlio ir Šeškinės kalvos stotelėse.
                  Priminsiu tau Mettal pasiūlymą dėl jungimo.
                  56 maršrutas naikinamas. 2 maršrutas pratęsiamas iki Fabijoniškių, jo trasa tokia: Nuo Fabijoniškių žiedo iki Gelvonų st. autobusai važiuoja kaip dabartinis 56 maršrutas, toliau pasuka į Paberžės g., o nuo Musninkų st. jau važiuoja dabartine 2 maršruto trasa į Oro uostą. Ir taip abiejomis
                  40 maršruto autobusai centre važiuotų priešingai 46-am - nuo Pedagoginio žiedo- Konstitucijos pr., Kalvarijų g., Žaliuoju Tiltu, A. Goštauto g. iki Kražių st. ir atgal dabartine maršruto trasa į Fabijoniškes. Kaip ir anksčiau, 40-ojo maršruto autobusai važiuos iki Mykolo Lietuvio st. O 2 - iki Fabijioniškių žiedo.
                  Tiek 2, tiek 40 maršrutų eismas dažninamas.
                  Toks ir yra Mettal pasiūlymas. Ir kuri čia stotelė nukentės?

                  Mano nuomone, vienintelis šio pasiūlymo minusas yra tas, kad Fabijioniškių gyventojams, dirbantiems Konstitucijos pr., kiek pailgės kelionės namo laikas. Važiuojant 2 maršrutu, teks daryti lanką pro Šeškinės turgų, o 40 maršrutu- pro A. Goštauto g.

                  O nuo Fabijoniškių žiedo iki Gelvonėlio ir Šeškinės kalvų st. važiuoja ir važiuos 53.

                  Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                  Pasiliksiu prie nuomonės, kad pasiūlymas nėra blogas. Ko gero, turbūt nepastebėjai, jog šie pasiūlymai taupys VVT pinigus maršrutams
                  Tai visa tavo pasiūlymų esmė tėra tik pinigų taupymas? O tai, kad daugeliui keleivių susisiekimas itin stipriai pablogės, ir daugelis jų persės į lengvuosius automobilius, tau nė motais? Viešasis transportas- tai ne verslas.
                  Paskutinis taisė Vilnietizz; 2012.11.18, 16:58.
                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                  Comment


                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                    Priminsiu tau Mettal pasiūlymą dėl jungimo.
                    56 maršrutas naikinamas. 2 maršrutas pratęsiamas iki Fabijoniškių, jo trasa tokia: Nuo Fabijoniškių žiedo iki Gelvonų st. autobusai važiuoja kaip dabartinis 56 maršrutas, toliau pasuka į Paberžės g., o nuo Musninkų st. jau važiuoja dabartine 2 maršruto trasa į Oro uostą. Ir taip abiejomis
                    40 maršruto autobusai centre važiuotų priešingai 46-am - nuo Pedagoginio žiedo- Konstitucijos pr., Kalvarijų g., Žaliuoju Tiltu, A. Goštauto g. iki Kražių st. ir atgal dabartine maršruto trasa į Fabijoniškes. Kaip ir anksčiau, 40-ojo maršruto autobusai važiuos iki Mykolo Lietuvio st. O 2 - iki Fabijioniškių žiedo.
                    Tiek 2, tiek 40 maršrutų eismas dažninamas.
                    Toks ir yra Mettal pasiūlymas. Ir kuri čia stotelė nukentės?
                    Žiūrėk Pagal Mettal siūlymą, 56 naikinamas, reiškia jis nestotų Gelvonėlio ir Šeškinės kalvų stotelėje (važiuojant iš Fabijoniškių). Tas stoteles aptarnautų 40 ir 53.
                    Pagal mane: tas pačias stoteles aptarnautų 40 (56 būtų naikinamas), plius ir 53.
                    Didelių minusų nėra nei ten, nei ten

                    Comment


                      Kadangi į Lukiškes 56,47 ir 52A važiuoja tušti, tai tokia idėja: važiuojant centro kryptim iš Žaliojo tilto nukreipti į Vilniaus (Vinco Kurdirkos a.), tada Jogailos-Pamėnkalnio (Islandijos st.) - tada grįžti A.Stulginskio ir A.Jakšto (Operos st.) ir toliau sena trasa.

                      Comment


                        Parašė Blaze Rodyti pranešimą
                        Kadangi į Lukiškes 56,47 ir 52A važiuoja tušti, tai tokia idėja: važiuojant centro kryptim iš Žaliojo tilto nukreipti į Vilniaus (Vinco Kurdirkos a.), tada Jogailos-Pamėnkalnio (Islandijos st.) - tada grįžti A.Stulginskio ir A.Jakšto (Operos st.) ir toliau sena trasa.
                        Labai daug naudos tai neduos- nebent geresnis susisiekimas su Centro poliklinikos stotele, o ten ir taip daug maršrutų važiuoja. Jeigu ir nukreipti, tai tik vieną iš maršrutų, nes visi trys maršrutai ten orą vežios. Ir tikrai ne 52A, nes, pavertus maršrutą žiediniu, teks daryti didesnes atstovas ir pietus Tarandėje, kas vairuotojams tikrai laaabai nepatiks.
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                          Labai daug naudos tai neduos- nebent geresnis susisiekimas su Centro poliklinikos stotele, o ten ir taip daug maršrutų važiuoja. Jeigu ir nukreipti, tai tik vieną iš maršrutų, nes visi trys maršrutai ten orą vežios. Ir tikrai ne 52A, nes, pavertus maršrutą žiediniu, teks daryti didesnes atstovas ir pietus Tarandėje, kas vairuotojams tikrai laaabai nepatiks.
                          Galvojau siūlyti tik 47. 56 problema būtų ta, kad pro Kudirkos a. link Fabijoniškių važiuotų priešinga kryptim 53.
                          Šiaip ar taip manau, kad ten daugiau žmonių surinktų nei Lukiškėse. Transporto daug 47 maršrute jau nuo Narbuto st., bet juk tiesiogiai yra patogiau Tokiu atveju išvis iki Žvėryno žiedo būtų galima trumpinti.

                          Comment


                            Parašė Blaze Rodyti pranešimą
                            Galvojau siūlyti tik 47. 56 problema būtų ta, kad pro Kudirkos a. link Fabijoniškių važiuotų priešinga kryptim 53.
                            Šiaip ar taip manau, kad ten daugiau žmonių surinktų nei Lukiškėse. Transporto daug 47 maršrute jau nuo Narbuto st., bet juk tiesiogiai yra patogiau Tokiu atveju išvis iki Žvėryno žiedo būtų galima trumpinti.
                            Oj ne, 47 trumpinimui iki Žvėryno žiedo nepritarčiau, nes Pilaitė prarastų ir taip gerą tiesioginį susisiekimą su Pilaite.
                            Daugiau mano nuotraukų >>
                            Mano rajonas ir apylinkės >>

                            Comment


                              Pritariu ssnaiperiui. Nors pagrindinis srautas būna nuo Sietyno st., tačiau ir nuo/į Lukiškių(-iškes) irgi gana daug žmonių būna.

                              Iš esmės dažnai būna taip: 75 stovi Sietyno st., o 47 laukia žalio signalo. Ir ši fikcija dažnai būna netik Pilaitės maršrutuose, o krūvoje kitų. Ko gero, už šia fikciją reikia padekoti tvarkaraščių ,,modeliuotojams``.

                              P.S. Nors pranešimo antrą dalis nesusijusi, antrą gana svarbį.

                              Comment


                                Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                Vilniuje reikėtų naujo didelio ir patogaus terminalo, į kurį iš miesto pakraščių suvažiuotų transportas ir keleiviai kelionę tęstų maršrutais, vežančiais palei centrą ir į artimuosius mikrorajonus. Gal kada nors tai ir taps realybe
                                Didžiausi keleivių persėdimo srautai būna St. Žaliųjų ežerų g., Jeruzalės St., Kalvarijos St., Ateities St., St. Baltupiai, St. Pramogų Arena, St. Žaliasis Tiltas, St. Teodoro Narbuto, St. Spaudos Rūmai, St. Justiniškės, St. Taikos, St. Rygos, St. Šeškinės Kalvos, St. Minties, St. Šilo tiltas, St. Antakalnio žiedas, St. Žalgirio, St. Broniaus Laurinavičiaus skveras, St. Šv. Petro ir Povilo Bažnyčia, St. Vinco Kudirkos, St. Lukiškių aikštė, St. Centro poliklinika,

                                Parašė Pilaitis
                                Pamaščiau dėl Pilaitės maršrutų - ką retinti, ką dažninti, o ką - naikinti. P.S Kai kuriems galiu atrodyti kaip autobusas36, tačiau manau šie pakeitimai bus tik į gerają pusę.
                                Taigi:
                                75 važiuoja tik darbo dienomis apie 45 min intervalu. Galima važiuoti tik piko metu, t. y. nuo 6:30 iki 8:30 ir nuo 14:00 iki 18:30. Važiuoja tik Mercedes-Benz O405N2Ü CNG.<......>
                                Na jau dėl 75 leidimo ir jo darbo valandų trumpinimu nesutinku. Nes jis yra tiesioginis visomis dienomis į Justiniškes iš Santariškių ir atkarpoje Santariškės – Šeškinė – Justiniškės būna pastoviai užpildytas ir galima sakyti, kad net perpildytas.
                                Ir juo darbo dienomis visą dieną turi važiuoti tik ilgi autobusai, kaip ir dabar važiuoja, o poilsio dienomis užtenka ir trumpų. Bet jokių būdų negalima jo leisti tik darbo dienomis ir piko valandomis, o intervalas žiauriai didelis yra. Nes jo niekas nelauks 45 min., tu jį tiesiog taip sunaikintum, ir Šeškinė su Justiniškėmis netektų tiesioginė autobuso į Santariškes.
                                Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                Comment


                                  O 75 maršruto niekas kaip ir nenori naikinti. Keleivių jame pakanka ir jokio kito maršruto jis per daug nedubliuoja- tai kam jį naikinti?
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                    O 75 maršruto niekas kaip ir nenori naikinti. Keleivių jame pakanka ir jokio kito maršruto jis per daug nedubliuoja- tai kam jį naikinti?
                                    Jis labai mažai dubliuoja kitus maršrutus vos porą ar keletą savaičių. Vat į Taikos gatvę jis galėtų užsukti. Kaip anksčiau važiavo A9 ir A43 autobusai.
                                    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                    Comment


                                      Parašė Pilaitis
                                      Ar K. Kalinausko galėtu kursuoti troleibusai (6 ir 14 maršrutas)?
                                      12 nukreipti A.Goštauto g.
                                      Parašė Pilaitis
                                      <...> Pro Algirdo st. troleibusai vistiek važiuos. <...>
                                      K. Kalinausko gatvė yra per daug stati troleibusams į ją troleibusai tiesiog neužvažiuotų. Ir Kaip Jums jie privažiuos prie Algirdo St., važiuodami K. Kalinausko g., tada jiems teks daryti kairiąjį posūkį į Mindaugo g., tada vėl daryti dešinįjį posūkį į J. Basanavičiaus g.
                                      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                      Comment


                                        Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
                                        K. Kalinausko gatvė yra per daug stati troleibusams į ją troleibusai tiesiog neužvažiuotų. Ir Kaip Jums jie privažiuos prie Algirdo St., važiuodami K. Kalinausko g., tada jiems teks daryti kairiąjį posūkį į Mindaugo g., tada vėl daryti dešinįjį posūkį į J. Basanavičiaus g.
                                        Pamiršai visai prie Santuokų rūmų esantį pravažiavimą iš Kalinausko gatvės į Basanavičiaus. Bet nemanau, kad Kalinausko gatvėje surinks pakankamai keleivių
                                        Daugiau mano nuotraukų >>
                                        Mano rajonas ir apylinkės >>

                                        Comment


                                          Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                          Pamiršai visai prie Santuokų rūmų esantį pravažiavimą iš Kalinausko gatvės į Basanavičiaus. Bet nemanau, kad Kalinausko gatvėje surinks pakankamai keleivių
                                          Nepamiršau jo, bet jis yra per trumpa atkarpa troleibusams. Visų pirmą stotelė J. Basanavičiaus g., yra tik ant Kalno važiuojant link Žemųjų Panerių. Ir Trakų stotelė pakalnėje link Žirmūnų. Tas pats būtų ir K. Kalinausko g., bet aš siūlau palikti troleibusus J. Basanavičiaus g.
                                          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X