Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
    Pasiūlymas iki Perkūnkiemio pratęsti 5 maršruto autobusą nuo St., Fabijoniškės važiuotų tiesiai iki Perkūnkiemio.
    Kur apsisuks?

    Comment


      Parašė digital Rodyti pranešimą
      Kur apsisuks?
      Viena gatve įvažiuotų į Perkūnkiemį kitą gatve išvažiuotų iš Perkūnkiemio.
      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

      Comment


        Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
        Viena gatve įvažiuotų į Perkūnkiemį kitą gatve išvažiuotų iš Perkūnkiemio.
        Kaip suprantu, autobusas įvažiuotų į Perkūnkiemio gatvę iš Ukmergės gatvės. O kur jis išvažiuos? Vienintelis galimas variantas - išvažiuotų į Skalvių žiedą, bet ten gatvė atrodo nepilnai nutiesta tarp Perkūnkiemio 31 ir 19 (atrodo tokia numeracija, žvelgiant į maps.lt), t.y. nesujungta.

        Comment


          Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
          Na ir ką pakeis valandiniai bilietai? Autobusai greičiau važiuos? Kainuos tik pigiau, o kaip važiavai iš vieno Vilniaus kampo į kitą valandą - pusantros valandos, taip ir važinėsi. Čia reikia ne tik valandinį bilietą įvesti, bet ir kurti greituosius maršrutus. Vilnius teturi vieną 74, kuris yra greitasis.
          Jau šneki pievas tikrai. Matai tik vienintelę naudą, kad būtų pigiau?

          1.Visų pirma, reikiamą tašką pasiekti su persėdimu yra ŽYMIAI pigiau (kasdienė praktika).

          2.Nereikia laukti reikiamo numerio autobuso, nes įsėdęs į bet kurį atvažiavusį, pavažiavęs toliau turėsi galimybę rinktis iš daugiau maršrutų.

          3.Valandinio billieto dėka būtų naikinami maršrutai, kurių sąskaita kiti maršrutai pradėtų kursuoti tankiau.

          4. Būtų sukurti persėdimo taškai, iki kurių privežtų dauguma maršrutų, ir nuo tų taškų galėtum pasiekti visus miesto kampus.

          Gyvenau Kaune, Šilainių mikrorajone, 4 metus. Kasdien kai iš centro tekdavo važiuoti namo, persėsdavau 3-4 kartus. Bet kelionė trukdavo trumpiau, nereikėdavo laukti stotelėse, ypač kai oras nelepindavo, štai tau ir nauda.

          Šiuo metu jau apie metus važinėju maršrutu Centras - Santariškės. Ką galiu pasakyti, A26 naudojuosi maždaug 50%, kitais atvejais naudojuosi persėdimu
          دائما الليتوانيه

          Comment


            Parašė grustnyj

            Kaip suprantu, autobusas įvažiuotų į Perkūnkiemio gatvę iš Ukmergės gatvės. O kur jis išvažiuos? Vienintelis galimas variantas - išvažiuotų į Skalvių žiedą, bet ten gatvė atrodo nepilnai nutiesta tarp Perkūnkiemio 31 ir 19 (atrodo tokia numeracija, žvelgiant į maps.lt), t.y. nesujungta.
            Ir turbūt dar negreitai bus nutiesta. Jau buvo kažkur forume rašyta, kad ten privačiam asmeniui priklausanti žemė, ir savininkas įkyriai nesutinka jos parduoti visuomenės poreikiams, net teismai vyko, ir viskas beprasmiška. Todėl vargu ar galima tikėtis. Perkūnkiemio g. sujungimo bent jau artimiausiais metais.
            O dabartinėmis sąlygomis į Perkūnkiemį gali važiuoti tik mikroautobusai.
            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
            Marsrutai.lt tinklaraštis!
            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

            Comment


              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
              Ir turbūt dar negreitai bus nutiesta. Jau buvo kažkur forume rašyta, kad ten privačiam asmeniui priklausanti žemė, ir savininkas įkyriai nesutinka jos parduoti visuomenės poreikiams, net teismai vyko, ir viskas beprasmiška. Todėl vargu ar galima tikėtis. Perkūnkiemio g. sujungimo bent jau artimiausiais metais.
              O dabartinėmis sąlygomis į Perkūnkiemį gali važiuoti tik mikroautobusai.
              Arba grynai iš naujo tiesti kiek atokiau už namų gatvę Ir kad gatvė neliptų į privatininko žemę. Arba tik mikroautobusus leisti jau mano siūlytomis trasomis.


              Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
              Jau šneki pievas tikrai. Matai tik vienintelę naudą, kad būtų pigiau?
              Viskas gražiai skamba ant popieriaus. Kai bandoma kažką įgyvendinti - nieko neišeina ir vėl draugiškai sutinkame, kad pinigai į vieną vietą sukišti.



              Ką manote dėl eilinių pamąstymų VT tema

              26A Santariškės – Baltupio g. – Didlaukio g. – Žaliasis tiltas
              Trasa: Santariškių g., Mokslininkų g., M. Marcinkevičiaus g., Baltupio g., ...

              26 Trasa: Santariškių g., užsuka ir važiuoja tarp Santariškių g. 29A ir 41 (šia gatvele) iki Santariškių gatvėje PC IKI, J. Franko g., J. Tallat – Kelpšos g., Santariškių g., ...

              Ir ką manote dėl mano seniau parašyto pasiūlymo dėl A3 ir A41 sujungimo?
              Paskutinis taisė grustnyj; 2012.03.11, 14:39.

              Comment


                Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                2.Nereikia laukti reikiamo numerio autobuso, nes įsėdęs į bet kurį atvažiavusį, pavažiavęs toliau turėsi galimybę rinktis iš daugiau maršrutų.
                O čia nereikia jau taip griežtai sakyti. Bent jau dabar iš Baltupių iki Naujosios Vilnios tinka A10 ir A44. Jei ilgai laukti A10 - važiuoju bet kokių autobusų iki Tauragnų st., vėliau bet kokių troleibusų iki Žaliojo. Ir vis tiek jokios naudos, nes tenka ilgokai laukti A44. Taip kad tas pats ar aš darau vieną persėdimą, ar du. Ir netikiu, kad įvedus valandinį aš greičiau atsidursiu Naujojoje Vilnioje.

                Comment


                  Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                  Viskas gražiai skamba ant popieriaus. Kai bandoma kažką įgyvendinti - nieko neišeina ir vėl draugiškai sutinkame, kad pinigai į vieną vietą sukišti.
                  Išankstinė nuomonė ir vertinimas be faktų nėra teigiamas bruožas.
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                    Išankstinė nuomonė ir vertinimas be faktų nėra teigiamas bruožas.
                    Žiūrėk mano ankstesnį komentarą. Netikiu, kad įvedus valandinį aš greičiau atsidursiu namie.

                    Comment


                      Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                      Žiūrėk mano ankstesnį komentarą. Netikiu, kad įvedus valandinį aš greičiau atsidursiu namie.
                      O valandinio bilieto pagrindinė funkcija ir nėra pagreitinti kelionę, bet labiau - efektyviau organizuoti VT eismą. Arsiakas jau aiškiai išdėstė...

                      O dėl kelionės trumpėjimo reikia imtis kitų priemonių: A juostos, tavo minėti greitieji maršrutai (jų įvedimas dabar nelabai galimas, nes nėra lėšų. O įvedus valandinį bilietą būtų galima naikinti kai kuriuos maršrutus, jungti ar retinti kursavimą, taip sutaupytas lėšas panaudoti naujų maršrutų steigimui).
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                        O valandinio bilieto pagrindinė funkcija ir nėra pagreitinti kelionę, bet labiau - efektyviau organizuoti VT eismą. Arsiakas jau aiškiai išdėstė...

                        O dėl kelionės trumpėjimo reikia imtis kitų priemonių: A juostos, tavo minėti greitieji maršrutai (jų įvedimas dabar nelabai galimas, nes nėra lėšų. O įvedus valandinį bilietą būtų galima naikinti kai kuriuos maršrutus, jungti ar retinti kursavimą, taip sutaupytas lėšas panaudoti naujų maršrutų steigimui).
                        Manai kursavimo retinimas padės??? Kaip tik manau, kad pablogės susisiekimas ir nepadės persėdimai.

                        P.S. Retorinis klausymas: kam žmonėms tas efektyvumas, jei problemos išliks?

                        Comment


                          Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                          Manai kursavimo retinimas padės??? Kaip tik manau, kad pablogės susisiekimas ir nepadės persėdimai.
                          Žinai, kaip tiek čia apie VT diskutuojantis žmogus, jau turėtum labiau suprasti apie VT organizavimą ir sistemų planavimą. Nes dabar ką tik tau kilęs klausimas tik įrodo, jog čia diskutuoji tik tam, kad diskutuotum, o ne tam, kad išmoktum ir sužinotum ko nors iš tų, kurie daugiau stebėję, daugiau studijavę ir skaitę apie VT sistemų planavimą. Ne manau, bet žinau, kad VT pagal esamą finansavimą negali visais maršrutais kursuoti vienodai dažnai, kad ir kaip to norėtume. Todėl reikės efektyviai perorganizuoti taip, kad pagrindinėmis gatvėmis kursuotų ne keliolika, bet keli maršrutai. Jie būtų skirstomi į pagrindinius ir privežamuosius. Arba paliekame kaip yra ir toliau burbėkime kaip viskas netobula. Žiūriu, visuomenei vis tiek vis kas nors neįtinka, o ypač nepatinka naujovės, tad ko stebėtis, kad ilgainiui ir politikai pasidaro bailiais, praradusiais polinkį į inovacijas ir modernizavimą.
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            Parašė grustnyj
                            Ką manote dėl eilinių pamąstymų VT tema

                            26A Santariškės – Baltupio g. – Didlaukio g. – Žaliasis tiltas
                            Trasa: Santariškių g., Mokslininkų g., M. Marcinkevičiaus g., Baltupio g., ...

                            26 Trasa: Santariškių g., užsuka ir važiuoja tarp Santariškių g. 29A ir 41 (šia gatvele) iki Santariškių gatvėje PC IKI, J. Franko g., J. Tallat – Kelpšos g., Santariškių g., ...

                            Ir ką manote dėl mano seniau parašyto pasiūlymo dėl A3 ir A41 sujungimo?
                            26A: kam to reikia? Nuo namų Marcinkevičiaus gatvėje iki Molėtų plento ar Akademijos stotelių visai netoli.

                            26: Naujojo Santariškių kvartalo gatvelėmis ilgasis autobusas nepravažiuos. Vėlgi ar tikrai jį reikia ten leisti. Mano nuožiūra, iki VT stotelių ten nedaug tepaeiti reikia. Kai kuriuose mikrorajonuose atstumas iki stotelių yra daug didesnis.
                            Paskutinis taisė Vilnietizz; 2012.03.11, 15:10.
                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                              Žinai, kaip tiek čia apie VT diskutuojantis žmogus, jau turėtum labiau suprasti apie VT organizavimą ir sistemų planavimą.
                              Jei tamsta nepastebėjote, esu naujokas, natūralu, kad daug ko nežinau. Ir nereikia dramatizuoti, išsakiau savo neprofesionalią nuomonę, kuri, be abejo, nesutapo su profesionalu


                              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                              26A: kam to reikia? Nuo namų Marcinkevičiaus gatvėje iki Molėtų plento ar Akademijos stotelių visai netoli.

                              26: Naujojo Santariškių kvartalo gatvelėmis ilgasis autobusas nepravažiuos. Vėlgi ar tikrai jį reikia ten leisti. Mano nuožiūra, iki VT stotelių ten nedaug tepaeiti reikia. Kai kuriuose mikrorajonuose atstumas iki stotelių yra daug didesnis.

                              Dėl 3 ir 41 sujungimo gal Mettal plačiau pakomentuos.
                              Supratau.

                              Comment


                                Natūralu, kad reikalingi privežamieji ir pagrindiniai maršrutai. Pagrindinis būtų Stotis - Santariškės. Privežamieji maršrutai kursuotų iki Kalvarijų gatvės arba Geležinio Vilko gatvės. Pvz. iš Pilaitės atvažiuoji iki Kalvarijų g. (šiuo atveju Žaliasis tiltas) ir persėdi į kitą VT, važiuojanti pvz. į Antakalnį. Kai kurių VT trasos sutrumpėtų, tai leistų greičiau padaryti ratą. Ekonomiškai irgi naudinga - degalų ekonomija. Jei trasa sumažėtų, VT per tą laiką, kuri užimtų važiavęs kaip dabar pvz. iš Pilaitės iki Saulėtekio, galėtų du reisus padaryti ir t.t.

                                Comment


                                  Yra dar vienas pastebėjimas Vilniaus autobusams ir troleibusams duodamas per daug laiko įveikti maršrutą ne piko valandomis dažniausiai pastebėta yra, kad nuo vieno galinio punkto iki kito galinio punkto ne piko valandomis darbo dienomis dauguma maršrutų važiuoja 40-45 min., O savaitgaliais 30-40 min., Aš Siūlau ne piko valandomis trumpinti maršrutų trasų įveikimą iki 20-25 min., nes daugumoje maršrutų trasą galima įveikti per 20-25 min., Elementarus pvz., d. d. iš St. Birelių žiedas 7:09 val., 76 maršruto autobusas išvykstą link Balsių Mokyklos į St. Balsių Mokykla pagal tvarkaraštį turi atvykti 7:30 val., ir pastovėti 3 min., ir išvykti turi 7:33 val., bet atvyksta 7:35 val., ir išvyksta 7:36 val., O iki jos važiuoja net 24-26 min., kai iki jos galėtų atvykti per 20 min., Birelių, Sakališkių, Pagubės, Sakališkių, Krakiškių, Žaliųjų ežerų, Balsių, Bubilo, Balsių, Ragučio ir toliau senojoje trasoje jam nėra jokių spūsčių net piko valandomis. Iki Pagubės St., 76 maršruto autobusai nuo St. Birelių žiedas turi nuvažiuoti per 5 min., Iš St. Pagubė 76 maršruto autobusas turi išvykti 7:16 val., bet jis dažniausiai iš jos išvyksta 7:19 val., 76 maršruto autobusui Pagubės g., duodamas laikas apvažiuoti visas stotelės Pagubėje lygiai 1 min., o tuo tarpu 36 maršruto autobusui duodama nuo 3-5 min., įveikti tą patį atstumą ir tas pačias stoteles.

                                  Penktadienį važiavau su 10 maršruto autobusu nuo Ateities St., link Šatrijos St., tai jautėsi, kad jis neskuba, nes duota per daug laiko įveikti tą atstumą.

                                  Pamirškim tą valandinį bilietą, nes Vilniuje jo nebus niekada. Galite patys paklausti Susisiekimo paslaugų kontrolierių. O su persėdimais niekas nenori važiuoti, nes kelionė vienoje vietoje trumpėja, bet kitoje vietoje ilgėja. Aš dažnai važiuoju iki Jeruzalės 26 maršruto autobusu ir laukiu 76 maršruto autobuso. Bet būna geriausias atvejis, kad tuo pačiu metu atvažiuoja tiek 36 tiek 76 maršruto autobusai, ir jie važiuoja vienas paskui kitą. O po to kito 76 maršruto autobuso turi laukti apie 2 val., nes vienas yra 15:35 val., kitas tik 17:43 val., analogiškai ir su 36 vienas yra 16:18 val., kitas tik 17:20 val.

                                  Belieka įsigyti tik mašiną su tokiu VT kursavimu.
                                  Paskutinis taisė Naujaneriai; 2012.03.11, 15:35.
                                  Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                  Comment


                                    Naujųjų Santariškių vidinės gatvės visiškai nepritaikytos viešojo transporto eismui: siauros, užstatytos. Gatvės ten primena kiemų pravažiavimus su pavadinimais, o ne gatves. Beje, patys gyventojai ten neįsileistų autobusų.
                                    26A: autobuso paleidimas gatve tam, kad jis ten važiuotų - čia tas pats kas su Žaliakalnio g. gaunasi.
                                    3+41 - gaunasi labai bjauri košė maršruto grafike ir trasose.
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                      26A: autobuso paleidimas gatve tam, kad jis ten važiuotų - čia tas pats kas su Žaliakalnio g. gaunasi.
                                      3+41 - gaunasi labai bjauri košė maršruto grafike ir trasose.
                                      Su Žaliakalnio gatve viskas tvarkoje, poreikis yra, ypač žinant, kad ten dominuoja ne daugiabučiai, o nuosavi nameliai, kur dažniausiai vien pensininkai. Tik ten negyvenantys žmonės sako, kad nereikia Bet ok, nieko tokio, nereikia tai nereikia.

                                      Dėl 3+41: košė gaunasi, bet gi neefektyvu varyti du maršrutus, kurie beveik vienodi + vienas iš jų vidurį dienos nevažiuoja (A3). Jei prakalbam apie efektyvumą, tai reikia atsikratyti to, kas nelogiška ir neefektyvu

                                      Comment


                                        Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
                                        Yra dar vienas pastebėjimas Vilniaus autobusams ir troleibusams duodamas per daug laiko įveikti maršrutą
                                        Visiškai sutinku, ypač tose gatvėse, kur nėra nei šviesoforų, nei judrių gatvių. Tai smarkiai pastebiu A44 važiuojant iš Žaliojo tilto į Naująją Vilnią. Nuo Vasaros stotelės iki Krivių į kalniuką važiuoja vos maksimum 10 km/h, autobane S. Batoro gatvėje - irgi. Net furos visiškai pakrautos spėja ne tik aplenkti autobusą kaip stovintį, bet ir nudumti į priekį, kad jos jau nebesimato.

                                        Belieka įsigyti tik mašiną su tokiu VT kursavimu.
                                        Tai irgi ne išeitis.

                                        Comment


                                          Parašė grustnyj

                                          Su Žaliakalnio gatve viskas tvarkoje, poreikis yra, ypač žinant, kad ten dominuoja ne daugiabučiai, o nuosavi nameliai, kur dažniausiai vien pensininkai. Tik ten negyvenantys žmonės sako, kad nereikia Bet ok, nieko tokio, nereikia tai nereikia.
                                          Nemanau, kad yra poreikis. Vienoje Žaliakalnio g. pusėje yra Genių, o kitoje- Lelijų stotelė, taip kad leisti ja VT nėra jokios prasmės- kur kas svarbiau, kad stotų Tremtinių st.

                                          Dėl 3+41: košė gaunasi, bet gi neefektyvu varyti du maršrutus, kurie beveik vienodi + vienas iš jų vidurį dienos nevažiuoja (A3). Jei prakalbam apie efektyvumą, tai reikia atsikratyti to, kas nelogiška ir neefektyvu
                                          Abu 3 maršruto autobusai ne piko metu dirba 54 maršrutu).
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X