Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė grustnyj
    O jeigu tada 57 leisti ..., Mileišiškių g., Bistryčios g., V. Grybo g., Šilo g., Antakalnio g.? Ar Bistryčios ir V. Grybo gatvės irgi taip jau užstatytos mašinomis? Žiūrint maps.lt tai gatvės užstatymas toks pat kaip ir kitur.
    Kadangi važiuos mikroautobusas, tai tokia trasa visai reali.

    O ką jeigu susigražinti 4A, bet palikti ir 4?

    4 trasa būtų ..., S. Batoro g., Pramonės g., užvažiuoja į stotelę Naujoji Vilnia, Linksmoji g. (kartu su 57 ir 58).

    4A trasa būtų Vilniaus g., Lytos g., Pramonės g., Dūmų g., Šiaurės g., A. Kojelavičiaus g., S. Batoro g., Subačiaus g., Maironio g., B. Radvilaitės g., Šventaragio g., T. Vrublevskio g., Rinktinės g., Šeimyniškių g., Kalvarijų g., A. Goštauto g., Lukiškių g.
    Taip, 4A maršruto numerį galima atkurti, kad 4 maršruto grafikas, jeigu jis kada nors dalimi reisų važiuotų iki Mickūnų, nevirstų spalvų mišraine. Bet nemanau, kad 4 arba 4A turėtų važiuoti Maironio gatve, nes Pylimo gatvėje keleivių srautai kur kas didesni. Tiek Dailės akademiją, tiek Sereikiškių parką iš Naujosios Vilnios galima pasiekti su 1 persėdimu, o iki Katedros aikštės, galima taip pasakyti, važiuoja 44-as. Ir nėra ten tiek keleivių, kiek Pylimo gatvėje. Taigi, mano pasiūlymas:

    4: važiuotų tokia trasa kaip ir dabar.

    4A: atkuriamas maršrutas Lukiškės - Mickūnai. Važiuotų tokia pat trasa kaip ir anksčiau, tik kitokia trasa Naujojoje Vilnioje: ..., S. Batoro g., Pergalės g., Parko g., Linksmoji g., Pramonės g., ...

    4 maršrutu kursuotų 1 autobusas visą dieną ir 1 piko metu.

    4A maršrutu - 2 autobusai visą dieną.
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Autobusui36:


      4 – nežinau, esu pasiūlęs kitą variantą
      5 – sutinku
      17 – gal geriau būtų 39 maršrutui vasarą duoti papildomų autobusų?
      18 – kaip Naujosios Vilnios gyventojas sutinku su šiuo pasiūlymų. Tik tada siūlyčiau jį leisti Didlaukio, Baltupio, Ateities gatvėmis. Tik problema, kad iš Naujosios Vilnios iki Santariškių tektų važiuoti apie 80 minučių poilsio dienomis. Tada reikėtų, kad poilsio dienomis jis važiuotų kaip ir darbo dienomis.
      19 – aš gal būčiau ne prieš, bet tikrai atsiras nepatenkintų. Visų pirmą todėl, kad iš Stoties iki Šiaurės miestelio galima nuvažiuoti 20 troleibusu. Bet tu pasiūlei kitomis gatvėmis važiuoti. Net nežinau ką ir pasakyti. Iš dalies pasiūlymas geras, iš laiko pusės – nelabai.
      26A – važiuoti tomis gatvėmis nebloga idėja, bet iki Stoties jo nepratęsčiau, nes yra 26 ir 53.
      28 – sutinku. Bet tai būtų tik patogumas nuo Lazdynų atvažiuoti iki Ž. Panerių, nes 29 iš Lazdynų į Grigiškes greičiau nuvažiuosi.
      29 – sutinku pilnai, jau buvo diskutuota.
      30 – nelabai pasikeistų nuo dabartinės trasos (naudos nematau)
      35, 36 – nežinau situacijos, negaliu diskutuoti.
      45 – nežinau, nes tada nusivils keleiviai iš stotelės Justiniškės (nes kaip suprantu jie liks be 45). O jeigu tu siūlai 45 leisti Justiniškių g., pasukti į dešinę į Taikos g., Rygos g., ... tai tada gal ir pritarčiau
      52 – Mettal pasiūlymas man labiau patinka, nepyk
      75 – nežinau
      57, 58, 59, 60, 66 – numeriai užimti. Toliau, kuo 36 skiriasi nuo 57? Taip pat manau, kad siūlai trasas labai gyliai į miestą, laikas trasoje būtų didelis. Jei jau taip nori, tai 59 ir 60 galima sujungti į vieną, nes galinis punktas – Justiniškės, tik vienas važiuoja pro Fabijoniškes, kitas pro Šeškinę. 66 – neturiu žalio supratimo.

      Comment


        [QUOTE=Vilnietizz;626097] Bet nemanau, kad 4 arba 4A turėtų važiuoti Maironio gatve, nes Pylimo gatvėje keleivių srautai kur kas didesni. Tiek Dailės akademiją, tiek Sereikiškių parką iš Naujosios Vilnios galima pasiekti su 1 persėdimu, o iki Katedros aikštės, galima taip pasakyti, važiuoja 44-as. Ir nėra ten tiek keleivių, kiek Pylimo gatvėje.[QUOTE]

        Na, Maironio gatvėje leisčiau tik dėl patogumo ne Naujosios Vilnios gyventojams, o būtent Mickūnų. Pvz. Mickūnų gyventojai turės daug pasirinkimo (taip pat ir A. Kojelavičiaus gatvės keleiviai): atvažiuoja iki Subačiau stotelės ir jei nori į Stotį - renkasi 74. Taip pat jiems patogus susisiekimas su Žaliuoju tiltu + jis vistiek atsidurs Lukiškėse. 44 autobusas skirtas tik (!) Naujosios Vilnios gyventojams. Taip, iš dalies Mickūnų gyventojai gali Rudens stotelėje persėsti į 44, bet tada bus tas pats, kaip 67 iki Naujosios Vilnios žiedo + 44.


        Taigi, mano pasiūlymas:
        4: važiuotų tokia trasa kaip ir dabar.

        4A: atkuriamas maršrutas Lukiškės - Mickūnai. Važiuotų tokia pat trasa kaip ir anksčiau, tik kitokia trasa Naujojoje Vilnioje: ..., S. Batoro g., Pergalės g., Parko g., Linksmoji g., Pramonės g., ...
        Manau irgi gera idėja. Tik reikia dar pagalvoti su 4A, nes juo galima nušauti du zuikius - patogus Stoties pasiekimas ir Žaliojo tilto (o šios vietos pagrindinės transporto dinastijoje).


        P.S. Dar pasiūlyčiau 4A pratęsti iki Žvėryno, būtų patogiau nusigauti kitur, nes šalia T. Narbuto gatvėje troleibusai. Galbūt nėra vietos Žvėryne, todėl 11 pratęsčiau iki Pilaitės (Pilaitės keleiviams susisiekimas su Senamiesčių).

        P.P.S. Jeigu leisti Naujojoje Vilnioje per Parko gatve, tai leisti tik 4, o ne 4A, nes 4A bus velniškai pilnas.
        Paskutinis taisė grustnyj; 2012.02.26, 19:20.

        Comment


          Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
          Autobusui36:


          4 – nežinau, esu pasiūlęs kitą variantą
          5 – sutinku
          17 – gal geriau būtų 39 maršrutui vasarą duoti papildomų autobusų?
          18 – kaip Naujosios Vilnios gyventojas sutinku su šiuo pasiūlymų. Tik tada siūlyčiau jį leisti Didlaukio, Baltupio, Ateities gatvėmis. Tik problema, kad iš Naujosios Vilnios iki Santariškių tektų važiuoti apie 80 minučių poilsio dienomis. Tada reikėtų, kad poilsio dienomis jis važiuotų kaip ir darbo dienomis.
          19 – aš gal būčiau ne prieš, bet tikrai atsiras nepatenkintų. Visų pirmą todėl, kad iš Stoties iki Šiaurės miestelio galima nuvažiuoti 20 troleibusu. Bet tu pasiūlei kitomis gatvėmis važiuoti. Net nežinau ką ir pasakyti. Iš dalies pasiūlymas geras, iš laiko pusės – nelabai.
          26A – važiuoti tomis gatvėmis nebloga idėja, bet iki Stoties jo nepratęsčiau, nes yra 26 ir 53.
          28 – sutinku. Bet tai būtų tik patogumas nuo Lazdynų atvažiuoti iki Ž. Panerių, nes 29 iš Lazdynų į Grigiškes greičiau nuvažiuosi.
          29 – sutinku pilnai, jau buvo diskutuota.
          30 – nelabai pasikeistų nuo dabartinės trasos (naudos nematau)
          35, 36 – nežinau situacijos, negaliu diskutuoti.
          45 – nežinau, nes tada nusivils keleiviai iš stotelės Justiniškės (nes kaip suprantu jie liks be 45). O jeigu tu siūlai 45 leisti Justiniškių g., pasukti į dešinę į Taikos g., Rygos g., ... tai tada gal ir pritarčiau
          52 – Mettal pasiūlymas man labiau patinka, nepyk
          75 – nežinau
          57, 58, 59, 60, 66 – numeriai užimti. Toliau, kuo 36 skiriasi nuo 57? Taip pat manau, kad siūlai trasas labai gyliai į miestą, laikas trasoje būtų didelis. Jei jau taip nori, tai 59 ir 60 galima sujungti į vieną, nes galinis punktas – Justiniškės, tik vienas važiuoja pro Fabijoniškes, kitas pro Šeškinę. 66 – neturiu žalio supratimo.
          grustnyj:
          18 – sutinku
          Sutinku su tavim dėl 39
          26A – iki kur pratęstum?
          45 Nuo St. Justiniškių žiedas važiuotų tokiomis gatvėmis Taikos g., Lūžių g., Justiniškių g., Rygos g., toliau senąją trasa iki Saulėtekio.

          Nuo Rygos g., važiuotų Justiniškių g., Lūžių g., Taikos g., Justiniškių g., toliau senąją trasa iki Skalvių St.

          arba Nuo St. Justiniškių žiedas važiuotų tokiomis gatvėmis Taikos g., Rygos., toliau senąją trasa iki Saulėtekio.

          Nuo Rygos g., važiuotų Rygos., Taikos g., Justiniškių g., toliau senąją trasa iki Skalvių St
          Rygos g., dar yra išlikusios VT stotelės, nes ją anksčiau kursavo 43 ir 9 maršruto autobusai į Justiniškes ir Pašilaičius.
          Dėl 59 ir 60 – sutinku
          66 – Yra siūlomas dėl to, kad mokiniai iš Didžiųjų Gulbinų, Pagubės, Sakališkių, Birelių, Ustronės, Krakiškių, Naujanerių, Kryžiokų g., Balsių, Verkių Riešės, Naujųjų Verkių ir Ožkinių gyventojai bei moksleiviai pasiektų lengviau Balsių mokyklą, vaikų darželį, Balsių daugiafunkcinį centrą. Šiuo metu Balsių mokyklą lanko 10 mokinių iš Riešės. Ir apie 200 mokinių iš Didžiųjų Gulbinų, jiems iki Balsių mokyklos reikia važiuoti ratais per Molėtų plentą ir Ozo g., Kalvarijų g. ir tada daryti persėdimą į 36 iš jo į 35A. Bet jiems kelionė iki Mokyklos trunka 1,5 val., nes Didžiuosiuose Gulbinuose nėra jokios mokymo įstaigos.
          Paskutinis taisė Naujaneriai; 2012.02.26, 19:28.
          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

          Comment


            Parašė autobusas36
            Mano siūlomi maršrutai ir jų keitimai

            http://www.miestai.net/forumas/attac...1&d=1330270406 – atsisiuntimui

            Bendri 36 ir 76 autobusų maršrutų eismo tvarkaraščiai
            Atvaizdas


            Atvaizdas


            Kaip matote skirtingomis spalvomis yra paaiškintą ką tos spalvos reiškia, ir ką reikėtų daryti. Kad nevežtų oro.
            36 ir 76 reikia uždaryti visai tegul privačių firmu transportas ten važiuoja.

            Comment


              Parašė autobusas36
              O aš uždaryčiau tavo mikrorajono maršrutus. Ir paleisčiau kledarus tavo mikrorajonui.
              Jeigu tu tikrai toks neigalus ir nesupranti juokų, tai čia kolega tavo bėdos.
              Gali uždaryti mano rajono maršrutus ir leisti kledarus ten, tik abejoju ar su tavo tokiu protu tave kas nors išrinks vyriausiu.

              Comment


                Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
                grustnyj:
                26A – iki kur pratęstum?

                66 – Yra siūlomas dėl to, kad mokiniai iš Didžiųjų Gulbinų, Pagubės, Sakališkių, Birelių, Ustronės, Krakiškių, Naujanerių, Kryžiokų g., Balsių, Verkių Riešės, Naujųjų Verkių ir Ožkinių gyventojai bei moksleiviai pasiektų lengviau Balsių mokyklą, vaikų darželį, Balsių daugiafunkcinį centrą. Šiuo metu Balsių mokyklą lanko 10 mokinių iš Riešės. Ir apie 200 mokinių iš Didžiųjų Gulbinų, jiems iki Balsių mokyklos reikia važiuoti ratais per Molėtų plentą ir Ozo g., Kalvarijų g. ir tada daryti persėdimą į 36 iš jo į 35A. Bet jiems kelionė iki Mokyklos trunka 1,5 val., nes Didžiuosiuose Gulbinuose nėra jokios mokymo įstaigos.
                26A niekur nuo Žaliojo tilto nepratęsčiau. O Santariškėse arba kaip Mettal siūlė į Visorius, arba kaip Vilnietizz iki Chemijos instituto.

                Dėl 66: Sutikčiau tada.

                Comment


                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                  Dabartinės 43, 46 ir 73 trasos manau yra optimalios. Žmonės labai jautriai reaguoja, kai iš jų yra kas nors atimama.
                  Beje, kas tada poilsio dienomis važiuotų iki Vilkpėdės?

                  Su šituo planu blogiausia būtų tai, kad pailgėtų kelionė dėl sukinėjimosi per Šeškinę/Žaliąjį tiltą. Gerosios pusės - Šeškinė gautų dažnesnį VT, dalis Pašilaičių - tiesioginį ir taip pat dažną susisiekimą su Pylimo g. Justiniškės - susisiekimą su Oro uostu.

                  Beje jei žiūrint į labai tolimos ateities perspektyvą - planuojamas Kernavės tiltas turėtų eiti kažkur iš Mečetės g. į Konstitucijos pr. Tuo tiltu bus galima nukreipti 2.
                  Taip pat planuojama Šiaurinė gatvė. Ja būtų galima nukreipti 46 (iš laisvės pr. už Vilniaus rajono poliklinikos pasuktų į kairę naująja Šiaurine g., tada išvažiuotų į Ukmergės g. netoli Šeškinės poliklinikos. Į ją/iš važiuoja daug žmonių, o beto gyvenantiems šalia Žemynos gimn. galima būtų arčiau įrengti stotelę. Buivydiškių g. tas skaudžiai neturėtų atsiliepti esant 43 ir 73.

                  O kiek ten keleivių Vilkpėdėj yra? Beto gal tik iš Burbiškių stot. ir Vilkpėdės žiedo kiek toliau reiktų eiti, o iš kitur visai arti kiti maršrutai. Bet jei keleivių šitam gale būtų, tai aišku, galima būtų leisti 6 ir savaitgaliais. Retam kursavimui keleivių nuo Spartos tikrai būtų daugiau nei ten.

                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                  Visų pirma, juk ne vien į Stotį ar Pylimo g. žmonės važiuoja. Vakarinę Šeškinės dalį dar dengia 2, 6, 46, 73 maršrutai, kurie važiuoja pro Žaliąjį tiltą ir/ar Lukiškes, o ten keleivių srautai ne ką mažesni nei Pylimo gatvėje. Taip kad yra daug maršrutų, "pagelbėjančių" 43-iam.
                  Antra, jeigu 43 iš tiesų būna sausakimšas ne piko metu, tuomet pakaktų pridėti 1 vienpamainiu grafiku dirbantį autobusą ir problemos nebeliktų.
                  Sausakimšas gal ir nebūna, bet kad daug žmonių stovi tai taip. Bet mano mintis dėl dažninimo kyla ne dėl perkrautumo, o dėl per reto kursavimo.

                  Comment


                    Parašė Blaze
                    Sausakimšas gal ir nebūna, bet kad daug žmonių stovi tai taip. Bet mano mintis dėl dažninimo kyla ne dėl perkrautumo, o dėl per reto kursavimo.
                    Kodėl tas kursavimas yra per retas, jeigu pats paminėjai, kad su keleivių srautais susitvarkoma? Žinoma, galima pridėti 1 autobusą, siekiant šiek tiek atlaisvinti autobusus, bet pirma reikėtų dažninti labiausiai apkrautus maršrutus, kuriais transporto priemonės kursuoja tikrai sausakimšos. 43 nėra iš tokių "labiausiai apkrautų".
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                      Kodėl tas kursavimas yra per retas, jeigu pats paminėjai, kad su keleivių srautais susitvarkoma? Žinoma, galima pridėti 1 autobusą, siekiant šiek tiek atlaisvinti autobusus, bet pirma reikėtų dažninti labiausiai apkrautus maršrutus, kuriais transporto priemonės kursuoja tikrai sausakimšos. 43 nėra iš tokių "labiausiai apkrautų".
                      Tai gal dėl reto kursavimo jis ir būna laisvesnis, nes keleiviai tada važiuoja kitais maršrutais.

                      Comment


                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                        Kodėl tas kursavimas yra per retas, jeigu pats paminėjai, kad su keleivių srautais susitvarkoma? Žinoma, galima pridėti 1 autobusą, siekiant šiek tiek atlaisvinti autobusus, bet pirma reikėtų dažninti labiausiai apkrautus maršrutus, kuriais transporto priemonės kursuoja tikrai sausakimšos. 43 nėra iš tokių "labiausiai apkrautų".
                        O kokį labiau apkrautą galėtum paminėti? Gal 53?
                        Kodėl troleibusai gali kursuoti taip dažnai? Todėl, kad jie trumpi. Ir vargiai jie pasieka autobusų apkrovas. Šeškinėj troleibusų nėra. Tai kodėl į 43 ne piko metu nepaskyrus trumpų ir suteikti ir Šeškinei tą dažnesnį kursavimą? Juk kitos tankiausiai apgyvendintos miesto vietos neskriaudžiamos kursavimu kas 20-30min.

                        Comment


                          Parašė Blaze Rodyti pranešimą
                          O kokį labiau apkrautą galėtum paminėti? Gal 53?
                          Kodėl troleibusai gali kursuoti taip dažnai? Todėl, kad jie trumpi. Ir vargiai jie pasieka autobusų apkrovas. Šeškinėj troleibusų nėra. Tai kodėl į 43 ne piko metu nepaskyrus trumpų ir suteikti ir Šeškinei tą dažnesnį kursavimą? Juk kitos tankiausiai apgyvendintos miesto vietos neskriaudžiamos kursavimu kas 20-30min.
                          Na, 10, 44, 53. Dar 26 buvo toks, kol nepaleido juo ilgus autobusus.

                          Na, itin dažnai kursuoja tik 2, 4, 7, 16, 19 maršrutų troleibusai. Kitų troleibusų maršrutų kursavimo dažnumas ne itin skiriasi nuo pagrindinių autobusų maršrutų kursavimo dažnumo, nors ir nėra juose ilgų troleibusų.
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            30 Sukurti naują stotelė Karaliaučiaus.Stotelė būtų čia:

                            54 Lygiai nuo 13:00 val. leisti dvigubus autobusus minusuojant nuo 47.

                            Comment


                              Siūlau keisti 11 troleibuso trasa. Nauja trasa būtų Pašilaičiai – Naujininkai. Iš Naujininkų nėra tiesioginio transporto į Laisvės prospektą. Tuo tarpų 11-u važiuoja dažniausiai du keleivio srautai: Pašilaičiai – Lukiškių aikštė ir Lukiškių aikštė – Antakalnis. Nuo Lukiškių iki Antakalnio 11 troleibusas dubliuoja 10 troleibusą, iki Savanorių prospekto 11 dubliuoja 16-ą troleibusą. Taip pat siūlau 11 troleibusą leisti Pašilaičiuose ne iš Laisvės prospekto, o būtent iš Skalvių stotelės. Laisvės prospektu labai dažnai važinėja 16 troleibusas, o iš Justiniškių gatvės į Laisvės prospektą link Lazdynų važinėja 18 ir tas retai.

                              Mano siūloma 11 troleibuso trasa: Justiniškių g., Laisvės pr., Savanorių pr., J. Basanavičiaus g., Švitrigailos g., Dariaus ir Girėno g.

                              Comment


                                Parašė grustnyj
                                Siūlau keisti 11 troleibuso trasa. Nauja trasa būtų Pašilaičiai – Naujininkai. Iš Naujininkų nėra tiesioginio transporto į Laisvės prospektą. Tuo tarpų 11-u važiuoja dažniausiai du keleivio srautai: Pašilaičiai – Lukiškių aikštė ir Lukiškių aikštė – Antakalnis. Nuo Lukiškių iki Antakalnio 11 troleibusas dubliuoja 10 troleibusą, iki Savanorių prospekto 11 dubliuoja 16-ą troleibusą. Taip pat siūlau 11 troleibusą leisti Pašilaičiuose ne iš Laisvės prospekto, o būtent iš Skalvių stotelės. Laisvės prospektu labai dažnai važinėja 16 troleibusas, o iš Justiniškių gatvės į Laisvės prospektą link Lazdynų važinėja 18 ir tas retai.

                                Mano siūloma 11 troleibuso trasa: Justiniškių g., Laisvės pr., Savanorių pr., J. Basanavičiaus g., Švitrigailos g., Dariaus ir Girėno g.
                                O kam 11 maršrutas reikalingas? Naujininkų susisiekimas su Pašilaičiais ir Laisvės pr. yra tiesiog puikus. Užtenka pavažiuoti bet kuriuo maršrutu iki Spartos ir persėsti į 16 troleibusą. Kas nenori persėdimo, gali važiuoti 47 mikriuku arba paeiti, jei geras oras, pėsčiom iki Stoties. Taip kad susisiekimas šia kryptimi ir 11 Naujininkuose tikrai nereikia, juolab Naujininkų žiedas ir taip užpildytas.
                                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                Comment


                                  /\ Ko jau ko,bet 11 tikrai nereikia judinti.1)Nuo Naujininkų link Pašilaičių galima nuvažiuoti su 1 persėdimu.Tereikia pereiti Švitrigailos g.2)Aišku,apie Žirmunus ir Kalvariju turgų niekas napagalvojo.

                                  Gal geriau tegu naujas 22 maršrutas?
                                  ------------------------------------------

                                  A13 Nuo Tyzenhausų st. nukreipti į šalia esančias Liepynės kapinės(tik vasaros metu ir per Vėlines).Salygos:1)Irengiama st. Tyzenhausų link Pavilnio.2)Irengti st. Liepynės kapinės.
                                  T22 Naujas maršrutas Naujininkai-Skalvių st.
                                  T23 Naujas maršrutas Ž.Paneriai-Žverynas

                                  P.S ką manote apie ankstesnius ir šios pasiūlymus?

                                  Comment


                                    Būtent, 11 maršrutas reikalingas ir dabartine trasa.

                                    O 22 ir 23- kokiomis trasomis jie važiuoti?
                                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                    Comment


                                      Dabar baigiau analizuoti visas troleibusų schemas. Jeigu ieškoti tuščias vietas (susisiekimo prasme), tai lieka tokios tuščios trasos: Ž. Paneriai - Saulėtekis, Ž. Paneriai - Naujininkai, Karoliniškės - Saulėtekis, Pašilaičiai - Žirmūnai, Saulėtekis - Naugarduko g.

                                      Dabar nereikia čia rėkauti, aš tik parašiau tuščias trasas, o ne raginu kurti naujas trasas. Taip pat dabar nekalbu apie persėdimų kiekį. Tiesiog paminėjau laisvas trasas.

                                      Comment


                                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                        Būtent, 11 maršrutas reikalingas ir dabartine trasa.

                                        O 22 ir 23- kokiomis trasomis jie važiuoti?
                                        Turbūt tokiomis gal:

                                        T22 Naujininkai – Skalvių g.
                                        Trasa: Dariaus ir Girėno g., Švitrigailos g., J. Basanavičiaus g., Savanorių pr., Laisvės pr., Justiniškių g.

                                        T23 Ž. Paneriai – Žvėrynas
                                        Trasa: Savanorių pr., Žemaitės g., Naugarduko g., Švitrigailos g., V. Kudirkos g., J. Jasinskio g., Liubarto g., Kęstučio g., Sėlių g.


                                        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                        2)Aišku,apie Žirmunus ir Kalvariju turgų niekas napagalvojo.
                                        Na tikrai jau iš Pašilaičių į Kalvarijų turgų nevažiuoja žmonės T11 Greičiau T19 iki Lvovo st.
                                        Paskutinis taisė grustnyj; 2012.02.27, 18:35.

                                        Comment


                                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                          Būtent, 11 maršrutas reikalingas ir dabartine trasa.

                                          O 22 ir 23- kokiomis trasomis jie važiuoti?
                                          22-Dariaus ir Girėno g.-Kauno-Žemaitės-Savanorių pr.-Laisvės-Justiniškių g.
                                          23 Savanorių-Basanavičiaus g.-Pylimo-Pamėnkalnio-Liubarto-Kestučio-Sėlių.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X