Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Gal jau geresnis pasiūlymas dėl 15 negu 70.
    Argumentuok, kuo blogas 70? Man įdomi tavo nuomonė

    Šiek tiek ne į tema.4 ir 31.Tada dar 44 nebuvo,buvo tik 4,18,28,31.4 iki st. Žalgiris (d. Naujoji Vilnia),31 iki Arimų,28 ir 18 iki Parko g.
    Pagal šia schema:http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=134
    Sakau, kad tiksliai nežinau Ačiū už informaciją.

    Comment


      Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
      Argumentuok, kuo blogas 70? Man įdomi tavo nuomonė


      Sakau, kad tiksliai nežinau Ačiū už informaciją.
      70-Visų pirma nuo Pavilnio iki Žirmunų labai nedaug srauto,antra-labai daug transporto važiuotų per Rokantiškes,beto,maršrutas eitų per neasfaltuotą kelią.

      Dėl schemos-nėra už ką .

      Comment


        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
        70-Visų pirma nuo Pavilnio iki Žirmunų labai nedaug srauto,antra-labai daug transporto važiuotų per Rokantiškes,beto,maršrutas eitų per neasfaltuotą kelią.
        Pala... Prie ko 70 ir Pavilnys? Aš siūlau 70 Rokantiškės - Žirmūnai Pavilniui skirtas tik 61.

        Comment


          Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
          Pala... Prie ko 70 ir Pavilnys? Aš siūlau 70 Rokantiškės - Žirmūnai Pavilniui skirtas tik 61.
          Oi,neta parašiau.Na,da dar galimas 70 .

          Comment


            Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
            Oi,neta parašiau.Na,da dar galimas 70 .
            Aš irgi manau, kad galima... Reikia sulaukti Mettal nuomonės

            Comment


              Vėlgi iš fantastikos srities pasiūlymas – bandomasis 31A. Nemeskit į mane pomidorus, tiesiog analizuoju visokias idėjas.

              Trasa: Linksmoji g., Parko g., Pergalės g., Džiaugsmo g., Paeglinės g., Grūdų g., Žilvičių g., Garsioji g., Pavilnio Sodų 17-oji g., Juodasis kelias, Ribiškių Didžioji g., Dunojaus g., Liepkalnio g., Geležinkelio g., Švitrigailos g., Prūsų g., Garvežių g., Šaltkalvių g., stotelė Naujininkai.

              Važiuotų tik mikroautobusas. Iš pradžių kursuotų tik ryte 6 – 9 valandą ir vakare 16 – 19 valandą. Jeigu važinės pilnas – kursuotų ir dieną. Maršrutas skirtas Pavilnio rytuose esantiems žmonėms. Taipogi trasa iki Naujininkų, kursuoja Naujininkų vakaruose.

              P.S. Jeigu Vilniaus mikroautobusuose galios elektroninis bilietas, tokiuose maršrutuose važinėtų privatininkų mikroautobusai. Tada Vilniaus viešasis transportas taptų populiaresnis, nes galima bus nuvažiuoti bet kur.

              Comment


                Parašė Blaze Rodyti pranešimą
                kodėl gi nepaleidus 43A: Musninkų žiedas-Šeškinės-Dūkštų-Buivydiškių-Ozo-Ukmergės. Toliau 43 trasa.
                Ta prasme trumpinti dalį reisų ar kurti naują maršrutą?

                6: dienos metu galėtų važiuoti dažniau, nes žmonių tikrai daug.
                Tarp Spartos ir Vilkpėdės keleivių labai mažai tokiu metu. Galima būtų pridėti dar 1 autobusą. Tik jam vakare nebūtų ką vežti, bet čia jau niekur jo nenukiši.

                47: tarpuose tarp 9-14h ir 19-23h būtų gerai sujungti su kuriuo nors kitu grafiku, kuriame trumpi autobusai. Tokiu atveju galima būtų važinėti dažniau. Dabar 3-4 reisai per valandą į visą Pilaitės mikrorajoną yra mažokai, tuo labiau, kad daug kas važiuoja su persėdimu. Kiti maršrutai gelbėja, bet nevisada.
                Ta prasme pridėti dar autobusų ar, tarkim, 1 ilgą keisti 2 trumpais?

                Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                61 iš A. Pavilnio pratęsti iki Strelčiukų (..., Džiaugsmo g., S. Narutavičiaus g., Strelčiukų g.).
                Šiuo metu keleivių Strielčiukų ir Alėjos stotelėse būna nedaug. Kol neužstatys visų laukų namais, 31 puikiai susitvarkys.

                58 pakoreguoti trasa: Linksmoji g., Parko g., Pergalės g., Žaliakalnio g., S. Batoro g., ...).
                Kuriems galams? Vien tam, "kad važiuotų"? Ten tik 1 stotelę galima įrengti. Tremtinių stotelė tada iškrenta, o tai juk viena iš pagrindinių N. Vilnios stotelių! Seniau šia gatve kursavo VT todėl, kad nebuvo S. Batoro g. Be to, stotelės buvo tik jos galuose (žiūrint iš šiandieninės perspektyvos: ties sankryžomis su Pergalės ir S. Batoro g.)

                15 pratęsti trasa iki Rokantiškių: ..., Antakalnio g., Žolyno g., Bistryčios g., V. Grybo g., L. Sapiegos g., Mildos g., Rudens g., S. Batoro g., Viršupio g. Tai pridės populiarumo 15 autobusui.
                Autobusams Rudens g. rajonas netinkamas. Ten ir mašinų pristatyta ir reljefas labai nelygus.

                Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                bet į Paplaujos gatve turi užvažiuoti, visgi tikrai yra žmonių,
                Negi nuo Audėjo ar Paplaujos st. taip toli eiti? Ten praktiškai nėra jokių stmabių veikiančių įmonių.

                Gatvių pločio irgi nežinau. Bet pvz. Ukrainoje kaimo neasfaltuotame keliuke (kur iš abiejų pusių iškart tvoros) sugeba dirbti ilgas (!) autobusas. Taip kad mikriukui vienas juokas būtų
                Tai kad ten apylanka buvo. Jis ten važiuoti neturi.

                Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                70 Rokantiškės – Sapieginė – Žirmūnai
                Nevykusi idėja. Kaip minėjau, ten labai vingiuotos, siauros ir užstatytos gatvės. O ir reljefas labai nelygus. 61 ten irgi netiks - kas norės iš Pavilnio į centrą važiuoti apylankomis?

                Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                Vėlgi iš fantastikos srities pasiūlymas – bandomasis 31A.
                A. Pavilnys/Guriai ir Naujininkai turi puikų susisiekimą su stotimi. O Šaltkalvių g. iki Prūsų g. galėtų kursuoti troleibusai. Vietos žiedo įrengimui ten yra. Vienintelė problema - užstatyta mašinomis Šaltkalvių g. Arba troleibusus leisti į kitą pusę - Kapsų gatve iki sankryžos su Panevėžio g.
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                  Tremtinių stotelė tada iškrenta, o tai juk viena iš pagrindinių N. Vilnios stotelių!
                  Tremtinių stotelėje yra magistralinis 74 (kuris važiuotų aplinkkelių). 58 pasiimtų kitus keleivius, juolab, kad 58 stotų visuose stotelėse.

                  Negi nuo Audėjo ar Paplaujos st. taip toli eiti? Ten praktiškai nėra jokių stmabių veikiančių įmonių.
                  Nuo Paplaujos stotelės netoli, o nuo Audėjo st. toloka.


                  Tai kad ten apylanka buvo. Jis ten važiuoti neturi.
                  http://evgelaen.livejournal.com/10300.html
                  Čia jo pagrindinė trasa, o ne apylanka. Kadaise važinėjo trumpi, dabar ilgas.


                  Nevykusi idėja. Kaip minėjau, ten labai vingiuotos, siauros ir užstatytos gatvės.
                  Prie ko čia vingiuotos gatvės? Juk ne autobusas važiuotų, o mikriukas. Pagal tave išeina, kad mikriukai nemoka niekur pravažiuoti? O kaip jie tada pvz. prekes atveža žmonėms tose gatvėse?


                  O Šaltkalvių g. iki Prūsų g. galėtų kursuoti troleibusai.
                  Galėtų, bet nekursuoja.

                  Comment


                    Toks kvailas kl. Kaip manot, ar apsimoketu 6 autobusą nuo Vilkpėdes pratest iki Riovoniu g?

                    Comment


                      Parašė Špionas Rodyti pranešimą
                      Toks kvailas kl. Kaip manot, ar apsimoketu 6 autobusą nuo Vilkpėdes pratest iki Riovoniu g?
                      Iki Riovonių gatvės galo?

                      Comment


                        Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                        Tremtinių stotelėje yra magistralinis 74 (kuris važiuotų aplinkkelių). 58 pasiimtų kitus keleivius, juolab, kad 58 stotų visuose stotelėse.
                        Nepamiršk, kad 74 būtų tik piko metu darbo dienomis. Žaliakalnio g. gyventojai visiškai nieko nepraras, jeigu šia gatve nevažiuos autobusai. 1 stotelė visada yra patogesnė, nei 2.


                        Nuo Paplaujos stotelės netoli, o nuo Audėjo st. toloka.
                        Tai sakau gi - ten nėra ką vežti. Jeigu ten tikrai būtų keleivių, bent jau seniau ten būtų kažkas kursavęs.

                        Prie ko čia vingiuotos gatvės? Juk ne autobusas važiuotų, o mikriukas. Pagal tave išeina, kad mikriukai nemoka niekur pravažiuoti? O kaip jie tada pvz. prekes atveža žmonėms tose gatvėse?
                        Reguliariam VT eismui reikalinga laisva neužstatyta gatvė. Yra gi standartai nustatyti. Beje, kam lygini keleivinį mikriuką su krovininiu? Žmonės - ne malkos .

                        Parašė Špionas Rodyti pranešimą
                        Toks kvailas kl. Kaip manot, ar apsimoketu 6 autobusą nuo Vilkpėdes pratest iki Riovoniu g?
                        Vilkpėdės gatve problematiškas eismas žiemą. Neretai pasnigus vilkikai negali į ją užkilti. Jeigu ji būtų reguliariai barstoma, tada ten galėtų važiuoti autobusai. Tiesa, kitas dalykas - ar 6 maršrutas bus ten reikalingas? Riovonys turi ir taip puikų susisiekimą su miesto centru. Gal tik kokį 73 galima būtų - juo trumpi autobusai važiuoja. Dar klausimas - ar daug kas tokiais maršrutais naudotųsi? Sutemus Riovonių stotelėje išvis beveik nėra jokių keleivių.

                        P.S. suprantu, kad ten toloka eiti, bet net naujuosiuose rajonuose neretai iki transporto tenka eiti virš 1 km.
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                          Reguliariam VT eismui reikalinga laisva neužstatyta gatvė. Yra gi standartai nustatyti. Beje, kam lygini keleivinį mikriuką su krovininiu? Žmonės - ne malkos .
                          Nemanau, kad Mileišiškių gatvės kažkuo skiriasi nuo gatvių, kur važiuotų 70.



                          P.S. suprantu, kad ten toloka eiti, bet net naujuosiuose rajonuose neretai iki transporto tenka eiti virš 1 km.
                          Pasakyčiau, kad labai toloka eiti... Net žiūrint vien tik žemėlapyje, tai iš Riovonių gatvės galo iki Savanorių prospekto yra tikrai jau nemažas kelias (apytiksliai 15 - 20 min kelio).

                          Comment


                            Parašė grustnyj
                            Nemanau, kad Mileišiškių gatvės kažkuo skiriasi nuo gatvių, kur važiuotų 70.
                            Mileišiškėse gatvės platesnės ir neužstatomos automobiliais. O tomis gatvėmis, kuriomis pasiūlei leisti 70 maršrutą, kartais ir lengvąja mašina nepravažiuosi. Šiuo metu tik Rudens - Mildos gatvėmis važiuojantis maršrutas yra nors kiek realus.
                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                              Tarp Spartos ir Vilkpėdės keleivių labai mažai tokiu metu. Galima būtų pridėti dar 1 autobusą. Tik jam vakare nebūtų ką vežti, bet čia jau niekur jo nenukiši.
                              Nežinau situacijos Vilkpėdėj, tačiau šiapus Neries keleivių tiek, kad vos durys užsidaro. Ir taip visada, kiek tenka matyti. Gal veltui pernai visi 6 maršrutai buvo pratęsti iki Vilkpėdės?
                              Vakare papildomo autobuso nereikia, reikia 10-14h metu. Be didelio keleivių kiekio dar daug žmonių važiuoja iš Šeškinės poliklinikos į Pašilaičius ir Fabijoniškes. Jiems dažnesnis kursavimas tikrai nepakenktų.

                              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                              Ta prasme pridėti dar autobusų ar, tarkim, 1 ilgą keisti 2 trumpais?
                              Į 47 ne piko metu leisti trumpus. Išnyktų tie laiko tarpai virš 20min.

                              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                              Ta prasme trumpinti dalį reisų ar kurti naują maršrutą?
                              Kurti naują. Derinti grafiką su 43. Tai vienas iš pasiūlymų (galbūt ir ne pats geriausias) kaip gerinti situaciją, nes man tiesiog keista, kaip į tokį didelį mikrorajoną kaip Šeškinė iš stoties VT kursuoja du-tris kartus per valandą. Tikrai nepatogu. Gal su dažnesniu kursavimu ir daugiau keleivių atsirastų? Naujuoju maršrutu važiuotu trumpi autobusai.
                              Turiu ir dar radikalesnį pasiūlymą: naikinti 73 ir vietoj jo į Justiniškes pratęsti 2. Naikinti 46 ir vietoj jo į Laisvės pr/Pašilaičių/Gabijos g. pratęsti 43. Tada tikrai pasiektume dažną kursavimą, nors kai kuriem keleiviams susisiekimas pablogėtų, bet sumažintų maršrutų kiekį, todėl kursavimas dažnėtų. Tą greit perimtų ir keleiviai. Dabar laukiu šitų pasiūlymų ir manęs sumalimo į miltus
                              Paskutinis taisė Blaze; 2012.02.25, 23:42.

                              Comment


                                Parašė Blaze
                                Kurti naują. Derinti grafiką su 43. Tai vienas iš pasiūlymų (galbūt ir ne pats geriausias) kaip gerinti situaciją, nes man tiesiog keista, kaip į tokį didelį mikrorajoną kaip Šeškinė iš stoties VT kursuoja du-tris kartus per valandą. Tikrai nepatogu. Gal su dažnesniu kursavimu ir daugiau keleivių atsirastų? Naujuoju maršrutu važiuotu trumpi autobusai.
                                Matai, 3 kartus per valandą 43 maršrutas kursuoja tik ne piko metu. Stebėtis tuo nereikia, nes ne piko metu keleivių visada mažiau nei piko metu. Be to, 43 juk aptarnauja tik dalį Šeškinės. Kitą dalį aptarnauja 53, o gyvenantys arčiau Laisvės prospekto naudojasi 16 troleibuso maršrutu. Taip kad nemanau, kad reikėtų dažinti 43-ojo kursavimą.
                                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                Comment


                                  Parašė Blaze Rodyti pranešimą
                                  Dabar laukiu šitų pasiūlymų ir manęs sumalimo į miltus
                                  O kam? Pasiūlymai tikrai įdomūs .

                                  Nežinau situacijos Vilkpėdėj, tačiau šiapus Neries keleivių tiek, kad vos durys užsidaro. Ir taip visada, kiek tenka matyti. Gal veltui pernai visi 6 maršrutai buvo pratęsti iki Vilkpėdės?
                                  Iki Čiurlionio, Ševčenkos ir Spartos stotelių ne piko metu važiuoja daug keleivių. Veltui jie anksčiau buvo maršrutą sutrumpinę. O jau tada tai tikrai jis orą vežiojo. Argi buvo normalu, kai 1-as popietinis 6 nuo Spartos į Fabijoniškes važiavo 15:54? Prieš tai 15:35-38 važiuodavo 73. Abiem maršrutais važiavo ilgi autobusai ir abu šie reisai būdavo pilnutėliai.

                                  Vakare papildomo autobuso nereikia, reikia 10-14h metu.
                                  Va tame ir problema. Vien 10-14 val. autobuso niekas neleis - pas mus tokios pamainos labai retos. Šiuo metu trumpiausia yra 52A maršruto 2 pamaina - lygiai 5 val. (nėra pietų pertraukos, tik 20 min. atstova). Jeigu leisti vienpamaininį 9-16 val., tai 11-12 val. jis pietautų ir grafike būtų gera skylė. O sujungtinį grafiką (dar vieną 40+6) vakare vis tiek reikia kažkur nukišti.

                                  Į 47 ne piko metu leisti trumpus. Išnyktų tie laiko tarpai virš 20min.
                                  Nelabai yra iš kur imti tiek daug trumpų: 30 yra tik 2 pertraukiami (vasarą išvis nė vieno nelieka), 56 pertraukiami visi ilgi, 26A irgi yra tik 1 pertraukiamas. Nebent maišyti poskyrius ir imti autobusus ir iš 22 (2 vnt.) ir 4 (1 vnt.) 21 atkrenta, nes ten pertraukiami yra midibusai.



                                  Kurti naują. Derinti grafiką su 43. Tai vienas iš pasiūlymų (galbūt ir ne pats geriausias) kaip gerinti situaciją, nes man tiesiog keista, kaip į tokį didelį mikrorajoną kaip Šeškinė iš stoties VT kursuoja du-tris kartus per valandą. Tikrai nepatogu. Gal su dažnesniu kursavimu ir daugiau keleivių atsirastų? Naujuoju maršrutu važiuotu trumpi autobusai.
                                  Labai gražiai į visus tarpus tarp 43 reisų 43A nepavyktų įkišti (ypač piko metu). Ir derinti, manau, reikėtų 43A prie 43, o ne vieną prie kito - nėra gerai, kai iš vieno maršruto gali intervalas labai nepastovus.


                                  Turiu ir dar radikalesnį pasiūlymą: naikinti 73 ir vietoj jo į Justiniškes pratęsti 2. Naikinti 46 ir vietoj jo į Laisvės pr/Pašilaičių/Gabijos g. pratęsti 43. Tada tikrai pasiektume dažną kursavimą, nors kai kuriem keleiviams susisiekimas pablogėtų, bet sumažintų maršrutų kiekį, todėl kursavimas dažnėtų.
                                  Dabartinės 43, 46 ir 73 trasos manau yra optimalios. Žmonės labai jautriai reaguoja, kai iš jų yra kas nors atimama.
                                  Beje, kas tada poilsio dienomis važiuotų iki Vilkpėdės?
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                    Iki Čiurlionio, Ševčenkos ir Spartos stotelių ne piko metu važiuoja daug keleivių. Veltui jie anksčiau buvo maršrutą sutrumpinę. O jau tada tai tikrai jis orą vežiojo. Argi buvo normalu, kai 1-as popietinis 6 nuo Spartos į Fabijoniškes važiavo 15:54? Prieš tai 15:35-38 važiuodavo 73. Abiem maršrutais važiavo ilgi autobusai ir abu šie reisai būdavo pilnutėliai.



                                    Va tame ir problema. Vien 10-14 val. autobuso niekas neleis - pas mus tokios pamainos labai retos. Šiuo metu trumpiausia yra 52A maršruto 2 pamaina - lygiai 5 val. (nėra pietų pertraukos, tik 20 min. atstova). Jeigu leisti vienpamaininį 9-16 val., tai 11-12 val. jis pietautų ir grafike būtų gera skylė. O sujungtinį grafiką (dar vieną 40+6) vakare vis tiek reikia kažkur nukišti.
                                    Tada lieka tokie variantai:
                                    1. Leisti ilgus autobusus
                                    2. Leisti dar vieną trumpą autobusą; aišku, vakare jis važinėtų laisvesnis (nors kažin ar daug laisvesnis už kai kuriuos kitus maršrutus)
                                    3. Pridėti papildomą 24 ir taip bandyti nuimti dalį srauto (jei ten ne dar prastesnė padėtis su keleivių srautais vakare?)

                                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                    Nelabai yra iš kur imti tiek daug trumpų: 30 yra tik 2 pertraukiami (vasarą išvis nė vieno nelieka), 56 pertraukiami visi ilgi, 26A irgi yra tik 1 pertraukiamas. Nebent maišyti poskyrius ir imti autobusus ir iš 22 (2 vnt.) ir 4 (1 vnt.) 21 atkrenta, nes ten pertraukiami yra midibusai.
                                    Jei 6 dienos metus būtų ilgi, tai atsilaisvintų net 4 autobusai iš 40. Jei ne, tai galima surišti 6 su 10 ir 33 (nežinau kokie poskyriai).

                                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                    Matai, 3 kartus per valandą 43 maršrutas kursuoja tik ne piko metu. Stebėtis tuo nereikia, nes ne piko metu keleivių visada mažiau nei piko metu. Be to, 43 juk aptarnauja tik dalį Šeškinės. Kitą dalį aptarnauja 53, o gyvenantys arčiau Laisvės prospekto naudojasi 16 troleibuso maršrutu. Taip kad nemanau, kad reikėtų dažinti 43-ojo kursavimą.
                                    Tas nepiko metas tai didžioji dalis dienos. Ji irgi labai svarbi. Ir tie tarpai kai kada beveik pusvalandį trunka. Rašydamas "stotis" turėjau mintyje dar ir Pylimo/Vilniaus g., į kurias keleivių srautai turbūt didžiausi mieste bet kuriu paros metu. Todėl 16 ne išeitis, tuo labiau, kad jis arti tik keliems Šeškinės daugiabučiams. Dar viena mintis atėjo: galima 3 laisvus trumpus autobusus pasiskolinti ne piko metu iš 48 ir nuimti vieną ilgą iš dabar esančių 4. Maršrutą palikti tokį kaip yra - iki Justiniškių.

                                    Comment


                                      Parašė Blaze
                                      Tada lieka tokie variantai:
                                      1. Leisti ilgus autobusus
                                      2. Leisti dar vieną trumpą autobusą; aišku, vakare jis važinėtų laisvesnis (nors kažin ar daug laisvesnis už kai kuriuos kitus maršrutus)
                                      3. Pridėti papildomą 24 ir taip bandyti nuimti dalį srauto (jei ten ne dar prastesnė padėtis su keleivių srautais vakare?)

                                      Jei 6 dienos metus būtų ilgi, tai atsilaisvintų net 4 autobusai iš 40. Jei ne, tai galima surišti 6 su 10 ir 33 (nežinau kokie poskyriai)
                                      O kaip toks variantas - atidaryti naują 6A maršrutą Fabijoniškės - Ukmergės g. - Lukiškės (važiuotų tik darbo dienomis), kurį aptarnautų du autobusai iš 49 maršruto? Nežinau, ar nebus pamainos per trumpos, bet galima padaryti, kad šie du autobusai po vakarinio piko į 6A jau nebegrįžtų, t.y. jis važiuotų tik tarp rytinio ir vakarinio pikų?
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        Parašė Blaze
                                        Tas nepiko metas tai didžioji dalis dienos. Ji irgi labai svarbi. Ir tie tarpai kai kada beveik pusvalandį trunka. Rašydamas "stotis" turėjau mintyje dar ir Pylimo/Vilniaus g., į kurias keleivių srautai turbūt didžiausi mieste bet kuriu paros metu. Todėl 16 ne išeitis, tuo labiau, kad jis arti tik keliems Šeškinės daugiabučiams.
                                        Visų pirma, juk ne vien į Stotį ar Pylimo g. žmonės važiuoja. Vakarinę Šeškinės dalį dar dengia 2, 6, 46, 73 maršrutai, kurie važiuoja pro Žaliąjį tiltą ir/ar Lukiškes, o ten keleivių srautai ne ką mažesni nei Pylimo gatvėje. Taip kad yra daug maršrutų, "pagelbėjančių" 43-iam.
                                        Antra, jeigu 43 iš tiesų būna sausakimšas ne piko metu, tuomet pakaktų pridėti 1 vienpamainiu grafiku dirbantį autobusą ir problemos nebeliktų.
                                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                        Comment


                                          O jeigu tada 57 leisti ..., Mileišiškių g., Bistryčios g., V. Grybo g., Šilo g., Antakalnio g.? Ar Bistryčios ir V. Grybo gatvės irgi taip jau užstatytos mašinomis? Žiūrint maps.lt tai gatvės užstatymas toks pat kaip ir kitur.

                                          O ką jeigu susigražinti 4A, bet palikti ir 4?

                                          4 trasa būtų ..., S. Batoro g., Pramonės g., užvažiuoja į stotelę Naujoji Vilnia, Linksmoji g. (kartu su 57 ir 58).

                                          4A trasa būtų Vilniaus g., Lytos g., Pramonės g., Dūmų g., Šiaurės g., A. Kojelavičiaus g., S. Batoro g., Subačiaus g., Maironio g., B. Radvilaitės g., Šventaragio g., T. Vrublevskio g., Rinktinės g., Šeimyniškių g., Kalvarijų g., A. Goštauto g., Lukiškių g.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X