Parašė grustnyj
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)
Collapse
X
-
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTai aišku, kad gyventojai taip atsakė- tiesiog pamatę žemėlapyje, kad pro jų namus važiuoja "vos" 1-2 maršrutai, o ne 10, kaip, pavyzdžiui, Antakalnyje. Viešojo transporto organizavime dauguma jų menkai nusimano, todėl ir piktinasi, kad pro jų namus VT nepravažiuoja kas 1-2 min. Nemanau, kad verta rimtai atsižvelgti į panašių apklausų rezultatus. Retokai ten pasiūlomi kokie nors realiai įgyvendinami ir efektyvūs pokyčiai VT sistemoje.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąKur jau kur, bet Vilkpėdėje maršrutų yra per akis. O Pavilnyje - vat padalins 31 į 4 maršrutus, kur važiuos po 1 autobusą kas 2 valandas. Tada visi džiaugsis, kad jų yra daug ir susisiekimas fantastiškai pagerės.Paskutinis taisė grustnyj; 2012.02.19, 14:34.
Comment
-
Parašė grustnyjPrie ko čia Pavilnys? Jie teisūs - tik vienas 31 važiuoja pro Pavilnį, tik du autobusai per valandą. Kuo Pavilnys blogesnis už Santariškes, Antakalnį? Iš ten nuvažiuosi bet kur, o iš Pavilnio tik į Stotį. Tik nuo 7 iki 9 ir nuo 15 iki 18 - tris autobusai. O vidury dienos visi namuose sėdi?
P.S. Bendram pažinimui: Darbo dienomis 31 maršrutu dirba 4 autobusai visą dieną + 1 piko metu. Viso 5 autobusai Paprasčiau tariant, 5 autobusai piko metu ir 4 ne piko metu. Kaip maršrutui, kuris yra pagalbinis 74-am Naujojoje Vilnioje bei pagrindinis didžiuliais keleivių srautais pasigirti negalinčiame Pavilnio mikrorajone, to visiškai pakanka.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2012.02.19, 15:02.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąPritarčiau dėl tavo siūlomo maršruto iki Žaliojo tilto, bet kažko daugiau tikėtis nė neverta.
P.S. Kada pagaliau atsiras tas valandinis? Beje, ką nors girdėt dėl mikroautobusų įsiliejimo į VT struktūrą (e. bilietas mikriukuose)?
Ką manote, jei lapkričio 1 dieną leisti mikroautobusą trasa Arimų g. - Kairėnų kapinės? Per šventes 18 nekursuoja dažniau kaip pvz. 37, todėl siūlau leisti mikroautobusą. Kodėl būtent iš Arimų, o ne pvz. iš Linksmosios gatvės? Dažniausiai žmonės iš pradžių eina į Naujosios Vilnios kapines (prie A. Kojelavičiaus st.), o vėliau važiuoja į Kairėnų kapines, todėl į mikriuką gali įlipti A. Kojelavičiaus stotelėje. Taip pat Arimų gyventojams bus patogiau nusigauti iki ten. Nuo stotelės Kairėnų iki stotelės Gvazdikų nepatogus kelias, užpildytas mašinom, todėl nelabai ten patogu eiti (ypač pensininkams). Todėl šis mikriukas pagelbės. Galima jį leisti ir iki Šilėnų gatvės, kad patogiau apsisukti.Paskutinis taisė grustnyj; 2012.02.19, 15:43.
Comment
-
Parašė grustnyjKą manote, jei lapkričio 1 dieną leisti mikroautobusą trasa Arimų g. - Kairėnų kapinės? Per šventes 18 nekursuoja dažniau kaip pvz. 37, todėl siūlau leisti mikroautobusą. Kodėl būtent iš Arimų, o ne pvz. iš Linksmosios gatvės? Dažniausiai žmonės iš pradžių eina į Naujosios Vilnios kapines (prie A. Kojelavičiaus st.), o vėliau važiuoja į Kairėnų kapines, todėl į mikriuką gali įlipti A. Kojelavičiaus stotelėje. Taip pat Arimų gyventojams bus patogiau nusigauti iki ten. Nuo stotelės Kairėnų iki stotelės Gvazdikų nepatogus kelias, užpildytas mašinom, todėl nelabai ten patogu eiti (ypač pensininkams). Todėl šis mikriukas pagelbės. Galima jį leisti ir iki Šilėnų gatvės, kad patogiau apsisukti.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2012.02.19, 16:21.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNemanau, kad toks maršrutas reikalingas. Pakaktų, jei tiesiog per Vėlines 18 maršrutu važiuotų 1-2 autobusais daugiau nei įprastai savaitgaliais. Anokia problema Kairėnų stotelėje persėsti į 38-ą arba Antakalnyje į 38/38A. Juk ne tik Naujosios Vilnios gyventojai į Kairėnų kapines važinėja. Į Karveliškių ir Rokantiškių kapines taip pat daug kas su persėdimu važiuoja, bet niekas problemos iš to nedaro.
Comment
-
Parašė grustnyj
Atrodo kalbi protingai, bet nusišnekėti sugebi. Pažiūrėk kokių dažnumų kursuoja 37, o kokių 18. Nebūtina mikriuką leisti, bet būtina, kad 18 važiuotų dažniau tada. Taip pat nesakiau, kad vien N. Vilnios gyventojai čia važiuoja, todėl nereikia kelti scenų.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTai į Kairėnų kapines nereikia taip dažnai kursuojančio transporto, nes jos mažesnės nei Rokantiškių kapinės. Dėl 18 maršruto dažnesnio kursavimo lapkričio 1-ąją - pritariu. Atrodo, taip ir pasakiau.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąJuoba netrukus atsiras valandinis bilietas, tad persėdimas papildomai nekainuos.
Manau, kad Pavilniui geriau vienas dažniau kursuojantis maršrutas negu 2 retai. Įsivaizduokim kaip smagu kai laukiant Lietuvos Sąjudžio kelyje 56 galim tik stebėti kaip pro šalį pravažiuoja 40,6,24. Tai šiuo atveju Pavilnyje dar blogiau būtų.
Beje kyla klausimas: kaip čia taip yra, kad privatus vežėjas sugeba 05 maršrutu iš Stoties iki Santariškių darydamas ratą per Baltupius vis tiek greičiau nuvažiuoti negu 26 tiesiai? Ar 05 nuolat vėluoja ir nesilaiko grafiko? Ar tiesiog daugiau gazo spaudžia? Jeigu, taip tai kodėl ir VAP autobusai taip negali?
Comment
-
Parašė BlazeKada? Kokie čia šaltiniai? Kažkaip nieko netenka girdėti.
Parašė BlazeManau, kad Pavilniui geriau vienas dažniau kursuojantis maršrutas negu 2 retai. Įsivaizduokim kaip smagu kai laukiant Lietuvos Sąjudžio kelyje 56 galim tik stebėti kaip pro šalį pravažiuoja 40,6,24. Tai šiuo atveju Pavilnyje dar blogiau būtų.
O 05 visgi yra privatininkų maršrutas, tad ir vairuotojai gali sau leisti ir KET nesilaikyti (žinoma, ne taip naglai, kaip mikriukų vairuotojai), ir greitį kaip reikiant viršyti, ir prieš kitas mašinas ir autobusus (ypač 26 maršruto-konkurento) užlindinėti. O šiaip privačių maršrutų grafikais nesiūlyčiau pasitikėti, nes toli gražu ne visada jų laikomasi.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2012.02.19, 19:13.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąAtsiras anksčiau ar vėliau.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąSeniau žadėti mano autobusų maršrutų tinklo pakeitimai. Pageidautina, kad būtų vienu metu žiūrima ir į schemą, ir į Word dokumentą, o ne tik vieną iš jų. Priešingu atveju, galiu būti išvadintas „visišku bepročiu“ ( ), vietoje tiesiog „bepročio“ ( ).
Dėl suprantamų priežasčių, Žaliųjų ežerų maršrutų pakeitimai (jei tokių yra ) šiame variante nerodomi. Kam bus labai įdomu, rašykit asmenines žinutes - duosiu nuorodą į pilną versiją.
Nuoroda atsisiuntimui (2,2 Mb, ZIP archyvas) >>Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Niekas nesutiks su šiuo futuristiniu pasiūlymu, bet vis tiek jį pateiksiu.
Greitasis 44 maršrutas, kurio trasa Parko g. – Žaliasis tiltas – Ozo g. Važinėtų tik nuo 6:00 iki 9:30 ir nuo 15:00 iki 18 valandos. Važinėtų trumpi autobusai. Stotų šiose stotelėse: Naujosios Vilnios žiedas, Parko, Respublikinė psichiatrijos ligoninė, Genių, Tremtinių, Rudens, Vasaros, Petro ir Povilo bažnyčia, Karaliaus Mindaugo tiltas, Žaliasis tiltas, Kalvarijų turgus, B. Laurinavičiaus, Giedraičių, Tauragnų, Pramogų arena, Licėjus, Ozo žiedas. Atgal ta pačia trasa. Taip 44 keleiviai galės be trečio papildomo persėdimo (dažniausiai troleibusų pagalba) pasiekti 7, 35, 36, 45, 49, 50 autobusus. Maršruto numeris arba 44A, arba 70.Paskutinis taisė grustnyj; 2012.02.20, 22:35.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąKol iki galo tinklo nepajungs pilnai, nesuderins maršruto grafiko ir nesugalvos, kaip Senojoje Plytinėje sutalpinti dar 1 troleibusų maršrutas kartu su 5/30/45 autobusais, tol 10 iki Saulėtekio nevažiuos.
Comment
-
Įdomi įdėja. Dienos metu ir vakare link Šilėnų bus važiuojama rečiau, bet bent jau padaugės keleivių. Poilsio dienomis teks pridėti 2 autobusą į 30, tačiau Pilaitei nuo to tik geriau . Tiesa, sudėtingai bus su pietų pertraukomis - pietauti teks tik Pilaitėje. Šilėnuose kažkaip nejauku ir ten normaliai nepapietausi - kaip visada keleiviai prašys įleisti, nors iki išvykimo dar pusvalandis. Šiuo metu visi pietūs yra tik Saulėtekyje.
Kas liečia atsilaisvinusius autobusus - iš A38 nuėmus iškart abu trumpus autobusus į A26 jų nepastatysi, nes ten tik ilgi važiuoja. 30 darbo ir poilsio dienomis tektų pridėti po 1 pamaininį grafiką. Negalima jokiu būdu leisti, kad intervalas didėtų 55 minutėmis! (Tiek maždaug trunka 38 ratas darbo dienomis). Taigi, liktų laisvas 1 trumpas pamaininis autobusas darbo dienomis.Paskutinis taisė Mettal; 2012.02.22, 10:37.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąĮdomi įdėja. Dienos metu ir vakare link Šilėnų bus važiuojama rečiau, bet bent jau padaugės keleivių. Poilsio dienomis teks pridėti 2 autobusą į 30, tačiau Pilaitei nuo to tik geriau . Tiesa, sudėtingai bus su pietų pertraukomis - pietauti teks tik Pilaitėje. Šilėnuose kažkaip nejauku ir ten normaliai nepapietausi - kaip visada keleiviai prašys įleisti, nors iki išvykimo dar pusvalandis. Šiuo metu visi pietūs yra tik Saulėtekyje.
Kas liečia atsilaisvinusius autobusus - iš A38 nuėmus iškart abu trumpus autobusus į A26 jų nepastatysi, nes ten tik ilgi važiuoja. 30 darbo ir poilsio dienomis tektų pridėti po 1 pamaininį grafiką. Negalima jokiu būdu leisti, kad intervalas didėtų 55 minutėmis! (Tiek maždaug trunka 38 ratas darbo dienomis). Taigi, liktų laisvas 1 trumpas pamaininis autobusas darbo dienomis.
O dėl 30 tvarkaraščių - čia jau aš nepadėčiau, nes neįsivaizduoju kaip tai daroma
P.S. Ką manai dėl 44A?
P.P.S. Kaip taip išeina, kad 38 nuo Kairėnų stotelės iki Antakalnio žiedo važiuoja 21 minutę, o 18 - 18 minučių???Paskutinis taisė grustnyj; 2012.02.22, 11:31.
Comment
-
Ar dėl 30 maršruto pratęsimo iki Šilėnų neteks duoti dar mažiau laiko trasos įveikimui, kad grafikas labai nesuretėtų?
Kiti klausimai, ar maršrutas nebus pernelyg ilgas ir ar reikia, kad užsuktų į Dvarčionis?
Grustnyj, 26A maršrute realiai nereikia daugiau 3 autobusų darbo dienomis (dabar yra 2), jie važiuotų pustuščiai. Šis maršrutas savo funkcijomis dubliuoja 10 ir 26 maršrutus, na, tik Baltupio gatvėje yra kiek savarankiškesnis.
Daugiau keleivių būtų, jei užsuktų į Bajorus, bet 3 autobusai vistiek pilnai susitvarkytų
Comment
Comment