Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
    "Patys miesto gyventojai teigia, kad maršrutų gausa negali pasigirti Vilkpėdės, Pavilnio, Užupio ir Baltupių mikrorajonai, rodo Aruodas.lt apklausos rezultatai."
    Tai aišku, kad gyventojai taip atsakė- tiesiog pamatę žemėlapyje, kad pro jų namus važiuoja "vos" 1-2 maršrutai, o ne 10, kaip, pavyzdžiui, Antakalnyje. Viešojo transporto organizavime dauguma jų menkai nusimano, todėl ir piktinasi, kad pro jų namus VT nepravažiuoja kas 1-2 min. Nemanau, kad verta rimtai atsižvelgti į panašių apklausų rezultatus. Retokai ten pasiūlomi kokie nors realiai įgyvendinami ir efektyvūs pokyčiai VT sistemoje.
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
      Tai aišku, kad gyventojai taip atsakė- tiesiog pamatę žemėlapyje, kad pro jų namus važiuoja "vos" 1-2 maršrutai, o ne 10, kaip, pavyzdžiui, Antakalnyje. Viešojo transporto organizavime dauguma jų menkai nusimano, todėl ir piktinasi, kad pro jų namus VT nepravažiuoja kas 1-2 min. Nemanau, kad verta rimtai atsižvelgti į panašių apklausų rezultatus. Retokai ten pasiūlomi kokie nors realiai įgyvendinami ir efektyvūs pokyčiai VT sistemoje.
      Nėra blogų idėjų, yra tik blogas įgyvendinimas.

      Comment


        Kur jau kur, bet Vilkpėdėje maršrutų yra per akis. O Pavilnyje - vat padalins 31 į 4 maršrutus, kur važiuos po 1 autobusą kas 2 valandas. Tada visi džiaugsis, kad jų yra daug ir susisiekimas fantastiškai pagerės.
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
          Kur jau kur, bet Vilkpėdėje maršrutų yra per akis. O Pavilnyje - vat padalins 31 į 4 maršrutus, kur važiuos po 1 autobusą kas 2 valandas. Tada visi džiaugsis, kad jų yra daug ir susisiekimas fantastiškai pagerės.
          Prie ko čia Pavilnys? Jie teisūs - tik vienas 31 važiuoja pro Pavilnį, tik du autobusai per valandą. Kuo Pavilnys blogesnis už Santariškes, Antakalnį? Iš ten nuvažiuosi bet kur, o iš Pavilnio tik į Stotį. Tik nuo 7 iki 9 ir nuo 15 iki 18 - tris autobusai. O vidury dienos visi namuose sėdi?
          Paskutinis taisė grustnyj; 2012.02.19, 14:34.

          Comment


            Parašė grustnyj
            Prie ko čia Pavilnys? Jie teisūs - tik vienas 31 važiuoja pro Pavilnį, tik du autobusai per valandą. Kuo Pavilnys blogesnis už Santariškes, Antakalnį? Iš ten nuvažiuosi bet kur, o iš Pavilnio tik į Stotį. Tik nuo 7 iki 9 ir nuo 15 iki 18 - tris autobusai. O vidury dienos visi namuose sėdi?
            Keleivių srautai ne tokie jau dideli. Pavilnyje yra tik sodai ir privatūs namai. Sodininkų srautai yra sezoniniai (vasarą keleivių daugiau, žiemą- mažiau), o iš privačių namų gyventojų viešuoju transportu naudojasi ne itin didelė dalis. 31 maršruto autobusai nedažnai būna sausakimši, rugpjūtį net trumpi autobusai puikiai susitvarkydavo su keleivių srautais. Šiame maršrute žiemą pagrindinę keleivių dalį sudaro moksleiviai. Juk 31-as važiuoja iki Stoties- stambiausio mieste persėdimų punkto, todėl gyventojai beveik bet kokį miesto tašką gali pasiekti vos su vienu persėdimu. Tikėtis tiesioginio maršruto iš šio nuošalesnio rajono į kitus miesto mikrorajonus neverta, nes nebus tiek keleivių, kad tai apsimokėtų. Juoba netrukus atsiras valandinis bilietas, tad persėdimas papildomai nekainuos. Galiausiai pietinė Pavilnio dalis turi patogų 33 maršrutą. Pritarčiau dėl tavo siūlomo maršruto iki Žaliojo tilto, bet kažko daugiau tikėtis nė neverta.
            P.S. Bendram pažinimui: Darbo dienomis 31 maršrutu dirba 4 autobusai visą dieną + 1 piko metu. Viso 5 autobusai Paprasčiau tariant, 5 autobusai piko metu ir 4 ne piko metu. Kaip maršrutui, kuris yra pagalbinis 74-am Naujojoje Vilnioje bei pagrindinis didžiuliais keleivių srautais pasigirti negalinčiame Pavilnio mikrorajone, to visiškai pakanka.
            Paskutinis taisė Vilnietizz; 2012.02.19, 15:02.
            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
            Marsrutai.lt tinklaraštis!
            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

            Comment


              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
              Pritarčiau dėl tavo siūlomo maršruto iki Žaliojo tilto, bet kažko daugiau tikėtis nė neverta.
              Tai aš kito ir nesiūliau Tik 31 ir 61 - viskas, pakaks Tiesiog nesupratau Mettal ironijos, pamaniau, kad jis prieš 61.

              P.S. Kada pagaliau atsiras tas valandinis? Beje, ką nors girdėt dėl mikroautobusų įsiliejimo į VT struktūrą (e. bilietas mikriukuose)?

              Ką manote, jei lapkričio 1 dieną leisti mikroautobusą trasa Arimų g. - Kairėnų kapinės? Per šventes 18 nekursuoja dažniau kaip pvz. 37, todėl siūlau leisti mikroautobusą. Kodėl būtent iš Arimų, o ne pvz. iš Linksmosios gatvės? Dažniausiai žmonės iš pradžių eina į Naujosios Vilnios kapines (prie A. Kojelavičiaus st.), o vėliau važiuoja į Kairėnų kapines, todėl į mikriuką gali įlipti A. Kojelavičiaus stotelėje. Taip pat Arimų gyventojams bus patogiau nusigauti iki ten. Nuo stotelės Kairėnų iki stotelės Gvazdikų nepatogus kelias, užpildytas mašinom, todėl nelabai ten patogu eiti (ypač pensininkams). Todėl šis mikriukas pagelbės. Galima jį leisti ir iki Šilėnų gatvės, kad patogiau apsisukti.
              Paskutinis taisė grustnyj; 2012.02.19, 15:43.

              Comment


                Parašė grustnyj
                Ką manote, jei lapkričio 1 dieną leisti mikroautobusą trasa Arimų g. - Kairėnų kapinės? Per šventes 18 nekursuoja dažniau kaip pvz. 37, todėl siūlau leisti mikroautobusą. Kodėl būtent iš Arimų, o ne pvz. iš Linksmosios gatvės? Dažniausiai žmonės iš pradžių eina į Naujosios Vilnios kapines (prie A. Kojelavičiaus st.), o vėliau važiuoja į Kairėnų kapines, todėl į mikriuką gali įlipti A. Kojelavičiaus stotelėje. Taip pat Arimų gyventojams bus patogiau nusigauti iki ten. Nuo stotelės Kairėnų iki stotelės Gvazdikų nepatogus kelias, užpildytas mašinom, todėl nelabai ten patogu eiti (ypač pensininkams). Todėl šis mikriukas pagelbės. Galima jį leisti ir iki Šilėnų gatvės, kad patogiau apsisukti.
                Nemanau, kad toks maršrutas reikalingas. Pakaktų, jei tiesiog per Vėlines 18 maršrutu važiuotų 1-2 autobusais daugiau nei įprastai savaitgaliais. Anokia problema Kairėnų stotelėje persėsti į 38-ą arba Antakalnyje į 38/38A. Juk ne tik Naujosios Vilnios gyventojai į Kairėnų kapines važinėja. Į Karveliškių ir Rokantiškių kapines taip pat daug kas su persėdimu važiuoja, bet niekas problemos iš to nedaro.
                Paskutinis taisė Vilnietizz; 2012.02.19, 16:21.
                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                Comment


                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                  Nemanau, kad toks maršrutas reikalingas. Pakaktų, jei tiesiog per Vėlines 18 maršrutu važiuotų 1-2 autobusais daugiau nei įprastai savaitgaliais. Anokia problema Kairėnų stotelėje persėsti į 38-ą arba Antakalnyje į 38/38A. Juk ne tik Naujosios Vilnios gyventojai į Kairėnų kapines važinėja. Į Karveliškių ir Rokantiškių kapines taip pat daug kas su persėdimu važiuoja, bet niekas problemos iš to nedaro.
                  Atrodo kalbi protingai, bet nusišnekėti sugebi. Pažiūrėk kokių dažnumų kursuoja 37, o kokių 18. Nebūtina mikriuką leisti, bet būtina, kad 18 važiuotų dažniau tada. Taip pat nesakiau, kad vien N. Vilnios gyventojai čia važiuoja, todėl nereikia kelti scenų.

                  Comment


                    Parašė grustnyj

                    Atrodo kalbi protingai, bet nusišnekėti sugebi. Pažiūrėk kokių dažnumų kursuoja 37, o kokių 18. Nebūtina mikriuką leisti, bet būtina, kad 18 važiuotų dažniau tada. Taip pat nesakiau, kad vien N. Vilnios gyventojai čia važiuoja, todėl nereikia kelti scenų.
                    Tai į Kairėnų kapines nereikia taip dažnai kursuojančio transporto, nes jos mažesnės nei Rokantiškių kapinės. Dėl 18 maršruto dažnesnio kursavimo lapkričio 1-ąją - pritariu. Atrodo, taip ir pasakiau.
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                      Tai į Kairėnų kapines nereikia taip dažnai kursuojančio transporto, nes jos mažesnės nei Rokantiškių kapinės. Dėl 18 maršruto dažnesnio kursavimo lapkričio 1-ąją - pritariu. Atrodo, taip ir pasakiau.
                      Išsakiau kritiką ne dėl pritarimo, o dėl to, kad "niekas nekelia problemų". Kairėnų kapinės mažesnės, bet populiarumu nenusileidžia Rokantiškių kapinėms.

                      Comment


                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                        Juoba netrukus atsiras valandinis bilietas, tad persėdimas papildomai nekainuos.
                        Kada? Kokie čia šaltiniai? Kažkaip nieko netenka girdėti.

                        Manau, kad Pavilniui geriau vienas dažniau kursuojantis maršrutas negu 2 retai. Įsivaizduokim kaip smagu kai laukiant Lietuvos Sąjudžio kelyje 56 galim tik stebėti kaip pro šalį pravažiuoja 40,6,24. Tai šiuo atveju Pavilnyje dar blogiau būtų.


                        Beje kyla klausimas: kaip čia taip yra, kad privatus vežėjas sugeba 05 maršrutu iš Stoties iki Santariškių darydamas ratą per Baltupius vis tiek greičiau nuvažiuoti negu 26 tiesiai? Ar 05 nuolat vėluoja ir nesilaiko grafiko? Ar tiesiog daugiau gazo spaudžia? Jeigu, taip tai kodėl ir VAP autobusai taip negali?

                        Comment


                          Parašė Blaze
                          Kada? Kokie čia šaltiniai? Kažkaip nieko netenka girdėti.
                          Atsiras anksčiau ar vėliau.

                          Parašė Blaze
                          Manau, kad Pavilniui geriau vienas dažniau kursuojantis maršrutas negu 2 retai. Įsivaizduokim kaip smagu kai laukiant Lietuvos Sąjudžio kelyje 56 galim tik stebėti kaip pro šalį pravažiuoja 40,6,24. Tai šiuo atveju Pavilnyje dar blogiau būtų.
                          Tai kas gi trukdo iš anksto pasižiūrėti grafiką, ir, jei 56 laukti ilgai, iš karto eiti į Gel. Vilko stotelę?

                          O 05 visgi yra privatininkų maršrutas, tad ir vairuotojai gali sau leisti ir KET nesilaikyti (žinoma, ne taip naglai, kaip mikriukų vairuotojai), ir greitį kaip reikiant viršyti, ir prieš kitas mašinas ir autobusus (ypač 26 maršruto-konkurento) užlindinėti. O šiaip privačių maršrutų grafikais nesiūlyčiau pasitikėti, nes toli gražu ne visada jų laikomasi.
                          Paskutinis taisė Vilnietizz; 2012.02.19, 19:13.
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                            Atsiras anksčiau ar vėliau.
                            Anksčiau ar vėliau ir netrukus tai ne tas pats.

                            Comment


                              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                              Seniau žadėti mano autobusų maršrutų tinklo pakeitimai. Pageidautina, kad būtų vienu metu žiūrima ir į schemą, ir į Word dokumentą, o ne tik vieną iš jų. Priešingu atveju, galiu būti išvadintas „visišku bepročiu“ ( ), vietoje tiesiog „bepročio“ ( ).
                              Dėl suprantamų priežasčių, Žaliųjų ežerų maršrutų pakeitimai (jei tokių yra ) šiame variante nerodomi. Kam bus labai įdomu, rašykit asmenines žinutes - duosiu nuorodą į pilną versiją.

                              Nuoroda atsisiuntimui (2,2 Mb, ZIP archyvas) >>
                              Mettal ar gali pateikti pilną nuorodą su Žaliųjų ežerų g.?
                              Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                              Comment


                                Taigi jis parašė-rašyk jam AŽ.

                                Comment


                                  Niekas nesutiks su šiuo futuristiniu pasiūlymu, bet vis tiek jį pateiksiu.

                                  Greitasis 44 maršrutas, kurio trasa Parko g. – Žaliasis tiltas – Ozo g. Važinėtų tik nuo 6:00 iki 9:30 ir nuo 15:00 iki 18 valandos. Važinėtų trumpi autobusai. Stotų šiose stotelėse: Naujosios Vilnios žiedas, Parko, Respublikinė psichiatrijos ligoninė, Genių, Tremtinių, Rudens, Vasaros, Petro ir Povilo bažnyčia, Karaliaus Mindaugo tiltas, Žaliasis tiltas, Kalvarijų turgus, B. Laurinavičiaus, Giedraičių, Tauragnų, Pramogų arena, Licėjus, Ozo žiedas. Atgal ta pačia trasa. Taip 44 keleiviai galės be trečio papildomo persėdimo (dažniausiai troleibusų pagalba) pasiekti 7, 35, 36, 45, 49, 50 autobusus. Maršruto numeris arba 44A, arba 70.
                                  Paskutinis taisė grustnyj; 2012.02.20, 22:35.

                                  Comment


                                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                    Kol iki galo tinklo nepajungs pilnai, nesuderins maršruto grafiko ir nesugalvos, kaip Senojoje Plytinėje sutalpinti dar 1 troleibusų maršrutas kartu su 5/30/45 autobusais, tol 10 iki Saulėtekio nevažiuos.
                                    O ką manote, jeigu 30 autobusą pratęsti iki Šilėnų, o A38 tada panaikinti? Ir 30, ir 38 kursuoja 1-2 autobusai per valandą, todėl Šilėnuose jis tuščias nevažiuotų. Ir 30, ir 38 - trumpi autobusai. Taip pat patogumas gyventojams, mažiau persėdimų + truputi atsilaisvins Saulėtekio žiedas. Dabar 30 poilsio dienomis kursuoja iki Antakalnio, bet kursuotų iki Šilėnų. O šituos du A38 trumpus autobusus galima nusiųsti į kitus maršrutus, pvz. 26 (dar labiau sutankinti jo tvarkaraštį) arba pvz. į 2.

                                    Comment


                                      Įdomi įdėja. Dienos metu ir vakare link Šilėnų bus važiuojama rečiau, bet bent jau padaugės keleivių. Poilsio dienomis teks pridėti 2 autobusą į 30, tačiau Pilaitei nuo to tik geriau . Tiesa, sudėtingai bus su pietų pertraukomis - pietauti teks tik Pilaitėje. Šilėnuose kažkaip nejauku ir ten normaliai nepapietausi - kaip visada keleiviai prašys įleisti, nors iki išvykimo dar pusvalandis. Šiuo metu visi pietūs yra tik Saulėtekyje.
                                      Kas liečia atsilaisvinusius autobusus - iš A38 nuėmus iškart abu trumpus autobusus į A26 jų nepastatysi, nes ten tik ilgi važiuoja. 30 darbo ir poilsio dienomis tektų pridėti po 1 pamaininį grafiką. Negalima jokiu būdu leisti, kad intervalas didėtų 55 minutėmis! (Tiek maždaug trunka 38 ratas darbo dienomis). Taigi, liktų laisvas 1 trumpas pamaininis autobusas darbo dienomis.
                                      Paskutinis taisė Mettal; 2012.02.22, 10:37.
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                        Įdomi įdėja. Dienos metu ir vakare link Šilėnų bus važiuojama rečiau, bet bent jau padaugės keleivių. Poilsio dienomis teks pridėti 2 autobusą į 30, tačiau Pilaitei nuo to tik geriau . Tiesa, sudėtingai bus su pietų pertraukomis - pietauti teks tik Pilaitėje. Šilėnuose kažkaip nejauku ir ten normaliai nepapietausi - kaip visada keleiviai prašys įleisti, nors iki išvykimo dar pusvalandis. Šiuo metu visi pietūs yra tik Saulėtekyje.
                                        Kas liečia atsilaisvinusius autobusus - iš A38 nuėmus iškart abu trumpus autobusus į A26 jų nepastatysi, nes ten tik ilgi važiuoja. 30 darbo ir poilsio dienomis tektų pridėti po 1 pamaininį grafiką. Negalima jokiu būdu leisti, kad intervalas didėtų 55 minutėmis! (Tiek maždaug trunka 38 ratas darbo dienomis). Taigi, liktų laisvas 1 trumpas pamaininis autobusas darbo dienomis.
                                        Aš manau, kad reikia tankinti ne 26, o... 26A (arba 66). Kažkaip tai turi būti arterija jungianti miesto šiaurę su Žaliuoju tiltu. Bent jau tai mano vizijoje. Dabartinis kursavimo dažnis bent jau man yra juokingas...
                                        O dėl 30 tvarkaraščių - čia jau aš nepadėčiau, nes neįsivaizduoju kaip tai daroma
                                        P.S. Ką manai dėl 44A?
                                        P.P.S. Kaip taip išeina, kad 38 nuo Kairėnų stotelės iki Antakalnio žiedo važiuoja 21 minutę, o 18 - 18 minučių???
                                        Paskutinis taisė grustnyj; 2012.02.22, 11:31.

                                        Comment


                                          Ar dėl 30 maršruto pratęsimo iki Šilėnų neteks duoti dar mažiau laiko trasos įveikimui, kad grafikas labai nesuretėtų?
                                          Kiti klausimai, ar maršrutas nebus pernelyg ilgas ir ar reikia, kad užsuktų į Dvarčionis?

                                          Grustnyj, 26A maršrute realiai nereikia daugiau 3 autobusų darbo dienomis (dabar yra 2), jie važiuotų pustuščiai. Šis maršrutas savo funkcijomis dubliuoja 10 ir 26 maršrutus, na, tik Baltupio gatvėje yra kiek savarankiškesnis.
                                          Daugiau keleivių būtų, jei užsuktų į Bajorus, bet 3 autobusai vistiek pilnai susitvarkytų
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X