Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Taip.
    Kai vieną kartą važiavau, dar prieš porą metų, tai traukinys važiavo iki Valčiūnų, o grįžo per Kirtimus.

    Comment


      E-biletas su traukiniais......Bus tokie pasiūlymai-

      Autobusai
      1A Senesnis pasiūlymas.
      4A Atnaujinti darbą,bei pakeisti numerį į 57.
      8 Gal jeigu bus Savanoriu stotis,tai pratesti tenai.
      Visgi dar mastau dėl 12G,81,82.
      21 Pratesti iki Žveryno.
      26A Pratesti iki Kražiu st.Pakeisti numerį į 58.
      9 Senesnis pasiūlymas.
      24 Senesnis pasiūlymas.
      55A Panaikinti,autobusus atiduodant 55 maršrutui.
      73 Pakeisti numerį į 59.
      74 Pakeisti numerį į 60.
      75 Pakeisti numerį į 61.
      76 Pakeisti numerį į 62.
      87 Pakeisti numerį į 64.
      88 Pakeisti numerį į 66.
      89 Pakeisti numerį į 68.
      Troleibusai
      18A Panaikinti,troleibusus atiduoti 18.
      14 Pratesti iki Karoliniškių.
      Traukiniai
      toleranceofculture pasiūlymai-visai tinka.
      Rajonas
      Atnaujinti 240,priskiriant E-biletui ir 70 numerį.
      Laukiu kritikos!

      Comment


        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
        Autobusai
        1A Senesnis pasiūlymas.
        4A Atnaujinti darbą,bei pakeisti numerį į 57.
        8 Gal jeigu bus Savanoriu stotis,tai pratesti tenai.
        Visgi dar mastau dėl 12G,81,82.
        21 Pratesti iki Žveryno.
        26A Pratesti iki Kražiu st.Pakeisti numerį į 58.
        9 Senesnis pasiūlymas.
        24 Senesnis pasiūlymas.
        55A Panaikinti,autobusus atiduodant 55 maršrutui.
        73 Pakeisti numerį į 59.
        74 Pakeisti numerį į 60.
        75 Pakeisti numerį į 61.
        76 Pakeisti numerį į 62.
        87 Pakeisti numerį į 64.
        88 Pakeisti numerį į 66.
        89 Pakeisti numerį į 68.
        Troleibusai
        18A Panaikinti,troleibusus atiduoti 18.
        14 Pratesti iki Karoliniškių.
        Traukiniai
        toleranceofculture pasiūlymai-visai tinka.
        Rajonas
        Atnaujinti 240,priskiriant E-biletui ir 70 numerį.
        Laukiu kritikos!
        ko tu su ta numeracija prilipai? gi buvo aiškinta - bus painiava. tą spragą bus galima užpildyti kuriant naujus maršrutus. gi Mettal konkrečiai paaiškino dėl 12g, 81, 82 - nėra reikalo vėl spjaudyt į tą patį šulinį...
        Daugiau mano nuotraukų >>
        Mano rajonas ir apylinkės >>

        Comment


          Ir iš viso - labai sunku/nėra laiko/etc gilintis į tiek daug pasiūlymų vienu metu. Ar ne geriau būtų pateikti vieną pasiūlymą ir jį gerai aptarti, paskui vėl kitą ir t.t.?

          Comment


            Gerai, siūlau po vieną. 44 autobuso trasą nuo Žaliojo pratęsti iki Šiaurės miestelio. Nuo Žaliojo tilto važiuotu Lvovo st., Žalgirio stadionas, Šeimyniškių, Tuskulėnų rimties parkas, Minties, Šiaurės miestelis, Povilo Lukšio. Atgal ta pačia trasa.

            Komentaras: pilną žmonių, įlipančių Šeimyniškių stotelėje, kurie atvažiuoja iš Žirmūnų pusės, jiems jau būtų patogesnis susisiekimas. Taip pat vairuotojams nereikės valandą už vairo praleisti. Taipogi paskutiniu metu pilna žmonių, važiuojančių iš Vileikos į prekybos sostinę - Šiaurės miestelį. Neseniai siūliau 27 arba 37 pratęsti iki Šiaurės miestelio, bet manau 44 būtų naudingesnis, nes juo žymiai daugiau žmonių važiuoja.

            Ką manote?

            Comment


              Taip pat antras pasiūlymas - patogus ir greitas susisiekimas iš Naujininkų iki Stoties.

              Kažkurį iš autobusų, kuris atvažiuoja į Stotį leisti Geležinkelio gatve, vėliau - Švitrigailos g. ir Dariaus ir Girėno g. iki stotelės Naujininkai.

              Siūlyčiau šią trasą patikėti 74-am maršrutui (ne todėl, kad esu suinteresuotas). Iš Naujosios Vilnios iki Stoties tik 25 minutės. Palyginimui kiti autobusai: 12 - trasoje 33 minutės, 16 - 30 minučių, 19 - 31 minutė, 31 - 39 minutės, 34 - 49 minutės. 1, 1A, 3, 41 aš nepaminėjau, nes jei bent vieną iš šių autobusų leisti šia trasa - jų trasa taptų miniatiūrinė.

              Taip pat siūlymas:
              1. leisti kažkurį autobusą per Geležinkelio gatvę į abi puses;
              2. leisti kažkurį autobusą per Geležinkelio gatvę tik į Stoties pusę.

              Pagalvokim.

              Comment


                Tai, kad iš Naujininkų iki stoties pėsčiom 15 min., daugelyje Lietuvos miestų žmonės ir po 20 min. eina iki stoties ir autobusais nesinaudoja. O Jeigu jau taip reikia susisiekimo su Stotim tai galima Dzūkų gatve paleisti ten Panevėžio stotelė kaip tik priešais Geležinkelio stiotį tik vieduku reikia per bėgius pereiti.

                Comment


                  Parašė lietus Rodyti pranešimą
                  Tai, kad iš Naujininkų iki stoties pėsčiom 15 min., daugelyje Lietuvos miestų žmonės ir po 20 min. eina iki stoties ir autobusais nesinaudoja. O Jeigu jau taip reikia susisiekimo su Stotim tai galima Dzūkų gatve paleisti ten Panevėžio stotelė kaip tik priešais Geležinkelio stiotį tik vieduku reikia per bėgius pereiti.
                  bet, pavyzdžiui, savaitgaliais ir darbo dienų vakarais nesinorėtų pėsčiomis eiti iš Naujininkų į Stotį... paimkim dar tą faktą, kad ne visi gali eiti didelius atstumus
                  Daugiau mano nuotraukų >>
                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                  Comment


                    Tai savaitgaliais ar vakarais nemanau, kad problema pasinaudoti 1 maršruto autobusu, važiavimas Geležinkelio gatve sutaupytų maksimum 3 minutes.

                    Comment


                      Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                      bet, pavyzdžiui, savaitgaliais ir darbo dienų vakarais nesinorėtų pėsčiomis eiti iš Naujininkų į Stotį... paimkim dar tą faktą, kad ne visi gali eiti didelius atstumus
                      Tai kad iš Naujininkų į Stotį kursuoja 7 autobusų maršrutai (1, 1A, 3, 13, 41, 42, 78) + dieną galima pėsčiom paeiti. Kur gi čia problema>?

                      Be to, Geležinkelio gatvėje keleivių vargu ar bus.
                      Paskutinis taisė Vilnietizz; 2012.01.26, 19:57.
                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                      Comment


                        8 minutės nuo Naujininkų važiuoti iki Stoties su 1, 1A, 3, 41, 42, 78, o čia išeitų porą minučių. Piko metu pora minučių daug ką reiškia. Mes kalbam apie greitą ir patogų susisiekimą, o ne ieškom galimų alternatyvų. Pagal jus galima sakyti, kad Vilniui nereikalinga tramo linija Stotis - Santariškės, vis tiek ten važiuoja 26 autobusas, nors ir lėtai, bet važiuoja. Tas pats ir čia.

                        P.S. Ką manote dėl pateiktos 44 maršruto trasos?
                        Paskutinis taisė grustnyj; 2012.01.26, 20:27.

                        Comment


                          Mano nuomonė dėl 44:
                          keleiviams paprasčiau būtų pavažiuoti su troleibusu, o tada jau persėsti į 44, o ne sukinėtis ratais per Žaliąjį tiltą. 44 maršruto trasa sudaryta optimaliai ir persėdimai labai patogūs. Kitaip, Žirmūnų g. jis labai dubliuotųsi su troleibusais.

                          Dėl greitesnio susisiekimo su stotimi: nejaugi 8 minutės yra taip daug? Spartos stotelė yra svarbus persėdimų mazgas ir ten visada yra daug išlipančių, kurie važiuoja nuo Naujininkų. Nežinau, kuo taip svarbios tos kelios sutaupytos minutės piko metu - juk tai realiai nieko neduoda. Beje, kur ten 74-i autobusai stovėtų Naujininkuose? Troleibusai jau iki ten važiuoja, 10A maršruto laikai seniai praėjo - dabar tame mažame pravažiavime jau parkuotis negalima.
                          Galų gale labai skubantiems yra maršrutiniai taksi (Vilnius-Pagiriai, 27) ir priemiestiniai (Rūdninkai, Merešlėnai, Prūdiškės, Terešiškės), kurie važiuoja greičiau nei miesto transportas ir kaip tik per Geležinkelio g. (maršrutiniai taksi ten dažnai kerta kampą). O tie, kam piko metu svarbios kelios minutės paprastai naudojasi nuosavu transportu.
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            kiba jūs labai gerai nusimanot, kad sakot, jog 35/36 maršrutą reiktų trumpinti iki Santariškių... beje, diskutuokit kiekvienas apie savo rajono maršrutų pratęsimus...
                            Daugiau mano nuotraukų >>
                            Mano rajonas ir apylinkės >>

                            Comment


                              Jei visi diskutuotų tik apie savo rajonus, tai nieko gero iš tokios diskusijos nebūtų.
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                                <....> 35, 36 iki žalgirio yra prabanga + baltupių st. <....>
                                Nevažinėji 35, 36 maršruto autobusais, tai ir nesakyk, kad jų važiavimas iki Žalgirio g., yra prabanga. Šie 2011/2012 m.m. ir taip pablogino jų eismą į miesto pusę, nuėmė 10 reisų vien 36 maršrute, o 35 nuėmė 15 reisų. Ir dabartinis autobusų skaičius nesusitvarko su padidėjusiu keleivių srautu.

                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                <...> Dėl 35 ir 36 sutrumpinimo sutinku. <...>
                                Mes gyvenantys Balsių apylinkėje nesutinkame dėl jų sutrumpinimo, nevažinėji ir negyveni Balsių apylinkėse, tai nežinau, kokie jie važinėja perpildyti ir sausakimši. Ir į dieną sugenda vien 36 maršrute apie 15 autobusų. 35 maršrute sugenda apie 10 autobusų darbo dienomis ir ypač piko valandomis ir po pietinėmis valandomis.

                                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                O kodėl 35 ir 36 reikėtų trumpinti? Juk dabar kaip tik gerai, kad jie priveža iki troleibusų linijų, bet nevažiuoja toliau į centrą, taip dubliuodami kitus maršrutus.
                                Dabar iš Balsių ir Ožkinių didžiąją miesto dalį galima pasiekti su 1 persėdimu, sutrumpinus maršrutus reikės jau du kartus persėsti. Daugiau keleivių tai tikrai nepritrauks.
                                35 ir 36 turi privežti iki troleibusų linijų ir Žalgirio St., Nes kitaip iki Žalgirio St. teks daryti tris persėdimus. O tai kainuoja trigubai. 35, 36 trumpinti negalima.

                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Nes tai bene labiausiai į miestą "giliai" įvažiuojantys privežamieji maršrutai. Jei troleibusas kursuotų iki Santariškių, jie tikrai būtų sutrumpinti iki Santariškių. Jei 26 būtų stuburinis autobusų maršrutas į Santariškes ir valandiniai bilietai, tai 35 ir 36 būtų galima trumpinti. Dabar 26 nėra stuburinis, nes kursuoja per retai, o jį iki pat Žalgirio g. 35 ir 36 netgi papildo. Ir gan esmingai.<...>
                                35, 36 į miestą giliai neįvažiuoja. O persėdimai, kaip tik atbaido žmones nuo
                                VT, ar norite didesnių spūsčių?

                                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                Nepasakyčiau kad giliai, nes iki centro juk visvien nedavažiuoja. <...> Tai jei dabar 35/36 keleiviams, norint visur ten nuvykti, užtenka 1 persėdimo, sutrumpinus iki Santariškių jau reikės dviejų. Čia neabejotinai pablogins susisiekimą. O kurti naujus tiesioginius maršrutus vistiek neapsimoka, geriau jau palikti 35/36 kaip yra. Ne taip jau baisiai jie 26 dubliuoja, yra ir daug labiau vieni kitus dubliuojančių maršrutų.
                                O Balsiuose/Ožkiniuose keleivių srautai yra pakankamai dideli, jiems reikėtų geresnio susisiekimo nei tik iki Santariškių.
                                Žinau, sakysi- kai yra valandinis bilietas, persėdimų skaičius neturi reikšmės. Bet juk reikia kažkaip galvoti ir apie žmonių patogumą.
                                Tada iš vis Nuo Kalvarijos St., (Kalvarijų g.,) iki Baltupių liktų vienintelis 26 maršruto autobusas, kuriam padidėtų keleivių srautas vidutiniškai apie 150 keleivių iš vieno reiso.

                                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                Nagi žinai, kad 35/36 keleivių tikrai pakanka. Tik po 19 val. jų smarkiai sumažėja. Piko metu yra 8 autobusai per šiuos du maršrutus. Na taip, gaunasi 4-6 aut./val.
                                Iki Žalgirio gatvės jie ir važiuoja dėl patogesnio persėdimo į kitus maršrutus. Na, gal ir dėl tiesioginio susisiekimo su Kalvarijų turgumi. Nematau jokios prasmės jų trumpinti.
                                35 ir 36 keleivių smarkiai sumažėja ne po 19 val., o po 21 val. Juos yra žadame pratęsti iki Šiaurės miestelio. Nes Žalgirio žiede nesutelpa.

                                Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                Tačiau 35/36 sutrumpinus iki Santariškių (bet tik su sąlyga, kad 26 tampa tikru "stuburiniu" maršrutu - kokiu jis dabar nėra; ir turi būti valandinis bilietas), gerokai sutrumpėtų jo trasos ilgis (ir nebūtų stovima kamščiuose Kalvarijų g). Todėl 35/36 galėtų važinėti gerokai dažniau - o tai jau ryškus patogumo padidinimas keleiviams (ir tai nepadidintų autobuso parko išlaidų, nes kilometražas tai liktų tas pats).<...>
                                Persėdimas, kaip tik keleiviams yra pabloginimas.

                                Jus vieną kartą pravažiuokite sausakimšais autobusais iš Birelių, Pagubės, Naujanerių, Ožkinių, Naujanerių, kada yra pats didžiausias keleivių srautas. 36 didžiausias keleivių srautas į miestą yra 5:25P val., 5:45P val., 6:25N, val., 6:25P val., 6:46P val.
                                76 didžiausias keleivių srautas į miestą yra 5:52 val., 7:09 val.,
                                35 didžiausias keleivių srautas į miestą yra 5:19 val., 6:04 val., 6:45 val., 7:09 val.,
                                35A didžiausias keleivių srautas yra į mokykla 7:20 val.

                                P – važiuoja iš Pagubės
                                N – važiuoja iš Naujanerių

                                Prašom, kol kas nelieskite šių maršrutų autobusų 35A, 35, 36, 76, kol vyksta savivaldybės darbo grupės svarstymai 36 maršruto autobusus išskirti į du maršrutus. Nes vairuotojai jau neapsikentė keleivių, kuriems neįtinka, kad autobusas nevažiuoja į Pagubę.

                                Palaukite iki Rugsėjo mėn. Visą naujausią informacija pateiksime patys.
                                Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                Comment


                                  Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
                                  Mes gyvenantys Balsių apylinkėje nesutinkame dėl jų sutrumpinimo, nevažinėji ir negyveni Balsių apylinkėse, tai nežinau, kokie jie važinėja perpildyti ir sausakimši. Ir į dieną sugenda vien 36 maršrute apie 15 autobusų. 35 maršrute sugenda apie 10 autobusų darbo dienomis ir ypač piko valandomis ir po pietinėmis valandomis.
                                  Kuom maršruto sutrumpinimas susijęs su perpildytais ir sausakimšais autobusais ? Jei autobusai perpildyti, tai reikia dažninti kursavimą. O sutrumpintas maršrutas leistu ženkliai padidinti reisų skaičių su tomis pačiomis sąnaudomis, taigi tai būtu pliusas. Aišku trumpinti derėtu tik įvedus valandinį bilietą, kad papildomai nebrangtu kelionė keleiviams.

                                  Tai kiek ten autobusų važiuoja tuo 36 maršrutu, jei net po 15 kasdien sugeba sugesti? Kažkaip nerealiai skamba.


                                  35 ir 36 turi privežti iki troleibusų linijų ir Žalgirio St., Nes kitaip iki Žalgirio St. teks daryti tris persėdimus. O tai kainuoja trigubai. 35, 36 trumpinti negalima.
                                  Dėl troleibusų galima sutikti, tačiau kuom ta Žalgirio st. yra tokia reikšminga, kad būtinai iki jos turi privežti ? Ta stotelė nėra prie kažkokio didelio traukos centro.

                                  Tris persėdimus važiuojant iki Žalgirio stotelės ? Sutrumpinus minėtus autobusus iki Santariškių ir norint nuvažiuoti iki Žalgirio st. tereiktu vieno persėdimo. Čia pagelbėtu valandinis bilietas.


                                  35, 36 į miestą giliai neįvažiuoja. O persėdimai, kaip tik atbaido žmones nuo VT, ar norite didesnių spūsčių?
                                  Įvažiuoja 5 km "giliau" (Kalvarijų g.), nei būtu efektyviausia. Iš esmės jie važiuoja link Centro, bet iki jo ir neprivažiuoja. T.y. norint pasiekti Centrą vis tiek reikia daryti persėdimą, tai koks skirtumas ar persėsti Santariškėse, ar kažkur kitur Kalvarijų g.



                                  Tada iš vis Nuo Kalvarijos St., (Kalvarijų g.,) iki Baltupių liktų vienintelis 26 maršruto autobusas, kuriam padidėtų keleivių srautas vidutiniškai apie 150 keleivių iš vieno reiso.
                                  Tai kompensuoti galima pridėjus papildomų autobusų ir/arba leidžiant didesnius autobusus. Taip būtu efektyviau išnaudojamas VT tinklas. Jei transportas pagrindiniais (stuburiniais) maršrutais važiuoja dažnai, tai persėdimas nėra atbaidantis, o kartais netgi patrauklesnis nei laukti kažkokio konkretaus maršruto autobuso, kuris važiuoja 1-2 kartus per valandą.


                                  Persėdimas, kaip tik keleiviams yra pabloginimas.
                                  Jei persėdimas vyksta toje pačioje stotelėje ir niekur nereikia eiti, tai tas pablogėjimas beveik arba išvis nejuntamas.

                                  Comment


                                    Niekas nei 35, 36 maršrutų kol kas trumpinti nesiruošia, taigi panikuoti nėra jokios prasmės.

                                    Iki Žalgirio gatvės jie važiuoja dėl troleibusų ir iš dalies dėl Kalvarijų turgaus. Be to, iš Santariškių ne visur be persėdimais nuvažiuosi. Todėl ten, kur dabar 36 maršruto keleiviai gali nuvykti su 1 persėdimu, sutrumpinus maršrutą jiems teks važiuoti su dviem persėdimais. Pavyzdžiui, į Saulėtekį arba Savanorių pr.

                                    Juk ne visų keleivių kelionės tikslas yra centrinė miesto dalis.
                                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                    Comment


                                      Dėl Žalgirio St. žiedo, kur dabar apsisuka 35 ir 36 maršruto autobusai bus naikinamas Žalgirio St. žiedas. pridedu atsakingo skyriaus atsakymą.

                                      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                      Comment


                                        Seniau žadėti mano autobusų maršrutų tinklo pakeitimai. Pageidautina, kad būtų vienu metu žiūrima ir į schemą, ir į Word dokumentą, o ne tik vieną iš jų. Priešingu atveju, galiu būti išvadintas „visišku bepročiu“ ( ), vietoje tiesiog „bepročio“ ( ).
                                        Dėl suprantamų priežasčių, Žaliųjų ežerų maršrutų pakeitimai (jei tokių yra ) šiame variante nerodomi. Kam bus labai įdomu, rašykit asmenines žinutes - duosiu nuorodą į pilną versiją.

                                        Nuoroda atsisiuntimui (2,2 Mb, ZIP archyvas) >>
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment




                                          O kas važiuotų iki Mūrinės Vokės vietoj 20?
                                          40 centre gal geriau pertvarkyti 46 pavidalu.
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X