Nebūtina išeiti iš namų, norint pasirašyti dėl kokio nors pasiūlymo Juk parašą galima paprasčiausiai atsiskanuoti.
P.S. Grustnyj, netgi labai gerai, kad nebijai pasakyti tai, ką galvoji. Tikrai puiku, kad moki ir nebijai išreikšti savo nuomonės VT klausimu. Puiku, kad nesi abejingas viešajam transportui ir bandai ieškoti VT problemų sprendimų, teikdamas savo pasiūlymus. Nes nemažai kitų keleivių moka tik paburbėti, kad alia viskas blogai, transportas per retai kursuoja, bet nieko konkretaus nepasiūlo. Malonu, kad tiesiog domiesi viešuoju transportu. Nenuleisk galvos ir nesupyk, jei aš iškritikavau kai kuriuos tavo pasiūlymus. Gal ir aš nesu teisus, kas žino. Visi mes kartais darome klaidų, ir mokomės iš jų. Klysti yra žmoniška Sėkmės
P.S. Ir visgi nelabai man patinka tokie pasisakymai, kaip "sumušti" ar "trenkti į galvą". Juk gyvename XXI amžiuje, negi čia dar reikia konfliktus spresti vien tik kumščiais?
Nebūtina išeiti iš namų, norint pasirašyti dėl kokio nors pasiūlymo Juk parašą galima paprasčiausiai atsiskanuoti.
P.S. Grustnyj, netgi labai gerai, kad nebijai pasakyti tai, ką galvoji. Tikrai puiku, kad moki ir nebijai išreikšti savo nuomonės VT klausimu. Puiku, kad nesi abejingas viešajam transportui ir bandai ieškoti VT problemų sprendimų, teikdamas savo pasiūlymus. Nes nemažai kitų keleivių moka tik paburbėti, kad alia viskas blogai, transportas per retai kursuoja, bet nieko konkretaus nepasiūlo. Malonu, kad tiesiog domiesi viešuoju transportu. Nenuleisk galvos ir nesupyk, jei aš iškritikavau kai kuriuos tavo pasiūlymus. Gal ir aš nesu teisus, kas žino. Visi mes kartais darome klaidų, ir mokomės iš jų. Klysti yra žmoniška Sėkmės
P.S. Ir visgi nelabai man patinka tokie pasisakymai, kaip "sumušti" ar "trenkti į galvą". Juk gyvename XXI amžiuje, negi čia dar reikia konfliktus spresti vien tik kumščiais?
Na čia jau Naujosios Vilnios kraujas toks Bet šiaip tai juokaudamas parašiau tikrai nenorėčiau, kad visi forumiečiai mane surastų ir sumuštų
Kas dėl parašo skenavimo, nebuvau susidūręs, nežinau kaip tai padaryti.
Taip pat siūlau naują autobuso trasą pvz 57 autobusas.
57 Liepkalnis – Stotis – Algirdo g. – Centras
57 Centras – Mindaugo g. – Stotis – Liepkalnis.
Trasa: Žirnių g., Liepkalnio g., Geležinkelio g., Stoties g., V. Šopeno g., Kauno g., Algirdo g., J. Basanavičiaus g., Švitrigailos g., V. Kudirkos g., J. Tumo – Vaižganto g.
Atgal: J. Tumo – Vaižganto g., A. Goštauto g., Vasario 16-osios g., Tauro g., Mindaugo g., Kauno g., V. Šopeno g., Stoties g., Geležinkelio g., Liepkalnio g., Žirnių.
Kitas variantas Stotis – Algirdo g. – Centras ir Centras – Mindaugo g. – Stotis.
Komentaras: pastiprinimas Naujamiesčiui; patogumas Mindaugo vidurinės mokyklos vaikams; patogumas Mindaugo g. Maxima darbuotojams ir pirkėjams. Minusas – reikia leisti midi bus autobusus. Kas dėl Maximos darbuotojų, tai čia iš patikimų lūpų sužinojau, kad ir darbuotojai, ir pirkėjai, kurie neturi automobilio labai nepatenkinti, kad iki Maximos nėra VT.
Gal nepastebėjote šito mano post'o Ką manote? Taip, yra ir autobusai/troleibusai Pylimo gatve, yra ir 15, 16 troleibusai Kauno gatvėje, tačiau čia tik susisiekimas būtų gatvėse tarp J. Basanavičiaus g., Pylimo g. ir Kauno g.
Nebūtina išeiti iš namų, norint pasirašyti dėl kokio nors pasiūlymo Juk parašą galima paprasčiausiai atsiskanuoti.
Kiek domėjausi, LR teritorijoje šiuo metu atskirų fizinių asmenų elektroninis parašas negalioja - tik įmonių atstovų ar kažkas pan. Taip paprastai skenuotais parašais nesimėtoma.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
24 Pakeisti trasą Žemųjų Panerių miegamosios dalies gyventojų labui. Paleisti toliau Vaduvos g. , jos gale (kažkur prie geležinkelio žiedo) įrengiant žiedą, dar vieną tarpinę stotelę įrengiant Vaduvos g. viduryje. . Nes dabar nemažai daliai Vaduvos g. gyventojų yra toloka eiti iki Ūmėdžių st.
Štai tokio galima pratęsimo schema Atvaizdas
Mintis nebloga, bet sunkiai įgyvendinama dėl gatvėje priparkuotų automobilių, stotelei vietos nelabai yra.
8 važiuojant iš Vaidotu, naikint paskutinius 2 įvažiavimus į Granito g. Beveik kasdiena juo važinėju, tad tikrai matau, kad niekas ten nei įlipa nei išlipa.
O kas dėl troleibusu, tai matau tokia situacija, kad Ž. Paneriai savaitgaliais neturi tiesioginio susisiekimo su Lukiškėm ir Antakalniu. Manau butu naudinga paleist 4 troleibusą į Panerius, tuo pačiu trumpinant 12 troleibusą iki Gerosios Vilties.
O kas dėl troleibusu, tai matau tokia situacija, kad Ž. Paneriai savaitgaliais neturi tiesioginio susisiekimo su Lukiškėm ir Antakalniu. Manau butu naudinga paleist 4 troleibusą į Panerius, tuo pačiu trumpinant 12 troleibusą iki Gerosios Vilties.
O jeigu tiesiog 4 savaitgaliais leisti iki Ž. Panerių, bet taip pat palikti 12 netrumpinant jo iki Gerosios Vilties? Jau turim 14 kursuojanti iki Gerosios Vilties. Bent jau man tai nepatinka, reikia surasti 14-am galinį punktą, o čia dar ir 12 prisidėtų.
O jeigu tiesiog 4 savaitgaliais leisti iki Ž. Panerių, bet taip pat palikti 12 netrumpinant jo iki Gerosios Vilties? Jau turim 14 kursuojanti iki Gerosios Vilties. Bent jau man tai nepatinka, reikia surasti 14-am galinį punktą, o čia dar ir 12 prisidėtų.
Jau ne vienas forumietis siūlė pratęsti 14 iki Karoliniškių (Pasakų parko). Ką apie tai manai?
Siūlau keisti 3 troleibuso trasa. Jis važiuotų per šias stoteles: Pasakų parkas, Atminties, Ugniagesių, Karoliniškių poliklinika, Laisvės pr., Teodoro Narbuto, Žvėrynas, Panorama, Lietuvos Edukologijos universitetas, Sąjūdžio kelias, Konstitucijos prospektas, Europos aikštė, Lvovo, Žalgirio stadionas, Šeimyniškių, Leono Sapiegos, Petro Vileišio, Šilo tiltas, Klinikų, Tverečiaus, Antakalnis, Antakalnio žiedas.
Komentaras: dabar nuo Pylimo gatvės iki paties Antakalnio 3 troleibusas dubliuoja 2-ą troleibusą; nuo Karoliniškių iki Islandijos stotelės dubliuoja 1-ą troleibusą. Todėl žmonės, kurie dabar važiuoja 3 nuo Karoliniškių iki Antakalnio galės važiuoti 1-u troleibusu iki Trakų stotelės, pereiti gatvę ir įlipti į 2-ą troleibusą. Tuo tarpų 3-as troleibusas važiuos T. Narbuto gatve ir Konstitucijos prospektu, nes šiose gatvėse nėra nei autobusų, nei troleibusų, kurie gali atvežti į Antakalnio pradžią ties Leono Sapiegos stotele. Visi troleibusai iš Narbuto ir Konstitucijos važiuoja link Žirmūnų, tik 19 po Šilo tilto įsuka į Antakalnio gatve.
Pasiūlymą dėl 3 maršruto vertinčiau nevienareikšmiškai. Iš vienos pusės, mažiau dubliuosis su 1 ir 2 maršrutais. Iš kitos pusės- labai 9-ą dubliuos. Ir nuo Antakalnio gatvės vėl visus maršrutus
Pasiūlymą dėl 3 maršruto vertinčiau nevienareikšmiškai. Iš vienos pusės, mažiau dubliuosis su 1 ir 2 maršrutais. Iš kitos pusės- labai 9-ą dubliuos. Ir nuo Antakalnio gatvės vėl visus maršrutus
Tas 3-as įdomus, kur jo neįkiši - vis tiek dubliuoja ką nors Gerai, mąstau toliau.
Arba nuo Europos aikštės jį leisti per Žaliąjį tiltą, Karaliaus Mindaugo tiltas, Kalnų parkas, Šv. Petro ir Povilo bažnyčia, Tuskulėnų rimties parkas, Minties, Šilo tiltas, Klinikų, Tveriačiaus, Antakalnis, Antakalnio žiedas? Bet tada čia jau 3-as troleibusas žais ''Gyvatuko'' žaidimą ''Pagauk savo uodegą''.
Arba nuo Europos aikštės jį leisti per Žaliąjį tiltą, Karaliaus Mindaugo tiltas, Kalnų parkas, Šv. Petro ir Povilo bažnyčia, Tuskulėnų rimties parkas, Minties, Šilo tiltas, Klinikų, Tveriačiaus, Antakalnis, Antakalnio žiedas? Bet tada čia jau 3-as troleibusas žais ''Gyvatuko'' žaidimą ''Pagauk savo uodegą''.
netikslinga, nes Žaliasis tiltas ir taip visu metu yra pakankamai užkimštas. beje, dar ir posūkyje iš Kalvarijų g. į Konstitucijos pr. užtruks gerokai, kol pasuks
netikslinga, nes Žaliasis tiltas ir taip visu metu yra pakankamai užkimštas. beje, dar ir posūkyje iš Kalvarijų g. į Konstitucijos pr. užtruks gerokai, kol pasuks
Tavo tiesa, taip pat reikia įrenginėti tinklą, kad iš Žygimantų gatvės pasukti į Žaliąją tiltą, nors daug kur teks įrenginėti. Tuoj aš apskritai pasiūlysiu jį panaikinti
Tavo tiesa, taip pat reikia įrenginėti tinklą, kad iš Žygimantų gatvės pasukti į Žaliąją tiltą, nors daug kur teks įrenginėti. Tuoj aš apskritai pasiūlysiu jį panaikinti
Kartais ir toks sprendimas geras - didėtų likusių maršrutų užpildymas.
Didesnis srautas eina iki Savanorių stoteles, o likusiai atkarpai nebera tokio keleivio srauto, kad leist 10 troleibusu per valanda.
Tiesą sakant, tai reikia gerai pagalvoti, ką mes norime pakeitimais padaryti: ar permodeliuoti VT sistemą (ir jei taip, tai pagal kokį modelį), ar tiesiog pakoreguoti vieną kita trasą siekiant geresnio susisiekimo nedidinant nuostolingumo.
Comment