Norėjau paklausti, ar 28 autobusas naudingas? Ar jis perveža daug žmonių? Nes bent jau man jis atrodo nepelningas. Atrodo kažkas siūlė jį sujungti su 29.
Ką manote, jei 28 panaikinti, tuo tarpu 29 nuo Gerosios Vilties st. važiuotų link Ž. Panerių Savanorių prospektu ir nuo Ž. Panerių važiuotų iki Grigiškių taip kaip važiuoja dabar 28. O toje trasoje, kur dabar važiuoja 29 (pro Gariūnus) važiuotų 55 iki Grigiškių.
28 piko metu žmonių užtenka: yra nemažai grigiškiečių, dirbančių A. ir Ž. Paneriuose. Be to - į Maxima bazę 29 užsukti neapsimokės. 28 pagrinde gyvas dėl trasos Grigiškės-Maxima bazė ir pikinių pervežimų.
O 29 yra reikalingas keleivių vežimui nuo Savanorių pr. iki Gariūnų.
Pakoregavau kai kurias Vilniaus autobusų trasas. Žiūrėkit kas išėjo.
4 Centras – Grigaičiai
Lukiškių g., Pamėnkalnio g., Pylimo g., Bazilijonų g., M. Daukšos g., Subačiaus g., Zarasų g., S. Batoro g., A. Kojelavičiaus g., Šiaurės g., Dūmų g., Pramonės g., Linksmoji g., Parko g., Pergalės g.
Komentaras: retai važiuoja 4 autobusas, todėl neturės problemų užsukant į Grigaičius ir pasiimant keleivius.
5 Pašilaičiai – Dvarčionys (darbo dienomis)
Nuo Saulėtekio alėjos iki Dvarčionių.
Komentaras: Dvarčionių gyventojams reikia daryti nereikalingą persėdimą, kad nusigauti gyliau į miestą. Su 5 autobusu jie patogiau pasieks Pašilaičius, Tuskulėnų g., Ukmergės g.
6 Fabijoniškės – Centras – Lazdynai
Gedvydžių g., S. Neries g., Laisvės pr., Ukmergės g., Geležinio Vilko g., A. Goštauto g., J. Tumo – Vaižganto g., V. Kudirkos g., Švitrigailos g., Panerių g., Naugarduko g., Vilkpėdės g., Geležinio Vilko g., Laisvės pr., Erfurto g.
Iš Lazdynų: Erfurto g., Architektų g. (į Šalnos st.), Laisvės pr., Geležinio Vilko g., ..., Gedvydžių g.
Komentaras: iš Ukmergės gatvės ir Fabijoniškių nėra tiesioginio susisiekimo su Lazdynais.
10 Markučiai – Baltupiai – Pašilaičiai
Nuo Kaimelio žiedo pratęsti iki Pašilaičių žiedo.
Komentaras: pagelbės 33 autobusui, kuris neretai važiuoja pilnas.
11 Užupis – Senamiestis – Žvėrynas – Justiniškės
Nuo Žvėryno pratęsti T. Narbuto g., Laisvės pr., Rygos g., Justiniškių g., Taikos g.
Komentaras: papildomas susisiekimas Justiniškių gyventojams su Gedimino prospektu ir Senamiesčiu. Taip pat susisiekimas su Subačiaus gatve ir Užupiu.
14 Arimų g. – Parko g. – Grigaičiai – Guriai
Nuo Grigaičių pratęsti Pergalės gatve, Šumsko plentu, Juodasis kelias iki stotelės Šumsko kryptis.
Komentaras: manau greitesnis susisiekimas Naujosios Vilnios gyventojams su Centru, Fabijoniškėmis ir Pašilaičiais naudojant 14 privežimui iki 33 autobuso. Taip pat atsilaisvins rytais 74 autobusas, nes iš kiekvieno 74 autobuso 6-10 žmonių išlipa būtent Subačiaus stotelėje ir laukia 10 arba 33 autobusus (be abejo laukia ir 11, tačiau tie išlipa dažniausiai Audėjo stotelėje).
16 Stotis – Nemėžis – Skaidiškės
Užvažiuotų į Kuprioniškes (jei yra vietos apsisukti).
Komentaras: nereikės kurti papildomo 16A autobuso.
18 Šiaurės miestelis – Antakalnis – Dvarčionys – Parko g.
P. Lukšio g., Žirmūnų g., Kareivių g., O. Milašiaus g., Lizdeikos g., Nemenčinės pl., Saulėtekio al., Plytinės g., Dvarčionių g., Keramikų g., Plytinės g., Kairėnų g., Šiaurės g., Dūmų g., Pergalės g., Parko g.
Komentaras: Antakalnis yra arčiausiai Šiaurės miestelio, todėl nereikės keisti 27 ir 37 autobuso trasas, kad būtų patogesnis susisiekimas Naujosios Vilnios gyventojams su Šiaurės miesteliu. 21 troleibusas iš Antakalnio į Žirmūnus ne išeitis, nes visų pirmą ilgiau užtruks kelyje, negu 18, važiuojantis Kareivių gatve.
21 Lazdynėliai – Žvėrynas
Lazdynėlių g., Erfurto g., Architektų g., Laisvės pr., Savanorių pr., J. Basanavičiaus g., Pylimo g., Pamėnkalnio g., J. Jasinskio g., Liubarto g., Vytauto g., Sėlių g.
Komentaras: visų pirmą, vairuotojas galės padaryti pertrauką nuo važiavimo Žvėryno žiede. Antrą, susisiekimas nepablogės, visos dabartinės stotelės liks. Trečią, Žvėryno gyventojams patogesnis susisiekimas su Savanorių prospektu ir Lazdynais. Šiuo metu iš Žvėryno iki Lazdynų galima atvažiuoti tik 49 autobusu, bet reikia pėsčiomis ateiti iki T. Narbuto stotelės. Na ir galiausiai, Žvėrynas netoli nuo dabartinės 21 autobuso trasos.
22 Žvėrynas – Centras – Lazdynai
Sėlių g., T. Narbuto g., Geležinio Vilko g., A. Goštauto g., J. Tumo – Vaižganto g., V. Kudirkos g., Savanorių pr., Laisvės pr., Oslo g., Erfurto g., Architektų g.
Komentaras: jeigu 21 autobusą palikti kaip dabar, tada alternatyva būtų 22 autobuso pratęsimas iki Žvėryno. Bet žmonės, gyvenantis gyliau Žvėryne vėlgi turės eiti iki Žvėryno žiedo. Taip pat 22 autobusas pagelbės LEU studentams greičiau atvažiuoti į Savanorių prospektą.
26A Santariškės – Baltupio g. – Didlaukio g. – Žaliasis tiltas – Centras
Nuo Žaliojo tilto pratęsti iki Lukiškių aikštės.
Komentaras: 26A keleiviai nuo Lukiškių aikštės turės galimybę lengviau susisiekti su T. Ševčenkos gatve ir visomis kitomis gatvėmis šiame radiuse. Taip pat 26A neužims daug vietos Lukiškėse, nes 22 autobusas bus „išsinešdinęs“ iš ten.
40 Fabijoniškės – S. Stanevičiaus g. – Centras – Savanorių pr.
Nuo J. Tumo – Vaižganto g. važiuotų V. Kudirkos g., J. Basanavičiaus g., Savanorių pr., Kedrų g.
Atgal – Kedrų g., Žemaitės g., Savanorių pr., ..., S. Neries g.
Komentaras: tiesiog spėju, kad būtų patogu, nes Savanorių gatvės gyventojai neturi tiesioginio susisiekimo su Fabijoniškėmis ir Šeškine.
41 Stotis – Eišiškių pl. – Užusienis
Pratęsti gyliau Užusienyje.
Komentaras: ne tik aš apie tai minėjau.
49 Bukčiai – Lazdynai – Žalgirio g. – Didlaukio g. – Ateities g. – Fabijoniškės
Nuo Ateities st. pratęsti iki Kaimelio žiedo.
Komentaras: vien tik MRU studentai bus dėkingi.
50 Bajorai – Santariškės – Didlaukio g. – Antakalnis – Saulėtekis
Nuo Antakalnio pratęsti iki Saulėtekio.
Komentaras: iš Saulėtekio nėra tiesioginio ir greito susisiekimo su Santariškėmis.
52A Tarandė – Pašilaičiai – Fabijoniškės
Nuo Pašilaičių žiedo pratęsti Žemynos st., Jurgio Baltrušaičio st., Kaimelio st., A. Jonyno st., L. Giros st., P. Žadeikos st., Fabijoniškių žiedas.
Komentaras: Tarandės gyventojams bus galimybė pasirinkti dar daugiau VT.
56 Centras – Konstitucijos pr. – Šeškinė – Fabijoniškės
Važiuotų kaip ir seniau užsukant link Akropolio (..., Sąjūdžio kelias, Šeškinės kalvos, Gelvonėlio st., ...)
Komentaras: dabartinėje trasos atkarpoje, kurią aš paminėjau jau yra 40 autobusas. Antrą, keleiviams važiuojantiems iš Centro į Akropolį bus greitesnis susisiekimas, negu važiuojant 53 autobusu.
67 Parko g. – Kalno g. – Rokantiškės – Saulėtekis – Kalvarijų g. (pasiūlė Vilnietizz)
Parko g., Pramonės g., Dūmų g., Šiaurės g., Kalno g., Rokantiškių g., Viršupio g., Mileišiškių g., Pylimėlių g., Saulėtekio al., Nemenčinės pl., Antakalnio g., Žirmūnų tiltas, Šeimyniškių g., Kalvarijų g., Tuskulėnų g., Žirmūnų tiltas, ..., Parko g.
Komentaras: kad neardyti 37 autobuso trasą iki Naujosios Vilnios Vilnietizz pasiūlė naują 67 autobuso trasą. Aš pilnai sutinku. Tik išardžiau trasa į dvi dalis: Mickūnai – Naujoji Vilnia ir Naujoji Vilnia – Tuskulėnų g.
67A Mickūnai – Parko g.
Vilniaus g., Pramonės g., Linksmoji g., Parko g.
Komentaras: žr. aukščiau.
74 Stotis – Subačiaus g. – Parko g. – Naujoji Vilnia
Nuo Parko g. pratęsti iki 31 autobuso galinio punkto.
Komentaras: nebūtinas pratęsimas, bet naudos atneš. Taipogi padės atlaisvinti Naujosios Vilnios autobusų galinį punktą.
76 Bireliai – Sakališkės – Santariškės
Trumpinti iki Santariškių.
Komentaras: iš Santariškių tokiu pat keliu iki Ateities gatvės važiuoja 55 ir 55A.
87 Vanaginė – Molėtų pl. – Didlaukio g. – Kalvarijų g. – Ozo g. – Šeškinė
Nuo Ozo žiedo važiuotų Šeškinės kalvos, Gelvonėlio st., Paberžės st., Mūsninkų st.
Komentaras: važiuojantiems į Vanaginę ir iš Vanaginės atsiras dar vienas strategiškas mikrorajonas - Šeškinė.
Taip pat siūlau naują autobuso trasą pvz 57 autobusas.
57 Liepkalnis – Stotis – Algirdo g. – Centras
57 Centras – Mindaugo g. – Stotis – Liepkalnis.
Trasa: Žirnių g., Liepkalnio g., Geležinkelio g., Stoties g., V. Šopeno g., Kauno g., Algirdo g., J. Basanavičiaus g., Švitrigailos g., V. Kudirkos g., J. Tumo – Vaižganto g.
Atgal: J. Tumo – Vaižganto g., A. Goštauto g., Vasario 16-osios g., Tauro g., Mindaugo g., Kauno g., V. Šopeno g., Stoties g., Geležinkelio g., Liepkalnio g., Žirnių.
Kitas variantas Stotis – Algirdo g. – Centras ir Centras – Mindaugo g. – Stotis.
Komentaras: pastiprinimas Naujamiesčiui; patogumas Mindaugo vidurinės mokyklos vaikams; patogumas Mindaugo g. Maxima darbuotojams ir pirkėjams. Minusas – reikia leisti midi bus autobusus. Kas dėl Maximos darbuotojų, tai čia iš patikimų lūpų sužinojau, kad ir darbuotojai, ir pirkėjai, kurie neturi automobilio labai nepatenkinti, kad iki Maximos nėra VT.
Pakoregavau kai kurias Vilniaus autobusų trasas. Žiūrėkit kas išėjo.
4 Centras – Grigaičiai
Lukiškių g., Pamėnkalnio g., Pylimo g., Bazilijonų g., M. Daukšos g., Subačiaus g., Zarasų g., S. Batoro g., A. Kojelavičiaus g., Šiaurės g., Dūmų g., Pramonės g., Linksmoji g., Parko g., Pergalės g.
Komentaras: retai važiuoja 4 autobusas, todėl neturės problemų užsukant į Grigaičius ir pasiimant keleivius.
5 Pašilaičiai – Dvarčionys (darbo dienomis)
Nuo Saulėtekio alėjos iki Dvarčionių.
Komentaras: Dvarčionių gyventojams reikia daryti nereikalingą persėdimą, kad nusigauti gyliau į miestą. Su 5 autobusu jie patogiau pasieks Pašilaičius, Tuskulėnų g., Ukmergės g.
6 Fabijoniškės – Centras – Lazdynai
Gedvydžių g., S. Neries g., Laisvės pr., Ukmergės g., Geležinio Vilko g., A. Goštauto g., J. Tumo – Vaižganto g., V. Kudirkos g., Švitrigailos g., Panerių g., Naugarduko g., Vilkpėdės g., Geležinio Vilko g., Laisvės pr., Erfurto g.
Iš Lazdynų: Erfurto g., Architektų g. (į Šalnos st.), Laisvės pr., Geležinio Vilko g., ..., Gedvydžių g.
Komentaras: iš Ukmergės gatvės ir Fabijoniškių nėra tiesioginio susisiekimo su Lazdynais.
10 Markučiai – Baltupiai – Pašilaičiai
Nuo Kaimelio žiedo pratęsti iki Pašilaičių žiedo.
Komentaras: pagelbės 33 autobusui, kuris neretai važiuoja pilnas.
11 Užupis – Senamiestis – Žvėrynas – Justiniškės
Nuo Žvėryno pratęsti T. Narbuto g., Laisvės pr., Rygos g., Justiniškių g., Taikos g.
Komentaras: papildomas susisiekimas Justiniškių gyventojams su Gedimino prospektu ir Senamiesčiu. Taip pat susisiekimas su Subačiaus gatve ir Užupiu.
14 Arimų g. – Parko g. – Grigaičiai – Guriai
Nuo Grigaičių pratęsti Pergalės gatve, Šumsko plentu, Juodasis kelias iki stotelės Šumsko kryptis.
Komentaras: manau greitesnis susisiekimas Naujosios Vilnios gyventojams su Centru, Fabijoniškėmis ir Pašilaičiais naudojant 14 privežimui iki 33 autobuso. Taip pat atsilaisvins rytais 74 autobusas, nes iš kiekvieno 74 autobuso 6-10 žmonių išlipa būtent Subačiaus stotelėje ir laukia 10 arba 33 autobusus (be abejo laukia ir 11, tačiau tie išlipa dažniausiai Audėjo stotelėje).
16 Stotis – Nemėžis – Skaidiškės
Užvažiuotų į Kuprioniškes (jei yra vietos apsisukti).
Komentaras: nereikės kurti papildomo 16A autobuso.
18 Šiaurės miestelis – Antakalnis – Dvarčionys – Parko g.
P. Lukšio g., Žirmūnų g., Kareivių g., O. Milašiaus g., Lizdeikos g., Nemenčinės pl., Saulėtekio al., Plytinės g., Dvarčionių g., Keramikų g., Plytinės g., Kairėnų g., Šiaurės g., Dūmų g., Pergalės g., Parko g.
Komentaras: Antakalnis yra arčiausiai Šiaurės miestelio, todėl nereikės keisti 27 ir 37 autobuso trasas, kad būtų patogesnis susisiekimas Naujosios Vilnios gyventojams su Šiaurės miesteliu. 21 troleibusas iš Antakalnio į Žirmūnus ne išeitis, nes visų pirmą ilgiau užtruks kelyje, negu 18, važiuojantis Kareivių gatve.
21 Lazdynėliai – Žvėrynas
Lazdynėlių g., Erfurto g., Architektų g., Laisvės pr., Savanorių pr., J. Basanavičiaus g., Pylimo g., Pamėnkalnio g., J. Jasinskio g., Liubarto g., Vytauto g., Sėlių g.
Komentaras: visų pirmą, vairuotojas galės padaryti pertrauką nuo važiavimo Žvėryno žiede. Antrą, susisiekimas nepablogės, visos dabartinės stotelės liks. Trečią, Žvėryno gyventojams patogesnis susisiekimas su Savanorių prospektu ir Lazdynais. Šiuo metu iš Žvėryno iki Lazdynų galima atvažiuoti tik 49 autobusu, bet reikia pėsčiomis ateiti iki T. Narbuto stotelės. Na ir galiausiai, Žvėrynas netoli nuo dabartinės 21 autobuso trasos.
22 Žvėrynas – Centras – Lazdynai
Sėlių g., T. Narbuto g., Geležinio Vilko g., A. Goštauto g., J. Tumo – Vaižganto g., V. Kudirkos g., Savanorių pr., Laisvės pr., Oslo g., Erfurto g., Architektų g.
Komentaras: jeigu 21 autobusą palikti kaip dabar, tada alternatyva būtų 22 autobuso pratęsimas iki Žvėryno. Bet žmonės, gyvenantis gyliau Žvėryne vėlgi turės eiti iki Žvėryno žiedo. Taip pat 22 autobusas pagelbės LEU studentams greičiau atvažiuoti į Savanorių prospektą.
26A Santariškės – Baltupio g. – Didlaukio g. – Žaliasis tiltas – Centras
Nuo Žaliojo tilto pratęsti iki Lukiškių aikštės.
Komentaras: 26A keleiviai nuo Lukiškių aikštės turės galimybę lengviau susisiekti su T. Ševčenkos gatve ir visomis kitomis gatvėmis šiame radiuse. Taip pat 26A neužims daug vietos Lukiškėse, nes 22 autobusas bus „išsinešdinęs“ iš ten.
40 Fabijoniškės – S. Stanevičiaus g. – Centras – Savanorių pr.
Nuo J. Tumo – Vaižganto g. važiuotų V. Kudirkos g., J. Basanavičiaus g., Savanorių pr., Kedrų g.
Atgal – Kedrų g., Žemaitės g., Savanorių pr., ..., S. Neries g.
Komentaras: tiesiog spėju, kad būtų patogu, nes Savanorių gatvės gyventojai neturi tiesioginio susisiekimo su Fabijoniškėmis ir Šeškine.
41 Stotis – Eišiškių pl. – Užusienis
Pratęsti gyliau Užusienyje.
Komentaras: ne tik aš apie tai minėjau.
49 Bukčiai – Lazdynai – Žalgirio g. – Didlaukio g. – Ateities g. – Fabijoniškės
Nuo Ateities st. pratęsti iki Kaimelio žiedo.
Komentaras: vien tik MRU studentai bus dėkingi.
50 Bajorai – Santariškės – Didlaukio g. – Antakalnis – Saulėtekis
Nuo Antakalnio pratęsti iki Saulėtekio.
Komentaras: iš Saulėtekio nėra tiesioginio ir greito susisiekimo su Santariškėmis.
52A Tarandė – Pašilaičiai – Fabijoniškės
Nuo Pašilaičių žiedo pratęsti Žemynos st., Jurgio Baltrušaičio st., Kaimelio st., A. Jonyno st., L. Giros st., P. Žadeikos st., Fabijoniškių žiedas.
Komentaras: Tarandės gyventojams bus galimybė pasirinkti dar daugiau VT.
56 Centras – Konstitucijos pr. – Šeškinė – Fabijoniškės
Važiuotų kaip ir seniau užsukant link Akropolio (..., Sąjūdžio kelias, Šeškinės kalvos, Gelvonėlio st., ...)
Komentaras: dabartinėje trasos atkarpoje, kurią aš paminėjau jau yra 40 autobusas. Antrą, keleiviams važiuojantiems iš Centro į Akropolį bus greitesnis susisiekimas, negu važiuojant 53 autobusu.
67 Parko g. – Kalno g. – Rokantiškės – Saulėtekis – Kalvarijų g. (pasiūlė Vilnietizz)
Parko g., Pramonės g., Dūmų g., Šiaurės g., Kalno g., Rokantiškių g., Viršupio g., Mileišiškių g., Pylimėlių g., Saulėtekio al., Nemenčinės pl., Antakalnio g., Žirmūnų tiltas, Šeimyniškių g., Kalvarijų g., Tuskulėnų g., Žirmūnų tiltas, ..., Parko g.
Komentaras: kad neardyti 37 autobuso trasą iki Naujosios Vilnios Vilnietizz pasiūlė naują 67 autobuso trasą. Aš pilnai sutinku. Tik išardžiau trasa į dvi dalis: Mickūnai – Naujoji Vilnia ir Naujoji Vilnia – Tuskulėnų g.
67A Mickūnai – Parko g.
Vilniaus g., Pramonės g., Linksmoji g., Parko g.
Komentaras: žr. aukščiau.
74 Stotis – Subačiaus g. – Parko g. – Naujoji Vilnia
Nuo Parko g. pratęsti iki 31 autobuso galinio punkto.
Komentaras: nebūtinas pratęsimas, bet naudos atneš. Taipogi padės atlaisvinti Naujosios Vilnios autobusų galinį punktą.
76 Bireliai – Sakališkės – Santariškės
Trumpinti iki Santariškių.
Komentaras: iš Santariškių tokiu pat keliu iki Ateities gatvės važiuoja 55 ir 55A.
87 Vanaginė – Molėtų pl. – Didlaukio g. – Kalvarijų g. – Ozo g. – Šeškinė
Nuo Ozo žiedo važiuotų Šeškinės kalvos, Gelvonėlio st., Paberžės st., Mūsninkų st.
Komentaras: važiuojantiems į Vanaginę ir iš Vanaginės atsiras dar vienas strategiškas mikrorajonas - Šeškinė.
4 O kam jis Grigaičiuose reikalingas? Ten 14 pakanka
5 Iki 2009 m. jau važinėjo iki Dvarčionių keliais reisais per dieną ir, kaip suprantu, važinėjo tuščias. Žiedas ten yra labai mažas- ilgi autobusai negalės ten stovėti, nes trukdys 18 ir 38.
6 kad maršruto trasa ir taip pakankamai ilga. Be to, yra 7 ir 55/55A autobusai, dar troleibusai nuo Pašilaičių ir Skalvių, jų turėtų pakakti dėl susisiekimo į Lazdynus.
10 Neišeis nieko- Pašilaičių žiedas ir taip perpildytas. Dar 8 autobusai ten tiesiog netilps.
11 Nauda nuo tokio pratęsimo irgi kažkaip abejotina. Justiniškių gyventojų susisiekimas su centrine miesto dalimi ir taip yra puikus.
14 Atkarpoje arp Grigaičių ir Gurių nėra kam naudotis VT. O dėl privežimo prie 33- kam to reikia? Yra 31 ir 74 maršrutai- jų turėtųu pakakti.
16 16A todėl ir panaikino, kad iki Kuprioniškių jis dažnai važiavo tuščias. Nuo stotelės Minsko plente atstumas nėra labai didelis- galima ir pėsčiom paeiti.
18 Atkarpai Saulėtekis-Šiaurės miestelis aptarnauti tikrai nereikia taip dažnai kursuojančio maršruto kaip 18. Be to, kam leisti jį Kareivių gatve, kur keleivių praktiškai nėra?
21/22 Ta pati problema- Žvėryno žiede ir taip neretai trūksta vietos. Be to, nemanau, kad 21 ir 22 ten reikia. Vistiek važiavimas dideliais ratais iki Lazdynų gausis. Man atrodo, geriau jau važiuoti 3 troleibusu iki Karoliniškių žiedo ir nuo ten pėsčiom paeiti.
26A Nebloga idėja
40 O kam jo iki Savanorių pr. reikia? Ne taip jau toli yra 2, 6, 24,73 maršrutai, kurie kursuoja pakankamai dažnai.
49 Taip pat jis gali netilpti Kaimelio žiede. Iki MRU galima paėjėti nuo Didlaukio arba Ateities stotelių. Taip pat yra 55/55A.
50 Idėja nebloga, atrodo, kažkur apie ją jau diskutavom
52A Nuo Pašilaičių žiedo transporto ir taip nemažai. Nemanau, kad reikia jį pratęsti iki Fabijoniškių.
56 Dabar jis jau negalės užsukti į Akropolį, nes, pradėjus ir neužbaigus statyti Nacionalinio stadiono, ten nebeliko žiedo, kuriame autobusas apsisukdavo. Iki Akropolio galima paeiti nuo stotelės "Šeškinė"- nėra ten taip toli.
67 Na, nors pats ir siūliau, bet šį pasiūlymą nelaikau labai jau optimaliu. Atrodo, jau aiškinau, kodėl
74 Tai kad stotelėje "Naujoji Vilnia" perpildymo problema taip pat egzistuoja. Mano nuomone, 4 ir 31 ten per akis.
76 Kam jį trumpinti? Studentai bus tikrai nepatenkinti. Juk iš dalies dėl jų jis ir kursuoja iki Ateities st.
87 Irgi nemanau, kad Šeškinėje jo kažkas pasigęsta
Be to, nepamiršk, kad, ilginant maršrutų trasas, neretai, siekiant išlaikyto kursavimo intervalą, tenka paleisti jais daugiau transporto priemonių, o tai neretai yra nuostolinga.
Nepriimk asmeniškai, bet bent jau man tavo pasiūlymai nėra labai priimtini. Dažnai, siūlydamas ilginti kurių nors maršrutų trasas, nepagalvoji, ar ten tikrai reikia tiesioginio susisiekimo, kokios yra alternatyvos ir pan. Siūlai ilginti kurį nors maršrutą vien tik vardan tiesioginio susisiekimo, ir kad neduokdie netektų keleiviams paeiti pėsčiom kokią vieną stotelę. Argi paeit šiek tiek yra taip baisu? Suprask, negali viešasis transportas prie kiekvieno keleivio poreikių. Tai tiek. Ačiū, kad nesi abejingas VT problemoms ir bandai ieškoti sprendimų. Tik reikia šiek tiek geriau patyrinėti situaciją, kad siūlyti savo maršrutus. Sėkmės
Manau nereikia čia išradinėti dviračio kabinantis prie kiekvieno maršruto trasos. Manau reikėtu labiau domėtis vairuotojų grafikais jei aišku yra tokia galimybė. Na, bet tai tik garsiai išsakyta mano nuomonė.
10 Neišeis nieko- Pašilaičių žiedas ir taip perpildytas. Dar 8 autobusai ten tiesiog netilps.
49 Taip pat jis gali netilpti Kaimelio žiede. Iki MRU galima paėjėti nuo Didlaukio arba Ateities stotelių. Taip pat yra 55/55A.
56 Dabar jis jau negalės užsukti į Akropolį, nes, pradėjus ir neužbaigus statyti Nacionalinio stadiono, ten nebeliko žiedo, kuriame autobusas apsisukdavo. Iki Akropolio galima paeiti nuo stotelės "Šeškinė"- nėra ten taip toli.
76 Kam jį trumpinti? Studentai bus tikrai nepatenkinti. Juk iš dalies dėl jų jis ir kursuoja iki Ateities st.
Siūlai ilginti kurį nors maršrutą vien tik vardan tiesioginio susisiekimo, ir kad neduokdie netektų keleiviams paeiti pėsčiom kokią vieną stotelę. Argi paeit šiek tiek yra taip baisu? Suprask, negali viešasis transportas prie kiekvieno keleivio poreikių. Tai tiek. Ačiū, kad nesi abejingas VT problemoms ir bandai ieškoti sprendimų. Tik reikia šiek tiek geriau patyrinėti situaciją, kad siūlyti savo maršrutus. Sėkmės
10: Sakai dar 8 autobusai netilps. Kam iškart ten 8 autobusus kišti, kai maksimum 2 autobusai iškart būtų.
49: Jei studentai gali paeiti iki Didlaukio g., tai ir 76 autobuso studentai gali išlipti Santariškėse ir persėsti į 55 arba 55A. Jokios problemos.
56: Nesakiau, kad jis užsuktu prie pat Akropoliaus, o sakiau, kad sustotų Šeškinės kalvos stotelėje (kai užsukdavo prie Akropoliaus, tai ir stotelė ten vadinosi Akropolis).
76: jau atsakiau.
Visi forumiečiai turi vieną atsakymą į visus klausymus: ''galima pėsčiomis''. Problema, kad ne visi gali pėsčiomis. Ėjimas pėsčiomis tikrai nedaro VT populiaresniu, todėl visi persėda į automobilius ir aš jų nesmerkiu. Tai gal kam 50 autobusą leisti į Bajorus, galima gi pėsčiomis iki Santariškių. Kam 34 Visoriuose? Iki Santariškių netoli. Kam tiek autobusų į Lazdynus kai Laisvės prospektu važiuoja 11, 16, 18 ir 18A troleibusai ir visai netoli Karoliniškės kur yra 1, 3 ir 9 troleibusai? Kam Pilaitėje autobusai, jei Laisvės prospektas netoli? Ir tokių pavyzdžių visas Vilnius. Daug pažįstamų iš Baltupių ir Fabijoniškių iki centro pėsčiom nueidavo per 30-40 minučių. Tai išimkim autobusu iš šių rajonų, galima gi ir pėsčiomis per tiek pat laiko nueiti.
"Suprask, negali viešasis transportas prie kiekvieno keleivio poreikių." Ne kiekvieno keleivio, o kiekvieno mikrarojono poreikių. Ir patikėk gali.
Išsakiau, ką galvoju, todėl nepykit už kritikos strėles į Jūsų, forumiečių, daržą.
1) Pašilaičių žiedo rezervai jau visiškai išsemti- net ir 2-3 autobusai ten jau nebetilps
2) O kam tas persėdimas? 76 dubliuoja kitus maršrutus viso labo 2-3 stotelės, tad dėl to nėra jokių nuostolių.
3) Dėl 56- tuo labiau netinkamas pasiūlymas, jei jis neužsuks prie Akropolio. Juk esi buvęs ten, tai turbūt supranti, kad autobusui, ką tik užvažiavusiam iš Ukmergės gatvės, teks per 150 metrų spėti persirikiuoti per 5 juostas, kad galėtų pasukti į kairę, į Gelvonų gatvę. O dar turint omeny, kad ta sankryža neretai yra itin apkrauta. Abejoju, ar išvis įmanoma atlikti tokį manevrą. O jei ir įmanoma, tai pagalvok, kiek tai atims nervų iš vairuotojų ir nervų iš tavęs. Greičiau nueisi nuo nuo Šeškinės stotelės.
1) Pašilaičių žiedo rezervai jau visiškai išsemti- net ir 2-3 autobusaii ten jau nebetilps
2) O kam tas persėdimas? 76 dubliuoja kitus maršrutus viso labo 2-3 stotelės, tad dėl to nėra jokių nuostolių.
3) Dėl 56- tuo labiau netinkamas pasiūlymas, jei jis neužsuks prie Akropolio. Juk esi buvęs ten, tai turbūt supranti, kad autobusui, ką tik užvažiavusiam iš Ukmergės gatvės, teks per 150 metrų spėti persirikiuoti per 5 juostas, kad galėtų pasukti į kairę, į Gelvonų gatvę. O dar turint omeny, kad ta sankryža neretai yra itin apkrauta. Abejoju, ar išvis įmanoma atlikti tokį manevrą. O jei ir įmanoma, tai pagalvok, kiek tai atims nervų iš vairuotojų ir nervų iš tavęs. Greičiau nueisi nuo nuo Šeškinės stotelės.
Mano pasiūlytas 49 irgi dubliuoja tik porą stotelių.
Visi forumiečiai turi vieną atsakymą į visus klausymus: ''galima pėsčiomis''. Problema, kad ne visi gali pėsčiomis. Ėjimas pėsčiomis tikrai nedaro VT populiaresniu, todėl visi persėda į automobilius ir aš jų nesmerkiu. Tai gal kam 50 autobusą leisti į Bajorus, galima gi pėsčiomis iki Santariškių. Kam 34 Visoriuose? Iki Santariškių netoli. Kam tiek autobusų į Lazdynus kai Laisvės prospektu važiuoja 11, 16, 18 ir 18A troleibusai ir visai netoli Karoliniškės kur yra 1, 3 ir 9 troleibusai? Kam Pilaitėje autobusai, jei Laisvės prospektas netoli? Ir tokių pavyzdžių visas Vilnius. Daug pažįstamų iš Baltupių ir Fabijoniškių iki centro pėsčiom nueidavo per 30-40 minučių. Tai išimkim autobusu iš šių rajonų, galima gi ir pėsčiomis per tiek pat laiko nueiti.
"Suprask, negali viešasis transportas prie kiekvieno keleivio poreikių." Ne kiekvieno keleivio, o kiekvieno mikrarojono poreikių. Ir patikėk gali.
Išsakiau, ką galvoju, todėl nepykit už kritikos strėles į Jūsų, forumiečių, daržą.
Kažkaip neadekvačiai čia lygini. Situacija situacijai nelygu. Žinoma, kad Bajorai yra per toli nuo Santariškių, kad šį atstumą būtų galima įveikti pėsčiomis. Bet štai nuo Ateties stotelės iki MRU nė kilometro nėra, jaunam studentui nėra didelės problemos pėsčiom praeiti. Galiausiai visada yra alternatyva- važiuoti su persėdimu. Nereikia jų taip bijoti. Kai bus įvestas valandinis bilietas, persėdimų skaičius neturės įtakos kelionės kainai. Suprantu, ne visada tai yra patogu, bet nereikia nė tikėtis, kad viešasis transportas veš kiekvieną keleivį nuo durų iki durų. Taip pat nereikia tikėtis, kad stotelė bus prie kiekvienos laiptinės. Jeruzalės mikrorajone, kuriame aš gyvenu, iš kai kurių vietų iki artimiausios VT stotelės yra iki 1 km, bet žmonės vaikšto ir nedejuoja, neprašo, kad autobusai suktų trigubus ratus kvadratus po jų rajoną. Tarkime, Balsių soduose kai kurių sodininkų bendrijų gyventojams iki artimiausios stotelės reikia eiti iki 2 km, bet niekam nė į galvą neateina reikalauti, kad siauromis ir neasfaltuotomis gatvėmis pas juos važiuotų autobusai. Užmiestyje gyvenantiems kartais ir ilgesnius atstumus pėsčiomis praeina. Štai mano tėvas vaikystėje kas rytą ėjo 2 km iki mokyklos ir neburbėjo. Išvis, kodėl šiais laikais mes taip apsileidom? Net 400 metrų sunku paeiti. Vežimui nuo durų iki durų yra taksi. Viešasis transportas veikia kitokiais principais. Ir niekas čia dviračio neišradinėja- VT taip veikia visame pasaulyje, pradedant Australija, baigiant Vakarų Europa. Niekur nėra tikslo privežti prie kiekvienos laiptinės.
Kas dėl vaikščiojimo 30-40 min.- ir vėl hiperbolizuoji ne vietoje. Pavyzdžiui, aš kartais, kai yra gera nuotaika, einu namo iš centro pėsčiom. Vasarą išvis po visą miestą pedalus minu Bet juk niekas neprašo kasdien eiti panašius atstumus. Niekas neprašo kas rytą vaikščioti nuo Pilaitės iki Laisvės pr. Bet 700-800 m- tikrai ne tokie atstumai, kad jų negalima būtų įveikti pėsčiom kasryt. Juk visada bus kitas variantas- važiuoti su persėdimu. Bet reikalauti tiesioginio maršruto bet kur yra kvaila. Nieko asmeniško. Peace.
Kažkaip neadekvačiai čia lygini. Situacija situacijai nelygu. Žinoma, kad Bajorai yra per toli nuo Santariškių, kad šį atstumą būtų galima įveikti pėsčiomis. Bet štai nuo Ateties stotelės iki MRU nė kilometro nėra, jaunam studentui nėra didelės problemos pėsčiom praeiti. Galiausiai visada yra alternatyva- važiuoti su persėdimu. Nereikia jų taip bijoti. Kai bus įvestas valandinis bilietas, persėdimų skaičius neturės įtakos kelionės kainai. Suprantu, ne visada tai yra patogu, bet nereikia nė tikėtis, kad viešasis transportas veš kiekvieną keleivį nuo durų iki durų. Taip pat nereikia tikėtis, kad stotelė bus prie kiekvienos laiptinės. Jeruzalės mikrorajone, kuriame aš gyvenu, iš kai kurių vietų iki artimiausios VT stotelės yra iki 1 km, bet žmonės vaikšto ir nedejuoja, neprašo, kad autobusai suktų trigubus ratus kvadratus po jų rajoną. Tarkime, Balsių soduose kai kurių sodininkų bendrijų gyventojams iki artimiausios stotelės reikia eiti iki 2 km, bet niekam nė į galvą neateina reikalauti, kad siauromis ir neasfaltuotomis gatvėmis pas juos važiuotų autobusai. Užmiestyje gyvenantiems kartais ir ilgesnius atstumus pėsčiomis praeina. Štai mano tėvas vaikystėje kas rytą ėjo 2 km iki mokyklos ir neburbėjo. Išvis, kodėl šiais laikais mes taip apsileidom? Net 400 metrų sunku paeiti. Vežimui nuo durų iki durų yra taksi. Viešasis transportas veikia kitokiais principais. Ir niekas čia dviračio neišradinėja- VT taip veikia visame pasaulyje, pradedant Australija, baigiant Vakarų Europa. Niekur nėra tikslo privežti prie kiekvienos laiptinės.
Kas dėl vaikščiojimo 30-40 min.- ir vėl hiperbolizuoji ne vietoje. Pavyzdžiui, aš kartais, kai yra gera nuotaika, einu namo iš centro pėsčiom. Vasarą išvis po visą miestą pedalus minu Bet juk niekas neprašo kasdien eiti panašius atstumus. Niekas neprašo kas rytą vaikščioti nuo Pilaitės iki Laisvės pr. Bet 700-800 m- tikrai ne tokie atstumai, kad jų negalima būtų įveikti pėsčiom. Juk visada bus kitas variantas- važiuoti su persėdimu. Bet reikalauti tiesioginio maršruto bet kur yra kvaila. Nieko asmeniško. Peace.
Tas valandinis bilietas kažkokios naudos neduos, nes tie kas turi mėnesinį e. bilietą vis tiek mokės tiek pat.
Kas dėl vaikščiojimo pėsčiomis - kodėl tu vis verti mane sportuoti? Jeigu noriu sportuoti - tam turiu stadionus, o ne tada kai reikia greitai nuvažiuoti iš taško A į tašką B. Atleisk, bet kalbėti apie tavo tėvą vaikystėje nelogiška. Buvo skirtingas amžius, Vilniaus teritorija nebuvo tokia išsibarsčiusi velniai žino kur. Reikėjo statyti Vilnių taip, kaip stato Europoje, o nepalikinėti tuščio ploto tarp mikrorajonų. Kam reikėjo Naująją Vilnią taip toli statyti nuo centro? Kodėl Tarandė, Perkūnkimis, Grigiškės, Salininkai, Pagiriai ir kiti rajonai taip toli pastatyti? Gerai, tai praeities klaidos. Tai kokio velnio ir dabar stato kvartalus velniai žino kur? Yra tos laisvos teritorijos Vilniuje, čia ne Kinija, kur nėra vietos kur namus statyti.
Viskas tai tik Sovietinis gyvenimo mokymas, kuris sėdi mūsų galvose. Jei tada vaikščiojom į darbą kilometrus tai ir dabar reikia (mano paties močiutė į darbą vaikščiojo 5 km, nors buvo alternatyva su kažkokiu krovininių busiku važinėti - neatsimenu markės). Avalynė pirko visi, bet su ja nevaikščiojo, neduok Dieve išsipurvins. Taip ir dabar. Yra puikus VT, tik nemokam išnaudoti jo privalumų. Ir nereikia lygintis į Europą, toli mums iki jos. Kai gyvent pradėsim kaip europiečiai, mąstyti kaip europiečiai, tada ir galėsim sakyti "O vat Europoje taip".
Jei aš turėčiau dviratį, aš irgi važinėčiau su juo po Vilnių. Nors ne, ne taip parašiau, jei mokėčiau važinėti dviračiu, tada juo ir važinėčiausi.
Taipogi sakyti, kad aš bijau tų persėdimų yra naivu. Kas jau kas, bet gyvenant 20 metų Naujojoje Vilnioje aš tikrai gyvuoju tik persėdimų dėka.
Bet viskas tai tik kalbos, svarbiausia, kad jus, forumiečiai, tik kalbat, kad reikia gerinti VT, reikia, reikia, reikia, bet kodėl savo idėjas nesistengiat įgyvendinti? Apskritai, kodėl tų idėjų tiek mažai, kai jūsų tiek daug?
Aš visada sakau tiesą į akis, toks jau gimiau. Jei kažką įžeidžiau - nepykit, arba susiraskit mane ir sumuškit.
<....> Balsių soduose kai kurių sodininkų bendrijų gyventojams iki artimiausios stotelės reikia eiti iki 2 km, bet niekam nė į galvą neateina reikalauti, kad siauromis ir neasfaltuotomis gatvėmis pas juos važiuotų autobusai. <...>
Klysti dėl Balsių soduose gyvenančių sodų bendrijų gyventojų. Būtent, kad jau yra išsiųstas į savivaldybę prašymas–projektas praplatinti Kryžiokų sodų 7-ąją g., kurią bus nukreiptas dabartinis viešasis transportas ir jis važiuos pro Balsių sodus, tokiomis gatvėmis Ragučio g., Balsių g., Bubilo g., Kryžiokų sodų 7-oji g., Užpalių g., toliau senąją trasa.
Šiuo metu, kai jau iki Balsių Mokyklos ryte apie 7:33 val., 76 maršruto autobusai važiuoja į miestą, tai pasidaro sausakimšas, net perpildytas būna vien važiuojančių į miestą 76 maršruto autobusu mokiniai važiuoja tik iki Balsių Mokyklos. Kiekvieną dieną 76 autobusu iš Birelių, Sakališkių, Pagubės, Naujanerių, Krakiškių, Kryžiokų, Balsių, važiuoja sausakimšas autobusas ir jie po to visi išlipa jeigu išlipo 200 mokinių prie Balsių Mokyklos, tai tiek pat įlipo suaugusiųjų važiuojančių į miestą. Kaip matai 76 nuo 2011 m., rudenio tapo populiaresnis, pelningesnis, netgi už 36 arba net 35.
Bet viskas tai tik kalbos, svarbiausia, kad jus, forumiečiai, tik kalbat, kad reikia gerinti VT, reikia, reikia, reikia, bet kodėl savo idėjas nesistengiat įgyvendinti? Apskritai, kodėl tų idėjų tiek mažai, kai jūsų tiek daug?
Aš visada sakau tiesą į akis, toks jau gimiau. Jei kažką įžeidžiau - nepykit, arba susiraskit mane ir sumuškit.
Ne tik kalbos. Visų pirma, tie kas stengiasi, kad būtų įgyvendintos kai kurios idėjos, jie jas teikia ir jas įgyvendina, o ne tupi šitame forume ir rašinėja.
Asmeniškai Kaune mano įgyvendintos idėjos: 29E atsiradimas, 29 trasos korekcija, angliškų pranešimų 29 atsiradimas, 16 korekcija, 27 korekcija (na, dabar jau vėl reikėtų koreguot) ir dar nemažai įvairiausių su VT susijusių pakeitimų, kurių visų jau net neatsimenu. Kadangi siūlymų/idėjų sugeneravimui ir tinkamam pateikimui reikia laiko, o jų įgyvendinimas trunka nuo 3 mėn. iki metų ar ilgiau, tai ir užtrunka viskas. O kad nežinai, jog pokyčiai vykdomi, nereikia sakyti, kad idėjos neteikiamos, kad čia tik plepama.
Kita vertus, teisingai pasakei - kad mūsų nemažai, todėl ir idėjų turi būti daug ir geriausios jų teikiamos. Tik esti problema, jog kiekvienas mano, jog jų idėja geriausia. O ją neįgyvendinus - pyksta. Gerai, kai pamažu žmonės rašo Viešojo transporto entuziastų puslapio kūrėjams (entuziastai.marsrutai.lt) ir vis dažniau klausia mūsų nuomonės, konsultuojasi dėl vienos ar kitos idėjos. Tada lengviau ir ją sugeneruoti, ir prie realybės priartinti, ir kai kuriuos dalykus paaiškinti. Nes daugelis keleivių mano, jog jie yra pasaulio bambos, mokančios kelis varganus litus ir manantys, kad jie turį būti aptarnauti kaip išskirtiniai garbės svečiai, kartais netgi priduriama, jog automobiliu keliauti būtų pigiau. Nors keliai turi daug gerų pasiūlymų, bet tiek pat daug ir nevykusių, o ir vertinimai ne visada adekvatūs, tik rėkiama daug.
Kompleksinių sprendimų stoka iš politikų pusės yra didžiausia luošo VT problema. Turbūt bėda ir ta, kad VT organizuoja politikai ir besmegeniai, o ne profesionalūs VGTU baigę transporto specialistai.
Gerai, kad yra VT entuziastai, kurie buriasi, diskutuoja, ir taip gimsta viena kita gera idėja, bet nereikia savęs taip aukštinti ir manyti, kad kiekvienas siūlymas yra idealus. Reikia vertinti labai kritiškai, nes tie mano minėti politikai vertina... jei teisybę sakant, tai nelabai ir linkę vertinti, paskaito, palinksi galvomis ir nutaria geriau nieko nekeisti, nes liaudis vėl rėks: anaip buvo geriau, kam tie pakeitimai, buvome pripratę ir t.t. Taigi VT besirūpinantys savivaldos atstovai labiau mąsto iš politinės perspektyvos (apsimoka taip daryti ar ne), o ne svarsto šitai naudinga keleiviams ir visai VT sistemai, ar ne.
Todėl norint teikti siūlymus, kuriuos galbūt įgyvendins, reikia išmanyti ne vien apie VT sistemą, bet ir suprasti, ką jie galvoja. Todėl kai kurie entuziastų tvirtesni ir nelabai derantys prie jų polinkio būti už VT atsakymai tėra parodymas, kad ne viskas yra paprasta, kad situacija yra kitokia, negu ją mato keleivis ir nereikia kelti priešo teorijų, neva VT entuziastai susivieniję su politikais (teko tokių kaltinimų girdėti). Siūlau daugiau pasitikėti tais, kurie išmano, ką kalba.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Gerai, kad yra VT entuziastai, kurie buriasi, diskutuoja, ir taip gimsta viena kita gera idėja, bet nereikia savęs taip aukštinti ir manyti, kad kiekvienas siūlymas yra idealus.
Ne aukštinau čia savęs, tačiau jei visi kartų pagalvotumėm, išeitų labai daug gero.
Aš tik pasiūliau tuos maršrutus, kuriuos mano manymų galima koreguoti. O dabar tik reikia atsisėsti ir drauge nuspręsti, išklausyti visų čia esančių nuomonės ir prieiti prie optimaliausio sprendimo.
Jei bent du maršrutai būtų pakoreguoti keleivių labui - būtų padarytas geras darbas.
Ne aukštinau čia savęs, tačiau jei visi kartų pagalvotumėm, išeitų labai daug gero.
Aš tik pasiūliau tuos maršrutus, kuriuos mano manymų galima koreguoti. O dabar tik reikia atsisėsti ir drauge nuspręsti, išklausyti visų čia esančių nuomonės ir prieiti prie optimaliausio sprendimo.
Jei bent du maršrutai būtų pakoreguoti keleivių labui - būtų padarytas geras darbas.
Siūlau tada gyvai Vilniuje susitikti kurią nors savaitę kavinukėje ir pasitarti. Mettal, ar verta man gaišti savo labai ribotą laiką ir dėl to važiuoti į Vilnių? Jei taip, tuomet galima padirbėti, aš visada teigiamai nusiteikęs ką nors daryti, siekiant pabudinti VT vadovus. Taigi kol kas palauksiu, ką pasakys Mettal, aš, tiesą sakant, tik akimis permečiau siūlymus, bet į juos neturėjau laiko gilintis. Galiu pagirti už iniciatyvą Ai, dėl aukštinimo... na, ne apie asmeniškai ten rašiau - apie visus apskritai.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Siūlau tada gyvai Vilniuje susitikti kurią nors savaitę kavinukėje ir pasitarti. Mettal, ar verta man gaišti savo labai ribotą laiką ir dėl to važiuoti į Vilnių? Jei taip, tuomet galima padirbėti, aš visada teigiamai nusiteikęs ką nors daryti, siekiant pabudinti VT vadovus. Taigi kol kas palauksiu, ką pasakys Mettal, aš, tiesą sakant, tik akimis permečiau siūlymus, bet į juos neturėjau laiko gilintis. Galiu pagirti už iniciatyvą Ai, dėl aukštinimo... na, ne apie asmeniškai ten rašiau - apie visus apskritai.
Ačiū Bet vat kažkaip susitikimams ir aš laiko neturiu. Nors ne tiek laiko, kiek sveikatos neturiu, todėl galiu tik čia reikšti savo nuomone...
Ačiū Bet vat kažkaip susitikimams ir aš laiko neturiu. Nors ne tiek laiko, kiek sveikatos neturiu, todėl galiu tik čia reikšti savo nuomone...
Virtualiu būdu nieko nenutarsime arba pasitarimas truks mažiausiai 3 mėn. - kalbu iš asmeninės patirties. Juk prieš teikiant siūlymą, reikėtų pateikėjų parašų. Arba viską forminti man savo vardu, bet tokiu atveju turiu principinę nuostatą - kas man nepatinka, viską permodeliuoju kaip aš noriu - tiesiog nepasirašinėju prie man nepatinkančių minčių.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment