Parašė Vilnietizz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)
Collapse
X
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąAr tai buvo volvo 7700? Gal kokios kitos markes autobuse tai buvo ,kur sustatyti net ne pixel kompiuteriukai ,o dar ten kazkokie kitokie ,senesni.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTuomet tegul geriau 12 stoja stotelėje prie Stoties rūmų (trol.1,2,5,7), nes ji yra erdvesnė už 16-ojo, kuri yra labai užimta dar ir dėl to, kad joje ir autobusai kartais sustoja. Tokiu atveju 12-as netrukdys stoviniuojantiems troleibusams
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąSenas pranešimas suderintas su durų atidarinėjimu ir uždarymu, o naujas- pagal ridą.
Comment
-
Parašė Marius555 Rodyti pranešimąTurbūt ne pagal ridą o GPS principu.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąPagal ridą. Kiekvienam maršrutui ir kiekvienai atkarpai tarp stotelių yra išmatuota rida. Jei stotelės būtų atpažįstamos pagal GPS, tada kiekvienoje stotelėje kur nors prie stulpo turėtų būti įmontuotas daviklis, pagal kurį autobuso borto kompiuteris pats "suprastų" kokia tai stotelė. Kadangi tai didžiulės investicijos, pasirinktas paprastesnis būdas - pagal ridą.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKodėl sunku. Tiesiog viename būgne patalpinti du 12-ojo maršruto tvarkaraščius . Vieną pavadinti "Žirmūnai-Žemieji Paneriai", kitą- atvirkščiai.
Nemanau, kad žmonės painiosis, nes 36 autobusas Balsiuose ir 18 bei 38 Dvarčionyse irgi sustoja vienoje stotelėje su dviejų krypčių tvarkaraščiais, bet nemanau, kad žmonės painiojasi.
O 12 taip pat turėtų stoti atskirai važiuojant į Panerius galėtų sustoti prie Autobusų Stoties, o Važiuojant į Žirmūnus prie Geležinkelio Stoties tada tikrai nesupainios.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąNa kur gi dvarcionyse sustoja toje pacioje stoteleje...niekada matyt nebuvai dvarcionyse. sustoja skirtingose stotelese,nes kaip kitaip zmogus zinotu i kur vaziuoja autobusas ,jei jis butu ne su elektroniniu tablo,o su paprasta lentele.
Balsiuose taip-sustoja toje pacioje stoteleje,bet ten jau matosi is kurios puses autobusas atvaziavo ir kur jis vaziuos toliau.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąSenas pranešimas suderintas su durų atidarinėjimu ir uždarymu, o naujas- pagal ridą. Senajame kita stotelė pranešama iš karto po durų uždarymo, naujame- pusiaukelėje tarp stotelių. Vakar veikė būtent pirmas būdas! Bet galiu liudyti, kad Mijola buvo įjungta!!!Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė Marius555 Rodyti pranešimąO kodėl reikalingi davikliai? Automobilinis GPS atpažįsta buvimo vietą nepriklausomai nuo to, ar jis yra mieste, ar atokiame kaimelyje, kur tikrai nėra jokių daviklių. Todėl autobuso kompiuteryje tiesiog turi būti užinstaliuota GPS programa su stotelių buvimo vieta ir viskas. Bent jau taip aš manau.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė centras85 Rodyti pranešimąSu 36 ir 76 maršruto vienoje stotelėje stoja tiek St. Naujaneriai ir St. Balsiai ir yra pastebėta, kad žmonės juos painiuoja tiek St. Naujaneriai ir tiek St. Balsiai, nes nežiūri iš kokios pusės jie atvažiuoja. Dažniausiai panioją autobusus St. Naujaneriai, nes galvoja, kad visi atvažiavę autobusai iš miesto toliau, kaip už Naujanerių nevažiuoja. Bet kai pasakai, kad važiuoja ne į miestą. Tai tada būna tokie riksmai, kaip gali būti, kad ne į miestą važiuoją, turi važiuoti į miestą. O kai pasakai, kad atvažiuos autobusas iš Pagubės arba Birelių ir važiuos į miestą tada nusiramina. Su tokiais atvejai susiduriu, kiekvieną mielą pavasario, vasaros ir rudens bei žiemos dienomis. Tai, kad geriau į miestą važiuojantys stotų atskirai.
O 12 taip pat turėtų stoti atskirai važiuojant į Panerius galėtų sustoti prie Autobusų Stoties, o Važiuojant į Žirmūnus prie Geležinkelio Stoties tada tikrai nesupainios.Parašė centras85 Rodyti pranešimąTai, kad nevisi žiūri. Ir Beje iš Pagubės ir Birelių atvažiuojančius autobusus tiek St. Naujaneriai ir tiek St. Balsiai už stoja Kioskai.Paskutinis taisė Ametistas; 2010.01.15, 16:51.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
OMG kokią čia problemą sukėlė dvikryptės stotelės. Ar sunku parkams ant lapo prispausdinti kryptį nurodančius tekstus ir uzklijuoti ant kietesnio paviršiaus? Turbūt prireiktų kokių 10lt, o gal Vilniaus VT ir tiek nebegali skirti... Ir problema būtų išspręsta, niekam nebūtų svarbu pamatyti iš kurios pusės atvažiuoja transporto priemonė.دائما الليتوانيه
Comment
-
Parašė arsiakas Rodyti pranešimąOMG kokią čia problemą sukėlė dvikryptės stotelės. Ar sunku parkams ant lapo prispausdinti kryptį nurodančius tekstus ir uzklijuoti ant kietesnio paviršiaus? Turbūt prireiktų kokių 10lt, o gal Vilniaus VT ir tiek nebegali skirti... Ir problema būtų išspręsta, niekam nebūtų svarbu pamatyti iš kurios pusės atvažiuoja transporto priemonė.
1. Vilniaus VT parkų darbuotojai nesistengia patys mąstyti.
2. Vilniaus VT keleiviai nesistengia būti pilietiškais ir nekelia tokių problemų viešai, nekontaktuoja su parkais (gal vežėjai net nežino, kad keleiviai su tokia problema susiduria).
Žodžiu, abidvi pusės yra aptingusios ir laukia, kol už juos kas nors ką nors padarys.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Stotyje su 12 kils didelių problemų. Aišku, geriausia būtų, kad jis stotų, kaip nurodė centras85, bet trukdys tai, kad stotyje paprastai stovi 1 16-as ir 12-as turės laipinti keleivius ant važiuojamosios dalies, nes:
1. Čia jo tarpinė stotelė ir jis negali čia stovėti.
2. Jei jis sustos už 16-o, jis prastovės čia ilgai (tai yra neišvengiama dėl kamščių ir joks derinimas čia nepadės).
3. Sustojęs, jis trukdys 1, 2, 5, 7 ir 20 troleibusų eismui, nes jis užims jų liniją.
Manau, kad vienintelė išeitis būtų tokia: paimti pavyzdį iš Kauno ir atlikus tyrimus maksimaliai priderinti 15-o grafiką prie įmonių darbo laiko ir palikti 1-2 mašinas (Kauno pavyzdys - retai kursuojantys autobusai derinami maksimaliai prie keleivių poreikių).
Nepyk, Vilnietizz, bet manau, kad šita užduotis (tiksliau maršruto trasa) nėra labai tinkama.
Na, kadangi niekas be skunk toliau nespėliojo, kieno ten grafiką buvau pateikęs, pasakau atsakymą. Taip! Tai 5-o maršruto grafikas, kai juo važinėjo tik trumpi autobusai. Pirmas spėjimas ir iš karto teisingas
Comment
-
Mettal , puikiai tave suprantu, kaip žinantį viešąjį transportą daug geriau už mane, ir nepykstu
Tvarkoj, tema su 12-u uždaryta.
Tada kyla klausimas- o jeigu vietoj 12-o analogišku pavidalu pakeisti 6-ojo maršruto trąsą, kartu panaikinant 5-ąjį troleibusą , kurį irgi vadiną nuostolingu. 5-uoju troleibusu važiuoja 8 mašinos, bent jau 2-3 iš jų bus galima pervesti į naująjį 6-ą . Nemanau, kad žmonės smarkiai nukentės.
Kad būsimasis 6-asis netrukdytų kitiems stotyje stoviniuojantiems troleibusams, galima padaryti, kad jis apskritai neprivažiuotų prie stoties rūmų, o įrengti papildiomas stoteles V.Šopeno ir Sodų gatvių sankryžoje.
Tuomet troleibusas iš Sodų gatvės iš karto suks į V.Šopeno, ir atvirkščiai
Comment
-
Su 6 situacija ta pati kaip ir su 12. Maršrutas yra pakankamai apkrautas visoje maršruto trasoje. V. Šopeno g. stotelės įrengti neįmanoma, nes šaligatvis tam nepritaikytas, troleibusas turėtų stoti gana stačioje nuokalnėje ir trukdytų transporto, važiuojančio iš stoties eismui - ten ir taip pralaidumas nuo stoties į V. Šopeno g. yra per mažas - jei pravažiuoja 1 autobusas/troleibusas, kiti jau nebespėja, o dar turi praleisti mašinas važiuojančias iš Sodų g. ir pėsčiuosius. Sodų g. sustoję troleibusai taip pat trukdys eismui ir bus panaikinta stovėjimo aikštelė. Deja, pirmas vaizdas, kurį pamatys keleiviai, išlipę iš troleibuso - "plaštakės"... Taip pat, reikėtų įrengti kontaktinio tinklo jungtį iš Sodų į V. Šopeno g. ir atgal, nes apsisukinėti stotyje - tuščias laiko gaišimas ir elektros vartojimas. Posūkis iš Sodų į V. Šopeno g. būtų problematiškas, nes ten labai mažai vietos.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą.... kartu panaikinant 5-ąjį troleibusą , kurį irgi vadiną nuostolingu. 5-uoju troleibusu važiuoja 8 mašinos, bent jau 2-3 iš jų bus galima pervesti į naująjį 6-ą . Nemanau, kad žmonės smarkiai nukentės.
ps. 5 iš principo galima naikinti SU SĄLYGA, kad 26 autobusas jį kompensuoja; o tai mano klejonės
Comment
-
Parašė Marius555 Rodyti pranešimąGalima būtų prieš 16 troleibuso stotelę padaryti linijų susijungimą, o po to vėl išsišakojimą, nemanau, kad eismui tai labai trukdytų. Tada naujo maršruto troleibusas važiuojant į Ž. Panerius stotų kartu su 16 troleibusu ir jis netrukdytų kita linija važiuojantiems troleibusams.
Kita vertus, dabar jau yra šiuolaikiškų, modernių šakotuvų, per kuriuos galima važiuoti didesniu greičiu. Bet jų tiek Kaune, tiek Vilniuje labai mažai. Kaune kai kur yra naudojami nauji elektroniniai šakotuvai su diodais apšviečiamu kryptį nurodančiu ekranėliu, o Vilniuje senieji keičiami į labai panašius, tik estetiškiau atrodančius mechaninius šakotuvus. Visada šakotuvų stengiamasi mieste montuoti kuo mažiau, o šis konkretus atvejis būtų labai nepraktiškas ir ganėtinai žalingas, nes stabdytų eismą. Įmanoma nebent, jei ten eismas nėra intensyvus. Bet, vėlgi, ties ta vieta bus didelė tikimybė pamesti kontaktus, nes išvažiuojant troleibusui iš stotelės vairuotojas pirmiausia žiūri į šoninį veidrodėlį dėl įsiliejimo į srautą iš įvažos. Šakotuvas turėtų būti bent 10 m tolėliau nuo stotelės, priešingu atveju vairuotojas nesužiūrės dviejų dalykų vienu metu. Kaune yra panaši bjauri vieta, bet ten šakotuvas prieš stotelę (tiksliau beveik ties ja). P. Dovydaičio g. stotelėje link Klinikų pusės yra šakotuvas (išsiskiria į dvi linijas). Vairuotojai dažniausiai turi sustoti ne ties, bet keliais metais už stotelės ženklo ir dėl to troleibusas sustoja arčiau negu 5 m iki sankryžos susikirtimo linijos (pažeidžiamos KET).
Ką tuo noriu pasakyti? Skirstytuvų įrengimo vieta turi būti apgalvotas ir su Eismo saugumo kontrole suderintas dalykas.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
Comment