Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kol išsiaiškinsim centras85 pateiktą užduotį, manau galime daryti Vilnietizz užduotį. Ją atlikime iki lapkričio 8 d.
    Pagrindinis tikslas: su tokiu pačiu autobusų skaičiumi ir sutraukus važiavimo laiką, sudaryti tvarkaraštį su keliais pratęstais reisais iki Saulėtekio darbo dienomis ir savaitgaliais sutraukus važiavimo laiką, bet be pratęstų reisų.
    Privalumai:
    1. Jei būtų pateikti 2 (bent ne 3) variantai.
    2. Išvykimas iš Saulėtekio taikomas prie užduoties teikėjo pateiktų laikų ir kitų užduoties pastabų.

    Tvarkaraštis pateikimas švarraščio variantu kaip keleiviui ir juodraščio variantu (skenuoti lapai arba surašant atvykimo, išvykimo laikus kiekvienam grafikui atskirai).

    Vertins, atsakys į klausimus ir teiks pastabas užduoties pateikėjas Vilnietizz. Jis taip pat galės pateikti ir papildomas užduoties sąlygas per keletą dienų.

    Tikslas: išsiaiškinti, ar nedidinant autobusų skaičiaus, įmanoma ir galima pratęsti keletą reisų iki Saulėtekio.
    Po tvarkaraščiu tvarkaraščio kūrėjas parašo savo pastebėjimus, kuriant tvarkaraštį.
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      55 maršrutas yra labai apkrautas ir jo populiarumas vis didėja.
      75 maršrutas nėra labai apkrautas, bet mašinų skaičius jame yra tinkamas.
      Jie yra ganėtinai ilgi maršrutai ir važiavimas į Birelius užtruktų:
      55: 48+4+28=80 min.
      75: 48+5+28=81 min.
      Tokiu atveju reikėtų leisti 2 autobusus į Birelius, kad būtų toks pats intervalas kaip ir dabar. Aišku, reikėtų papildomų mašinų ir tada autobusų intervalas būtų labai labai negeras. Dar reikia nepamiršti, kad 75-as važiuoja iki Santariškių žiedo, t.y. toliau į Santariškes, nei 55. Manyčiau keleiviai nebūtų labai patenkinti važinėjimu per Santariškes. O ir Vilniui nėra priimtinas toks ilgas važiavimas.
      Tačiau visi mes pamiršome vieną esminį dalyką - į Birelius važiuoja tik trumpi autobusai, o 55 ir 75 darbo dienomis dirba tik ilgi. Trumpų autobusų paleidimas reikštų netilpimą į autobusą, nes trumpas autobusas būtinai pataiko į tokį laiko tarpą, kai maršrutu važiuoja daugiausia žmonių. Bireliuose ilgas autobusas "pravažiuos" taip pat, kaip ir 11 maršrute Senamiestyje ir Užupyje.
      Aš siūlau palikti 76-ą kaip yra, o kol kas užsiimti 50-u.
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Na dabar jau aiškiau, kaip ne vilnietis, nežinojau, kad 55 ir 75 važiuoja ilgi autobusai. Mano toks bandymas ieškoti maršrutų, kuriuos leisti iki Birelių, yra bandymas atrasti geriausią centras85 prašymą pratęsti 76-ą maršrutą. Kadangi 76-ojo pratęsimas neturi aiškios perspektyvos, pamaniau, būtų galima sumąstyti originalesnį variantą. Taigi priėjome išvadą, kad 76-asis lieka Bireliai - Ateities g. ir turi būti derinamas su 36-uoju. Nors man tai labai nepatinka 76-ojo trasa - jis visiškai nerentabili. Gal yra galimybė 76-ą naikinti, o tą autobusą permest į 36-ą? 36-as kursuotų trimis trasomis: Žalgirio g. - Naujaneriai, Žalgirio g. - Bireliai ir Žalgirio g. - Pagubė. Būtų galima sudaryti geresnį tvarkaraštį, nes būtų 36-ojo visi autobusai tvarkingai derinami, būtų lengviau derinti, maršrutas būtų rentabilesnis, tik vienas minusas: ilgėja trasos ilgis Bireliai - Žalgirio g. Bet jei į Birelius būtų atliekama 2-3 reisais mažiau, tada atsipirktų. Kaip tau, Mettal, toks variantas? Man atrodo kažką panašaus siūlė ir centras85 iš pradžių.
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          Na vėl gi su 36 jungti nepavyks, nes maišysis ilgi ir trumpi autobusai ir vargas tiems keleiviams, kuriems išpuls trumpa mašina. Sakiau gi, kad 76-u ilgi autobusai yra techniškai neįmanomi. Jeigu 36-u važiuotų daugiau autobusų ir jie visi būtų trumpi, tada viskas būtų gerai ir galima būtų juos jungti. Tada trasos būtų tokios: Žalgirio g. - Naujaneriai ir Žalgirio g.-Pagubė-Bireliai. 2-ąjai krypčiai pilnai pakaktų 2 autobusų, nes tiek į Pagubę važiuoja labai mažai žmonių, tiek į Birelius (jau kelintą kartą sakau tai ).
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            76 yra geriausia prijungti prie 36. (76 ankstesniais laikais buvo 36A).
            Vasarą 76 mačiau tokį pat ilgą, kaip 36 dabar yra. Ir jis ten pravažiuoja ir apsisuka.
            Mettal pamiršo, kad 36 ilgi būna tik Nuo Birželio 1 d., iki Lapkričio 1 d., o Lapkričio 1 d., iki Birželio 1 d., 36 būna tik trumpi.
            Į Pagubę keleivių važiuoja nemažai. O jei atvažiuoja iš Pagubės tai į jį jau įlipti negalima.
            Į Birelius važiuoja apie 15 keleivių, mažiau nei į Pagubę
            Paskutiniu metu mačiau ne vieną trumpą 75.
            Pagal apklausą Birelių gyventojai nori 36 iki Žalgirio g., kiek žinau jie rašo raštus į parką, kad pratęsti 36 iki Birelių.
            Į Pagubę užsikinėti tada reikėtų du kartus važiuojant į Birelius ir grįžtant į miestą, kad nenukentėtų keleiviai. Pagal mane galėtų būti tokie 36 maršrutai:
            Žalgirio - Naujaneriai Sakališkės - Bireliai
            Žalgirio g. - Naujaneriai - Pagubė
            į Birelius reikėtų pratęsti tik tuos kurie važiuoja iki St. Naujaneriai ir užtektų esamų autobusų.
            P. S. amiko gali bandyti su bet kokiais autobusais kurti tvarkaraštį.
            Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

            Comment


              Parašė centras85 Rodyti pranešimą
              76 yra geriausia prijungti prie 36. (76 ankstesniais laikais buvo 36A)..
              Būti tai buvo, bet maršrutas buvo Ateities g. - Sakališkės - Pagubė.
              Vasarą 76 mačiau tokį pat ilgą, kaip 36 dabar yra. Ir jis ten pravažiuoja ir apsisuka.
              Negali būti - ten net trumpo yra per daug. Aš tik 1 kartą gyvenime esu matęs ilgą autobusą 76 ir tai tik senu jo maršrutu.
              Mettal pamiršo, kad 36 ilgi būna tik Nuo Birželio 1 d., iki Lapkričio 1 d., o Lapkričio 1 d., iki Birželio 1 d., 36 būna tik trumpi.
              Kas iš tų trumpų, kurie važiuoja tik žiemos sezono metu? Didžiausias kelevių srautas yra vasarą. Beje, ilgi autobusai važiuoja ne nuo birželio, o nuo balandžio-gegužės.
              Į Pagubę keleivių važiuoja nemažai. O jei atvažiuoja iš Pagubės tai į jį jau įlipti negalima.
              Tikrai? Vakarinio piko metu į Pagubę ir iš jos važiavo 2 keleiviai - aš su draugu. Ties Naujaneriais žmonių jau buvo apie 15.
              Į Birelius važiuoja apie 15 keleivių, mažiau nei į Pagubę
              T.y. 0, nes pats važinėjau juo su vairuotoja ir mačiau realią situaciją. Ne daugiau 10 keleivių, o dažniausiai 3-5.
              Paskutiniu metu mačiau ne vieną trumpą 75.
              Nes pataikydavai į laiką, kada vakare/ryte 1 reisą juo darė autobusas iš 82 maršruto.
              Pagal apklausą Birelių gyventojai nori 36 iki Žalgirio g., kiek žinau jie rašo raštus į parką, kad pratęsti 36 iki Birelių.
              Norai yra pagrįsti, bet techniškai neįmanomi.
              Į Pagubę užsikinėti tada reikėtų du kartus važiuojant į Birelius ir grįžtant į miestą, kad nenukentėtų keleiviai. Pagal mane galėtų būti tokie 36 maršrutai:
              Žalgirio - Naujaneriai Sakališkės - Bireliai
              Žalgirio g. - Naujaneriai - Pagubė
              į Birelius reikėtų pratęsti tik tuos kurie važiuoja iki St. Naujaneriai ir užtektų esamų autobusų.
              Tada būtų tuščiai varinėjami autobusai, nes ten nėra tiek keleivių, kad reikėtų leisti visas 36-o mašinas.
              Paskutinis taisė Mettal; 2009.10.22, 17:35.
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Aš ryte į Pagubės autobusą trumpą neįlipu, o ilgą įlipu.
                Pernai 36 Rudenį važiavo mišriai tai ilgas tai trumpas. Žiemos sezonu daugiausia važiuoja mokiniai ryte, per pietūs ir vakare.
                Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                Comment


                  Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                  Aš ryte į Pagubės autobusą trumpą neįlipu, o ilgą įlipu.
                  Pernai 36 Rudenį važiavo mišriai tai ilgas tai trumpas. Žiemos sezonu daugiausia važiuoja mokiniai ryte, per pietūs ir vakare.
                  Vargas su tavimi ką nors kalbėti, nes daug ko nesupranti
                  Na, aš bandysiu padaryti kelis variantus:
                  1. 76-ojo nekeičiant, bet derinant su 36 ir 55 maršrutais. Reisų skaičių 76-ame mažinčiau.
                  2. Naikinant 76-ąjį, vieną autobusą permetant į 36-ąjį ir 36-ojo tvarkaraštį sudarant pagal mano minėtas skirtingas trasas Žalgirio g. - Naujaneriai, Žalgirio g. - Bireliai ir Žalgirio g. - Pagubė. Nenaudinga jungti Žalgirio g. - Bireliai - Pagubė, nes vasarą gali netilpt visi keleiviai. Mettal labai keistai mąsto, kad jei šiame maršrute būna ilgi autobusai, tai negalima sudaryti tvarkaraščio taip, kad į Birelius važiuotų tik trumpi autobusai. Kas trukdo? Tvarkaraštį galima sudaryti, kad tarp Birelių ir Naujanerių reisų būtų mažesnis intervalas, tada ir visi keleiviai tilptų.
                  3. Naikinti 76-ąjį ir pratęsti vieną iš kurių nors esamų maršrutų - bandysiu, bet gal ir nepadarysiu.
                  Užduotį reikia atlikti, kaip centras85 sakė, iki 2009-12-19.
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                    Į Pagubę užsikinėti tada reikėtų du kartus važiuojant į Birelius ir grįžtant į miestą, kad nenukentėtų keleiviai.
                    Yra maršrutų, kada lankas labai didelis ir žmonės naudojasi vienpusės maršruto krypties modeliu ir niekas nesiskundžia... Kam be reikalo du kartus užsukinėt ir tenkinti kelių žmonių kantrybę? Juokinga. Tegul taksi važinėja, jei nori nuvykti į vietą be jokių papildomų važinėjimų į šoną.
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      Parašė amiko Rodyti pranešimą
                      Tvarkaraštį galima sudaryti, kad tarp Birelių ir Naujanerių reisų būtų mažesnis intervalas, tada ir visi keleiviai tilptų.
                      Tame ir yra visa problema: Į Pagubę/Birelius nuvažiuos 2 autobusai mažu intervalu ir tada reikės vėl laukti sekančio autobuso, kuris bus po žymiai ilgesnio laiko tarpo. Taip išeina, kad intervalas labai šokinės, ir neįmanoma bus padaryti taip, kad visada į pratęstus reisus netilpusius keleivius susodinti į autobusą, važiuojantį į Naujanerius.
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        amiko nebūtina iki 2009-12-19 galima ir vėliau. Kiek žinau nesi dar daręs 35 tai vietoj 76 galima 35 pratęsti iki Birelių.
                        35 Žalgirio g. - Naujieji Verkiai - Ožkiniai - Balsiai - Sakališkės - Bireliai ir beje čia trumpi autobusai yra. Ir jo trąsa būtų tokia: Kalvarijų g., Jeruzalė, Žaliųjų ežerų g., Popieriaus g., Ožkinių g., Grūšiakalnio g., Kryžiokų sodų 12-oji ir 7-oji g., Balsių g., Žaliųjų ežerų g., Sakališkių g., Birelių g. Gali daryti pasirinktam (-iems) autobusui (-ams). O kolkas neskubėk. Nes turi 50.
                        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                        Comment


                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                          Dėl 50-u maršruto.
                          Jo dabartinis grafikas yra didžiulė tragedija, nes jam skiriama per daug laiko nuvažiuoti visą maršrutą. Centras85 sako teisingai, kad autobusas praktiškai visada, net ir poilsio dienomis skuba ir važiuoja už leistinos paklaidos ribos. Bajoruose stovėti duodamos 5 min., retai - daugiau, kad būtų išlygintas grafikas. Dažnesnio kursavimo jam nereikia, nes žmonių visada būna nedaug. Pvz. sekmadienį reisu 10:43 iš Antakalnio (prieš tai buvo 9:56), pirmoji keleivė įlipo Antakalnio stotelėje. Daugiau keleivių įlipo Klinikose. Iki Bajorų važiavo 2 žmonės, iš jų vienas moteris važiavo iš Santariškių link Antakalnio. Pastaroji buvo vienintelė keleivė, važiavusi iš Bajorų. Jei niekas neprieštaraus, šiek tiek pakeisiu užduoties sąlygas.
                          1. Važavimo laikas visą dieną yra vienodas, todėl sudarinėti grafiką bus lengviau.
                          2. Važiavimo laikas:
                          Antakalnis -> Bajorai 42 min.
                          Bajorai -> Antakalnis 37 min.
                          3. Sudarinėti ir poilsio dienų tvarkaraštį be reisų į Saulėtekį ir be pietų, kurie visiems 3 grafikams ryte trunka ne mažiau 1 val. 30 min. Vasarą tai dar pakenčiama, bet žiemą, kai negalima stovėti su įjungtu varikliu, vairuotojai ima šalti...
                          Apie 50-ą maršrutą:
                          Taigi faktiškai galima laikyti tokį važiavimo iki Saulėtekio laiką:
                          Saulėtekis -> Bajorai 48 min.
                          Bajorai -> Saulėtekis 43 min.
                          (žiūrint iš 19-o troleibuso važiavimo nuo Antakalnio iki Saulėtekio žiedų laiką)

                          Be to, manau, kai kuriuos reisus siekiant sumažinti važiavimo laiką, galima sutrumpinti iki Santariškių (į Bajorus keleivių srautas tikrai ne toks didelis kad leisti ten visus reisus, užtenka kas 2-2,5 valandos, o 1,5 km, skiriančius Santariškes nuo Bajorų, jau laimime).
                          Važiuojant į Bajorų pusę, užvažiavimą į Santariškes galima irgi panaikinti- dar + 3-4 min.

                          Savo aukščiau pateiktą tvarkaraščio variantą galbūt dar keisiu...
                          Paskutinis taisė Vilnietizz; 2009.10.22, 19:20.
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                            amiko nebūtina iki 2009-12-19 galima ir vėliau. Kiek žinau nesi dar daręs 35 tai vietoj 76 galima 35 pratęsti iki Birelių.
                            35 Žalgirio g. - Naujieji Verkiai - Ožkiniai - Balsiai - Sakališkės - Bireliai ir beje čia trumpi autobusai yra. Ir jo trąsa būtų tokia: Kalvarijų g., Jeruzalė, Žaliųjų ežerų g., Popieriaus g., Ožkinių g., Grūšiakalnio g., Kryžiokų sodų 12-oji ir 7-oji g., Balsių g., Žaliųjų ežerų g., Sakališkių g., Birelių g. Gali daryti pasirinktam (-iems) autobusui (-ams). O kolkas neskubėk. Nes turi 50.

                            Idėją ir palaikau , ir ne palaikau

                            Pliusai:
                            1. Galima bus panaikinti visą maršrutą, o 35-o prątesimas reikš tikrai ne tokias išlaidas kaip viso maršruto išlaikymas

                            Minusai:
                            1. Dėl išlaidų galima ir paprieštarauti, nes 35-uoju važiuoja 3 autobusai. Šiuo atveju dar neaišku, ar prątesti visus 35-ojo maršruto reisus, ar tik vieną autobusą.
                            2. Paminėjai pratęsus šias gatves: Grūšiakalnio g., Kryžiokų sodų 12-oji ir 7-oji g., Balsių g. ... det taik juk giliai sodų rajone esančios siaurutės gatvelės!Nereikia ir sakyti, kokį chaosą ten sukels pravažiuojantis autobusas, bet įrengti ten stotelę... tai jau misija neįmanoma!
                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              Jau nuo 2003 m., šiomis gatvėmis turėjo važiuoti 35 iki Balsių mokyklos (kurį beje dar nepastatyta). Gatvės jau platesnės, nes vasarą su dviračiu ten važinėjau ir jos yra praplatintos.
                              Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                              Comment


                                O stotelą tose gatvėse įmanoma įrengti ?
                                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                Comment


                                  Grūšiakalnio g., yra nuo senų seniausiai žiedinės stotelės, bet jos nėra naudojamos nei pradžioje nei pabaigoje. O prie mokyklos st., bus žiedinė. Trijų stotelių vietos yra tik trūksta pastatyti stotelės ženklą.
                                  Paskutinis taisė Naujaneriai; 2009.11.06, 19:13.
                                  Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                  Comment


                                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                    2. Paminėjai pratęsus šias gatves: Grūšiakalnio g., Kryžiokų sodų 12-oji ir 7-oji g., Balsių g. ... det taik juk giliai sodų rajone esančios siaurutės gatvelės!Nereikia ir sakyti, kokį chaosą ten sukels pravažiuojantis autobusas, bet įrengti ten stotelę... tai jau misija neįmanoma!
                                    Nereikia net minėti, kad Vilniaus miesto Transporto skyrius tiesiog neleistų maršruto pratęsimo šiomis gatvėmis. LR Įstatymai reikalauja, kad gatvių, kuriomis kursuoja VT, plotis būtų mažiausiai 3 ar 3,5 m, tiksliai neatsimenu. Jei ten yra sodų bendrija, dar reikėtų surinkti parašus iš tų namų gyventojų, kurių namai stovi prie gatvės, kuria važiuotų autobusas (čia tokiu atveju, jei gatvės plotis labai mažas). Jei gatvė nėra plati, tada autobusai ta gatve privalės kursuoti tik viena puse, kad nereikėtų siauroje gatvėje prasilenkti (nes tai laikoma kaip nesaugiu veiksmu siauroje gatvėje).
                                    Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                                    Grūšiakalnio g., yra nuo senų seniausiai žiedinės stotelės, bet jos nėra naudojamos nei pradžioje nei pabaigoje. O prie mokyklos st., bus žiedinė. Trijų stotelių vietos yra tik trūksta pastatyta stotelės ženklą.
                                    O, tai vadinasi, beveik viskas paruošta
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      Gatvių plotas sodų bendrijose yra nuo 5 iki 9 m.
                                      8-9 m., skaitosi pagrindinis kelias.
                                      5-7 m., šalutinis kelias. VT laisvai pravažiuos. Jam nėra jokių problemų ten pravažiuoti.
                                      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                      Comment


                                        O ten bent jau yra asfaltas? Nes autobusas tikrai nevažiuos per žvyrą. Be to, nereikia pamiršti, kad pratęsus 35-ą, reikės daryti užvažiavimą į N. Verkius 2 kartus, nes dabar maršrutas yra toks: Žalgirio g. - Ožkiniai - N.Verkiai - Žalgirio g. (popiet - atvirkščia tvarka). Maršruto ten tikrai reikėtų, bet tokiu atveju, jei jungsime 76 su 35, tai reikės dar 1 autobuso mažiausiai, kad būtų išlaikytas intervalas ir galima būtų dalį reisų trumpinti iki Naujanerių. Pasižiūrėjau per Google Earth galimą 35-o trasą ir noriu paklausti centras85, ar tarp Ožkinių ir Kryžiokų/Balsių sodų jau paklotas asfaltas? Gatvė nuo dabartinio Ožkinių žiedo susiaurėja maždaug trečdaliu. Prasilenkti autobusui ir lengvąjam automobiliui yra problematiška. Žemėlapis atnaujintas 2009-08. Ryt gal pats nulėksiu ten pasižiūrėti.
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          Asfaltas yra, iki Grūšiakalnio g., pabaigos, (ten stoja 35 mikriukas) pabaiga dar neišasfaltuota, bet ją irgi jau ruošiasi asfaluoti. Žiedinė (-s) Ožkinių g., pabaigoje (yra dešinėje), Atrodo kaip Pagubėje. Į važiuojant į sodų bendrija. Ten tik trūksta pastatyti ženklą stotelė. Visos kitos iš asfaltuotos neperseniausiai. 35 užvažiavimus į Naujuosius Verkius žymiai sumažino. Iki 2006 m., 35 kursavo, kas 15-20 min., tada jį aptarnavo 5-6 autobusai. Beje iki 1995 m., 35 važiavo tik tokiu maršrutu: Žalgirio g. - Naujieji Verkiai
                                          į Ožkinius važiavo 28 tokiu maršrutu: Žalgirio g. - Ožkiniai ir Ožkiniai - Santariškės - Žalgirio g. Važiuodavo iki senojo Santariškių žiedo (dabartinė yra Vaikų ligoninė St.)
                                          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X