Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    "Įsivaizduokime, kad parke stovi mažiau autobusų, nei jų iš tiesų yra. Vienas autobusas stovi Garliavoje, kitas - Aleksote. Dar vienas Ramučiuose ir kitas Šiaurės pr."
    Čia suprasti kaip autobuso darbo pradžios vietą?
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      #42
      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
      Dar vienas faktas - man labai nepatiko esamas 50-o tvarkaraštis. Tiesiog tragedija - vasarą yra tokie reisai iš Karmėlavos -
      15|00 10
      16|00
      Kaip čia taip gaunas? tas 15:10 orą veža? O po to 16:00 ir į Karmėlavą atvykstantis prigrūsti turėtų būti?
      15:00 neužsuka į Ramučius, o 15:10 užsuka į Ramučius, todėl ties Kalniečių pol. būna taip: išvykęs iš Karmėlavos 15:00, Kalniečiuose būna 15:15; o išvykęs iš Karmėlavos 15:10, Kalniečiuose būna 15:35. Dabartiniame grafike Karmėlava - Kalniečiai važiuoja 15min. (taip ir pas mus bus), tačiau užsukimui į Ramučius duoda 10min. (realiai pakanka 5 min., todėl mes 5 min ir naudosime). Kadangi magistralėje tarp Karmėlavos ir Ramučių net nėra stotelių, todėl jau už Ramučių grafikas išsilygina ir dėl to niekas nenukenčia. Išlyginimą parodžiau Kalniečiuose, kad būtų patogiau.

      Taip, paskui tarp 15:10 ir 16:00 val. yra didokas tarpas. Tačiau tokiu metu iš Karmėlavos žmonių daug nevažiuoja. Nepamiršk, kad Karmėlava viso labo nuosavų namų ir keliasdešimties penkiaaukščių senas rajono miestelis su dviem stotelėm ir trečia maršruto gale Dar į Karmėlavą važiuoja 29 autobusas, jis iš Karmėlavos išvyksta darbo dienomis 15:25 ir 15:57 val. tuo metu, taigi 16:00 val. 50-as autobusas nebūna prikrautas. Be to, mums gausis geriau, nes dabar 50-as autobusas, kuris važiuoja į kapines, nevažiuoja į Karmėlavą, pagal mano siūlomą variantą, jis važiuotų ir ten, ir ten.

      Nuorodas į konkurentų 6 ir 29 autobusų grafikus rasi mano vakarykščiame 21:31 val. pranešime.
      Paskutinis taisė Ametistas; 2008.05.29, 20:33.
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        #43
        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
        "Įsivaizduokime, kad parke stovi mažiau autobusų, nei jų iš tiesų yra. Vienas autobusas stovi Garliavoje, kitas - Aleksote. Dar vienas Ramučiuose ir kitas Šiaurės pr."
        Čia suprasti kaip autobuso darbo pradžios vietą?
        Taip. Vienas autobusas darbą pradeda Garliavoje, kitas Aleksote (jie turi pradėti reisą nuo Mastaičių), kiti pradeda Ramučiuose ir Šiaurės pr. (turi važiuoti į Karmėlavą ir nuo ten dirbti). Šiaip siūlau šitų autobusų nedėti į grafiką, nes anksti ryte iš tų rajonų vis tiek keleivių skaičius į Karmėlavą labai menkas. Nebent reikia į Mastaičius, kad studentai ten būtų prieš 8 val. Bet tie studentai daugiausiai įlipa Kalniečiuose, Eiguliuose ir Kauno pilyje Tai, kad būtų lengviau, patariu šitų autobusų nedėti į grafiką. Jie nuvažiuos tušti į reiso pradžią.
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          #44
          O, geras, aš irgi tokius žemėlapius kai mažas buvau paišydavau
          „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

          Comment


            #45
            Dar klausimas apie Karmėlavos kapines... ten ta schema - nesamonė, ten gi net asfalto nėra. O tai viena pagrindinų sąlygų tokio tipo maršrutams, žiemą tai nepravažiuos. Tuo labiau ten prie kažkokio privataus namelio veža...
            OFF-TOPIC: gal kas iš ruošiasi dalyvauti kritinėje masėje?
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              #46
              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
              Dar klausimas apie Karmėlavos kapines... ten ta schema - nesamonė, ten gi net asfalto nėra. O tai viena pagrindinų sąlygų tokio tipo maršrutams, žiemą tai nepravažiuos. Tuo labiau ten prie kažkokio privataus namelio veža...
              OFF-TOPIC: gal kas iš ruošiasi dalyvauti kritinėje masėje?
              Asfaltas ten yra ir gan senokai jau... O dėl žiemos, tai jis ten žiemą vis tiek nevažiuos, kad ir yra asfaltas. Juk sakiau, kad reikia dviejų variantų tvarkaraščių - rudens-pavasario (neužsuks į kapines) ir vasaros (užsuks į kapines). Be to, kad kelias neasfaltuotas, tai dar ne rodiklis. Lietuvoje yra daug neasfaltuotų rajoninių kelių, kuriais važiuoja maršrutiniai autobusai.
              <...>Toje akcijoje tai nedalyvausiu.
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                #47
                Nu gerai... duomenis persirašiau... Vakare pradėsiu jau darbą O dėl tų stotelių, kur klausiau tai turėjau omenyje tai:
                Vilnius, 19 maršrutas "Stotis - Salininkai" Darbo d., 3 grafikas, iš Stoties išvyksta 5:50.
                Stotelė (laikas min.):
                Stotis (0)- Pelesos st.(3) - Stadionas(6) - Liepkalnis(8) - Žirnių st.(11) - Kelininkų st.(12) - Šalčininkų st.(13) - Kuprioniškės(15) - Lydos st.(17) - Sodai(20) - Jašiūnų st.(21) - Pervaža(22) - Vilniaus st.(23) - Melioratorių st.(24) - Salininkų st.(25) - Mechanikų st.(28 (aš duočiau 1-2, nes ten niekas nelipa ir atstumas šiaip tai mažas) - Salininkų žiedas (31( vėl gi 1-2 min, nes ten ne taip toli))
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  #48
                  Parašė amiko Rodyti pranešimą
                  Asfaltas ten yra ir gan senokai jau... O dėl žiemos, tai jis ten žiemą vis tiek nevažiuos, kad ir yra asfaltas. Juk sakiau, kad reikia dviejų variantų tvarkaraščių - rudens-pavasario (neužsuks į kapines) ir vasaros (užsuks į kapines). Be to, kad kelias neasfaltuotas, tai dar ne rodiklis. Lietuvoje yra daug neasfaltuotų rajoninių kelių, kuriais važiuoja maršrutiniai autobusai.
                  <...>Toje akcijoje tai nedalyvausiu.
                  Bet vis tiek kapinės tai ne tame vienkiemyje , o miesto maršrutai tai tikrai nevažinėja žvyrkeliais. 50asis yra mišrūnas nes jis lyg ir iš 2-jų dalių sudarytas "Kaunas - Mastaičiai" ir "Kaunas - Karmėlava"
                  Po birželio 11-os dienos norėčiau aš pasiūlyti savo maršrutą, (tiksliau 2-jų derinį, kurį ir pats noriu išbandyti)
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    #49
                    Ačiū už išsamią 50 maršruto istoriją Žinau, kad 50as kažkada priklausė Kauno autobusams, bet grafiko nežinojau (beveik dubliavo 6 maršrutą, pagal 2003m "Briedžio" žemėlapį)
                    Reikia paklausti čia apie kai kuriuos panaikintus maršrutus ir dabar nenaudojamus žiedus.
                    O čia vienas įspūdingiausių tvarkaraščių kokius esu matęs Ryga, 15 troleibusas, palyginimui su dažniausiai kursuojančiu Lietuvoje 7 trol. Vilniuje (nuoroda veiks iki 2008-07-02)(o gal 16 ar 19 )
                    Paskutinis taisė Mettal; 2008.05.29, 16:56. Priežastis: papildymas
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      #50
                      Įdomu kaip vyksta kūrybos procesas... Nejaugi tik Mettal ir aš tuo užsiėmėm?
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        #51
                        Per porą valandų kiek prasėdėjau, tai spėjau surašyti tik kontrolinius punktus ir 1/3 pirmo grafiko... Kietas riešutėlis - čia visiškai netinka mano įprastai naudojamas metodas.
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          #52
                          Taip, tai tikrai nelengvas variantas. Siame variante nors ir imanoma naudoti ''grafikas paskui grafika'' (kai 1gr. vaziuoja prieky, po to 2, 3 ir kiti grafikai is paskos. O ju toks eiliskumas islieka visa diena) metoda, taciau man geresnis rezultatas gavosi nesistengiant issaugoti eiluskuma. Taip yra del trasos pailgejimo iki Salupiu. Bet del grafiku eiliskumo neissaugojimo neverta labai baimintis, nes ekipazui kas kelias dienas dispeceris paskiria vis kita grafika, taip visiems islygina darbo valandas.
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            #53
                            Na aš tai ir nesistengiu padaryti, kad grafikai eitų iš eilės. Aš juos numeruoju pagal eilę tik nuo darbo pradžios o ne pagal eilę
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              #54
                              sveiki, pamaciau sia tema, prisiminiau kad megstu paiselioti visokius zemelapiukus ir panasiai, tai nutariau pradeti piesti miesto zemelapi, na cia sis pirmasis (dar nebaigtas ir tik ipusetas) maziukas miestelis. tikiuosi sulaukti komentaru
                              Attached Files

                              Comment


                                #55
                                beje ka jus cia tokio kuriate, jei ne paslaptis, ziurejau i pranesimus ziurinejau, bet nesupratau kas, gal zaidima koki kuriate?

                                Comment


                                  #56
                                  Jei tai vienas iš pirmųjų bandymų, tai tikrai palyginti neblogas variantas. Tačiau yra menkų klaidų, kurių geriau kitąkart nedaryti, nes tai tik gadina vaizdą. Pirmiausia, pasižiūrėk Mettal žemėlapius, jis tikrai sugebėjo išlaikyti mastelį. Į mano žemėlapius dėl mastelio nežiūrėk, manau Mettal mastelį sugeba geriau išlaikyti.
                                  Man atrodo tavo jungiamosios sankryžos per didelės (mastelio bėda). Ir miesto išplanavimas kiek nuobodokas (vėlgi, pasimokyk iš Mettal).
                                  Gruboka klaida - maži miesteliai neturi mikrorajonų. Ir dar - nesusigalvojai, koks bus mastelis. Reikėtų tau pasižiūrėti į kelis žemėlapius, pamatytum koks ten mastelis ir pagal tai kurtum. Jei pasirinktum mažesnį mastelį, nei kokiame pavyzdiniame žemėlapyje, tada gatvės turi būti siauresnės nei jame. Jei mastelis didesnis - vaizdas pritrauktas iš arčiau, taigi ir gatvės popieriuje platesnės.
                                  Žiedinėje - viadukinėje sankryžoje, esančioje kairėje, pamiršai viadukus, kuriuos pripaišiau.
                                  Tarp Centro ir Senamiesčio dviem brūkšneliais įrodžiau, kad gatvė vienoje vietoje siauresnė, o kitoje - platesnė. Žinoma, tokių klaidų ir mes darome, bet kad žemėlapis atrodytų gražus ir realistiškas, gatvė turi būti vienodo platumo. O jei ji iš tikrųjų praplatėja ar susiaurėja, tai neturi ji būti vienoj vietoj siaura, po to platesnė ir vėl susiaurėt. Tai labai retas atvejis.
                                  Norėtųsi tankesnio gatvių tinklo. Ypač jei tai mažas miestelis. Kaip žinia, mažuose miesteliuose vyrauja nuosavi namai, o nuosavų namų kvartalo tinklas yra platesnis, nei daugiaaukščių namų kvartalo.
                                  Tarp Naujamiesčio ir Pramonijos, virš klaustuko yra įtartinai plati gatvė, kuri platesnė net už kairėje esantį greitkelį/magistralę/aplikkelį (nežinau kas ten). Ir patarčiau vengti piešti "iš niekur atsiradusias gatves". Tokios yra virš klaustuko. Jos neturi sujungimo su kitomis tavo miestelio gatvėmis. Žinoma, pridėjus dar vieną lapą ir pripaišius, viskas būtų lyg ir gerai, bet patariu taip nedaryti. "Tai - piešimas į ateitį."
                                  Prie klaustuko rodykle pažymėjau gatvę, kurios pabaiga man labai nepatiko. Visų pirma, ties pabaiga jį praplatėja ir sankryžoje negražūs kampai. Jie turėtų būti "L" raidės formos (statūs kampai). Kuo viskas tvarkingiau, tuo žemėlapis gražiau atrodo... O ta gatvė su akligatviu baigiasi už sankryžos, tai nelabai supratau, gal ją planuosi tęsti... Tuomet gal ir gerai. Bet jei ne, tada ji turėjo baigtis daugmaž ties raudonu brūkšneliu sankryžoje. Žinoma, realybėje įmanomas toks akligatvio variantas, bet žemėlapyje jis tiesiog atrdo netvarkingai.
                                  "X" forma nubraukiau kaip suprantu transporto žiedus. Jie pagal mastelį itin nerealistiški - gerokai per dideli tokiam miesteliui. Jei tai būtų didelis miestas, kuriame transporto žiedai būna dideli (ir tai ne visi), kad sutalpintų daug transporto priemonių, tuomet tiktų.
                                  Vienomis ties sankryžomis raudonai pabrūkšniavau - "pakleckavau", tose vietose būtų gerai, kad gražiai korektoriumi užpaišytum nereikalingas tušinuko linijas.

                                  Beje, kur yra sutartiniai ženklai aprašyti, žodyje "seniunija" uždėjau raudoną riebų brūkšnelį

                                  Tai tokios pastabos.
                                  Šiaip viskas labai šauniai atrodo, tikiuosi nenuleisi rankų, tobulėsi ir braižysi toliau. Sėkmės

                                  p.s. Mokykis iš Mettal pavyzdžių, aš irgi iš jo mokausi, nes dar jo lygio nesu pasiekęs

                                  Paskutinis taisė Ametistas; 2008.05.31, 01:18.
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    #57
                                    Parašė Kazimieras Rodyti pranešimą
                                    beje ka jus cia tokio kuriate, jei ne paslaptis, ziurejau i pranesimus ziurinejau, bet nesupratau kas, gal zaidima koki kuriate?
                                    Kuriame autobuso tvarkaraštį. Jei to nemoki daryti, pasiskaityk ankstesnius mano pranešimus, gal daugmaž ką nors pramoksi. Jei nelabai susigaudai, tai šiame žaidime-projekte dar nedalyvauk, nes mano pateiktas variantas tikrai sudėtingas. Vėliau gal su Mettal įdėsime daugiau pamokų - patarimų, kaip kurti tvarkaraštį, jei bus norinčių...
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      #58
                                      Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                      Kuriame autobuso tvarkaraštį. Jei to nemoki daryti, pasiskaityk ankstesnius mano pranešimus, gal daugmaž ką nors pramoksi. Jei nelabai susigaudai, tai šiame žaidime-projekte dar nedalyvauk, nes mano pateiktas variantas tikrai sudėtingas. Vėliau gal su Mettal įdėsime daugiau pamokų - patarimų, kaip kurti tvarkaraštį, jei bus norinčių...
                                      o tas autobuso tvarkarastis kuriamas kad lavinti sugebejimus ar gal yra dar kasnors kodel jis daromas, gal kokie pavyzdziai vilniaus/kauno autobusams .....?

                                      Comment


                                        #59
                                        Radau naudingos informacijos transporto tvarkaraščių kūrėjams. Teisės aktai, reglamentuojantys vairuotojų poilsį
                                        Paskutinis taisė Ametistas; 2009.01.14, 19:46.
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          #60
                                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                          Jei tai vienas iš pirmųjų bandymų, tai tikrai palyginti neblogas variantas. Tačiau yra menkų klaidų, kurių geriau kitąkart nedaryti, nes tai tik gadina vaizdą. Pirmiausia, pasižiūrėk Mettal žemėlapius, jis tikrai sugebėjo išlaikyti mastelį. Į mano žemėlapius dėl mastelio nežiūrėk, manau Mettal mastelį sugeba geriau išlaikyti.
                                          Man atrodo tavo jungiamosios sankryžos per didelės (mastelio bėda). Ir miesto išplanavimas kiek nuobodokas (vėlgi, pasimokyk iš Mettal).
                                          Gruboka klaida - maži miesteliai neturi mikrorajonų. Ir dar - nesusigalvojai, koks bus mastelis. Reikėtų tau pasižiūrėti į kelis žemėlapius, pamatytum koks ten mastelis ir pagal tai kurtum. Jei pasirinktum mažesnį mastelį, nei kokiame pavyzdiniame žemėlapyje, tada gatvės turi būti siauresnės nei jame. Jei mastelis didesnis - vaizdas pritrauktas iš arčiau, taigi ir gatvės popieriuje platesnės.
                                          Žiedinėje - viadukinėje sankryžoje, esančioje kairėje, pamiršai viadukus, kuriuos pripaišiau.
                                          Tarp Centro ir Senamiesčio dviem brūkšneliais įrodžiau, kad gatvė vienoje vietoje siauresnė, o kitoje - platesnė. Žinoma, tokių klaidų ir mes darome, bet kad žemėlapis atrodytų gražus ir realistiškas, gatvė turi būti vienodo platumo. O jei ji iš tikrųjų praplatėja ar susiaurėja, tai neturi ji būti vienoj vietoj siaura, po to platesnė ir vėl susiaurėt. Tai labai retas atvejis.
                                          Norėtųsi tankesnio gatvių tinklo. Ypač jei tai mažas miestelis. Kaip žinia, mažuose miesteliuose vyrauja nuosavi namai, o nuosavų namų kvartalo tinklas yra platesnis, nei daugiaaukščių namų kvartalo.
                                          Tarp Naujamiesčio ir Pramonijos, virš klaustuko yra įtartinai plati gatvė, kuri platesnė net už kairėje esantį greitkelį/magistralę/aplikkelį (nežinau kas ten). Ir patarčiau vengti piešti "iš niekur atsiradusias gatves". Tokios yra virš klaustuko. Jos neturi sujungimo su kitomis tavo miestelio gatvėmis. Žinoma, pridėjus dar vieną lapą ir pripaišius, viskas būtų lyg ir gerai, bet patariu taip nedaryti. "Tai - piešimas į ateitį."
                                          Prie klaustuko rodykle pažymėjau gatvę, kurios pabaiga man labai nepatiko. Visų pirma, ties pabaiga jį praplatėja ir sankryžoje negražūs kampai. Jie turėtų būti "L" raidės formos (statūs kampai). Kuo viskas tvarkingiau, tuo žemėlapis gražiau atrodo... O ta gatvė su akligatviu baigiasi už sankryžos, tai nelabai supratau, gal ją planuosi tęsti... Tuomet gal ir gerai. Bet jei ne, tada ji turėjo baigtis daugmaž ties raudonu brūkšneliu sankryžoje. Žinoma, realybėje įmanomas toks akligatvio variantas, bet žemėlapyje jis tiesiog atrdo netvarkingai.
                                          "X" forma nubraukiau kaip suprantu transporto žiedus. Jie pagal mastelį itin nerealistiški - gerokai per dideli tokiam miesteliui. Jei tai būtų didelis miestas, kuriame transporto žiedai būna dideli (ir tai ne visi), kad sutalpintų daug transporto priemonių, tuomet tiktų.
                                          Vienomis ties sankryžomis raudonai pabrūkšniavau - "pakleckavau", tose vietose būtų gerai, kad gražiai korektoriumi užpaišytum nereikalingas tušinuko linijas.

                                          Beje, kur yra sutartiniai ženklai aprašyti, žodyje "seniunija" uždėjau raudoną riebų brūkšnelį

                                          Tai tokios pastabos.
                                          Šiaip viskas labai šauniai atrodo, tikiuosi nenuleisi rankų, tobulėsi ir braižysi toliau. Sėkmės

                                          p.s. Mokykis iš Mettal pavyzdžių, aš irgi iš jo mokausi, nes dar jo lygio nesu pasiekęs


                                          tai ne pirmas bandymas, jau gal net 8 metu braiziau visokius breziniukus seimynai juokingai atrodancius bet nelabai kreipe demesi bet tie braizymai tai nekokie, kreivi sleivi buvo, ir tai si braozydamas truputi pastangu dejau
                                          Taip reikes pasimokinti is Mettal.
                                          Tarp Naujamiesčio ir Pramonijos, virš klaustuko ..... ten as norejau palikti kad butu tesiog nebaigta gatve tiesti.
                                          Ta kur pati placiausia "gatve" ten as braiziau oro uosto pakilimo taka (man visas brezys skenuojant neitilpo, nukirpo kokius 5-6cm).
                                          Aciu uz patarimus ir pastabas, man tai i nauda.
                                          P.S. gal kada koks projektuotojas busiu
                                          taip stengsiuos mokintis, idomus man toks hobis

                                          Comment

                                          Working...
                                          X