Sauni tema, kaip tik tokios ir laukiau.As irgi labai domiuosi viesojo transporto planai zemelapiais ir t.t. Ypac megstu atsisedes namie prie stalo su kokiu miesto planu isstudijuoti visus viesojo transporto marsrutus.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)
Collapse
X
-
Nu va - atradom begales bendraminčių. Čia dar viena nuotrauka pačio naujausio - tik sekmadienį pradėto piešti rajono, kurį aptarnaus 23 bei 12x (neprisimenu tiksliai) autobusų maršrutai. Rajonas vadinsis Nemenčinė. (idėją pasiskolinau iš Varšuvos priemiesčio Lomianki)
O čia dar vienas iš miegamųjų rajonų - Ginkūnai I. Kadaise, dar 1-ame šio rajono variante, čia buvo metro, bet vėliau pagalvojęs nutariau, kad užteks ir troleibusų.
Čia dar vienas "pataisytas" rajonas - dar nespėjau uždėti maršrutų tinklo. Yra tik tramvajaus linija ir metro stoties išėjimai.
Pasirodo mano nokia dar gali sufokusuoti ir bent kažkiek raidžių. Čia jau sudaryto tvarkaraščio iš vieno žiedo pavyzdys (autobuso maršrutas - 80 Tarandė-5 - Prekybos centras "Šilaičiai") Kairėje - tvarkaraštis, dešinėje stulpeliais suskirstyti vieno autobuso reisai. pvz. 1ame stulpelyje mašina (2 varuotojai dviem pamainom) pradeda darbą maršrutu 4:50, baigia 22:22 ir t.t. , 4,5, ir 6 stulpeliai - tik piko metu dirbančios mašinos (1 suskaldyta pamaina ir 1 vairuotojas). Laiką, per kurį autobusas nuvažiuoja 1 rataą nustatau pagal žemėlapį. Žiede atstovai duodu 5-10 min, priklausomai nuo to pro kur važiuoja autobusas ir koks maršruto ilgis. Mažiau 5 min neduodu, nes būna visokių atvejų, kai dėl avarijos gali susidaryti kamštis ten, kur jo mažiausiai tikiesi. Čia tik Vilniuje gali duoti 2 min atstovai žiede piko metu. Čia taip panašiai buvo su 55 prie GPU ligoninės prieš porą metų. Pietūs vairuotojams paprastai būna apie 8-9 ir 17-19 val. Ryte "pietaujančių" mašinų sudarytus tarpus kompensuoja piko autobusai (yra toks rusiškas terminas jiems apibūdinti - "разрывник/разрывной"), o vakare, kai pikas yra ilgesnis,o piko autobusai jau važiuoja į parką, jų nėra kuo pakeisti, tenka ilginti papietavusių ar tik pietausiančių prastovas, kad intervalas nešokinėtų (pvz: val.:16|min.: 05 10 15 35 40 45 50 55) . Taipogi yra toks įstatymas - "pietūs gali būti ne vėliau, kaip 4 val. nuo darbo pradžios", todėl stengiuosi jo laikytis.
Paskutinis taisė Mettal; 2008.05.28, 13:04.
Comment
-
Man foto atidaro, gal pabandyk išjungti antivirusinę, jei tai padės...www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąMan foto atidaro, gal pabandyk išjungti antivirusinę, jei tai padės...
Jei kam nesimato teksto: This file doesn't exist. Hosted by www.mylivepage.com
Beje, paskutinė nuotrauka su metro planu matosi. groundzer, tau buvo taip pat?دائما الليتوانيه
Comment
-
Tavo žemėlapis detalesnis, nes esi pasirinkęs mažesnį mastelį. Aš pasirinkęs jį didesnį, todėl ir atrodo tarp stotelių tarpai maži. Nors, kaip minėjau, su prekybos centrais tai apsikvailinau - jie gerokai per dideli. Pagal mastelį ir gyventojų tankumą (jis yra Kauno ir Vilniaus apytikslis vidurkis) apskaičiavau gyventojų kiekį mieste. Jų yra apie 1 300 000 - 1 500 000 (paklaida dėl besiplečiančio miesto).www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė arsiakas Rodyti pranešimąNemanau kad problema yra tame. Bandžiau - nepadeda. Štai ką matau vietoj nuotraukų:
http://i303.photobucket.com/albums/n...pavadinimo.jpg
Jei kam nesimato teksto: This file doesn't exist. Hosted by www.mylivepage.com
Beje, paskutinė nuotrauka su metro planu matosi. groundzer, tau buvo taip pat?
Comment
-
Parašė arsiakas Rodyti pranešimąMettal, labai noriu pamatyti tavo miestą, bet kažkodėl nerodo nuotraukų. Čia tik man vienam jų nesimato ar dar kam nors?
Turbūt jau šiandien aš irgi pradėsiu kurti planus apie savo miestą, ir laikui bėgant sudarysiu viso sukurto miesto žemėlapį Labai įdomi tema
Amiko, vis dėlto stoteles reikia praretinti, nes tarpai tikrai nelogiški, palyginimui su autobusu stoties pastatu - tai 2-3 stotelės per visą jo ilgį kad ir koks jis didelis bebūtų. Beje nežinau kokiu tu maateliu pieši, aš tai M1:200 000(cm) (M1:200(m))
Šiaip čia mano 5-as žemėlapis. Piešiau dar Klaipėdą, kuri yra visiškai nelogiška ir neparemta jokiu sveiku protu (buki atstumai tarp stotelių, gatvių tinklas - kaip vienas didžiulis Vilniaus Senamiestis, mašrutai ir tvarkaraščiai - geriau patylėsiu... Vėliau parodysiu keletą nuotraukų.
Pats pirmas žemėlapis - be pavadinimo. Tiesiog spalvos ir linijos, su panašiu į Klaipėdą gatvių tinklu, bet jau logiškesniais tvarkaraščiais ir maršutais, proporcingu rajonų dydžiu. Vėliau nupiešiau dar 2. Visi šie 3 žemėlapiai turėjo skirtingus rajonų ir gatvių pavadinimus, bet bendrą numeraciją (pvz. 4,6,8,9,11 - 1as miestas; 1,2,10 - 2as miestas; 3,5,7 - 3as miestas) dar vėliau sugalvojau sujungti 1 ir 2 miestus, o 3ią, kaip nelogišką - "nurašiau". Ai, pamiršau - aš jų nė nespalvinau, tik po to flomasteriais, vėliau pieštukais juos nuspalvojau. Maršrutų numerius iš 3-io miesto panaudojau jungiamiesiems 1 ir 2 miesto maršrutams. O kai įvedžiau 4 metro linijas (1-ame, 2- 2ame ir 1 tarpmistinė), tai tų maršrutų neliko, o numerius panaudojau naujiems rajonams. Vėliau irgi įdėsiu nuotraukų.
Dar kitas projektas - Panevėžys, mažas, 15 maršrutų turėjęs miestelis 3x3 sąsiuvinio dvilapių. Po kurio laiko, pasibjaurėjęs savo darbo grubumu, perpiešiau Panevėžį iš naujo, bet jau kaip Alytų (nepykit Panevėžiečiai, aš dar turiu senąją versiją) su 30 autobusų maršrutų, nes atsirado naujų rajonų ir įvedžiau 3 troleibusų linijas. Esu seniau fotografavęs Alytų, bet kokybė tikrai prasta. Laikui bėgant įdėsiu VISĄ miestą, o kol kas žiūrėkite oranžinės linijos - pagrindinės gatvės (dėmesio: užima labai daug vietos - 4,22mb, todėl jei nekrauna - žiūrėkit mano tinklapyje, arba jei situacija bus tragiška - pasakykit, kad ištrinčiau. Atsargumas gėdos nedaro )
Comment
-
Tenka pripažinti, kad tavo žemėlapis įspūdingesnis ir įdomesnis. Braižymo technika kur kas panašesnė į tikrų žemėlapių. Būsi man geras pavyzdys tobulėti Pasiknisęs po senus užrašus, radau savo miesto duomenis.
Žemėlapio plotas 11413 kv. cm. (dabar didesnis, nes pridėti du sąsiuvinio dvilapiai).
Mastelis 1 cm : 200m, taigi gaunasi, kad toks kaip ir tavo
Miesto plotas 456,52 kv. km (dabar didesnis)
Gyventojų tankis 2500 gyv./kv. km
Gyventojų skaičius 1 141 300 (dabar didesnis)
Mikrorajonų: 33 (dabar daugiau).www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Bet pagal tavo miesto tankumą ir tokį mastelį nė už ką neduočiau 2-3 mln. gyventojų. Kur tu tiek sukiši? Neįmanoma.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
hmm privertet mane prisiminti, jog kazkur stalciuje turiu susilanketes puse kambario dydzio savo sukurta miesta
tik gaila neuzrasyta ant jo kiek man buvo tada metu, bet manau apie 10-12.
beje, jusu zemelapiai labai jau profesionaliai atrodo, galeciau pasakyti manasis piestas kreidelemis visas ir jame nera viesojo transporto
Comment
-
Yra yra tiek gyventojų, tu gi nematei viso žemėlapio, o jame labai daug daugiabučių rajonų. Gali palyginti kokį Minską ar Varšuvą su mano žemėlapiu. skirtumas tikrai yra. Dėl tų nesimatančių vaizdų, tai ten kažkas pas juos blogai - tai jie ten keičia adresą tai dar kažką... nu stebėsim, taisysim jei ką...
Comment
-
Pabandykit ir kiti, tikrai įdomu kaip seksis ir kaip sukursite. Noriu pastebėti, kad mano minėti kriterijai egzistuoja iš tikrųjų ir esamas tvarkaraštis sudarytas pagal juos. Tačiau sudarytas jis neatsižvelgus į kai kuriuos žmonių prašymus. Dabar baigę darbą 20 val. Klinikose žmonės, nebegali namo į Garliavą grįžti 50 autobusu. O darbuotojai nepatenkinti, kad Karmėlavoje autobusas stovi 40 min.
Tikrai suprantu, kad tau gali būti sudėtinga suprast, nes esi iš kito miesto. Bet pabandyk pasižiūrėt mano pateiktus žemėlapius, trasą. Paskui ant lapo susirašyk, ko norima... Tikiu, kad sugebėsi, reikia tik laiko Aš esu jau sukūręs, bet įdomu kaip jums seksis Ir jei kils klausimų - būtinai rašyk.
Vairuotojo darbo laikas yra visas grafiko darbo laikas. Pasižiūrėk mano skenuotą juodraštį. Ekipažas ilgiausiai gali dirbti 15 val. (neskaitant atvykimo iš garažo į trasą ir iš trasos į garažą). Taip, vairuotojas pats išvažiuoja iš garažo ir pats į jį grįžta (juk ir Kauno autobusuose, ir Autrolyje tas pats).www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Ar viskas aišku? dar klausk jei kas... Aš kaip tik tokį sudėtingą variantą daviau, nes bent jau man tai kur kas įdomiau kurti tvarkaraštį autobusui, kurio maršrutas yra su užsukimais nuo pagrindinės trasos ar trasos pailginimais. Be to, akcentuoju - tvarkaraštį reikia sukurti panaudojant kuo mažiau autobusų. Mažiau septynių tikrai ne, nes su mažiau neįmanoma, pats bandžiau. Esmė tokia, kad reikia suretinti esamą tvarkaraštį taip, kad autobusai būtų pilnesni, bet keleiviai dėl to kuo mažiau nukentėtų. Tikrai įdomu, kokie būtų jūsų variantai. Norėčiau, kad įsitrauktų kuo daugiau žmoniųwww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Na gerai, bandysim. Žinoma, tai užtruks, nes kol kas dar nebandžiau derinti daug poreikių vienu maršrutu ir dar turėdamas 10 mašinų su su 10 vairuotojų.
Klausimai:
1. Ar negalima būtų surašyti autobuso važiavimo laiką tarp kiekvienos stotelės su visais įmanomais užsukimais ir stotelių pavadinimais (Mastaičiai - Kaunas - Ramučiai - Kapinės - Karmėlava - Salupiai)?
2. Kuriose vietose šiuo metu susidaro didžiausi kamščiai ir kokiu metu (apytikslės valandos)?
3. Kokia pas jus yra minimali prastova žiede?
4. Detaliau apibūdinkite tokią, mano nuomone, nežmoniškai ilgą pamainą - kada pietūs, po kiek laiko, kiek užtrunka nuvažiuoti iš parko iki maršruto ir atgal, kur yra parkas (man to reikia, nes bus ir sutrumpintų reisų) (beje aš daugiausiai pamainai skiriu 11-12 val., dažniausiai - 8-10)
Vilniuje vyrauja 3 rūšių grafikai vienai mašinai - 2 pamainos (apytiksliai:[4:20]-[14:30] ir [14:30]-[23-24:00], piko valandų - [5-6:00] - [8-9:00] [pertrauka] [14-15:00] - [17:30-19:00], vienos pamainos - (tik poilsio dienomis (išimtis 63 maršrutas artėjant vėlinėms) [8-9:30] - [16-18:00] Dar yra budintys arba naktiniai - [23-24:00] - [4:30]
Dėl Kauno tai pastebėjau - labai trumpas maršruto darbo laikas 6:00-20:30 ir arba LABAI ilga 1 vairuotojo pamaina su 2 pietų pertraukom arba 2 trumpos (6-7 val) 2jų.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąNa gerai, bandysim. Žinoma, tai užtruks, nes kol kas dar nebandžiau derinti daug poreikių vienu maršrutu ir dar turėdamas 10 mašinų su su 10 vairuotojų.
Klausimai:
1. Ar negalima būtų surašyti autobuso važiavimo laiką tarp kiekvienos stotelės su visais įmanomais užsukimais ir stotelių pavadinimais (Mastaičiai - Kaunas - Ramučiai - Kapinės - Karmėlava - Salupiai)?
2. Kuriose vietose šiuo metu susidaro didžiausi kamščiai ir kokiu metu (apytikslės valandos)?
3. Kokia pas jus yra minimali prastova žiede?
4. Detaliau apibūdinkite tokią, mano nuomone, nežmoniškai ilgą pamainą - kada pietūs, po kiek laiko, kiek užtrunka nuvažiuoti iš parko iki maršruto ir atgal, kur yra parkas (man to reikia, nes bus ir sutrumpintų reisų) (beje aš daugiausiai pamainai skiriu 11-12 val., dažniausiai - 8-10)
Vilniuje vyrauja 3 rūšių grafikai vienai mašinai - 2 pamainos (apytiksliai:[4:20]-[14:30] ir [14:30]-[23-24:00], piko valandų - [5-6:00] - [8-9:00] [pertrauka] [14-15:00] - [17:30-19:00], vienos pamainos - (tik poilsio dienomis (išimtis 63 maršrutas artėjant vėlinėms) [8-9:30] - [16-18:00] Dar yra budintys arba naktiniai - [23-24:00] - [4:30]
Dėl Kauno tai pastebėjau - labai trumpas maršruto darbo laikas 6:00-20:30 ir arba LABAI ilga 1 vairuotojo pamaina su 2 pietų pertraukom arba 2 trumpos (6-7 val) 2jų.
Mastaičiai - Karmėlava 65-75 min.;
kai užsuka į Ramučius +5 min.;
kai užsuka į kapines +10 min.;
Karmėlav - Salupiai 15 min.
Tai visos trasos Mastaičiai - Kaunas - Ramučiai - Kapinės - Karmėlava - Salupiai važiavimo laikas 95-105 min.
2. Ryte, kai autobusas į galinę stotelę jau atvyksta padaręs pusreisį (pusratį - Mastaičiai - Karmėlava) iki 7 val., jis gali atvažiuoti per 65 min.
Vakare kai išvyksta iš galo po 19 val. vasaros grafike irgi galima daryti 65 min., žiemos grafike (kur neužvažiuoja į kapines) geriau 70 min., nes būna tamsu ir jei dar slydi kelio danga...
Kamščiai - kai į galinę stotelę atvyksta iki 9 val., siūlau duoti maksimalų važiavimo laiką (Mastaičiai - Karmėlava 75 min.). Atrodo 8 val. eismas aprimęs, bet reikia nepamiršti, kad jis kol atvažiuoja per visą miestą, tai tikrai papuola į kamščius.
Šiaip naudokis tokia sistema: anksti ryte ir vėlai vakare - 65 min.; rytinis ir vakarinis pikas 75 min.; dieną - 70 min. Čia trasa Mastaičiai - Karmėlava. Užvažiavimams prisidėk minutes.
Rytinis pikas būna, kai autobusas iš galo išvyksta 6:40-9 val. (po 9 val. jau nepapuola į kamštį).
Vakarinis pikas būna, kai autobusas iš galo išvyksta 15-18 val. (po 18 val. galima skirti 70 min.).
Pietų pikui įveikti pakanka 70 min., o toks laikas ir taip duodamas visu ne piko laiku...
Savaitgaliais sočiai užtenka 70 min., anksti ryte ir vėlai vakare drąsiai pakanka 65 min.
3. Dabar realiai grafike minimali prastova yra 10 min. ir maksimali - 55 min. Tačiau niekas į galvą neduos, jei kelis kartus į dieną bus 5 min.
4. Pietūs turėtų būti tris kartus per dieną ir pakanka 20-30 min. Reikia stengtis išlaikyti 10-15 min. stovėjimą gale, nes konduktorius (-ė) turi spėti suskaičiuoti pinigus ir nubėgti į krūmus. Nors aš asmeniškai skaičiuodavau važiuodamas (esu ten dirbęs). Tas nežmoniškas valandas žmogus iškenčia, sunkiai, bet iškenčia Už tai konduktoriai ir būna tokie pikti
Parkas yra Kauno pilyje, mes taip sutarėm jis yra visai netoli Kauno pilies, todėl esmės nekeičia... Koks nuvažiavimas nuo Kauno pilies iki Mastačių ar Karmėlavos, esu irgi parašęs. Pamainingumo nėra, ten žmonės kaip robotai dirbawww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
Comment