Taip išeina, jog būdavo galima įlipti vienoje stotelėje bei pavažiuoti tuos ~50 metrų iki Pašilaičių žiedo. Beje, 38 Žirmūnų žiede jei neklystu irgi stovėdavo atskirai nuo troleibusų - iškart už išlaipinimo stotelės ženklo.
Dėl persėdimų - ne visiems tai patrauklu. Kaip minėjo kažkas anksčiau - jei važiuodamas dirbi kompiuteriu, ar tiesiog tau patogiau įsėsti į vieną transporto priemonę ir užsiėmus sėdimą vietą ja važiuoti, kai nereikia galvoti, ar tas autobusas į kurį reikia persėsti nepravažiuos anksčiau, ar nebus pilnas ir jau teks pastovėti (kas aktualiau pensininkams). Jei trumpa trasa padeda užtikrinti punktualumą, tai... ar jį išlaiko tokie šiuo metu esantys, per visą miestą vingiuojantys maršrutai kaip 34, 49/69, 75 ir panašūs. Kodėl jie nebuvo aptrumpinti kaip 33?
Iki Kalvarijų g. iš Pašilaičių dar tikdavo 11 troleibusas, tiesa, koks laiką taupantis žmogus norės važiuoti per aplinkui?
Dėl persėdimų - ne visiems tai patrauklu. Kaip minėjo kažkas anksčiau - jei važiuodamas dirbi kompiuteriu, ar tiesiog tau patogiau įsėsti į vieną transporto priemonę ir užsiėmus sėdimą vietą ja važiuoti, kai nereikia galvoti, ar tas autobusas į kurį reikia persėsti nepravažiuos anksčiau, ar nebus pilnas ir jau teks pastovėti (kas aktualiau pensininkams). Jei trumpa trasa padeda užtikrinti punktualumą, tai... ar jį išlaiko tokie šiuo metu esantys, per visą miestą vingiuojantys maršrutai kaip 34, 49/69, 75 ir panašūs. Kodėl jie nebuvo aptrumpinti kaip 33?
Iki Kalvarijų g. iš Pašilaičių dar tikdavo 11 troleibusas, tiesa, koks laiką taupantis žmogus norės važiuoti per aplinkui?
Comment